Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Кузьменко 4 грудня 2022, 9:04
Цим банком України АБанк 🏦 можливі всі подробиці та інші види діяльності банківських послуг. Дякую що ви є.!🇺🇦
Слава Україні 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 грудня 2022, 9:05
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Дуже раді, що Ви з нами. 🍏😊
Юрій Пономаренко 4 грудня 2022, 7:11
В 6 утра совершил платеж через Apple Pay на 3000. Банк перевод распознал подозрительным, так как прежде вроде таких не делал и сразу же поступил видео звонок для подтверждения от «живого оператора». Буквально 30 секунд, пару вопросов и платеж прошел. Спасибо, А банку и людям которые это контролируют и берегут нас от мошенничества.
абанк
Відповідь банку
Amalia MR 5 грудня 2022, 18:05
Доброго дня!
Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 🍏😊
Михайло Сульженко 3 грудня 2022, 22:15
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 79 прим. 23
А-Банк, місто Дніпро, вул. Робоча, 79

Сьогодні, 03.12.2022, на цьому відділенні нам дуже допомогла співробітниця Муха Юлія зі зняттям чималої сумми з картки банку-партнера monobank

Від імені нашого підрозділу ЗСУ, дуже дякуємо за допомогу, бажаємо їй успіхів та сподіваємось що наш відгук буде помічено :)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 грудня 2022, 8:18
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знов у наших відділеннях! 🍏😊
Antongru 2 грудня 2022, 13:23
Перейшла на, А банк як на основний банк, заблокували — попала на фін моніторинг.
Допомагаю нашим волонтерам, то приходили кошти на ЗСУ, зараз вони заморозились.
Ще 18.11 записувалась, сказали наберуть — набрали, попросили вхідні платіжки, так як багато і кого не було зв’язку в зв’язку з відсутністю світла, то відправила все що знайшла, ще достала 26.11, знову звінок і ми провіряємо.
Я все пояснила, все що могла відправила.
Кошти чекають люди для арміі, а банк ніяк не може розблокувати карту!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2022, 18:06
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ваше питання на контролі у наших Спеціалістів, за результатами перевірки з Вами зв'яжуться.
bastard36 2 грудня 2022, 12:13
Открыл счет в а-банке для вывода средств через п2п бинанс, после вывода за несколько недель заблокировали счет с деньгами сума была около 25 тыс грн. Тех подержка на столько необразованная такое ощущение что набрали по объявлению, ну то пол беды, попросили предоставить чеки с меня тех людей которые присылали мне деньги оператор сказал 5 чеков достаточно, прислал 7 квитанций сказали давайте еще если нет то мы вас обслуживать не будем, спросил что бы предоставить им с бинанса ордера сказали ненужно, мы с вами работать не будем выводите деньги, разблокировали счет и через 5 минут опять заблокировали типо вы что не можете за 5 мин вывести средства, Короче говоря не советую использовать этот банк, оборот был 180 тыс грн в месяц. и примерно такая же ситуация у 4х знакомых.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2022, 16:48
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів, а відповідно до Умов і правил Банку, пункт 3.3.11, Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Обмеження по картці було знято, проте рішення про співпрацю прийняте і Вас про це повідомили наші Співробітники. Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації та раді, що змогли допомогти Вам вирішити питання.
Проблема вирішена
Jeffry 1 грудня 2022, 23:39
Перешел на А-Банк, т.к. потерял карту Моно, начал пользоваться, как обычно — карту заблокировали. Фин Мон. Все та же биржа бинанс. Предоставил скриншоты. С моно, по крайней мере, таких вопросов пока что не возникало, возможно потому что дольше пользовался. Поменял деньги — снять не смог, спасибо банку за двухчасовое ожидание звонка на скамеечке.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2022, 12:42
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svet2803 1 грудня 2022, 21:57
Ви найкращі
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2022, 9:07
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Дуже раді, що Ви з нами. 🍏😊
Holodokit 1 грудня 2022, 13:26
Заблокировали 10 тысяч грн и попросили подтвердить источник средств, после ожидания в в неделю наконец ответили «предоставьте больше информации». Я отправил ещё документы подтверждения и опять ожидаю неделю, а они постоянно придумывают себе новые правила и игнорируют в своем боте поддержки
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2022, 14:30
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої підтримки та зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
koptykhserg 1 грудня 2022, 13:14
Відділення за адресою: Львів, вул. Під Дубом, 4
Я раз на місяць користуюся послугами каси А-Банку у Львові по вулиці Під Дубом 4 і в більшості мені щастить попасти на касира Сона, яка являється для мене прикладом клієнтоорієнтованості і зацікавленому підході до обслуговування клієнтів. Чекаючи в черзі я неодноразово чув, як до неї звертаються люди із різними запитаннями, а також допомогою. Одного разу людина не могла зняти гроші із картки через ліміти і Сона шукала різні варіанти, як можна допомогти і вирішити проблему (в деталі я не вдаюся). Іншим разом вона терпляче :) допомагала бабусі, яка довго нічого не розуміла і не могла знайти квитанцію, а також зняти гроші. І це тільки те, що я застав ходячи раз в місяць в це відділення, впевнений такий історій дуже багато. Я перший разу зустрічаю людину, яка щиро хоче допомогти клієнту. Про це багато пишуть в книжках з бізнес літератури відвідують тренінги, а тут просто звичайна робота касира, яка створює надзвичайно круте враження про компанію.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2022, 13:49
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знов у наших відділеннях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MarinaSchel 1 грудня 2022, 12:30
Сотрудники банка терроризируют звонками и психологическим давлением родителей пенсионеров.Которые находятся в зоне боевых действий, без возможности оплатить кредит. В период военного положения в стра не и военных действий в регионе угрожают лишить пенсинеров пенсий, которые являются обязательной соц.выплатой государства. Никаких соблюдений законодательства, бандитские методы 90-х, вымогательство не смотря на войну в Украине и военные действие в регионе.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2022, 13:46
Доброго дня! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Просимо погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Клієнтів з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації.
Ми будемо раді розібратись у ситуації Ваших батьків детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Тетяна Вефаєва 30 листопада 2022, 12:41
18.11.2022 банк заблокировал карту. Я торгую на бирже Binance. На горячей линии мне сообщили, что на меня поступила жалоба, попросили предоставить скрины ордеров. Я предоставила банку все ордера за месяц. Со мной пообещали связаться после проверки. При этом связавшись с клиентом, от которого поступила жалоба, он не понимает, что происходит и никакой жалобы не подавал. Прошло пару дней, снова звоню на горячую линию. Банк проводит финансовый мониторинг, ожидайте. При вопросе нужны ли ещё какие-то документы предоставить, т.к. мне нужны эти деньги как можно скорее. Представитель банка сказал нет, нужно ждать и вообще по договору они могут заблокировать мой счёт на 180 дней. По сей день банк не решает проблему, на вопрос, на какой стадии проблема, получаю ждите. Обратилась в отделение банка, где посоветовали доставать горячую линию. У меня вопрос, мне больше нечем заняться на 8 месяце беременности? Пришлось обращаться за консультацией к адвокату. По правилам НБУ и законам, банк нарушает мои права клиента. Прошу разобраться в проблеме и дать ответ. Неприятно выпрашивать свои же деньги.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 листопада 2022, 17:32
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Відправник, який поскаржився, не підтвердив нам про врегулювання питання з Вами, тому ми зв'язалися з Вами та надали поради для вирішення питання.
Проблема вирішена
fordfloxx 29 листопада 2022, 13:42
Доброго дня, в мене велика проблема з вашим банком. Я займаюся продажу речей в інстаграмі, в п’ятницю клієнт мені переслав передоплату у суммі 16.400 грн. Я замовив всі речі, все ок. Через пару годин, чи деякий час у клієнта вкрали гроші з карти, 80.000 грн. Вона пішла, подала заяву до поліції, що так і так, пропали кошти. Мою карту заблокували, хоча я взагалі не маю ніякої причетності до цієї ситуації. Кожен день я звоню на гарячу лінію, мене кормлять обіцянками, вам наберуть завтра і тп. Люди відправляють передоплату на мою заблоковану карту, робота стоїть, я нічого не можу замовити. По факту, я взагалі ліва людина, яка не стосується цієї ситуації. Вкрали у них кошти, то й що, я тут до чого? Я кожен день допомагаю ЗСУ, роблю все те, щоб наша країна перемогла, щоб не гинули люди, а тут така проблема, що ваш банк залишив мене без роботи. Що ви зможете відповісти на це? Телефонувати на гарячу лінію немає сенсу. Я хочу, щоб моя проблема дійшла до вищого керівництва.

UPD: В понеділок сказали, що 100% зателефонує служба безпеки о 6 годині вечора. Ніхто так і не подзвонив. Звоню сьогодні 29 листопада — мене посилаюсь и кажуть чекати 7 днів вже, а не неділю. Що це у вас за обслуговування? Поверніть мені мої 100.000, які у мене зараз на карті та йдіть подалі від простих людей, які хоть якось підіймають економіку країни.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 листопада 2022, 16:31
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Для зняття обмеження необхідно надати підтверджуючі документи на зарахування.
Наші фахівці зв'язувалися з Вами декілька разів, попередньо ми з Вами оговорили про варіанти вирішення питання. Сьогодні ми зв'язалися ще раз та погодили з Вами рішення питання, на разі питання знаходиться на контролі, за результатом ми повідомимо Вам.
Проблема вирішена
Vadym098 28 листопада 2022, 20:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Заблокировали карту 17.11.22, по сей день банк не может разблокировать карту. В первый же день набрал уточнить причину блокировки, сказали фин.Мон и попросили предоставить подтверждение платежей. После этого я им скинул ордер купли/продажи криптовалюты. Банк сказал мне ожидать в течение 3х рабочих дней на обратную связь.
НИКТО НЕ НАБРАЛ.
После этого я им сам позвонил и спросил в чём дело, почему карта до сих пор заблокирована !?.. Они попросили скинуть все поступление по карте за последние два месяца.
Я им это предоставил и снова сказали ЖДАТЬ 3 ДНЯ.
Снова никто не перезвонил и пришлось звонить самому.
После была сообщена другая причина блокировки, а именно МОШЕННИЧЕСКИЕ ДЕЙСТВИЯ. Хотя предпосылок к этому не было.
Доступ к карте я никому никогда не давал.
Пришлось ехать в отделение банка и узнавать у них. Работники отделения были не компетентные в моей ситуации, сотрудница сказала — У ВАС АРЕСТОВАНЫ ВСЕ СЧЕТА ИСПОЛНИТЕЛЬНОЙ СЛУЖБОЙ (еще одна причина блокировки)
После я набрал в С.П сказали — никаких арестов нету.
Всё время водят занос называют разные причины, перенаправляют на разных менеджеров и не перезванивают. Хочу закрыть просто карту и вывести свои средства, на что банк даёт отрицательный ответ. И удерживает мои деньги.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 листопада 2022, 13:45
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Для зняття обмеження необхідно надати підтверджуючі документи на зарахування, бачимо Ви надавали їх вже раніше. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми перевіримо інформацію та зв'яжемось з Вами.
Юлія Боєр 28 листопада 2022, 19:25
Відділення за адресою: Львів, вул. Коперника, 32
Сьогодні ні в кафе, ні в супермаркеті не змогла розрахуватись своєю картою, а банку (жовта)
В колл центрі обіцяли виправити до 18:00, проте проблема не зникла.
З чим це пов’язано і як тепер мені отримати мої кошти з картки?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2022, 19:43
Доброго вечора! Приносимо вибачення за вказані незручності. Дійсно, на жаль, спостерігались складнощі в роботі наших карт.На цей час робота відновлена і всі транзакції проходять успішно. Робимо все, щоб забезпечити безперебійну роботу та будемо раді отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha2710 28 листопада 2022, 17:15
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 139/А
Помогли решить вопросы со списанием средств, быстро и без вопросов)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2022, 17:52
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволені! 🍏😊
Проблема вирішена
olimpiev85 28 листопада 2022, 13:36
Доброго дня. Маю кредитну карту цього банку. Вирішив погасити заборгованість, тому зробив переказ зі своєї карти ПриватБанк. А-банк заблокував кредитку та мої особисті кошти що були надіслані на кредитку зверх кредитного ліміту. Надав чек про те що гроші з моєї особистої картки, а не хтозна звідки, та реакції від банку немає ніякої. Ніхто не дзвонив та не назвав причину по якій були заблоковані гроші. Мені не потрібна ні ваша карта, ні ваш кредитний ліміт, поверніть мені мої гроші.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2022, 15:43
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Sl13 28 листопада 2022, 12:32
Користуюсь послугами банку я і моя дружина досить давно. Все ніби-то було гаразд — жодних нарікать, але останнім часом з’явились проблеми з купівлею валюти. Банк оперативно додав можливість купляти валюту через депозит 3 місяці. Це було дуже добре, ми з дружиною повідкривали декілька депозитів і почали чекати. Але тут була собака і зарита :(. Відмова від продовження депозиту — схована, майже до кінця терміну депозиту. І саме страшне, що не не активна, а саме схована, тобто ти не знаєш, що тут треба відміняти депозит від продовження. Я досить часто користуюсь додатком і помітив, що з’явилась ця кнопка і успішно відмінив продовження, а моя дружина, на жаль, ні. Свій депозит я зняв без проблем як і декілька перед тим. А дружина зняти, вже не могла і я забув сказати, щоб вона відмінила продовження. В банку і в кол центрі сказали, щоб нічим не можуть допомогти :(. Але саме страшне з цього, що депозит продовжився не на 1 місяць, а на 3!!! Така пастка для кліентів. Я розумію, що банк хоче зменшити відтік депозитів, але це на маю думку грає їм не на руку. Тому що зараз я задумався, чи буду я і надалі відкривати депозити в цьому банку? (Швидше за все так, але лише після того, як отримаємо депозит з рахунку жінки.) Дуже шкода, як на мене репутація банку — це найважливіша річ на теперішній час. І ще засмучує те, що це єдиний недолік, а переваг набагато більше, але змушений призупиняти роботу з банком із-за такого кейсу :(. Дуже сподіваюсь, що найближчим часом вони виправлять це з кнопкою і зроблять її видимою, або не буде продовження по замовчуванню, так як це депозит без дострокового розірвання, навіть після 3-х місяців. :(
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2022, 13:12
Доброго дня!

Нам шкода, що виникло непорозуміння в зазначеній ситуації. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати продукт і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення депозиту у відділенні або при самостійному оформленні через додаток, ми надаємо детальний опис умов. Всі умови є в нашому додатку, а якщо це відкриття вкладу у відділені, то наші Спеціалісти також будуть раді Вам все розповісти про кожний вид вкладу та умови розміщення. На сайті нашого Банку також є детальна інформація.
Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження. Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів. Відмовитись від продовження вкладу Клієнт може в АБанк24 або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (за 30 днів до завершення дії договору). У нашому додатку або у версії АБанк24 для ПК, Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу.
Рекомендуємо Клієнту отримати кошти відповідно до періоду отримання вкладів, якщо рішення не зміниться, у додатку АБанк24 на власну картку (дата отримання також відображена у додатку). Також, в разі бажання відмовитись від продовження депозиту на новий строк, радимо в додатку АБанк24, у веб-версії через ПК в розділі «Депозити» натиснути кнопку відмови від продовження (кнопка буде доступна починаючи від 30 днів до завершення дії договору).
Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на подальшу Вашу з нами співпрацю.
artoxartox2022 28 листопада 2022, 9:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
Привітний персонал, швидке обслуговування, чисто у відділенні, приємна атмосфера!
Буду рекомендувати друзям!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2022, 12:36
Доброго дня!
Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема вирішена
Yaha 28 листопада 2022, 8:27
В один день закрили рахунок, на якому зберігаються мої накопичення. В саппорті кажуть чекати 3 р дні. Але йде вже тричі по три. Кожного разу — заявка створена, рекомендуємо дочекатись дзвінок оператора. Оператор не дзвонить, не пише. Залишившись без грошей та картки в іншої країні, відчуваю палки почуття до рідних банків, які можуть отак запросто забрати твої гроші.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2022, 12:43
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergLahterin 27 листопада 2022, 20:10
Нахожусь я на временно оккупированной территории, в Бердянском р-н, в посёлке. При уничтожении оккупантами смартфона, были утеряны приложения ДИЯ, Вайбер и А-БАНК 24. Связь Украины отсутствует. При восстановлении на новый смартфон это стало большой проблемой. Благодаря чуткому и внимательному отношению службы поддержки А-БАНК удалось все восстановить! Высокий профессионализм сотрудников позволяет решать вопросы, которые кажутся неразрешимыми.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 листопада 2022, 20:41
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 листопада 2022, 9:48
Отзыв не засчитан (на 30.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝