Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndriiBeliaev 21 березня 2024, 18:57
Зрівняно з моно земля і небо, в моно чекав тиждень, тут та ж сама ситуація за 30хв вирішилась
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 19:09
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти! 🍏😊
Недорого Отзывы 21 березня 2024, 16:13
В общем внёс сумму по кредитке для входа в льготный период, но не хватило 100 грн. В приложений написало «ваша карта в льготном периоде до конца апреля». На следующий день захожу и проверяю ещё раз и вижу «минимальный платёж внесён, для входа в льготный период внесите 100 грн». Пишу в поддержку для получения комментария в ответ толком ничего не получил: «щоб вийти в пільговий період, вам потрібно внести всю суму до повного погашення, бачимо що баланс вчора після поповнення був 2800 ₴
2024−03−20 14:04
4922.12 ₴». Почему писало что карта в льготном периоде ответ не получил и просто закончили диалог. Проверяйте на следующий день информацию по кредитам, акцент скатывается до уровня ощада со своими зачислениями в 3 дня
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 20:47
Добрий день! На прикладі Вашої авторизації в застосунку АБанк24 детально перевірили інформацію. Вся інформація в АБанк24 була відображена коректно. Ми бачимо що вчора, після зазначеного Вами поповнення, картка, на жаль, не вийшла в пільговий період, адже заборгованість було погашено не повністю. Про це Вас повідомив наш Спеціаліст при Вашому зверненні та надав рекомендації. Тільки після повного погашення заборгованості, яке Ви здійснили згодом, на подальші трати буде діяти новий пільговий період. А відсотки, які було нараховано з 1-го числа до повного погашення боргу, спишуться 1-го числа наступного місяця. Будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
energolux 21 березня 2024, 12:09
Похоже А-Банк очередной банк который уже отработался. Блокируют деньги на счету и после предоставления всех необходимых документов, продолжают дальше разводить, рассказывая разные сказки кроме действующих законов, которые там даже никто не знает. Так как непохоже даже на наличие штатного юриста. Мало того что в Украине полно шизофренических формулировок в законодательстве, так они ещё и банковский кодекс придумали.) Как ширму за которой и прячутся мошенники. Почему нет законодательного кодекса для другой сферы услуг? Кодекс Пекаря, Парикмахера, кодекс для проституток точно не помешал бы.) Так нет, там где деньги, там и плодят выродков всех мастей за счёт нормальных граждан и на их горбу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 13:54
Добрий день!
Не маємо за мету спричинити Вам незручності, але Банк вимушений запитувати документи згідно діючого законодавства. Для того, щоб у нас була можливість розібратися в описаній ситуації, більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2024, 10:04
Отзыв не засчитан (на 23.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anyuta56 21 березня 2024, 11:00
Дякую банку Абанк і робітникам, які швидко відреагували та повернули кошти.В інтернеті натрапила на шахраїв, перерахувала їм кошти.Після чого звʼязалась з банком, надала всю необхідну інформацію.Працівники банку звʼязались зі мною, запевнили що провели розмову з шахраями і повернули мені нащад кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 11:02
Ми задоволені, що вирішили Ваше питання. Будьте обережніше 🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2024, 10:05
Відгук не зарахований (на 23.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Babayaneth 20 березня 2024, 20:20
Розірвали договір, обіцяли, що на протязі 72 годин переведуть залишки коштів на інший рахунок іншого банку в результаті уже 10 днів і результату немає
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 10:55
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення. Передали Ваше питання на пришвидшення, з боку нашого Банку вже все вирішено, про що Вам надійшло відповідне повідомлення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів.
Проблема вирішена
Barbedgarry 20 березня 2024, 15:55
Заблокували рахунки через переказ з ізі банку
10.03 написав заяву на перерахування на свій рахунок в інший банк і до цього моменту кошти не перераховані, підтримка в вайбері нічого конкретного відповісти не може
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 березня 2024, 17:16
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0668397079 19 березня 2024, 13:37
Одного разу с карти свекрухи зняли гроші шахрайством я подзвонила на банк і дуже дякую людям які повернули кошти нам великий уклін за вашу працю)))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 березня 2024, 13:41
Завжди раді допомогти🍏😊
mvoloshchuk1993 19 березня 2024, 11:12
Хочу щиро подякувати А-Банку що повернули кошти які виманили у мене шахраї…
15 серпня до мене надійшла sms від подруги, в якому йшла мова про те що їй терміново потрібні кошти. Прочитавши я не зрозуміла що це можуть бути шахраї і одразу перевела кошти на суму 3700гр. Буквально через 5 хвилин знову прийшла sms що їй не вистачає, і потрібно перевести ще 4600.
Я задумалась на хвилину, але так як почали надходити нові sms із текстом що потрібно терміново я запитала.
— навіщо така велика сума і для чого?
Відповідь була дуже проста: — я замовляю дещо, пізніше скину фото. Писали все так як пише моя подруга. і я перевела другий раз кошти…
І ви не повірите… Через декілька хвилин приходить ще одна sms, потрібно було перевести ще 6800 і при тому вони назвали мене не моїм іменем😯 тільки тоді я зрозуміла що це не подруга… але було уже пізно!
Не гаючи часу я звернулась в А-Банк і розповіла всю ситуацію. дуже уважно мене вислухавши, працівники А-Банку запевнили що будуть розглядати мою скаргу…
І уже не надіявшись на повернення коштів звернулась до поліції. думала лише про одне: знайдіть того, хто це так підступно обманює людей…
Але на протязі останнього місяця до мене дзвонили працівники А-Банку і повідомили що повернення можливе… Ці незабутні враження від таких слів не забуду ніколи))
Вчора повернули ВСІ кошти які я перевела 15 серпня для шахраїв… Щиро Дякую А-Банку, і працівникам за приємні і щирі розмови… Адже це були кошти на дитину (соціальні виплати) якій тоді було лише 3 місяці.
Зараз дитині 9 місяців і та запланована покупка ще актуальна… Дякую 🤗
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 березня 2024, 11:20
Вдячні за позитивний відгук! Раді, що змогли допомогти Вам🍏😊
bankuser7 18 березня 2024, 12:18
До війни мені цей банк подобався своєю лояльністю- зараз це зовсім інша історія
1. Перше і важливе: перед відкриттям рахунку поцікавтеся про власників Саркісових, скільки коштів вивезено нелегально із країни та сам факт того, що вони усі не тут, коли повинні бути тут. Українці — вчіться мислити критично і перевіряти усю інформацію.
2. Ненадійний банкінг: на власному досвіді — без НБУ та додаткових нервів свої кошти я не змогла забрала із депозитного рахунку. Блокують карти дуже часто безпідставно — навіть із доказом доходів.
3: Ненадійна дешева онлайн підтримка: дають некоретні і неприпустимі запитання, дуже не емпатичні люди, кидають слухавку, не намагаються вирішити проблему, а роблять ситуацію ще гірше. Можуть говорити неправду, запитувати вас про кожну транзакцію — кому, хто ці люли і т.д: коротко то байдужість на дуже високому рівні.
4. Слабенький додаток: часто функціонал тупить.
5. Дуже високі комісії на перекази коштів.

Результат: ділові стосунки із банком на щастя розірвано, але нервів зʼїли дуже багато. Однозначно не рекомендую!
Висновок: на ринку є набагато сильніші банки, завжди ставлю за приклад Монобанк — чудова команда підтримки, додаток, умови та й власники та й інші непогані. Тому перед вибором, кому ви довірятимете свої кошти — добре подумайте і проаналізуйте реальну ситуацію, бо я, на жаль, цього не зробила раніше і витратила багато свого часу на некомпетентних людей.

Єдиний позитив: співробітник у самому ж відділенні банку — дуже компетентна людина, головне не попасти на онлайн підтримку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 березня 2024, 16:01
Добрий день!

В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі: https://a-bank.com.ua/about/reports.

Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»: https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.

Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.

Дякуємо за Вашу думку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Дєдєньова 18 березня 2024, 9:46
Доброго дня, я дуже хочу подякувати працівникам А-банку за те що допомогли повернути кошти від шахраїв.
В цей важкий час є люди які обманюють і обкрадають людей похилого віку які тяжко хворі, які обіцяють дістати ліки яких зараз не постачають,і вони безсоромно обманюють і виманюють гроші.
Я вже і не сподівалась на повернення грошей (адже пройшов майже рік) працівники А-банку писали, дзвонили, детально розпитували,і завжди були чемні,і ось декілька днів тому гроші були повернуті.
Дуже Вам всім дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 березня 2024, 9:55
Завжди раді прийти на допомогу 🧐🥰
Банк заблокировал мне счет уже более 180 дней говорят что ожидайте ваша заявка на расмотрении. Как вы можете расматривать ее если я отказалас давать вам какие либо документы более того прошли 180 дней который согласно закону вы моджете ограничевать счет до 180 дней, но не более вы нарушаветет действующее законадательство и всем плевать ужастный банк и персонал
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 березня 2024, 20:04
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Khomariia 16 березня 2024, 17:51
Сором! Щоб отримати кошти свої, які заблокували ще в листопаді, змушують очікувати вже 5−6 міс орієнтовно, кожного разу запитуюче все інші документи, якщо Ви відмовляєтеся, або взагалі поняття немаєте, що на цей раз придумав Банк.
Менеджер розмовляють з клієнтами так ніби
— то гроші дають Вам з своєі кишені.За свої ж гроші, ще будуть так зневажливо звертатися.
Поводять себе по-хамськи!
персонал — мінус!!!
Неповернення коштів вам гарантоване.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 березня 2024, 18:25
Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 5.6: «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
elis7sel 16 березня 2024, 17:00
Я являюсь клиентом А-банка больше 5 лет, и очень довольна обслуживанием. Сотрудники всегда вежливы и корректны, всегда очень быстро помогают решить возникшие вопросы. Даже находясь за границей, я могла запросто связаться с ними. Нет скрытых комиссий по переводам и обналу. Рекомендую А-банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 березня 2024, 17:25
Дякуємо за довіру та позитивний відгук! Ваша підтримка важлива для нас💚
MaxShad137 16 березня 2024, 16:18
Доброго дня. Вже вдруге за місяць подаю доходи вам, прошу вас розглянути і по можливості збільшити ліміт обороту, на карту надійшло за місяць взагалом 80к. Нажаль мені не приходило від вас лист опитування про кількість надходження. Люблю ваш банк і давно ним користуюсь, оцінку зміню після вирішення питання. Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 березня 2024, 17:11
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
Pixelman95 16 березня 2024, 14:31
Сьогодні мій чоловік скинув 2000 грн з власного банку — одразу ж прийшло сповіщення що перекази заблоковано через перевищення суми поповнень 60000 грн, для розблокування надайте документи в чат.
Всі зарахування були від мого чоловіка, одразу написала в чат і пояснила що це навіть видно у виписці.
Попросили надати виписку з карти чоловіка — надала через пару хвилин + додала довідку ОК-7.
Думала що це питання вирішується за пару хвилин, але ж ні — «інформацію передано профільним спеціалістам для подальшого вирішення».
Запитала чи можу я знімати готівку і розраховуватись картою в магазинах і тд — відповідь так і не отримала, оператор як робот декілька раз повторив що р2р перекази заборонено до вирішення питання.
Прошу банк якнайшвидше вирішити дану ситуацію, бо на власному досвіді знаю що в чаті некомпетентні спеціалісти і відповідь можна чекати тижнями.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 березня 2024, 15:48
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи та вже надіслав уточнення через месенджер, на які необхідна Ваша відповідь. Чекаємо на відповідь від Вас.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали на опрацювання. Взяли питання на контроль, за результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
JustAClient 15 березня 2024, 20:55
Коли ставав клієнтом банку, анулював всі кредитні ліміти і попросив у банку поставити мені заборону на видачу будь-яких кредитних лімітів, мотивуючи це тим, що хочу використовувати власні кошти. Сьогодні без мого прохання/відома/заявки виставили мені кредитний ліміт у 5000 грн (самовільно). На опис даної ситуації, оператори сказали, що можуть виставляти ці ліміти «індивідуально», тобто самовільно. Єдине, про що завірили — це що «Ви отримаєте сповіщення про це». Як всі розуміють, сповіщення пропустити доволі просто, враховуючи їх кількість. Загалом, дана історія подібна на «нав'язування» боргу. Наразі, планую відмовлятись від даного банку і не рекомендую мати з ними справу, т.я. можете влізти в борг і не помітите цього.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 березня 2024, 12:46
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. Відповідно до пункту: 1.3. Сторони домовилися, що Банк має право, на власний розсуд, переглядати ліміт до використання в межах суми Ліміту кредитування, що зазначена в Договорі. Інформація щодо зміни ліміту до використання (новий розмір ліміту та строки введення у дію) зазначаються Клієнту текстовим повідомленням в електронному вигляді на номер мобільного телефону Клієнта та/або дистанційними каналами обслуговування.:https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk.
Якщо Ви не плануєте користуватись кредитними послугами Банку Ви можете вимкнути функцію «Оформлення кредитів» в Застосунку Abank24. Меню «Налаштування профілю» — «Оформлення кредитів». В такому випадку кредитування в Банку буде недоступним.
Вибачте за будь-які негативні емоції, які викликала ця ситуація. Ми цінуємо Ваше розуміння і бажаємо продовжити співпрацювати в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Браславец 15 березня 2024, 15:02
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Хочу поделится своей историей. Я пенсионер, давно обслуживаюсь в а-банке. Обслуживаюсь у Юлички. У меня был очень старый телефон, мы постоянно с ним мучались, пополнить мобильный телефон это была большая проблема. И мне Юличка посоветовала взять телефон в рассрочку, которая идет без процентов, я сначала засомневаюсь, переживала смогу ли я выплачивать за него ежемесячно. Но мне помогли выбрать тот телефон который мне по карману, и расчитали такой платеж, который удобно выплачивать каждый месяц. Спасибо большое за помощь, теперь я с новым телефоном.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 березня 2024, 15:23
Дякуємо за відгук. Бажаємо приємного користування, новим, смартфоном 🥰
CKAPrA 14 березня 2024, 20:39
27.02.2024 Розірвала договір з банком, написала заяву вказала реквізити надала реквізити до чату підтримки мені сформували заявку та пообіцяли перевести кошти протягом 72 годин.Через 3 дні я звернулася до подтримки мені сказали що в нас черги і кошти будуть переведені, потім я написала 07.03.2024 мені сказали що вашої заявки не має і треба сфомувати ще одну, сформували ще одну заявку знову пообіцяли 72 години для переведення за реквізитами, пройшло 3 дні я почала писати в підтримку мене там кормили обіцянками що кошти в обробці очікуйте ми пришвидчили вашу заявку,і сьогодні мені говорять що рахунки закрито, а коштів я не бачу в себе на рахунку іншого банку якого вказували в заяві, в підтримки не говорять де мої кошти і чому вони ще не прийшли на рахунок, я подзвонила на горячу лінії мені сказали рахунок закрито та кошти переведені, чому немає моїх і досі і чому мені не надають інформацію в підтримкі чому я маю очікувати ви надали свої терміни на перерахування.номер моєї заявки:1684400
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 березня 2024, 11:30
Добрий день!
На жаль, нам не вдалось поспілкуватись з Вами за контактним номером, який було надано в Банку під час ідентифікації.
Просимо Вас надати актуальні контактні дані для можливості надати деталі за описаною інформацією.
Jerolamko 14 березня 2024, 20:31
З’явилося питання про акцію та я звернувся у підтримку у телеграм чаті.
Дуже швидко відповіли та надали ще декілька інформації.
Також дуже сподобалось що є можливість зробити картку в йьому банку з дому.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 березня 2024, 9:54
Дякуємо за відгук. Ми завжди на зв'язку 🧐🥰
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Verlida70 14 березня 2024, 16:58
Благодарю операторов поддержки Ульяну и Александру за внимательное и терпеливое отношение к клиенту, и, как надеюсь, помощь в работе приложения А-банк 24!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 березня 2024, 17:14
Дякуємо за Ваш відгук 🤗💚

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.6
USD 42 42.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.6
USD 42 42.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝