Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AnKiev3 13 грудня 2025, 21:34
Так, зрозуміло що сидимо без світла і багато чого не працює належно, однак одразу зателефонував до банку, там створили заявку і порадили чекати інкасацію, строк значний, хоча сказали може вона відбудеться раніше. Тобто залишили без коштів на невизначений строк і з невизначеною перспективою. Звісно неприємно. Що саме викликає обурення: чому потрібно щось чекати, чому та інкасація не їде одразу на такі випадки, чому кошти видаються банкоматом, але ці ж кошти не зараховуються і це не призводить до якихось наслідків, наприклад вимкнення банкомату як несправного? Коротше кажучи — гарних слів не маю.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 грудня 2025, 9:55
Добрий день! Перш за все, вдячні Вам за очікування відповіді.

Нам шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваші плани. Іноді дійсно техніка може давати збій, що призводить до непередбачуваних наслідків.
Ви молодець, що одразу звернулись до нас для оскарження платежу. Зазвичай розгляд триває від 1 до 14 робочих днів.

14 робочих днів це максимальний термін, проте ми завжди робимо все можливе, щоб розглянути такі ситуації якомога швидше, адже розуміємо, наскільки важливо для кожного відновити доступ до втрачених коштів.

Не хотіли б залишатись осторонь та бажаємо допомогти Вам у цій ситуації, тому просимо надіслати ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код) в приватні повідомлення. Будемо чекати на зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 грудня 2025, 10:59
Передали Ваше питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tolian1986 8 грудня 2025, 21:53
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Якщо бачите Банк Райффайзен то проходьте мимо якщо не хочете спіткнутися з шахраями. Працівники банку зливають інформацію про клієнтів та про операції клієнтів шахраям, які в свою чергу використовують дану інформацію для шахрайських дій, а саме представляються представниками банку говорять вам інформацію яку можуть знати лише працівники банку, входять в довіру і переказують ваші кошти без вашого відома на підставі рахунки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2025, 8:56
Добрий день! Дякуємо за очікування відповіді.
Захист даних — один із головних пріоритетів Райфу.
Запевняємо, що доступ до даних клієнтів мають лише обмежена кількість співробітників, які пройшли навчання з захисту персональних даних і підписали зобов’язання про нерозголошення конфіденційної інформації.
Система управління інформаційною безпекою Райффайзен Банку відповідає вимогам українського законодавства та стандартам RBI. Ми застосовуємо сучасні технології для виявлення підозрілих дій в акаунтах і операціях, щоб захистити кошти, довірені нам клієнтами.
Описана Вами ситуація абсолютно не відповідає стандартам та вимогам конфіденційності Банку. Ми б хотіли детально її проаналізувати, щоб зрозуміти всі обставини та запобігти подібним випадкам у майбутньому. Будь ласка, надішліть нам деталі у приватні повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
NMyakshina96 7 грудня 2025, 18:00
5.12. Отримала першу ЗП на картку Райффайзен банку, зробила переказ коштів на картку іншого банку для погашення кредиту, начебто все було успішно, але протягом години кошти так і не надійшли на потрібний рахунок. Зайшовши до застосунку побачила помилку операції з коментарем «Підвищено ліміти НБУ» за 7 років роботи в банку, Бог милував не в цьому, я вперше побачила, що НБУ встановив ліміти на перекази на суму 3000 грн. Написала до служби підтримки, Рея просто супер помічник, не вирішила жодного питання! Навіть шаблон про збій не змогли в неї прошити. На те щоб додзвонитись до служби підтримки я витратила близько години спроб додзвонитися, і коли нарешті робот мені сказала, що зі мною зв’яжуться протягом 3 хвилин я ще 20 хвилин слухала музику, щоб почути, що в них збій і вони не знають термінів вирішення питання. Після чого, ця «розумна» Рея все ж таки якимось чином мене зв’язала з оператором чату, який мені також нічого не міг сказати. Увечері того ж дня в чат надіслали інформацію, що повернення очікувати протягом 2 днів. Сьогодні неділя, я вирішила уточнити чи буде повернення коштів і тут оператор видав нову інформацію, що він не знає термінів повернення і потрібно ще чекати невідомо скільки. Після того як я написала, що гіршого банку ніж райф немає, напевне, в жодному куточку світу. І навіть останній за рейтингом по відгукам клієнтів банк, працює набагато краще і стабільніше, до мене відразу приєднався старший оператор. А після того як я написала 2 чарівні абревіатури: мін.фін. та НБУ, мені сказали, що питання буде вирішено протягом 24 годин. І, ну дуже чарівним способом, через години 3 мені вже повернули кошти на рахунок. І сказали, що це ніяк не зв’язано з моїм зверненням і в будь-якому випадку повернення було б сьогодні, і співпадіння з часом мого звернення і поверненням коштів це випадковість. Дуже цікава випадковість як на мене. Тобто виходить, що ті клієнти, які не змогли дотелефонуватись, або елементарно, просто не вміють цього робити так і залишаються без коштів? Дуже клієнтоорієнтовано як для банку! В понеділок ще уточню у своїх підлеглих чи змогли вони повернути свої кошти і якщо ні, то підкажу куди звернутись та буду наполягати на заміні банку для зарплатного проєкту!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 грудня 2025, 8:58
Добрий день! Дякуємо за очікування відповіді.
Нам шкода, що старт нашої співпраці розпочався із неприємних моментів.
5 грудня стався технічний збій, який тимчасово вплинув на перекази коштів у застосунку, а також на проведення операцій через термінали та банкомати. Наша команда одразу розпочала роботу над усуненням проблеми та відновленням стабільної роботи системи.
Через цю ситуацію навантаження на службу підтримки значно зросло, тому час очікування на з’єднання з оператором у інформаційному центрі та чаті «MyRaif» міг бути довшим, ніж зазвичай. Перепрошуємо за ці незручності.
На даний момент усі питання вирішено, а кошти повернуті клієнтам. Якщо з будь-яких причин повернення не відбулося, достатньо написати нам у чат застосунку і ми обов’язково перевіримо та допоможемо.
Докладемо максимум зусиль, щоб надалі забезпечити стабільність роботи та комфорт для кожного клієнта.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Nata1410 6 грудня 2025, 9:39
5.12.25. при проведенні переказу на свою картку іншого банку, гроші зняло, операція ніби то успішна, гроши на картку не поступили, наступна операція переказ знову на мою картку іншого банку, відмова, но гроши з картки зняло.ітог: свої гроши я отримати не можу, поповнити я свої картки не можу.Питання: чому своїми честно зробленими грошима я користуватись не можу, та хто буде платити штрафи за несвоєчасне проведені платежі? Віртуальний помічник Рея не вирішувати ніяких питань взагалі.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2025, 9:48
Добрий день.

На жаль, вчора ми дійсно стикнулися з труднощами в проведенні оплат, як у застосунку, так і в магазинах та при знятті готівки. Наша команда працює над вирішенням повернення коштів за платежі, відхилені по причині збою.

Зараз служба підтримки отримує величезну кількість запитів, тому час очікування на оператора може бути довшим.

Розуміємо, наскільки питання повернення коштів важливо для кожного, хто постраждав від цієї ситуації, та прикладаємо всі зусилля для швидкого вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Gera0112 5 грудня 2025, 18:08
Сьогодні 14:55 при знятті готівки в банкоматі іншого банку операцію було відхилено, подумав може недостатньо коштів в банкоматі, спробував іншу суму яку теж відхили то зайшов у застосунок і виявив що кошти списалися хоча банкомат взагалі не видавав ніяких звуків взагалі а просто відхилив операцію і все. Було написано звернення в чат але (до цього часу 17:55) відповіді немає. А коли витратив дві години щоб дозвонитися на гарячу лінію то мені відповіли що це проблеми з банкоматом в якому я знімав готівку (хоча в банку мені роз’яснили що банкомат не бачив рахунку тому і відмінив транзакцію). Оператором було створено заяву про спірну транзакцію на розгляд якої потрібно місяць і запропоновано взяти кредит, а якщо можливо кошти повернуться то можна погасити і надалі користуватися їхніми банкоматами яких дуже мало і не завжди є час до них добратися. Сума для мене велика. Це що у Вас тепер нова методика кредити видавати?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2025, 18:28
Добрий день!

На жаль, технічні складнощі іноді трапляються, і цього разу вони не оминули нас стороною.

Сьогодні ми дійсно отримуємо звернення щодо складнощів при розрахунках через термінали та операцій у банкоматах. Запевняємо, що наша команда докладає максимум зусиль, щоб якнайшвидше виправити цю ситуацію.

Через дану ситуацію наразі є велике навантаження на службу підтримки, тому час очікування на оператора в інформаційному центрі та чаті може бути довшим.

Розуміємо, що це важливо для Вас і зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше. Наразі ми працюємо над пришвидшенням повернення коштів, але поки що, на жаль, не можемо назвати точні терміни завершення процесу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LNataliia 5 грудня 2025, 17:10
15.01 не видали кошти в терміналі, з рахунку списали.17.08 у підтримку додзвонитися не можу.Спочатку телефони вимкнули, зараз слухавку не беруть.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2025, 17:16
Добрий день!

Сьогодні ми дійсно стикнулися з технічними проблемами, які вплинули на перекази в застосунку, платежі та зняття коштів в банкоматах. Розуміємо, що це могло завадити Вашим планам, і щиро перепрошуємо за незручності.

Саме через дану ситуацію виникло навантаження на службу підтримки, тому час очікування на з’єднання з оператором у контакт-центрі та чаті може бути довшим, ніж зазвичай.

Наша команда вже працює над вирішенням ситуації та робить все можливе, щоб повернути кошти. Дякуємо за Ваше терпіння та розуміння!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Freelander2 4 грудня 2025, 17:34
Моей маме 90 лет, я помогаю ей справиться с приложением Май Райф! Каждый месяц нужно обновлять анкетные данные, такого нет ни в одном банке! Я попыталась помочь ей обновить анкету через приложение, у меня не получалось, я обратилась в поддержку, в результате маме заблокировали все онлайн приложения, только потому, что с ее финансового номера разговаривала я и пыталась выяснить, какие проблемы, почему не получается обновить данные! Менеджер Александра доложила в службу безопасности, что человеку, которому 90 лет, помогает ее дочь! Приложения заблокированы, мама не может получить пенсию и соцвыплаты, у нее на фоне этого случился сердечный приступ! Теперь благодаря «бдительной» Александре, которая нашла самую беззащитную жертву, для доноса, мне нужно в условиях блекаута и воздушных тревог, каким то образом доставить маму в отделение этого ужасного банка, чтобы она могла получить свою несчастную пенсию! Такого похабного отношения к клиентам я не видела ни в одном банке, с которым имела дело! Забирайте свои деньги и несите их в нормальные, клиенто ориентированные банки!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2025, 17:46
Добрий день.

Нам шкода, що сталась така ситуація та вона вплинула на Ваше враження про Райф. Хочемо пояснити, що згідно умов обслуговування в Райфі, особистим кабінетом має користуватись лише власник рахунку. Якщо оператор банку отримує інформацію стосовно користування особистим кабінетом третьою особою (навіть якщо це родич) — він змушений блокувати доступ до кабінету. Це обумовлено вимогами безпеки та спрямовано на захист коштів наших клієнтів.

Що стосується оновлення даних — відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, вимога оновлення даних щомісяця — відсутня.

Ми прагнемо розібратися у ситуації та допомогти Вам з її вирішенням, тому просимо надіслати у приватні повідомлення ідентифікаційний код Вашої мами та контактний номер телефону.
Чекаємо на зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
infopotok 4 грудня 2025, 13:32
Пару дней пытаюсь перейти со старого приложения в новое MyRaif. Финансовый телефон на старом приложении идентифицировался, а MyRaif его не определяет и требует произвести звонок в техподдержку 0−800−500−133. К сожалению установленный бот Рея абсолютно неспособен решать вопросы клиентов, но главное, не дает связаться с оператором. Вопрос можно решить посетив отделение банка. А вот тем у кого в городе нет отделения, как решить такой вопрос?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2025, 13:35
Добрий день!

Нам шкода, що у Вас виникли складнощі при реєстрації. Описана Вами ситуація може виникати у випадку, якщо фінансовий номер телефону не було підтверджено. В такому випадку, реєстрація в застосунку можлива після підтвердження номеру телефонним дзвінком.

Ми хотіли б допомогти Вам з вирішенням питання, для цього просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та контактний номер телефону. Очікуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
igorpodorozhniy 4 грудня 2025, 13:02
Доброго дня, я знаходжусь на окупованій терріторії, не можу встановити застосунок mi raif Ю так як намагаюся ввійти, а мені потрібно зробити дзвінок з фінансового номеру, але у мене немає украхнського звьязку все заблоковано, фінансовий номер є у вайбері
(фінансовий номер встановлений в вайбер та привьязаний до рахунку)
прошу надати мені змогу зайти до додатку, це мої едині кошти на існування
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2025, 13:13
Добрий день.

В першу чергу хочемо висловити Вам нашу підтримку — навіть не уявляємо, що Вам зараз доводиться проживати. Віримо в швидке повернення миру та справедливості та бажаємо Вам і Вашим близьким безпеки та сил.

Щоб отримати допомогу з доступом до застосунку, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення, вказавши ваш ідентифікаційний код і номер телефону, за яким зможемо з Вами зв'язатись у Вайбері. Чекаємо на Ваше повідомлення!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mstrel 3 грудня 2025, 18:09
Вже більше 2х місяців у мене заблоковані рахунки. Коли це сталося я 2 дні не отримувала причину блокування. Лист прийшов тільки після моїх скарг у службу підтримки. Для відновлення рахунку банк не гарантує безпеку моїх даних і даних третіх осіб про яких буде іти мова в запитуваній інформації щодо моїх транзакцій. Закрити рахунок мені не можуть з 16.10. Обіцяли повернути кошти за 5 робочих днів. Тепер кожен раз мені говорять що то заявка не правильно оформлена то не уся інформація додана. А як я можу не надати усю інформацію якщо я роблю усе по шаблону який мені висилають. Від мене морозяться вже 4 години у підтримці. Просто шахраї
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2025, 18:17
Добрий день!
Розуміємо, наскільки важливо для Вас мати доступ до власних коштів і щиро шкодуємо, що дана ситуація викликала незручності.
Хочемо запевнити, що безпека та конфіденційність даних є нашим пріоритетом. Блокування рахунків здійснюється виключно з вагомих причин, передбачених законодавством та внутрішніми процедурами Банку. Кожне рішення про блокування приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 грудня 2025, 20:06
Передали Ваше питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
В августе оформила кредитную карту «100 дней 2.0», регулярно пополняла карту на сумму, даже больше расчётной величины в 4%, и не выходя за рамки льготного периода (до 27.11). Каково же было моё удивление, когда 28.11 были начислены большие проценты за пользование кредитом!

Как оказалось впоследствии, погашать минимальные ежемесячные платежи нужно было (?) в последний день календарного месяца (текущего?).

Но такой нюанс не был озвучен менеджером банка на консультации при открытии карты, и более того, на сайте Банка https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/kreditii/kreditni-kartki/100-dniv в пояснительной статье «Що таке пільговий період та як ним користуватись?» указано дословно: «Термін сплати мінімального щомісячного платежу — починаючи з першого календарного дня та до 18:00 останнього календарного дня наступного місяця за місяцем розрахунку мінімального платежу.»

Далее приводится наглядный пример:
«дата покупки — 02 червня є початком дії пільгового періоду, який закінчується 10.09 (термін дії — 100 днів);
дати погашення мінімальних щомісячних платежів — до 18:00 31 липня, до 18:00 31 серпня.
повне погашення має бути здійснене до 18:00 10 вересня».

Таким образом, в этом статье и на конкретном примере чётко показано, что сумма покупки в июне, и расчитанный минимальный ежемесячный платёж в последний день июня (30.06), должен быть погашен не в июне, а в июле, т. е. с первого до последнего календарного дня месяца, СЛЕДУЮЩЕГО за месяцем расчёта минимального платежа.

Вот такая коллизия, возможно даже умышленная со стороны Банка, и недостаточная компетентность Сотрудника и приводит к тому, что Клиенту начислены проценты, которых могло бы не быть.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 грудня 2025, 9:03
Добрий день!
Прикро, що раніше Вас не було повідомлено про цю необхідність, адже ми прагнемо надавати виключно прозорі умови та повну інформацію для наших клієнтів. Розуміємо, наскільки важливо мати чітке уявлення про всі деталі, щоб користування продуктом було комфортним і вигідним.
Під час пільгового періоду дійсно не нараховуються відсотки за користування кредитними коштами, але для цього потрібно виконати дві умови. Перша – щомісяця сплачувати мінімальний обов’язковий платіж після дати розрахунку процентів і до 18:00 останнього календарного дня наступного місяця. Друга – повністю погасити заборгованість протягом 100 днів від дати першої операції у пільговому періоді. Заборгованість вважається погашеною, якщо кредитну картку поповнено на суму боргу, яка була станом на кінець попереднього дня. Зверніть увагу, що навіть невелика недоплата може призвести до анулювання пільгового періоду та нарахування відсотків на всю суму використаних коштів.
Хочемо провести детальний аналіз та надати пояснення, тому Ваш запит зафіксовано та передано менеджеру для опрацювання. Просимо очікувати на дзвінок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 грудня 2025, 10:20
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. За інформацією від нашого менеджера з клієнтського сервісу, з Вами вже було проведено комунікацію та надано необхідні пояснення.
Якщо в майбутньому виникатимуть запитання — звертайтеся, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Олександр Бубир 29 листопада 2025, 2:12
Відділення за адресою: Харків, вул. Університетська, 2
Кілька років були в користуванні картки АТБ та Gold від Райфайзен.
Зазвичай переказував кошти з свого рахунку в Приватбанку на рахунок в Райфайзені та витрачав. Більше ніяких поповнень не було, тільки з мого рахунку на мій рахунок.
27 листопада перевів в райф 20000 грн, 28 листопада побачив, що картки заблоковані.
Ніде ніяких повідомлень чи попереджень не було.
Приїхав у відділення для з’ясування питання.
Менеджер у відділенні нічого не змогла зовсім нічого сказати.
У банка не було НІЯКОЇ інформації про причини блоку.
На запитання вирішення проблеми у відповідь лише грубість і некомпетентність.
Все що зміг зробити, це написати заяву на закриття рахунків і повернення коштів на рахунок в Приваті.
Сказали чекати до 12 днів.
Зараз представник банку відпишеться, що вони европейський бла-бла-бла банк, і їм прикро, що так сталося. Не треба високопарих шаблонів.
Райфайзен — отвратний банк з некомпетентними співробітниками і неадекватним підходом. Буде дуже гарно, якщо всі закриють там рахунки і він назавжди зникне з України.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2025, 9:01
Добрий день.

Шкода, що Ваш досвід обслуговування в Райфі виявився саме таким. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством та блокування рахунків здійснюється виключно з обґрунтованих причин. Хочемо також додати, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
32328089 28 листопада 2025, 14:53
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Некомпетентність персоналу та 3 години очікування (Берестейський пр., 27а)

Хочу залишити вкрай негативний відгук про роботу відділення за адресою: Берестейський проспект, 27а. Ситуація наступна: батько звернувся до каси, щоб поповнити мій валютний рахунок, маючи на руках офіційну нотаріальну довіреність. Процес перевірки документів зайняв 3 години. Це неприпустимо довго для такої простої операції.

Склалося враження, що співробітники або не знають процедур, або навмисно затягують процес. Результат — зіпсований день та втрачена довіра до банку. Ми закриваємо рахунки і припиняємо співпрацю.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 листопада 2025, 15:05
Добрий день!

Нам дуже шкода, що візит до відділення залишив саме таке враження враження.
Кожен клієнт має свої унікальні питання та потреби, тому час обслуговування може варіюватися в залежності від складності ситуації.

Ми з увагою ставимось до кожного з наших клієнтів та розуміємо, наскільки важливо мати швидкий і зручний сервіс, особливо коли йдеться про фінансові питання.

Маємо намір проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код та контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
profili 27 листопада 2025, 11:11
Доступ клиентов к своему счёту невозможен из некоторых стран. Файрвол Cloudflare, который банк использует для защиты IT инфраструктуры настроен на блокировку IP-адресов.
Насколько мне известно, НБУ не принимал никаких решений о запрете доступа к счетам с IP-адресов отдельных стран. В договоре с банком данная информация также отсутствует.
Очень хочется узнать каким юридическим документом руководствуется банк внося IP-адреса стран в фильтр.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 листопада 2025, 11:18
Добрий день!

Хочемо провести детальний аналіз ситуації, щоб зрозуміти причини обмежень та надати максимально точну інформацію. Для цього будемо вдячні, якщо надішлете в особисті повідомлення свої дані: ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Очікуємо на Ваш зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Illia2017 26 листопада 2025, 22:45
Хочу поділитися ситуацією, яка, чесно кажучи, шокувала мене як клієнта.
У застосунку Raiffeisen MyRaif я випадково виявила, що банк відкрив на моє ім'я новий рахунок і випустив картку Visa Signature, хоча я нічого не підписувала, не замовляла і навіть не зверталась до банку.

Після звернення у відділення мені, що рахунок було відкрито на підставі запиту мого роботодавця. Тобто банк оформив на мене фінансовий продукт без будь-якої моєї згоди, без заяви, без електронного підтвердження і без мого волевиявлення.

Це пряме порушення правил НБУ та закону про персональні дані.

У підсумку — я отримала небажаний рахунок, небажану картку та ризик того, що на моє ім'я можуть виконуватися операції, які я не ініціювала. І все це — без пояснень з боку банку і без попереднього інформування.

Вважаю неприпустимим, що банківська установа такого рівня може відкривати рахунки клієнтам за запитом третьої особи, без будь-якого підтвердження з боку самого клієнта. Це ставить під сумнів безпеку та відповідальність банку у роботі з особистими даними.

Ситуацію передаю до НБУ та Омбудсмана. Сподіваюсь, банк перегляне свої внутрішні процедури, бо такі дії порушують права клієнтів і підривають довіру.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 листопада 2025, 9:04
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що поділилися ситуацією. Нам важливо розуміти досвід кожного клієнта, щоб забезпечувати максимальний комфорт та прозорість у взаємодії з Банком.
Хочемо пояснити, що рахунок відкривається, якщо між Банком та роботодавцем укладено договір про зарплатний проєкт або іншу програму обслуговування. Це означає, що роботодавець передає Банку дані працівника для відкриття рахунку, а працівник погоджується на умови обслуговування. Відкриття рахунку здійснюється виключно в межах цього договору і лише для зарахування зарплати чи інших виплат від роботодавця. Посилання на правила: https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-25032025.pdf сторінка 52, пункт 8.5.
Запевняємо, що всі операції та процеси в Райфі виконуються виключно відповідно до чинного законодавства України, нормативів НБУ та внутрішніх регламентів. Відкриття рахунків і випуск карток здійснюється на підставі встановлених процедур, які передбачають захист персональних даних та дотримання прав клієнтів.
Хочемо надати більш детальні пояснення, тому, будемо вдячні, якщо Ви напишете в особисті повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
Очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 листопада 2025, 12:52
Передали Ваше питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
OLENKAR 26 листопада 2025, 8:01
Самий ненадійний банк!!! Почнемо з технологічних іновацій відстав років на 50 від інших банків! По друге продає кредити клієнтів в мініфінансові та колекторські установи не попереджаючи клієнта!!! НЕ БЕРІТЬ КРЕДИТИ В ЦЬОМУ БАНКУ якщо одного дня не хочете стати клієнтом шахраїв яким заплатите втричі (як мінімум)більше ніж брали!!! ТАКОЖ НЕ РАДИЛА Б КЛАСТИ ДЕПОЗИТИ!!! БАНК ГІРШЕ З, А Приват!!!
Взяла кредит в сумі 20 тис. Віддала шахраям яким банк продав кредит 120 тис. І на разі йдуть суди з цього приводу! Тому не раджу з цим банком мати справи! Обходьте його як найдалі!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 листопада 2025, 9:01
Добрий день!
Хочемо пояснити, що ми приділяємо особливу увагу захисту персональних даних наших клієнтів. Уся інформація обробляється виключно з дотриманням вимог чинного законодавства та внутрішніх стандартів безпеки.
Відповідно до законодавства України, кредитор має право передати право вимоги за кредитним договором іншій фінансовій установі. Зазвичай це відбувається у випадку порушення умов кредитного договору.
Ми розуміємо, що для Вас важливо отримати чітке пояснення, і хочемо допомогти розібратися у ситуації. Просимо надати Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) в приватні повідомлення.
Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Uspih 21 листопада 2025, 12:48
Ми є юридичною особою клієнтом банку. Також в банку у нас зарплатний проект. Вчора 20.11 директор підприємства видав на бухгалтера доручення для вдачі виручки від реалізації в банк. При звернені в банківську установу спеціалісту не сподобалася підпис директора на дорученні. Вона пішла до начальниці і обидві голосно почали обурюватись що це не та підпис вона не схожа, навіть уклін не той, хоча там все було в порядку. В результаті бухгалтер не сдала гроші на розрахунковий рахунок і вимушена була повернутися с з ними на підприємство. Директор на той момент був в відʼїзді. І фізично сдати гроші був не в змозі. Дякую Райффайзен за перевищення ліміту залишку готівки на підприємстві. Ваші працівники працюють для людей. Також щодо особистих якостей начальниці відділення та спеціаліста Яни: все вибувалося на підвищених тонах і бухгалтер почувала себе злодієм, який прийшов з липовим підписом щоб зняти гроші, а не покласти їх на розрахунковий рахунок. Думатимо щодо відкриття рахунку в іншому банку в селищі, де ми обслуговуємося де ставляться до клієнтів хочаб з повагою…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 листопада 2025, 12:57
Добрий день!

Нам дуже шкода, що обслуговування у відділенні Райфу не виправдало Ваших очікувань.

Хочемо зазначити, що ми з увагою ставимось до кожного з клієнтів та детально перевіряємо кожен платіж та документ, щоб гарантувати безпеку коштів наших клієнтів.

Ми прагнемо розібратися у ситуації та надати допомогу, тому просимо надіслати у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Чекаємо на зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LNataliia 18 листопада 2025, 19:26
Сьогодні при створенні платіжки отримувач ось такий ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» через ТОВ «ФК МБК». Чому через ТОВ «ФК МБК»? Я маю рахунок у Райффайзен Банк, я не користуюсь портмоне.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 листопада 2025, 19:35
Добрий день.

Оплата комунальних послуг в застосунку «MyRaif» та завантаження рахунків від постачальників для сплати відбувається з використанням сервісу Portmone, тому в платежі Ви можете бачити цю інформацію.
Якщо Ви бажаєте здійснювати оплату напряму постачальнику, без Portmone — Ви можете скористатись функцією «Оплатити за IBAN» в «MyRaif».

З повагою та турботою,
@RaifHelp
fantua 14 листопада 2025, 17:02
Я є клієнтом банку вже кілька років. В основному користувався банком для купівлі валюти та подальшого розміщення її на депозиті. Банк активно просуває цю послугу та постійно покращує клієнтський досвід, зокрема через щомісячні акції «Курсопад», можливість зняття валюти в банкоматі тощо. Комунікація з банком завжди була приємною, і жодних проблем за цей час не виникало. Я також активно рекомендував цей банк своїм друзям і знайомим.

Отже, будучи клієнтом банку більше ніж 3 роки, я зіткнувся з наступною ситуацією:
У мобільному застосунку MyRaif зникли всі мої картки, а баланс на всіх рахунках відображався як 0,00. Лише звернувшись до підтримки, я дізнався, що мене заблокували через фінансовий моніторинг. Жодних повідомлень на e-mail чи телефон, звичайно, не надходило.

Отримавши дзвінок від банку, перше питання було про те, чи не передумав я закривати рахунки. Це ще раз підкреслює «клієнтоорієнтованість» банку. Мені порекомендували звернутися до відділення з підтверджуючими документами про доходи або надіслати їх на e-mail.

Я надіслав документи на e-mail та одразу отримав автоматичну відповідь, що мій запит отримано і відповідь буде протягом 5 робочих годин. Відповіді я, звичайно, не отримав.

Звернувшись до відділення, мені там порекомендували писати на e-mail, оскільки у цьому випадку відділення буде лише посередником, що займе зайвий час. Орієнтовний час очікування відповіді після подачі документів — 2 тижні (!). Почитавши коментарі про банк, бачу, що це нормальний час очікування для цього банку, що в такій ситуації, на мою думку, є неприйнятним.

Також я отримав лист від банку про відмову у підтриманні ділових відносин. Цей лист датований попереднім днем (днем перед відправкою мною документів) і надійшов з іншої e-mail адреси, тому я не розумію, чи це результат розгляду документів, чи щось інше.

Я розумію, що зараз діють жорсткі вимоги НБУ щодо фінансового моніторингу, і в мене немає жодних проблем підтвердити свої доходи та надати будь-які документи.

Але така комунікація з боку банку — це шок. Клієнтоорієнтованість — на нулі.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 листопада 2025, 17:11
Добрий день!

Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та змінила враження про Райф в цілому. Ми завжди прагнемо бути на боці клієнта, допомагати у вирішенні будь-яких питань та робити взаємодію максимально комфортною.
Хочемо запевнити Вас, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код та контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Юрий Хаит 14 листопада 2025, 14:57
Почти год успешно пользовался Райфом. Нет комиссий на переводы с карты на карту, есть «карта АТБ», есть кешбэк.

А сегодня вдруг посреди дня приходит уведомление «Ваша карта удалена из Apple Pay». Захожу в My Raif — а там моих карт кроме национального кешбека вообще нет. Пытаюсь написать в поддержку — но каждый раз приложение зависает когда набираешь сообщение на второй строчке.

С десятой попытки пишу. Получаю ответ, что продолжение обслуживания возможно после предоставления документов, список которых отправили вам на почту.
Пишу: мне на почту ничего не приходило.
Ответ: ждите, соответствующий отдел свяжется с вами в течение рабочего дня или следующего рабочего дня.

На вопрос что мне кушать пока они со мной свяжутся — не отвечают.

Остался без средств к существованию посреди пятницы. Что делать — не знаю.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 листопада 2025, 15:05
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком.
Райф — це великий системний європейський банк, який суворо дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми уважно перевіряємо кожну операцію, щоб гарантувати безпеку та захист коштів наших клієнтів. Час від часу закон зобов’язує нас проводити перевірку джерел надходження коштів і запитувати підтвердні документи, і ми сподіваємося на Ваше розуміння важливості цього процесу.
Ми усвідомлюємо, що блокування рахунку могло бути для Вас несподіваним і вплинути на плани, але зазначимо: перевірка зарахувань шляхом надання документів — це вимога законодавства.

Фіксуємо Ваше звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння та просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 листопада 2025, 18:10
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. За інформацією від нашого менеджера з клієнтського сервісу, з Вами вже було проведено комунікацію та надано необхідні пояснення.
Якщо в майбутньому виникатимуть запитання — звертайтеся, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.6275 42.8025
EUR 48.7608 50.3415
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.6275 42.8025
EUR 48.7608 50.3415
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Райффайзен Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.