Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Irinascuzi 3 вересня 2024, 7:24
Гроші заблоковано! Не рекомендую нікому! Не пишіть мені про обовязок банку, чомусь в інших банках немає такого обовязку, я ніколи більше не буду вашим клієнтом,і нікому не порекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 вересня 2024, 16:48
Добрий день!

Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, які проводяться клієнтом, з метою виявлення операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі ми з Вами зв'язались і повідомили інформацію щодо розблокування Вашого рахунку.
Проблема вирішена
smirnovavalerya 2 вересня 2024, 23:58
А БАНК поставили мне ограничения на счет! И я добавила все нужные документы их боту, а он написал что документы не подходят и ничего дальше. Бот ничего не отвечает и непонятно что дальше делать.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:49
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
ivantegin 2 вересня 2024, 16:58
Являлся клиентом банка больше года
Продавал крипту через П2п бота в телеграмм, продал крипту на 8300,4 августа все хорошо пользовался банком, так же продавал крипту все было без проблем, но вчера находясь в Чехии, скинув через приложение Paysend кроны в гривну,17 тысяч гривен, мне заблокировали карту, потребовав за мошенничество 8300 гривен которые я получил за продажу крипты 4 августа + 30% за разрыв отношений с банком. Хорошо, *** с ним, списали 8300 + 30% но что бы получить остаток нужно приехать и забрать деньги на кассе, я им говорю что я за границей и такой возможности нету, на что идёт один и тот же текст, забрать остаток на кассе. Итог, списали деньги за якобы мошенничество+30%+ не хотят отдавать деньги переводом на карту другого банка.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 вересня 2024, 9:34
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
chevap38 1 вересня 2024, 23:40
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 10
користувався банком багато років, зробив віртуальні карти атб, епіцентр та зелену, добавив в apple pay, сам онлайн банк був в одному телефоні, сталось таке що мій «перший» телефон був вимушено відправити на телефон, та декілька днів користувався своїм другим телефоном, який дали мені, там же в тот «другий телефон» зайшов опять в, а банк, добавив туда же картки, пройшов так декілька днів, коли мій «перший» телефон вернувся з ремонту, з «другого телефону» вийшов з онлайн банку, та видалив картки, та і телефона я більше не бачив, але я уже на своєму «першому телефоні» я уже зайти в свій банк не зміг, так як відхилило авторизацію, та запропонувало зайти в застосунок з «телефону якого нема» подзвонив в 7776, та звернувся у відділення щоб допомогли увійти в застосунок, але там самі не знали що робити, та запропонували користуватись карткою без додатку, без можливості поповняти карту, дивитися баланс, виписку, поповняти телефон, комуналку т.д.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 вересня 2024, 12:25
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Vladimir Dzhelomanov 1 вересня 2024, 22:59
Здравствуйте уважаемые!
Я коротко постараюсь… Я сейчас проживаю 2,5 года за пределами Украины, но в Европе. И будучи клиентом АБанка написал в службу поддержки… Но из-за своей проблемы так развалновался, что забыл о времени… А на часах было 21:05!!! Чтобы было понятнее — в Германии в будний день не попасть в любой банк, уже после 15:30.
А тут в 21:05 да ещё в Воскресенье!!! И «вишенка на торте» — очень вежливый онлайн сотрудник справочной службы АБанка по имени Сергей за считанные минуты решил очень серьёзные мои проблемы!!! И это ночью в Воскресенье, ещё и через интернет Украина — Германия телемост! Я очень доволен, в такие моменты чувствуешь что ты не одинок и кому-то не плевать на тебя!!! Спасибо ребята из АБанк справочная!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 вересня 2024, 11:26
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що наш співробітник Сергій зміг допомогти вам у складній ситуації, навіть у неділю ввечері, адже ми працюємо цілодобово. Ми раді, що ви відчуваєте підтримку з нашого боку. Якщо у вас виникнуть ще питання або потреби ми з радістю допоможемо у вирішенні 🍏😉
Проблема вирішена
anstswiiyu 1 вересня 2024, 19:48
Меня зовут Анастасия Юркевич. После того как мне на карту пришло 12 тысяч гривен, Абанк заблокировал деньги и не отдает уже 2 недели. Я написала в службу поддержки Абанка (в телеграмм) сразу после того как они заблокировали мои деньги. На вопрос почему заблокировали мою карту я получила такой ответ:
«Вами досягнуто ліміту поповнень за картками, тому тимчасово призупинено можливість їх поповнити та використовувати кредитні кошти. Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом, відповідно до Закону України „Про запобігання та протидію легалізації доходів…“, тому просимо Вас надати документи, що підтвердять джерело походження зарахованих коштів.»
(Никакой лимит я не превысила, карта была практически новая)
Я ответила что эти деньги перевел мне близкий человек, но все равно скинула им документы которые они просили. Они написали мне что я должна ждать решение банка. Через 10 минут мне пришел ответ, что Абанк хочет разорвать со мной деловые отношения, попросили подать заявление о разорвании деловых отношений. На следующий день я подала эту заявление.
Вот что мне ответил Абанк:
«Очікуйте, будь ласка, на перерахунок. На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду збільшений. Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без уваги і ви отримаєте кошти.»
Я ждала неделю, но деньги мне они не скинули, когда я пишу им в поддержку мне больше не отвечают сотрудники банка, мне отвечает бот, и скидывает одно и то же сообщение что бы я не написала:
«Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.»
Я звонила им и писала, никак не могу связаться с сотрудниками Абанка. Я жду уже больше 2 недель, а они кормят меня лишь обещаниями что деньги скоро придут. Данный банк порекомендовать не могу. Надеюсь мои деньги вернут как можно быстрее.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 вересня 2024, 10:44
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Vlada23 1 вересня 2024, 16:28
Замовила потрібний мені товар через групу у інтернеті. Оплатила на перед. Відправник надав картку, А банку для оплати. Але, нажаль, виявився шахраєм. У групі мені порекомендували звернутися зі скаргою до банку на ці дії. Без будь якої надії на повернення коштів я звернулась онлайн до, А банку зі скаргою на шахрайство з боку користувача їх банка. Щоб зафіксували. Це було 23 серпня 2024 року. І ось, сьогодні, 1 вересня, мені подзвонили с банку за номером ‪+380 56 796 4377‬ і сказали, що можуть мені повернути гроші. Це було приємне здивування. Виконавши дії, які мені назвали я чекаю повернення грошей на мою карту.
Якщо гроші дійсно повернуться, то дуже дякую, А Банку за реагування на такі проблеми і, головне, їх вирішення!
Удачі вам і побільше вдячних клієнтів. Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2024, 17:31
Добрий день! Дякуємо, що виділили час, щоб оцінити роботу нашого сервісу. Ми завжди робимо все, що залежить від нас для розв'язання Ваших питань. Сподіваємось, Вам вдасться отримати повернення коштів якомога раніше.

Загалом банк наполегливо не радить здійснювати передплати на перевірених ресурсах для уникнення схожих ситуацій 🍏
Проблема вирішена
nataliemazur91 1 вересня 2024, 16:13
Вітаю. Прислали повідомлення про розірвання відносин. Картою користувалася для власних потреб, не часто. Неможливо щось з’ясувати, бо чат-бот присилає шаблоні відповіді, які навіть не відповідають на задані питання. Відправила заяву на закриття рахунків та перерахування коштів в інший банк, але не отримала відповіді, чи зареєстрована ця заява, які мої дії в подальшому. Немає контакту та поваги до клієнта. Чи зареєстрована моя заява і в який термін вона буде опрацьована?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2024, 17:56
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Oksana Sana 1 вересня 2024, 14:25
Відділення за адресою: Суми, вул. Харкiвська, 32
Доброго дня.
Відкривала в, А банку картку для отримання зарплати в травні 2024 року.
В серпні прийшло повідомлення про обмеження на карті. Попросили довідку про доходи. Яку надіслала в чат.
Запитала у робітника банку чи цього достатньо і чи не буде питань в майбутньому. Отримала відповідь, що все добре і доходи підтвердженні.
В п’ятницю прийшов аванс і в суботу мою картку зовсім заблокували. Не написати в час не зайти в онлайн банкінг я вже не можу.
Бо закритий досту і онлайн банкінг. Відповідно те саме і з гарячою лінією Зарплата залишилась на рахунку і що тепер я маю робити? Писатимв НБУ, поліцію, чи куди мені йти за поясненнями і поверненням коштів?
Це як може пояснити взагалі?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 17:59
Добрий день! Для розв'язання Вашого питання банк очікує на раніше адресоване уточнення інформації. Будемо раді проаналізувати її після отримання та допомогти у вирішенні
Проблема вирішена
Gffcvjjvv 31 серпня 2024, 22:28
Когда будут закрыты карты и перечислены мои остатки? Я заявление отправлял с отделения банка 15 дней назад город Харьков.
Сначала прислали что мои документы на рассмотрении.
Сейчас прислали что нужно сного отсылать заявление
Это реально развод
И уклонения закона
Документы от работников банка у меня на руках
Решите проблему.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 17:50
Добрий день! Для розв'язання Вашого питання банк очікує на раніше адресоване уточнення інформації. Будемо раді проаналізувати її після отримання та допомогти у вирішенні
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Виген Матинян 31 серпня 2024, 19:21
Работаю Фоп
По карте прошло в месяц 700.000 грн
Работаю на тканях ничего не скрываю и готов доказать
То что по карте проходят суммы большие к сожалению у нас спецификация работы такая я ничего не могу поделать 1 рулон ткани стоит примерно 400 500$ а заработок 15$ 20$
Пытаешься работать по белому, а тут сегодня, а банк взял и заблочили без предупреждения в одностороннем порядке
Хотя должны предупредить, в первые такой беспредел вижу
Звоню на горячую линию, а там автоответчик
Тебя просто за человека не воспринимают
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 17:48
Добрий день! Наразі для розв'язання Вашого питання банком необхідно надати додаткову запитану раніше інформацію. З радістю допоможемо у розв'язанні ситуації після її отримання
Проблема вирішена
dimadumma 31 серпня 2024, 17:24
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 139/А
Кормят завтраками, заблокировали карточку, ст 15, по регламенту сказали, что в течении 7 дней, уже пошел 10 день, а заявка до сих пор находиться в осередки, хотя приват скинул сразу на 2 день. Чем занимаются вообще там работники банка, почему такое отношение к клиентам, даже бывшим
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 серпня 2024, 18:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
korotall 31 серпня 2024, 16:05
На рівному місці банк розірвав договір, карту використав виключно для покупок продуктів у супермакетах. Гроші на цю картку відправляв зі своєї картки іншого банку. Суми менше 10000 на місяць.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 17:30
Добрий день! Банком в обраний Вами месенджер було надіслано прохання надати інформацію. Наразі ми очікуємо на відповідь для розв'язання Вашого питання
Проблема вирішена
Space35aba 31 серпня 2024, 14:46
Зареєструвала карту абанк на початку серпня, попвнила карту сумарно на 70 тисяч гривень, що сильно менше ліміту НБУ, банк заблокував карту, думаю ну ладно, написала в підтримку надала все що в мене було, банку не підійшло, добре нічого страшного, не зійшлись наші шляхи, після того як все вирішили про закриття рахунку, написаної мною заяви, оператор перестав відповідати і пішли заскриптовані віжповіді «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.», на будь яке повідомлення відправлене мною, пройшло вже більше часу, але гроші так і не списались і не надійшли на рахунок який я надала, банк тупо ігнорує і користується моїми грошима, коли надійдуть мої кошти? +380 66 752 06 77 Мій номер, вирішіть питання, або я буду подавати заяву до НБУ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2024, 19:28
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Kwbxnx333 31 серпня 2024, 13:19
Прийшов лист що банк розірвує зі мною відносини і закриває всі мої рахунки, хоча я ФОП, плачу податки, також маю рахунок ФОП в банку і за останні пів поку не перевищував оборот навіть більше ніж 10 тис грн. Раніше був норм банк, а запаз понабирали на роботу дармоїдів і лигарів які блокують просто так рахунок щоб була якась видимість роботи фін монфторингу, типу вони щтсь роблять, а не байдикують. Томму бульте обережні, якщо будете робити депозит — вони заблокують рахунок щоб не ввиплачувати кошти і затягувати процес віддаванея ще й власних коштів
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 17:22
Добрий день! Раніше банком було адресовано запит з проханням надати додаткову інформацію для розв'язання питання, проте наразі відповіді так і не було отримано. Прохання заповнити наданий раніше шаблон документа
Микола Ященко 31 серпня 2024, 13:17
Багато писати про свою ситуацію, це вже не так важно. Суть в тому що коли я вирішив що навіщо мені цей геморой та прийняв рішення про закриття рахунку, банк мені присилає листа що «з ініціативи банку мої рахунку будуть закрити», тільки ініціатива була МОЯ, а не банку. На питання чому банк перекручує все на оборот? відповіді не отримав.
Вся процедура закриття рахунків зі слів служби підтримки становить 7 днів, тиждень сплив > результата немає.
Так от питання тут задаю банку, чому банк мою ініціативу по закриттю рахунків, взяв на себе? повторюю>що ініціював розривання стосунків з банком Я, а не банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 серпня 2024, 17:25
Добрий день!
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.

На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Бачимо, що Ваше питання наразі є вирішеним
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Barsikk 31 серпня 2024, 10:49
Добрый день.
Пользуюсь услугами банка несколько лет. Оплачиваю товары только кредитной картой через терминалы магазинов. Погашал всё вовремя и точно в сроки. Просрочек не разу не было.
Личных средств на счету банка нет.
Прислали через чат письмо Заяву, что бы я заполнил и им отправил

АТ «АКЦЕНТ-БАНК»
м. Дніпро, вул. Батумська буд. 11

Від фізичної особи:

_______________________________________
прізвище, ім'я, по-батькові,

_______________________________________
ІПН, номер телефону

_______________________________________
адреса

З, А Я В, А про перерахування залишків коштів

У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), та закриття відкритих в Банку рахунків, прошу погасити невиконані мною кредитні чи інші зобов’язання перед Банком за укладеними договорами, закрити всі депозитні рахунки (в т.ч. ті депозитні рахунки, за якими термін виплати ще не настав) та перерахувати залишки коштів на моїх рахунках в АТ «А-БАНК» — на мій рахунок в іншому банку:
IBAN ___________________________________________________________________

Індивідуальний податковий номер (ІПН) отримувача ____________________________

відкритий в банку _____________________________________________ (назва банку),

МФО ____________

В разі необхідності здійснення за рахунками фінансових операцій з обміну іноземної
валюти в національну валюту України (гривню), не заперечую проти проведення Банком таких операцій за картковим курсом АБанку на дату проведення фінансової операції.

Дата __________________ Підпис____________________

Вчера банк через приложение ограничил доступ к средствам и написал, что прекращает со мной финанс. отношения.
На звонки банк не отвечает, в приложение не войти — заблокировали. Суммы которыми я пользовался постоянно в магазинах не превышали 10тыс.грн. в мес. Сегодня через тел. супруги набрал гор. линию, но они ответили, что не дают мне информацию с др. номера. А со своего автоатв. отвечает, что банк прекратил фин. отношения и сбрасывает.
Странная какая то ситуация. Какой терр.?.. Криптой тоже не пользуюсь. Просто пиши заявление и уходи с банка.((
абанк
Відповідь банку
1 вересня 2024, 10:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

У разі прийняття такого рішення згідно з Умовами та правилами, а також вище зазначеним законом якщо на рахунках банку наявні залишки коштів, варто заповнити відповідний документ для дебетування залишків коштів на рахунок іншого банку. У разі, якщо залишки коштів відсутні, а Ви маєте використані кредитні кошти, закриття рахунків в банку буде проведено автоматично після повного погашення заборгованостей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вікторія Гаращенко 31 серпня 2024, 0:18
Тиждень тому перерахувала на рахунок матері 10700 грн, і відразу її карту обмежили. Типу ви перевищили ліміт переказів. У мами картка для пенсійних виплат. Відправили вже кучу документів відповідь одна- що документів не достатньо і перевірка не пройдена. Мабуть ще ДНК тесту не вистачає. Перший раз з таким стикаюсь. А саме цікаве, що переказ в 10700 грн. був перший, не враховуючи виплати пенсійного фонду. Взагалі не розумію, на яких умовах і лімітах ви працюєте. Або відразу повідомляйте своїм клієнтам, що на ваші рахунки взагалі не можливо щось перерахувати, бо відразу буде обмеження по всім пунктам.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 серпня 2024, 10:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За наданими Вами даними не було отримано інформації про клієнта, який дійсно має обмеження фінансового моніторингу зі сторони банку. Встановити зв'язок на жаль не вдалось
80319334 30 серпня 2024, 21:18
Бачу що проблема не тільки у мене, але теж буду скаржитись!
Заблокували картку після поповнення. При тому, попердню операцію теж блокували і я вже надав всі необхідні документи. Писав різні повідомлення в тех підтримку в телеграмі, але у відповідь тульки меседжи від бота про необхідність додати документи.
З менеджером звьязатися не можна. Незважаючи на те що всі необхідні документи вже будли додані неділю тому, тож я так розумію що вони планують кожну транзакцію блокувати рахунок.
А якщо в мене картку вкрадуть, або ще щось? теж додайти документи?

Намагався поновій завантажити вже документи які в них і так вже є, але відповідь одна — що їм вони не підходять.

Тож маю висновок що або це дуже хамське відношення до клієнтів, з мінімумом підтримки і комунікації.

Це просто безглуздя. Самий поганий мій досвід співпраці з банком! Жодному не рекомендую мати ніяких рахунків тут.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2024, 9:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Нам прикро, що склалась така ситуація, проте наразі Ваше питання вирішене. Ми беремо Ваші зауваження до уваги. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Viktor0 30 серпня 2024, 17:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Лаврухiна, 3
Заблокували картку після поповнення. Одразу хотіла написати в тех. підтримку, але на будь-яке повідомлення одна відповідь, що ваш рахунок був заблокований. Тобто з людиною зв’язатися ніяк не можна. Добре, я подала документи що я отримую соц. допомгу від Німеччини. Через 3 хвилин надходить відповідь «Документ не пройшов валідацію». Думаю, може я не туди загрузила документ? Вибираю іншу категорію, надсилаю, все одно.
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 17:17
Добрий день! Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні в банку і банк очікуємо на запитану інформацію, про що надсилав повідомлення. Прохання надати її банку для розв'язання питання

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝