Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Артем Артем 30 січня 2024, 17:50
Протягом понад двох місяців я чекаю на вирішення питання щодо блокування мого банківського профілю. Сума в розмірі 27 000 гривень залишається недоступною на рахунку, і не зважаючи на повторні запити, банк відкладає вирішення проблеми на п’ять днів. Щоразу, коли мине термін, мені повідомляють про надмірне навантаження та вимагають чекати додатковий час, обіцяючи зв’язок із профільним фахівцем, але жодного разу я не отримував дзвінка від банку. Також я двічі звертавсь у відділення де працівники просто розводили руками. Якщо ви хочете уникнути ризику втрати коштів, раджу утриматися від використання цього банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2024, 18:55
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
menseitumer 30 січня 2024, 17:23
Відділення за адресою: Київ, провул. Музейний, 2
Мав рахунки в банку. В якийсь момент через вхідний переказ заблокували картки. Спілкувалися як з якимсь бандитом.
Дали годину на те, щоб перерахував кошти і «вирішили розірвати стосунки».
Ок, розірвати я не проти, але ставлення жахливе.
Перед тим замовляв доставку карток закордон, доставили 2 картки за 600 грн. Зараз ними користуватися не можу через рішення банка, просив повернути кошти, бо послуги мені вже не надають і цими картками користуватися не можу. Кошти не повернули.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2024, 18:27
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Проблема вирішена
nzdorenko 30 січня 2024, 11:49
Відділення за адресою: Київ, провул. Музейний, 2
Не рекомендовано даний банк для співпраці, тиждень тому 24.01 я надіслала собі грошовий переказ з банку іншої країни. Сьогодні вже 30.01 грошей немає, і не бачать в банку. Це просто крадіжка, бо інакше я не знаю як це назвати. Банк відправник надає платіжний ордер, і каже що платіж надіслано в мій банк. Але в моєму, А банку його не бачать і кажуть немає. Прошу прийняти міри що до того що банк навмисно затримує гроші клієнта. Це якесь свавілля зараз в банківській сфері. І прошу нарешті віддайте мої гроші і зарахуйте на рахунок.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2024, 15:31
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Проблема вирішена
mvi06 29 січня 2024, 18:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
Прийшов в відділення Абанку на Саксаганського 120 щоб отримати долари після закінчення строку депозиту. Касир не попередила, що видасть мені долари дуже різними купюрами. Зробила операцію видачі, та дала мені долари, від яких я в шоці. Я думав що якщо не новими, то хоча б купюрами після 2000 року дадуть, але то я даремно так гарно про них думав. По факту касир мені віддала все що в неї залежалося в касі: купюри 1996 року, 2006 рік декілька купюр значно зношені, навіть по 50 доларів декілька зношених всунула. Були й нові купюри, але менша частина від суми.Обмінювати на інші купюри відмовилась, розказуючи що це все що в неї є. Запропонувала покласти назад на рахунок те що не влаштовує, а потім з комісією зняти, або обміняти на гривню. Я знайду спосіб обміняти ці купюри на нові, але Абанку буду в подальшому оминати, бо хтозна що в майбутньому від них чекати. Може я й сам винуватий, що зразу не вимагав тільки нові купюри та в нормальному стані, але якось сподівався на порядність касира. До цього отримував кошти в Кредо, Райфі, ТАСі, ПУМБі, Укргазі та навіть в Приваті і ніде мені не пропонували таких жахливих купюр. Касир Привату одного разу попередила, що зараз в неї погані купюри і я замовив на іншу дату і отримав гарні купюри. Невже тут касир не могла так само запропонувати? Менеджери також нічим допомогти не можуть, бо зайняті продажем продуктів. Мені теж пропонували поповнити мобільний, бо по їх словам в мене не активний додаток із-за цього:).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 січня 2024, 21:00
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Ми детально перевіримо інформацію по ситуації з консультацією Співробітників. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Проблема вирішена
Sanya79 27 січня 2024, 20:31
Заблокували картку, після наданих запрошених документів, почався ігнор, ні дзвінка, ні повідомлень, не можуть надати конркетної відповіді на мої питання, одним словом більше не буду користуватись, І НІКОМУ НЕ РАДЖУ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 січня 2024, 9:14
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Максим Глушій 27 січня 2024, 13:22
Мені 14 років і банк без проблем оформив мені картку. Немає проблем з депозитами. Дуже зручний інтерфейс додатку ABank24, все інтуїтивно зрозуміло. Також дуже легко відкривати нові рахунки. Ще є багато терміналів де можна поповнювати картки. Також там дуже ввічливе обслуговування. Є тільки єдиний мінус в моєму місті Стрий немає відділень А-Банку. А все решта дуже добре. Банк рекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 січня 2024, 13:39
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку. Ми активно працюємо над збільшенням кількості відділень. Зробити всі фінансові операції можна у зручному мобільному Застосунку Abank24.
Сподіваємось Ви не відчуєте незручностей через відсутність відділення Банку. 😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JYLII 26 січня 2024, 20:29
Дуже дякую керівництву А-банку за розуміння і допомогу. Цей банк мене не перестає дивувати, дуже щірі і ввічливі працівники, хороші умови користування картками. Ще жодних проблем з їх сторони не було. Тому можу рекомендувати, іншим людям користуватись їх послугами!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 січня 2024, 20:37
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку, раді що Ви з нами! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Маргарита Белова 26 січня 2024, 9:58
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лобановського, 35
Мене звати Маргарита Вікторівна я дуже вдячна А-Банку за повноцінну роботу та чудовий сервіс дуже хороший банк дуже зручно спілкуватися, и хороші співробітники які вирішили мою проблему досить швидко я довіряю тільки А-Банку і хочу працювати тільки з ними за свої кошти ніколи не турбуюсь що вони кудись дінуться банк дуже надійний я всім його рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 січня 2024, 11:21
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sashoKstefanets 25 січня 2024, 23:08
Мне было удобно в общении и решении проблем с данным оператором!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 січня 2024, 11:14
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Dzhagov 25 січня 2024, 16:35
Оформлял на днях рассрочку в Алло. Зная что некоторые банки практикуют практику списания комиссии в счет кредитных, специально перед оформлением проверил условия в приложении и в договоре на сайте банка (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-476/?lang=uk). Нигде никакой информации о комиссии в 4% при списании в счет кредитных не было. В итоге оформил. Сегодня приходит подтверждение, и там «Звертаємо увагу що при списанні в рахунок кредитних коштів стягується комісія 4%». Почему нигде ничего об єтом не было сказано? По отзывам вижу, что я далеко не первый кто говорит банку об этой проблеме, почему до сих пор не исправили (как минимум информирование)? Куда я должен был зайти чтобы об этом узнать? Почему в приложении об этом 0 информации? Банк поступает неэтично. Если бы знал заранее, то оформил бы в Моно, Сенсе или Привате (ни у кого из них нет комиссии за списание в счет кредитных).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2024, 17:24
Добрий день!
Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору через застосунок, ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На екрані підтвердження оформлення послуги «Плати частинами» зазначено, що при погашенні за рахунок кредитних коштів — комісія складає 4%. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії. Інформація щодо комісії також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація) та окремо у розділі «Тарифи» далі «Плати частинами».
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Сподіваємось, що Ви оціните угоду в процесі її використання та будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
Проблема вирішена
Moskaliuk 24 січня 2024, 21:45
До закінчення доби дати чергового платежу банком були списані кошти одразу з комісією, кошти були списані в період активного користування мною рахунком.А саме коли на картці було достатньо коштів для погашення чергового платежу по кредиту банк кошти не списував, а коли коштів було не достатньо (після певних моїх операцій)списали кошти одразу з комісією за не своєчасне погашення.При цьому доба дати погашення не закінчилась і кошти необхідні для погашення надійшли буквально через 5 хв після примусового списання банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2024, 17:24
Добрий день!
За кредитом «Плати частинами» автоматичне списання відбувається у дату планового платежу після 20:30. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії, але якщо власні кошти, на момент списання, відсутні, комісія складатиме 4%. Дана інформація також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація).
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Раді, що питання вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mks777 24 січня 2024, 21:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Дякуємо працівникам відділенню за адресою м.Київ проспект Соборності 8/2, а особливо керівнику відділення Олегу Вадимовичу за допомогу та вирішення нашого питання! Дуже вам вдячні! Успіхів та розвитку, вам та банку!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2024, 10:06
Цінуємо Ваш вибір та раді співпраці! 🍏😊
Мало того чтосотрудники отделения никак не информировали при оформлении карты, так при закрытии карты выдали справки с «левым«адресом. Так еще и сотрудники горячей линии, «оскорбились» после подачи жалоб за ложную информацию от этих сотрудников, и заблокировали мои звонки на горячую линию, якобы я их чем-то оскорбил. Теперь только один выход обращаться к юристу по причине предоставления недействительных справок с «левой» информацией.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 17:47
Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Піпкіна 23 січня 2024, 21:10
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Карту не віддав банкомат Приватбанк.
В А- Банк, банк обслуговуючий ПриватБанк, МоноБанк!
Відповідають всім вимогам банку надійного!
Дякую! Працювала з заступником керівника Богдана Пижек! Прекрасний, ерудований креативний спеціаліст! Абсолютно діловий грамотний підхід! Молодець!
Роботу гарно знає молодий фахівець!
Єдине: така людина має бути керівником! Але як нам без такого спеціаліста!
Працюючи вселяєте надію на добре!
Приємно насамперед при зверненні чи зайнята, перерва! Ні! Клієнт! Культура, допомога!
І в касу всі посилання грамотні!
Дякую!
З повагою Тетяна Миколаївна!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 12:44
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема вирішена
Ruslan Mah 23 січня 2024, 20:31
Расскажу свою историю сотрудничества с данным банком. В один прекрасный день получил блок по карте. Сразу скажу — техподдержка АБанк самая бесполезная вещь на планете — объяснить за что блок не могут, говорят нужно ждать 5 дней звонка от профильного специалиста. На 8й день со мной связались. Девушка позвонила и сказала, что на меня поступила жалоба за определенный перевод на мою карту, попросила отчитаться, что это за платеж и его история. Окей, без проблем. Если вкратце, то я выводил деньги из платежей системы GEOPay. Там создавался ордер, с моей стороны снимаются мои виртуальные гривны, а покупатель зачисляет реальные — переводом мне на карту банка. После успешного исполнения этого ордера, хитрый покупатель кинул на меня жалобу в Абанк (он тоже их клиент), якобы я мошенник и обманным путем украл у него деньги. Разумеется это не так. Ну в общем, по данному платежу и ордеру я отчитывался банку практически целый месяц, предоставлял ВСЕВОЗМОЖНЫЕ документы про ордер, обращения в техподдержки, квитанции, скриншоты транзакций и т. д. и т. п. последнее требование банка вообще было абсурдным, якобы для разблокировки моей карты, от меня требуется подать на данного клиента апелляцию в платежную систему, для того что бы его там заблокировали, и после этого сбросить документ этого решения в чат техподдержки АБанка, как доказательство. Окей, я даже это сделал. Спустя месяц рассмотрений, моя карта слава богу разблокирована. Теперь моя очередь вершить правосудие. Я обращаюсь в банк с просьбой подать ответную жалобу на отправителя, который занимается подачей фейковых жалоб с целью завладеть чужими средствами. И знаете что? Техподдержка мне отказывает. Ссылаясь на то, что жалобу можно подавать только на получателя средств. Я им объяснил, что мне не нужны его деньги, мне нужно что бы банк провел проверку относительно их клиента и прекратил с ним сотрудничество. На что мне предложили заполнить форму, где одно из требований — указать номер его карты. Его я разумеется не знаю, он же отправитель, откуда мне эта информация вообще должна быть известна? Это ваш клиент. Разбирайтесь.У меня есть номер его АБанк-квитанции, где есть сумма, время платежа, его ФИО. Отслеживайте, это ваша работа. На что мне пришел ответ: извините ничем не можем помочь, нужен номер его карты. Это финиш. Аплодисменты.Настоящий уровень. То есть банк по какой то выдуманной жалобе блокирует мне деньги на месяц, требуя стопку документов, чуть ли не с ДНК тестами, а потом в ответ жмет плечами, ссылаясь на то, что раз я не знаю его номера карты, то они никак не могут зарегистрировать ответную жалобу на ИХ же клиента? ДНО. Откровенно покрывают мошенников, тем более что вся история разбирательств и доказательств что мошенник не я, а именно отправитель, у них на руках.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 13:14
Добрий день!
Банк діє згідно Умов та правил, а саме, розділ 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.25. Банк, при наявності мотивованої підозри, щодо спроби/наявності шахрайських дій (у т.ч., але не виключно, з боку Клієнта Банку по відношенню до інших Клієнтів), має право на виконання наступного: п. 3.3.25.1 Провести опрацювання скарги (при наявності), п. 3.3.25.2. Провести перевірку, де вказано, що банк може запитувати та проводити аналіз документів, що підтверджують легітимність зарахувань на картки/рахунки клієнта по скаргам або за період перевірки. Детальніше: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Ми вже передали інформацію для детальної перевірки відповідальними Співробітниками. За рішенням буде прийнято міри згідно внутрішніх інструкцій Банку.
Будемо раді співпрацювати з Вами надалі.
Проблема вирішена
Alex200401 23 січня 2024, 17:12
22.01.2024 спілкувався з оператором по відеодзвінку для розблокування карти, з невідомих причин банк заблокував мені карту та доступ до коштів, на карті залишились 40 тисяч гривень, банк захотів підтвердження платежів, у відповідь на це я надав всі квитанції кожного платежу яких вони запросили.
Потім 23.01.2024 мені дзвонять з невідомого номеру та представляються працівниками Служби Безпеки Банку А-банк і починають погрожувати та вимагати кошти, щоб я їм переказав, знають всі платежі, мій особистий номер телефону, суму яка на карті, та навіть знають про те, ЩО ВЧОРА Я СПІЛКУВАВСЯ З ОПЕРАТОРОМ ПО ВІДЕОДЗВІНКУ!!!
Після цього дзвонив в банк вони сказали, що це не їхні працівники телефонули мені!!!
І ось питання звідки в цих бандитів доступ до моєї інформації??? Можливо все-таки в банку працюють недобросовісні люди які за гроші зливають інформацію!!!
Прошу на це відреагувати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2024, 13:32
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, це може спричинити тимчасове блокування картки.
Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею. Якщо Вам телефонують з невідомих номерів ми рекомендуємо в жодному разі не передавати особисті дані, одразу звертатися до Служби підтримки та до правоохоронних органів.
На разі Ваше питання знаходить в роботі у відповідальних Співробітників.
Проблема вирішена
Pavel80 23 січня 2024, 11:21
НИКОГДА, ни при каких обстоятельствах, ни за какие «плюшки» не начинайте сотрудничать с этим А-банком. Спокусился на интересные депозитные предложения. Решил перевести СВОИ деньги с карты другого банка на карту А-банка. Повторюсь — СВОИ деньги со СВОЕЙ карты (ни внешний платеж с терминал-пополнений, ни от имени другого плательщика, а именно со своей карты, со своего ИНН, считайте, что из своего правого кармана решил переложил деньги в свой левый карман). И вдруг карта в А-банке была заблокирована — подтвердите легитимность ваших денег из «правого кармана». Хорошо, вот вам документы подтверждающие эту легитимность. И даже признали, что ДА, действительно эти документы устраивают. Думаете карта была разблокирована после этого? Хрен-с-редькой! Еще 5ть дней будем, что-то там мусолить и куда-то там смотреть. Т. е. я работал, платил налоги, что-то получилось накопить, отложить, вложить в банковскую систему своей страны, а не спрятать «под подушкой» — а какой-то а-банк решил, что имеет право заморозить и присвоить деньги себе.
Вывод: если вам дороги ваши накопления, сбережения, время и нервы — НИКОГДА не сотрудничайте с этим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 січня 2024, 12:43
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Dencik1122 22 січня 2024, 21:37
Некоторые товарищи посоветовали использовать а-банк, так как по их словам он неплохой. Сегодня, я на личном опыте убедился в обратном, когда мне наложили ограничения по переводам по номеру карты. Мне нужно переслать деньги своему приятелю, но не могу из-за этих ограничений. Прежде чем стать пользователем А-банка — задумайтесь, нужны ли вам и вашим близким эти проблемы
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 січня 2024, 10:59
Добрий день!
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Проблема вирішена
Nazaarro 21 січня 2024, 18:30
Банк розірвав договір ще 20 грудня 2023р. Написав заяву про перерахування залишку коштів 28 грудня2023р. Але вже місяць не переказують залишок коштів на рахунок іншого банку.Спочатку написали що «орієнтовне вирішення заявки 72 години», потім писали «протягом 5 робочих днів з моменту фіксації заявки» а потім кожний раз почали писати, що існує черга в обробці даних.Спілкуюсь з технічною підтримку кожного дня, але отримую відповідь очікуйте далі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2024, 20:16
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми будемо раді допомогти Вам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
boing777 21 січня 2024, 16:26
10 января подал заявку на разблокировку карты — 5 дней по регламенту ответ, звонил со мной так разговаривают как будто я домой комуто названиваю, по срокам НЕТ ответа. ПРОСТО ЖДИ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2024, 17:54
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наші Спеціалісти, на жаль, не змогли до Вас додзвонитись для вирішення Вашого питання. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, будемо раді допомогти Вам.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝