Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Dzhagov 25 січня 2024, 16:35
Оформлял на днях рассрочку в Алло. Зная что некоторые банки практикуют практику списания комиссии в счет кредитных, специально перед оформлением проверил условия в приложении и в договоре на сайте банка (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-476/?lang=uk). Нигде никакой информации о комиссии в 4% при списании в счет кредитных не было. В итоге оформил. Сегодня приходит подтверждение, и там «Звертаємо увагу що при списанні в рахунок кредитних коштів стягується комісія 4%». Почему нигде ничего об єтом не было сказано? По отзывам вижу, что я далеко не первый кто говорит банку об этой проблеме, почему до сих пор не исправили (как минимум информирование)? Куда я должен был зайти чтобы об этом узнать? Почему в приложении об этом 0 информации? Банк поступает неэтично. Если бы знал заранее, то оформил бы в Моно, Сенсе или Привате (ни у кого из них нет комиссии за списание в счет кредитных).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2024, 17:24
Добрий день!
Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору через застосунок, ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На екрані підтвердження оформлення послуги «Плати частинами» зазначено, що при погашенні за рахунок кредитних коштів — комісія складає 4%. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії. Інформація щодо комісії також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація) та окремо у розділі «Тарифи» далі «Плати частинами».
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Сподіваємось, що Ви оціните угоду в процесі її використання та будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
Проблема вирішена
Moskaliuk 24 січня 2024, 21:45
До закінчення доби дати чергового платежу банком були списані кошти одразу з комісією, кошти були списані в період активного користування мною рахунком.А саме коли на картці було достатньо коштів для погашення чергового платежу по кредиту банк кошти не списував, а коли коштів було не достатньо (після певних моїх операцій)списали кошти одразу з комісією за не своєчасне погашення.При цьому доба дати погашення не закінчилась і кошти необхідні для погашення надійшли буквально через 5 хв після примусового списання банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2024, 17:24
Добрий день!
За кредитом «Плати частинами» автоматичне списання відбувається у дату планового платежу після 20:30. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії, але якщо власні кошти, на момент списання, відсутні, комісія складатиме 4%. Дана інформація також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація).
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Раді, що питання вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mks777 24 січня 2024, 21:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Дякуємо працівникам відділенню за адресою м.Київ проспект Соборності 8/2, а особливо керівнику відділення Олегу Вадимовичу за допомогу та вирішення нашого питання! Дуже вам вдячні! Успіхів та розвитку, вам та банку!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2024, 10:06
Цінуємо Ваш вибір та раді співпраці! 🍏😊
Мало того чтосотрудники отделения никак не информировали при оформлении карты, так при закрытии карты выдали справки с «левым«адресом. Так еще и сотрудники горячей линии, «оскорбились» после подачи жалоб за ложную информацию от этих сотрудников, и заблокировали мои звонки на горячую линию, якобы я их чем-то оскорбил. Теперь только один выход обращаться к юристу по причине предоставления недействительных справок с «левой» информацией.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 17:47
Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Піпкіна 23 січня 2024, 21:10
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Карту не віддав банкомат Приватбанк.
В А- Банк, банк обслуговуючий ПриватБанк, МоноБанк!
Відповідають всім вимогам банку надійного!
Дякую! Працювала з заступником керівника Богдана Пижек! Прекрасний, ерудований креативний спеціаліст! Абсолютно діловий грамотний підхід! Молодець!
Роботу гарно знає молодий фахівець!
Єдине: така людина має бути керівником! Але як нам без такого спеціаліста!
Працюючи вселяєте надію на добре!
Приємно насамперед при зверненні чи зайнята, перерва! Ні! Клієнт! Культура, допомога!
І в касу всі посилання грамотні!
Дякую!
З повагою Тетяна Миколаївна!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 12:44
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема вирішена
Ruslan Mah 23 січня 2024, 20:31
Расскажу свою историю сотрудничества с данным банком. В один прекрасный день получил блок по карте. Сразу скажу — техподдержка АБанк самая бесполезная вещь на планете — объяснить за что блок не могут, говорят нужно ждать 5 дней звонка от профильного специалиста. На 8й день со мной связались. Девушка позвонила и сказала, что на меня поступила жалоба за определенный перевод на мою карту, попросила отчитаться, что это за платеж и его история. Окей, без проблем. Если вкратце, то я выводил деньги из платежей системы GEOPay. Там создавался ордер, с моей стороны снимаются мои виртуальные гривны, а покупатель зачисляет реальные — переводом мне на карту банка. После успешного исполнения этого ордера, хитрый покупатель кинул на меня жалобу в Абанк (он тоже их клиент), якобы я мошенник и обманным путем украл у него деньги. Разумеется это не так. Ну в общем, по данному платежу и ордеру я отчитывался банку практически целый месяц, предоставлял ВСЕВОЗМОЖНЫЕ документы про ордер, обращения в техподдержки, квитанции, скриншоты транзакций и т. д. и т. п. последнее требование банка вообще было абсурдным, якобы для разблокировки моей карты, от меня требуется подать на данного клиента апелляцию в платежную систему, для того что бы его там заблокировали, и после этого сбросить документ этого решения в чат техподдержки АБанка, как доказательство. Окей, я даже это сделал. Спустя месяц рассмотрений, моя карта слава богу разблокирована. Теперь моя очередь вершить правосудие. Я обращаюсь в банк с просьбой подать ответную жалобу на отправителя, который занимается подачей фейковых жалоб с целью завладеть чужими средствами. И знаете что? Техподдержка мне отказывает. Ссылаясь на то, что жалобу можно подавать только на получателя средств. Я им объяснил, что мне не нужны его деньги, мне нужно что бы банк провел проверку относительно их клиента и прекратил с ним сотрудничество. На что мне предложили заполнить форму, где одно из требований — указать номер его карты. Его я разумеется не знаю, он же отправитель, откуда мне эта информация вообще должна быть известна? Это ваш клиент. Разбирайтесь.У меня есть номер его АБанк-квитанции, где есть сумма, время платежа, его ФИО. Отслеживайте, это ваша работа. На что мне пришел ответ: извините ничем не можем помочь, нужен номер его карты. Это финиш. Аплодисменты.Настоящий уровень. То есть банк по какой то выдуманной жалобе блокирует мне деньги на месяц, требуя стопку документов, чуть ли не с ДНК тестами, а потом в ответ жмет плечами, ссылаясь на то, что раз я не знаю его номера карты, то они никак не могут зарегистрировать ответную жалобу на ИХ же клиента? ДНО. Откровенно покрывают мошенников, тем более что вся история разбирательств и доказательств что мошенник не я, а именно отправитель, у них на руках.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 13:14
Добрий день!
Банк діє згідно Умов та правил, а саме, розділ 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.25. Банк, при наявності мотивованої підозри, щодо спроби/наявності шахрайських дій (у т.ч., але не виключно, з боку Клієнта Банку по відношенню до інших Клієнтів), має право на виконання наступного: п. 3.3.25.1 Провести опрацювання скарги (при наявності), п. 3.3.25.2. Провести перевірку, де вказано, що банк може запитувати та проводити аналіз документів, що підтверджують легітимність зарахувань на картки/рахунки клієнта по скаргам або за період перевірки. Детальніше: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Ми вже передали інформацію для детальної перевірки відповідальними Співробітниками. За рішенням буде прийнято міри згідно внутрішніх інструкцій Банку.
Будемо раді співпрацювати з Вами надалі.
Проблема вирішена
Alex200401 23 січня 2024, 17:12
22.01.2024 спілкувався з оператором по відеодзвінку для розблокування карти, з невідомих причин банк заблокував мені карту та доступ до коштів, на карті залишились 40 тисяч гривень, банк захотів підтвердження платежів, у відповідь на це я надав всі квитанції кожного платежу яких вони запросили.
Потім 23.01.2024 мені дзвонять з невідомого номеру та представляються працівниками Служби Безпеки Банку А-банк і починають погрожувати та вимагати кошти, щоб я їм переказав, знають всі платежі, мій особистий номер телефону, суму яка на карті, та навіть знають про те, ЩО ВЧОРА Я СПІЛКУВАВСЯ З ОПЕРАТОРОМ ПО ВІДЕОДЗВІНКУ!!!
Після цього дзвонив в банк вони сказали, що це не їхні працівники телефонули мені!!!
І ось питання звідки в цих бандитів доступ до моєї інформації??? Можливо все-таки в банку працюють недобросовісні люди які за гроші зливають інформацію!!!
Прошу на це відреагувати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 13:32
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, це може спричинити тимчасове блокування картки.
Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею. Якщо Вам телефонують з невідомих номерів ми рекомендуємо в жодному разі не передавати особисті дані, одразу звертатися до Служби підтримки та до правоохоронних органів.
На разі Ваше питання знаходить в роботі у відповідальних Співробітників.
Проблема вирішена
Pavel80 23 січня 2024, 11:21
НИКОГДА, ни при каких обстоятельствах, ни за какие «плюшки» не начинайте сотрудничать с этим А-банком. Спокусился на интересные депозитные предложения. Решил перевести СВОИ деньги с карты другого банка на карту А-банка. Повторюсь — СВОИ деньги со СВОЕЙ карты (ни внешний платеж с терминал-пополнений, ни от имени другого плательщика, а именно со своей карты, со своего ИНН, считайте, что из своего правого кармана решил переложил деньги в свой левый карман). И вдруг карта в А-банке была заблокирована — подтвердите легитимность ваших денег из «правого кармана». Хорошо, вот вам документы подтверждающие эту легитимность. И даже признали, что ДА, действительно эти документы устраивают. Думаете карта была разблокирована после этого? Хрен-с-редькой! Еще 5ть дней будем, что-то там мусолить и куда-то там смотреть. Т. е. я работал, платил налоги, что-то получилось накопить, отложить, вложить в банковскую систему своей страны, а не спрятать «под подушкой» — а какой-то а-банк решил, что имеет право заморозить и присвоить деньги себе.
Вывод: если вам дороги ваши накопления, сбережения, время и нервы — НИКОГДА не сотрудничайте с этим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 січня 2024, 12:43
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Dencik1122 22 січня 2024, 21:37
Некоторые товарищи посоветовали использовать а-банк, так как по их словам он неплохой. Сегодня, я на личном опыте убедился в обратном, когда мне наложили ограничения по переводам по номеру карты. Мне нужно переслать деньги своему приятелю, но не могу из-за этих ограничений. Прежде чем стать пользователем А-банка — задумайтесь, нужны ли вам и вашим близким эти проблемы
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 січня 2024, 10:59
Добрий день!
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Проблема вирішена
Nazaarro 21 січня 2024, 18:30
Банк розірвав договір ще 20 грудня 2023р. Написав заяву про перерахування залишку коштів 28 грудня2023р. Але вже місяць не переказують залишок коштів на рахунок іншого банку.Спочатку написали що «орієнтовне вирішення заявки 72 години», потім писали «протягом 5 робочих днів з моменту фіксації заявки» а потім кожний раз почали писати, що існує черга в обробці даних.Спілкуюсь з технічною підтримку кожного дня, але отримую відповідь очікуйте далі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2024, 20:16
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми будемо раді допомогти Вам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
boing777 21 січня 2024, 16:26
10 января подал заявку на разблокировку карты — 5 дней по регламенту ответ, звонил со мной так разговаривают как будто я домой комуто названиваю, по срокам НЕТ ответа. ПРОСТО ЖДИ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2024, 17:54
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наші Спеціалісти, на жаль, не змогли до Вас додзвонитись для вирішення Вашого питання. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, будемо раді допомогти Вам.
Akex1007 21 січня 2024, 15:37
Сама процедура не зовсім зручна. Щоб активувати свою карту Українці Разом, потрібно отримати спершу карту А-Банк, і зробити це не так і просто (я робив фото документів 3 рази, потім відео дзвінок, потім селфі з паспортом). З одного боку банк дуже серйозно відносится до пепевірки документів і це +, з іншого боку це мотивує просто відмовитись від карти. Потім сталося так, що моя карта Українці Разом не підтягувалася в додатку.Сподобалось що доволі зручний інтерфейс в додатку, коли виникла проблема з активацією карти, відразу перейшов в допомогу через месенджер де мені допомогла Аліна вирішити мої питання, за це їй окреме Дякую. Установу можна оцінити по компетентності її працівників, мені в цьому плані пощастило.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2024, 20:25
Добрий день! Дякуємо за відгук, раді що наш Спеціаліст допоміг Вам та за підсумком картку було відкрито. Також вдячні за прийнятий дзвінок та наданий зворотний зв'язок. Ми детально перевіримо всю ситуацію, яка виникла у Вас при активації картки та у разі виявлення помилок проведемо роботу для покращення цього процесу.
Юлія Невстакай 20 січня 2024, 16:57
Дуже зручний і надійний банк, завжди питання вирішуються швидко. Сервіс найкращий. Багато переваг в додатку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 січня 2024, 17:23
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
gumen27 19 січня 2024, 19:48
Щиро вдячна Кравцову Ігорю Олександровичу за допомогу у вирішенні мого питання (проблема була з зарахуванням коштів)
даний працівник чітко відповідав на звернення, та допомагав до кінця вирішити моє питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 січня 2024, 20:00
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти💚
Раиса Рачицкая 19 січня 2024, 16:28
Сотрудник
А банка табельный номер 36833 Анастасия, огромная ей благодаргость, за заботу и внимание.
При вереводе не корректно были введены данные она очень внимательно и коректно решила мою проблему.
В других банках не нашлось таких компитентных и внимательных сотрудников.

И отдельная благодарность, А банку по адрессу пр Берестейский 39
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 січня 2024, 16:53
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ymanec 19 січня 2024, 13:53
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
И начальство класс рабочие на месте класс что не смотри на месте или депозит или кредит главное самому знать ЧТО надо А-БАНК НОРМАЛЬНЫЙ БАНК МОЙ БАНК МОЯ ТЕРРИТОРИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ КОЛЛ ЦЕНТР ЛЮБОЕ ОТДЕЛЕНИЕ ВПРИЛИЧНОЙ НОРМЕ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 січня 2024, 14:00
Дякуємо Вам за відгук! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. 💚
justbeoriginal 18 січня 2024, 16:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Петра Григоренка, 3
Если хотите слить все данные о себе в интернет — пройдите идентификацию в А-БАНК.

А теперь подробнее. Являюсь клиентом Моно Банк. Нужно было снять наличные, обратился в их банк партнер — А-БАНК. Для проведения операции нужно пройти идентификацию банка — предоставить все данные о себе банку — паспорт\просписка\код\место_работы\зароботок\цифровая подпись и т. д.

После тебя регистрируют и можно идти в кассу.

И вроде бы все хорошо, только спустя некоторое время Банк присылает в Viber короткие ссылки вида https://a-bank.com.ua/L/shortlink (shortlink — генерируется короткая ссылка вида XjeWjdmSKfm) на такие документы как:

1. Заява про відкриття, ведення поточного рахунку та встановлення кредитного ліміту за карткою/рахунком.

2. Паспорт споживчого кредиту «Кредитна картка «Зелена».

3. Анкета-заява про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг в АТ «А-БАНК».

И ЭТИ ВСЕ ДОКУМЕНТЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ, НЕТ НИКАКОЙ АВТОРИЗАЦИИ, НУЖНА ТОЛЬКО ССЫЛКА ДЛЯ ТОГО ЧТОБ ИХ ПРОСМОТРЕТЬ, ПРОСТО ЛЕЖАТ НА ШАРЕ.

!!! Содержат о тебе все сведения от ФИО и прописки до цифровой подписи!!!

После звонка на горячую линию спустя примерно 20 минут, документы из общего доступа пропали.

Думайте, кому давать свои данные.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 січня 2024, 18:17
Доброго дня!
Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
При підписанні Анкети — заяви, Клієнт надає згоду на те, що договір буде відправлено у дистанційний канал, а саме: «У випадку укладання договору в електронній формі, погоджуюсь отримати примірник договору
шляхом його надсилання на мою електронну скриньку, а у разі відсутності такої скриньки, отримати у повідомленні в месенджери (Viber, Telegram тощо) у вигляді гіперпосилання для самостійного завантаження або для повторного отримання примірника звернутись до Банку через дистанційні канали обслуговування».
Шкода, що у Вас виникли негативні емоції, ми в жодному разі не передаємо особисту інформацію після проведення ідентифікації, третім особам та відправляємо дане посилання лише Клієнту, на фінансовий номер телефону.
Щодо неактивності посилання, за правилами безпеки, при досягненні лімітів переходу за посиланням, воно стає недоступним, однак документи Ви можете отримати повторно, будь яким дистанційним каналом.
Сподіваємось дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sotvik0905 18 січня 2024, 15:47
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 39
Являюсь клиентом данного банка! Сотрудники работают профессионально, оперативно и доступно!!! Так держать!!! Большое спасибо!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 січня 2024, 16:34
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaMonashenko 18 січня 2024, 10:25
Дуже приємно спілкуватися. Бистро вирішують питання та надають якісні поради.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 січня 2024, 10:37
Дякуємо за Ваш відгук 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Юрченко 17 січня 2024, 16:34
Запропонували відео дзвінок. Оператор не заходить у відео чат. Тримають мої кошти. Нічого не вирішують. чекаю оператора вже 50 хвилин. Не рекомендую даний банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 січня 2024, 17:28
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝