Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
7Mira7 13 грудня 2023, 14:46
При пользовании приложения А-банк нажала лишнюю кнопочку, и при каждом входе в приложение стало вылетать окно которое мешало. Обратилась в техподдержку, оперативно ответили, устранили помеху в течении суток, с переодичным напоминанием, что вопросом занимаются, как только решится, сообщат. Так и было. Очень приятно, что есть компании с таким достойным уровнем обслуживания.Спасибо. 10/10
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 грудня 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Євген Кандибко 13 грудня 2023, 13:51
Хотів би поділитися з вами своєю проблемою з банком А-банк
Був вимушений закрити в цьому банку рахунок
В цьому банку як я дізнався є ліміти на надходження фінансів на рахунок. В мене є ФОП, І частково в місяць мені заходять гроші з продажу товару як правило люди за цей товар скинуть гроші мені на картку, Проблеми з банком раніше не було ну в листопаді вони З’явились.
Ситуація складається в тому що на надходження який мені переказували Протягом місяця Банк не цікавився потім я зі свого рахунка з іншого банку привів собі на рахунок ва-банк 50 000 грн з призначенням платежу переказ власних коштів, Звісно банк бачив звідки прийшли кошти з яким призначенням, І що ви думаєте банк після цієї транзакції заблокував Вхідні платежі і запросив в мене надходження коштів, Я звісно вже взяв виписку з банка свого іншого де оборот за рік в рази більше ніж надходження в 50 000. Обіцяли розглянути це питання за 1 добу, але це затягнулося на 2 тижні після цього мені прийшла відповідь від банка, Я повинен банку обґрунтувати всі платежі за місяць листопад звісно в мене визвали це обурення. Я відповів банку що нема змоги і нема часу на цей запит так як на мою думку цей запит божевільний. Нащо я відповів банку що це робити не буду і вирішуйте питання я вам пере доставив достатньо доказів що в мене є гроші і за мою діяльність в Фопа Банк мені відповів що я повинен це зробити на що моя відповідь була така я вимушений закрити рахунок вашому банку після цього банк мені Наввипередки присилає листа що хоче розірвати зі мною відносини))) Дуже дуже смішно
Не рекомендую вам відкривати рахунок в А-банк
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 грудня 2023, 16:18
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladUser 13 грудня 2023, 13:08
Замовив товари по передплаті, скинув гроші, а потім мене всюди заблокували
5169 1551 1604 7521 — ось номер карти
На ім'я Якименко Тетяна
На повернення коштів не розраховую, але сподіваюсь що ви заблокуєте її рахунки і почнете рослідування
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 грудня 2023, 14:04
Доброго дня!
Дякуємо за сигнал.
Міри, щодо отримувача будуть прийняті згідно внутрішніх інструкцій банку.
Додатково, рекомендуємо, повідомити про інцидент в правоохоронні органи. Банк буде сприяти у розслідувані та надасть всю необхідну інформацію за запитом.
Romanukrainec 13 грудня 2023, 11:35
Купив товар через інтернет, перевів кошти на карту, а мене в прямому сенсі відправили гуляти, попросив гроші повернути, відмовились, тоді я зателефонував в банк, дякуючи співробітникам, А Банку вони заблокували карту шахрая, на наступний день написав заяву у поліцію, взяв витяг, завіз в банк, через пару днів кошти мені повернули, дякую співробітникам банку, приємно користуватись і вірити що хоч хтось цінує своїх клієнтів…
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 грудня 2023, 11:40
Ми раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання та повернути кошти 😊
Проблема вирішена
skynet13 12 грудня 2023, 14:58
26-го листопада, через дві доби після того як я переказав власні кошти зі свого іншого банку, мені заблокували рахунок. Я одразу звернувся в підтримку та мені назвали якусь вигадану причину, а саме що начебто на мою картку був переказ з монобанку, хоча я не отримував з нього переказів. Потім перетелефонували та спитали звідки ті гроші що я переказав зі свого іншого банку! Тільки уявіть собі я маю пояснювати банку де я взяв гроші на картці іншого банку. Втім я всеж надав їм квитанції переказів на картку іншого банку, та дав пояснення що до цих переказів. Вже пройшло більше п’яти робочіх днів з того моменту, та зі мною так ніхто ї не зв’язався та рахунок досі заблоковано.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 грудня 2023, 15:49
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники намагались зв'язатись, але, на жаль, Ви не вийшли на зв'язок.
Ваше питання на контролі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenazbiglej 12 грудня 2023, 14:52
Приємний персонал
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 грудня 2023, 15:10
Дякуємо за відгук 🥰
Інна Альохіна 12 грудня 2023, 14:45
З моєї картки була зроблена спроба несанкціонованого списання коштів! Я звернулася до служби підтримки! Співробітники, А банку, як завжди швидко і вчасно зреагували, проконсультували, допомогли. А Банк — це найкращий банк! Завжди, уважні, завжди на стражі моїх коштів, це завжди, як онлайн, так і у відділеннях увага, повага, допомога! Рекомендую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 грудня 2023, 15:11
Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slava19752408 12 грудня 2023, 2:22
Я, Вʼячеслав Акрітов звернувся до А-Банку з проханням до переказу грошей з моєї банківської картки на картку моєї дружини.Питання було вирішене!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 грудня 2023, 9:56
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
VladHrabyk 11 грудня 2023, 18:19
Мені заблокували банк, без причини, я зателефонував оператору, який жодної конкретної інформації про причину не сказав, чекаю вже довго, написав в телеграм, і там мені також не повідомили причини, вважаю, що це є не обґрунтовано, тому прошу розблокувати мені рахунок!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 грудня 2023, 18:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
briansid 11 грудня 2023, 16:28
Поповнив мобільний на 10 грн через PayHub з зеленої картки. Відобразилося як платіж в категорії Розваги з комісією 7 грн.
В чаті підтримки спочатку сказали, що комісію списали на стороні PayHub. Коли я надав квитанцію, то сказали, що комісія списалась згідно тарифів «Зняття кредитних коштів і операцій з qusi-валютою».
Я повторив, що це було поповнення мобільного. На що мені сказали, що тариф «Ідентичний».
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 грудня 2023, 17:51
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
VNG75 11 грудня 2023, 12:24
Добрый день. 03.11.2023 А банк заблокировал деньги на карточном счете, в этот же день банк разорвал отношения. Пошел в отделение, написал заявление на перечисление денег в другой банк. Прошло больше месяца, банк создал уже 5 или 6 новых заявок, и при каждой срок рассмотрения 5 дней. Обращаться в отделение не имеет никакого смысла, банк извиняется, сроков не знаем, очередь, заявка обрабатывается. 16.11 сказали что деньги были перечислены, банк получатель отправил деньги обратно. Набрал банк получатель, ответили денег не было на зачисление, вывод, А Банк обманывает людей. 20.11.2023 написал официально письмо на мейл, А банка. 22.11 пришел ответ мы уже создали платежку на перечисление. 11.12.2023 денег нет, набираю кол центр, ответ один ждите. В такое сложное время, А Банк просто издевается над людьми.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 грудня 2023, 13:43
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Станислав Клименко 11 грудня 2023, 12:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Бываю во многих отделениях (Черкассы, Киев, Харьков), а приятнее всего посещать отделение № 3 по пр. Гагарина в г. Харьков. В мое последнее посещение хочу выразить благодарность за качественное обслуживание менеджеру Сапего Юрию Михайловичу.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 грудня 2023, 14:33
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Artemp11 11 грудня 2023, 12:18
Хамское отношение к клиентам, конкретно при обращении в службу поддержки по вайбер, представилась как Анна Юрьевна.
Я обратился в тех поддержку по Вайбер с просьбой предоставить мне данные для написания заявления в банк о закрытии кредита. Попросил предоставить образец, на чье имя писать, номер моего договора, сумму кредита и т. д.
Но даже этой элементарной информации сотрудник не предоставил. Вместо этого нахамил, не предоставил свои данные, для написания жалобы за подробное общение.
И не как не способствовал решению проблемы клиента банка!
Разочарован подобным общением со службой поддержки банка. Не рекомендую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 грудня 2023, 14:26
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була у Вас до оформлення угоди. Проте, ми бачимо, що Вами не було виконано умови нової угоди реструктуризації, через те угода на прострочці та залишається відкритою. Оформити новий договір реструктуризації боргу можливість відсутня. Просимо погашати заборгованість для зменшення загальної суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
Ми вже перевірила Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
samosval2002 11 грудня 2023, 1:44
Хочу поделиться своим отзывом об работе А-банка.
Изначально возникли проблемы в ПриватБанке, решил перевестись в Абанк. После того как деньги поступили, ничем, кроме расчётов картой за покупки, не занимался, но буквально через день мне блокируют карты физика и счёт ФОПА. Приехали 🥺
Деньги поступили 24 ноября, 25 ночью уже все заморозили.
После этого начинается веселая история общения с сотрудниками банка, от которых больше проблем чем пользы.
Я попытался разобраться в причинах блокировки, я ФОП с 2006 года, я предоставил документы по отчётам из налоговой о доходах, так же выписки о поступлении денег на расчетный счёт ПриватБанка по эквайрингу. Я ожидал что банк посмотрит мою декларацию о доходах, задаст вопросы по поводу своих подозрений относительно каких-то моих действий, но нет, так не произошло. 30 ноября мне просто сказали что все, до свидания, банк разрывает с вами отношения без объяснения причин. Следующей задачей было как-нибудь забрать свои кровно заработанные деньги, речь идёт о цифре с пятью нулями. Сотрудник банка попросил предоставить определенные документы и заполнить заявление на перевод денег на другой счёт. Всё что было запрошено я представил и мне прислали следующие сообщения:
Заявка № 1584766 успішно створена!
Ваша заявка в роботі
Залишки з рахунку будуть перераховані протягом 3 календарних днів після отримання заяви.
Что было странно что в заявке просили один счёт и для перевода денег физика и денег ФОП. Я два раза задавал уточняющие вопросы по этому поводу, но меня уверили что все нормально, ожидайте.
Через три дня ничего не произошло. Пишу в поддержку 4 декабря, получаю ответ чтобы прислал выписку с банка (которую уже высылал, они то-ли не увидели, то-ли забыли прикрепить от 30.11). Приняли. Будь добр, жди ещё три дня. 🤬. На просьбы ускорить процесс, так как вы сами допустили оплошность не проверив все документы, получил глубокоуважаемые извинения, но ждать все равно придется.
С того момента пишу каждый день, с опаской что ещё какая-то ошибка вылезет. Теперь сроки рассмотрения стали пять дней, и моя заявка ещё в работе у фахивця.9 декабря, таки решили попросить номер счёта ФОП, бинго!
Уже нет сил, это борьба с ветряными мельницами. Средства не маленькие заблокированы, сроков точных нет, или они их срывают по собственной вине. К сожалению, рекомендовать банк не могу. Наверное все неплохо работает пока работает, но как только где-то что-то пошло не так, все летит к чертям.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 грудня 2023, 11:51
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Alice1605 10 грудня 2023, 13:18
Всім привіт, два дні тому сталась така ситуація, що мені треба було поповнити рахунок на телефон, а зранку я ще була трішки сонною, і помилилася в одній цифрі поповнюючи телефон, і коли зрозуміла, що не туди відправила попрощалася з цими 141 грн. Але все ж в бот Абанку в телеграмі написала, описала ситуацію, і вийшла з дому без інтернету, пішла поповнювати готівкою через термінал, вмикаю мобільний інтернет, і опа, мені повернули кошти, я була задоволена. Навіть не думала, що дійсно можливо повернути кошти. Тож дякую Абанку за їх швидкість та зворотній зв’язок з клієнтом
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 грудня 2023, 13:39
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊
Проблема вирішена
N555555 9 грудня 2023, 19:06
Вперше звернулась до відділення банку 08/12/2023. Метою звернення було відкриття карти для отримання дисконту в АТБ. Раніше клієнтом банка не була. Перше, що визвало в мене негативну реакцію, це питання стосовно мобільного пристрою. В мене звичайний телефон. Як з’ясувалось, отримання кешбеку в моєму випадку не можливо. Тобто необхідно мати смартфон, або планшет. Далі під час обслуговування у співробітника банка вона спілкувалась з іншим клієнтом, який втрутився під час оформлення моїх документів. Співробітник виправдалася тим, що йде обробка моїх документів. Але цей час вона могла використати для ознайомлення мене з іншими продуктами банку. В мене була низка питань, але можливості їх озвучити не було. Дуже неприємний момент, відчула приниження і неповагу.
Повернувшись додому, впевнилася, що і веб-версія інтернет банкінгу не працює. Це жахливо!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 грудня 2023, 21:17
Добрий день! В першу чергу дякуємо, що Ви обрали наш Банк! При зверненні до відділення Співробітники можуть уточнити у Вас чи є у Вас смартфон, адже за допомогою смартфону у застосунку АБанк24 Ви можете разом зі Співробітниками виконати активацію картки, а разом з тим наші Спеціалісти зможуть Вам розповісти як працює застосунок та разом з Вами розглянуть весь необхідний функціонал. Дійсно, категорії кешбеку також доступні для вибору лише в застосунку АБанк24, а разом з тим ще безліч цікавих функцій. Ми зробили мобільний застосунок АБанк24 максимально функціональним, безпечним та зручним, саме тому вирішили завершити розвиток WEB-версії АБанк24 та закрили її для Користувачів, в першу чергу це все зроблено лише з метою безпеки. Нам не легко далося це рішення, але ми розуміємо, що в застосунку наші можливості набагато ширше. Ви зможете користуватися всіма функціями застосунку без обмежень веб-версії, матимете доступ до фінансів в будь-який час (адже телефон завжди поряд). В разі необхідності, в АБанк24 є можливість збільшення шрифту в налаштуваннях Вашого профілю (в правому верхньому куті зображення людини). А якщо потрібно сплачувати комуналку через комп'ютер, то Ви можете це робити на нашому сайті: https://a-bank.com.ua/services/payments/payment відсканувавши у застосунку АБанк24 qr-код сайта. Спробуйте, будь ласка, завантажити наш застосунок АБанк24 на Ваш смартфон та особисто оцінити всі переваги роботи з нами! Окремо ми перевіримо Вашу консультацію у відділені та у разі помилок зробимо необхідні висновки.
Александр Николаев 9 грудня 2023, 15:06
Позиція банку по відношенню до людей старше 70 років, з встановлення кредитного ліміту картки — це банківська дискримінація людей похилого віку!?! Дякую за розуміння!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 грудня 2023, 16:13
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні, будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.
IrynaShev1 8 грудня 2023, 18:21
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
На Руській працює касир Наталія. Завжди дуже ввічлива та приємна, оперативно і професійно обслуговує, завжди з бажанням допомогти. Раніше вона була у відділенні на Злуки, там відстажувала ще одного професійного і турботливого касира Світлану. Одним словом, чудово, що працюють професіонали у двох найчастіше відвідуваних мною відділеннях.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 8 грудня 2023, 20:33
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Andrii1989 8 грудня 2023, 17:31
На картковий рахунок надійшли кошти — 47.898.51 грн. із закритого рахунка з ТАСКОМБКа. Рахунок відразу заблокували — надав до банку Декларацію ФОПа за минулий 2022 рік, так копію заяви у которій просив у Таскомбанка перерахувати гроші на Рахунок А-Банка. Банк мовчав 5 днів — після повторного звернення сказали що банк розриває зі мною договір (листа не було, пояснення не має). На запитання що саме не влаштовує, які ще документи надати — сказали що більше нічого іх не цікавить і ніяких пояснень їм не потрібно. Я все розумію стосовно фін моніторинга. Але як ще підтвердити 50.000 грн якщо декларація на 5.000 000 грн. Якщо Вам мало документів скажіть що ще потрібно. Нічого конкретно не запросили. Розірвали договір на підставі стандартній відписки — фінонсувааня тероризму та зброї масового знищення.

Прошу надати відповідь які документи Вам потрібні для поновлення договору. Якщо Ви блокуєте за 50.000 грн, то скільки на Вашу думку повинен мати грошей ФОП з декларацією в 5.000 000 грн.?
Абанк
Відповідь банку
Aleesha 9 грудня 2023, 15:51
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто. Наразі питання щодо переказу Ваших коштів в роботі, Банк очікує від Вас Заяву на закриття рахунків з реквізитами для переказу коштів. По отриманню документів від Вас ми зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
tav 8 грудня 2023, 17:16
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Вже третій тиждень намагаюсь зняти доллари з карти А-банк і Монобанк у відділенні в Чернігові (пр. Миру 35), але на відділенні нема адекватних купюр, я не прошу нового зразку, але старого зразку що пропонуються або пошарпані або світяться. Будь ласка завезіть в Чернігів на відділення нормальні купюри.

PS: «Дівчата в банку молодці»
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 8 грудня 2023, 19:55
Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо інформацію щодо зазначеної ситуації та повідомимо Вас за результатом.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝