Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Morhyn 21 березня 2022, 21:16
Позвонил как мой друг и попросил перевести денги на карту 4323357025210465 так как находиться в больнице, перевел 3000гр. И связь с ним пропала.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 березня 2022, 8:24
Добрый день! Со своей стороны мы зафиксировали факт мошенничества и приняли необходимые меры. Рекомендуем Вам также обратиться в банк, откуда был выполнен перевод средств и написать заявление в полицию. Для уточнения дополнительной информации просим Вас ответить нам в личном сообщении.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Власик 19 березня 2022, 15:29
МОШЕННИК 5375 2351 2836 0391
тел.(044)366−66−63
19.03.22 знакомая перекинула этому мошеннику деньги 500 грн.
Своему банку Укрсиббанк она дозвонится не может, банк сб-вс выходной,
звонила в А-Банк там говорят, вы не являетесь клиентом банка.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 березня 2022, 16:09
Добрый день! Со своей стороны мы зафиксировали факт мошенничества и приняли необходимые меры. Рекомендуем Вам также обратиться в банк, откуда был выполнен перевод средств и написать заявление в полицию. Для уточнения дополнительной информации просим Вас ответить нам в личном сообщении.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jurarro 19 березня 2022, 8:35
5375 2351 2134 4723
0967514246
0663428583
Берет предоплату и исчезает, некоем случае не верьте и ничего не переводите!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 березня 2022, 8:41
Добрый день! Со своей стороны мы зафиксировали факт мошенничества и приняли необходимые меры. Рекомендуем Вам также обратиться в банк, откуда был выполнен перевод средств и написать заявление в полицию. Для уточнения дополнительной информации просим Вас ответить нам в личном сообщении.
Проблема вирішена
АЛЛА Гордиенко 17 березня 2022, 15:25
7 березня 2022року я звернулася в А-банк м.Кременчука вул.Шевченка,32 з приводу отримання з сервісу MoneyGram переказу в сумі 483€ в грошовому еквівалент євро. Я неодноразово користувалася до цього послугами, А -Банку в отриманні переказу в іноземній валюті та являють клієнтом А-Банку.
Спочатку я впевнилися в касі, що є 483€ та я зараз можу отримати на руки.
При моєму зверненні з проханням оформити виплату MoneyGram переказу в сумі 483€«спеціаліст «Юля безапеляційно повідомила мені, що для того, щоб отримати переказ MoneyGram на сьогоднішній день я зобов’язана відкрити валютний рахунок (жовта картка)А-Банку. Так як в зв’язку з військовими діями Нацбанк України зобов’язав інші банки проводити такі операції тільки через зарахування на валютні рахунки або в гривневому еквіваленті.Після відкриття рахунку переказ MoneyGram в сумі 483€ буде зараховано на мій відкритий рахунок. І тільки після зарахування 483€ на валютний рахунок я матиму змогу зняти з рахунку 483€ на руки. Та і в подальшому отримати переказ MoneyGram в валюті без відкриття рахунку в мене немає шансу (зі слів «спеціаліста» Юлі).
«Спеціаліст» Юля сфотографувала мене для відкриття картки. Після цього вона повідомила, що відкрити валютний рахунок я повинна з її допомогою в мобільному додатку, А — Банк24 на своєму планшеті.На моє прохання відкрити рахунок без мобільного додатку мені було відмовлено та повідомлено, що тільки в мобільному додатку, А — Банк24 можна відкрити валютний рахунок.
З допомогою «спеціаліста «Юлі (вона весь час говорила на які кнопки натискати в додатку) гроші переказу 483€ було автоматично конвертовану в гривню та зараховано на зелену кредитну картку?!.. Я скажу дальші коротко.
Я зразу звернулася на гарячу лінію А-Банку. Спеціаліст Юля тільки сміялась, до менеджера банку не звернулася за допомогою в даній ситуації.
Через декілька днів мені повідомили з гарячої лінії банку, що це я сама винна в цій ситуації.Але повідомили, що, А -Банк «лояльний «до мене, а тому мені перерахують гривневий еквівалент мого переказу в 483€ на гривневу жовту картку, щоб я могла зняти кошти?! Шок…
Я пішла до банку де вже інший спеціаліст відкрив мені жовту картку в гривні на протязі 1 хвилини. І тільки тоді я зрозуміла, що картка відкриваається буквально за хвилину спеціалістом А-Банку з моменту, коли сфотографують клієнта?! І для цього, як виявляється, не потрібно заходити в мобільний додаток банку на своєму планшеті?!
Я повторно звернулась на гарячу лінію з проханням видати мені переказ в 483€ в валюті, як я і попереджала «спеціаліста»Юлю спочатку.
Я отримала ще раз усну відповідь з гарячої лінії банку, що я можу отримати свій переказ тільки в гривнях, так як це все моя провина?!
Мені було сказано, що «спеціаліст» Юля одночасно з моїм фотографуванням оформила валютну картку на корпоративному банківському обладнанні. А потім (о диво), як виявляється, ще 15 хвилин «спеціаліст» Юля, знущаючись наді мною, без моєї на те згоди, мене «навчала у мобільному додатку А-Банк24 на моєму планшеті вмінню користування А-банкінгом 24?!" — це було сказано спеціалістом Ольгою з гарячої лінії 16.03.2022р.!!! Наді мною в житті ще ніхто так не знущався за мої власні кошти! Я не просила «спеціаліста «Юлю про навчання в мобільному додатку А- Банку24!!! Я не заявляла про цю послугу!
7.03.2022р. Я звернулася до А-Банку з проханням про послугу отримання грошового переказу MoneyGram в сумі 483€…І тільки в євро. Це моє право.
Як виявляється,«спеціаліст»Юля зобов’язана була, згідно з своєю посадовою інструкцією по виплаті сервісу MoneyGram просто оформити виплату сервісу та передати до каси банку на виплату коштів в євро, як завжди звичайним способом. Так як я не заявляла особистого бажання про відкриття валютної картки в, А -Банка!
Як виявляється ,«спеціаліст» Юля збрехала мені про неможливість на даний час отримати з сервісу MoneyGram мої кошти в євро звичайним способом-задля своїх корисливих цілей (так як виявляється, що спеціалісти А-Банку отримують бонус та грошову винагороду за відкриття додаткових карток банку).
Фактично «спеціаліст» Юля збрехала мені та скористалася моєю необізнаністю в проведенні виплат з сервісу MoneyGram задля своїх корисливих цілей-а саме: отримення бонусів та дивідентів в своїй оплаті за відкриття додаткових карток А-Банку.
Це шахрайські дії «спеціаліста «А — Банк24 Юля по відношенню до клієнта А-Банку. Я прийшла отримати офіційну послугу- виплату переказу з сервісу MoneyGram в євро. Я не передбачала, що «спеціалісти» А -Банку проводять шанхайській дії по відношенню до клієнтів А-Банку. 16.03.2022р. я написала офіційну скаргу на ім'я голови правління АТ»Акцент-Банк». З гарячої лінії банку мене попередили, що рішення вже прийняли…А тому я можу отримати тільки в гривнях свій переказ, так як я всі дії по виплаті були проведені на вимогу «спеціаліста» Юлі в моєму мобільному додаткуА-Банк? Важко коментувати… …Особливо, коли з кожною хвилиною гривня знецінюється!!! Я КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ В АТ«АКЦЕНТ-БАНК»!!! Я найближчим часом прикладу максимум зусиль, щоб не бути клієнтом А-Банку. Бережіть себе! Гарного вам дня. Про такі дії А-Банку повинні знати всі люди!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 березня 2022, 19:21
Доброго дня! Ми завжди детально інформуємо Клієнта, при обслуговуванні в нашому Банку через будь-який канал про те, де можна ознайомитися з умовами, в тому числі й з умовами отримання грошових переказів і з умовами діючих правил обміну валюти в країні, оскільки розуміємо як це зараз важливо.
Ми перевірили інформацію за Вашим зверненням до Банку. Розуміємо, що в зазначеній ситуації могло виникнути непорозуміння, тому Банк пішов Вам назустріч і без жодних комісій надав можливість зняти дані кошти з гривневої картки, адже переказ виплачено саме в даній валюті через застосунок АБанк24.
Ваше питання знаходиться на розгляді Спеціалістів і за результатом ми додатково зв'яжемось з Вами.
noskov92 14 березня 2022, 15:56
Два раза получал переводы, даже 3.

Первый раз зашел в отделение получить вестрен юнион, оформили мне карту скзали — теперь можно сразу получать на карту))
Круто реально.

И вот раз пришел перевод были проблемы с фамилией — служба поддержки помогла.

И сегодня такая проблема с фамилией тоже служба подержки помогла)

Спасибо ребята от души)
Вы нормальные, лучше чем, приветбанк,.
Добра вам и побольше клиентов.

А А-банк комиссию отменил на переводы на карту, а вот приветбанк нет (

Ещё раз спасибо большое
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 березня 2022, 16:08
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и Вашу поддержку, нам очень приятно. Постараемся и дальше радовать Вас.😊
Viktor46 14 березня 2022, 9:44
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 64
Благодарю всех сотрудников отделение за своевременное и че́ткое решение финансовых вопросов. Очень доволен обслуживанием в отделении, спасибо за оперативность, доброту, душевность.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 березня 2022, 9:55
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и Вашу поддержку, нам очень приятно, постараемся и дальше радовать Вас.😊
HelgaK 12 березня 2022, 23:06
Руководству банка!
Что касается организации вывода кэшбека!
Верните вывод кешбека на карту, чтобы у клиентов был самостоятельный выбор, а не выбор на усмотрение банка!
Сейчас многие люди сами в тяжелом положении, так же поддерживают близких и накопленный КБ может стать не малой помощью. У кого есть реальная возможность поддерживает армию без вопросов и обязаловки. Почему банк самостоятельно решает за клиентов и ущемляет их право выбора в одностороннем порядке?
Дайте людям возможность выбора.
Это только в вашем банке такой беспредел!
После подобного стоит в первую очередь решить, стоит ли быть клиентом банка, который вместо поддержки может поставить ногу в трудную минуту.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 березня 2022, 9:25
Добрый день! Временно вывод средств на личную карту приостановлен. Клиенты вместо вывода на карту накопленной суммы кэшбэка смогут переводить средства на помощь ВСУ.
Банк активно придерживается Украинской позиции и со своей стороны принимает активное участие для поддержки армии Украины. Благодаря такой же активной позиции наших Клиентов и их предложениям, Банк поддержал идею вывода кэшбэка, даже если на счету кэшбэка 1 грн, в поддержку Армии.
Однако выбор остается за Вами. Если Вы все же желаете вывести на личную карту кэшбэк, Вы можете его оставить пока что на данном счете. Мы обратили внимание на Ваше пожелание и вывод средств на личную карту также будет доступен в ближайшее время. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.
Nik1Nik2 12 березня 2022, 13:07
До початку війни до роботи інтернет-банкінгу Абанк24 зауважень не було.
Але після 24 лютого в деяких районах України не працюють всі мобільні оператори. Може так і потрібно у воєнних умовах.
Але в таких умовах неможливо працювати з інтернет-банкінгом по причині двох факторної аутентифікації (пароль та ОТП-пароль у виді СМС на телефон).
І якщо в мирних умовах до такої аутентифікації не було питань,
то зараз це становиться проблемою. Вся країна перебудовується на воєнний стан.
Крім банків.
Але є виключення з цього чорного списку.
Команда інтернет-банкінгу (додатку) Абанк24 зразу
перебудовувалися на воєнний час!!!
Тепер смс повідомлення дублюються в вайбері!!!
Команда А-банк і Абанк24! Ви молодці!!!
Нажаль, цю проблему інші банки не вирішують!
Мабуть, всі вже евакуювалось зі своїх робочих місць
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 березня 2022, 13:25
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та Вашу підтримку. Сподіваємось на стабілізацію ситуації, тримаємось! Слава Україні!🙂
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
75696883 11 березня 2022, 9:47
Благодарен сотрудникам банка, за терпимость, вежливость, заботу.Эмоции и отзывы только положительные! Ещё раз огромное СПАСИБО!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 березня 2022, 9:50
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Ваша поддержка мотивирует нас. Все будет хорошо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 березня 2022, 12:21
Отзыв не засчитан (на 13.03.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Олекскандр Павлюк 10 березня 2022, 16:30
Почалася війна, спочатку паніка, але з часом все почало більш менш працювати. Я клієнт банку вже давненько, але за останні дні прийшлося звертатися до нього чи не щодня. Це пов’язане з переказами. Працівниця Куркуляк Олена Робертівна, вразила тим, як організувала роботу свого відділення. Не було таких питань, які б вона не змогла вирішити. При цьому, у будь яку пору дня. Якщо існують якісь нагороди для банківських працівників у час війни, то Олена Робертівна її заслуговує.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 березня 2022, 16:37
Доброго дня!
Дякуємо Вам за Ваш відгук та Вашу підтримку, ми розуміємо ситуацію, яка виникла, тому робимо все щоб допомагати Клієнтам. Сподіваємось на стабілізацію ситуації. Слава Україні!
Проблема вирішена
32328089 8 березня 2022, 15:00
Истрия про банк-мародер. Заплатил в интернете карточкой А-банка за счет собственных средств 50 тыс. В то время, как большинство банков убирают комиссию, эти сняли 2% комиссии больше 1000 грн. при оплате собственными (не кредитными средства). В приложении в тарифах этого нет. Подтверждение платежа я давал на ровно 50 тыс. В службе поддержки сказали, что это квази-наличные, отказались предоставить разъяснение из законодательства, что же это такое — квази-наличные. Я обслуживаюсь еше в 3х банках и во всех трех платил на этом сайте, никаких комиссий не было. Если не хотите попасть неожиданно на деньги, не связывайтесь с этим банчком
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 8 березня 2022, 20:35
Добрый день! Оплата картами нашего Банка в торговых точках и интернет-магазинах проводятся без комиссии. Мы проверили информацию по Вашей оплате. Данный вид платежа предусматривает комиссию 2% от суммы платежа в счет личных средств, так как был выполнен на зарубежном ресурсе и представляет собой quasi-cash транзакцию (другими словами, это операции по продаже товаров, которые сами из себя представляют деньги). Данная тарификация указна у нас на официальном сайте и доступна по этой ссылке: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf. Мы стараемся идти навстречу нашим Клиентам и понимая данную ситуацию выполним возврат данной комиссии Вам на карту. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на дальнейшее сотрудничество и ценим Ваше сотрудничество с нашим Банком.
Sergij22 4 березня 2022, 22:26
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Коцюбинського, 24
Картку колись брав як резервну кредитку з невеликою кредитною лінією. Потім банк сам виставив мені максимум, який був доступний мені в іншому банку. Певні життєві ситуації, не остання з яких Ковід, трохи вибили зі звичної колії і я вирішив не заперечувати цей факт, до того ж декілька разів чудово скористався такою можливістю.
Аж ось коли в скрутне становище інші банки йдуть назустріч клієнтам, А Банк вирішив залишити мені смішну суму кредиту, до того ж з певними обмеженнями в користуванні нею.
Чесно кажучи, я не планував користуватись ним в такий неспокійний час, бо невідомо що очікує кожного з нас, а я ніколи бездумно нічого не роблю, завдяки чому ніколи не мав ніяких проблем з жодним банком. Та й основна картка у мене іншого банку.
Тож пост не зовсім претензія і оцінку ще нижчу не ставлю.
В моєму місті відділень немає, у відділенні міста де я отримував картку, дівчата ввічливі та приємні, навіть деякі питання допомагали вирішити за телефоном, претензій в цьому плані немає.
Але коли все в країні заспокоїться, напевне я скористаюсь послугами іншого банку, який не підкладає таких «сюрпризів» навіть тим у кого є заборгованість. Знаю з чим порівняти, бо серед моїх друзів картка, А Банку тільки у мене)
Хотілося б наголосити на ще одному малоприємному факті: невдовзі після отримання картки, А Банку мене буквально почали атакувати з різних номерів як усілякі мікрофінансові організації з безглуздими пропозиціями, так і справжні шахраї зі ще більшою маячнею, які представлялись кожен раз іншими організаціями. Номер телефону для банків даю особистий і його мало хто знає, багато років вже користуюсь послугами іншого банку, до якого він прив’язаний і ніколи такого не було. Повідомляв підтримку про цей факт, дзвінки поблокував самостійно. Це не велика проблема у наш час, але рекомендую вважати на цей факт потенційним клієнтам.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 березня 2022, 10:19
Доброго дня! Стосовно номерів, запевняємо, що Банк не передає дані Клієнтів. Номер, який Ви вказували в Банку — використовується для комунікацій між Вами та Банком. Чинне законодавство України зобов'язує Банки забезпечувати зберігання та захист інформації, яка містить банківську таємницю, з метою недопущення її незаконного розкриття. Навіть у цей непростий час ми намагаємось надати ліміти кожному бажаному. Наразі Банком прийнято рішення надати Клієнтам кредитний ліміт для використання у межах до 5000 гривень на місяць. Для зручності перевірки доступних коштів на поточний день ліміт по карті знижений до допустимої суми використання. При прийнятті Банком рішення про збільшення ліміту Ви будете додатково повідомлені.
Ліміт можна використовувати на торгові операції, поповнення мобільного та оплату комунальних. Ми дуже сподіваємось, що змогли хоч трохи Вам допомогти!
Проблема вирішена
Yura1792 4 березня 2022, 21:18
В той час коли в країні йде війна та всі намагаються підтримати один одного, всі фінансові установи встановлюють кредитні канікули в цей скрутний час, А-Банк клав на це все великий БОЛТ і надалі нараховує відсоток… Можете ідти вслід за російським кораблем, Грошей нема але ви там тримайтесь іроди.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 березня 2022, 10:09
Доброго дня! Банк діє згідно з постановою № 18 Національного Банку України від 24.02.2022 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», у цій постанові немає розпорядження про скасування зобов'язань та платежів або про обовязкове надання канікул за кредитними договорами та картками: https://bank.gov.ua/ua /legislation/Resolution_24022022_18. У разі надходження нових розпоряджень — Банк виконуватиме їх в обов'язковому порядку. На цей час прийнято рішення про надання кредитних канікул щодо платежів лютого місяця, а у поточному місяці по картці достатньо лише внести платіж лютого місяця.
Також хочемо зазначити, якщо картка знаходиться в пільговому періоді, незалежно від того, внесено платіж або ні — відсотки не списувались першого березня, з пільгового періоду картки наших Клієнтів не виходили. Якщо у Вас відсотки нараховувались і списувались щомісячно з картки — вони були списані за лютий відповідно до умов картки.
Проблема вирішена
OlenaElena 4 березня 2022, 4:33
Вчера обратилась в отделение А-Банка в г. Кривой Рог по улице Ватутина. Предварительно проконсультировалась о возможности получения срочного денежного перевода в контакт-центре на 7776. Сотрудник по телефону ответил, что для получения Money Gram в гривнах не клиенту банка достаточно паспорта. Выплата в кассе.
По факту сотрудники, которые просто ничем не занимались (клиентов в зале ноль, начальник курит при входе, кассир и операционный сотрудник — мило болтают в зале обслуживания) сказали, что никакой перевод я не получу не будучи клиентом, а по законам военного времени они могут требовать от меня также ИНН и мне обязательно нужно заполнять их анкету.Также отказали в обслуживании по Дії, мотивируя что в военное время приложение не работает. При этом у меня всё исправно работало. Хамские ухмылки протрясли больше всего.
Ребята, я 10 лет проработала в банковской системе и прекрасно знаю, что ваше враньё и отказ в обслуживании мотивирован только низким охватом клиентов и поэтому вы всеми неправдами пытаетесь набить базу. Но с таким отношением Вам НИКОГДА не набрать клиентов. Поэтому и отделение пустое. В итоге вы не заработали ни комиссию, которую получает банк за операцию, ни разницу на стоимость валюты, которая как раз в военное время (а курсы я пересчитала) не слабая (на моей сумме разница в вашу пользу почти 4000!). И я не один такой клиент!!! Желаю вам скорее развалиться, ну или хотя бы набрать адекватный штат сотрудников!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 березня 2022, 11:17
Добрый день! Для получения срочного перевода в нашем Банке необходимо пройти идентификацию с подписанием Анкеты о присоединении к Условиям и правилам Банка и предоставлением идентифицирующих документов (на данный момент передача документов в Банк через «Дія» приостановлена). Обязанность Банка проводить анализ финансовых операций и надлежащую проверку Клиентов установлены статьями 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Додатком 2 Постанови НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу» № 65 и внутренними документами Банка. Согласно требованиям законодательства и внутренних документов Банка, при проведении финансовой операции в нашем Банке осуществляется идентификация и верификация физического лица. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на дальнейшее сотрудничество и будем рады, если Вы будете Клиентом нашего Банка.
Kristina981 2 березня 2022, 20:27
Ждала срочный перевод и там указали неверно фамилию. Обратилась в чат онлайн,(оператор Олег) там сказали или в отделение или пусть отправитель обратится в свой банк. Но не было времени ждать пока отправитель обратиться в банк и изменит данные в переводе. Думала решать проблему через приватбак, в отделение а-банка не могла подойти. И все же, обслужили не шаблонно, а подошли индивидуально. Сэкономили время мое и отправителя (чтоб не бегать два раза). В период военного положения, могла дистанционного решить вопрос, что очень кстати! Спасибо ❤️❤️
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 березня 2022, 8:35
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Ваша поддержка мотивирует нас. Все будет хорошо!
Проблема вирішена
Mykola666 28 лютого 2022, 22:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Загорівська, 8-10-А
у цей важкий час.за декілька годин до початку війни-ця мразота заблокувала усі мої картки с грошима і без. Залишивши без доступу до СВОЇХ грошей. підкреслюю-не кредитних.своїх на дебетовій картці. Причину пояснити не захотіли навіть.сказали *вы сами подали заявку на мошеничество.мы ничего не знаем*. Попросив офіційного листа з причиною блокування и виписку по картці.на шо відповідь * такая возможность отсутствует*!!! Одним словом-нехай подавляться тими грошима.окупанти довбані.Інакше висновку немає. Більше ніколи користуватися не буду і всіх попереджаю В ЦЬОМУ НЕДОБАНКУ ВАШІ ГРОШІ МОЖУТЬ ЗНИКНУТИ КОЛИ ЇМ ЗАМАНЕТЬСЯ!!! ОБХОДЬТЕ СТОРОНОЮ!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 березня 2022, 12:20
Доброго дня! Шкода, що у Вас склалась думка, що наш Банк проросійський. Наш Банк зараз всіляко допомогає Армії й робить все можливе, щоб Клієнтам було також зручно надавати фінансову допомогу найбільш швидко і зручно. Наприклад, вже можна робити переказ на допомогу Армії в додатку АБанк24, де достатньо лише натиснути на одну кнопку, а також можливо перераховувати кошти з кешбеку і з карток «єПідтримка», окремо Ви можете звернути увагу на новий дизайн для карток, впевнені, оціните!
Розуміємо і те, що додаткове підтвердження операції та блокування картки Вам спричинило деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші засоби в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені або вкрадені. При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та що кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства щодо нашого Клієнта, така ситуація саме склалася за Вашими рахунками. Нам шкода, що дана процедура викликала у Вас негативні емоції, ми намагаємося дбати про збереження Ваших коштів та Вашого комфорту.

Ми ніколи не відмовляємо Клієнтам в надані відповіді на їх запити, у т.ч. письмові. Перевіряємо наразі інформацію в причинах відмови. На сьогодні за допомогою підтримки Ваше питання вирішено. Ми не змогли з Вами зв'язатися в телефонному режимі, щоб пояснити ситуацію.
Проблема вирішена
Сергей Лавриченко 28 лютого 2022, 16:25
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ситова, 11
1 марта выходит срок договора по депозиту.где я могу получить деньги по депозиту. Телефон банка не отвечает
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 28 лютого 2022, 17:07
Добрый день! Вы можете расторгнуть вклад по сроку или отказаться от продления вклада на новый срок самостоятельно в нашем AБанк24 — веб-версия и приложение. Отдельно хотим обратить Ваше внимание на выгодные ставки, которые действуют в нашем Банке на сегодня: https://a-bank.com.ua/deposits.
Сложностей с дозвоном на клиентскую поддержку нет. К сожалению, нам также не удалось дозвониться к Вам, у Вас ограничен дозвон. Проверьте, пожалуйста, настройки сотовой сети и список заблокированных номеров.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kostad 26 лютого 2022, 16:49
Доброго дня!

Все, усi моi претензii та незадоволення що до Iнтернет-банкiнгу А-Банка мною офiцiйно скасовуються. Не очикував, що все вирiшиться так швидко, але факт е фактом. Моя проблема з А-Банком, та саме А-Банком успiшно вирiшена у найкоротшiй термiн та у повному обсязi. Усiм, хто менi в цьому допомiг, велике ДЯКУЮ! Вiдтепер я знаю, що А-Банк дiйсно е надiйным банком, вiн дорожить та поважае своiх клiэнтiв i йому можна довiряти та цiлком на нього покластися.

Ще раз!

З пов.,

Костянтин
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 лютого 2022, 17:07
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, ми цінуємо Ваш вибір. Ми разом, все буде добре!😊
Проблема вирішена
kostad 24 лютого 2022, 6:05
18 февраля 2022 г. в 6 ч 19 мин утра перевел на карту получателя К. эННую сумму денег. Хотел сделать человеку сюрприз. Но сюрприз сделали мне. Оказалось, что карта получателя по каким-то неизвестным мне причинам, заблокирована. Хорошо. Связался я через чат-бот с А-банком, чтобы помогли мне вернуть денежные средства, а это ни много, ни мало пару тысяч гривен. И что мне ответили? Мы ничего сделать не можем. Пусть, мол, получатель разбирается с проблемой на своей стороне. Я известил получателя и он начал разбираться, но и он внятного ответа от банка так и не получил. Дело как-то все затягивается и от банка нет ни ответа, ни привета. Хорошо. У меня вопрос: почему, если карта получателя заблокирована, транзкакция проходит без проблем и мне, отправителю, не было выдано предупреждение или сообщение, что-то типа, извините, так как карта получателя не активна, транзакция осуществлена быть не может. Но нет же. Транзакции спокойно проходят как ни в чем не бывало, а про вернуть денежные средства можно просто-напросто забыть. До сих пор нам внятного ответа никто так и не дал. Полное разочарование, ПОЛНЕЙШЕЕ. Я просто в ярости и шоке. PS: Я выбрал отделение банка из списка только для того, чтобы опубликовать здесь свой пост, но лично проблем ни с одним из отделений банка в Кременчуге меня не было и претензий никаких нет. Поэтому заранее прошу прощения. У меня проблемы с интернет-банкингом и возратом денежных средств.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 24 лютого 2022, 18:24
Добрый день! К сожалению, нам не удалось дозвониться к Вам. Наш Банк при возникновении спорных ситуаций всегда решает подобные вопросы индивидуально с Клиентом, и мы всегда работаем над тем, чтобы Вы получали только хорошие эмоции от сотрудничества с нами. Уже работаем над возвратом средств и будем рады в дальнейшем получать от Вас самые высокие оценки!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Joomla9999 23 лютого 2022, 21:29
Хочу отметить также прекрасную работу кассира Анастасии, ЦОК449 пр. Конституции, 17, всегда вежливая, заряжает прекрасным настроением, хочется идти снова и снова в отделение!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 24 лютого 2022, 9:58
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Ваша поддержка мотивирует нас работать еще лучше! 🍏😊

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 40.5 41.1
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 40.5 41.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝