Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaKapi 1 серпня 2024, 15:38
Відділення за адресою: Суми, пр-т Лушпи, 22 прим. 252
Много лет являюсь клиентом а-банка. Всегда проявляют внимательность. Выслушают, подскажут лучшее решение. Очень благодарна сотрудникам. Это профессионалы и очень чуткие люди, которые не оставят тебя наедене с проблемой.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2024, 17:11
Добрий день! Вдячні за високу оцінку нашого сервісу та клієнтоорієнтованості. Прагнемо лише до кращого разом 🍏
Проблема вирішена
Tasia11 1 серпня 2024, 11:43
НЕ рекомендую банк НИКОМУ, отчитываться надо за каждую копейку, мне заблокировали счет, от того что им просто так захотелось, у меня за месяц была маленькая сумма, а они мне пишут что я привысила, хотя на сайте у них есть табличка лимитов, для кого она создана? видимо так, для видимости
Мне вторые сутки не хотят разблокировать карту, при том, что я надала все что нужно.хотя из--за такой мелочной суммы, это смешно. Сотрудники в онлайн поддержке, отвратительные, я им задаю вопросы, они их игноритят и просто отвечают по шаблону.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2024, 14:48
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація. Для детального розгляду вашого питання та надання рекомендацій стосовно його вирішення необхідно отримати дані за якими Банк зможе ідентифікувати Вас як клієнта. Надайте, будь ласка, відповідь на особисте повідомлення на цьому сайті. Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання
Проблема вирішена
Viktori02217 31 липня 2024, 16:51
Людина зробила повернення коштів на сумму 26537 грн, це був P2P переказ, людина оплатила кошти за Usdt та отримала їх після чого зробила повернення, банк заблокував мою картку, просив документи та ордера, я всі документи та ордер відправила їм після чого вони сказали що таке їм не підходить, що там їм щось не видно, хоч я все прекрасно бачу, + до того дзвонить підтримка яка спілкується зі мною максимально хамовито ніби я останній шахрай, хоча я надала всі підверджуючі докази. Потім мені дали заяву на повернення коштів, я підписала її, пройшло 2 дні, мені пишуть що заява була надана помилково (не розумію як таке може бути взагалі в банку) і знову почали водити за ніс по кругу типу дайте документи, очікуйте перевірку, ваші документи не підходять, і так вже 4 місяць!!! Кошти заблоковано 4 місяць!!! хоча я впевнена що там все чисто і я не займаюсь ніякими махінаціями, жахливий банк який блокує ваші кошти і його не хвилює що в країні війна і грошей може не вистачати на власні потреби. Цікаво скільки кредитів вже вони видали за допомогою моїх коштів, гарний бізнес, планую звертатися до суду, бо це протизаконні дії, на карті лежить зараз трішки більше 10 тисяч грн, велика сума яку я не можу використати вже 4 місяці
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 20:03
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі передана інформація про Ваші контакти перебуває на опрацюванні, Вам варто очікувати на дзвінок від фахівців. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
universal79 31 липня 2024, 16:42
Звернувся в відділення А-Банку в Київській обл., м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 62-Б, що б зняти готівку з карти МОНО (банк партнер), після спілкування з менеджером (на пропозицію стати їх клієнтом- відмовився), направила до каси для отримання готівки, перед видачею попросили поставити підпис про отримання коштів на екрані терміналу- підписав, кошти отримав.
Згодом отримав смс з посиланням на договір-анкету. Виявилось, що мій єдиний підпис тиражований на три документи:
1)квитанція про отримання коштів
2)довідка про систему гарантування вкладів
3) анкета-заява де вказано, що це договір зі строком дії 90 років!!! (я не помилився).

Звернувся на гарячу лінію.
Представник А-банку повідомила згідно яких законів вони пропонують підписати анкету заяву і згідно якого закону має бути мій підпис під ознайомленням з гарантування вкладів, а також зазначили, що я мав поставити підпис за отримання коштів.
Також, що вони відійшли і не планують повертатись до паперового підтвердження підписом.
На моє уточнення- згідно якого закону мій один підпис був тиражований на три документи?
Відповідь- це було зроблено для вашої зручності.
Повторив питання, відповідь — іншої відповіді у нас для вас немає.
Зауважте, про існування анкети-заяви і про ознайомлення з гарантування вкладів я дізнався коли там вже стояв мій підпис.
На це оператор відповіла, що я міг з ними ознайомитись будь-де і на касі в терміналі і у фахівця в відділенні і на сайті, а те що я не знав, що вони існують в природі то не їх проблема бо можливість ознайомитись була.
Також, я звернувся з проханням видалити з їх бази свої персональні данні. Повідомили, що видалили але підтвердження цьому не має бо така форма у них не затверджена. Договір на 90 років є, а підтвердження про його розірвання- не передбачено. Просто вірте А-Банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 19:02
Добрий день!

Наданий підпис, за яким було підписано 3 документи було проведено в банку на терміналі в касі згідно з діючим законодавством. Щодо підписання документа на терміналі та подальшого відправлення, банку здійснює цю операцію на підставі постанови НБУ № 7 від 22.01.2021 Про затвердження Положення про додаткові вимоги до договорів про надання фінансових послуг та фінансових платіжних послуг, укладених банками зі споживачами (розділ 3). Інформацію про надання до підпису довідки про фонд гарантування вкладів викладено Виконавчої дирекції Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
(рішення 26.05.2016 № 825 розділ 4).

Звертаємо увагу, що на екран термінала при підписанні виводиться інформація про те, на якому документі або документах буде введено підпис. Для зручності, підписання проводиться 1 раз на всі зазначені документи на екрані.

За питанням видалення Ваших даних, наразі Ваші дані було видалено за Вашим зверненням
Проблема вирішена
Daria Киктева 31 липня 2024, 15:26
Просто в один момент решили заблокировать карты и говорят ждите решения, у нас очередь. Видимо таких как я очень много. Отправила все документы, в чате ничего конкретно не говорят.
21kristina1989 31 липня 2024, 12:26
Спочатку я майже 3 доби чекала замість 1 КАЛЕНДАРНОГО ДНЯ, як вказано у договорі, поки перевірять мої документи і знімуть обмеження по рахунках, встановлені банком під час фінансового моніторингу. Так тепер мене вже добу обіцянками годують і ніяк не можуть на мою картку перевести мої ж гроші, що ще з минулого четверга лежать у них на ТЕХНІЧНОМУ РАХУНКУ. Точніше навіть не мої, а дитячі кошти, бо це аліменти на утримання доньки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 14:22
Добрий день!

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за незручності. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами🍏
kolesnik1957 31 липня 2024, 10:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Хочу поблагодарить сотрудников отделения по адресу г. Харьков, пр-т Гагарина 26 за профессионализм и отзывчивость. Каждый раз приходя в отделение как на праздник. Особенно хочу отметить сотрудников Сапего Юрия и руководителя Мусияку Екатерину, которые помогли перевести мне пенсию и открыть депозиты
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 14:16
Ми будемо й надалі старатися, щоб залишатися найкращими для Вас💚
Проблема вирішена
Олександр Бабченков 30 липня 2024, 1:17
Стокнлулся с такой ситуацией А-банк после перевода денег на карту заблокировал счет. Попросил дополнительные документы о доходах. После предоставления документов сказали срок обработки заявки 24 часа. После 24 часов начали кормить завтраками что у них мол очередь и регламент теперь неизвестен. Это продолжается до сих пор. Подал заявку на закрытие счета и ситуация аналогичная. Кормят завтраками о том что заявка в работе. Счет не закрывают. Деньгами пользоваться не могу. По суть нахожусь в заложниках у банках. Мои средста не переводят и счет не закрывают. В поддержку обращаюсь каждый день толку ноль! Ни дают ни сроков не сдвигов!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 липня 2024, 10:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Ми вже передали Ваше питання на пришвидшення. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
OleksandraK 29 липня 2024, 15:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Дуже вдячна працівнику, А Банку Сапего Юрію (м.Харків, пр Гагаріна 26) за доброзичливе і професійне ставлення до роботи і до клієнтів, відкривала картку в банку, отримала відповіді на всі питання, залишилась дуже задоволена обслуговуванням.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 липня 2024, 16:29
Дякуємо за високу оцінку нашого сервісу💚
Наталія Мережук 29 липня 2024, 13:59
Маю кредитну карту А-банку де був встановлений ліміт в розмірі 16 тисяч грн. також кілька розстрочок, платила відсотки по карті і частково виплатила розстрочки, а одну повністю. Пізніше в мене виникла заборгованість і тоді банк «закрив» розстрочки перевівши їх у заборгованість по карті, попутно додавши до суми боргу приблизно 11 тисяч і тепер вимагає сплатити все, що своїми махінаціями нарахував. Попереджаю А-банк що якщо вони не перерахують борг звернусь з скаргою до Нацбанку, а також подам апеляцію на рішення ініційованого ними суду який став на сторону шахраїв
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 липня 2024, 16:27
Добрий день!

Згідно з умовами договору, погашення заборгованості за розстрочками відбувається шляхом списання платежу з Вашої кредитної картки. У разі відсутності особистих коштів на картці, погашення здійснюється за рахунок кредитних коштів. Через несвоєчасне внесення платежів договір розстрочки було погашено за рахунок кредитних коштів та виникла заборгованість.

Ми неодноразово намагалися зв'язатися з Вами для обговорення ситуації, проте наші спроби були безуспішними. Рекомендуємо Вам погашати заборгованість відповідно до рішення суду.
levchuk2005 29 липня 2024, 3:44
Добрый день, а банк что вы нюхали? я не пользовался вашей картой 3 месяца, после обрыва финансового договора в моно банке перевел 30400 грн на вашу карту, вы начали просить документы и квитанцию которые Я ВАМ ПРЕДОСТАВИЛ! есть 2 вопроса, 1 вопрос почему я должен отчитываться документами о доходах если вывод был из другого банка по заявке! и 2 вопрос: ЧТО ВАМ НЕ ПОНРАВИЛОСЬ ЧТО Я РАБОТАЮ В ЧЕХИИ И ИМЕЮ ОФИЦИАЛЬНЫЙ ДОХОД??? вы как минимум должны были посмотреть на то что деньги с монобанка по заявке КОТОРУЮ Я ВАМ ПРЕДОСТАВИЛ!!! но работники банка начали спрашивать за что обрыв договора в моно банке (А ПО ПРАВИЛАМ БАНКИНГА НЕ РАЗГЛАШАТЬ ПРИЧИНУ ОБРЫВА ФИНАНСВОО ДОГОВОРА) по ихней логике если я вывел деньги с банка который оборвал финансовый договор то мне надо и в этом дно банке оборвать финансовый договор
БРЕД!

сам банк тебя в пух и прах за 30−60к грн будет без документов пинать!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 липня 2024, 9:41
Добрий день!

У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
InnaTs 28 липня 2024, 15:20
Доброго дня! Дуже прикро через поведінку банку, котрим користуємося майже всією сімʼєю багато років. Зазвичай поповнювали картки для оплати комунальних, мобільних рахунків, продуктів, таксі та інших побутових потреб, також неодноразово користувалися кредитним лімітом або грошами у розстрочку, тобто з банком дійсно пройшли доволі чималий шлях. У п’ятницю (26.07.2024) отримала повідомлення про обмежений доступ до картки та прохання заповнити анкету з подробицями про нарахування коштів, відомості про усіх осіб, котрі це колись робили, надати довідки/декларації/квитанції і тп…Спочатку термін отримання відповіді був 1 доба, тепер ніхто з фахівців не може надати відповідь, коли це обмеження буде знято. Прикро і додає незручності те, що на вихідні були плани щодо користування карткою, також завтра вже понеділок і також є певні потреби на цю саму картку, а банк не поспішає надавати відповіді та вирішувати питання. Після цього нема жодного бажання бути надалі користувачем такого банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 липня 2024, 18:57
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
ArtSimon789 28 липня 2024, 13:26
Мав ліміт на поповнення в місяць понад 300 тисяч (банк надсилав таке повідомлення), зараз заблокували картку за досягнення ліміту 30 тисяч.
Надав усі документи.
Зауважу, що не проводив транзакцій, які мають високий або занадто високий ризик для банку, лише побутове використання, та перекази ТІЛЬКИ на свої картки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 липня 2024, 19:01
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ykovenko12 27 липня 2024, 17:15
Відділення за адресою: Харків, пр-т Олександрівський, 91
Консультант Назар мені надав консультацію Щодо моїх проблем вирішити допоміг мою проблему Та мені і надалі хочеться користуватися, а балком і бути їхнім співпрацьовувати з цим банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 18:57
Дякуємо за Ваш відгук! Приємно чути теплі слова про сервіс нашого банку. Прохання відповісти в особистих повідомленнях для передачі інформацію про вашу вдячність 🍏
Проблема вирішена
Ladyyu1 Ladyyu1 27 липня 2024, 15:18
Оформила картку для користування нею в мережах супермаркетів «АТБ». Спочатку все було добре, а потім мені просто нав’язали кредитний ліміт шаленої суми (який перевищує мою місячну зп). Коли я просто хотіла його зменшити (як це можна робити в інших банках, не буду називати їх), виявилося, що це зробити не можна, бо банк самостійно надає кредитний ліміт.

А це значить, що в цей нестабільний час, якщо картку хтось вкраде, або зламає онлайн, то я ще й буду винна кредитні кошти!
Після того, як я подала заявку на закриття рахунку мені ще телефонували (в робочий час, чим відволікали мене від роботи!!!) і надсилали нав’язливі листи із зазначеною сумою пропонованого кредитного ліміту.

Підтримка груба, нав’язлива і некомпетентна!
НЕ рекомендую, якщо ви не плануєте брати кредит і всіляко уникаєте грубого, нав’язливого, некомпетентного і непрофесійного сервісу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 17:30
Добрий день! Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Дійсно, картка АТБ є кредитно, що вказується в умовах при її відкритті та на неї може бути встановлений ліміт за рішенням банку, проте Ви, як і було наведено, можете зменшити даний ліміт самостійно в застосунку Абанк24 в налаштуваннях картки на суму, яка для Вас є потрібною, або встановити 0.

Наш банк має високий рівень безпеки, тому проведення операцій не вами фактично є неможливим, якщо Ви самостійно не передаєте персональні дані, картку або доступ до застосунку.
Процес закриття картки передбачає відправку коду за Вашим номером телефону, проте якщо інформацію з цього повідомлення Ви не передасте фахівцям, Вам надійде дзвінок.

Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки. Прикро, що Ви прийняли рішення закрити картку, сподіваємось з часом Ваша думка зміниться.
Проблема вирішена
kravchenkob 27 липня 2024, 15:09
У мене була карта з кредитним лімітом від Абанку, якою я користувався і все було добре. Станом на минулий місяць заборгованість складала приблизно 80тис, тож щоб не переплачувати відсотки я вирішив попросити про допомогу свого батька, який є громадянином США і проживає там. Через PayPal він перевів мені кошти (2000$), які я без проблем вивів на свою картку від Абанку і таким чином закрив заборгованість по кредитній картці. Після цього майже місяць все було добре і ніяких питань не було.
Але вчора, коли намагався розплатитися карткою на заправці банк відхлиив транзакцію, а у додатку з’явився напис, що моя карта заблокована і потрібно показати походження коштів.

Далі починається найцікавіше, телефоную на гарячу лінію, де хамовитий оператор після пояснення усією ситуації каже мені наступне, «Для того щоб ми розблокували карту, вам потрібно надати підтвердження походження коштів. Якщо Ваш батько перевів Вам кошти, Ви маєте надати ЙОГО довідку про доходи або податкову декларацію»
На питання яким чином вимоги банку іншої країни можуть стосуватися громадянина США, оператор відповів мені що це вимога не до нього, а до мене. А на питання передачі персональних даних 3 м особам, оператор відповів «Вам же потрібно розблокувати карту, якщо Ваш батько заробляє гроші, то яка проблема надати інформацію про джерела доходу», тобто виходить маніпуляція, що це потрібно мені і я маю цю інформацію надати.

Не дуже зрозуміла і приємна ситуація, і особливо дуже цікаво, якими нормативно-правовими актами керується банк, коли потребує довідку про доходи іншої людини, ще й громадянина іншої країни. Особливо, коли це стосується закриття кредитного ліміту по карті, щоб не платити відсотки.
Не зовсім розумію, як з цієї ситуації вийти і вирішити ії, адже усім зрозуміло, що вимога банку іншої країни надати довідку про доходи зовсім недоречна.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 18:56
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.

Для зняття даного обмеження прохання надати запитані підтвердження на підставі постанови НБУ №110. Для пришвидшення розв'язання питання прохання надання повної інформації про дійсне джерело надходжень. Якщо переказ відбувається від родича, прохання додати підтвердження родинного зв'язку, тощо.

Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки для уникнення таких ситуацій у майбутньому
Galina36 27 липня 2024, 14:18
Не нарахувався кешбек після заправки на WOG. Після звернення в чат-бот банку за декілька хвилин за допомогою Ольги, кешбек було нараховано!
Дякую дуже!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 14:27
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашої сервісної підтримки.

Нарахування кешбеку проводиться за допомогою MCC коду який закріплений за терміналом. Якщо нарахування не було проведено автоматично зазвичай це каже про те, що код термінала був невідповідним тематиці.

Будемо раді продовжувати допомагати у розв'язання Ваших питань! 🍏
Проблема вирішена
Дмитро Криштопенко 27 липня 2024, 8:13
Я користуюсь послугами А-Банку вже протягом 5 років, і завжди був задоволений обслуговуванням. Проте, останній досвід змусив мене переглянути свою думку.

Я зробив переказ понад 100 тис. грн з рахунку в іншому українському банку на розрахунковий рахунок в А-Банку з метою відкриття депозиту. Однак, гроші не були зараховані на мій рахунок. Пройшло вже 2 дні, але кошти досі «висять». Я надав квитанцію СЕП-переказу, а також всі необхідні довідки про зарплату з податкової та Пенсійного фонду про страхові виплати.

Раніше проблем з банком не виникало, але тепер зіткнувся з цією ситуацією вперше. P2P-перекази заблоковані, і я не можу скористатися своїми грошима. Це неприпустимо.

Прошу вирішити це питання якнайшвидше.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 10:13
Добрий день! За діючим законодавством банк вимушений проводити заходи з аналізу фінансових операцій. Наразі бачимо що Вами було надано певну інформацію, яка проходить перевірку. Протягом орієнтовно до 24 год з моменту її надання банком буде надано відповідь яка надійде повідомленням на застосунок Абанк24. У разі підтвердження зарахувань кошти, які було відправлено на Ваш рахунок буде зараховано.

Ми проінформуємо Вас за розв'язанням даного питання
Проблема вирішена
Feedback 26 липня 2024, 21:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Чупринки Григорiя, 8/2
В касі відділення касир «майстерно» підсунула 100$ купюру, яку на наступний день не прийняла, мотивуючи що вона зношена/пошкоджена. Разом з керівником відділення переклали відповідальність на клієнта, типу треба дивитись, що отримуєш. А з каси видати банкноту, яку заздалегідь знала, що назад не приймеш, то я вважаю, що шахрайство.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 9:43
Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Ваше питання було уважно розглянуто нашими фахівцями. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні».

У разі наявності ознак пошкодження банкнот, касир може відмовити у їх прийнятті. Це пов'язано з тим, що наш банк не працює з інкасо. На жаль, ми не маємо можливості встановити, чи була конкретна банкнота видана раніше нашим банком або чи була вона пошкоджена після видачі.
Дашутка Плохая 26 липня 2024, 18:58
Поддержка заблокировала мою карту без причин, никак не пыталась со мной связаться. Нигде мне не отвечают. Заморозили на карте 8 тысяч гривен. Не дают зайти в карту нормально, я не понимаю, что с моими деньгами они делают это мошенники. Никакой информации. В нормальных банках в случае чего связываются с тобой, тут банку все равно. Я так понимаю судя по отзывам, тут банку максимально плевать на своих клиентов, делают что хотят. Вообщем карты заблокировали, с деньгами не известно что происходит, так как доступ они не дают в приложении. Мошеннический банк абанк, не хотите помочь или так и будете воровать без причины деньги не давать зайти в банк? Посмотрим как банк относится к своим клиентам и как он оперативно решает вопросы, когда они есть. Буду выкладывать информацию в комментарии, если банк попытается решить ситуацию, а не также проигнорирует. Просто мошеннический банк, слов нет.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 липня 2024, 19:10
Добрий день!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝