×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Мошеннический банк!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
Коментарі (7)
Позитивне вирішення моєї проблеми
Вирішити це питання можна було тим що я дам згоду повернути ці кошти, після чого банк припинив би зі мною співпрацю з поміткою «шахрай», але я відмовився т.я. по факту жертвою був я і мені це потрібно було довести. Знадобилося два дні для того щоб отримати записи з камер спостереження де видно що ця людина отримує від мене кошти і робить мені перевод. Добре що камери були!))
Благо що спеціалісти відділу по вирішенню таких питань у банку взяли це відео до уваги і обійшлося без поліції.
Я дякую спеціалістам банку за те що допомогли встановити справедливість і рахунок був розблокований вже за декілька хвилин.
Тому люди будьте обачні і не приймайте переводи від малознайомих людей!
Всім добра і миру!)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Банк не зацікавлений в адекватних клієнтах
Увесь цей час активно користуюсь картою. Ніяких протермінувань чи чогось подібного не маю. І тут мені кредитний ліміт знижують з 3 тис грн до 0 грн.
Якось неприємно, але Бог з ними. Тепер заблокували карту взагалі, просять пояснити звідки гроші. При чому в додатку чітко видно звідки надходження. Надала документи які змогла знайти швидко. Але судячи з відгуків, результат перевірки очевидний. Не дуже засмучуюся, дякувати Богу на момент блокування на картці було 10 грн. Нехай залишають собі всі 100%, а не 30))
Саме завтра мало бути поповнення карти та ще й на немалу суму. Добре, що все відбулося сьогодні.
Яким би не був результат перевірки, буду закривати рахунки в цьому банку. Більше виправдовуєшся що ти не шахрай, ніж користуєшся продуктом.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (2)
А-банк покрывает мошенников
А-банк заблокировал мне счета спустя несколько часов после того как мне пришли деньги на счет из другого банка.
Со мной связался специалист, рассказал в чем дело — на отправителя средств подал жалобу другой человек, вообще из третьего банка, но виноватым решили сделать меня. На мою просьбу прислать всю информацию в текстовом виде было получено хамство оператора Алины. Что она не должна дублировать никому информацию, которую уже озвучила, звонок был завершен.
Я предоставил банку всю информацию в более, чем полном виде, что деньги у меня чистые, получены законным путем и ни в каких мошеннических схемах не принимал вообще никакого участия. После рассмотрения предоставленных документов и детального описания ситуации со мной связался тот же специалист. Но, не смотря на предоставленную информацию, мне отказали в обжаловании проблемы. Оператор настаивал, что нужно вернуть деньги отправителю и заплатить банку 30% от общей суммы, которая вообще лежит у меня на счетах в А-банке. Алина — оператор А-банка не проявила никакой заинтересованности разобраться в деле. В свою очередь, я уточнил какой вариант еще есть решения данной проблемы. Был получен ответ, что банк отправитель (третий банк, из которого были отправлены средства моему отправителю) должен отозвать жалобу. Так же, оператор с насмешкой сказал следующее: «не думаю, что у вас получится решить этот вопрос с ними».
Мне пришлось обратиться в банк из которого изначально отправлена жалоба — М***банк. Специалисты службы поддержки стороннего банка в течение часа пытались найти информацию, но без каких либо данных, кто подал жалобу и в какое точное время найти было невозможно. Самое интересное, что сторонний банк пытался разобраться в ситуации, а вот А-банку совершенно плевать на своих клиентов. Они выставляют своих клиентов мошенниками, ставят ультиматум — отправьте свои деньги нечестным людям, отдайте нам 30% своих денег и на этом мы попрощаемся или «мы будем тянуть время».
С моей стороны уже подготовлено обращение в НБУ и областную прокуратуру.
Просьба банку — свяжитесь со мной в течение 24 часов с момента публикации данного отзыва для урегулирования вопроса мирным путем
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наразі Ваше питання знаходить в роботі, за вирішенням ми проінформуємо Вас додатково!
Коментарі (6)
Допомогли з шахраєм
Після блокування рахунків зловмисник вийшов на зв’зок і ми змогли вирішити питання.
Дякую, А -Банку за швидке реагування та співпрацю.
Коментарі (2)
гроші списують, а платіж не проводять
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нами було перевірено інформацію стосовно платежів, однак зі сторони банку складнощів в їх проведенні відсутні. Обидві оплати проведено успішно. На поточний момент бачимо, що питання є вирішеним.
Додатково зв'яжемося з Comfy для розбору даної ситуації.
Коментарі (2)
Воруют деньги пока война в стране. Ужасное обслуживание ВИП клиентов.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
Коментарі (10)
Підвищили ліміт і рівно на цю суму зросла заборгованість
P. S. Там нижче просять вибрати з переліку три позитивні і три негативні оцінки.КОЛИ БАНК ТАК НАХАБНО І ВІДВЕРТО КРАДЕ ГРОШІ, ПРО ЯКИЙ ПОЗИТИВ МОЖЕ ЙТИ МОВА???
Ми проаналізували Ваше питання детально. У разі зміни кредитного ліміту за карткою його збільшення або зменшення дійсно може бути проведене за рішенням банку, але ніяк не впливає на зміну заборгованості. Для вірної перевірки суми боргу Ви можете або натиснути на заборгованість на картці, або перейти в меню Інше — Довідки та виписки — Довідка про наявність заборгованості. Він відображає інформацію на момент формування
При натисканні на транзакцію і перевірці залишку після її проведення дана цифра залежить від ліміту, який встановлено наразі. Тобто, якщо ліміт зміниться, дана сума зміниться також навіть, якщо операцію було проведено до моменту зміни ліміту за карткою
Будемо раді, якщо Ви й надалі користуватиметесь послугами нашого банку!
Коментарі (3)
Блокування карти без причини
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
Коментарі (6)
Жахливе обслуговування. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написати коментар
Мошеннический банк А-банк
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами для детальної консультації щодо Вашого питання. Ми врахували Ваші обставини і розуміємо, що можуть виникати складнощі з комунікацією. Тому ми готові розглянути можливість організації дзвінка в індивідуальному порядку, щоб забезпечити зручність та допомогти з вирішенням питання. Детальну інформацію написали Вам в особисті повідомлення.
Коментарі (6)
Никто даже не шевелится что бы решить проблему и помочь. Архивы никто не поднимает, им абсолютно плевать на клиентов.
На тот момент я очень сильно возмущалась, какого черта они не проверяют переводы, как чужие люди могут взять так легко завладеть банком. Тем более перевод который якобы отправили мне, был тут же переведен на карту другого человека. Данные карты человека которому был перевод я нашла, но кто зачислил у меня проверить не получается. И банк отказывается мне помочь в этом и разобраться в ситуации проверить информацию что жалобы я оставляла, не через день, а буквально сразу же.
Очень прошу помощь в этой ситуации, просто обидно, такое тяжелое время в нашей стране, отец мой на войне, сестра маленькая, каждая гривна важна, а банк вместо того что бы помочь своему клиенту который не нарушал никаких законов, банк берет и блокирует счет и просит вернуть деньги мошеннику. Буду очень благодарна в любой вашей помощи.
Ми підтверджуємо, що в момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству та прийнято всі необхідні заходи для забезпечення безпеки Ваших рахунків.
Хочемо зазначити, що відповідальність за всі операції на рахунках несе власник рахунку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
Коментарі (21)
Дякую Івану зі служби підтримки
Дуже дякую за гарне відношення до своїх постійних клієнтів, перевірив на собі особисто, тепер довіра до Абанку тільки зросла.
Написати коментар
Банк з яким приємно працювати.
Написати коментар
ЛУЧШИЕ
Написати коментар
Оператор абанка БРОСАЕТ ТРУБКУ ИЗ-ЗА ПРОСТОГО ВОПРОСА, ЕЁ ИДЕНТИФИКАТОР 87690
У випадку припинення співпраці Банк продовжує зберігати Ваші персональні дані.
Відповідно до п. 18 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Банк зобов'язаний зберігати дані клієнта не менше п'яти років з моменту закриття рахунків.
Ваш діалог зі Співробітником ретельно перевірений, будуть прийняті управлінські рішення для покращення процесу нашого обслуговування.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Приносимо вибачення за отримані незручності.
Коментарі (5)
БАНК ЖАХ! НЕ ЗАВОДЬТЕ
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Ми будемо раді детально розібратись у Вашій ситуації та допомогти у її вирішені.
На жаль, на вказаний в заявці номер нам не вдалось до Вас додзвонитися.
Просимо надати відповідь в особистому повідомленні, все ретельно перевіримо та повідомимо Вас за результатом.
Коментарі (23)
Затримують міжнародні перекази Sepa без пояснення причини
Оператори служби підтримки спочатку відповідали що переказ на перевірці, потім що «На разі, затримки не з нашого боку. Переказ Сепа зараховується автоматично, як тільки надходить на Ваш рахунок. Як тільки переказ буде перевірено, банк одразу його нарахує.», потім після моїх слів що я звернусь до представництва sepa «Приносимо вибачення ще раз, на разі, це було помилкове сповіщення, Ваш переказ на перевірці. Просимо очікувати зарахування.»
Тобол просто стандартні відписки і ніяких пояснень. Якщо ви хочете відкрити тут рахунок щоб спростити собі життя — не рекомендую. Однозначно варто розглянути інші банки для цих цілей.
Дякуємо за Ваш відгук! Дійсно, деякі перекази можуть потребувати додаткової перевірки. Зазвичай, перевірка триває до 7 днів, і якщо не буде зауважень від системи переказів щодо нього, переказ буде зараховано на 8 день. Ми розуміємо, що це може бути незручно, і щиро перепрошуємо за затримку.
Раді, що наразі Ваше питання було успішно вирішено та завжди раді допомогти!
Написати коментар
Некрасиво воровать деньги.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (6)
Обслуговування клієнтів банку.
Коментарі (1)