×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Жахливо
Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, які проводяться клієнтом, з метою виявлення операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі ми з Вами зв'язались і повідомили інформацію щодо розблокування Вашого рахунку.
Коментарі (1)
А БАНК поставили мне ограничения на счет!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (1)
Банк мошенников
Продавал крипту через П2п бота в телеграмм, продал крипту на 8300,4 августа все хорошо пользовался банком, так же продавал крипту все было без проблем, но вчера находясь в Чехии, скинув через приложение Paysend кроны в гривну,17 тысяч гривен, мне заблокировали карту, потребовав за мошенничество 8300 гривен которые я получил за продажу крипты 4 августа + 30% за разрыв отношений с банком. Хорошо, *** с ним, списали 8300 + 30% но что бы получить остаток нужно приехать и забрать деньги на кассе, я им говорю что я за границей и такой возможности нету, на что идёт один и тот же текст, забрать остаток на кассе. Итог, списали деньги за якобы мошенничество+30%+ не хотят отдавать деньги переводом на карту другого банка.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (5)
система безпеки просто «топ»
Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Написати коментар
Ночной диалог
Я коротко постараюсь… Я сейчас проживаю 2,5 года за пределами Украины, но в Европе. И будучи клиентом АБанка написал в службу поддержки… Но из-за своей проблемы так развалновался, что забыл о времени… А на часах было 21:05!!! Чтобы было понятнее — в Германии в будний день не попасть в любой банк, уже после 15:30.
А тут в 21:05 да ещё в Воскресенье!!! И «вишенка на торте» — очень вежливый онлайн сотрудник справочной службы АБанка по имени Сергей за считанные минуты решил очень серьёзные мои проблемы!!! И это ночью в Воскресенье, ещё и через интернет Украина — Германия телемост! Я очень доволен, в такие моменты чувствуешь что ты не одинок и кому-то не плевать на тебя!!! Спасибо ребята из АБанк справочная!!!
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що наш співробітник Сергій зміг допомогти вам у складній ситуації, навіть у неділю ввечері, адже ми працюємо цілодобово. Ми раді, що ви відчуваєте підтримку з нашого боку. Якщо у вас виникнуть ще питання або потреби ми з радістю допоможемо у вирішенні 🍏😉
Коментарі (7)
А-Банк заблокировал деньги и не хочет отдавать!
«Вами досягнуто ліміту поповнень за картками, тому тимчасово призупинено можливість їх поповнити та використовувати кредитні кошти. Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом, відповідно до Закону України „Про запобігання та протидію легалізації доходів…“, тому просимо Вас надати документи, що підтвердять джерело походження зарахованих коштів.»
(Никакой лимит я не превысила, карта была практически новая)
Я ответила что эти деньги перевел мне близкий человек, но все равно скинула им документы которые они просили. Они написали мне что я должна ждать решение банка. Через 10 минут мне пришел ответ, что Абанк хочет разорвать со мной деловые отношения, попросили подать заявление о разорвании деловых отношений. На следующий день я подала эту заявление.
Вот что мне ответил Абанк:
«Очікуйте, будь ласка, на перерахунок. На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду збільшений. Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без уваги і ви отримаєте кошти.»
Я ждала неделю, но деньги мне они не скинули, когда я пишу им в поддержку мне больше не отвечают сотрудники банка, мне отвечает бот, и скидывает одно и то же сообщение что бы я не написала:
«Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.»
Я звонила им и писала, никак не могу связаться с сотрудниками Абанка. Я жду уже больше 2 недель, а они кормят меня лишь обещаниями что деньги скоро придут. Данный банк порекомендовать не могу. Надеюсь мои деньги вернут как можно быстрее.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (4)
Повернення коштів від шахрайства. Позитивний досвід.
Якщо гроші дійсно повернуться, то дуже дякую, А Банку за реагування на такі проблеми і, головне, їх вирішення!
Удачі вам і побільше вдячних клієнтів. Дякую!
Загалом банк наполегливо не радить здійснювати передплати на перевірених ресурсах для уникнення схожих ситуацій 🍏
Коментарі (4)
Розірвання відносин без причини
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Грубе порушення прав і обман співробітників
Відкривала в, А банку картку для отримання зарплати в травні 2024 року.
В серпні прийшло повідомлення про обмеження на карті. Попросили довідку про доходи. Яку надіслала в чат.
Запитала у робітника банку чи цього достатньо і чи не буде питань в майбутньому. Отримала відповідь, що все добре і доходи підтвердженні.
В п’ятницю прийшов аванс і в суботу мою картку зовсім заблокували. Не написати в час не зайти в онлайн банкінг я вже не можу.
Бо закритий досту і онлайн банкінг. Відповідно те саме і з гарячою лінією Зарплата залишилась на рахунку і що тепер я маю робити? Писатимв НБУ, поліцію, чи куди мені йти за поясненнями і поверненням коштів?
Це як може пояснити взагалі?
Коментарі (3)
Банк не выполняет свои обязательства
Сначала прислали что мои документы на рассмотрении.
Сейчас прислали что нужно сного отсылать заявление
Это реально развод
И уклонения закона
Документы от работников банка у меня на руках
Решите проблему.
Коментарі (1)
Просто заблочили без предупреждения
По карте прошло в месяц 700.000 грн
Работаю на тканях ничего не скрываю и готов доказать
То что по карте проходят суммы большие к сожалению у нас спецификация работы такая я ничего не могу поделать 1 рулон ткани стоит примерно 400 500$ а заработок 15$ 20$
Пытаешься работать по белому, а тут сегодня, а банк взял и заблочили без предупреждения в одностороннем порядке
Хотя должны предупредить, в первые такой беспредел вижу
Звоню на горячую линию, а там автоответчик
Тебя просто за человека не воспринимают
Коментарі (1)
Не возвращают деньги
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Банк прийняв рішення про закриття карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні, без причини
Коментарі (1)
Не повертають кошти і в телеграмі відповідає бот!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Блокування просто так
Коментарі (1)
За тиждень А-банк перетворився на якусь перепугану фінансову установу.
Вся процедура закриття рахунків зі слів служби підтримки становить 7 днів, тиждень сплив > результата немає.
Так от питання тут задаю банку, чому банк мою ініціативу по закриттю рахунків, взяв на себе? повторюю>що ініціював розривання стосунків з банком Я, а не банк.
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Бачимо, що Ваше питання наразі є вирішеним
Коментарі (4)
Фин. мониторинг.
Пользуюсь услугами банка несколько лет. Оплачиваю товары только кредитной картой через терминалы магазинов. Погашал всё вовремя и точно в сроки. Просрочек не разу не было.
Личных средств на счету банка нет.
Прислали через чат письмо Заяву, что бы я заполнил и им отправил
АТ «АКЦЕНТ-БАНК»
м. Дніпро, вул. Батумська буд. 11
Від фізичної особи:
_______________________________________
прізвище, ім'я, по-батькові,
_______________________________________
ІПН, номер телефону
_______________________________________
адреса
З, А Я В, А про перерахування залишків коштів
У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), та закриття відкритих в Банку рахунків, прошу погасити невиконані мною кредитні чи інші зобов’язання перед Банком за укладеними договорами, закрити всі депозитні рахунки (в т.ч. ті депозитні рахунки, за якими термін виплати ще не настав) та перерахувати залишки коштів на моїх рахунках в АТ «А-БАНК» — на мій рахунок в іншому банку:
IBAN ___________________________________________________________________
Індивідуальний податковий номер (ІПН) отримувача ____________________________
відкритий в банку _____________________________________________ (назва банку),
МФО ____________
В разі необхідності здійснення за рахунками фінансових операцій з обміну іноземної
валюти в національну валюту України (гривню), не заперечую проти проведення Банком таких операцій за картковим курсом АБанку на дату проведення фінансової операції.
Дата __________________ Підпис____________________
Вчера банк через приложение ограничил доступ к средствам и написал, что прекращает со мной финанс. отношения.
На звонки банк не отвечает, в приложение не войти — заблокировали. Суммы которыми я пользовался постоянно в магазинах не превышали 10тыс.грн. в мес. Сегодня через тел. супруги набрал гор. линию, но они ответили, что не дают мне информацию с др. номера. А со своего автоатв. отвечает, что банк прекратил фин. отношения и сбрасывает.
Странная какая то ситуация. Какой терр.?.. Криптой тоже не пользуюсь. Просто пиши заявление и уходи с банка.((
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
У разі прийняття такого рішення згідно з Умовами та правилами, а також вище зазначеним законом якщо на рахунках банку наявні залишки коштів, варто заповнити відповідний документ для дебетування залишків коштів на рахунок іншого банку. У разі, якщо залишки коштів відсутні, а Ви маєте використані кредитні кошти, закриття рахунків в банку буде проведено автоматично після повного погашення заборгованостей.
Коментарі (3)
Обмеження ліміту карти
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За наданими Вами даними не було отримано інформації про клієнта, який дійсно має обмеження фінансового моніторингу зі сторони банку. Встановити зв'язок на жаль не вдалось
Коментарі (9)
Блокування картки на кожне поповнення
Заблокували картку після поповнення. При тому, попердню операцію теж блокували і я вже надав всі необхідні документи. Писав різні повідомлення в тех підтримку в телеграмі, але у відповідь тульки меседжи від бота про необхідність додати документи.
З менеджером звьязатися не можна. Незважаючи на те що всі необхідні документи вже будли додані неділю тому, тож я так розумію що вони планують кожну транзакцію блокувати рахунок.
А якщо в мене картку вкрадуть, або ще щось? теж додайти документи?
Намагався поновій завантажити вже документи які в них і так вже є, але відповідь одна — що їм вони не підходять.
Тож маю висновок що або це дуже хамське відношення до клієнтів, з мінімумом підтримки і комунікації.
Це просто безглуздя. Самий поганий мій досвід співпраці з банком! Жодному не рекомендую мати ніяких рахунків тут.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Нам прикро, що склалась така ситуація, проте наразі Ваше питання вирішене. Ми беремо Ваші зауваження до уваги. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Заблокувалы карту
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
Написати коментар