Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Eugenej3 12 листопада 2024, 11:13
Сделают все лишь бы задержать расчет, повыкручивать руки запросом одной и той же информации, которую уже фиксировали, придумают поводы для отсутствия возможности перевода и никого вовсе не интересует что ты тот кого затянули на платное вип обслуживание, тот кто принял все их заманухи по акциям и проектам, в виде кредитов и рассрочек, платных карт и услуг, обслуживание в вип чате просто равно общению только в интересах банка и для клиента могут только предложить взять свои интересы и засунуть куда подальше)))
Категорически не рекомендую данный банк, непорядочный!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2024, 12:45
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Наразі Ваше питання є вирішеним
Ganka200244 11 листопада 2024, 23:41
Доброго дня! Хотіла залишити подяку працівникам А-Банку. В мене місяць тому сталася ситуація, що кошти перерахувала людині, яка виявилася шахраєм та відмовилася повертати мені кошти. Залишила заявку на гарячій лінії А-Банку. Через місяць працівник Банку зателефонував мені та повідомив, що кошти мені повернуть на мою картку А-Банку. Хоч кошти були перераховані з іншого Банку. Всеодно мені пішли на зустріч та допомогли у вирішенні питання. Дійсно в інших Банках такого не зустрічала. Дякую, за гарний сервіс та вирішення мого питання на 100%.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2024, 10:11
Цінуємо, що ви виділили час, щоб поділитися своїм досвідом! Ми постійно працюємо над тим, щоб Ви відчували себе захищеними і робимо все, що залежить від нас для цього. Раді, що в цій ситуації нам вдалося виправдати Ваші очікування. 💚🚀
Віталій Проказін 11 листопада 2024, 22:16
Відділення за адресою: Херсон, вул. Текстильників, 10
Відвідав своє улюблене відділення «на Текстильників» на минулому тижні.
Обслуговування на професійному рівні: швидко, якісно, інформативно. Оформив депозит, не плануючи його до цього (то мабуть подіяли «банківські чари» пані Вікторії :)
Все як завжди — без нарікань та з відчуттям, що потрапив у надійні руки та де вміють створити атмосферу довіри й комфорту.
А пишу сьогодні, до у цей святковий для всіх херсонців день — День Визволення рідного міста від окупантів, пригадав історію, пов’язаною з цим відділенням.
То була вже далека весна 2022, коли окупант вже во всю «хозяйнував» у Херсоні, і місто ніби застигло під тиском страху та невизначеності. Майже всі банківські установи були зачинені, життя пригальмувало. Але це маленьке відділення банку продовжувало працювати. І кожного ранку над його входом майорів наш жовто-блакитний прапор!
Проходячи поруч і бачачи, як гордо розвівається наш Прапор, на душі ставало трохи легше. Хоч важко було на серці від того, що відбувалося навколо, але серцем розумів: ми ще є, ми ще тримаємося!
Це був маленький, але сильний акт спротиву працівників А-Банку окупантам, жест віри у власну державу, у власний народ. Для мене той прапор став символом незламності й надії на те, що наша свобода витримає будь-які випробування. Він давав силу не падати духом, відчувати єдність з усіма, хто бореться і вірить у перемогу.
Зараз, оглядаючись назад, розумію, що такі невеликі акти спротиву — це те, що живить наш дух і робить нас сильнішими. Незалежно від обставин, незважаючи на окупацію, цей прапор нагадав усім нам, що Херсон — це Україна.
Проходив біля відділення і сьогодні — ПРАПОР МАЙОРИТЬ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2024, 9:51
Дякуємо за ваші теплі слова! Ми глибоко зворушені вашою історією. Разом ми збережемо пам'ять про ті непрості часи і продовжуватимемо будувати наше спільне майбутнє. 💚
hellohello777 11 листопада 2024, 18:15
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 43
Добрый день! Хочу рассказать свою историю про карточку А- Банк24! Меня зовут Елена! Я из города Харьков! Приобрела карту А- Банка, в супермаркете АТБ, они продают её прямо на кассе за 50гр! Приобрела с целью покупать продукты со скидкой в том же АТБ! Активировала её по инструкции! Кредитный лимит был выставлен в ноль! Всё было хорошо! Но потом выяснилось что на мою карту, непонятно каким образом мошенники оформили кредит в рассрочку, и перебросили деньги на карты Монобанка! Я обратилась в полицию, там мне выдали форму ЕРДР, которую я отправла в, А -Банк! Сам Банк признает что на моей карте были произведены шахрайскі дії, но при этом требуют чтобы я оплачивала чужой кредит!!! Непонятно как работает служба безопасности Банка! И кто слил мои персональные данные???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2024, 20:26
Добрий день!

Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.

Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.

Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у розслідуванні.
Pashampp 11 листопада 2024, 14:04
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 61
Заблокировали мою карту без предупреждения, просят предоставить документы о доходах
Оборот месячный не больше 40/50тысяч…
Какие лимиты я привысил?
Пытаюсь связаться с операторами на горячей линии робот говорит одно и тоже
Предоставьте документы откуда у вас поступление средств и т. д.
В чат ботах тоже самое не возможно ничего узнать и не с кем поговорить)сплошные роботы…
Забрали себе 8000тысяч
И морочат голову
Хочу подать заявление и расторгнуть с вами договор о сотрудничестве и вернуть свои деньги
Как это сделать ???

Згідно із статтею 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Відповідно до ст. 1074 ЦК України Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законом, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом.

Это вам на заметку для общего развития.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2024, 17:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Вам було відправлено повідомлення в обраний для спілкування з банком месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Волошина Оксана 11 листопада 2024, 11:03
Неодноразово зверталася в чат банку. Завжди проконсультують так що все становиться зрозумілим і не виникають додаткових питань. Завжди ввічливі і уважні. Намагаються вирішити питання найкращим способом для клієнта. Дуже задоволена їх обслуговуванням. Є досвід з іншими банками, повірте він кращий, поганого досвіду не маю. Сподіваюся що і надалі банк моє враження не змінить. А мобільний застосунок, це окрема вдячність, кращого я не бачила не в одному з банків.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2024, 11:15
Ми дуже вдячні за ваш відгук! Приємно чути, що наша команда змогла вам допомогти. Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів, щоб кожен клієнт почувався комфортно. 🚀💚
geloxuts 11 листопада 2024, 8:23
Пользуюсь кредиткой А-банка продолжительное время, в рамках льготного периода, не допуская ни единой просрочки. Моя история в банке безупречная, претензий с моей стороны к банку раньше не было. Кредитный лимит достиг 100 тыс.
Сегодня при оплате на заправке уже по факту полного бака неожиданно терминал выдал ошибку о недостатке средств. Никаких уведомлений от А-банка о снижении лимита не поступало. Благо с собой были резервные карты других банков. Придя домой, розобрался, что лимит был снижен 3 дня назад без объяснения причин и уведомлений до 10 тыс.
На горячей линии ответили обычным образом, что по договору банк на свое усмотрение может менять лимиты.
Отношение к репутации банка после такой подставы я резко изменил. Банк не надежный.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2024, 11:35
Добрий день!

Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JulyUa 10 листопада 2024, 1:06
Увага шахраї в інстаграм з карткою А-банк!!! Типу видають себе за інтернет магазин і просять передоплату на цей номер карти, а потім тебе блокують. 4323 3473 5720 5993 на імʼя Срібна Катерина
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2024, 8:47
Добрий день!

Банк нетерпимий до шахрайства. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Антон King 9 листопада 2024, 18:32
Хочу поделиться с историей которая произошла с банком «АкцентБанк».
Начну с самого начала.
Являюсь клиентом Абанка уже очень долгое время, банк полностью устраивал меня в пользовании до одного, неприятного, момента.

16.09.2024 года, я выводил деньги на свою карту, и после чего переводил их дальше на оплату своих месячных расходов, и прочие нужды!

В результате на 3ю операцию по переводу денег с карты Монобанка (моего знакомого) на мою карту Абанк, Абанк без причины блокируют мои личные деньги в размере 2342грн (две тысячи триста сорок две гривны), без уведомления об предупреждении или обычного информирования об блокировке моих карт!

Хочу заметить что делал такие переводы не первый раз и некогда не было подобных случаев!

Первым делом попытался разобраться в ситуации, так как не понимал причины. На что АБанк мне ответил что карту заблокировали за подозрение о мошеннических действий! С просьбой предоставить информацию от куда происхождение денег на моих счетах!

С каких пор АБанк запрашивает эту информацию?
С каких пор АБанк блокирует счет о подозрении?
С каких пор Абанк имеет право меня обвинять в мошенничестве и ставить свои условия, без моего участия?
Просьба у людей кто возможно столкнулся с такой ситуацией! Подскажите как поступить? И Вернуть свои деньги?
На данный момент могу сказать одно:
Я до последнего был уверен в банке «АкцентБанк». И с удовольствием пользовался его услугами и картами без всяких ограничений и проблем.

Сейчас могу сказать с уверенностью!
Абанк «АкцентБанк» -АФЕРИСТЫ!
И ВОРЫ!
Это мои личные деньги! Я их хотел потратить на жизнь и продукты! Абанк их нагло украл и нечего не хочет делать для решения проблемы!
Пожалуйста помогите распространить эту историю, чтобы уберечь других людей которые хотят стать клиентом это банка!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2024, 10:41
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ігор Кононенко 9 листопада 2024, 15:29
А-банк. Самий гарний Банк на межах України
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2024, 15:43
Дякуємо вам за ваш позитивний відгук про наш банк! Ми завжди прагнемо надавати найкращі послуги та підтримку нашим клієнтам. Ваші слова надихають нас ставати ще кращими. Дякуємо, що обрали àбанк!
Bot ttt 9 листопада 2024, 11:27
Історія така. Мені ФОП надав рахунок на оплату ремонту. Я почав провіряти що це за ФОП і не знайшов інформацію. Після вирішив звернутися в підтримку, А банку щоб вони мене зорієнтували чи є в них такий Фоп. Консультант перевірила і написала що все ок. Можете робити оплату. Я зробив і Фоп пропав після сплати рахунку. Я почав виясняти як так. І другий консультант повідомив мене що попередній консультант помилилася і це рахунок фізичної особи. І вони нічого зробити не можуть. Я почав виясняти як міг представник банку помилитися і надати неправдиву інформацію із-за якої я втратив кошти. А відповідь банку мене шокувала. Вони зроблять догану працівнику а ви втратили кошти ми вам співчуваймо, до побачення Раді вас бачити як нашого клієнта.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2024, 13:09
Добрий день!

Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.

Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та були зафіксовані ваші зауваження щодо роботи нашого оператора для подальшого аналізу та вдосконалення сервісу. Також радимо звернутись до поліції для написання заяви. Як тільки правоохоронні органи нам відправить запит, ми передамо усі дані щодо шахрая, щоб спільно вирішити питання. Дякуємо за ваше терпіння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nazarhordii 8 листопада 2024, 16:17
на мою думку
чудовий банк
хороше обслуговуваня
швидкі перекази
простий інтерфес додатку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2024, 16:29
Дякуємо за відгук! Ми раді чути, що ви задоволені нашим банком. Ваші позитивні слова дуже важливі для нас, оскільки ми постійно працюємо над покращенням сервісів для наших клієнтів.
Валерій Фоменко 8 листопада 2024, 15:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
В вашому «народному» відділенні на Саксаганського (Київ) сидить в касі така собі «народна» касирша, яка відмовляється приймати купюри номіналом 20 грн. від українського народу для поповнення картки вашого ж банку. Мовляв, «вони смердять, мені погано, я помираю», але зовсім не виглядаючи хворою відсилає клієнта А-Банку в …Ощад. Начальник відділення, і якесь там ваше внутрішне розслідування стало на бік, вибачте, оцього хвоста, який крутить собакою. То ви хоча б аптечки їм купіть, бо знаєте смерть на робочому місці — буде мати для вас дуже серйозні наслідки. Ганьба ви, а не «народний» банк. Це ви так і пенсіонерам в обличчя кажете, коли вони копійки до вас приносять?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2024, 15:46
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така думка через звернення до відділення нашого банку. Раніше банком було надано інформацію про підстави відсутності змоги прийняти такі банкноти. Згідно ПОСТАНОВИ 03.12.2018 № 134 «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» п.13) банкноти, забруднені хімічними та радіоактивними речовинами, будь-якими токсичними органічними субстанціями, що впливають або за певних умов можуть негативно впливати на здоров'я людини нашим банком не приймаються. Будемо раді подальшій співпраці.
Аліна Столярова 8 листопада 2024, 12:15
Доброго дня. Хочу надати схвальний відгук спеціалісту банку на ім'я Єва.
Звернулась до банку онлайн за інформацією про строки повернення заблокованих коштів готелем.
Дуже швидко перевірили інформацію по картці, перевірили що кошти дійсно були зарезервовані надавачем послуг, надали загальну інформацію про повернення таких коштів, яку я в принципі не знала, бо стикнулася з ситуацією вперше.
В кінці ще отримала цікаву інформацію, яка не стосувалася питання банківських послуг, що дійсно підняло настрій.
Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2024, 12:40
Добрий день!

Дякуємо вам за ваш відгук! Ми дуже раді дізнатися, що ви отримали швидку та професійну допомогу від нашого спеціаліста Єви. Ми цінуємо ваш час і довіру до нашого банку.
ruslana5 7 листопада 2024, 16:00
Користуюсь послугами Абанку.
Зручно, вигідно і економно! Я задоволена. Дякую консультанту Олексію за допомогу і оперативне вирішення питання! Рекомедую Абанк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2024, 16:16
Дякуємо за ваш позитивний відгук! Подяку вже передаємо фахівцю. Ми раді, що ви задоволені нашими послугами. Цінуємо вашу довіру 🥰
hevexaw338 7 листопада 2024, 11:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 45, корп А
Вже маю досвід з Абанком 2 роки і завжди знав що підтримка працює на ручніку, але сьогодні було надпотужно.
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).

Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2024, 13:58
Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Наведена Вами картка належить нашому банку. Нами вже було проведено роботу для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому. Дякуємо, що звернули на це увагу, адже це допомагає покращувати наш сервіс.

У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
EvgenPi 6 листопада 2024, 22:56
Заблокували рахунок ФОП одразу після отримання коштів за поставлений товар (після отримання 4х платежів — 2 — 01.11.24 і 2 — 04.11.24). У застосунку А24 з’явилось повідомлення, Кошти заарештовано, (згідно Договору п. 3.1.1.95 з Абанком — Банк немає права на арешт коштів — тільки за запитом виконавчої служби). Банк порушує свій же Договір, наклавши арешт на рахунок підприємця. До чату були одразу надані всі документи (видаткові накладні на товар, рахунки-фактури, походження товару — видаткові, договір поставки з моїм клієнтом та номери декларацій Нової пошти — факт відправлення товару). За договором та правилами обмежувати рахунок 2600 (рахунок ФОП можна лише за наявності накладеного арешту (від виконавчої служби, про що свідчить п.д. 3.1.1.95 з Абанком)). Ліміт ФОП 2ї групи згідно чинного Законодавства у 2024р становить 5 921 400 грн. У відділенні Банку співробітники не можуть відповісти на питання по причині блокування рахунку (кажуть, що можливо це внутрішній ліміт на 500тис грн, але це не точно), в А24 отримано повідомлення про розірвання відносин згідно ст. 15 (Запобігання корупції та тероризму), заблокували змогу дозвону до банку з фінансового номеру, неможливо звернутись до чату, ботом приходить повідомлення одразу про розірвання відносин. Ніяких додаткових дзвінків, уточнень щодо діяльності від Банку не надходило, хоча нижче, цитую Ваших співробітників, що: ,…безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації,. Я навіть не впевнений чи взагалі Ви переглядали мої документи, бо одразу прийшло повідомлення на розрив. Надані мною документи повністю підтверджують всі надходження коштів на рахунок підприємця. Саме своїм арештом Ви зробили неможливим виконання моїх договірних зобов’язань перед контрагентами, які розрахувались за товар та очікують поставки. На разі розрив відносин, який в процесі, завдав мені фінансових збитків, то має сенс відправити скаргу до НБУ в управління захисту справ споживачів фінансових послуг, якщо питання так і не вдасться врегулювати на рівні з Банком. Також, своїми не обґрунтованими звинувачуваннями Ви порушуєте ст. 297 та 299 ЦКУ, а саме:
-фізична особа має право звернутись до суду з позовом про захист її гідності та честі;
-фізична особа має право на недоторканність своєї ділової репутації;
-фізична особа може звернутись до Суду з позовом про захист своєї ділової репутації.
При переказі заарештованих коштів на реквізити в іншому Банку, Ви вказуєте кодифікатор, тим самим поширюєте обвинувачення, яке ґрунтується на ваших особистих внутрішніх правилах. Тим самим паплюжите мою ділову репутацію.
Надайте факти, які свідчать про те, що кошти на моєму рахунку вбачаються такими, що мають незаконне джерело походження чи легалізацію. Якщо АБанк не цінує своїх клієнтів, то дайте хоч нормально забрати мої кошти — не через договір розриву відносин (який Ви вимагаєте підписати у відділенні) — а через тимчасове розблокування мого рахунку для переказу коштів на рахунок в іншому банку (Ваші співробітники не знають Договору, який ваш банк підписує з клієнтами — п. 3.3.25.4 — цитую: «через віддалене зняття обмеження на строк до 2х годин для переказу суми залишку через додаток а-банк24) — Я маю право перевести мої кошти віддалено, через розблокування.
Для тих, хто читає цей відгук — ні в якому разі не рекомендую відкривати рахунок підприємця у АБанку, співробітники не розуміють різниці між рахунком фізичної особи та рахунком 2600 — рахунком підприємця. Банк не усвідомлює, що блокуванням рахунку підприємця він завдає шкоди вашому бізнесу. Якщо вас заблокували, ви залишитесь один на один зі своєю проблемою, а у відділені вам нічим не допоможуть.

Мені шкода, що в такий важкий час намагаючись працювати офіційно, сплачувати податки, я зіштовхнувся з необґрунтованими обвинувачуваннями зі сторони банку, та з небажанням допомогти мені у вирішенні мого питання. Я обрав цей банк через позитивні відгуки моїх знайомих та наявність відділення у моєму місті, зручність застосунку, мобільність. Але не склалося. Можливо написавши сюди, на мене хоч звернуть увагу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2024, 15:51
Добрий день!

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

Банком було ретельно проаналізовано усі надані до банку підтвердження. За результатами даного аналізу було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Таке рішення банку є незмінним. На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
deext 5 листопада 2024, 21:50
Зробив оплату товару на іноземному сайті, але гроші десь застрягли, і тому я не зміг отримати свій товар. Але тех підтримка банку допомогла вирішити проблему з поверненням коштів. Перш за все вдячний менеджеру Ользі. Чудовий банк, користуюсь вже не перший рік, сервісом задоволенний, ніяких особливих проблем з банком не виникало
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2024, 8:41
Нам приємно чути, що Ви задоволені нашим сервісом і обираєте наш Банк вже не вперше. Дякуємо за довіру💚
Zotov89 5 листопада 2024, 18:09
2024.10.13 выводил с биржи 4140 грн
2024.02.26 4850грн
Заблокировали карту по причине мошенничества. Спустя 8 месяцев сообщили мне о жалобе и просят вернуть деньги, на мою апелляцию не обращают внимание (все документы предоставил). Общался с оператором банка, он не компетентен на аргументы не реагирует и не хочет разобраться в данной ситуации.
Почему 8 месяцев они молчали?
Почему Я должен возвращать деньги за честные сделке на бирже. Хочу быстрее разобраться в данной ситуации и что бы рассмотрели мою заявку которую Я подавал они даже не смотрели.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2024, 19:13
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація. Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі співробітник з вами зв'язувався та пропонував декілька варіантів вирішення Вашого питання. Також переглянули спілкування з оператором та повідомляємо, що порушень не виявлено, проте ми завжди працюємо над покращенням сервісу для клієнтів та запишемо діалог для подальшого аналізу та прийняття рішення.
Проблема вирішена
Vladimir26K 5 листопада 2024, 15:53
Дуже розрекламована послуга/ Керуйте своїми лімітами!
Тепер можна легко перенести ліміт з кредитної картки на сервіс Плати частинами
та Розстрочка та навпаки./
Я вже раніше звертався з цим питанням, що для мене ця послуга не доступна. В підтримці зазначила, що мені не доступно тимчасово, але 6 місяців це по вашому тимчасово?
Тобто в мене кредитний ліміт 70000 грн, а вже більше пів року Плати частинами 0.
І перенесення лімітів для мене не працює.
Хто пояснить чому кредитний ліміт по картці підвищується, а розстрочка та частинами 0.
Це тільки у мене чи ще у когось дана історія.
Чи даний вид кредитування для обраних?
Не розумію.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2024, 16:52
Ми вдячні за Ваш відгук! Послуга з перенесення лімітів в банку може бути недоступна в результаті внутрішнього аналізу, проте такі рішення регулярно переглядаються. На надання послуги банком впливає безліч факторів, до яких входить активність користування банківськими продуктами, відсутність заборгованостей перед банком, кредитна історія тощо. У разі можливості надання послуги ми проінформуємо Вас

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝