×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Рівень компетентності онлайн чату
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах та запитували підтверджуючи документи. Взяли Ваше питання на контроль, за результатом Вас повідомлять наші Співробітники.
Коментарі (4)
Благодарність за чудову роботу
Коментарі (1)
4323347369568677
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (1)
Обмеження картки
Коментарі (3)
Професійне обслуговування в відділені Абанк.
Щиро дякую Абанку за такий сервіс і обслуговування.
З повагою Ольга.
Написати коментар
Не могла убрать смс
СПАСИБО ВАМ!
Коментарі (2)
Заблокували рахунки за продаж власної техніки
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Коментарі (29)
Розірвали договір без проходження фінансового моніторингу
У банка прошу додаткову інформацію, її не надають. Можу надати, будь яку інформацію з приводу всіх операцій. Але банк не зацікавлений в цьому. Кошти мої залишились у банка, через касу відмовляються віддавати, тільки на рахунок іншого банку. Інший банк не збираюсь реєструвати. Допоможіть розібратись у даній ситуації.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Очікуємо на документи для перерахування коштів.
Коментарі (4)
Ужасный банк
Коментарі (2)
Все добре, але не дай боже вам перевищіти ліміт. будете чекати вічність
Будь ласка разблокуйте карту, обіцію більше ніколи в житті не буду перевіщювати ліміт.
Коментарі (10)
А банк топ
Коментарі (2)
Глючное приложение
2024−03−20 14:04
4922.12 ₴». Почему писало что карта в льготном периоде ответ не получил и просто закончили диалог. Проверяйте на следующий день информацию по кредитам, акцент скатывается до уровня ощада со своими зачислениями в 3 дня
Коментарі (2)
Блокируют деньги на счету
Не маємо за мету спричинити Вам незручності, але Банк вимушений запитувати документи згідно діючого законодавства. Для того, щоб у нас була можливість розібратися в описаній ситуації, більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (2)
Допомогли повернути кошти
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Проблеми з банком
Коментарі (3)
Не перераховують кошти
10.03 написав заяву на перерахування на свій рахунок в інший банк і до цього моменту кошти не перераховані, підтримка в вайбері нічого конкретного відповісти не може
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Коментарі (10)
Повернення коштів
Коментарі (5)
Повернення коштів від шахраїв.
15 серпня до мене надійшла sms від подруги, в якому йшла мова про те що їй терміново потрібні кошти. Прочитавши я не зрозуміла що це можуть бути шахраї і одразу перевела кошти на суму 3700гр. Буквально через 5 хвилин знову прийшла sms що їй не вистачає, і потрібно перевести ще 4600.
Я задумалась на хвилину, але так як почали надходити нові sms із текстом що потрібно терміново я запитала.
— навіщо така велика сума і для чого?
Відповідь була дуже проста: — я замовляю дещо, пізніше скину фото. Писали все так як пише моя подруга. і я перевела другий раз кошти…
І ви не повірите… Через декілька хвилин приходить ще одна sms, потрібно було перевести ще 6800 і при тому вони назвали мене не моїм іменем😯 тільки тоді я зрозуміла що це не подруга… але було уже пізно!
Не гаючи часу я звернулась в А-Банк і розповіла всю ситуацію. дуже уважно мене вислухавши, працівники А-Банку запевнили що будуть розглядати мою скаргу…
І уже не надіявшись на повернення коштів звернулась до поліції. думала лише про одне: знайдіть того, хто це так підступно обманює людей…
Але на протязі останнього місяця до мене дзвонили працівники А-Банку і повідомили що повернення можливе… Ці незабутні враження від таких слів не забуду ніколи))
Вчора повернули ВСІ кошти які я перевела 15 серпня для шахраїв… Щиро Дякую А-Банку, і працівникам за приємні і щирі розмови… Адже це були кошти на дитину (соціальні виплати) якій тоді було лише 3 місяці.
Зараз дитині 9 місяців і та запланована покупка ще актуальна… Дякую 🤗
Коментарі (3)
Дешевий банк у всіх сенсах цього слова
1. Перше і важливе: перед відкриттям рахунку поцікавтеся про власників Саркісових, скільки коштів вивезено нелегально із країни та сам факт того, що вони усі не тут, коли повинні бути тут. Українці — вчіться мислити критично і перевіряти усю інформацію.
2. Ненадійний банкінг: на власному досвіді — без НБУ та додаткових нервів свої кошти я не змогла забрала із депозитного рахунку. Блокують карти дуже часто безпідставно — навіть із доказом доходів.
3: Ненадійна дешева онлайн підтримка: дають некоретні і неприпустимі запитання, дуже не емпатичні люди, кидають слухавку, не намагаються вирішити проблему, а роблять ситуацію ще гірше. Можуть говорити неправду, запитувати вас про кожну транзакцію — кому, хто ці люли і т.д: коротко то байдужість на дуже високому рівні.
4. Слабенький додаток: часто функціонал тупить.
5. Дуже високі комісії на перекази коштів.
Результат: ділові стосунки із банком на щастя розірвано, але нервів зʼїли дуже багато. Однозначно не рекомендую!
Висновок: на ринку є набагато сильніші банки, завжди ставлю за приклад Монобанк — чудова команда підтримки, додаток, умови та й власники та й інші непогані. Тому перед вибором, кому ви довірятимете свої кошти — добре подумайте і проаналізуйте реальну ситуацію, бо я, на жаль, цього не зробила раніше і витратила багато свого часу на некомпетентних людей.
Єдиний позитив: співробітник у самому ж відділенні банку — дуже компетентна людина, головне не попасти на онлайн підтримку.
В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі: https://a-bank.com.ua/about/reports.
Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»: https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.
Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.
Дякуємо за Вашу думку.
Коментарі (7)
Повернення грошей від шахраїв
В цей важкий час є люди які обманюють і обкрадають людей похилого віку які тяжко хворі, які обіцяють дістати ліки яких зараз не постачають,і вони безсоромно обманюють і виманюють гроші.
Я вже і не сподівалась на повернення грошей (адже пройшов майже рік) працівники А-банку писали, дзвонили, детально розпитували,і завжди були чемні,і ось декілька днів тому гроші були повернуті.
Дуже Вам всім дякую!
Коментарі (3)