Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dnepryanik 27 березня 2024, 8:49
Я просто в шоці, рівень знань та навиків у «спеціалістів» онлайн-чату нижче плінтуса. Вирішити ніяку проблему не можуть, завершають чат кидаючи клієнта з його невирішенним питанням. Це не підтримка, це консультаційне бюро
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2024, 13:31
Добрий день! Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах та запитували підтверджуючи документи. Взяли Ваше питання на контроль, за результатом Вас повідомлять наші Співробітники.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igorekvasil 27 березня 2024, 0:27
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Дуже класний банк. Користуюсь вже десь 2 роки. Дуже кваліфіковані працівники. Знають свою справу. Менеджер Коновалова Юлія, вам особа подяка, дякую вам, що можна звернутися до вас за будь-яким питанням і ви з легкістю допоможете.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2024, 9:12
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 🥰🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marinagush35 26 березня 2024, 17:53
Шахрайка, скинула їй 400грн, тепер не відповідає і нічого не відправляє, замовила курточку, скинула передоплату!4323 3473 6956 8677
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 березня 2024, 17:57
Доброго дня!
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Соломія Притула 26 березня 2024, 11:29
Поповнив картку через термінал, після чого зразу прилетіло обмеження на вихідні операцій. Для зняття обмеження треба надати документи, які я зразу ж надав. Написали регламент обробки документів 1 день. Вже пройшло 4 дні, досі нічого не вирішили. І я маю сидіти без грошей бо банк вирішив зробити перевірку за поповнення на 27 к
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 березня 2024, 13:34
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо всю ситуацію та будемо раді допомогти. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Burova8335 26 березня 2024, 8:48
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Коцюбинського, 24
Для вирішення особистого питання звернулася до відділення Абанк за адресою м. Вінниця проспект Коцюбинського 24. Керівник відділення Тетяна дуже професійний і компетентний співробітник банка. Питання було вирішено швидко. Не перший раз обслуговуюсь саме в цьому відділенні і завжди все на висоті.
Щиро дякую Абанку за такий сервіс і обслуговування.
З повагою Ольга.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 березня 2024, 9:17
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mama1935 24 березня 2024, 20:26
Ошибочно начала оформлять какую-то карточку. После этого мне постоянно приходили смс с просьбой закончить оформление карточки, хоть я ничего не собиралась оформлять. Я обращалась в свое отделение АБанка к оператору, но она не смогла мне помочь (или не схотела). Тогда я обратилась на горячую линию.АБанка. И только здесь умные, квалифицированные, очень терпеливые сотрудники вежливо, подробно, детально, буквально «разжевали и в рот положили», как говорится. Мне была оказана очень квалифицированная помощь.Огромное спасибо работникам АБанка за их терпение. Я человек пожилой, в телефоне плохо разбираюсь, а эти молодчинки, умнички, дай Бог им здоровья, терпеливо, спокойно, очень четко и понятно всё обьяснили мне, что и как делать. И у нас все получилось. Огромнейшее им спасибо за их терпение и спокойствие. Я бы не вынесла таких клиентов, как сама (бестолковых), а эти ребята спокойно, с уважением,.понятливым языком все обьяснили.
СПАСИБО ВАМ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 березня 2024, 9:38
Добрий день! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку, раді що наші Спеціалісти змогли допомогти Вам у вирішенні цієї ситуації. Ми будемо також раді все детально перевірити та розібратись у ситуації, яка виникла у Вас при зверненні до відділення. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
dnepryanik 22 березня 2024, 21:21
Заблокували рахунок за те, що просто вирішив дати цю картку покупцям мого Айфону та Макбук. Люди скинули 40 та 50 тис грн і банк заблокував і тепер вимагає квитанції за весь місяць, хоча особливо р2р транзакцій ніяких не було, користувався в основному карткою АТБ. мої 89 тис грн заблоковані вже 3 дні!!! це знущання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 березня 2024, 9:00
Добрий день!
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Проблема вирішена
Maria2012 22 березня 2024, 17:05
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 64
Доброго дня. Працюючи з банком більше пів року, немала жодних проблем. Працюю як ФОП, кошти отримую на ФОП рахунок, це передплати за одяг. Роблю на кожну операцію чеки. Ніяких підозрілих дій з моєї сторони не було. Сьогодні в банк зайти не змогла. Банк надіслав інформацію, що договір розірвано по ст. 15.

У банка прошу додаткову інформацію, її не надають. Можу надати, будь яку інформацію з приводу всіх операцій. Але банк не зацікавлений в цьому. Кошти мої залишились у банка, через касу відмовляються віддавати, тільки на рахунок іншого банку. Інший банк не збираюсь реєструвати. Допоможіть розібратись у даній ситуації.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 березня 2024, 17:47
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Очікуємо на документи для перерахування коштів.
Проблема вирішена
Dawid 22 березня 2024, 3:22
Только зарегестрировался в банке, положил туда деньги и мне заблокировали счет. На вопрос за что мне заблокировали карты и удерживают мои деньги ответ был «Мы вам позвоним в течение 5 рабочих дней». После звонка меня попросили подтвердить за что я получил эти деньги — я всю информацию предоставил. Но увы, они продолжают удерживать деньги, сказав что будут проверять доказательства за что я получил деньги в течение 5 рабочих дней. Эту информацию можно проверить за 5 минут, но им требуется 5 дней… Я очень сомневаюсь что проверят в течение 5-ти дней, судя по опыту некоторых знакомых, которые сталкивались с подобной ситуацией. Если вам дорого ваше время — не посоветовал бы регистрировать Абанк, как минимум потому что, вы расстанетесь с вашими деньгами надолго, в случае чего
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 березня 2024, 11:39
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду. Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
equasd1 21 березня 2024, 21:34
Довгий час користуюсь послугами. Все подобається. Але останній час є прикрий момент. Як що неуслідкуєте місячний ліміт … будете чикати дуже довго, бо черга велика. відділ дуже загружений … В підтримці вам окрім вибачень хочь що дня… чекати немає чого.
Будь ласка разблокуйте карту, обіцію більше ніколи в житті не буду перевіщювати ліміт.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 березня 2024, 11:39
Добрий день! Банк вимушений запитувати інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. За результатом Вам надійде інформування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndriiBeliaev 21 березня 2024, 18:57
Зрівняно з моно земля і небо, в моно чекав тиждень, тут та ж сама ситуація за 30хв вирішилась
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 19:09
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти! 🍏😊
Недорого Отзывы 21 березня 2024, 16:13
В общем внёс сумму по кредитке для входа в льготный период, но не хватило 100 грн. В приложений написало «ваша карта в льготном периоде до конца апреля». На следующий день захожу и проверяю ещё раз и вижу «минимальный платёж внесён, для входа в льготный период внесите 100 грн». Пишу в поддержку для получения комментария в ответ толком ничего не получил: «щоб вийти в пільговий період, вам потрібно внести всю суму до повного погашення, бачимо що баланс вчора після поповнення був 2800 ₴
2024−03−20 14:04
4922.12 ₴». Почему писало что карта в льготном периоде ответ не получил и просто закончили диалог. Проверяйте на следующий день информацию по кредитам, акцент скатывается до уровня ощада со своими зачислениями в 3 дня
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 20:47
Добрий день! На прикладі Вашої авторизації в застосунку АБанк24 детально перевірили інформацію. Вся інформація в АБанк24 була відображена коректно. Ми бачимо що вчора, після зазначеного Вами поповнення, картка, на жаль, не вийшла в пільговий період, адже заборгованість було погашено не повністю. Про це Вас повідомив наш Спеціаліст при Вашому зверненні та надав рекомендації. Тільки після повного погашення заборгованості, яке Ви здійснили згодом, на подальші трати буде діяти новий пільговий період. А відсотки, які було нараховано з 1-го числа до повного погашення боргу, спишуться 1-го числа наступного місяця. Будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
energolux 21 березня 2024, 12:09
Похоже А-Банк очередной банк который уже отработался. Блокируют деньги на счету и после предоставления всех необходимых документов, продолжают дальше разводить, рассказывая разные сказки кроме действующих законов, которые там даже никто не знает. Так как непохоже даже на наличие штатного юриста. Мало того что в Украине полно шизофренических формулировок в законодательстве, так они ещё и банковский кодекс придумали.) Как ширму за которой и прячутся мошенники. Почему нет законодательного кодекса для другой сферы услуг? Кодекс Пекаря, Парикмахера, кодекс для проституток точно не помешал бы.) Так нет, там где деньги, там и плодят выродков всех мастей за счёт нормальных граждан и на их горбу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 13:54
Добрий день!
Не маємо за мету спричинити Вам незручності, але Банк вимушений запитувати документи згідно діючого законодавства. Для того, щоб у нас була можливість розібратися в описаній ситуації, більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2024, 10:04
Отзыв не засчитан (на 23.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anyuta56 21 березня 2024, 11:00
Дякую банку Абанк і робітникам, які швидко відреагували та повернули кошти.В інтернеті натрапила на шахраїв, перерахувала їм кошти.Після чого звʼязалась з банком, надала всю необхідну інформацію.Працівники банку звʼязались зі мною, запевнили що провели розмову з шахраями і повернули мені нащад кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 11:02
Ми задоволені, що вирішили Ваше питання. Будьте обережніше 🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2024, 10:05
Відгук не зарахований (на 23.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Babayaneth 20 березня 2024, 20:20
Розірвали договір, обіцяли, що на протязі 72 годин переведуть залишки коштів на інший рахунок іншого банку в результаті уже 10 днів і результату немає
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2024, 10:55
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення. Передали Ваше питання на пришвидшення, з боку нашого Банку вже все вирішено, про що Вам надійшло відповідне повідомлення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів.
Проблема вирішена
Barbedgarry 20 березня 2024, 15:55
Заблокували рахунки через переказ з ізі банку
10.03 написав заяву на перерахування на свій рахунок в інший банк і до цього моменту кошти не перераховані, підтримка в вайбері нічого конкретного відповісти не може
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 березня 2024, 17:16
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0668397079 19 березня 2024, 13:37
Одного разу с карти свекрухи зняли гроші шахрайством я подзвонила на банк і дуже дякую людям які повернули кошти нам великий уклін за вашу працю)))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 березня 2024, 13:41
Завжди раді допомогти🍏😊
mvoloshchuk1993 19 березня 2024, 11:12
Хочу щиро подякувати А-Банку що повернули кошти які виманили у мене шахраї…
15 серпня до мене надійшла sms від подруги, в якому йшла мова про те що їй терміново потрібні кошти. Прочитавши я не зрозуміла що це можуть бути шахраї і одразу перевела кошти на суму 3700гр. Буквально через 5 хвилин знову прийшла sms що їй не вистачає, і потрібно перевести ще 4600.
Я задумалась на хвилину, але так як почали надходити нові sms із текстом що потрібно терміново я запитала.
— навіщо така велика сума і для чого?
Відповідь була дуже проста: — я замовляю дещо, пізніше скину фото. Писали все так як пише моя подруга. і я перевела другий раз кошти…
І ви не повірите… Через декілька хвилин приходить ще одна sms, потрібно було перевести ще 6800 і при тому вони назвали мене не моїм іменем😯 тільки тоді я зрозуміла що це не подруга… але було уже пізно!
Не гаючи часу я звернулась в А-Банк і розповіла всю ситуацію. дуже уважно мене вислухавши, працівники А-Банку запевнили що будуть розглядати мою скаргу…
І уже не надіявшись на повернення коштів звернулась до поліції. думала лише про одне: знайдіть того, хто це так підступно обманює людей…
Але на протязі останнього місяця до мене дзвонили працівники А-Банку і повідомили що повернення можливе… Ці незабутні враження від таких слів не забуду ніколи))
Вчора повернули ВСІ кошти які я перевела 15 серпня для шахраїв… Щиро Дякую А-Банку, і працівникам за приємні і щирі розмови… Адже це були кошти на дитину (соціальні виплати) якій тоді було лише 3 місяці.
Зараз дитині 9 місяців і та запланована покупка ще актуальна… Дякую 🤗
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 березня 2024, 11:20
Вдячні за позитивний відгук! Раді, що змогли допомогти Вам🍏😊
bankuser7 18 березня 2024, 12:18
До війни мені цей банк подобався своєю лояльністю- зараз це зовсім інша історія
1. Перше і важливе: перед відкриттям рахунку поцікавтеся про власників Саркісових, скільки коштів вивезено нелегально із країни та сам факт того, що вони усі не тут, коли повинні бути тут. Українці — вчіться мислити критично і перевіряти усю інформацію.
2. Ненадійний банкінг: на власному досвіді — без НБУ та додаткових нервів свої кошти я не змогла забрала із депозитного рахунку. Блокують карти дуже часто безпідставно — навіть із доказом доходів.
3: Ненадійна дешева онлайн підтримка: дають некоретні і неприпустимі запитання, дуже не емпатичні люди, кидають слухавку, не намагаються вирішити проблему, а роблять ситуацію ще гірше. Можуть говорити неправду, запитувати вас про кожну транзакцію — кому, хто ці люли і т.д: коротко то байдужість на дуже високому рівні.
4. Слабенький додаток: часто функціонал тупить.
5. Дуже високі комісії на перекази коштів.

Результат: ділові стосунки із банком на щастя розірвано, але нервів зʼїли дуже багато. Однозначно не рекомендую!
Висновок: на ринку є набагато сильніші банки, завжди ставлю за приклад Монобанк — чудова команда підтримки, додаток, умови та й власники та й інші непогані. Тому перед вибором, кому ви довірятимете свої кошти — добре подумайте і проаналізуйте реальну ситуацію, бо я, на жаль, цього не зробила раніше і витратила багато свого часу на некомпетентних людей.

Єдиний позитив: співробітник у самому ж відділенні банку — дуже компетентна людина, головне не попасти на онлайн підтримку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 березня 2024, 16:01
Добрий день!

В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі: https://a-bank.com.ua/about/reports.

Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»: https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.

Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.

Дякуємо за Вашу думку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Дєдєньова 18 березня 2024, 9:46
Доброго дня, я дуже хочу подякувати працівникам А-банку за те що допомогли повернути кошти від шахраїв.
В цей важкий час є люди які обманюють і обкрадають людей похилого віку які тяжко хворі, які обіцяють дістати ліки яких зараз не постачають,і вони безсоромно обманюють і виманюють гроші.
Я вже і не сподівалась на повернення грошей (адже пройшов майже рік) працівники А-банку писали, дзвонили, детально розпитували,і завжди були чемні,і ось декілька днів тому гроші були повернуті.
Дуже Вам всім дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 березня 2024, 9:55
Завжди раді прийти на допомогу 🧐🥰

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝