Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Kotya8911 7 березня 2025, 23:44
Переказувала гроші з власної карти на карту дочки. Заблокували платіж, потрібно було відео з оператором пройти. Дуже замовити оператор! Я людина, з вадами слуху, дуже важко сприймати через відеодзвінок слова. Вона ж почала — що я не туди дивлюся, що я підозріло довго відповідаю на питання. А як я маю це швидко робити? Вона строчить свої питання, я не чую. Навіть не спитала, чи є якісь труднощі в сприйнятті інформації. В принизливому тоні це все пройшло. Дуже прикро, наче на мене мішок багна вилили. Взагалі не цікавляться, чи бачить нормально людина, чи чує. Як до скотини зверталася!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 березня 2025, 9:42
Добрий день!

Щиро вибачаємося за незручності, які виникли під час спілкування з нашим оператором. Дійсно, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, що може призвести до тимчасового блокування картки. Це робиться з метою безпеки, щоб упевнитися, що платіж проводить саме клієнт особисто. Однак ми шкодуємо, що процес спілкування не відповідав вашим очікуванням і став причиною дискомфорту.

Ми прагнемо поліпшити наш сервіс і врахувати всі ваші зауваження. Щоб ми могли детальніше розглянути дану ситуацію, ми надіслали повідомлення у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Маргарита Степанова 7 березня 2025, 9:27
Дуже подобається цей банк. Завжди привітні оператори в чаті, та консультанти у відділенні. Було декілька ситуацій коли банк показав себе з гарної сторони. Наприклад хотіла зняти кошти з картки, але забула пін. Зі мною оперативно зв’язалися для уточнення чи це я намагаюсь зняти кошти чи ні, також спитали чи ніхто мене до цього не примушує. також була ситуація і потрібно було повернути кошти, без питань прийняли заявку, запитали деталі. з головного офісу зв’язалися щоб повідомити про результат.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 березня 2025, 11:40
Ваша довіра – наша головна цінність. Дякуємо за те, що ви відзначили оперативність та уважність наших співробітників 💚
GRZU91 6 березня 2025, 19:06
Найкращий банк з якими я мав справу… Перечислити можу лише плюси так як мінусів не виявив.
Користуюсь лише через онлайнбанкінг, все дуже просто і легко у додатку, проблем з отриманням фізичної картки не мав навіть не відвідуючи відділення. Картку можна замовити по пошті або просто придбати у магазині. Але найбільше мені сподобалось онлайн обслуговування колцентру, працівники банку дуже швидко відповідають на будь яке ваше питання та вирішують його, навіть якщо ви вперше користуєтесь онлайнбанкінгом…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 березня 2025, 19:12
Дякуємо за довіру! Завжди на зв’язку, щоб зробити ваш досвід ще кращим💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fortochka 6 березня 2025, 12:27
Хочу пользоваться Абанком, сделал перевод с расчетного счета ФОП на личную карту абанк и получаю блокировку!
Дозвониться невозможно, на звонки не отвечают, автоответчик говорит, ваша карта заблокирована.
Тех поддержка в телеграмме, вайбере так же полностью игнорирует мои сообщения.
Я уже скидывал им полную последовательность своих действий в прошлый раз и меня разблокировали, но им абсолютно это неважно, потому, что сейчас я во второй раз скинул деньги со своего ФОП!!! И снова одно и тоже, просто невозможно пользоваться этим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 березня 2025, 15:16
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер та особисті повідомлення. Будемо раді допомогти з розв'язанням даного питання після отримання запитаної інформації
Alexhop 5 березня 2025, 20:34
По рекламе В паблике «Харьков Новые дома» решили заказать два кило раков. Паблик солидный и админ вроде не пропускают все подряд. Списались с контактом, в рекламе, оплатили 1800грн. Ему на карту, И договорились о до ставке на следующий день на 18 часов.
Доставки как вы поняли не было! На наши обращения к контакту, начали сыпаться угрозы! И в итоге заблокированы! Было принято решение срочно обртаиться в службу безопасности А-банка в тот же вечер.
Приятная девушка внимательно выслушала, записала все данные и суть ситуации и сказал ждать.
На следующий день был обратный отклик, с сообщением что ситуация разобрана! Мошенники определены!
Попросили номер карты с которой был сделан перевод и телефон владельца карты. После подтверждения всех данных деньги были возвращены!
Ещё раз огромное спасибо команде
А-банка!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 березня 2025, 11:59
Дякуємо вам за ваш відгук! Ми раді, що змогли оперативно вирішити вашу проблему та повернути кошти. Ваша безпека – наш пріоритет. 🙌💚
Проблема вирішена
Три літри 5 березня 2025, 17:52
Якщо ви є клієнтом абанку то знаєте що зараз проводится ще один збір спільно з фондом 1991. Я вирішив прийняти участь у зборі, закинув 25 лютого гроші. Є одна деталь: збір має кілька призів в залежності від суми донату, сума яку я закинув дозволяла отримати один гарантований приз. Мені прийшло повідомлення що зі мною зв’яжеться співробітник для обговорення пересилання призу.

3 березня я згадав що ніхто зі мною так і не зв’язався. Є ще одна деталь: восени був схожий збір і тоді так само були призи, я так само закинув суму яка дозволяла отримати гарантований приз. Але мені його так і не прислали. Оскільки приз не був моїм головним мотиватором я тоді на це забив, але неприємний факт запам’ятав.

Тож я звернувся у підтримку щоб спробувати дізнатись чому так відбуваєтся що вже систематично банк мене кидає з призами. Відповідь банка була така: восени мені відправили посилку з призом, але вона пролежала п’ять днів в поштоматі і оскільки її ніхто не забра то вона була повернута банку. Цього ж разу зі мною намагались зв’язатись у месенжері, але я начебто не відповів. Дивне пояснення, я то точно знаю що в жодному з месенжерів зі мною ніхто на зв’язок не виходив. Оскільки призом був мерч з логотипом банку, а після такої відповіді будь яке бажання носити логотип банка зникло — я відмовився від отримання.

При спілкування я не лаявся, ніяк не ображав представника банку і навпаки був максимально ввічливим.

Після розмови виникло бажання написати негативний відгук, але якось ліньки було — мабуть ви б і не побачили цей відгук.

Але виявилось що це не кінець історії. За наступні два дні банк без будь яких зрозумілих підстав вчинив декілька дій відносно мойого рахунку — про це я напишу здогом коли буду закривати рахунок (ще є депозити). Я не відразу пов’язав ці дії з моїм зверненням, але вже зараз передивляючись хронологію побачив що перший крок банк зробив саме 3 березня після мого звернення. Що дає мені підстави думати що це була помста — бо ніяких суттевих змін у моєму фінансовому становищі за останні неділі не було.

Подивимось чи мені вдастся повернути депозити в повному обсязі. Щось в мене погані передчуття.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2025, 19:19
Добрий день!

Ми цінуємо вашу участь у зборі і прагнемо вирішити цю ситуацію якомога швидше. У жовтні ми зв’язувались з вами щодо отримання мерчу за ваш донат. На жаль, подарунок не був отриманий вами протягом п’яти днів у поштоматі і, відповідно, був повернутий до банку.

Що стосується вашого поточного виграшу, ми надіслали вам привітальне пуш-повідомлення 25 лютого, а також повідомлення у закріплений з банком месенджер 26 лютого для уточнення даних щодо доставки подарунка. На жаль, ми не отримали від вас відповіді.

Додатково хочемо зазначити, що зміни в кредитному ліміті не можуть бути пов’язані з ситуацією з подарунками. Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори.

Ми намагались зв’язатися з вами за вказаним номером телефону, але, на жаль, не змогли додзвонитися. Просимо вас відповісти на наш дзвінок або в чаті та надати адресу для доставки подарунка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denys None 4 березня 2025, 22:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лобановського, 35
Отвечают почти моментально, помогли решить вопрос и общались очень уважительно!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2025, 9:06
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Ми раді, що ви залишилися задоволені нашим сервісом. 🙌💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodimir1970 4 березня 2025, 21:54
03.03.25р. з моєї картки А-Банку було знято випадково 3000грн на благодійний фонд, операції по перерахуванню коштів я не виконував і швиденько звернувся до найближчого відділення банку і працівниці відділення пояснив обставини ситуації, вона невідкладно зклала заяву на скасування операції та повернення коштів і відправила на опрацювання. На другий день я зателефонував на гарячу лінію банку щоб взнати обставини розглядання мого запиту але все було у процесі вирішення. Але до кінця робочого дня мені надійшло повідомлення від банку що кошти повернуті назад на мою картку і вибачення за незрозумілу помилку. Я дуже вдячний працівникам А-Банку за оперативність і швидкість у вирішенні любих питань та бажаю банку весняного яскравого процвітання та побільше клієнтів, а жінкам хочу побажати до наближення жіночого дня гарного настрою, витримки у ці нелегкі часи та скорішого досягнення миру.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2025, 9:06
Щиро вдячні за ваш відгук! Ми цінуємо, що ви обрали наш банк. Завжди готові допомогти вам у будь-яких питаннях. 😉
Проблема вирішена
vital 4 березня 2025, 13:47
Решил оформить депозит в этом банке. До этого несколько лет работал с банком -ни каких вопросов не возникало были и депозиты и карты. Внес через кассу банка на свою карту. Ни кассир ни девочки в отделении ни слова не сказали — что возможны проблемы. Вечером пытаюсь открыть депозит — а не тут то было. Все заблокировано — предоставьте документы.Заблокирована даже сумма которая пару лет лежит в банке — до этого по ней вопросов не было. Почему сразу при внесении денег не просить предоставить документы — или предупреждать о возможности блокировки?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 березня 2025, 16:07
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер. Прохання надати відповідь банку до https://t.me/abank_docs_bot. Будемо раді проаналізувати її та надати відповідь якомога раніше. Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микола Харченко 4 березня 2025, 11:03
Більше року користуюсь АБанком ні якіх питань до працівників, а також до роботи цей фінансовій установи не було.До цього банку користувався послугами Привата.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 березня 2025, 12:05
Дякуємо вам за ваш позитивний відгук та довіру до àbank! Ми раді, що ви задоволені нашими послугами та цінуємо ваш вибір. 🥰🔥
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 березня 2025, 9:12
Відгук не зарахований (на 07.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
andrewtkach 3 березня 2025, 17:37
Попав під фін моніторинг. Заблокували гроші. Підтримки ніякої немає. Відповідає два бота.
Яка сума ліміта, яку я перевищив не відповідають.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 березня 2025, 19:49
Добрий день!

Якщо Вам встановлено обмеження відповідно до законодавства про фінансовий моніторинг, Ви отримуєте повідомлення із запитом на необхідні документи. У службі підтримки Вам надсилається посилання на Telegram-бот, де можна ознайомитися з їх переліком та відправити документи. Якщо документи не підтверджують дохід або їх недостатньо, надходить додаткове уточнення.

Ми відправили Вам повідомлення в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Очікуємо на запитувану інформацію.
Оксана Гавенко 3 березня 2025, 16:12
За лютий місяць був прострочений платіж.Політика банка така, що відразу блокується картка.В кінці лютого скинула гроші на картку, але самостійно сплатити прострочку не змогла, тому що картка заблокована.Подзвонила на гарячу лінію, де мені пообіцяли, що гроші будуть списані автоматично.Це було 28 лютого.1 березня гроші автоматично перейшли за відсотки в березні і співробітники банку телефонують і кажуть про прострочку.Я їм кажу за цю ситуацію, а їм все одно.Кажу, що добре, сплачу до кінця місяця поточну прострочку і за минулий місяць.Вони присилають повідомлення, що я відмовляюсь платити і банк передає цю історію в Українське бюро кредитних історій.Я все розумію, та складається враження, що банку вигідно робити таку ситуацію і не вирішувати її, а робити конфлікт.Дівчата хамовиті, не чують клієнта.КЛІЄНТ ДЛЯ БАНКУ ПОВНИЙ 0!!! НЕ ЗАДОВОЛЕНА КОМПЕТЕНТНІСТЮ ПРАЦІВНИКІВ.НЕ намагаються зберегти з клієнтом гарні відносини.НІКОМУ НЕ ПОРАДЖУ ДАННИЙ БАНК.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 березня 2025, 19:05
Добрий день!

Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Дійсно, під час консультації була допущена помилка, і ми вже передали цю інформацію керівнику відповідного підрозділу для подальшого аналізу.

У випадку виникнення простроченої заборгованості банк встановлює тимчасове обмеження на подальше користування кредитними коштами.

Щодо повідомлення про передачу інформації в Українське бюро кредитних історій – воно носило інформативний характер. Ми прагнемо заздалегідь попереджати Клієнтів про можливі наслідки прострочення, щоб вони мали змогу врегулювати ситуацію вчасно.

Ми зв'язалися з Вами та надали детальну інформацію щодо Вашого питання. Дякуємо за діалог і зворотний зв’язок!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
avsav 2 березня 2025, 19:42
Відділення за адресою: Київ, провул. Музейний, 2
Дитина 16 років, зібрались компанією друзів, захотіли накрити стіл, у всіх 50−300 гривень, скинулись хлопцю на карту, щоб він пішов до магазину. Але тут карту АБанк блокує, говорить перевищення переказів, просить від хлопця кучу документів про підтвердження коштів, суми не було навіть 1000, потім присилають що вони розривають з ним договір, заповнити купу документів на переведення коштів. Такого ***банку я ще не бачив, відношення до дитини у такі часи омерзенне. Вони кидали копійки, не тисячі, не мільйони, якими крутять наші депутати та інші. Прошу обходити даний банк десятою дорогою.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 березня 2025, 12:01
Добрий день!

Банк зобов’язаний аналізувати фінансові операції клієнтів відповідно до вимог законодавства (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Згідно з Постановою НБУ №110, ліміт розраховується динамічно з урахуванням персональних даних клієнта та його фінансової активності.

Ми вже зверталися до Вас для уточнення деталей, проте необхідних даних Ви нам не надали. Чекаємо на відповідь в особистих повідомленнях. Важливо зазначити, що деталі ми можемо надати лише власнику рахунку.

***

Проблема вирішена
211189mli 1 березня 2025, 15:27
Перевів з карти кошти в розмірі 40000 до кінця пільгового періоду мав повернути 41600
Повернув 41000
В додаток прийшло повідомлення.При виході з пільгового періода на суму заборгованості буде нараховано 3.4%
Сума заборгованості становила 600 гривень нарахували 2609грн %
Написав у підтримку пишуть НА ВСЮ СУМУ ЗАБОРГОВАНОСТІ((
От представте людина перевела зняла 200000 повернула 199900 Бо у додатку описано.На суму заборгованості %
У мене питання навіщо ви там сидете алєні))
І ще так смішно якщо є змога внесіть 600))
Но лібше щоб не було 2609 нам подаруйте!
А Банк це шляпа
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 березня 2025, 19:01
Добрий день!

Ми розуміємо, що ситуація з нарахуванням відсотків може бути заплутаною. Хочемо нагадати, що якщо сума заборгованості минулого місяця не буде повністю погашена до кінця поточного місяця, пільговий період не діє, і відсотки нараховуються на всю суму заборгованості з моменту використання кредитних коштів.

Ми передали ваше звернення відповідальним співробітникам для розгляду можливості вдосконалити текст повідомлення, щоб було більш зрозуміліше для наших клієнтів. Ваше питання щодо списаних відсотків наразі обробляється, і ми зв'яжемося з вами, як тільки отримаємо рішення.
1964olga 28 лютого 2025, 15:29
Хочу висловити безмежну подяку працівникам А-банку.06 грудня 2024 року під час блекауту в приміщенні Маркетопт вирішили зняти пенсійні кошти у розмірі 6000 грн в банкоматі Ощвдбанку.Але в той момент, коли я ввела пін-код, вказала суму, банкомат «глюкнув» і написано було «Операція скасовується, картка повернулася, а гроші не вийшли.
Вже дома на телефоні мами (а ми для неї знімали пенсію) я побачила, що зняття відбулося.Зателефонувала на гарячу лінію, прийняли заявку.Треба було позиватися до міжнародної платіжної системи.
Все вирішилося позитивно, кошти повернулися на картку.
Ще раз щиро дякую всім, хто виконав свою роботу!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 лютого 2025, 15:47
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що змогли допомогти Вам у вирішенні ситуації. Для нас важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку та впевненість у нашому банку. 🤗💚
Віталій Музика 28 лютого 2025, 12:43
Подяка онлайн консультантам банку за оперативність та професіоналізм.
Я п’ять років як перейшов з Приват банку, до АБанку, коли почав отримувати пенсію.
Я ні одного дня не пожалкував про свій вибір.
Працівники професійні, умови банківських послуг найкращі!
Я декілька раз звертався з питаннями розібратись з документообертом в онлайн додатку АБанка, — отримував допомогу завжди максимально швидко та грамотно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 лютого 2025, 12:57
Дякуємо за ваш позитивний відгук! Ми раді, що ви задоволені нашим сервісом та професіоналізмом наших онлайн-консультантів. Ваша підтримка — наше все! 💚🤗
Salbina 28 лютого 2025, 11:52
Сьогодні запитала про кешбек, який досі чомусь не зарахован на карту, тим паче, що президент особисто обіцяв українцям за два місяці заплатити. І як завжди, співробітник банку відповів відразу та докладно, що виникла затримка з боку держави, але надія є, що виплатять найближчими днями. Чудовий банк, завжди будь яке питання вирішується швидко та без проблем. Саме тому користуюсь їх послугами постійно. Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 лютого 2025, 12:09
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що ви задоволені нашим обслуговуванням. Розуміємо ваше занепокоєння щодо Національного кешбеку і разом з Вами очікуємо на розв'язання даного питання. ❤️‍🔥
Vasulokk 28 лютого 2025, 9:42
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 18
Я сьогодні звернувся у підтримку через вайбер з приводу не нарахування кешбеку після перевірки нарахували
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 лютого 2025, 12:07
Ми раді, що змогли вирішити Ваше питання! Ваша думка важлива для нас, і ми завжди прагнемо покращувати якість обслуговування. Дякуємо! 🔥🙌
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0502Valera 28 лютого 2025, 4:32
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Коли не звертаюсь сразу отвічають можна з ними співпрацювати дякуємо шо ви є А-банк😍
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 лютого 2025, 9:27
Ви — наша найкраща мотивація. Дякуємо за теплі слова! 🔥🙌
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 березня 2025, 16:06
Відгук не зарахований (на 03.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
yuzvar 27 лютого 2025, 20:32
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Живова, 47
За 8 років користування кредитною карткою не було жодного прострочення платежу.
Протягом лютого я звернув увагу на автоматичне зменшення ліміту картки на суму внесених коштів, до такого методу роботи цього банку я вже звик, але щоб після чергового внесення коштів на кредитну карту (АТБ) її заблокували з поясненням про перевищення ліміту зарахувань на картку — це просто ааааааа банк. Тобто ліміт поповнення картки менший за кредитний ліміт (91000 грн). Питання тоді для чого банк видає кредитні картки, якщо ними не можливо користуватись.
Висновок: банк дає кредит, а потім блокує картку та вимагає пояснення, де взяв гроші!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 лютого 2025, 11:17
Добрий день!

Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально. Зауважимо, що розмір кредитного ліміту не пов'язаний з лімітом моніторингу, та може відрізнятись.

Наразі бачимо, що Вами не було досягнуто лімітів моніторингу. Обмеження було успішно знято. Дякуємо за Ваше звернення та будемо раді подальшій співпраці

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝