×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Самый лучший банк Украины
Я обратилась в А-банк, т.к. являюсь клиентом этого банка. Я описала ситуацию и заявила о факте мошенничества. Моё заявление приняли, пообещав сделать всё возможное.
Я не верила, что деньги мне смогут вернуть. Потому что всё-таки был перевод на карту другого банка. Но тем не менее деньги мне всё-таки вернули спустя месяц.
Поэтому благодарю всех сотрудников банка и не банка, кто помог в решении этой проблемы!!! Огромное всем спасибо!!!
С этим банком у меня никогда не было проблем на протяжении многих лет, сколько там являюсь клиентом. Желаю по больше клиентов и процветания. Огромное спасибо!!!
Дякуємо, що Ви з нами 💚
Коментарі (3)
Обращалась по поводу пополнения баланса карты
Коментарі (1)
валютчики
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку. З касового лотка не видаються лише нові купюри та не обираються спеціально касиром, навіть за додаткову плату.
Ми бажаємо перевірити описану ситуацію більш детально. Просимо надати відповідь в особистих повідомленнях.
Коментарі (3)
Подтверждение
Коментарі (2)
Повернули вкрадені шахраями кошти
Коментарі (1)
Благодарность
Написати коментар
Щира вдячність за допомогу
Склалась дуже не приємна ситуації з шахраями, (дійшло до того що подала заяву до поліції) перекинула чималу суму коштів, і їх мені повернув, А Банк! Дуже вам вдячна!!! Не очікувала! Процвітання вам! Ви дійсно молодці!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Подяка за сумлінну працю
Написати коментар
Признание в любви к а-банку
Написати коментар
Левая рука не знает что делает правая
В нашей семье сейчас временно выросли траты, приехали родственники ВПО, и нужно срочно делать ремонт. Ну решили скупиться в Эпицентре и перевести траты в рассрочку расчитываясь картой Выгода, но не тут то было, мало того что кредитный лимит срочно прибрали, так и убрали в 0 покупки в рассрочку!??
У меня идеальная кредитная история!
Ну так и быть купили все за свои, часть сбережений ($) продали (это очень не выгодно и не удобно — так как валюту приходиться месяцами потом выкупать!!!)
Так после этого из отдела маркетологов позвонили — после обнуление кредитного лимита начали предлагать ВИП обслуживание???
Определитесь в банке пожалуйста, вы меня и мою семью разочаровываете своими действиями!
Наведите порядок внутри банка! Там у вас рука с рукой не дружат, а может еще что похуже…
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Щодо пропозиції преміального обслуговування, метою наших Співробітників було запропонувати Вам оформлення преміальної картки, з вигідними умовами, оскільки для користування нею не обов'язково мати кредитний ліміт, тому ми в жодному разі не бажали викликати у Вас негативні емоції.
Ми сподіваємось, що бажана сума ліміту буде встановлена згодом і ми будемо співпрацювати і надалі.
Коментарі (3)
Банк незаконно удерживает деньги
Это была продажа криптовалюты, отправитель в назначении написал «покупка криптовалюты» и номер нашей сделки на платформе.
Скинул в телеграм все скрины, квитанцию, ответ от службы поддержки, свой рейтинг и т. д.
Сказали ждать до 5 рабочих дней, и это в 21 веке, когда другие банки такие вопросы решают за полчаса максимум.
+ Я написал человеку который якобы подал жалобу. Ему платформа ограничила аккаунт до выяснения обстоятельств. И он ответил что никаких жалоб не подавал, написал в поддержку банка (у него УкрГаз), и они ответили что тоже ничего не знают, выясняйте с банком получателя.
Все скрины общения с поддержкой он мне скинул, их я отправил в чат поддержки. Но в ответ тишина.
Получается что абанк заблокировал мою карту и мои деньги просто так, и придумали жалобу чтобы удержать мои деньги для своих махинаций.
Категорически не рекомендую связываться с этим банком!
Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (4)
Отличная служба поддержки
Коментарі (8)
Мошенник, номер карты 5169155115926659 бойко марина
Коментарі (5)
Проста оцінка користувача.
Коментарі (1)
Просто обманывают и не следую предписанным законам
1) Стаття 88. Відповідальність отримувачів під час виконання платіжних операцій
описывает что после оповещения, я должен в течении 3 дней вернуть деньги, если я отказываюсь то делом занимается суд. И все споры решает суд.
2)Стаття 86. Відповідальність постачальників платіжних послуг під час виконання платіжних операцій описывает что поставщик несет ответственность за нарушение сроков невыдачи денег.
3)И на закуску — Статья 89 Закона Украины О платежных услугах. Ответственность эмитентов и эквайров в платежных системах.
пункт 1. Эквайр по результатам мониторинга или в случае опротестования платежной операции пользователем, эмитентом или оператором платежной системы для установления правомерности платежной операции вправе остановить завершения платежной операции на время, предусмотренное правилами соответствующей платежной системы, но не более 60 календарных дней.
Итог такой НА САМОМ ДЕЛЕ НЕБЫЛО НИКИОГО ЗАЯВЛЕНИЯ — меня оповестили о результате мониторинга и выдвинули условия, дальше 3 дня на возврат денег, в противном случае суд! А я 2 месяца прождал в пустую так как этим делом по закону должен заниматься суд,! А не эта организованная группа лиц. С момента оповещения прошло 60 дней и мне не хотят разблокировать мои средства.
Еще ко всему этому я обращался в самом начале с вопросом о закрытии счета, прошло 2 месяца я еще раз спросил, и мне ничего так и не ответили.
Вот что это вообще происходит? Возомнили себя вершителями судеб?
Скажите пожалуйста мне, как можно так нагло не соблюдать законы и называться банком? Вот как в этой стране можно защищать свои права? Если в ответ специалисты берут 5 дней паузу и утверждают что их договор гласит иное… Их договор работает ровно до тех пор пока в законе не будет написано слово СУД.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Коментарі (12)
Лучшие
Пусть равняется тот что приват24 и все остальные на них🇺🇦😎
Коментарі (2)
Дискримінація суб'єктів господарської діяльності
Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність, в тому числі, це: особи які займаються — адвокатською діяльністю, є судовими експертами, приватними виконавцями, арбітражними керуючими та є виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури.
У Абанку коло фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність та хочуть відкрити рахунок для забезпечення такої діяльності звужено до осіб, які є адвокати, нотаріуси та арбітражні керуючі. Інши особи (судови експерти, приватними виконавцями, та є виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури) можуть не звертатися до Абанку ім відмовляють у відкритті рахуну.
Відмова Абанку у данному питанні, як на мою думку, є непрямою дискримінацією відповідно до підпункт 3) статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».
Так що самозайняти особи шукайте інший банк для відкриття рахунку, який у своєї роботі не застосовує дискримінаціний підхід до осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність.
Дякуємо Вам за приклад. Передали інформацію відповідальним Співробітникам для більш детального аналізу описаної ситуації. За рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Написати коментар
Не понимаю что произошло…
Заблокировали карты… предоставил все документы (официальная работа, выписки по банку, пополнения, переводы) предоставил ПРОСТО ВСЕ!
Сказали блок в одну сторону…я такой ок.
Хочу получить письмо, ждал письмо 3 недели на почту, все без толку… в письме нет причин. Пошли дальше, прошу перевести деньги на другой банк, нарушают регламент.
Позже узнал причину > потому что покупал криптовалюту))))))))
Ну недавно продвигают закон, где можно будет делать прямую покупку с карты банка)
Вообщем, Днепр есть Днепр
Написал жалобу в НБУ по этике, пусть разбираются и штрафуют!
Пишу честно, пол года назад был банк для меня лично № 1, я не знаю что случилось, сейчас это не банк > мусорка
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Коментарі (27)
Нет возможности вернуть свои деньги
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Коментарі (16)
Банк вымогает 30% от суммы на карте
Когда звонишь по номеру-хамят
Когда пишешь в чат бот-отвечают по несколько часов
Вчера банк разорвал деловые отношения по причине (Мы вам не скажет)
Оборот по карте был около 100 тысяч гривен за месяц.Эту плату я получал как строитель на разных подработках.Я насобирал на карте 100 тысяч гривен на покупку машины, но вчера банк заблокировал счета и сказал что отдадут деньги только если я дам им откат 30%.Это получается у нас уже банки грабят людей и забирают деньги без причины? На законность своих действий мне по телефону сказали «Открой глаза и почитай договор.Это как получается если ты банку должен 5 копеек то тебя из-под земли достанут, а если банк ворует средства то это нормально.Больше того, мне сказали пока я не отдам этих 30% деньги будут у них «Столько сколько нужно» и фраза по телефону «Обращайтесь куда хотите и бросили трубку»
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (10)