Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Stepanova111 21 вересня 2024, 21:39
Открыла я карту, а банк, ну и иногда пополняла её. По итогу в одн прекрасный момент, мне заблокировали средства, я предоставляла квитанции переводов мне на карту (да и сумма смешная, в районе 3 000) По итогу мне звонят и говорят что ваша карта подозрительная, оставляйте вредства в пользу банка. По итогу как вы поняли деньги мне никто не вернул, более того меня посылают ехать в отделение и там все решать, а оно за 200+ км от моего города и это только ближайшее. Тоесть они предлагают мне потратиться в треть суммы которая зависла на моей карте, что б просто приехать и наверняка ничего не доказать? Никаких подтверждающих документов о подохрительности моей карты не предоставляли, писали бесконечные анкеты! ПРИЧЕМ Я ДОЛЖНА БЫЛА ОБЬЯСНЯТЬ ПО ТРИ ЧЕТЫРЕ РАЗА ОДНО И ТОЖЕ! И поддержка по горячей линии только создавала видимость что понимает о чем я её прошу, по итогу в телефону сказали одно, по чату другое. Очень прошу людей, ге связываться с такими некомпетентными банками.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 вересня 2024, 10:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Будемо раді розібратися в ситуації, що склалася. Ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sometyan 20 вересня 2024, 20:45
Оператор в телеграмі Аліна дуже допомогла в вирішенні питання.
Як сердечний працівник Аліна намагалась мене переконати, але не дивлячись ні на що вона допомогла мені з вирішенням мого питання.
Також Аліна лише одним повідомленням змогла розтопити моє сердце, було настільки приємно з нею вести бесіду, а в самий момент накалу страсті вона, як справжня принцеса пішла допомагати іншим.
На мою думку, Аліна дуже совістно виконує свою работу.
Я бы залюбки покликав її пити каву на альтернативному молоці, але я люблю зелений чай.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 вересня 2024, 8:57
Добрий день!

Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Дуже приємно чути, що служба підтримки змогла швидко та ефективно допомогти Вам у складній ситуації. Нам дійсно важливо підтримувати своїх клієнтів у важкі часи. Сподіваємось, що більше у вас не буде проблем, і ви надалі будете користуватися нашими послугами із задоволенням!
Алексей Сергеев 20 вересня 2024, 18:53
Принимая во внимание возможные проблемы с прохождением финмониторинга, перед размещением депозита обратился к сотрудникам отделения АБанка (Киев, ул. Баггоутовская). Сотрудник по имени Дарья, проверила мои данные, добавила предоставленные мной документы о происхождении средств в базу. После чего деньги были внесены в кассу и без всяких проблем размещены на депозит. Обслуживание в отделении понравилось. Рекомендую всем клиентам перед зачислением средств на свои счета в АБанке заглянуть в любое отделение и по возможности уточнить/обновить свои данные и предоставить заранее документы о своем финансовом состоянии. Надеюсь, тогда количество негативных отзывов будет меньше.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 21:39
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені нашими послугами💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 вересня 2024, 8:03
Відгук зарахований (на 21.09.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
RFVgye27 20 вересня 2024, 17:14
Доброго дня, неприємна історія за участю а-банку у мене трапилася 16 серпня 2024 року. Використавши додаток а-банку, шахраї ввійшли в Дію, за допомогою якої, скористалися особистими даними та відкрили кредит у фінансовій компанії Швидко гроші.
Від а-банку приходили повідомлення про сторонній вхід і також були надіслані 4 значні коди на мій телефон!, які я нікому не повідомляла…
У мене виникає питання, як шахраї змогли ввійти у мій додаток не знаючи коду? Чи могли співробітники банку співпрацювати із шахраями і надати їм доступ до моїх особистих даних?!!!

І на завершення: як вирішення проблеми — А-банк просто знизив мій кредитний ліміт по карті!!!

Прошу провести розслідування, використавши всі можливості захисту клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 21:37
Добрий день!

Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.

Ми проводимо ретельну перевірку кожного випадку і підтверджуємо, що Співробітники Банку в жодному разі не передають інформацію щодо Клієнтів та їх рахунків стороннім особам. Усі дії з даними постійно контролюються та фіксуються системами безпеки

Радимо Вам особисто звернутися до правоохоронних органів із заявою про шахрайство. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всю необхідну інформацію за офіційним запитом поліції.
Проблема вирішена
Іван Чебан 20 вересня 2024, 10:58
16.09.2024 отримав кощти на свій рахунок. Банк, який до зарахування суми не робив жодних попереджень або дій заблокував рахунок разом з коштами. Отримати кошти не можливо, як і почути адекватну чітку відповідь від служби підтримки банку. Банк також вказує, що згідно оферти може утримувати мої кошти до 180 діб. Однак згідно чинного законодавства максимальний термін утримання коштів 7 діб. Рахунок може бути заблоковано на довший термін, однак кошти на ньому банк утримувати не має права і зобов’язаний видати клієнту. Готую офіційний лист-скаргу до НБУ для перевірки внутрішньої політики банку. Оскільки ні розблокувати рахунок, ні отримати кошти з рахунку та закрити його не можливо, що повністю порушує права споживачів. Дзвінка від банку як і чіткої адекватної крмунікації немає. Доведеться боротись зі свавіллям через суд.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 13:17
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Проблема вирішена
AnnaZam 20 вересня 2024, 10:40
Доброго дня.
Завжди дуже подобалось працювати з банком, але хочу залишити негативний відгук відгук, щодо фін моніторингу від, А Банку. Я фіз особа, не ФОП. Користуюсь двома картами, А Банку дебетовою та кредитною. 11.09.2024р., у зв’язку з закриттям рахунку в іншому банку, мною було здійсненно переказ залишку коштів на дебетову карту, А Банку у розмірі 1375,94 грн. 14.09.2024р. А Банком в односторонньому порядку прийняте рішення, згідно з яким розірвані укладені договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…, і як наслідок заблоковані обидва карткових рахунки, як дебет, так і кредитний. Сума що стала причиною блокування становить 1375 грн. Це порогова чи підозріла сума? Загальний оберт по картці за період не перевищує зазначений мною дохід за місяць. Без попередження, без запиту підтвердити походження коштів. На всі мої звернення на гарячу лінію або в чат, та у відділенні, отримую одне повідомлення про розірвання відносин. Я не можу отримати жодних роз’яснень. Псувати кредитну історію за операію в 1300 грн.
Навіть, якщо банк має право та підстави для розірвання відносин в односторонньому порядку, чому я не маю права отримати консультацію? Наприклад що робити з кредитом, як внести платіж для погашення заборгованості, якщо кредитна карта теж заблокована, але регулярні списання банк з неї виконує.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 13:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Погашення заборгованості Ви можете здійснювати за номером картки або за реквізитами. Після погашення кредитних зобов'язань рахунки буде закрито. Рішення остаточне та не підлягає переказу. Дякуємо за розуміння!
Iна Доманска 20 вересня 2024, 5:32
Я потеряла свою карту. Испугалась очень! Я сейчас нахожусь не в Украине. Вот такая ситуация. Связалась с банком, и как всегда все четко объяснили и сразу помогли заказать новую карточку, заблокировали старую. Все быстро, без лишних вопросов.
Как всегда, все замечательно!
Обожаю ваш банк. Нахожусь далеко от моей Украины, но чувствую вашу помощь и заботу. Спасибо
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 8:34
Ми цінуємо Ваш вибір та зробимо все, щоб Ви й надалі отримували позитивні емоції від обслуговування💚
Проблема вирішена
vladbunko 19 вересня 2024, 17:05
Стикнувся з ситуацією, де потрібно підтвердити джерело походження коштів. З абсолютним розумінням відношусь до цієї процедури, нічого проти не маю. Спочатку я сконтактував з підтримкою банку через бота, де мене переправили на це чудо-прости Господи, бота для перевірки документів від фінансового моніторингу.

Проходив я анкету та авторизацію, все добре. Вибрав категорію зарплата, завантажив свій документ про доходи, написав як я використовую свої кошти, куди здійснюю перекази. Все ок.

На ранок приходить повідомлення, що документ не прийнято. Я в шоці, пишу ще раз у підтримку, і тут починається казус. Коротше кажучи — якщо вам потрібно підтвердити доходи ви НЕ ПОСПІЛКУЄТЕСЬ з живою людиною в підтримці. Як тільки ти хочеш написати щось, тебе автоматом перенаправляє до бота з документами.

І найголовніше, просто вдумайтесь в абсурдність ситуації. Якщо бот криво зроблений та написаний, з обмеженим функціоналом, і тобі потрібно вирішити іншу проблему саме з підтримкою — наприклад, скарга на якийсь платіж, або просто людська підтримка. Фізично ти її не отримаєш, бо системою бота закладено — треба підтвердити дохід? ну то ти не людина, і спілкуватись з людьми ти не будеш.

Обсяг за моєю карткою складав 40 тисяч за місяць. Я надав документ, який місячно покриває суму мого обсягу в два рази. Якщо бути конкретним, то робочий контракт за кордоном.

Після попередньої істерики, я спробував повторно завантажити документ, просто у вкладку «Інше», а не «Зарплата». І що ви думаєте? За хвилину мені прийшла шаблонна відповідь, що документ не підходить, скористайтесь підказками у боті. Брєд!

Керівництво банку, або ж відділ розробки прошу виправити це неадекватне становище з ботом для перевірки документів. Більшість проблем клієнтів не вирішується через ботів, а треба саме живе спілкування зі спеціалістом банку. А через цю проблему — поспілкуватись з співробітниками я не можу.

Дякую за увагу. Якщо проблему вирішать, зміню відгук.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 11:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
25716666 19 вересня 2024, 12:23
Два дні тому АБанк випустив разом із сервісом Bolt та платіжною системою Visa ко-бренд картку. Не буду перераховувати всі пункти, у мене зауваження до одного з них, а саме до знижки 20% на все меню у Bolt Food.

Цю умову банк вказує так:
На сайті:
20% знижки на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;

У дописі на Facebook:
🚖 знижка 20% на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;

В додатку:
Знижка 20% на поїздки з Bolt та на оренду самокатів, а також на все меню при замовленні доставки в Bolt Food.

Я користуюся аналогічною карткою Visa Bolt іншого банку, де 20% знижки надається лише для тих закладів, де в Bolt Food стоїть спеціальна відмітка (тобто далеко не у всіх).

В АБанку, подумав я, якщо так впевнено пишуть про 20% знижки на усе меню, і ні слова про якісь обмеження (інші знижки, чи не всі заклади у Bolt Food чи ще щось), то, можливо, й справді буде аж 20% усюди.

Отже, додав у додаток Bolt Food картку АБанку (при сплаті через Google чи Apple Pay знижка не нараховується), зробив замовлення — і знижки 20% не було (насправді очікувано). Не було і кешбеку в 20% (це була остання соломинка надії, що це не навмисна помилка в рекламі, а «одруківка»).

Підтримка банку відправляє в Bolt, підтримка Bolt відправляє у банк, але, як ми знаємо із досвіду з аналогічною карткою іншого банку, знижка діє не на все меню, хоч як би це впенено і не писав банк.

І от я звертаюся у підтримку банку другий день, а вони мене не розуміють, і стоять на своєму, що 20% на все. Але ж ні.

Номер звернення в чаті по заявці прибрати фразу «на все меню» не дають, бо не вважають це помилкою.

Тож, АБанк, нарахуйте, будь ласка, мені 20% від замовлення і виправте текст усюди, де клієнти його можуть побачити. Це нечесно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 17:32
Добрий день! Наші фахівці вже взяли до роботи дане питання для внесення більшої ясності в умови ко-бренд картки. Знижка, яка надається за умовами картки Bolt має розмір до 20% і розповсюджується на все меню закладів, що є поміченими відповідною позначкою в застосунку Bolt Food. Різницю за знижкою нами було нараховано Вам на рахунок кешбеку, вдячні за Вашу небайдужість
alexart2004 19 вересня 2024, 9:27
Різні питання, чат в Телеграмі, швидка реакція, відповіді на 20 уточнюючих питань, без поспіху — що я вже набрид чи немає часу. Якісні продукти банку — бо паралельно питав і в інших банках, тож зміг оцінити — і по якості підтримки і по суті продуктів.
Відповіді по суті питань.
Перебільшення очікувань.
Рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 10:02
Дякуємо за приділений час та відгук, дуже раді, що Ви задоволені обслуговуванням💚
Проблема вирішена
Shram 19 вересня 2024, 9:22
Перевів дружині на картку гроші. Банк частково заблокував їй картку!
Передав довідки ок5, ок7.
Проблема не вирішується
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 18:08
Добрий день!

Надати Вам інформацію щодо рахунку клієнта Банку, на жаль, відсутня можливість, оскільки банк зобов'язаний зберігати банківську таємницю щодо рахунків клієнтів та руху коштів на цих рахунках.

Рекомендуємо дружині надати запитувані документи через телеграм бот за посиланням: https://t.me/abank_docs_bot
Проблема вирішена
vghalina 18 вересня 2024, 19:23
Хочу поділитися своїм негативним досвідом користування послугами А-Банку, щоб застерегти інших клієнтів від можливих проблем.

16 вересня 2024 року мій рахунок та картку без надання пояснень та підстав було заблоковано після надходження коштів у розмірі 4320 грн. Після мого звернення до банку, повідомили, що блокування було здійснено на підставі внутрішньої перевірки банку, згідно з пунктом 3.3.18 договору, який дозволяє банку призупиняти видаткові операції до 180 днів, якщо виникають сумніви щодо використання картки. Банк підозрює, що доступ до картки або її реквізитів могли отримати треті особи.

Попри те, що я одразу надала всі необхідні документи для перевірки, минуло вже кілька днів, а доступ до моїх коштів так і не було відновлено. Представники банку лише обіцяють розглянути питання у встановлені терміни, які постійно затягуються. Відсутність чіткого пояснення ситуації та нездатність вирішити проблему у встановлені строки викликають сумніви у прозорості та надійності банку.

Пізніше сказали, що банк має право блокувати картку відповідно до пункту 3.3.5 договору в ряді випадків, серед яких:
Інші випадки на розсуд банку.

Цей пункт свідчить про те, що банк може скористатися положеннями договору для безпідставного блокування коштів клієнтів, що ставить під загрозу доступ до ваших коштів. Це викликає серйозні підозри щодо професійності роботи банку та його добросовісності у виконанні своїх зобов’язань перед клієнтами.

Працівник банку в телефонному дзвінку спілкувався зверхньо, говорив, що на мене подана скарга, не називаючи заявника, пропонував мені врегулювати питання з заявником, не називаючи його, не відповів на мої питання та кинув слухавку.
Я просто шокована таким відношенням до клієнта! Це виглядає як схема привласнення клієнтських коштів.
Якщо ви не хочете опинитися в ситуації, коли ваші кошти заблоковані без належного пояснення і вирішення питання відкладається на невизначений термін, я настійно рекомендую уникати послуг А-Банку. Остерігайтесь подібних випадків і обирайте більш надійні фінансові установи.

Будьте обережні і обирайте надійні фінансові установи, які поважають своїх клієнтів і забезпечують прозорість у питаннях блокування рахунків та доступу до коштів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 вересня 2024, 20:08
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Вони також надали детальні рекомендації щодо подальших дій для вирішення ситуації.
Проблема вирішена
KravaVova 18 вересня 2024, 18:42
Заблокували карту, на карті було 4000 тисячі гривень. Я не розумію в чому проблема. Але в чат бот надав документи і вони були прийняті, але всеодно рахунок заблокований. І жодних оновлень не отримав. Утримують кошти. Прошу допомогти вирішити!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 вересня 2024, 20:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
Tetiana262626 18 вересня 2024, 16:06
Після поповнення мною готівки 17.09.2024 своєї власної картки цього нещасного банку він заблокував мою картку. Мною були одразу ж надані підтвердження походження коштів, а саме довідки за 2022, 2023 роки про офіційний дохід з місця роботи! Досі ніякої відповіді, жоден номер телефону гарячої лінії, чати не відповідають, а тільки боти!
Як я маю звʼязатись з вами і взагалі моя сума поповнення була далекою від суми, яка підпадає під фін моніторинг, то якого милого ви їх взагалі заблокували?!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 вересня 2024, 17:09
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Loganq 18 вересня 2024, 12:40
Мне прислали деньги в размере 9000 грн
Друг отдал долг
Чек не может предоставить, ведь таких ситуаций по пусту не было
А-Банк в начале потребовали чек, сказали что могу оплачивать услуги в торговых точках, в итоге вовсе заблокировали карту с суммой 2200грн
Поддержка не отвечает, и не выходят на связь, чтоб хотя бы обговорить причину, я нашел этот сайт и понял, что это нормальная практика
Теперь деньги удерживаются и карту закрыть не могу
Что делать не знаю
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 вересня 2024, 13:58
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі, і ми чекаємо від Вас уточнення. Інформацію відправили Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
stasromanyk 17 вересня 2024, 22:11
Коли я натрапив на шахраїв в телеграм каналі, та кошти вже були відправлені я звернувся до служби підтримки abank, підробно описав їм всю ситуацію яка зі мною сталася, надав потрібну інформацію, та вже через 2−3 дні кошти були повернені на мій рахунок, служба підтримки працює дуже швидко та якісно, мені дуже сподобався їхній підхід до подібних ситуацій, спрацьовано професійно та якісно. Можено зробити висновок, що ABANK найкращі!♥️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 вересня 2024, 8:37
Добрий день!

Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Дуже приємно чути, що служба підтримки змогла швидко та ефективно допомогти Вам у складній ситуації. Нам дійсно важливо підтримувати своїх клієнтів у важкі часи. Ваш досвід може стати корисним для інших, хто може опинитися в подібній ситуації. Сподіваємось, що більше у вас не буде проблем, і ви надалі будете користуватися нашими послугами із задоволенням!
Проблема вирішена
mariamaria 17 вересня 2024, 13:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
В серпні 2024 року Я розрахувалася карткою А-банку, щоб не залишитися на вулиці просто неба, за проживання в готелі(сумма, яку Я була винна А-банку приблизно одна тисяча долларів)!
Уже в вересні зухвала співробітниця банку телефоном почала мені погрожувати, що Я маю повернути гроші банку, як найскоріше ,інакше банківці погіршать мою кредитку історію! Сподіваюсь, банк веде запис розмови!
16.09.2024 року, Я спираючись на свій офіційний прибуток, якій Я підтвердила довідкою і власні заощадження, Я віддала банку борг, поклавши іще трохи власних грошей для сплати комунальних послуг!
Банк заблокував відразу мою картку!
На сьгодні моя картка, заблокована! Довідки про доходи і пояснень про те, що проживала скромно і мала заощадження на «важкі» часи банку недостатньо!
Усі мої витрати за багато років відслідковується, це магазини, аптеки, ком послуги!
Но саме головне, що після того, як Я віддала борг, банк перестав спілкуватися зі мною по всім доступним каналам, викинув мене, як брудний непотріб зі списку свої клієнтів!
Наразі гроші на комуналку, захоплені А банком!
Хочу запитати співробітників А-Банку:

Друзі, коли Ви такими стали?

На підставі того, що Я повернула Вам кошти, щоб Ви не захлинулися в ці важки часи, продовжували триматися і працювати, Ви мене образили і викинули!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 вересня 2024, 14:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Drap . 17 вересня 2024, 12:00
Банк без объяснения причин запретил мне перевыпускать карты и повышать статус карты до премиальной.
Цитирую: «На даний момент за рішенням банку Вам не доступний перевипуск картки»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 вересня 2024, 17:34
Добрий день!

Банк ретельно перевіряє операції клієнтів, та з обережністю ставиться до підозрілих дій або підвищеної активності по картах. Якщо банк фіксує не стандартну для клієнта активність, з метою безпеки картка може бути обмежена на використання або на її перевипуск.

Банк в цілях безпеки рекомендує використовувати карту особисто та не передавати її третім особам. Якщо Ви будете дотримуватись наших Умов та правил, обмеження на перевипуск можуть бути зняті в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
909193Vv 17 вересня 2024, 10:54
16 вересня 2024 року звернулася до фахівця, А банку з приводу нарахування кешбеку, питання було вирішене оперативно, отримала змістовну консультацію, 17 вересня 2024 року передзвонив спеціаліст банку і повідомив приємну інформацію. Велика подяка за професійність
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 вересня 2024, 11:03
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді дізнатися, що Ваше питання щодо нарахування кешбеку було вирішене оперативно та професійно. Нам важливо, щоб наші клієнти отримували якісну підтримку, і Ваші слова підтверджують це.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Barsikk 17 вересня 2024, 10:41
ОБРАШЕНИЕ.
Я, являюсь клиентом Вашего банка уже несколько лет.
Неоднократно пользовался услугами банка, а именно открывал депозиты, пользовался кредитом оплата — частями, а так же кредитной карточкой.
Всегда все вовремя погашал и не имел проблем с банком.
30.08.24 г. банк прислал сообщение, что прекращает со мной фин. отношения и закрывает счета.
Какие причины никто не может сообщить.
Горячая линия — там отвечает только робот, в отделении то же не смогли дать ответ.
Прошу руководство банка сообщить мне в чем причина в срочном закрытии всех моих счетов, т.к. это может повлиять на мою кредитную историю.
Последние пол года пользовался только кредитной картой через терминалы в магазинах. Криптой и др. финансовыми операциями запрещёнными НБУ и законодательством Украины не занимался.
Погашал кредитку вовремя и даже 28.08.24 г.банк предложил мне голд карту. Но, уже 30.08.24 г. банк мне заблокировал все счета, отключил от приложения банка и обвинил в отмывании денег и в терроризме.
Прошу немедленно предоставить мне ответ в чем меня банк обвиняет и почему он хочет своими действиями испортить мою кредитную историю? Кредитная история у меня на сайте Бюро Кредитных историй — высокая 486.
Ответ прошу выслать в сроки, согласно законов Украины.

С ув. Игорь.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 вересня 2024, 11:09
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Також хочемо повідомити що дане обмеження ніяк не впливає на Вашу кредитну історію.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі, і ми чекаємо від Вас уточнення. Інформацію відправили Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝