Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
nasyysnks 15 квітня 2025, 15:43
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 104
Доброго дня.
А Банк мала кредит в цьому банці і вийшла на прострочення. Прийшло повідомлення на вайбер, що будемо вирішувати в суді це питання, я хотіла домовитись щодо реструктуризації заборгованості і що я зацікавлена закрити кредит без суду, просто з можливістю поділити на частини кредит і закривати його по трохи, мені зовсім нічого не запропонували, дали на закриття всієї суми яка становить 74000 за три дні, писала навіть до підтримки і ввечері, мені сказали, що відділ який займається кредитами не працює, але можливість реструктуризації буде і зателефонувати зранку.
Звичайно я хочу вирішити, якомога швидше питання, але немаю можливості все закрити одним платежем, тому і запитувала, чи можемо прийти разом до чогось
Я телефоную зранку, сказали що нічого не можемо запропонувати, вашим питанням займається інший відділ, в телеграм боті написали теж саме, але що це за відділ, який працює окремо від банку, пише з невідомого номеру і ставить мені умови.
Спробувала найти варіанти рішення з персоною, яка і написала мені на вайбер та ставив якісь сроки, навіть не спробувавши мене вислухати.
Після того як я запитала, а чи може він представитись, він окрім імені та по-батькові нічого не написав, далі ігнорував. Але як тільки я задала йому це питання, на мій номер почалась спам атака, з анонімних номерів, беру слухавку і одразу скидає.
Ось це реально людське відношення, до клієнтів. Я не від кращого стану життя взяла кредит і вийшла на протермінованість, але я хочу вирішити це нормально, а розпочинається якийсь терор, про що я даній персоні і написала, який і є «співробітник» чи ні не знаю, що не розумію с ким спілкуюсь з шахраєм чи з співробітником банку.
Якщо я зацікавлена в вирішенні питання і хочу закрити питання, запитую чи є можливість, якось вирішити все по людському, мене ігнорували.
Найгірше обслуговування і підтримка.
Могла би прикріпити скріншот спам активності та переписку із Сергієм Петровичом «співробітник»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 квітня 2025, 19:02
Дякуємо за відгук!

У разі прострочення банк має право вживати заходів для врегулювання заборгованості та інформувати клієнта про можливі наслідки. Ми зацікавлені у вирішенні питання, тому з Вами вже зв’язались відповідальні фахівці та надали варіант погашення. Спільно з Вами ми можемо знайти найкраще рішення і завершити цей процес на вигідних умовах для обох сторін.
Pravda67 15 квітня 2025, 13:44
Карта заблокована згідно виконавчого провадження. Кошти згідно провадження були сплачені у повному обсязі. Виконавчою службою були надіслані листи у банки про розблокування рахунків. Відповідно рахунки у банках були розблоковані. Вашим банком було частково зняті кошти по виконавчому провадженню яке вже було закрите. Прошу дати відповіть на основі чого було знято кошти і хто мені тепер має їх повернути. Це вина вашого банку і я вимагаю повернути мені незаконно зняті кошти у найкоротші терміни
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 квітня 2025, 16:40
Добрий день!

Як фінансова установа, ми діємо в межах чинного законодавства та зобов’язані виконувати платіжні вимоги, що надходять до нас від органів державної виконавчої служби. У разі надходження такої вимоги банк має провести списання у межах зазначеної суми.

Якщо на момент виконання вимоги заборгованість вже була погашена, виконавець мав можливість відкликати її до здійснення списання. На жаль, банк не має повноважень змінювати статус або скасовувати вимогу після її надходження.

Наразі питання вирішене — дякуємо за прийнятий дзвінок. Завжди готові допомогти та будемо раді подальшій співпраці!
natastar 12 квітня 2025, 22:27
В Запоріжжі, в Миколаєві, деб не зверталась з розумінням та доброзичливістю зустрічали у відділеннях. Сьогодні в вайбер ставила запитання по запізненням по сплаті «захист на кожен день». Швидко прийшла відповідь. Все зрозуміло. Мій знайомий вже не надіявся порозуміння в своїх боргах, як тільки через суд. Але настільки несподівано і швидко банк пішов на зустріч, що за півроку і досі не вірить що людяність є. ДУЖЕ ВДЯЧНІ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 квітня 2025, 9:18
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно чути, що ви отримали підтримку та розуміння у наших відділеннях, а також швидку відповідь на ваше запитання.
gryngo6133 11 квітня 2025, 16:08
Я змінила свій пристрій. Мені відправили 13000 грн і мені терміново треба було сплатити за навчання в автошколі. Але мені відразу ж заблокували картку. Щоб розблокувати картку мені треба було поговорити з підтримкою на відео. Надати всі докази звідки гроші. Хоча мені їх поповнила моя рідна людина. Я все їм відправила і всі перевірки пройшла. Але вже йде другий місяць як я не можу розблокувати свою картку і вивести свої кошти. Невідомо скільки це блокування може же тривати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 квітня 2025, 18:04
Добрий день!

Хочемо зазначити, що банк не блокує картки Клієнтів безпідставно. Наразі для детальної перевірки нами було відправлено особисте повідомлення з уточненням інформації. Будемо раді отримати відповідь на нього та допомогти в розв'язанні даного питання.
Andrijenko52 11 квітня 2025, 14:22
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Хочу висловити велику Подяку заступнику керівника відділення номер 90 м. Полтава Литовченко Віті Романівні
Дякую за постійну допомогу у всіх моїх питаннях, за якісне та доступне навчання мене, як пенсіонера, в додатку а24 і інших продуктах банку.
З Вітою завжди приємно та комфорнто працювати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 квітня 2025, 15:06
Дякуємо за відгук!

Нам дуже приємно, що Вам комфортно та зручно з нашим сервісом. Завжди раді допомогти💚
Проблема вирішена
vladzio95 10 квітня 2025, 18:50
Відділення за адресою: Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1
Скинув мені друг гроші на карту які був винен, (зичив в мене готівку), тепер кошти заблоковані, довідки які кидав в боті не підходять банку, дімітів ніяких я не перевищував, звязатись з банком не можу щоб вирішити цю проблему, відеоверифікацію про яку банк дзвонив говорив незнаю навіть де знайти, хочуть пояснення і документи за моїх 36 тис грн, не рекомендую поки не вирішимо це питання
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 20:19
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 травня 2025, 12:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тут і зараз 10 квітня 2025, 13:28
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 130-А прим 58
Хочу написати велике дякую за приємну консультацію та ввічливість співробітника вашого банку за адресою вул. Келецька, 130-А м.Вінниця. На жаль, не запам’ятала його ім'я, але дуже хочу виділити приємне спілкування, не нав’язливість та професійність. Також було приємно, що запропонували посидіти біля консультанта, поки у касі був інший клієнт, щоб не очікувати стоячи🥰
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 14:35
Нам приємно, що Ви задоволені нашим сервісом. Будемо раді подальшій співпраці та впевнені, що нам ще вдасться Вас приємно здивувати 🥰
Проблема вирішена
AlinkaKo 10 квітня 2025, 12:18
Хочу залишити відгук щодо роботи А-Банк (aBank) при оплаті кредиту в ПУМБ.

06.04.2025 я здійснювала оплату кредиту через застосунок ПУМБ, обравши поповнення карти через Apple Pay з карти А-Банку. При підтвердженні платежу на екрані відображалась сума 1899,60 грн — саме стільки мені потрібно було для погашення кредиту.

Проте після підтвердження платежу з моєї карти було списано 1916,70 грн (скріншоти додаю). Так, я розумію, що комісія може бути, але вважаю абсолютно неприйнятною ситуацію, коли кінцева сума до списання не відображається ДО підтвердження операції. Якби я одразу побачила, що буде комісія — оплатила б іншим способом та уникнула зайвих витрат.

Окремий «квест» — звернення до підтримки банку. Пояснення ситуації трьом різним операторам зайняло більше години, поки нарешті погодились зареєструвати моє звернення. Через декілька днів мені зателефонували, але я була на роботі й не могла відповісти. Альтернативного способу комунікації ніхто не запропонував, довелось знову писати в чат.

Відповідь банку щиро розчарувала:
«Порушень не виявлено, повернути комісію можливість відсутня, так як комісія була списана коректно згідно діючих тарифів карти. З тарифами можна ознайомитись в застосунку А24, а також на офіційному сайті Банку.»

Проблема не у самій комісії, а у повній непрозорості сервісу та зневазі до клієнта — кінцева сума до сплати має бути чітко видно ДО підтвердження платежу.

Також хочу звернути увагу на якість підтримки: практично будь-яке звернення займає мінімум годину часу, оператори дуже довго відповідають та важко розуміють суть питання. А зареєструвати скаргу — взагалі ціла історія, без наполегливості клієнта її навіть не фіксують.

При цьому банк стабільно телефонує майже щодня уточнити, коли я внесу платіж по кредиту, хоча він встановлений на конкретну дату (28 число). Це виглядає нав’язливо та неетично.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 16:16
Добрий день! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від обслуговування.

Щодо списання комісії: згідно з тарифами Вашої картки, комісія за проведення подібних операцій дійсно передбачена. Проте, Ваше зауваження щодо відображення цієї інформації на етапі підтвердження вже передано профільним фахівцям для розгляду можливості реалізації.

Окремо хочемо повідомити, що Ваші звернення до служби підтримки записані та детально проаналізовані для покращення якості та оперативності наших відповідей. Ми цінуємо Ваше терпіння та розуміння.

Ваш відгук є важливим для нас, адже він допомогає покращити якість наших послуг. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще.
Kiev1984 10 квітня 2025, 0:04
Користуюсь послугами, А банку зокрема карткою, А банк — Атб все норм і тут я вирішив зробити переказ через додаток з карти А банку на свою карту в банку Аккорд на суму 3 тисячі гривень і гроші зникли !? З мого рахунку в, А банк вони знялися, а в Аккорді не з’явилися, подзвонив в службу підтримки одні кажуть 100% знялися і квитанція є, інші говорять до нас кошти не зайшли!!! Подумав може помилився з реквізитами, але ні все правильно, відправив в Аккорд квитанцію, але кошти не заходили. Знову звоню в підтримку, А банку виявляється платіж завис в обробці таке іноді трапляється і відмінити його не можливо треба почекати або кошти переведуться або повернуться.
Наступного дня кошти повернулися на карту, А банку і я продовжую користуватись послугами банку незважаючи на даний інцидент, я задоволений роботою служби підтримки до якої легко додзвонитись і вирішити проблему без походу у відділення. Рекомендую, А банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 10:02
Добрий день! Ми вдячні за детальний відгук, адже завдяки ньому ми маємо змогу подивитись на питання очима клієнта.

В даній ситуації дійсно, платіж перебував на етапі очікування на фінальний статус, що може зайняти певний час. Усі Ваші звернення до підтримки були детально перевірені та ми додатково запишемо їх для покращення сервісу. Бачимо, наразі питання дійсно є успішно вирішеним, а переказ є поверненим.

Будемо раді подальшій плідній співпраці даруючи лише позитивні емоції від обслуговування!💚
Вікторія Кузьменко 9 квітня 2025, 22:06
Відділення за адресою: Харків, пр-т Петра Григоренка, 3
Я сьогодні була в магазині АТБ- місто Харків, за адресою: Петра Григоренко, 4 б!
До мене дуже не навʼязливо, звернулась Ваша співробітниця- Барабашова НадіЯ, вона відразу зацікавила мене, по цьому нічого не навʼязуючи!
Мені дуже приємно було спілкуватися з Надією- і як з людиною, і як з працівником банку!
Це найкращий працівник банку за все моє життя!
Вона все чітко пояснила, допомогла з інформацією, всюди зареєструватися, пояснила чітко та доступно всі переваги карти А- Ьанк- АТБ, мені не хотілося навіть завершувати це спілкування!
Також, Надія запросила мене в відділення банку, куди, доречі, можна з собачками, а для банківської системи в Харкові- це Велика проблема!І, завдяки, Надії Барабашовій та її першокласному обслуговуванню, я обовʼязково завітаю до відділення Вашого Банку!
Надія, на своєму місці- дуже любить свою роботу, вміє дуже добре спілкуватися з клієнтами та дуже ввічливо, нічого не навʼязуючи!
Банківська система після спілкування з Надією- тепер не безнадійна!
Це лучик світла в Банківській системі!
Дуже жаль, що моя ЗП карта не в А-Банк!
Дуже прошу відмітити бездоганну працю Надії Барабашовоі, особливо в грошовому еквіваленті!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 9:20
Велика подяка за Ваш відгук та приділений час, щоб його залишити! Ми раді, що Ви залишились задоволені обслуговуванням та впевнені, що незабаром, матимете змогу в повному обсязі оцінити усі переваги співпраці з нами. 😉
Barsikk 9 квітня 2025, 15:15
Осенью 24 года банк прекратил со мной фин. отношения, ссылаясь на то что был перевышен лимит. За окном 25 г. На карте осталось несколько грн. Решил позвонить и спросить банк, можно ли с ним продолжить сотрудничать. За это время много воды утекло… Заодно решил проверить где я превысил лимит, если работал с банком только кредиткой через терминалы в магазинах и погашал строго в сроки. Не разу просрочек не было. Оказывается за весь 24 год у меня было всего несколько поступлений на депет. карту — в январе 20тыс.грн. и в феврале 50тыс.грн., делал обмен по программе НБУ — валютообмен. И всё — какое превышение лимита? И тем более заблокировали меня в августе 24 г, спустя пол года после последних операций, которые проводил зимой.
Ответ банка сегодня на гор. линии меня шокировал — банк прекратил с Вами сотруднчать и Вы можете этот остаток в несколько грн. перечислить на др. банк согласно нашему стандартному заявлению. А в заявлении я должен указать след.
У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК "
(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1
ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення»)
Получается я должен признаться доброволно, что я финансировал тер. организации??? А на основании чего они это взяли??? У них есть доки, решение суда, письмо от СБУ и т. д. Просто они так решили и по др. не хотят отдавать деньги и закрывать счёт. А может это мошенечество со стороны банка? Почему я не имею право написать своё Заявление в произвольной форме о закрытие счёта, а должен только писать их Заявление с их идитской формулировкой???
Работаю сегодня с гос. банками Приват, Ощад, работаю с ком. банкам ПУМБ, ТАС, Кредит — Днепр и др. Имею полож. историю в бюро кредитных историй. А вот, А — Банк решил по своему и им наплевать на клиентов. Перезвонили повторно с гор. линии и опять тоже самое сообщили — подписывайте наше Заявление, что я террорист или деньги не отдадим.((
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 15:30
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Раніше банком було надано інформацію на основі Вашого іншого відгуку на даній платформі. Банк не висуває звинувачень. В тексті заяви зазначено підставу прийнятого рішення. Дебетування залишків коштів може бути проведене саме на основі наданого документу згідно Умов та правил надання банківських послуг
Inform1 8 квітня 2025, 20:41
Если вы оформили карту либо рассрочку, потом в 1 день, банк меняет условия в худшую сторону для клиента и вас не ознакомиться с условиями, без вашего согласия. А оператор будет долго извиниться и говорить вот такие условия и ничего нельзя сделать. Реально обходить стороной этот банк. Даже если вам сейчас обещают хорошие условия, завтра они их изменять в свою сторону лучше, а вам скажут ну извините, но платите!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 квітня 2025, 12:20
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте про усі можливі зміни в умовах банк повідомляє заздалегідь, використовуючи різні канали комунікації.

Наразі для детальної перевірки нами було відправлено особисте повідомлення з уточненням інформації. Будемо раді отримати відповідь на нього та допомогти в розв'язанні даного питання
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana30081980 6 квітня 2025, 14:53
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Металургів, 5
Зручний і зрозумілий мобільний застосунок. Швидке оформлення, гарна робота онлайн спеціалістів. Гарний банк, мені сподобалося.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 квітня 2025, 15:09
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо вашу довіру і раді, що вам все сподобалось. Ми завжди прагнемо до найвищих стандартів обслуговування, адже ми банк з акцентом. 😎
oleksa778 5 квітня 2025, 14:34
Довгий час користувалась рахунком як ФОП, а також додатком термінал у смартфоні.
Одного дня заблокували термінал, нібито через підозрілі транзакції.
Надала усі чеки, фотографії бізнесу, та отримала через декілька днів повідомлення у чаті з оператором що все добре, термінал розблокован та кошти за еквайрингом будуть відшкодовані наступного дня. Тим часом, у той самий день отримую повідомлення, що банк вирішив розірвати договір з послуг терміналу.
І от фантастика! А оператори не можуть пояснити що то за лист, і коли мені повернуть кошти, створили нібито запит у свою технічну підтримку, доба минула — ні грошей ні відповіді!
Бережіть свої нерви і кошти, і не зв’язуйтесь з цим банком ніколи.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2025, 18:41
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Та в пункті 3.3.7 за посиланням:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-510/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
MrMaxim 5 квітня 2025, 0:52
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Сталеварiв, 26
На 205−04−03 моя мати замовила та зняла частину доларового депозиту який отримала купюрами старого зразка. Наступного дня (205−04−04) ми разом зняли другу частину, такими самими купюрами старого зразка. Після я попросив внести усі ці купюри на власний валютний рахунок монобанка. Той самий касир який видавав їх перевірила гроші на детекторі валют який показав що вони справжні. Далі касир почала передивлятись кожну купюру і за допомогою якогось пристроя виявила на 6-х з 35 плісняву, через яку відмовилась приймати купюри. Банкноти не мали жодних недоліків і навіть жодного разу не були складені.

Пів години слухали звинувачення про те що ми підмінили купюри і подібну маячню.
Виходить що справжність грошей в цьому банку залежить від того чи прямують вони до клієнта або до каси.
Візит закінчився тим що гроші зарахували на рахунок, після розмов касира з керівництвом.
Попередні декілька візитів з такою самою оперцією проходили бездоганно, але не цей. Від цього візиту залишилось враження ніби обслужили цигани.

Як так сталось що банк видає гроші які відмовляється брати назад. Якесь викривлене уявлення про сутність банка. На думку працівників цього банку я маю перевіряти кожну купюру, яку отримую у банках України, якимись спеціфічними детекторами. Навіщо взагалі такий банк де відповідальність за справжність грошей які він видає перекладають на клієнта?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2025, 14:38
Добрий день!

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, встановити, що банкнота раніше була видана саме нашим банком, або не була пошкоджена в процесі використання в банку відсутня можливість. Ми завжди рекомендуємо нашим клієнтам перевіряти отримані купюри на місці, щоб уникнути можливих непорозумінь у майбутньому. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки плісняви на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.

Ми розуміємо, що ситуація, з якою ви зіткнулися, була неприємною і викликала негативні емоції. Ваші зауваження щодо роботи касирів та обслуговування клієнтів будуть враховані в нашій подальшій роботі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 травня 2025, 12:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cilestal 4 квітня 2025, 22:53
Обслуговування в цьому банку — просто жах. Служба підтримки абсолютно некомпетентна, не здатна вирішити навіть елементарні питання. Кожен раз, коли звертаюся, відчуття таке, ніби їм взагалі байдуже до клієнтів. Постійно перекидають з одного оператора на іншого, а результату — нуль. Сервіс на найнижчому рівні. Складається враження, що банк існує тільки для того, щоб знімати комісії, а не допомагати людям. Дуже розчарований і не рекомендую нікому.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2025, 9:36
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Михаил Волкобой 4 квітня 2025, 19:20
Дуже виручає в деяких випадках.Приємно мати справу.Люблю коли розумію, як влаштовано.Ребята молодці.Взагалі в мене по відчуттях ентузіазм, щастя.Довіра, підтримка, взаєморозуміння, взаємодія.
Добре мати справу з фахівцями
Ви супер.Пишаюсь вами.Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 квітня 2025, 19:30
Ваша підтримка — це наша суперсила! Дякуємо💪💙
Проблема вирішена
alex6774096 3 квітня 2025, 15:04
Банк заблокував картки, нібито я перевищив ліміт надходження на місяць 30200 грн, запросили додаткові документи, я відправив довідку о заробітній платі в 32000 грн, але цього банку мало… минуло більше місяця так і не розблокували картки, від 3.04.25 відправив заяву до банку на розірвання договору, чекаю на відповідь…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 квітня 2025, 18:08
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ми зв'язались з Вами та надали детальне роз'яснення щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Проблема вирішена
vargas322 2 квітня 2025, 22:13
Поповнив картку своїй мамі через термінал самообслуговування, картку одразу заблокувало. Мама живе в селі, використовувала кошти які я їй надсилав для того щоб платити сусідам за допомогу та віддавати борги які взяла поки не було коштів. З Серпня місяця на цю картку було отримано від мене через термінал самообслуговування всього 38 тис грн. До того ж поповнення були майже всі з одного й того ж терміналу… Сьогодні коли тільки прийшли гроші в розмірі 5000 грн на картку, картку було заблоковано. Щоб отримати свої кошти з заблокованої картки треба сплатити комісію в розмірі 30% від суми яка знаходиться на картці. Що це за комісії? Чому якщо банк хоче розірвати співпрацю не можливо просто отримати власні кошти на картку іншого банку? Свою картку АБанку збираюсь закрити, і рекомендую іншим не звязуватись з цим банком якщо не хочете втратити власні кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 квітня 2025, 15:38
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми вдячні за прийнятий дзвінок, проте на жаль, нам так і не вдалось отримати інформацію з приводу даних клієнта, який має складність з рахунком.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 травня 2025, 12:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
nnnata 2 квітня 2025, 13:00
НЕ раджу мати з ними справу! заблокували кошти. Маю такі сами депозити (заблокували повернення депозиту), на таку ж суму, ще у трьох інших банків — ніяких проблем в загалі. А ці заблокували, я їм вже надала документи, що підтверджують джерело походження. А кошти так і є заблокованими, у додатку приходить додатковий запит на ті ж самі документи, які я вже подала. Купа головняку на рівному місці і неможливість отримати свої гроші!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 квітня 2025, 14:25
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ми очікуємо на ваше уточнення. Повідомлення вже надіслано вам в особисті повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення цього питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝