Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OLEGONISIUS 8 вересня 2024, 12:51
За 5 днів, вже 3 раз блокують карту з коштами. Першого разу запросили документи, які я надав через новий чат бот. Пройшло кілька днів, жодних результатів не було. Довелось писати на Мінфін, тут відразу відреагували, сказали, що документи через бот не отримали, потім в інший чат оператору документи надав і в той же день розблокували карту. Пройшло 3 дні і знову заблокували карту з коштами, я звернувся через Мінфін, мені надійшла відповідь, що відбулось непорозуміння і рахунок розблокували вчора, сьогодні знову повторно заблокували з коштами. Це якийсь жах, не вдається нормально користуватись банком. Прошу підтримку банку вирішити проблему.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 вересня 2024, 13:47
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Передали питання до відповідальних Співробітників для детальної перевірки описаної ситуації. Перепрошуємо за незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ekobel 8 вересня 2024, 11:59
Если коротко- моей жене заблокировали карту за превышение лимита суммы пополнения. Ок, я все понимаю, требования, трудоустройство итд. В тот же день в чат по ссылке дали пояснения и платежки (они только от одного человека). У нее запросили мои доходы (вроде третье лицо, не готов спорить- ну ок) — дали документы. Через несколько дней полностью карту заблокировали (. Ну ок может недостаточно что-то увидели. Сходили в отделение, составили объяснение, заполнили анкету и отправили все на адрес электронной почты (как и просили). Но тут уже странности были: на горячей линии говорят прикреплять депозитные договора А-банка, в чате говорят, что виписка по ним с приложения А- Банк не подходит; в чате говорят неделя рассмотрение- в письме сутки; в отделении вообще не понимают как нам помочь, кроме как составить это все (и они не могут дать четкой формы) и отправить. На следующий день после письма, карту разблокировали. Проходит наверное неделя и опять все по новой. Все заблокировали (. Пополнений новых небыло (а вайбер и телеграмм упорно просит предоставить документы на несуществующие пополнения), человек в офлайн магазинах расплачивается картой. Спросить что происходит и что не устроило или не хватило в письме (ответ то по нему не дали!) — не представляеться возможности, Все средства связи с банком просто говорят заблокировано- предоставьте! Так человек, которого их Харькова отправили отдохнуть от морального напряжение, получил нервный срыв в отпуске (оставили ж без денег). Вот у меня один вопрос: Как можно получить ответы от банка если он очень хорошо со всех сторон защищает себя от общения с клиентом? Очень хочется закрыть вопросы и счета в нем
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 вересня 2024, 17:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Інформацію з рішенням Клієнту було відправлено в Застосунок Abank 24.
Проблема вирішена
Sanya79 7 вересня 2024, 12:58
Заблокували карту 231 день тому, всі необхідні документи надані, сказали очікувати на дзвінок профільного спеціаліста протягом 3 днів, як розумієте до тепер ніякого дзвінка не поступало, мене просто ігнорують при цьому роблять вигляд що слухають.
Нікому не раджу, самий гірший із найгірших
На розуміння і надіятись не буду, бо ним і не пахне
Любий Абанк я знаю що вам всеодно на своїх клієнтів і на те що вони від вас хочуть але залишаю контакт: +380662393396
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 вересня 2024, 14:41
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі задля розв'язання Вашого питання Вам необхідно прийняти дзвінок від банку. Ми намагались зв'язатись з Вами через вказаний Вам в банку канал, проте встановити зв'язок не вдалось. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку.
Проблема вирішена
KrissMiss 7 вересня 2024, 12:33
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Обмежили картку. Я не працюю, але мені допомагають близькі мені люди. У всіх попросила квитанції, щоб підтвердити*дохід, але документів недостатню. перевірка мала зайняти до 24 годин, але мені не надали відповідь за цей час./, коли відправила повторно. Підтримка не відповідає. У чаті просто бот, який відповідає навіть не по темі … Телефоную, але також просто шаблона фраза про обмеження. Я зараз за кордоном, у мене не працює нфс, тому ще перераховували кошти людям які зі мною, пластик не взяла… Я засмучена таким обслуговуванням.

Очікую на вирішення питання + 380632206965
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 вересня 2024, 15:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Вячеслав Климович 7 вересня 2024, 7:06
Аврізацію з поточного пристрою відхилено. Ви можете зайти в застосунок АБанк з Вашого типового пристрою moto g04 motorola! У меня накрылся смартфон и я купил из-за обстоятельств новый! Не от избытка денег. Теперь не могу войти в приложение! У меня 20 рассрочек и так далее! Как платить и пользоваться? Старого смартфона нет в живих и как я могу с него зайти! Но банк так решил что тот типовый, а этот нет! Нет того смартфона И теперь мне закрыт путь в приложение на совсем как мне объяснили! А входить я могу только из поломанного смартфона! Еще неделя и хотел перевести зарплату и пенсию в этот банк! Но вовремя время сыграло на руку! И что бы я делал если бы перевел! Так что перед покупкой смартфона проконсультируйтесь в банке будет ли новый смартфон типовым! Или что другое надо! Я объясняю нет в живых старого смартфона, а мне можно войти только со старого! Вот и не знаю что делать если дрога в приложение мне закрыта! И выхода нет кроме как заходить с поломанного смартфона! Который и в мастерской не взялись ремонтировать! Так что смотрите осторожно с покупкой!!! И объясняю нет смартфона и куплен новый! А мне войти можно только со старого и все! Или в приложение больше зайти не сможете! Было было, но такое встречаю впервые! Маразм крепчает!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 вересня 2024, 12:44
Добрий день!

Дане обмеження Банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання вирішене. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому рекомендуємо користуватись застосунком на одному довіреному пристрої. Будемо раді співпрацювати надалі🍏
Полезный комментарий
Вячеслав Климович 7 вересня 2024, 12:43
Все быстро и четко! Даже как-то не ожидано! Огромное спасибо! Вошел в приложение и все ок!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irint 6 вересня 2024, 15:46
Абанк ограничил мне возможность пользоваться моими деньгами на счете. Написал, чтобы я предоставила документы, подтверждающие доходы.
Я отправила в телеграм бот банка скан нотариальной копии договора продажи квартиры — получала ответ, что такое подтверждение не подходит, без объяснения причин.
После этого я несколько раз отправляла в этот бот декларацию о доходах, поданную в налоговую, вместе с квитанцией (№ 2) о приеме документов. А банк постоянно пишет, что нужна квитанция о приеме декларации налоговой. Но я ведь ее прилагала.
Не знаю что теперь делать, как получить ответ, что именно в предоставленных мною документах не устраивает банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 вересня 2024, 18:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Iryna0410 6 вересня 2024, 10:30
Я відкрила рахунок в, А банк, щоб розмістити депозит після закриття рахунків в іншій фінансовій установі. Кошти в суммі приблизно (точну сумму сказати не можу, тому що, А банк заблокував вхід в мобільний застосунок) одинадцять тисяч триста гривень прийшли на рахунок, А банк 03.09.2024 після 20.00 години вечора.
Рано вранці 04.09.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання договорів і блокування карток я відкрила мобільний застосунок і виявила лист з проханням в триденний строк (доречі, в листі не було вказано дату, щоб можна було відслідкувати трьохденний термін) надати пояснювальну інформацію, в інакшому разі доступ до коштів буде заблоковано.Я надала в банк інформацію, стосовно суми, яка надійшла на рахунок. Від банка прийшло повідомлення про отримання мого ліста і що банк надасть відповідь впродовж одного дня.
05.09.2024р вхід до мобільного застосунка, А банку було заблоковано.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 вересня 2024, 9:30
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
Андрей Герасимов 5 вересня 2024, 22:07
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Сталеварiв, 26
Абанк заблокировал все карточки фоп карту, зеленую, зарплатную, Вирт карты, но это норм они обязаны это делать, но после того как они заблокировали ФОП карту они открыли на ней кредитный лимит 200000 и тут же заблокировали сумму арестованную исполнителем. Тобишь даже если у вас нет денег и вы спокойны, знайте Абанк любезно даст вам без вашего согласия в одностороннем порядке кредит в угоду исполнителя. На все ваши претензии вам ответят пункт договора 3.3.2. Ни один банк в Украине так не делает насколько я знаю. Ну и разблокируют они очень долго не так как Приват и Моно. Всем добра. Абанк очень плохой банк, будьте осторожны ⚠️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 вересня 2024, 10:55
Добрий день!

Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.

Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olla25 5 вересня 2024, 20:37
Очень быстро исправили проблему, служба поддержки просто молодцы, очень вежливы и квалифицированы, проблема была с переводом зарубежным, все было решено с течении пары минут, мне все понравилось 👍👍👍
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 вересня 2024, 10:38
Добрий день!
Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Нам буде приємно, що наша робота принесла Вам тільки позитивні емоції. Бажаємо вам побільше радісних подій і всього самого найкращого.
Проблема вирішена
Олександр Петрушко 5 вересня 2024, 14:00
Заблокировали карту за перевод в 40тыс гривен. Пишут уже на протяжении 17 дней одно и тоже. Я уже не знаю что делать, подавал все заявки, но результата 0. Поехать в их отделение не могу так как нахожусь за границей.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 вересня 2024, 16:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Марія Томашевич 5 вересня 2024, 12:44
Банк заблокировал карту за превышение лимита поступлений средств на карту. Несмотря на мои пояснения банк решил разорвать со мной договор. Заявление и необходимые документы для перечисления остатка средств в другой банк были предоставлены. Не могу добиться ответа о получении моего заявления и сроков возврата средств. В поддержке всё время бот направляет сообщение о необходимости подачи заявления, которое я уже предоставила 3 недели назад.
Вынуждена писать здесь, чтобы сотрудники банка обратили внимание на моё заявление.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 11:21
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
InfraR 5 вересня 2024, 11:30
Преобрел на распродаже в Китае недорогой телефон, начал пользоватся, в том числе и данным банком, но слишком сильно он тормозил. Посоветовали откатится с 13 андроида, на 11. Так и сделал, телефон ожил. И все бы ничего, но… Все банки довольны, а вот приложение Абанка, пишет что приложение поддельное и зайдите с прежнего устройства. Прежнее устройство это я так понял, которое на 13 андроиде.
Тех поддержка ответила, что нужно зайти с прежнего устройства и что по решению банка ничем помочь не может. Какое решение и по каким причинам, тоже сказать не может. Предложили пользоватся физическими карточками, а счет проверять по телефону)))) Вот такая крутая безопасность в этом банке)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 вересня 2024, 20:00
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нам прикро, що така ситуація трапилась. Наразі питання є вирішеним, а обмеження для входу зняте. Ми завжди враховуємо Ваші зауваження для покращення нашого сервісу. Додатково дану ситуацію беремо до уваги окремо 🍏
Проблема вирішена
kacyasha 5 вересня 2024, 8:10
До каси, А банку було внесено суму оплати вікон і дверей. Банк не лише зупинив платіж готівки, а й частково заблокував картку, перевівши на мою карту суму цього платежу. Дізналася тільки коли ввечері зайшла до додатку (ніякого дзвінка) і побачила на карті суму та вимогу надати документи для підтвердження походження грошей та пояснення як вони у мене опинилися на карті. У відділенні банку сказали які документи потрібні і ми з працівниками банку їх завантажили для перевірки. Увечері знову повідомлення, що цих документів недостатньо. На запитання, які документи ще надати на гарячій лінії, сказали, що уточнять. Коли наступного дня я спробувала набрати гарячу лінію, мене вже не зв’язували з оператором (на мій номер працював тільки автомат і працівники, до речі не здивувалися таким діям банку). І знову питання звідки на карту надійшла ця сума. Після написання заяви про розірвання співробітництва з банком картку остаточно заблокували, гроші на наданий рахунок іншого банку для закриття не переказують і знову вимагають документи для підтвердження. Тобто банк без попередження кладе готівковий платіж на картку, блокує дзвінки на гарячу лінію та утримує у себе кошти після заяви про закриття рахунку. Три дні я, як на роботу, ходжу у відділення банку і розмова ходить по колу. Такі дії банку окрім шахрайства назвати важко. Всі свої дії прикривають законом про фінмоніторінг, але гарячу лінію заблоковано самим банком і готівку, внесену без мого відома на карту, теж дія банку. Прошу негайно переказати гроші на надану мною картку для закриття рахунку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 11:24
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fhhkgft 4 вересня 2024, 22:50
Если кто-то думает что в этом «банке» только к клиентам относятся, как к отребью, они также и к сотрудникам, это худше любой шарашкиной конторы, обходить это 10й дорогой, если свяжитесь останетесь без денег и без нервов, а банк обчтстит как липку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 вересня 2024, 18:16
Добрий день!

Банк створює комфортні умови праці, забезпечуючи професійний розвиток та різноманітні програми підтримки для наших співробітників. Це допомагає підвищувати їхню мотивацію та продуктивність. Якщо у вас є конкретні ситуації чи приклади, прохання надати відповідь на наше особисте повідомлення для подальшого аналізу та уникнення подібних скарг у майбутньому.
Проблема вирішена
Ivan062000 4 вересня 2024, 20:31
Доброго дня, хочу залишити відгук про співпрацю з, А Банком. Користувався банком майже рік і все було добре, ніхто ніколи не питав звідки кошти і на які потреби використовую до 21серпня. 21 серпня прийшло повідомлення про те, що рахунки заблоковані і маю надати довідку про доходи, їхню забаганку я виконав надав довідку про надходження коштів, але на цьому моя історія не закінчилась… Після чого вони почали вимагати надати всі відомості про перекази за останні 30 днів (хто робив, на які цілі і звідки у тих людей кошти) На мою відмову банк розірвав зі мною відносини. Залишок коштів на рахунку пообіцяли переказати на будь-який інший рахунок відкритий у іншому банку на моє ім'я. Заповнивши заяву їхнього зразку та надавши всі реквізити, банк запевнили мене що кошти надійдуть протягом 7 календарних днів. Однак вже 4 вересня 2024 року, а кошти так банк і не перевів, спілкуватися зі мною ніхто не хоче, а перекидаю до телеграм боту який постійно пише одне і той саме «ваша заявка прийнята і буде оброблена на протязі 7 календарних днів».
Нікому не раджу данний банк. Мало того, що зараз війна в країні і не у всіх людей є кошти, так такі банки не віддають людям чесно зароблені кошти!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 вересня 2024, 18:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lyasuhk38 4 вересня 2024, 17:35
Вирішують всі питання на раз! Це найкращий банк для мене.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 вересня 2024, 17:54
Дякуємо за довіру🥰
Проблема вирішена
Инна Новачук 4 вересня 2024, 11:25
Відділення за адресою: Харків, пр-т Олександрівський, 91
Я модель мне пришли деньги я все предоставила работаю с банком деньги все время приходили в одного сайта по моей работе ваяли разорвали договор после доказательств откуда поступили средства ждать говорят 7 дней 4 прошло почему я должна ждать свои деньги я жду ответ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 вересня 2024, 10:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Dmitrenko12 3 вересня 2024, 19:15
Вітаю, мені Абанк заблокував кошти уже як 10 днів, просить документ для підтвердження коштів я скинула які маю, ясно і доступно розповіла що за кошти і куди їх переказую, оператор зі мною не зв’язуваться тільки чат бот! Додзвонитися на гарячу лінію не можу! Як мені повернути мої кошти? Коли банк ігнорує мене, після 10 днів очікування я вирішила закрити рахунок! Але банк не іде на контакт зі мною! Взагалі! Жахливий банк, жахливе відношення! не рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:47
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
L2per 3 вересня 2024, 12:47
Зробив заяву для закриття рахунків та переказу коштів, та відповіли Очікуйте зарахування коштів на рахунок вказаний в заяві. Гарного вечора! Чекаю вже більше неділі в телеграмі перестали відповідати тільки бот, відповідає Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.
Зробіть щось мій номер +380979251767
Банк нікому не рекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 вересня 2024, 9:13
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Evgeniy Smit 3 вересня 2024, 11:18
А-Банк не отдаёт деньги, сначала подал заявку, они больше 10 Дней тянули, чтоб написать, что нужно отредактировать, теперь заново отчёт 7 дней пошёл, но и он уже вышел (больше 10 прошло), очень не надёжный банк, не советую никому его, запомните
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 вересня 2024, 19:03
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝