×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
Ужасная поддержка абанка которая игнорит сутками
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Написати коментар
Класична 110 як і у всіх тут
Написав цей відгук так як по досвіду відгуків нижче питання вирішується не тижнями, а декілька годинами.
Невеликий UPD: раніше помічав дивні звінки після заведення рахунку але сьогодні зранку отримав звінок з приводу «блокування рахунку» але на тій стороні трохи прорахувались і сказали за рахунок «1 державного банку» де рахунку ніколи не було, дивне співпадіння…
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Щодо телефонних дзвінків Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею.
Написати коментар
Заблокували карту і не віддають кошти
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Коментарі (1)
Незаконно утримують кошти
Я одразу звернувся до техпідтримки, надав докази обігу коштів. Кожен раз коли пишу до банку, отримую одну і ту саму відповідь: «Ваше питання розглядається. Очікуйте рішення, повідомлення надійде у застосунок А24.» Ніяких дат чи часу вирішення не надають. Не рекомендую цей банк, за кожен переказ можуть виникти питання, а потім будут утримувати кошти на необмежений час.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Блокування операцій по рахункам
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та зробимо все можливе щоб уникнути даних ситуацій в майбутньому. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі!
Коментарі (2)
Тримають кошти без якої на то причини.
Згідно зі 110 постановою НБУ ми маємо уточнити суть Вашої діяльності.
На час перевірки призупинено надходження на Ваші рахунки та ризикові
витрати, а саме:
P2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплату в ризикових інтернет-точках.
V Вам доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів:
аптека, кафе, АЗС, продукти тощо.»
Я одразу написав в технічну підтримку, надав всі докази про оборот коштів. Пишу кожен день в банк відповідають однаково «За Вашим питанням є заявка у роботі профільного спеціалісту Банку. Просимо очікувати на рішення за заявкою. Як тільки буде рішення — Вам одразу надійде повідомлення у застосунок А24.» якихось дат, приблизного часу не надають, зовсім нічого. Це взагалі законно просто утримувати кошти на рахунку без ніякої причини і не займатися моєю заявкою? Якщо ви хочете проблем з банкінгом, та те щоб ваші кошти були заморожені протягом довгого часу, і вам не давали жодної відповіді можете користуватись цим банком.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Заблокували картку без попередження.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Користуватися українськими банками стає ризиковано
Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.
Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».
Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.
До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (5)
Заблокували карту за переказ у сумі 200 гривень.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Ваш застосунок Абанк24
Коментарі (4)
Обмеження по карті
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
Заблокировали карту просто так!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
А Банк Самый худший
Надання ліміту на поточний рахунок в банку відбувається на індивідуальних умовах та залежить від багатьох факторів. Основні з яких це відсутність заборгованостей перед нашим банком, активне користування банківськими продуктами, позитивна кредитна історія тощо. Наразі за інформацією в банку Ваше кредитне навантаження є суттєвим, тому наразі можливість зберегти ліміт відсутня. Проте ми зможемо переглянути таку змогу після закриття кількох з активних угод в інших фінансових установах.
Будемо раді продовжувати надавати зручний сервіс для Вас, в тому числі у вигляді ліміту в подальшому
Написати коментар
Усе чудово цілком, але тримають картку обмеженою занадто довго
Чоловік працює моряком, та останній контракт отримувала його зп на картку, кожен раз було обмеження по финмоніторингу, та кожен раз разблоковували через годину або впродовж дня. Останнє обмеженя вже триває понад тиждень, та я бачу я не одна така та у всіх одна й та же відповідь мов чекайте велика черга. Його зарплатня єдине джерело доходів у родині, усі довідки у вигляді pay slip та свідоцтва про шлюб та інше вже надійслани (у четвертий раз мабуть за рік). Чи можна якось пришвидшити це бо без грошей важко? А так гарний банк та й співробитники ввічліві. Іноді в Одесі на Глушка немає валюти.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
За питанням наявності коштів у відділенні радимо перед зверненням робити замовлення через застосунок Абанк24 на певне відділення, в такому разі Ви зможете розраховувати на замовлену суму. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (1)
Суперская)! служба поддержки А-банка
Сегодня восхищён работой оператора Нелли (87644).
Обратился с вопросом об уточнении условий одного из банковских продуктов для физлиц.
Получил компетентную системную (!) консультацию, которая помогла принять решение, с учётом различных нюансов.
Когда получаешь ответы на свои вопросы, уже радуешься. А когда человек консультирует, вникая в твою ситуацию, и показывает расклад вариантов выбора, да ещё и терпеливо доводит до твоего сознания, то настроение улучшается на порядок)!
Таким стало сегодня общение с Неллей.
Благодарю А-банк за подбор сотрудников; сотрудников — за качество работы.
При таком взаимодействии, глядишь, «дойдём и до Европы»))
Коментарі (2)
Банк заблокував картку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Вашу вказану в нашому банку електронну пошту
Коментарі (9)
Банк Мошенник
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі задля розв'язання Вашого питання Вам необхідно прийняти дзвінок від банку. 2024-08-03 з Вами намагались зв'язатись через вказаний Вам в банку канал, проте встановити зв'язок не вдалось. Прохання відповісти в особистих повідомленнях на цьому сайті для надання даних
Стосовно питання спілкування з фахівцем нами було проаналізовано діалог. Під час розмови було надано інформацію про підстави блокування згідно з Умовами та правилами банку. Проте покращення сервісу для нас є важливим, тому розмову буде записано для подальшого уникнення непорозумінь
Коментарі (11)
Грабіжники
Давно користуюся. Все було добре, до 2 серпня.
Почну з того, що відклала всі покупки на літо. Орієнтовно за літо здійснила 60/70 оплат.
Використовула кредитку і одразу погашала.
1 серпня я погасила кредити.
На 1 і 2 серпня (ранок) у мене залишок моїх коштів 162,54
Вечером 2 серпня все різко змінюється і я винна банку 3 тисячі.
Кажу оператором, а мені кажуть дивіться виписку.
Я питаю, чому мені не правильний баланс відображався, бо я завди покривала мінуси.
Мені не хочуть давати відповіді, і кажуть тільки виписка правильна. А те що вам відображається, то це мої проблеми.
Прошу щоб глянули розробники додатку як мені це відображалося і чому. Такої змоги кажуть не мають.
Отак я пошита у дурнях.
І тепер спробуй доведи, що у тебе були плюси на картці.
Тому раджу всім поповнювати А-банк дуже обережно. І всі транзакції чітко фіксувати і дивитися з випискою.
Бо вони ні в чому не винні.
Ми раді, що ваше питання було успішно вирішено, і завжди готові допомогти! 🍏
Коментарі (2)
Заблокували рахунок по фінмоніторингу
На наступну добу бачу не розблокували, я їм знову пишу. Відповідь: на даль, через багато звернень регламент збільшився. Окей, почекаю.
31.07.2024 року звʼязалась з оператором по телефону та оператом телеграм-чату, для того, щоб тимчасово (на 15 хвилин) розблокували мені рахунок, для внесення коштів, так як останній день пільгововго періоду і потрібно було погасити кредитку. Вони мене за ніс водили до 19:30 (подала я змит о 16:10), запит в обробці, запит в обробці. Хоча оператор сказав 10 хвилин всього обробляється запит. Ще запитала у оператора скільки днів обробляються запити по блокування рахунків через фінмоніторинг, на що була відповідь ДО 1 ТИЖНЯ!
01.08.2024р. Зранку звісно ж у мене знялись відсотки за просрочку кредитних коштів. Думаю ну нічого, сума 260 грн, не багато, почекаю 02.08 якраз тиждень мине і картку розблокують, та й погашу суму.
Сьогодні 03.08.2024 р. пройшов тиждень, картку так і не розблокували — запит в обробці. На що мені знову оператор пише, що запит обробляється до 1 тижня, але тиждень вже минув!
Так запит в обробці може бути і тижнями і місяцями. Якщо знову не дотягнуть до 31.08, щоб у мене знлву вийшла просрочка і зрову спишуться відсотки за користування кредитними коштами, а там уже і ляже моя кредитна історія.
Загалом: користуюсь я банком біля 2-ох років, завжди була задоволена, а зараз я зрозуміла, що у них клієнтоорієнтованості — нуль цілих нуль десятих. Не рекомендую банк
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (1)
Банк заблокував кошти від благодійного фонду
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (4)
Заблокировали карту
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Коментарі (1)