Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безпідставне блокування карти та вимагання купи довідок і підтверджень транзакцій за 3 місяці

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Pavlo Hh 21 грудня 2023, 20:42
Користувався цим банком приблизно три роки. Вчора прийшло повідомлення, що мою карту заблокували. Абсолютно ні з чого! Вимагали надати купу різноманітних довідок та опис кожної операції по карті упродовж майже трьох місяців, або ж закривати рахунок. До слова, карта використовувалась тільки щоб інколи переказувати гроші з іншої моєї(!) карти та знімати готівку або розраховуватися за продукти. Це дуже легко підтверджується наявністю одного номеру карти, з якої я відправляв гроші. Тобто це просто переказ між своїми рахунками (є вагома причина для цього, нічого незаконного). Ще інколи брав мікрокредити. І це все. Написав їм на електронну пошту, як вони і сказали, все докладно описав, надав їм документ, який підтверджує мій дохід за 3 місяці та звідки він. Також написав, що не розумію за яку саме операцію я отримав блокування і що готовий її підтвердити документально, якщо вони конкретно на неї укажуть. Навіть якщо їх декілька. Але вони заявили, що їм необхідний повний пакет документів (довідка з місця роботи, декларація, довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків) і підтвердження всіх операцій за 3 місяці. Звісно ж, витрачати купу свого часу, щоб збирати довідки та документальні підтвердження по, грубо говорячи, 60−80 операціям я не захотів.

ПОРАДА для всіх клієнтів цього банку: не рекомендую вам тримати кошти на своїх картах, бо цей банк в будь-який момент може без конкретної причини заблокувати їх і вимагати підтверджувати кожну транзакцію по карті за дуже великий період. Ви тільки витратите свій час і нерви, та ще й не факт, що отримаєте позитивне рішення з розблокування.

Один плюс: після закриття рахунку заблоковані гроші переказали на вказану карту іншого банку. Але це такий собі плюс…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 9:02
Добрий день!

В першу чергу вдячні за очікування відповіді. Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів (за ситуацією роз'яснення) про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок дійсно блокується та процедура розблокування передбачає надання документів.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Просимо надати в особисті Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
Lolik1837
Lolik1837
22 грудня 2023, 5:21
#
«Ще інколи брав мікрокредити»

Как-то сомнительно читается . Мутная история.
+
0
Pavlo Hh
Pavlo Hh
22 грудня 2023, 10:33
#
В якому місці ви побачили тут мутну історію?! Мікрокредити? У нас в країні що, заборонено брати і погашати мікрокредити? Якщо так, пришліть мені плз відповідний текст заборони. По кожному мікрокредиту у мене є документальне підтвердження його взяття та закриття.
Більше того, всі інші операції по карті - це в 90% переводи з моєї карти в іншому банку, щоб цією картою від райфайзена можна було розраховуватися за продукти чи ще якісь товари, знімати готівку. Переважно її використовувала моя дівчина для оплати в магазинах. Хіба є заборона на переводи грошей між своїми власними рахунками?
Абсолютно немає нічого сумнівного, а є тільки ваша суб'єктивна думка.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
22 грудня 2023, 11:33
#
Я не утверждаю , что что-то запрещённое. Просто логический ряд — микрокредиты, постоянные переводы с карты на карту, блокировка. Такое впечатление , что многочисленные переводы между своими картами — как попытка «замести следы» с какой то целью . Поэтому я и говорю «мутная история». Очевидно и банк докопался до истины и прикрыл эти делишки
+
0
Pavlo Hh
Pavlo Hh
22 грудня 2023, 12:26
#
Взагалі не відсліжую логіки у ваших словах про «многочисленные переводы между своими картами — как попытка „замести следы“ с какой то целью». Які такі сліди тут можуть бути?) Аж цікаво навіть. Це не прийоми платежів з різних карт інших осіб. І переводи не між своїми картами, а конкретно з однієї моєї карти (монобанк) на іншу мою — райфайзен. А в монобанку гроші виводились з рахунку ФОП, все це дуже просто підтвердить виписка по карті. От і все. Переводи між своїми картками не заборонені ніяким законодавством. В таком разі, де тут причина, щоб «докопатися» до мене і вимагати підтвердити кожну транзакцію по карті за останні три місяці?
+
0
Pavlo Hh
Pavlo Hh
22 грудня 2023, 10:23
#
«Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Просимо надати в особисті Ваші дані…»

Вже надавав вам всі свої дані раніше, витрачав час та вів переписку. Більше того, надав виписку по рахунку ФОП в іншому банку, що є підтвердженням фінансового стану. Карта вашого банку вже закрита, я не бачу сенсу продовжувати діалог. Просто ситуація сама по собі дуже тупа: ви запросили підтвердження ВСІХ операцій за 3 місяці, а не якихсь конкретних на вибір, на «значні суми». Тим більше «значні суми» 15−30к були або переведени з моєї карти в іншому банку, або отримані через мікрокредитну організацію, де явно є всі документи, які це підтверджують взяття кредиту. Я готовий був підтвердити будь-яку операцію, а не сидіть підтверджувать десятки операцій по карті за місяці.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Безпідставне блокування карти та вимагання купи довідок і підтверджень транзакцій за 3 місяці