×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Найгірший банк України
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
Коментарі (1)
Непогано, але ненадійно.
Дали годину на те, щоб перерахував кошти і «вирішили розірвати стосунки».
Ок, розірвати я не проти, але ставлення жахливе.
Перед тим замовляв доставку карток закордон, доставили 2 картки за 600 грн. Зараз ними користуватися не можу через рішення банка, просив повернути кошти, бо послуги мені вже не надають і цими картками користуватися не можу. Кошти не повернули.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Коментарі (2)
Не можуть знайти Свіфт переказ вже тиждень
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Коментарі (13)
Обережно в касі
Коментарі (4)
Після користування , дуже розстроєний , не раджу нікому !!
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (2)
Дуже хороший банк, в шоці який він крутий
Дякуємо за відгук та високу оцінку. Ми активно працюємо над збільшенням кількості відділень. Зробити всі фінансові операції можна у зручному мобільному Застосунку Abank24.
Сподіваємось Ви не відчуєте незручностей через відсутність відділення Банку. 😊🍏
Написати коментар
Цей банк мене здивував, я була в приємному шоці!
Коментарі (1)
Щиро Вдячна команді А-Банк
Коментарі (3)
Очень приятный оператор Ольга😇
Коментарі (1)
Скрытые условия по программе Оплата частями
Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору через застосунок, ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На екрані підтвердження оформлення послуги «Плати частинами» зазначено, що при погашенні за рахунок кредитних коштів — комісія складає 4%. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії. Інформація щодо комісії також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація) та окремо у розділі «Тарифи» далі «Плати частинами».
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Сподіваємось, що Ви оціните угоду в процесі її використання та будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
Коментарі (11)
Нерегламентоване списання платежу по кредиту
За кредитом «Плати частинами» автоматичне списання відбувається у дату планового платежу після 20:30. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії, але якщо власні кошти, на момент списання, відсутні, комісія складатиме 4%. Дана інформація також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація).
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Раді, що питання вирішено.
Коментарі (1)
Ви НАЙКРАЩІ!!!
Написати коментар
Хотите быть обманутыми , обращайтесь в, а банк !
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
Коментарі (1)
З, А банком надійно!
В А- Банк, банк обслуговуючий ПриватБанк, МоноБанк!
Відповідають всім вимогам банку надійного!
Дякую! Працювала з заступником керівника Богдана Пижек! Прекрасний, ерудований креативний спеціаліст! Абсолютно діловий грамотний підхід! Молодець!
Роботу гарно знає молодий фахівець!
Єдине: така людина має бути керівником! Але як нам без такого спеціаліста!
Працюючи вселяєте надію на добре!
Приємно насамперед при зверненні чи зайнята, перерва! Ні! Клієнт! Культура, допомога!
І в касу всі посилання грамотні!
Дякую!
З повагою Тетяна Миколаївна!
Коментарі (1)
Покрывают мошенников
Банк діє згідно Умов та правил, а саме, розділ 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.25. Банк, при наявності мотивованої підозри, щодо спроби/наявності шахрайських дій (у т.ч., але не виключно, з боку Клієнта Банку по відношенню до інших Клієнтів), має право на виконання наступного: п. 3.3.25.1 Провести опрацювання скарги (при наявності), п. 3.3.25.2. Провести перевірку, де вказано, що банк може запитувати та проводити аналіз документів, що підтверджують легітимність зарахувань на картки/рахунки клієнта по скаргам або за період перевірки. Детальніше: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Ми вже передали інформацію для детальної перевірки відповідальними Співробітниками. За рішенням буде прийнято міри згідно внутрішніх інструкцій Банку.
Будемо раді співпрацювати з Вами надалі.
Коментарі (5)
Працівники А-банку зливають інформацію про клієнтів бандитам та колекторам
Потім 23.01.2024 мені дзвонять з невідомого номеру та представляються працівниками Служби Безпеки Банку А-банк і починають погрожувати та вимагати кошти, щоб я їм переказав, знають всі платежі, мій особистий номер телефону, суму яка на карті, та навіть знають про те, ЩО ВЧОРА Я СПІЛКУВАВСЯ З ОПЕРАТОРОМ ПО ВІДЕОДЗВІНКУ!!!
Після цього дзвонив в банк вони сказали, що це не їхні працівники телефонули мені!!!
І ось питання звідки в цих бандитів доступ до моєї інформації??? Можливо все-таки в банку працюють недобросовісні люди які за гроші зливають інформацію!!!
Прошу на це відреагувати!!!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, це може спричинити тимчасове блокування картки.
Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею. Якщо Вам телефонують з невідомих номерів ми рекомендуємо в жодному разі не передавати особисті дані, одразу звертатися до Служби підтримки та до правоохоронних органів.
На разі Ваше питання знаходить в роботі у відповідальних Співробітників.
Коментарі (3)
Блокировка денег на карте
Вывод: если вам дороги ваши накопления, сбережения, время и нервы — НИКОГДА не сотрудничайте с этим банком.
Коментарі (5)
Не обоснованное наложение ограничения пользование собственными средствами
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (2)
Переказ залишку коштів
Написати коментар
Не хотят решать проблему
Коментарі (2)