×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.7 |
USD | 41.1 | 41.8 |
Всі курси банку |
Благодарность отделению г. Харьков
Написати коментар
Заблокировали деньги! Не хотят закрывать счет и возвращать деньги
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Ми вже передали Ваше питання на пришвидшення. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (10)
Подяка за гарне професійне обслуговування
Коментарі (1)
Шахраї
Згідно з умовами договору, погашення заборгованості за розстрочками відбувається шляхом списання платежу з Вашої кредитної картки. У разі відсутності особистих коштів на картці, погашення здійснюється за рахунок кредитних коштів. Через несвоєчасне внесення платежів договір розстрочки було погашено за рахунок кредитних коштів та виникла заборгованість.
Ми неодноразово намагалися зв'язатися з Вами для обговорення ситуації, проте наші спроби були безуспішними. Рекомендуємо Вам погашати заборгованість відповідно до рішення суду.
Коментарі (11)
Обрыв финансового договора за вывод средств по заявке моно банка
БРЕД!
сам банк тебя в пух и прах за 30−60к грн будет без документов пинать!
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
Коментарі (9)
АБанк обмежив доступ до картки після оплати продуктів в АТБ
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
Коментарі (2)
Банк заблокував картку, за перевищення ліміту.
Надав усі документи.
Зауважу, що не проводив транзакцій, які мають високий або занадто високий ризик для банку, лише побутове використання, та перекази ТІЛЬКИ на свої картки.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Коментарі (1)
Вирішення проблем
Написати коментар
Нав’язування кредитів, токсична комунікація
А це значить, що в цей нестабільний час, якщо картку хтось вкраде, або зламає онлайн, то я ще й буду винна кредитні кошти!
Після того, як я подала заявку на закриття рахунку мені ще телефонували (в робочий час, чим відволікали мене від роботи!!!) і надсилали нав’язливі листи із зазначеною сумою пропонованого кредитного ліміту.
Підтримка груба, нав’язлива і некомпетентна!
НЕ рекомендую, якщо ви не плануєте брати кредит і всіляко уникаєте грубого, нав’язливого, некомпетентного і непрофесійного сервісу.
Дійсно, картка АТБ є кредитно, що вказується в умовах при її відкритті та на неї може бути встановлений ліміт за рішенням банку, проте Ви, як і було наведено, можете зменшити даний ліміт самостійно в застосунку Абанк24 в налаштуваннях картки на суму, яка для Вас є потрібною, або встановити 0.
Наш банк має високий рівень безпеки, тому проведення операцій не вами фактично є неможливим, якщо Ви самостійно не передаєте персональні дані, картку або доступ до застосунку.
Процес закриття картки передбачає відправку коду за Вашим номером телефону, проте якщо інформацію з цього повідомлення Ви не передасте фахівцям, Вам надійде дзвінок.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки. Прикро, що Ви прийняли рішення закрити картку, сподіваємось з часом Ваша думка зміниться.
Коментарі (5)
Блокування картки, підтвердження походження коштів
Але вчора, коли намагався розплатитися карткою на заправці банк відхлиив транзакцію, а у додатку з’явився напис, що моя карта заблокована і потрібно показати походження коштів.
Далі починається найцікавіше, телефоную на гарячу лінію, де хамовитий оператор після пояснення усією ситуації каже мені наступне, «Для того щоб ми розблокували карту, вам потрібно надати підтвердження походження коштів. Якщо Ваш батько перевів Вам кошти, Ви маєте надати ЙОГО довідку про доходи або податкову декларацію»
На питання яким чином вимоги банку іншої країни можуть стосуватися громадянина США, оператор відповів мені що це вимога не до нього, а до мене. А на питання передачі персональних даних 3 м особам, оператор відповів «Вам же потрібно розблокувати карту, якщо Ваш батько заробляє гроші, то яка проблема надати інформацію про джерела доходу», тобто виходить маніпуляція, що це потрібно мені і я маю цю інформацію надати.
Не дуже зрозуміла і приємна ситуація, і особливо дуже цікаво, якими нормативно-правовими актами керується банк, коли потребує довідку про доходи іншої людини, ще й громадянина іншої країни. Особливо, коли це стосується закриття кредитного ліміту по карті, щоб не платити відсотки.
Не зовсім розумію, як з цієї ситуації вийти і вирішити ії, адже усім зрозуміло, що вимога банку іншої країни надати довідку про доходи зовсім недоречна.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Для зняття даного обмеження прохання надати запитані підтвердження на підставі постанови НБУ №110. Для пришвидшення розв'язання питання прохання надання повної інформації про дійсне джерело надходжень. Якщо переказ відбувається від родича, прохання додати підтвердження родинного зв'язку, тощо.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки для уникнення таких ситуацій у майбутньому
Коментарі (4)
Нарахування кешбеку
Дякую дуже!
Нарахування кешбеку проводиться за допомогою MCC коду який закріплений за терміналом. Якщо нарахування не було проведено автоматично зазвичай це каже про те, що код термінала був невідповідним тематиці.
Будемо раді продовжувати допомагати у розв'язання Ваших питань! 🍏
Коментарі (1)
Кошти зависли на рахунку: неприпустиме зволікання
Я зробив переказ понад 100 тис. грн з рахунку в іншому українському банку на розрахунковий рахунок в А-Банку з метою відкриття депозиту. Однак, гроші не були зараховані на мій рахунок. Пройшло вже 2 дні, але кошти досі «висять». Я надав квитанцію СЕП-переказу, а також всі необхідні довідки про зарплату з податкової та Пенсійного фонду про страхові виплати.
Раніше проблем з банком не виникало, але тепер зіткнувся з цією ситуацією вперше. P2P-перекази заблоковані, і я не можу скористатися своїми грошима. Це неприпустимо.
Прошу вирішити це питання якнайшвидше.
Ми проінформуємо Вас за розв'язанням даного питання
Коментарі (2)
Шахрайство в касі
Ваше питання було уважно розглянуто нашими фахівцями. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні».
У разі наявності ознак пошкодження банкнот, касир може відмовити у їх прийнятті. Це пов'язано з тим, що наш банк не працює з інкасо. На жаль, ми не маємо можливості встановити, чи була конкретна банкнота видана раніше нашим банком або чи була вона пошкоджена після видачі.
Коментарі (1)
Мошеннический банк!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
Коментарі (7)
Позитивне вирішення моєї проблеми
Вирішити це питання можна було тим що я дам згоду повернути ці кошти, після чого банк припинив би зі мною співпрацю з поміткою «шахрай», але я відмовився т.я. по факту жертвою був я і мені це потрібно було довести. Знадобилося два дні для того щоб отримати записи з камер спостереження де видно що ця людина отримує від мене кошти і робить мені перевод. Добре що камери були!))
Благо що спеціалісти відділу по вирішенню таких питань у банку взяли це відео до уваги і обійшлося без поліції.
Я дякую спеціалістам банку за те що допомогли встановити справедливість і рахунок був розблокований вже за декілька хвилин.
Тому люди будьте обачні і не приймайте переводи від малознайомих людей!
Всім добра і миру!)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Банк не зацікавлений в адекватних клієнтах
Увесь цей час активно користуюсь картою. Ніяких протермінувань чи чогось подібного не маю. І тут мені кредитний ліміт знижують з 3 тис грн до 0 грн.
Якось неприємно, але Бог з ними. Тепер заблокували карту взагалі, просять пояснити звідки гроші. При чому в додатку чітко видно звідки надходження. Надала документи які змогла знайти швидко. Але судячи з відгуків, результат перевірки очевидний. Не дуже засмучуюся, дякувати Богу на момент блокування на картці було 10 грн. Нехай залишають собі всі 100%, а не 30))
Саме завтра мало бути поповнення карти та ще й на немалу суму. Добре, що все відбулося сьогодні.
Яким би не був результат перевірки, буду закривати рахунки в цьому банку. Більше виправдовуєшся що ти не шахрай, ніж користуєшся продуктом.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (2)
А-банк покрывает мошенников
А-банк заблокировал мне счета спустя несколько часов после того как мне пришли деньги на счет из другого банка.
Со мной связался специалист, рассказал в чем дело — на отправителя средств подал жалобу другой человек, вообще из третьего банка, но виноватым решили сделать меня. На мою просьбу прислать всю информацию в текстовом виде было получено хамство оператора Алины. Что она не должна дублировать никому информацию, которую уже озвучила, звонок был завершен.
Я предоставил банку всю информацию в более, чем полном виде, что деньги у меня чистые, получены законным путем и ни в каких мошеннических схемах не принимал вообще никакого участия. После рассмотрения предоставленных документов и детального описания ситуации со мной связался тот же специалист. Но, не смотря на предоставленную информацию, мне отказали в обжаловании проблемы. Оператор настаивал, что нужно вернуть деньги отправителю и заплатить банку 30% от общей суммы, которая вообще лежит у меня на счетах в А-банке. Алина — оператор А-банка не проявила никакой заинтересованности разобраться в деле. В свою очередь, я уточнил какой вариант еще есть решения данной проблемы. Был получен ответ, что банк отправитель (третий банк, из которого были отправлены средства моему отправителю) должен отозвать жалобу. Так же, оператор с насмешкой сказал следующее: «не думаю, что у вас получится решить этот вопрос с ними».
Мне пришлось обратиться в банк из которого изначально отправлена жалоба — М***банк. Специалисты службы поддержки стороннего банка в течение часа пытались найти информацию, но без каких либо данных, кто подал жалобу и в какое точное время найти было невозможно. Самое интересное, что сторонний банк пытался разобраться в ситуации, а вот А-банку совершенно плевать на своих клиентов. Они выставляют своих клиентов мошенниками, ставят ультиматум — отправьте свои деньги нечестным людям, отдайте нам 30% своих денег и на этом мы попрощаемся или «мы будем тянуть время».
С моей стороны уже подготовлено обращение в НБУ и областную прокуратуру.
Просьба банку — свяжитесь со мной в течение 24 часов с момента публикации данного отзыва для урегулирования вопроса мирным путем
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наразі Ваше питання знаходить в роботі, за вирішенням ми проінформуємо Вас додатково!
Коментарі (6)
Допомогли з шахраєм
Після блокування рахунків зловмисник вийшов на зв’зок і ми змогли вирішити питання.
Дякую, А -Банку за швидке реагування та співпрацю.
Коментарі (2)
гроші списують, а платіж не проводять
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нами було перевірено інформацію стосовно платежів, однак зі сторони банку складнощів в їх проведенні відсутні. Обидві оплати проведено успішно. На поточний момент бачимо, що питання є вирішеним.
Додатково зв'яжемося з Comfy для розбору даної ситуації.
Коментарі (2)
Воруют деньги пока война в стране. Ужасное обслуживание ВИП клиентов.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
Коментарі (10)