×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
Найкращий Банк
Слава Україні 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Дякуємо за відгук. Дуже раді, що Ви з нами. 🍏😊
Написати коментар
Приятно удивлен заботой о безопасности
Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 🍏😊
Написати коментар
Подяка
Сьогодні, 03.12.2022, на цьому відділенні нам дуже допомогла співробітниця Муха Юлія зі зняттям чималої сумми з картки банку-партнера monobank
Від імені нашого підрозділу ЗСУ, дуже дякуємо за допомогу, бажаємо їй успіхів та сподіваємось що наш відгук буде помічено :)
Написати коментар
Заблокували карту , фін моніторинг
Допомагаю нашим волонтерам, то приходили кошти на ЗСУ, зараз вони заморозились.
Ще 18.11 записувалась, сказали наберуть — набрали, попросили вхідні платіжки, так як багато і кого не було зв’язку в зв’язку з відсутністю світла, то відправила все що знайшла, ще достала 26.11, знову звінок і ми провіряємо.
Я все пояснила, все що могла відправила.
Кошти чекають люди для арміі, а банк ніяк не може розблокувати карту!
Коментарі (4)
для всех кто использует а-банк в качестве вывода средств п2п с бинанса
Коментарі (1)
Заблокировали карту
Коментарі (3)
Мені дуже подобається як працюють люди в цьому банку вони дуже відповідальні .
Дякуємо за відгук. Дуже раді, що Ви з нами. 🍏😊
Написати коментар
Блокируют средства, очень медленно работают
Коментарі (1)
Обслуговування касира А-Банку Липяк Сона
Написати коментар
Вымогательство
Просимо погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Клієнтів з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації.
Ми будемо раді розібратись у ситуації Ваших батьків детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Написати коментар
Блокировка карты А-Банк
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Відправник, який поскаржився, не підтвердив нам про врегулювання питання з Вами, тому ми зв'язалися з Вами та надали поради для вирішення питання.
Коментарі (5)
Заблокировали карту с суммой в 100.000
UPD: В понеділок сказали, що 100% зателефонує служба безпеки о 6 годині вечора. Ніхто так і не подзвонив. Звоню сьогодні 29 листопада — мене посилаюсь и кажуть чекати 7 днів вже, а не неділю. Що це у вас за обслуговування? Поверніть мені мої 100.000, які у мене зараз на карті та йдіть подалі від простих людей, які хоть якось підіймають економіку країни.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Для зняття обмеження необхідно надати підтверджуючі документи на зарахування.
Наші фахівці зв'язувалися з Вами декілька разів, попередньо ми з Вами оговорили про варіанти вирішення питання. Сьогодні ми зв'язалися ще раз та погодили з Вами рішення питання, на разі питання знаходиться на контролі, за результатом ми повідомимо Вам.
Коментарі (4)
Столкнулся с проблемой блокировки карты в АБАНК
НИКТО НЕ НАБРАЛ.
После этого я им сам позвонил и спросил в чём дело, почему карта до сих пор заблокирована !?.. Они попросили скинуть все поступление по карте за последние два месяца.
Я им это предоставил и снова сказали ЖДАТЬ 3 ДНЯ.
Снова никто не перезвонил и пришлось звонить самому.
После была сообщена другая причина блокировки, а именно МОШЕННИЧЕСКИЕ ДЕЙСТВИЯ. Хотя предпосылок к этому не было.
Доступ к карте я никому никогда не давал.
Пришлось ехать в отделение банка и узнавать у них. Работники отделения были не компетентные в моей ситуации, сотрудница сказала — У ВАС АРЕСТОВАНЫ ВСЕ СЧЕТА ИСПОЛНИТЕЛЬНОЙ СЛУЖБОЙ (еще одна причина блокировки)
После я набрал в С.П сказали — никаких арестов нету.
Всё время водят занос называют разные причины, перенаправляют на разных менеджеров и не перезванивают. Хочу закрыть просто карту и вывести свои средства, на что банк даёт отрицательный ответ. И удерживает мои деньги.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Для зняття обмеження необхідно надати підтверджуючі документи на зарахування, бачимо Ви надавали їх вже раніше. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми перевіримо інформацію та зв'яжемось з Вами.
Коментарі (6)
Не можу ніде розрахуватись картою.
В колл центрі обіцяли виправити до 18:00, проте проблема не зникла.
З чим це пов’язано і як тепер мені отримати мої кошти з картки?
Написати коментар
Отличная работа
Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволені! 🍏😊
Написати коментар
Блокування картки
Коментарі (11)
Прохання відмінити нав’язування послуг.
Нам шкода, що виникло непорозуміння в зазначеній ситуації. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати продукт і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення депозиту у відділенні або при самостійному оформленні через додаток, ми надаємо детальний опис умов. Всі умови є в нашому додатку, а якщо це відкриття вкладу у відділені, то наші Спеціалісти також будуть раді Вам все розповісти про кожний вид вкладу та умови розміщення. На сайті нашого Банку також є детальна інформація.
Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження. Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів. Відмовитись від продовження вкладу Клієнт може в АБанк24 або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (за 30 днів до завершення дії договору). У нашому додатку або у версії АБанк24 для ПК, Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу.
Рекомендуємо Клієнту отримати кошти відповідно до періоду отримання вкладів, якщо рішення не зміниться, у додатку АБанк24 на власну картку (дата отримання також відображена у додатку). Також, в разі бажання відмовитись від продовження депозиту на новий строк, радимо в додатку АБанк24, у веб-версії через ПК в розділі «Депозити» натиснути кнопку відмови від продовження (кнопка буде доступна починаючи від 30 днів до завершення дії договору).
Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на подальшу Вашу з нами співпрацю.
Написати коментар
Один з найкращих Банків в Україні!
Буду рекомендувати друзям!
Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Написати коментар
Заблокували гроші без пояснення причин
Коментарі (2)
Быстрое и эффективное решение проблем.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар