Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
narcoss 6 серпня 2024, 23:05
Банк ужасный, заблокировали карту за общим объемом в 8.000 грн. Поддержка игнорит сутками! С ними связаться просто невозможно, закрываю счет в этой *** и вывожу остатки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 10:36
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Проблема вирішена
Артем Іванов 6 серпня 2024, 23:01
Також отримав блокування рахунку і міфічні «Ризиковані операції». Цікавить саме природа цих хвиль блокувань що саме стає каталізатором блокування, так як в день блокування, я поповнив на касі валютний рахунок, а потім пробував перевести невелику суму на свій рахунок в моно, дуже дивні рухи зі сторони банку, заставляє задуматись чи варто користуватись їх послугами.

Написав цей відгук так як по досвіду відгуків нижче питання вирішується не тижнями, а декілька годинами.

Невеликий UPD: раніше помічав дивні звінки після заведення рахунку але сьогодні зранку отримав звінок з приводу «блокування рахунку» але на тій стороні трохи прорахувались і сказали за рахунок «1 державного банку» де рахунку ніколи не було, дивне співпадіння…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 10:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Щодо телефонних дзвінків Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею.
Julia128 6 серпня 2024, 19:02
Заблокували карту 01.08 числа, чекаю досі на вирішення питання, надала документи, час очікування — необмежений. Зверталась до підтримки, нажаль вплинути на ситуацію не можуть, гроші досі заблоковані
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 10:35
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
VitaliyRad 6 серпня 2024, 19:00
Мені надійшло повідомлення від мого банку: «Віталію, ми виявили ризикові операції. Відповідно до постанови НБУ № 110, ми уточнюємо природу Вашої діяльності. На період перевірки призупинено надходження коштів на Ваші рахунки та ризикові витрати (P2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплата в ризикових інтернет-точках). Доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів (аптека, кафе, АЗС, продукти тощо).»

Я одразу звернувся до техпідтримки, надав докази обігу коштів. Кожен раз коли пишу до банку, отримую одну і ту саму відповідь: «Ваше питання розглядається. Очікуйте рішення, повідомлення надійде у застосунок А24.» Ніяких дат чи часу вирішення не надають. Не рекомендую цей банк, за кожен переказ можуть виникти питання, а потім будут утримувати кошти на необмежений час.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 11:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
shevaigr 6 серпня 2024, 14:34
3.08 для поповнення свого рахунку та відкриття депозиту в, А банку (я це роблю періодично майже кожного місяця) я перераховував свої кошти зі своєї картки іншого банку на свою картку, А банку. В результаті моя операція була заблокована. Прийшло повідомлення від, А банку, що виявлено сумнівність даних операцій та запропоновано надати документи з переліком таких. Я зразу ж на протязі декількох хвилин надав такі документи. Звернувся в службу підтримки. Мені в розблокуванні відмовили, посилаючись на велику завантаженість персоналу та повідомили, що будуть перевіряти тиждень (менеджер Анна). Я не погоджуюсь з таким відношенням до роботи банку та сьогодні ще раз звернувся по телефону +380 (67) 220 55 5 з проханням допомогти вирішити моє питання та повідомити мене чи отримані мої документи, чи розглянули їх? Менеджер Максим не зміг нічим мені допомогти. Тому я попросив його зʼєднати зі спеціалістом, який зможе розібратися в цьому. Мене зʼєднали з іншим спеціалістом (на жаль імʼя її не розчув), яка також вважає, що банк не повинен зразу розглядати та вирішувати ми ж збудовану проблему, ссилаючись на дуже велику завантаженість працівників. На моє прохання надати мені персонального менеджера для обслуговування вона повідомила мене, що я сам повинен їхати в відділення банку та просити надати мені персонального менеджера. Сам банк не вважає необхідним пропонувати таку послугу. На прохання зʼєднати зі спеціалістом, який може надати професійну допомогу та оперативно розібратися із ситуацією мені було відмовлено та поклали слухавку. Тобто — банк самостійно вирішує які операції вважаються сумнівними та блокує діяльність по моно у рахунку, потім після отримання необхідної інформації та документів не вважає за необхідне зразу ж повідомити мене чи отримав документи, чи розглянули їх, чи розглядають. При цьому посилаючись на велику навантаженність працівників (тобто свої проблеми перекладають на мене) не хочуть розглядати вчасно мої документи. За той весь час спілкування (на всіх це вийшло біля години враховуючи переписку), можна було знайти та відкрити мої документи та подивитися і відповісти мені, чи все влаштовує банк. Замість цього три зовсім непрофесійні та некомпетентні спеціалісти банку робили все, щоб не вирішувати проблему. Такі непрофесійність, грубість та неповага до клієнта змушують мене поступово закінчувати роботу з вашим банком. Тому прошу розібратися з такою ситуацією та повідомити мене, чи буде терміново вирішена ця проблема та чи понесуть якусь відповідальність ваші працівники за свої антиклієнтські некомпетентні та грубі дії по відношенню до клієнта?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 16:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та зробимо все можливе щоб уникнути даних ситуацій в майбутньому. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі!
Проблема вирішена
Illa12321 6 серпня 2024, 13:32
Мені на мій банк прийшло повідомлення такого характеру «Іллє, ми виявили, що Ви проводите сумнівні операції в Абанку.
Згідно зі 110 постановою НБУ ми маємо уточнити суть Вашої діяльності.
На час перевірки призупинено надходження на Ваші рахунки та ризикові
витрати, а саме:
P2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплату в ризикових інтернет-точках.
V Вам доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів:
аптека, кафе, АЗС, продукти тощо.»
Я одразу написав в технічну підтримку, надав всі докази про оборот коштів. Пишу кожен день в банк відповідають однаково «За Вашим питанням є заявка у роботі профільного спеціалісту Банку. Просимо очікувати на рішення за заявкою. Як тільки буде рішення — Вам одразу надійде повідомлення у застосунок А24.» якихось дат, приблизного часу не надають, зовсім нічого. Це взагалі законно просто утримувати кошти на рахунку без ніякої причини і не займатися моєю заявкою? Якщо ви хочете проблем з банкінгом, та те щоб ваші кошти були заморожені протягом довгого часу, і вам не давали жодної відповіді можете користуватись цим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 14:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
lybka2015 6 серпня 2024, 11:00
Заблокували карту без попередження, не можливо зняти власні кошти.Час вирішення проблеми кажуть не обмежений.Ніколи не користуйтеся даним банком, якщо не хочете очікувати щоб вам дозволили зняти власні кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 16:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
shevchouk 5 серпня 2024, 19:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 5
От і прийшов до мене час блокування рахунків в А-Банку. Спочатку повідомлення, що частково обмежена картка, типу можна розраховуватися в оффлайн магазинах. А потім повне обмеження:

Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.

Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».

Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.

До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 19:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Полезный комментарий
shevchouk 6 серпня 2024, 20:09
Дякую. Проблема вирішена, в думках вже закривав рахунок. Не очікував, що буде таке оперативне вирішення проблеми.
Korustuva4 5 серпня 2024, 13:15
Доброго дня всім глядачам мінфін. В мене сталося дуже прикра ситуація. Банк не допомог купити ліки. Я попросив знайомих, щоб вони мені допомогли коштами на ліки, всі підтверджуючи документи були надані до чату. По моїй картці на момент блокування обороти за весь період часу становить 300 гривень. Коли мені переказали кошти у сумі 200 гривень, мені автоматично приходить сповіщення, що я не можу більш користуватися рахунком, без підтверджуючих документів. Тобто банк мені за 200 гривень заблокували карту. Учора ввечері в мене закінчились ліки, які я використовую для зниження тиску, так як хворію, в мене гіпертензія 2 ст. Я стояв біля аптеці, умолял банк, щоб мені дали змогу купити ліки, банк нажаль відмовив. Мені дуже сподобається додаток абанка, він швидко працює, все гаразд. Але нажаль, після того як я надав всі докази до чату абанка, я досить чекаю, коли банк дасть смогу користуватись. Я бачу, що не в мене одного така ситуація, жахливо. Сподіваюсь на швидке вирішення питання зі сторони банка.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2024, 17:32
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Ваш застосунок Абанк24
Проблема вирішена
Анастасія Дорич 5 серпня 2024, 11:10
Обмежили використання грошей по карті, тому що був перевищен ліміт, надала інформацію через телеграм бот, звідки надходять гроші, прийняли мою заявку і досі вона в обробці, вже пройшов тиждень, ніякого результату, скільки ще треба чекати? Неможливо використовувати гроші, по займала у рідних і чекаю у моря погоди.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 16:32
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Darina007 5 серпня 2024, 10:40
Добрий день. Я волонтер, займаюся машинами для ЗСУ. Вже більше 3 років користуюсь картою А-Банк. Тиждень тому, в мене заблокували карту, я підтвердила дохід, прікріпила посвідчення волонтера та чеки. Через 4 дні карту розблокували, та я скинула зі своєї іншої карти ОТП-банка суму у розмірі 50 000 грн на карту А-Банку, тому що це моя звичайна карта якою я користуюсь завжди!!! Та відразу після переказу коштів карту заблокували!!! Це що таке? Вже не можна пересилати кошти з карту на карту!!! Ці кошти повинні йти на закуп авто для хлопців! Квитанцію про переказ скинула до підтримки! Але це все час, якого в нас немає!!! Прошу дуже допомогти, ситуація просто сюр.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 15:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
fopmonastyrnyi 5 серпня 2024, 10:19
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 182
банк дал кредитные деньги на ФОП, потом в ненужный момент начал их резко забирать не предупреждая, просрочек ничего такого нет, все вовремя платится, не рекомендую с ним работать!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2024, 14:22
Добрий день!

Надання ліміту на поточний рахунок в банку відбувається на індивідуальних умовах та залежить від багатьох факторів. Основні з яких це відсутність заборгованостей перед нашим банком, активне користування банківськими продуктами, позитивна кредитна історія тощо. Наразі за інформацією в банку Ваше кредитне навантаження є суттєвим, тому наразі можливість зберегти ліміт відсутня. Проте ми зможемо переглянути таку змогу після закриття кількох з активних угод в інших фінансових установах.

Будемо раді продовжувати надавати зручний сервіс для Вас, в тому числі у вигляді ліміту в подальшому
Anastasiia Halenko 4 серпня 2024, 21:11
Користуюсь АБанком понад рік, все чудово, гарний додаток та й комісій не так забагато.
Чоловік працює моряком, та останній контракт отримувала його зп на картку, кожен раз було обмеження по финмоніторингу, та кожен раз разблоковували через годину або впродовж дня. Останнє обмеженя вже триває понад тиждень, та я бачу я не одна така та у всіх одна й та же відповідь мов чекайте велика черга. Його зарплатня єдине джерело доходів у родині, усі довідки у вигляді pay slip та свідоцтва про шлюб та інше вже надійслани (у четвертий раз мабуть за рік). Чи можна якось пришвидшити це бо без грошей важко? А так гарний банк та й співробитники ввічліві. Іноді в Одесі на Глушка немає валюти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2024, 9:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

За питанням наявності коштів у відділенні радимо перед зверненням робити замовлення через застосунок Абанк24 на певне відділення, в такому разі Ви зможете розраховувати на замовлену суму. Будемо раді співпрацювати надалі.
Полезный комментарий
Anastasiia Halenko 5 серпня 2024, 12:25
Дякую за швидку відповідь та вирішення проблеми. Буду вашим гарним відгуком у морі п2п кріптовалютчиков та дроперів :)
JMfin 4 серпня 2024, 13:03
Служба поддержки А-банка выручала не раз.
Сегодня восхищён работой оператора Нелли (87644).

Обратился с вопросом об уточнении условий одного из банковских продуктов для физлиц.

Получил компетентную системную (!) консультацию, которая помогла принять решение, с учётом различных нюансов.

Когда получаешь ответы на свои вопросы, уже радуешься. А когда человек консультирует, вникая в твою ситуацию, и показывает расклад вариантов выбора, да ещё и терпеливо доводит до твоего сознания, то настроение улучшается на порядок)!
Таким стало сегодня общение с Неллей.

Благодарю А-банк за подбор сотрудников; сотрудников — за качество работы.
При таком взаимодействии, глядишь, «дойдём и до Европы»))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 серпня 2024, 13:20
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук про нашу службу підтримки та роботу співробітника! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені отриманою допомогою. Ваші слова надихають нас продовжувати надавати високий рівень обслуговування. Інформацію про даного фахівця нами буде передано додатково 😊🍏
Проблема вирішена
andriisydoruk 4 серпня 2024, 7:15
28.07.2024 Банк заблокував карту. В мобільному додатку було повідомлено про те, що необхідно занести один документ з переліку. В переліку був варіант — договор купівлі/продажу. Я відповідно заніс даний документ в банк (29.07.2024), оператор зняв скріншоти. Також там було повідомлення, що розгляд повинен відбутися за добу, тобто 24 години, також інформація про 1 робочий день зазначена в договорі. Після чого пройшов вже тиждень, карта заблокована. Звернення в службу підтримки банку не допомагає, або бот або оператор пишуть наполегливо очікуйте. Також я цікавився, чи потрібні ще якісь документи, відповідь та сама — очікуйте. Спершу оператор в додатку сказав про 1 тиждень на очікування розгляду питання, хоча зазначено в договорі 1 робочий день. На даний момент тиждень пройшов, тепер пишуть просто: очікуйте без будь-яких термінів. Повідомляють, що багато подібних звернень і черга. Я просив повідомити номер черги чи зв’язати з профільним спеціалістом, на що отримав відмову. В додатку чітко пише 1 доба, в договорі пише робочий день. Фактично спершу кажуть 1 тиждень, після чого кажуть що термін не визначений. На даний час карта залишається заблокованою, ніяких додаткових документів не просять, наданий документ не розглядать, термінів не повідомляють.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2024, 11:37
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Вашу вказану в нашому банку електронну пошту
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Evangelion 3 серпня 2024, 18:36
1 февраля 2024 года мне от родственницы пришло 20000 грн. В тот же момент мой счёт в банке был моментально заблокирован. Служба поддержки сообщила что есть пункт договора 3.3.18 согласно которому банк может заблокировать счёт, но не более чем на 180 дней. На данный момент уже 3 августа 2024 года. Прошло уже более 180 дней. Мой счёт так и не разблокирован. Я был в отделении банка, там абсолютно некомпетентные сотрудники сказали что ничего не могут сделать. Служба поддержки в чате пишет что счёт заблокирован, но не могут предоставить пункт договора или любые другие юридические основания почему они блокируют мои деньги. Сотрудник в чате по имени Алина, номер сотрудника 88278. Сотрудник прямым текстом отказывается предоставить пункт на основании которого они блокируют мой счёт. Это банк Мошенник, если в ближайшее время мой счёт не будет разблокирован и мне не вернут мои деньги, я буду подавать на них в суд. Никому не советую иметь дела с этими проходимцами.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 серпня 2024, 13:23
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі задля розв'язання Вашого питання Вам необхідно прийняти дзвінок від банку. 2024-08-03 з Вами намагались зв'язатись через вказаний Вам в банку канал, проте встановити зв'язок не вдалось. Прохання відповісти в особистих повідомленнях на цьому сайті для надання даних

Стосовно питання спілкування з фахівцем нами було проаналізовано діалог. Під час розмови було надано інформацію про підстави блокування згідно з Умовами та правилами банку. Проте покращення сервісу для нас є важливим, тому розмову буде записано для подальшого уникнення непорозумінь
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
AnnaChtug 3 серпня 2024, 18:19
Не раджу відкривати кредитку картку, або якщо відкриваєте, то мінімум платежів.
Давно користуюся. Все було добре, до 2 серпня.
Почну з того, що відклала всі покупки на літо. Орієнтовно за літо здійснила 60/70 оплат.
Використовула кредитку і одразу погашала.
1 серпня я погасила кредити.
На 1 і 2 серпня (ранок) у мене залишок моїх коштів 162,54
Вечером 2 серпня все різко змінюється і я винна банку 3 тисячі.
Кажу оператором, а мені кажуть дивіться виписку.
Я питаю, чому мені не правильний баланс відображався, бо я завди покривала мінуси.
Мені не хочуть давати відповіді, і кажуть тільки виписка правильна. А те що вам відображається, то це мої проблеми.
Прошу щоб глянули розробники додатку як мені це відображалося і чому. Такої змоги кажуть не мають.
Отак я пошита у дурнях.
І тепер спробуй доведи, що у тебе були плюси на картці.
Тому раджу всім поповнювати А-банк дуже обережно. І всі транзакції чітко фіксувати і дивитися з випискою.
Бо вони ні в чому не винні.
абанк
Відповідь банку
Гость 4 серпня 2024, 16:17
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок. В даному випадку списання коштів з картки відбулось за операцію, яку Ви проводили 10.07, проте її списано з рахунку фактично не було. При проведенні операції за карткою дійсне списання коштів з рахунку може буде проведене після того, як банк-еквайр (власник термінала сервісу, на якому проводиться операція) може списати кошти з затримкою (до 30 днів). Наприклад, у разі якщо товар або послуга надається з затримкою або інших випадках. Фактичне списання коштів з Вашого рахунку було проведене 02.08.

Ми раді, що ваше питання було успішно вирішено, і завжди готові допомогти! 🍏
Проблема вирішена
Ганна Василінич 3 серпня 2024, 14:17
26.07.2024 року заблокували гривневий та валютні рахунки через фінмоніторинг, я через годину в телеграм банку подала всі підтверджуючі квитанції надходження коштів на валютні картки (чоловіка мама з-закордону пересилає кошти на мене як Допомога рідним). Мені написали запит у оброці, це становит одну добу.
На наступну добу бачу не розблокували, я їм знову пишу. Відповідь: на даль, через багато звернень регламент збільшився. Окей, почекаю.
31.07.2024 року звʼязалась з оператором по телефону та оператом телеграм-чату, для того, щоб тимчасово (на 15 хвилин) розблокували мені рахунок, для внесення коштів, так як останній день пільгововго періоду і потрібно було погасити кредитку. Вони мене за ніс водили до 19:30 (подала я змит о 16:10), запит в обробці, запит в обробці. Хоча оператор сказав 10 хвилин всього обробляється запит. Ще запитала у оператора скільки днів обробляються запити по блокування рахунків через фінмоніторинг, на що була відповідь ДО 1 ТИЖНЯ!
01.08.2024р. Зранку звісно ж у мене знялись відсотки за просрочку кредитних коштів. Думаю ну нічого, сума 260 грн, не багато, почекаю 02.08 якраз тиждень мине і картку розблокують, та й погашу суму.
Сьогодні 03.08.2024 р. пройшов тиждень, картку так і не розблокували — запит в обробці. На що мені знову оператор пише, що запит обробляється до 1 тижня, але тиждень вже минув!
Так запит в обробці може бути і тижнями і місяцями. Якщо знову не дотягнуть до 31.08, щоб у мене знлву вийшла просрочка і зрову спишуться відсотки за користування кредитними коштами, а там уже і ляже моя кредитна історія.
Загалом: користуюсь я банком біля 2-ох років, завжди була задоволена, а зараз я зрозуміла, що у них клієнтоорієнтованості — нуль цілих нуль десятих. Не рекомендую банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2024, 16:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Yanapas999 3 серпня 2024, 14:15
Я багатодітна мама, в мене четверо дітей. 1.08 благодійний фонд Естонська рада у справах біженців надав мені фінансову допомогу. Як тільки кошти зайшли на карту їх тут же заблокували, за превищеня ліміту надходжень, і сьогодні вже третій день як я не можу зняти кошти, я розумію що банку по барабану за що мені купляти продукти дітям, памперси, тим більше ця карта є моєю основною картою. В надходженнях чітко написано від кого поступили кошти, що ще тут потрібно доказувати? В чат боті кажуть одне і теж, надайте чеки від фонду що це дійсно він вам зробив переказ, тільки фонд квитанцій не надає, так мені сказали. І що тепер робити не розумію, сумма не маленька 54000 грн.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2024, 16:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Meimo 3 серпня 2024, 12:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76
Больше 8 лет пользовалась банком, и на тебе такое нахожусь в другой стране и за секунду заблокировали карту, полный ступор и шок предоставила довидки и ждать теперь неопределенный срок (((даже нет слов дальше что-то возмущатся (((((
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2024, 15:25
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝