Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kirill24 6 грудня 2023, 13:05
Благодарю что решили мою проблему со входом в, А банк24. Не нужно теперь бегать искать друга, знакомого что бы войти в, А банк24.Теперь можно самому делать что мне нужно!!! Огромное спасибо Анастасии и Олене за решоную проблему. Моя оценка 5+. Не когда операторы не подводили!!!;
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 грудня 2023, 13:19
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників 🥰
Psv95 5 грудня 2023, 18:28
Хочу поділитися приємною співпрацею з цим банком щодо вирішення мого питання. Я не знав умови комісій щодо відправки з карту на карту коштів… виявилося що можна тільки 100К без комісії в місяць. На початку листопада я вже переказав 100К і в кінці листопада знову треба було. Зазвичай я перевіряю комісію, бо банк попереджає про неї. Але в цей раз я вирішив використати функціонал повторний платіж. І виявилося що саме в цьому функціоналі тригер до відображення комісії працює тільки після зміни суми… звичайно ж я роблю повторний платіж, тому суму не міняв, комісія не відобразилась і в останньому вікні бачу що відправилось 102К, тобто 2К комісії… я був в шоці… одразу ж написав на підтримку, але це була ніч, я розумію що в ночі люди там не дуже досвідчені і нічого не зроблять) в принципі так і було, чекав відповіді пів години, і мені відповіли що вранці мене наберуть… ну не ігнор і на тому дякую… але далі був приємно здивований, так як банк дійсно зареєстрував проблему мою і мені телефонували кожен день і перевіряли дійсно був баг чи ні… протягом тижня розбирались і банк погодився що є баг, який будуть виправляти. я повинен був відправити кошти назад і пообіцяли повернути комісію. і дійсно повернули…
Тому як висновок можу сказати, що А-банку ще далеко до Моно, але вони дуже стараються і це помітно, хоч повільно, але по фіналу проблема дійсно було вирішена на спільних умовах)) тому дякую і дійсно раджу цей банк як додатковий до моно))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 грудня 2023, 19:14
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
vaxa1dh 5 грудня 2023, 17:51
Более года назад моя карта была заблокирована, как и у многих других клиентов.

Банк запросил предоставление квитанций, после чего обещал связаться со мной в течение пяти дней. Однако звонков так и не последовало, несмотря на регулярные сообщения от А-банка о попытках связаться со мной.

Когда я сам пытался дозвониться в ответ, в банке утверждали, что не получали мои квитанции, хотя я отправлял их месяц назад, и даже год назад предоставлял все требуемые документы.

Тянут время, никому не рекомендую открывать счет в А-банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 грудня 2023, 20:46
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжуться наші Співробітники.
Проблема вирішена
Mykyta20 5 грудня 2023, 12:50
Решил в, А банке обслуживаться как ФОП.

Ситуация как и у многих, пришел платеж- банк заблокировал счет и попросил предоставить дополнительные документы. Отношусь к этому нормально и с пониманием, предоставил дополнительные документы сразу на следующий день, на что был получен ответ- ожидать. Ответа не поступило, решил что предоставил недостаточное количество документов, собрал дополнительные и оформил заявку на разблокировку счета еще раз. Ответа нет.

При посещение отделения банка и обращении в колл центр неоднократно просил контактировать со мной в случае возникновения любых дополнительных вопросов, узнавал в какой стадии находится мой вопрос, сумма не маленькая и очень необходима для осуществления хоз деятельности. В ответ все что получал это, что ваша заявка на рассмотрении и ждите завтра- послезавтра ответ. Ответов не поступало, при повторном обращение в колл центр, выяснилось, что моя заявка забракована, колл центр не в курсе всей ситуации и надо писать письма на почту дальше. Написали по новой, прикрепили документы, ответов нет.

Счет заблокирован с 16.11.2023(дата написания отзыва 05.12.2023)
В других банках подобные вопросы решаются в течении 1−3 дней. Тут обратной связи нет, находишься в неведении. Фактически, из-за блокировки всего счета, деятельность заблокирована. Я не могу рассчитаться со своими контрагентами, нет возможности сделать оплату налогов, существуют определенные проблемы с ведением дальнейшей хоз деятельности.
Удивительно то, что входящий платеж который заблокирован, от КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАИНЫ, с точным описанием и данными за что платеж и на каком основании, плюс дополнительные документы с моей стороны были предоставлены.

Я не могу разобраться в чем проблема, нужны какие то еще действия с моей стороны или это физически у банка до меня не доходит очередь. Я открыт к контакту, со своей стороны готов сделать все что требуется для разблокировки счета. Если банк сомневается в этих деньгах, он может вернуть их назад отправителю, но пусть уже будет хоть какое то движение, ведь более 20 дней у меня работа приостановлена со всеми вытекающими последствиями, поэтому пока рекомендовать банк не могу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 грудня 2023, 13:36
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішої перевірки. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Проблема вирішена
Nazar021056 5 грудня 2023, 10:52
Заблокували рахунки, написав заяву на перерахунок в інший банк, вже очікую більше 15 днів на кошти, підтримка тільки і обіцює що кошти з дня на день прийдуть.Сума не маленька і кошти портібні як ніколи, сам військовий.Не повага.
Не рекомендую користуватись цим нікчемним банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 грудня 2023, 11:01
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rossi44 4 грудня 2023, 21:58
Дурять людей на кредити не рекомендую брати в них кредит. Спочатку показує яку суму потрібно вносити кожного місяця і ти її платиш, а вона не зменшується …
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 грудня 2023, 11:23
Доброго дня! Нам шкода, що виникла така думка. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору у відділенні або при самостійному оформленні через застосунок, ми надаємо детальний опис всіх умов. Вони є в нашому застосунку, а якщо це оформлення у відділені, то наші Спеціалісти також будуть раді Вам все розповісти про кожний вид кредитування. На сайті нашого Банку також детально описані всі умови кредитів, які надає Банк, є також і кредитний калькулятор і шаблон договору — все для того, щоб Клієнт отримав якісне інформування. Деякі кредити передбачають комісію, тому відсотки додаються до залишку по тілу кредиту щоденно або одразу при оформленні на весь строк, в залежності від умов угоди. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, будемо раді розібратись у Вашій ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwertyasd1411 4 грудня 2023, 21:30
На меня пожаловался клиент другого банка и мне заблокировали карту. У кого была такая ситуация помогите с решением данного вопроса.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 грудня 2023, 9:27
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми будемо раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні. Зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
ArtemDnipro82 4 грудня 2023, 14:42
Ніколи не користувався послугами Абанку, і не раджу нікому!
Вирішив скористуватися послугою оплата частинами, яка дуже рекламується в торговій мережі Епіцентр. Коли запитав про таку можливість у працівників Епіцентру то побачив тільки їхні здивовані очі. Мабуть я був перший хто повірив у цю маячню. Але я заради цього завантажив додаток Абанку та відкрив там карту «Вигода», витратив на це купу свого часу. В результаті — ліміт на покупки — нуль. Дівчинка з технічної підтримки прощебетала що ліміт змінити можна, але якщо я буду дуже інтенсивно користуватися карткою банку. Як результат стою я в Епіцентрі і дивлюся на той товар що хотів придбати, і мрію скільки ж мені років треба купувати молоко в АТБ щоб Абанк збільшив мені той ліміт.
Тому я так розумію що це черговий лохотрон, з метою розповсюдження карток банку та роширення клієнтської бази. Не зрозуміло чому тільки Епіцентр зв’язується з такими шахраями.
Ще раз нікому не раджу навіть зв’язуватись з цим додатком від Абанку, потрачений час та нерви!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 грудня 2023, 16:33
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Актуальний ліміт завжди відображається у Вас в розділі «Кредити» далі «Розстрочка Вигода».
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
А також зараз діє акція, 5% кешбеку від Банку за будь-яку покупку з карткою «Вигода» від Абанку на сайті Епіцентру в період 27.11.2023 — 14.01.2024 та +1% балами від Епіцентру!
Ми детально перевіримо ситуацію з Вашим лімітом та повідомимо Вас за результатом.
Проблема вирішена
victoriabokay 3 грудня 2023, 17:34
На жаль я з поганим відгуком. Одного разу вирішила я зробити собі карту, А банку і відразу почала єю користуватися. Все було добре до одного дня. Після переводу з моєї картки моно банку, на карту, а банку, мені заблокували картку. Я відразу звернулась до тех підтримки. Але тех підтримка повідомила що мені протягом 5 днів зателефонують і все поясне. Карту мені заблокували 21 листопада 2023р., а вже 3 грудня 2023р., і мені до сих пір ніхто не зателефонував. Кожного дня я пишу в тех підтримку, і все що вони кажуть це «Будь ласка чекайте, протягом 5 днів вам зателефонують «. Таке враження що вони наді мною знущаються. В мене на карті залишилась не маленька сума грошей. І мені їх потрібно віддати друзям як борг, бо я в них позичала кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 грудня 2023, 17:53
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Ми неодноразово намагались зв‘язатись з Вами, але на жаль, Ви не виходили на зв‘язок.
Наразі питання знаходиться в роботі. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
KravaVova 3 грудня 2023, 15:48
Банк беззмістовно заблокував карту з моїми коштами. Жодним чином не вирішує ситуацію. Пише постійно чекати 5 днів і нічого не змінюється, жодного дзвінка від банк не отримав. Жахливий сервіс і підтримка. Банк просто утримує кошти, без жодних пояснень і не має бажання розібратися в ситуації! Прошу негайно вирішити ситуацію і вийти на звʼязок, шановний банк!!! Іншим користувачам, раджу переходити на інші банки!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 грудня 2023, 16:20
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Регламент опрацювання займає до 5 днів.
Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Віола Гончарук 2 грудня 2023, 17:06
Просто жахливий банк, близько п’яти місяців тому заблокували мої кошти, коли почав телефонувати сказали що надійшов шахрайський платіж з ощад банку, після того як я надала усі скріншоти мені без причини сказали чекати 180 днів перевірки, коли попросила закрити мені рахунок та повернути кошти вони мене м’яко сказати відшили. Нікому не рекомендую користуватись данними банком, хамлять, обзивають (є скріншот).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2023, 19:25
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки (сумніви Банку можуть бути пов`язані, втому числі з імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам тощо): https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали інформацію по Вашому питанню. Закрити рахунки до врегулювання питання відсутня можливість. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Також ми перевірили всі Ваші звернення в підтримку, всі фахівці з якими Ви спілкувались мали намір лише розібратись та допомогти у Вашій ситуації, хамства з боку Співробітників підтримки не було. Приносимо вибачення, якщо ця ситуація викликала негативні емоції.
Ann3366 1 грудня 2023, 20:37
ГО «Звичайні — надзвичайні» м. Нікополь, яка дбає про дітей з інвалідністю у місті, щиро вдячні працівникам банку (від. М. Нікополь, особливо керівнику Соколова Ганна), за креативний підхід до благодійності. За оперативність, увагу та небайдужість. Дякуємо від всього серця 🙏
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2023, 8:38
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Olena1103 1 грудня 2023, 16:51
21.06.2023 повідомили на гарячу лінію А-Банк, що їх клієнт шахрайським способом заволодів коштами.
В той же день А-Банк повідомив мені по телефону, що підтвердилися шахрайські дії їх клієнта та заблоковано його рахунок, а також заблокована сума мого переказу на рахунку.
23.06.2023 року відкрите кримінальне провадження № 12023175440000285 про шахрайство по даному випадку.
Звернулися з офіційною заявою (№ вхідної кореспонденції 1516903) до А-Банк про повернення заблокованих коштів отриманих шахрайським способом.
У відповідь на звернення А-Банк повідомив (№ вихідної кореспонденції 1517905), що радить звернутися до правоохоронних органів, бо згідно з банківською таємницею не мають права розкривати конфіденційну інформацію, хоча ніякої конфіденції інформації розкривати я не просила, а просила повернути заблоковані кошти.
Тим більше правоохоронні органи вже звернулися в А-Банк по даній справі та отримали всю необхідну інформацію для слідства.
Слідство наразі триває.

Якщо мій переказ заблокований на рахунку шахрая, клієнта А-Банк, і при цьом шахрай не може підтвердити походження коштів + на нього відкрито справу про шахраство в чому проблема повернути кошти назад?
А-Банк вже давно повинен був розірвати ділові відносини з даним клієнтом та повернути кошти, походження яких неможливо підтвердити.
Повна бездіяльність А-Банк.
В інтернеті пишуть, що існує практика вирішення питань про шахраство, а насправді ніхто нічого не знає і все просто ігнорується.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2023, 19:54
Добрий день! Питання щодо отримувача Вашого переказу в роботі у Спеціалістів. Без згоди Клієнта, у Банка відсутня можливість виконання повернення коштів по Вашій скарзі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що повернення також є можливим на підставі рішення суду після розслідування. Для цього, за підсумком вивчення деталей, правоохоронні органи повинні направити до Банку Ухвалу, в якій буде запит на отримання усієї необхідної для розслідування інформації. Банк, зі своєї сторони, буде сприяти у розслідуванні, та надасть необхідну інформацію за офіційним запитом правоохоронних органів. В разі згоди Клієнта на повернення коштів, наші Спеціалісти окремо повідомлять Вас.
Проблема вирішена
DimidCv 1 грудня 2023, 11:59
Маю доволі довгий досвід співпраці з банком як фізична особа. Тому вирішив відкрити рахунок ФОП саме в, А банку, тому що не було жодних проблем і непорозумінь за цей час співпраці.
Та все змінилось коли дійшов час до зарахування коштів на рахунок ФОП по договору співпраці. Сума не маленька і звісно потрапила під фінмоніториг. Не бачу в цьому нічого незвичного чи дивного.
Але є одие дуже вагомий мінус, це — одна відповідь з банку в день на електронну адресу.
Не розумію, чому банк відповідає лише раз на день і то, тільки через добу після відправленого мною листа, і ні хвилиною раніше.

Для моніторингу надав всі документи та пояснення (а запитань було ой як багато, і на поб думку — не всі зовсім по темі, але нехай).

Після того, як прочитав відгуки, вже боюсь, що банк зарахує кошти на рахунок але потім розірве ділові стосунки і буде вимагати 30% за переказ коштів, а це добрих 600тис грн при моїй сумі. Тому попередив, що якщо наданих мною пояснень та документів буде не достатньо, то краще нехай повернуть кошти відправнику, а не зараховують на рахунок, а я знайду інший банк, в якому немає таких ризиків та такого довгого очікування розгляду питання.
Але сподіваюсь що такого не станеться.

Поки йде 4 день очікування, і якщо надалі комунікація з банком буде заключатись у відповідях 1 раз на добу — чекати я буду вирішення питання ще дуже довго.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2023, 14:36
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішої перевірки. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Проблема вирішена
Валерій Пшеняник 1 грудня 2023, 9:19
А-банк заблокував рахунок, за те що мені надійшли гроші від «Таскомбанку», виходить що той банк спонсор тероризму чи що?
Намагаюсь повернути гроші 5й день, але ніяк не виходить, хоча гроші потрібні на операцію, дивна ситуація, не раджу цей банк так як у такий момент блокувати гроші ні за що, це дуже дивно, сподіваюсь що повернення буде як можно швидше, але після прочитаних відгуків так не здається…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2023, 11:59
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Андрій Федоров 30 листопада 2023, 21:47
Відкрив рахунок 28.11.23 і одразу поповнив його на 200 тис для покупки валюти на депозит. Відразу отримав повідомлення що транзакції обмежені до отримання пояснення звідки гроші. Мовляв фінмоніторінг… і все таке … надав документи про походження коштів (довідку про відкриття рарунку ФОП і документи про поставку товарів. І нічого. Третій день пішов, а я валюту так і не купив. І не можу. Назад повернути кошти не можу бо комісія 0,9%. Зато картку АТБ нав’язали тепер в мене їх дві.

Щоб ви були живі і здорові!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2023, 11:58
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішої перевірки. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Проблема вирішена
Khomariia 30 листопада 2023, 20:19
Співробітниця А-банк по телефону сказала що на мене була скарга!!! Я вже майже два роки займаюсь P2P торгівлею на біржі BINANCE. І до цього все було добре. Але 21.11 мені як завжди перерахували кошти я підтвердила ордер, BINANCE автоматично перерахував цифровий доллар тому покупцеві, все як завжди! Але з’явилось одне величезне «АЛЕ» Той покупець виявився ШАХРАЄМ і після отримання цифрового долару він тихесенько кинув скаргу на мою картку і мою картку без розбору 23.11ЗАБЛОКУВАЛИ! Я просто в шоці. Ось так просто будь хто з ШАХРАЇВ може кинути скаргу і вашу картку відразу БЛОКУЮТЬ! Я надала всі відповідні скріншоти з біржі BINANCE! За останній місяць по, А-банку! Також скинула скріншоти з підтвердженням що даний ШАХРАЙ отримав від мене цифровий доллар! Також скинув скріншоти з відгуками про цього ШАХРАЯ як виявилось він робить це вже не в перший раз! В телеграмм підтримці А-банк написали чекати 5 днів, пройшло вже 7 днів.Але чому я маю чекати? Я стала жертвою ШАХРАЯ і я ще маю чекати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2023, 11:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Frank553 30 листопада 2023, 13:30
Розрахувався карткою АТБ у магазині, відразу її заблокували. Запропонував додаток Абанк24 звʼязатись з менеджером по відео звʼязку с але на протязі 5 хвилин ніхто так слухавку в не взяв. Вирішив написати в чат бот — там також безрезультатно.

В результаті картка заблокована, спеціалісти не звʼязуються зі мною. Навіщо тоді такий банк? Як я можу користуватися послугами банку?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 листопада 2023, 15:47
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Olga6517 30 листопада 2023, 9:27
Отказали мне в обслуживании, приняли заявление на перевод остатка со счета в другой банк 13.11.2023. Клятвенно обещали что перевод будет выполнен в течении 5 рабочих дней максимум. На 30.11.2023 выясняется что счёт не закрыт не смотря на принятое заявление на перевод остатка и когда будет этот перевод никто не знает.
Это шаражкина контора, а не банк, мошенники одним словом. В кассе они отказывают выдать деньги, только перевод на счёт в другом банке, который они не собираются делать.
Жалоба 1579531
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 листопада 2023, 10:35
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Отримання коштів в касі не є можливим, адже це питання вирішується шляхом переказу коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksandr932 29 листопада 2023, 20:43
Співробітники банку допомогли швидко вирішити моє питання, за що я їм дуже вдячний!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 листопада 2023, 9:51
Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝