Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
iv5130401 23 липня 2024, 8:43
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
Найгірший банк з яким доводилось мати справу, блокують карту просто так, керуючись якоюсь «ризиковістю «. Пізніше повідомляють про розрив ділових відносин не надаючи жодних документів де вказані причини і мої дані як клієнта, змушують писати заяви на закриття рахунків, шкода, що не можна додати скріни до відгука. Шановні, якщо Ви прийняли рішення розірвати відносини, то це рішення повинно бути з прикріпленими документами, де є мої персональні дані, а не просто якийсь шаблон який Ви розсилаєте. Не я є ініціатором розірвання відносин, якщо рішення було прийнято зі сторони банку то доводьте справу до кінця і не змушуйте клієнта писати заяви. Щодо причини закриття то тут теж все складно, на мою думку немає жодних підстав, я не порушив жодних постанов НБУ, лімітів які передбачені для фізичних осіб, але як Ви повідомили банк залишає за собою право розірвати відносини не повідомляючи причину. Ну що ж діло Ваше, єдине що тішить в цій ситуації що є альтернатива і досить непогана, тому, звісно звернуся до більш успішного банку, котрий, можливо, більше шанує своїх клієнтів. Вам раджу переглядати свої рішення, бо враховуючи ситуацію в країні, банку варто дорожити клієнтами, які тримають фінансовий порядок на карті, працівники, які приймають такі рішення від імені банку, м’яко кажучи, не відповідають займаним посадам, а ті що пишуть в чатах то взагалі без слів. Дуже шкода що неможливо додати скрін.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 липня 2024, 15:45
Добрий день!
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.

На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valentinakugg10 22 липня 2024, 16:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Дуже обурена роботою та лояльністю керівника та персоналу цього відділення. Неодноразово спостерігаю грубість при обслуговуванні. Фраза «робіть це самі» а особливо керівника, описує повну компетенцію персоналу. До цієї ситуації хотіла перевести маму для обслуговування в цей банк. Тепер бачу що ні! Як клієнт моно також перейду до іншого банку партнера. Ганьба даний банк не заслуговує звання «народного». Не рекомендую дану установу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 липня 2024, 17:19
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
Один В поле 22 липня 2024, 14:52
А-БАНК это мошеннический банк, это один и единственный банк, который ворует деньги клиентов. Я никому не рекомендую использовать данный банк. Со мной произошла ситуация, А-Банк решил воспользоваться моими средствами судя по всему. Произошла ситуация, А-Банк выкинул меня с приложения и не давал зайти в банк несколько дней. Все попытки входа были безуспешно. Если вы храните деньги в этом банке, моя рекомендация не пользоваться этим банком. Мне банк заблокировал счёт, вот заблокировал и все. В банк я какое-то время не мог попасть из-за блокировки моего счета. Через несколько дней я попал все-таки в этот мошеннический банк и опа, все мои карты заблокированы. Сотрудники этого банка максимально некомпетентные. Ошибка за ошибкой, порой сложно разобраться вообще что они пишут. Я им пишу, доброе утро, ваш банк заблокировал счёт. Не могли бы вы сообщить, что нужно, чтобы счёт разблокировать? Эти мошенники отвечают на мой вопрос и говорят, ждите, мы в течении трёх дней с вами свяжемся. Ну естественно, если бы банк А-банк был нормальный, то был бы и нормальный отзыв. Прошло три дня. Они сами написали регламент составляет 3 дня. Поддержка — тотальный игнор, один сотрудник не знает что ответить, другой сотрудник пишет, ждите теперь 180 дней, если вдруг нам нужна информация какая-то будет, мы вам дадим знать. Эти мошенники в банке блокируют мой счёт на 180 дней и все. Естественно со мной никто не связывается по истечению трёх дней (а они будут сейчас писать: мы изо всех сил старались связаться, но вы не вышли на связь, это о отзывам ниже) Я получил контузию, когда прилетел снаряд. Сейчас как-то реабилитируюсь, а в этом мошенническом банке ведать ждут, когда я умру, чтобы воспользоваться моими средствами и мои деньги пустят как кредит для других клиентов. После того, как я им сообщил, что у меня контузия, они написали текст, что 180 дней ждите, ну прям очень хотят воспользоваться моими деньгами наверное, если я уйду на тот свет. По этому банку очень давно, судя по отзывам плачет проверка и уже бы пора закрыть эту контору мошенническую. Теперь поясню как мошеннический банк оттягивает время, у них есть миллион сотрудников разных направлений. Один сотрудник отвечает за воздух, другой за блокировку карты, третий за разблокировку, четвертый сотрудник где-то между третьем и вторым, тоже за что-то отвечает, крч при обращении к ним кидают от одного сотрудника, к другому и так бесконечно и в конце концов говорят — ждите. Счёт заблокирован без объяснения причин, деньги заморожены без единой причины. Моя рекомендация касаемо данного банка, закрыть счет в банке и забыть этот мошеннический банк навсегда, этот банк ворует деньги. Уровень поддержки 1/5, уровень самого банка 1/5, дизайн банка 4/5. Сотрудники банка в грубой форме отвечают на вопросы. Блокируют счета на 180 дней без объяснения причины. Не дают зайти в банк по несколько дней. Реакция банка будет cntrl ve plus ce. Уверяю, что этот отзыв больше написан как обезопасить других клиентов от этого мошеннического банка, так, как мошенники в А-Банке ровно также как и сотрудник который помогает клиентам тут в чате, ничего делать не будет. В комментариях все отчёты о мошенническом банке «А-банк» будут предоставлены, в комментариях вы сможете также ознакомиться как банк быстро решает вопросы и вообще решит ли этот банк что-то. Обязательно перед открытием счета в «а-банке» ознакомьтесь с этим отзывом и загляните в комментарии, как банк кладет на своих клиентов болт! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 липня 2024, 16:41
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами для детальної консультації щодо Вашого питання. Ми врахували Ваші обставини і розуміємо, що можуть виникати складнощі з комунікацією. Тому ми готові розглянути можливість організації дзвінка в індивідуальному порядку, щоб забезпечити зручність та допомогти з вирішенням питання. Детальну інформацію написали Вам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Mandrukh99 22 липня 2024, 3:25
Пару дней назад банк заблокировал мою карту, объяснив это тем что кто-то отправил на меня жалобу якобы о том что мне 10.06.2024 зачислили на карту деньги за какой то товар, а я не предоставила ни товара и не вернула деньги. Хотя не за долго до этого я потеряла в маршрутке свой мобильный телефон, и кто-то благополучно им пользовался. Но именно этого числа я обратилась в банк с заявкой о мошенничестве, мне пришло письмо на почту якобы что бы подтвердить смену почты в личном кабинете. Я ничего не подтвердила, а обратилась сразу же в банк с вопрос о балансе моих счетов, они сказали мне что по моей карте было совершенно зачисление и в течении минуты перевод средств на карту другого банка. Я по просила заблокировать счета до момента пока у меня не появится возможность зайти в личный кабинет и по смотреть что были за переводы, ну и я сразу же оставила в банке заявку о мошенничестве, и заявка якобы обработана банком. А сейчас банк заблокировал мне карту с деньгами и не хотят возвращать потому что человек который оставил жалобу просит вернуть деньги которые я не брала и в глаза не видела. Мошенники видимо воспользовались банком и обманным способом решили своровать у меня мои деньги. Я ничего возвращать не собираюсь, банк отказывается меня слушать, и проверять информацию, тем более я жалобу оставляла сразу о мошенниках, они это зафиксировали. Тогда не понимаю какие могут быть ко мне вопросы. Кто пользовался банком я не знаю, телефон так и не нашелся. Я как только нашла возможность зайти в банк изменила и данные для входа и пере выпустила карту на новую, что бы ни у кого не оставалось данных о моих счетах. А тут прошло больше месяца с того момента и они меня блокируют с таким заявлением что я должна кому то что-то вернуть, еще и спустя столько времени. И доказательства и факте мошенничества им не подходит, но оно было ими обработано. Помогите мне пожалуйста разобраться в этом и наказать мошенников которые вот так обманывают людей бросают жалобы что бы незаконно получить чужие деньги. Это получается так может делать каждый второй в этом банке? Кто-то допустим продаст какую- то вещь в интернете, отправит получателю после оплаты, получатель и заберет вещь на почте и может еще и в придачу оставить жалобу для возврата средств.
На тот момент я очень сильно возмущалась, какого черта они не проверяют переводы, как чужие люди могут взять так легко завладеть банком. Тем более перевод который якобы отправили мне, был тут же переведен на карту другого человека. Данные карты человека которому был перевод я нашла, но кто зачислил у меня проверить не получается. И банк отказывается мне помочь в этом и разобраться в ситуации проверить информацию что жалобы я оставляла, не через день, а буквально сразу же.
Очень прошу помощь в этой ситуации, просто обидно, такое тяжелое время в нашей стране, отец мой на войне, сестра маленькая, каждая гривна важна, а банк вместо того что бы помочь своему клиенту который не нарушал никаких законов, банк берет и блокирует счет и просит вернуть деньги мошеннику. Буду очень благодарна в любой вашей помощи.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 липня 2024, 10:43
Добрий день!

Ми підтверджуємо, що в момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству та прийнято всі необхідні заходи для забезпечення безпеки Ваших рахунків.

Хочемо зазначити, що відповідальність за всі операції на рахунках несе власник рахунку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
evangard 21 липня 2024, 22:54
Спочатку Абанк заблокували мою картку фоп через те, що мій недобросовісний клієнт подав на мене скаргу з приводу «нібито» шахрайства, таким чином клієнт вирішив здійснити на мене тиск, з метою безпідставного повернення коштів сплачених за договором, але дуже швидко зі мною зв’язався співробітник відповідного відділу Абанку, якого звуть Іван та допоміг вирішити проблему після того як я надав договір та скріни листування з недобросовісним клієнтом.

Дуже дякую за гарне відношення до своїх постійних клієнтів, перевірив на собі особисто, тепер довіра до Абанку тільки зросла.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 липня 2024, 10:24
Раді, що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
V1tamin 20 липня 2024, 14:35
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 39
Зручний та зрозумілий застосунок, чудова клієнтська підтримка, дякую, так тримати!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 липня 2024, 17:14
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Раді співпраці та цінуємо Ваш вибір! Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏
oleg skipin 20 липня 2024, 9:51
Прекрасный банк!!! Все работает без задержек. Колл центр просто умнички!!! Обьясняют все очень быстро, все понятно, приятные приразговоре. Одно слово — ЛУЧШИЕ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 липня 2024, 11:36
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Будемо раді новим зверненням та завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
Вам знать Зачем 20 липня 2024, 0:04
В случае разрыва деловых отношений, это можно считать как отказ банка на обработку персональных данных? Куда прикрепить запись разговора?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 липня 2024, 11:50
Добрий день!

У випадку припинення співпраці Банк продовжує зберігати Ваші персональні дані.

Відповідно до п. 18 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Банк зобов'язаний зберігати дані клієнта не менше п'яти років з моменту закриття рахунків.

Ваш діалог зі Співробітником ретельно перевірений, будуть прийняті управлінські рішення для покращення процесу нашого обслуговування.

Дякуємо за прийнятий дзвінок. Приносимо вибачення за отримані незручності.
Проблема вирішена
leedol 18 липня 2024, 20:20
Банк просто так займається блокуванням карток. Перейшли з іншого банку на цей банк, запитали про ліміти, все окей, переслали нам гроші на цю карту (невелика сума, до 30к) — сразу заблокували. На гарячій лінії як завжди нічого не знають, нічого не вміють, шаблонні фрази. ДУЖЕ ПРИКРО, дуже не рекомендую. Зовсім скоро українці перестануть користуватися банками через такі дії. Нас зі всіх сторін обдирають, війна в країні, а вони простим людям блокують гроші. Це просто сюр
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 липня 2024, 11:31
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Ми будемо раді детально розібратись у Вашій ситуації та допомогти у її вирішені.

На жаль, на вказаний в заявці номер нам не вдалось до Вас додзвонитися.

Просимо надати відповідь в особистому повідомленні, все ретельно перевіримо та повідомимо Вас за результатом.
Проблема вирішена
Tetiana0700 18 липня 2024, 18:46
Банк просто затримав переказ посилаючись на «внутрішнє розпорядження» без пояснення причини перевірки на 8 днів (переказ до банку зараховано в день відправлення 11.07.24)
Оператори служби підтримки спочатку відповідали що переказ на перевірці, потім що «На разі, затримки не з нашого боку. Переказ Сепа зараховується автоматично, як тільки надходить на Ваш рахунок. Як тільки переказ буде перевірено, банк одразу його нарахує.», потім після моїх слів що я звернусь до представництва sepa «Приносимо вибачення ще раз, на разі, це було помилкове сповіщення, Ваш переказ на перевірці. Просимо очікувати зарахування.»
Тобол просто стандартні відписки і ніяких пояснень. Якщо ви хочете відкрити тут рахунок щоб спростити собі життя — не рекомендую. Однозначно варто розглянути інші банки для цих цілей.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 липня 2024, 8:57
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук! Дійсно, деякі перекази можуть потребувати додаткової перевірки. Зазвичай, перевірка триває до 7 днів, і якщо не буде зауважень від системи переказів щодо нього, переказ буде зараховано на 8 день. Ми розуміємо, що це може бути незручно, і щиро перепрошуємо за затримку.

Раді, що наразі Ваше питання було успішно вирішено та завжди раді допомогти!
Ran 16 липня 2024, 20:10
А ситуация простая, открыл я значит в А-Банке счёт, и начал переводить туда понемногу деньги с Ощадбанка, туда мне начислялась пенсия, и вот когда на счету в А-Банке поднасобиралось денег решили они что они мне уже не нужны и заблокировали карту.Я обратился в поддержку, так мол и так вы же видите что переводы были с моей же карты, тут они мне говорят дай нам выписку с Ощадовской карты за последние два месяца, их я им отослал и тишина.Признаю, сам *** , доверился А-Банку, а они молодцы, побрили лоха на пенсионные денежки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 липня 2024, 10:13
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Володимир Коган 16 липня 2024, 14:09
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушка, 16
Потрапивши в відділення банку, спостерігаю чергу до операторів. Щож, ситуація життєва. Але. В цьому випадку до мене вітається менеджер з обслуговування юридичних осіб Залужна Юлія Володимирівна, так як вона була свобода, і пропонує допомогти. Вона зробила операції з моїми особистими коштами, роздрукувала квітанцію за оплату комунальних (треба було підтвердження власниці квартири) супроводила до каси і таким чином допомогла мені. Це все відбувалося у відділенні А-банку на пр. Ак. Глушка в Одесі. Маючи досвід обслуговування в інших банках, таке трапляється рідко. Дякую, що є такий зручний банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 липня 2024, 14:27
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Вдячні за Ваш відгук! Будемо раді бачити Вас знову в банку. Завжди намагаємось покращувати свій сервіс. 🍏🤗
Valeria8201 15 липня 2024, 22:15
Декілька місяців тому я оформила реструктуризацію. зверталася декілька разів в підтримку а-банку, щоб вони мені відправляли залишок поточної суми. Місяць тому мені в зламали Telegram і я написала, А Банку з іншого номеру. Я знаходжу за кордоном перший спеціаліст мені не зміг допомогти, відправляв шаблонні СМС повідомлення і я не змогла вирішити проблему. Сьогодні спеціалісти Назар і Дмитро допомогли мені всьому розібратись, вони спілкувались зі мною простими словами, а не шаблонами. Пояснювали мені як маленькій дитині, зо треба зробити для відновлення акаунта, навіть
якщо в мене немає доступу до українського номера. я відновила додаток і зараз можу переглянути всі платежі які я робила і скільки залишку осталось. бувши за кордоном хлопці
молодці допомогли вирішити проблему.
Безмежно вдячна.
Слава Україні 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 липня 2024, 11:34
Раді, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів!

Також бажаємо розібратись у ситуації, яка у Вас виникла при першому зверненні, де питання залишилось без вирішення.

Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні. 🍏😊
Проблема вирішена
serge693 15 липня 2024, 9:03
Мав великий ліміт по зеленій карті, який банк декілька разів збільшував за своєю ініціативою. Вирішив відкрити ще додатково преміальну карту, звернувся у чат підтримку і вони написали що для цього потрібно оновити мої персональні дані (адресу проживання, сімейний стан, освіта). Після цих дій на слідуючий ранок прийшло повідомлення що мені ліміт знижено до 0. Рейтинг в бкі більше 500 високий. Маю не малий депозит у вашому банку. Як таке могло статися і що наклацав там ваш працівник у моїй анкеті. Я дуже розлючений і закриваю практично всі карткові рахунки.
абанк
Відповідь банку
15 липня 2024, 15:25
Добрий день!

Для нас важливий користувацький досвід клієнтів. Ваше питання було індивідуально опрацьоване фахівцями. Ліміт було відновлено успішно. Перевірити інформацію про його зміну Ви завжди можете в застосунку банку Абанк24.

Дякуємо, що продовжуєте залишатись з Абанком! 🍏😊
Полезный комментарий
serge693 15 липня 2024, 10:27
Дякую, оперативно вирішили, ліміт повернули. Залишаюсь з вами
gurkaloalex 14 липня 2024, 15:34
Складається враження, що комусь із співробітників потрібно створити видимість роботи, блокуючи картки після 30 тисяч загальної суми переказів та створюючи крайні незручності для збирання інформації. Причому всі перекази всередині (!) банку Безпідставно прикриваються «Законом про протидію легалізації». У чаті працюють не професіонали. Ось і зараз напишуть стандартну відписку, треба ж зарплату відпрацьовувати. Через такі банки українці підуть у тінь. Вкрай неприємний банк, не раджу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 липня 2024, 17:18
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Ми взяли Ваше питання на контроль, наразі Банк отримав від Вас документи. За результатом перевірки сьогодні було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Nataliya2512 13 липня 2024, 19:52
Дуже негативний досвід з Абанком!!!
Заблокували картку, якою я постійно користуюсь, щоб вияснити причину блокування пишу в Телеграм, -відповідають чекайте на дзвінок від банку. Три дні чекала, після того, як стала писати що напишу негативний відзив подзвонили, вияснила чому заблокували. Я надала пояснення, доказ, сказали чекати, Вам подзвоне представник банку, чекаю знову 3 дні, тиша, починаю писати, пишуть чекайте, потрібен відеодзвінок, пишу, дзвоніть, поки є інтернет, -пишуть чекайте, термін виконання 3дні, і так по колу…
Казала представнику що ці кошти мені терміново потрібні на лікування, у відповідь, ми співчуваємо, зробимо все необхідне.
Люди це жах якийсь, забрати кошти дуже проблематично!!!
Сказати що я не рекомендую Абанк, це нічого не сказати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 липня 2024, 20:28
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь. Будемо раді розібратись детальніше.
nataluir 13 липня 2024, 9:58
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
25 березня 2023 року я потрапила на шахраїв, відправила 2000 грн за послуги, які не надали. Після переводу мені чітко дали зрозуміти, що людина у вʼязниці і це її заробіток. Я залишила скаргу в А-банк, навіть не сподівалась на повернення, хотіла щоб заблокували його, і більше нікого не змогли обманути. Через рік до мене звернувся банк і сказав, що справу розглянули і гроші повернули. Для мене це дуже було несподівано, але приємно. Тому прошу вас не залишати ці справи, і якщо ви попали в такі неприємні обставини не опускайте руки, пишіть та звертайтесь. А-банк я не ваш клієнт, але ви перші хто на мою думку вирішив таке питання, дякую вам за це.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 липня 2024, 10:03
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти Вам з вирішенням питання😊
Проблема вирішена
Александр Фурман 11 липня 2024, 22:07
Осуществлял продажу криптовалюты на бирже Binance, после завершения сделки покупатель подал заявление на возврат денежных средств. При предоставление всех скринов и квитанций банк ответил что единственный выход только возврат средств. Это как понимать вообще? Банк сотрудничает с мошенником?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2024, 13:38
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Відповідно до Ваших вказаних в заявці даних, ми не бачимо блокувань, про які Ви вказуєте у відгуку.

На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись на вказаний в заявці номер телефону. Надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iryna2500 10 липня 2024, 16:09
Доброго дня. Я хочу поскаржитись на прямі шахрайські дії банку А-банку, а саме про нарахування відсотків на неіснуючий борг.
26.06.2024 отримала кредит «швидка готівка» в сумі 150000 грн. відсоткова ставка 55% річних. згідно п. 6 Кредитного договору відсоткова ставка нараховується на фактичний залишок заборгованості за кожен календарний день. Тобто 150000*55%/360. В моєму випадку це 229.16 грн в день при сумі 150 000 грн.
Після ситуації, яка більш детально описана у моєму іншому відгуку про блокування коштів, я достроково погасила кредит у сумі 65 575 грн це було 28.06.2024. На виконання умов кредитного договору з 29.06.2024 відсотки мали б нараховуватися на 84 425 грн. Тобто 84 424*55%/360=128.98 за кожен день. ПРОТЕ з 26.06.2042 і по сьогодні відсотки банк нараховує відсотки в сумі 225.17 тобто на суму 150000 грн. Це видно з довідок про заборгованість виданих мені банком.
банк на звернення не реагує.
Велике прохання зробити розголос в цій ситуації і захистити мої права споживача. А також я хочу дізнатися чому банк нараховує відсотки на неіснуючий борг? і це напевно багатьом людям таке робиться…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 липня 2024, 17:47
Добрий день!

Хочемо звернути увагу, що нарахування відсотків проводиться виключено в рамках відкритого Вами в банку договору. В розділі «Застереження» після таблиці розподілу платежів вказується наступна інформація «Розподіл частково внесених коштів на погашення кредиту проводиться в частоту погашення 26 числа.». Це пояснення зазначає, що у разі якщо кошти на погашення кредиту вносяться частково (не повне погашення кредиту одним платежем), то нарахування відсотків на оновлену суму тіла буде проведено після дати наступного планового платежу.

Відсотки нараховуються лише на активну наявну в банку заборгованість. У разі, якщо необхідно припинити нарахування відсотків Ви завжди маєте можливість внести суму до повного погашення кредиту. В такому разі погашення відбудеться день в день як і припинення нарахування відсотків. А кредит буде закрито.
Наразі, нарахування відсотків проводиться відповідно до умов договору.
AlexAU 10 липня 2024, 8:36
Возникла необходимость в деньгах, сумма небольшая 50 т гривен, но мог взять только с кредитных денег. Перевел. И началось, моментально заблокировали, связь с оператором, анализы ДНК и прочая чушь привели лишь к разблокировке операций по оплате картой в торговых сетях, но переводить на другую карту нельзя… Пыталась задать вопросы типа в чем проблема, в размере перевода или в чем — непробиваемая стена. Нет слов — одни эмоции. С таким отношением к клиенту идут они *** , есть альтернативы. P. S. С моно банком проблем не было никогда.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 липня 2024, 10:16
Добрий день!

Нам дуже прикро, що ця ситуація могла доставити Вам негативних емоцій. Щодо питання блокування за карткою банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта та у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Але мова йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торговельних точках без перешкод.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝