×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Выкручивание рук при переводе остатка на разрыв деловых отношений
Категорически не рекомендую данный банк, непорядочный!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Наразі Ваше питання є вирішеним
Коментарі (2)
Подяка за повернення коштів
Коментарі (1)
Історія відваги.
Обслуговування на професійному рівні: швидко, якісно, інформативно. Оформив депозит, не плануючи його до цього (то мабуть подіяли «банківські чари» пані Вікторії :)
Все як завжди — без нарікань та з відчуттям, що потрапив у надійні руки та де вміють створити атмосферу довіри й комфорту.
А пишу сьогодні, до у цей святковий для всіх херсонців день — День Визволення рідного міста від окупантів, пригадав історію, пов’язаною з цим відділенням.
То була вже далека весна 2022, коли окупант вже во всю «хозяйнував» у Херсоні, і місто ніби застигло під тиском страху та невизначеності. Майже всі банківські установи були зачинені, життя пригальмувало. Але це маленьке відділення банку продовжувало працювати. І кожного ранку над його входом майорів наш жовто-блакитний прапор!
Проходячи поруч і бачачи, як гордо розвівається наш Прапор, на душі ставало трохи легше. Хоч важко було на серці від того, що відбувалося навколо, але серцем розумів: ми ще є, ми ще тримаємося!
Це був маленький, але сильний акт спротиву працівників А-Банку окупантам, жест віри у власну державу, у власний народ. Для мене той прапор став символом незламності й надії на те, що наша свобода витримає будь-які випробування. Він давав силу не падати духом, відчувати єдність з усіма, хто бореться і вірить у перемогу.
Зараз, оглядаючись назад, розумію, що такі невеликі акти спротиву — це те, що живить наш дух і робить нас сильнішими. Незалежно від обставин, незважаючи на окупацію, цей прапор нагадав усім нам, що Херсон — це Україна.
Проходив біля відділення і сьогодні — ПРАПОР МАЙОРИТЬ!
Написати коментар
Шахрайські дії
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у розслідуванні.
Коментарі (3)
А банк мошенники
Оборот месячный не больше 40/50тысяч…
Какие лимиты я привысил?
Пытаюсь связаться с операторами на горячей линии робот говорит одно и тоже
Предоставьте документы откуда у вас поступление средств и т. д.
В чат ботах тоже самое не возможно ничего узнать и не с кем поговорить)сплошные роботы…
Забрали себе 8000тысяч
И морочат голову
Хочу подать заявление и расторгнуть с вами договор о сотрудничестве и вернуть свои деньги
Как это сделать ???
Згідно із статтею 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Відповідно до ст. 1074 ЦК України Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законом, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом.
Это вам на заметку для общего развития.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Вам було відправлено повідомлення в обраний для спілкування з банком месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Коментарі (19)
Найкращий банк
Коментарі (1)
Неожиданная подстава со стороны банка
Сегодня при оплате на заправке уже по факту полного бака неожиданно терминал выдал ошибку о недостатке средств. Никаких уведомлений от А-банка о снижении лимита не поступало. Благо с собой были резервные карты других банков. Придя домой, розобрался, что лимит был снижен 3 дня назад без объяснения причин и уведомлений до 10 тыс.
На горячей линии ответили обычным образом, что по договору банк на свое усмотрение может менять лимиты.
Отношение к репутации банка после такой подставы я резко изменил. Банк не надежный.
Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Коментарі (2)
Шаховї з інстаграм
Банк нетерпимий до шахрайства. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Написати коментар
ЖАЛОБА НА АБАНК
Начну с самого начала.
Являюсь клиентом Абанка уже очень долгое время, банк полностью устраивал меня в пользовании до одного, неприятного, момента.
16.09.2024 года, я выводил деньги на свою карту, и после чего переводил их дальше на оплату своих месячных расходов, и прочие нужды!
В результате на 3ю операцию по переводу денег с карты Монобанка (моего знакомого) на мою карту Абанк, Абанк без причины блокируют мои личные деньги в размере 2342грн (две тысячи триста сорок две гривны), без уведомления об предупреждении или обычного информирования об блокировке моих карт!
Хочу заметить что делал такие переводы не первый раз и некогда не было подобных случаев!
Первым делом попытался разобраться в ситуации, так как не понимал причины. На что АБанк мне ответил что карту заблокировали за подозрение о мошеннических действий! С просьбой предоставить информацию от куда происхождение денег на моих счетах!
С каких пор АБанк запрашивает эту информацию?
С каких пор АБанк блокирует счет о подозрении?
С каких пор Абанк имеет право меня обвинять в мошенничестве и ставить свои условия, без моего участия?
Просьба у людей кто возможно столкнулся с такой ситуацией! Подскажите как поступить? И Вернуть свои деньги?
На данный момент могу сказать одно:
Я до последнего был уверен в банке «АкцентБанк». И с удовольствием пользовался его услугами и картами без всяких ограничений и проблем.
Сейчас могу сказать с уверенностью!
Абанк «АкцентБанк» -АФЕРИСТЫ!
И ВОРЫ!
Это мои личные деньги! Я их хотел потратить на жизнь и продукты! Абанк их нагло украл и нечего не хочет делать для решения проблемы!
Пожалуйста помогите распространить эту историю, чтобы уберечь других людей которые хотят стать клиентом это банка!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
Коментарі (3)
Блогодарність
Коментарі (5)
Помилився банк, а кошти втратив я
Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та були зафіксовані ваші зауваження щодо роботи нашого оператора для подальшого аналізу та вдосконалення сервісу. Також радимо звернутись до поліції для написання заяви. Як тільки правоохоронні органи нам відправить запит, ми передамо усі дані щодо шахрая, щоб спільно вирішити питання. Дякуємо за ваше терпіння!
Коментарі (6)
відгук що до а-банк
чудовий банк
хороше обслуговуваня
швидкі перекази
простий інтерфес додатку
Коментарі (3)
Банк відмовляється приймати 20-ти гривневі купюри
Коментарі (6)
Інформація щодо повернення заблокованих коштів готелем
Звернулась до банку онлайн за інформацією про строки повернення заблокованих коштів готелем.
Дуже швидко перевірили інформацію по картці, перевірили що кошти дійсно були зарезервовані надавачем послуг, надали загальну інформацію про повернення таких коштів, яку я в принципі не знала, бо стикнулася з ситуацією вперше.
В кінці ще отримала цікаву інформацію, яка не стосувалася питання банківських послуг, що дійсно підняло настрій.
Дякую
Дякуємо вам за ваш відгук! Ми дуже раді дізнатися, що ви отримали швидку та професійну допомогу від нашого спеціаліста Єви. Ми цінуємо ваш час і довіру до нашого банку.
Написати коментар
Абанк
Зручно, вигідно і економно! Я задоволена. Дякую консультанту Олексію за допомогу і оперативне вирішення питання! Рекомедую Абанк!
Коментарі (1)
Підтримка Абанк як завжди на ручному гальмі.
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).
Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
Написати коментар
Заблокували рахунок ФОП
-фізична особа має право звернутись до суду з позовом про захист її гідності та честі;
-фізична особа має право на недоторканність своєї ділової репутації;
-фізична особа може звернутись до Суду з позовом про захист своєї ділової репутації.
При переказі заарештованих коштів на реквізити в іншому Банку, Ви вказуєте кодифікатор, тим самим поширюєте обвинувачення, яке ґрунтується на ваших особистих внутрішніх правилах. Тим самим паплюжите мою ділову репутацію.
Надайте факти, які свідчать про те, що кошти на моєму рахунку вбачаються такими, що мають незаконне джерело походження чи легалізацію. Якщо АБанк не цінує своїх клієнтів, то дайте хоч нормально забрати мої кошти — не через договір розриву відносин (який Ви вимагаєте підписати у відділенні) — а через тимчасове розблокування мого рахунку для переказу коштів на рахунок в іншому банку (Ваші співробітники не знають Договору, який ваш банк підписує з клієнтами — п. 3.3.25.4 — цитую: «через віддалене зняття обмеження на строк до 2х годин для переказу суми залишку через додаток а-банк24) — Я маю право перевести мої кошти віддалено, через розблокування.
Для тих, хто читає цей відгук — ні в якому разі не рекомендую відкривати рахунок підприємця у АБанку, співробітники не розуміють різниці між рахунком фізичної особи та рахунком 2600 — рахунком підприємця. Банк не усвідомлює, що блокуванням рахунку підприємця він завдає шкоди вашому бізнесу. Якщо вас заблокували, ви залишитесь один на один зі своєю проблемою, а у відділені вам нічим не допоможуть.
Мені шкода, що в такий важкий час намагаючись працювати офіційно, сплачувати податки, я зіштовхнувся з необґрунтованими обвинувачуваннями зі сторони банку, та з небажанням допомогти мені у вирішенні мого питання. Я обрав цей банк через позитивні відгуки моїх знайомих та наявність відділення у моєму місті, зручність застосунку, мобільність. Але не склалося. Можливо написавши сюди, на мене хоч звернуть увагу.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
Банком було ретельно проаналізовано усі надані до банку підтвердження. За результатами даного аналізу було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Таке рішення банку є незмінним. На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Коментарі (8)
Хороша тех підтримка банку
Коментарі (1)
Блокировка карты. Некомпетентная поддержка.
2024.02.26 4850грн
Заблокировали карту по причине мошенничества. Спустя 8 месяцев сообщили мне о жалобе и просят вернуть деньги, на мою апелляцию не обращают внимание (все документы предоставил). Общался с оператором банка, он не компетентен на аргументы не реагирует и не хочет разобраться в данной ситуации.
Почему 8 месяцев они молчали?
Почему Я должен возвращать деньги за честные сделке на бирже. Хочу быстрее разобраться в данной ситуации и что бы рассмотрели мою заявку которую Я подавал они даже не смотрели.
Нам прикро, що сталась така ситуація. Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі співробітник з вами зв'язувався та пропонував декілька варіантів вирішення Вашого питання. Також переглянули спілкування з оператором та повідомляємо, що порушень не виявлено, проте ми завжди працюємо над покращенням сервісу для клієнтів та запишемо діалог для подальшого аналізу та прийняття рішення.
Коментарі (1)
Послуга «Перенести ліміти» яка не для всіх…
Тепер можна легко перенести ліміт з кредитної картки на сервіс Плати частинами
та Розстрочка та навпаки./
Я вже раніше звертався з цим питанням, що для мене ця послуга не доступна. В підтримці зазначила, що мені не доступно тимчасово, але 6 місяців це по вашому тимчасово?
Тобто в мене кредитний ліміт 70000 грн, а вже більше пів року Плати частинами 0.
І перенесення лімітів для мене не працює.
Хто пояснить чому кредитний ліміт по картці підвищується, а розстрочка та частинами 0.
Це тільки у мене чи ще у когось дана історія.
Чи даний вид кредитування для обраних?
Не розумію.
Написати коментар