×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Очень довольна обслуживанием
Написати коментар
Отвратительный банк
Мне вторые сутки не хотят разблокировать карту, при том, что я надала все что нужно.хотя из--за такой мелочной суммы, это смешно. Сотрудники в онлайн поддержке, отвратительные, я им задаю вопросы, они их игноритят и просто отвечают по шаблону.
Коментарі (2)
Утримують кошти 4 місяці
Бажаємо зауважити, що на деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі передана інформація про Ваші контакти перебуває на опрацюванні, Вам варто очікувати на дзвінок від фахівців. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Коментарі (3)
один підпис- три документа
Згодом отримав смс з посиланням на договір-анкету. Виявилось, що мій єдиний підпис тиражований на три документи:
1)квитанція про отримання коштів
2)довідка про систему гарантування вкладів
3) анкета-заява де вказано, що це договір зі строком дії 90 років!!! (я не помилився).
Звернувся на гарячу лінію.
Представник А-банку повідомила згідно яких законів вони пропонують підписати анкету заяву і згідно якого закону має бути мій підпис під ознайомленням з гарантування вкладів, а також зазначили, що я мав поставити підпис за отримання коштів.
Також, що вони відійшли і не планують повертатись до паперового підтвердження підписом.
На моє уточнення- згідно якого закону мій один підпис був тиражований на три документи?
Відповідь- це було зроблено для вашої зручності.
Повторив питання, відповідь — іншої відповіді у нас для вас немає.
Зауважте, про існування анкети-заяви і про ознайомлення з гарантування вкладів я дізнався коли там вже стояв мій підпис.
На це оператор відповіла, що я міг з ними ознайомитись будь-де і на касі в терміналі і у фахівця в відділенні і на сайті, а те що я не знав, що вони існують в природі то не їх проблема бо можливість ознайомитись була.
Також, я звернувся з проханням видалити з їх бази свої персональні данні. Повідомили, що видалили але підтвердження цьому не має бо така форма у них не затверджена. Договір на 90 років є, а підтвердження про його розірвання- не передбачено. Просто вірте А-Банку.
Наданий підпис, за яким було підписано 3 документи було проведено в банку на терміналі в касі згідно з діючим законодавством. Щодо підписання документа на терміналі та подальшого відправлення, банку здійснює цю операцію на підставі постанови НБУ № 7 від 22.01.2021 Про затвердження Положення про додаткові вимоги до договорів про надання фінансових послуг та фінансових платіжних послуг, укладених банками зі споживачами (розділ 3). Інформацію про надання до підпису довідки про фонд гарантування вкладів викладено Виконавчої дирекції Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
(рішення 26.05.2016 № 825 розділ 4).
Звертаємо увагу, що на екран термінала при підписанні виводиться інформація про те, на якому документі або документах буде введено підпис. Для зручності, підписання проводиться 1 раз на всі зазначені документи на екрані.
За питанням видалення Ваших даних, наразі Ваші дані було видалено за Вашим зверненням
Коментарі (4)
Заблокировали карты и не дают сроков решения проблемы
Написати коментар
Жах!!!
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за незручності. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами🍏
Коментарі (1)
Благодарность отделению г. Харьков
Написати коментар
Заблокировали деньги! Не хотят закрывать счет и возвращать деньги
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Ми вже передали Ваше питання на пришвидшення. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (10)
Подяка за гарне професійне обслуговування
Коментарі (1)
Шахраї
Згідно з умовами договору, погашення заборгованості за розстрочками відбувається шляхом списання платежу з Вашої кредитної картки. У разі відсутності особистих коштів на картці, погашення здійснюється за рахунок кредитних коштів. Через несвоєчасне внесення платежів договір розстрочки було погашено за рахунок кредитних коштів та виникла заборгованість.
Ми неодноразово намагалися зв'язатися з Вами для обговорення ситуації, проте наші спроби були безуспішними. Рекомендуємо Вам погашати заборгованість відповідно до рішення суду.
Коментарі (11)
Обрыв финансового договора за вывод средств по заявке моно банка
БРЕД!
сам банк тебя в пух и прах за 30−60к грн будет без документов пинать!
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
Коментарі (9)
АБанк обмежив доступ до картки після оплати продуктів в АТБ
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
Коментарі (2)
Банк заблокував картку, за перевищення ліміту.
Надав усі документи.
Зауважу, що не проводив транзакцій, які мають високий або занадто високий ризик для банку, лише побутове використання, та перекази ТІЛЬКИ на свої картки.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Коментарі (1)
Вирішення проблем
Написати коментар
Нав’язування кредитів, токсична комунікація
А це значить, що в цей нестабільний час, якщо картку хтось вкраде, або зламає онлайн, то я ще й буду винна кредитні кошти!
Після того, як я подала заявку на закриття рахунку мені ще телефонували (в робочий час, чим відволікали мене від роботи!!!) і надсилали нав’язливі листи із зазначеною сумою пропонованого кредитного ліміту.
Підтримка груба, нав’язлива і некомпетентна!
НЕ рекомендую, якщо ви не плануєте брати кредит і всіляко уникаєте грубого, нав’язливого, некомпетентного і непрофесійного сервісу.
Дійсно, картка АТБ є кредитно, що вказується в умовах при її відкритті та на неї може бути встановлений ліміт за рішенням банку, проте Ви, як і було наведено, можете зменшити даний ліміт самостійно в застосунку Абанк24 в налаштуваннях картки на суму, яка для Вас є потрібною, або встановити 0.
Наш банк має високий рівень безпеки, тому проведення операцій не вами фактично є неможливим, якщо Ви самостійно не передаєте персональні дані, картку або доступ до застосунку.
Процес закриття картки передбачає відправку коду за Вашим номером телефону, проте якщо інформацію з цього повідомлення Ви не передасте фахівцям, Вам надійде дзвінок.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки. Прикро, що Ви прийняли рішення закрити картку, сподіваємось з часом Ваша думка зміниться.
Коментарі (5)
Блокування картки, підтвердження походження коштів
Але вчора, коли намагався розплатитися карткою на заправці банк відхлиив транзакцію, а у додатку з’явився напис, що моя карта заблокована і потрібно показати походження коштів.
Далі починається найцікавіше, телефоную на гарячу лінію, де хамовитий оператор після пояснення усією ситуації каже мені наступне, «Для того щоб ми розблокували карту, вам потрібно надати підтвердження походження коштів. Якщо Ваш батько перевів Вам кошти, Ви маєте надати ЙОГО довідку про доходи або податкову декларацію»
На питання яким чином вимоги банку іншої країни можуть стосуватися громадянина США, оператор відповів мені що це вимога не до нього, а до мене. А на питання передачі персональних даних 3 м особам, оператор відповів «Вам же потрібно розблокувати карту, якщо Ваш батько заробляє гроші, то яка проблема надати інформацію про джерела доходу», тобто виходить маніпуляція, що це потрібно мені і я маю цю інформацію надати.
Не дуже зрозуміла і приємна ситуація, і особливо дуже цікаво, якими нормативно-правовими актами керується банк, коли потребує довідку про доходи іншої людини, ще й громадянина іншої країни. Особливо, коли це стосується закриття кредитного ліміту по карті, щоб не платити відсотки.
Не зовсім розумію, як з цієї ситуації вийти і вирішити ії, адже усім зрозуміло, що вимога банку іншої країни надати довідку про доходи зовсім недоречна.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Для зняття даного обмеження прохання надати запитані підтвердження на підставі постанови НБУ №110. Для пришвидшення розв'язання питання прохання надання повної інформації про дійсне джерело надходжень. Якщо переказ відбувається від родича, прохання додати підтвердження родинного зв'язку, тощо.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки для уникнення таких ситуацій у майбутньому
Коментарі (4)
Нарахування кешбеку
Дякую дуже!
Нарахування кешбеку проводиться за допомогою MCC коду який закріплений за терміналом. Якщо нарахування не було проведено автоматично зазвичай це каже про те, що код термінала був невідповідним тематиці.
Будемо раді продовжувати допомагати у розв'язання Ваших питань! 🍏
Коментарі (1)
Кошти зависли на рахунку: неприпустиме зволікання
Я зробив переказ понад 100 тис. грн з рахунку в іншому українському банку на розрахунковий рахунок в А-Банку з метою відкриття депозиту. Однак, гроші не були зараховані на мій рахунок. Пройшло вже 2 дні, але кошти досі «висять». Я надав квитанцію СЕП-переказу, а також всі необхідні довідки про зарплату з податкової та Пенсійного фонду про страхові виплати.
Раніше проблем з банком не виникало, але тепер зіткнувся з цією ситуацією вперше. P2P-перекази заблоковані, і я не можу скористатися своїми грошима. Це неприпустимо.
Прошу вирішити це питання якнайшвидше.
Ми проінформуємо Вас за розв'язанням даного питання
Коментарі (2)
Шахрайство в касі
Ваше питання було уважно розглянуто нашими фахівцями. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні».
У разі наявності ознак пошкодження банкнот, касир може відмовити у їх прийнятті. Це пов'язано з тим, що наш банк не працює з інкасо. На жаль, ми не маємо можливості встановити, чи була конкретна банкнота видана раніше нашим банком або чи була вона пошкоджена після видачі.
Коментарі (1)
Мошеннический банк!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
Коментарі (7)