×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Звертайтесь до Тетяни Токарчук з відділу у Ковелі - допоможе!
Дякуємо за відгук! Раді, що Тетяна змогла вирішити Ваше питання. Дозвольте нам перевірити Ваші звернення до служби підтримки та вжити заходів для покращення нашого сервісу. Надайте, будь ласка, відповідь в особистих повідомленнях🍏
Написати коментар
Шахрай надіслав скаргу , мені заблокували рахунок та ніяк не співпрацюють .
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Коментарі (12)
Заблокували карту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (4)
Відмова в обслуговуванні, але кошти не віддають
Банк меня не обслуживает, они закрыли мой счёт, но деньги так и не отдали.
Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.
Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
Коментарі (6)
Ограничили счет
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.
На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
Коментарі (3)
Відповідальні та терплячі люди
Написати коментар
Не возвращают деньги уже больше недели
Были переведены деньги с монобанка на карту а-банк, после чего а-банк заблокировал счет и заморозил деньги по статье с нелегальным оборотом средств (очень интересно выводы беруться как всегда с головы??), сказали заполнить заяву на перевод средств, эта заява была заполнена, но на нее так долго никто и не отвечал, после многочисленных попыток, ответила что заявка в работе, есть очередь, ожидайте… На вопрос о сроках ожидания информацию не предоставили, в мессенджерах частый игнор, на звонки хоть отвечают, что уже радует. Итог таков, заявка больше недели, но банк так ничего и не предпринимает!!! Очень интересно, затянеться ли это на месяц, два, три? Раз банк никоем образом не хочет сотрудничать с клиентами, почему клиенты должны сотрудничать с банком!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Блокування карти через повернення коштів.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (7)
Слідкують за відгуками клієнтів
https://a-bank.com.ua/energy_independence. Але кешбек мені не був нарахований.
Мені не чомусь було ліньки вдруге спілкуватись з підтримкою і я просто поставив 3 зірки у формі зворотнього зв’язку відклавши вирішення питання на потом.
Але для банка цього було достатньо: мені подзвонив співробітник (співробітниця), спитав що саме викликало моє незадоволення послугою і просто зі слів прийняв заявку на вирішення цього питання. Це було вчора в пів на шосту.
Сьогодні після обіду мені був нарахований акційний кешбек — проблему успішно вирішено.
Написати коментар
Мошеннический банк. В самую трудную минуту жизни вас заблокируют в банке.
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (43)
Часткове обмеження карток.
Приносимо вибачення за збільшений термін розгляду. Наразі, Ваше питання вирішене!
Коментарі (2)
Дякую А-Банк за допомогу
Після звернення в службу підтримки АБанку картку заблокували та звернулись до власника карти.
Завдяки зусиллям служби підтримки АБанку власник карти дав згоду на повернення коштів і АБанк повернув переказ.
Дякую службі підтримки, завдяки вашим зусиллям тепер я більше довіряю продавцям що надають для оплат та переказів реквізити рахунків відкритих в АБанку, оскільки тепер знаю, що служба підтримки банку готова реагувати та в короткі строки вирішувати проблеми з платежами.
Дякую.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Враження
Написати коментар
Очень довольна обслуживанием
Написати коментар
Отвратительный банк
Мне вторые сутки не хотят разблокировать карту, при том, что я надала все что нужно.хотя из--за такой мелочной суммы, это смешно. Сотрудники в онлайн поддержке, отвратительные, я им задаю вопросы, они их игноритят и просто отвечают по шаблону.
Коментарі (2)
Утримують кошти 4 місяці
Бажаємо зауважити, що на деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі передана інформація про Ваші контакти перебуває на опрацюванні, Вам варто очікувати на дзвінок від фахівців. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Коментарі (3)
один підпис- три документа
Згодом отримав смс з посиланням на договір-анкету. Виявилось, що мій єдиний підпис тиражований на три документи:
1)квитанція про отримання коштів
2)довідка про систему гарантування вкладів
3) анкета-заява де вказано, що це договір зі строком дії 90 років!!! (я не помилився).
Звернувся на гарячу лінію.
Представник А-банку повідомила згідно яких законів вони пропонують підписати анкету заяву і згідно якого закону має бути мій підпис під ознайомленням з гарантування вкладів, а також зазначили, що я мав поставити підпис за отримання коштів.
Також, що вони відійшли і не планують повертатись до паперового підтвердження підписом.
На моє уточнення- згідно якого закону мій один підпис був тиражований на три документи?
Відповідь- це було зроблено для вашої зручності.
Повторив питання, відповідь — іншої відповіді у нас для вас немає.
Зауважте, про існування анкети-заяви і про ознайомлення з гарантування вкладів я дізнався коли там вже стояв мій підпис.
На це оператор відповіла, що я міг з ними ознайомитись будь-де і на касі в терміналі і у фахівця в відділенні і на сайті, а те що я не знав, що вони існують в природі то не їх проблема бо можливість ознайомитись була.
Також, я звернувся з проханням видалити з їх бази свої персональні данні. Повідомили, що видалили але підтвердження цьому не має бо така форма у них не затверджена. Договір на 90 років є, а підтвердження про його розірвання- не передбачено. Просто вірте А-Банку.
Наданий підпис, за яким було підписано 3 документи було проведено в банку на терміналі в касі згідно з діючим законодавством. Щодо підписання документа на терміналі та подальшого відправлення, банку здійснює цю операцію на підставі постанови НБУ № 7 від 22.01.2021 Про затвердження Положення про додаткові вимоги до договорів про надання фінансових послуг та фінансових платіжних послуг, укладених банками зі споживачами (розділ 3). Інформацію про надання до підпису довідки про фонд гарантування вкладів викладено Виконавчої дирекції Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
(рішення 26.05.2016 № 825 розділ 4).
Звертаємо увагу, що на екран термінала при підписанні виводиться інформація про те, на якому документі або документах буде введено підпис. Для зручності, підписання проводиться 1 раз на всі зазначені документи на екрані.
За питанням видалення Ваших даних, наразі Ваші дані було видалено за Вашим зверненням
Коментарі (4)
Заблокировали карты и не дают сроков решения проблемы
Написати коментар
Жах!!!
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за незручності. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами🍏
Коментарі (1)
Благодарность отделению г. Харьков
Написати коментар