Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SOKOLch 25 червня 2025, 11:52
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Обращался, помогли, но не сразу. Некоторое отстранение от клиента ощущается. Мужчины лучше и качественнее помогают чем женщины.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2025, 12:31
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо вашу думку і ваші коментарі дуже важливі для нас, ми обов'язково врахуємо їх у нашій роботі. Ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для всіх наших клієнтів і будемо працювати над покращенням якості обслуговування. 🙂
24 червня я хотіла поповнити рахунок через термінал самообслуговування. Щось не спрацювало і оплачені мною 500 гривень не були зараховані. Я написала про проблему в службу підтримки банку у вайбер. Чекати прийшлось не довго. Оператор, дізнавшись про мою проблему, написала мені «Щоб ми мали можливість ідентифікувати Вашу оплату, надішліть, будь ласка, фото чеку за його наявності. Якщо чеку немає, вкажіть реквізити, за якими здійснювали оплату (номер телефону, карти, рахунку і т.д.), дату та час, адресу, назву приміщення, у якому розташований термінал, суму платежу та номінали внесених купюр.» Я надала таку інформацію і через короткий проміжок часу одержала відповідь «Дякуємо за надану інформацію. На жаль, під час здійснення Вашої оплати термінал втратив інтернет-з`єднання. У такому випадку кошти будуть зараховані протягом від 15 хв до доби. Якщо зарахування не відбудеться або надійде не вся сума, зверніться, будь ласка, повторно. Можливо у Вас залишились додаткові питання?» Невдовзі кошти були на рахунку. Все просто і швидко. І я за це вдячна працівникам банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 червня 2025, 14:46
Дякуємо за ваш відгук! Нам важливо, щоб наші клієнти отримували швидку та ефективну підтримку, і ваш позитивний досвід є для нас найкращою винагородою. 😊
ffmpg 23 червня 2025, 13:56
Блокують картку, розблокувати займає багато часу, непонятні чати, відеодзвінки
результату немає
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 червня 2025, 15:41
Добрий день!

Банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Всі рішення ухвалюються відповідно до умов обслуговування та вимог чинного законодавства.

Щоб ми могли детальніше перевірити ситуацію та надати коментар, будь ласка, надайте додаткову інформацію в особистих повідомленнях.
Яна Пасічник 21 червня 2025, 17:27
Доброго дня
Хочу залишити відгук, сьогодні зранку я переводила кошти зі свого банку сенс на, а банк і банк заблокував картку, переводила з сенсу поскільки оплачувати з, а банку мені вигідніше там не має комісії за перевод. Для підтвердження загрузила в додаток банку ПДФ квитанціі з банку сенс, що я переводила сама ці кошти зі своєі картки, особисті кошти, там сумма невелика 6500 і 5500, спеціально розбила на два платежі, щоб не заблокували. Я просто не розумію як можно підтвердити надходження коштів, якщо кошти переведені між моіми картками просто різних банків.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 червня 2025, 18:51
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для розв'язання питання з фінансового моніторингу та передачі запитаної банком інформації радимо використовувати https://t.me/abank_docs_bot.

Ми відправили Вам особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Просимо відповісти на нього та надати запитану інформацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Donivn 20 червня 2025, 20:49
Звернення на гарячу лінію банку пройшло звидке зєднання з оператор та питання вирішилось досить швидко, оператори дуже вічливі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 червня 2025, 8:10
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що вам вдалося швидко вирішити ваше питання 😊
Проблема вирішена
zaur1976 19 червня 2025, 12:39
Являюсь клієнтом цього банку, мабуть років з 15 і більше. Але банк мене дуже не приємно здивував… По закінченню депозита в іншому банку зі СВОГО рахунку перевів на СВІЙ же рахунок в А-банку. Після чого всі рахунки миттєво за блокували. Зв’язку з банком не має взагалі…чат бот одне і теж…під час війни таке ставлення до людей…просто жах!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 червня 2025, 13:43
Добрий день!
Дякуємо, що залишаєтеся з нами протягом багатьох років.

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.

Після встановлення обмежень ми надіслали Вам повідомлення у застосунок із детальним переліком необхідних документів, які Ви могли легко передати через кнопку «Надати документи». При зверненні до служби підтримки Вам також повідомляли про необхідність надати ці документи.

Після перевірки наданої інформації питання було вирішено. Сподіваємося на подальшу співпрацю і завжди раді допомогти!
Di18101992 19 червня 2025, 8:42
Здравствуйте!

Хочу оставить отзыв о банке и выразить искреннюю благодарность за высокий уровень сервиса.

Недавно у меня возникла ситуация, связанная с необходимостью вернуть ошибочно списанные средства. Я обратилась в службу поддержки и была приятно удивлена — сотрудники отреагировали очень оперативно и с вниманием отнеслись к моему вопросу.

Консультанты проявили себя с наилучшей стороны: вежливые, компетентные и действительно заинтересованные в том, чтобы помочь. Решение было найдено всего за два дня, хотя изначально ожидалось, что процесс займёт больше времени.

Я действительно не ожидала такой быстрой и качественной помощи. Всё прошло максимально комфортно и прозрачно.

Банк оставил у меня только положительные впечатления — и по качеству обслуживания, и по подходу к клиенту.

С уверенностью могу рекомендовать!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 червня 2025, 9:20
Дякуємо за розгорнутий відгук!

Нам дуже важливо знати, що клієнти відчувають підтримку з нашого боку💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kristinakv1988 17 червня 2025, 21:29
Швидко відреагували на повідомлення, надають дуже змістовну, корисну інформацію, швиденько опрацьовують заявки, займають мого часу мінімум кілька хвилин, а користі, допомоги максимум
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 червня 2025, 8:35
Працюємо, щоб Ваш досвід був максимально зручним і ефективним 💪🙂
Alina434 17 червня 2025, 17:05
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Клієнтом А-банку стала в минулому році і лишилася дуже задоволена співпрацею. Дуже швидко оформили картону, професійно проконсультували, відкрили всі необхідні рахунки і це при необхідності надавати мінімум документів. Так же в цьому банку один із самих великих відсотків для депозитів у валюті, який швидко можно відкрити. Зручно отримати консультацію по меседжерах. Додаток мега зручний і зрозумілий.
Рекомендую цей банк одним словом. Дуже задоволена співпрацею з ним.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 17:21
Велике дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми вдячні, що ви обрали àbank і цінуєте наш сервіс, вигідні депозитні пропозиції та функціональність мобільного додатку. Ваша рекомендація є найкращим визнанням нашої роботи! 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ladymarisha8 17 червня 2025, 16:15
Вдячна за допомогу он-лайн
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 16:24
Вдячні за високу оцінку нашого сервісу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adolfik 17 червня 2025, 14:16
Мені подобається служба підтримки, дуже швидко реагують і допомагають розрулити у скасуваннях платежів, якщо інші додатки в яких я замовляю щось можуть підвисати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 14:59
Нам дуже приємно знати, що наша служба підтримки залишила гарні враження. Завжди раді допомогти! 💛
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 червня 2025, 9:23
Відгук не зарахований (на 20.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VictoriaMizina 17 червня 2025, 13:33
В моєму питанні були зацікавлені та раді допогти. Це відчувається і викликає довіру.
Дякую спеціалісту Ельвірі. Швидко знайшла відповіді на мої питання.
З усіх банків, приємніше працювати саме з, А Банком🫶
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 14:02
Дякуємо за Вашу високу оцінку. Подяку вже передаємо фахівцю та будемо раді продовжувати дарувати Вам лише позитивні емоції 💚
popoffchip 17 червня 2025, 4:22
Відділення за адресою: Дніпро, масив Тополя-2, 28, корп 6/40
На середині червня '25 року я був приємно здивований якістю обслуговування клієнтів службою підтримки а-банку у нічний час.
Цей кейс реально змінив моє відношення до організації в цілому. Той досвід, який в мене був раніше, яка оцінка банка в цілому у мене склалась в 2017 році, у і те, з чим я мав справу сьогодні, у 2025р., це були неначе дві різні організації.
Що дійсно мене дуже здивувало — це те, що мене консультувала людина, а не штучний інтелект або чат-бот, яких зараз використовують, як інструмент взаємодії з клієнтом, у службах підтримки всіх банківських установ на первинних етапах розмови.
Цей раз також було відчутно, що перші два повідомлення мені написав робот (привітання та збір інформації про потребу клієнта), але дуже вчасно включився спеціаліст, який далі супроводжував мене в моїх питаннях.
Великою різницею між цим кейсом та більшістю інших випадків мого спілкування із різними службами підтримки, як банківських установ, так і інших організацій, було саме те, що спеціаліст А-банку був націлений на вирішення моїх задач, дійсно заглиблюючись у суть моїх питань, та забезпечуючи мене максимально доступною зрозумілою інформацією. За можливості, надавав мені змогу, час, та покрокові інструкції для виконання дій, щодо подальшого просування в процесу вирішення питань. При цьому, не зупиняючи консультацію, не намагаючись якомога скоріше закрити діалог зі мною, як з клієнтом, що я дуже часто спостерігаю у відношенні інших служб підтримки різних організацій, до потребуючих допомоги клієнтів (багато разів ловив себе на думці що цей консультант або спеціаліст служба підтримки клієнтів все зводить до того що я як клієнт дурний та неосвічений у питаннях, яких він мені надає відповіді, хоч це далеко не так). Це те що мене найбільше вразило. А далі ви самі розумієте мої питання були вирішені процес пішов я все зрозумів де що і як за що відповідає після чого мені були задані що уточнюючі питання з піклуванням поставились до моєї безпеки бо ця консультація проходила під час жорстких ракетних обстрілів. При цьому розмова була не напруженою та сприяла дружньому взаємовідношенню один до одного.
У кінці кінців, я був задоволений та запити мої були задоволені також повністю. Приємне враження від трансформації Абанк із тієї організації 2017, що не могла мені пояснити, чому і як відбуваються, ті чи інші операції та зміни у моїх активах, у дійсно професійну та відкриту до діалогу компанію, з якою, тепер, хочеться вести справи.
Мушу відзначити, що вперше за дуже довгий час, служба підтримки надає мені саме ту інформацію у розмові, яку я запитував. Тобто мене тут почули.

Дякую за це.
Дякую за допомогу! Дякую за особисті привітання), це також дуже приємно.
І, також, дякую за турботу моє здоров’я, життя, та за мою безпеку.
Можу побажати Вам не припиняти підтримувати таку високу якість обслуговування клієнтів, усіх клієнтів, які будуть. На мою думку, ви у цьому сьогодні попереду всіх, тож, нехай з вас та з вашого досвіду всі беруть приклад, нехай вас наздоганяють, але не випереджають.
Бережіть себе ви гарні люди.

Назаре, моя повага. Вміти не тільки слухати людей, а ще й чути, і розуміти контекст, це дуже важливе цінне вміння. Розвивайся та будь успішним.
Всім всього найкращого.

Мене обслуговували у Телеграм чаті. Нижче такого вибору немає, тому відділення.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 9:21
Добрий день! Ми вдячні за такий розгорнутий опис Вашого користувацького досвіду. Це дійсно важливо для нас. Ваші слова вже передаємо співробітнику з впевненістю, що це не остання подяка. Завжди раді надати якісний та своєчасний сервіс з акцентом на Вас та Ваші потреби.💚😉
Проблема вирішена
Сергій Лунін 16 червня 2025, 19:13
Вітання Мінфін і Клієнтів Фірмової Установи А-БАНК Хочу сьогодні розповісти про мінуси даної установи, На початку обслуговування в Фінансовій установі А-банк Я писав про її плюси і так вони є і я їх знецінювати не збираюся і відмовлятися від цих слів…

А тепер про Великі мінуси послуги страхування які пропонує фінансова установа А-банк вони не працюють це виключно ви залишаєте кошти для їх збагачення, Аргументую я сплачував страхування безпечний ліміт і надіявся я захищений у разі втрати роботи Ітд і тп і тут це трапилося зі мною я не зміг обслуговувати свої кредитні зобов’язання, (Кожне слово можу підтвердити так як я вів записи телефонних розмов і вони у мене збереженні) Мені зателефонували з банку з приводу заборгованості, я відповім їм що в мене страховий випадок який підпадає в страхуванні безпечний ліміт, на що працівник Банку відповів це ви по своєму бажанню платили страхування, а кошти ви повинні повернути… На що дав запитання то це у вас така Афера брати кошти кожен місяць за страхуванням безпечний ліміт хоча на справді нічого не страхуєтся, на що отримав відповідь вас ніхто не змушував платити страховку, кошти ви повернете в любому випадку, банк піде до суду…
Це я до того щоб Клієнти немали ніяких ілюзій що вони захищені міфічною як оказалось страховкою…

Тепер далі що вони роблять в такому випадку передають борг по факторингу і навіть не повідомляють вас, як це потребує законодавство України, Укрпошта заказним листом під підпис або Кур'єром, (Таким чином надсилаються листи Юридичного значення)

І відразу відповім захисникам Фінансової установи які обов’язково будуть…
В даному випадку іншого способу немає так як я ставав клієнтом я не був боржником і договір прописаний під клієнта, і він мною Не переукладанний, щоб вони могли передавати по факторингу ітд і тп не повідомивши мене, чим Порушили як мінімум для початку 188−39 КУпАП …

P.s
Передали мій борг можна написати 3 особам
якраз перед перед подачею справи в господарський суд у справі про відновленню платоспроможності, дуже хочу побачити вашого представника на зборі кредиторів і як ви будете виставляти свої вимоги. З урахуванням вище мною написаного…

Я хоча дію в законодавчому порядку дотримуючись правил.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 11:26
Добрий день! Вдячній Вам за прийнятий дзвінок.

Хочемо звернути увагу, що послуга страхування, яка пропонується банком, є добровільною та надається як додатковий сервіс, кошти за яку перераховуються безпосередньо на рахунок страхової компанії. Договір страхування залишається чинним за умови наявності коштів на рахунку для щомісячного списання внеску.

Згідно з умовами, страховими випадками вважаються:
• тілесні ушкодження внаслідок нещасного випадку;
• стійка втрата працездатності або встановлення інвалідності внаслідок нещасного випадку;
• смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку або хвороби;
• вперше діагностоване критичне захворювання;
• непередбачені фінансові витрати, пов’язані з втратою постійного місця роботи.

З огляду на описані обставини, ситуація, на жаль, не підпадає під умови страхового випадку, визначені договором.

Щодо питання залучення зовнішніх організацій, банк інформує про це повідомленням в застосунок банку, що є одним з офіційних каналів комунікації. Так само інформування було надано і в цьому випадку.

Ми щиро сподіваємось, що вам вдасться відновити фінансову стабільність найближчим часом, і будемо раді допомогти у межах наших можливостей.
Проблема вирішена
Sunseet 15 червня 2025, 10:52
Ніколи не ставайте клієнтом цього банку якщо не хочете кожного місяця тріпати собі нерви. Закинула особисті кошти на карту через термінал і перекинула на свою карту іншого банку — заблокували карту. Оплачувала позику з цієї карти — заблокували. Звʼязатись з ними неможливо, в чаті бот спамить одне і те саме запитання по 20 раз. Просять надати документи про джерело походження коштів. Всі квитанції що ви отримали гроші від брата, кума, свата. І квитанції звідки гроші в брата, кума, свата. Не банк, а якесь колупання в білизні людей. Нікому не раджу!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2025, 13:30
Добрий день!

У межах фінансового моніторингу банк має виконувати вимоги чинного законодавства України. Це передбачає детальний аналіз операцій та запити щодо підтвердження джерел надходжень.

Дякуємо Вам за надані документи та пояснення. Після їхнього розгляду ми надіслали уточнюючий запит, адже інформації було недостатньо для завершення перевірки. Наразі питання вирішене.

Дякуємо за розуміння та будемо раді продовжити співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olen131076 15 червня 2025, 9:48
Дуже якісне обслуговування, дякую. Вирішили мое питання швидко
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2025, 9:56
Нам приємно бути корисними! Завжди на зв’язку😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микола Карпук 15 червня 2025, 0:17
Відділення за адресою: Львів, пл. Липнева, 7
Добрий день. Хотів би звернутись із питанням, яке мене щиро здивувало. Нещодавно мій кредитний ліміт у рамках послуги «Оплата частинами» був підвищений до 118200. Протягом кількох днів я жодним чином не змінював своєї фінансової поведінки, не здійснював великих чи незвичних покупок, не мав прострочень. Але раптово, без жодного попередження, ліміт було зменшено вдвічі — до 59100.
Після звернення до підтримки я отримав шаблонну відповідь про те, що «ліміт було перерозподілено за рішенням банку» для забезпечення «балансу між фінансовими можливостями клієнта та комфортним користуванням кредитними коштами». Але, якщо чесно, таке формулювання нічого не пояснює. У мене немає заборгованостей, активність по картці є.
Я не маю жодних претензій, просто хочу зрозуміти логіку. Чому спочатку їх піднімають, а потім різко зменшують, не давши навіть скористатись?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2025, 9:46
Добрий день!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — такі звернення допомагають нам ставати кращими.

Дійсно, ліміт за послугою «Плати частинами» може змінюватися. Він формується з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, фінансової спроможності, історії користування продуктами банку тощо.

Втім, щоб упевнитися, що не виникло жодних технічних складнощів, ми все детально перевіримо.

Нам знадобиться трохи часу, аби розібратися в ситуації. Як тільки отримаємо результат — одразу зв’яжемося з Вами та надамо пояснення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MilaPok 14 червня 2025, 14:10
Дуже зручний сервіс клієнтської підтримки. Доступний за лічені хвилини у будь-який час. Ввічливі співробітники, вирішують питання та пояснюють необхідне суперпрофесійно та швидко. Дуже гарні враження залишилися від звернення.
Важливо, що люди, а не роботи! Дякую 🤩
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 червня 2025, 14:19
Нам дуже приємно знати, що сервіс залишив гарні враження. Завжди раді допомогти! 💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wasd107463 14 червня 2025, 8:33
Служба поддержка отвечает спустя несколько секунд. Очень дружелюбные, ценят и моё, и их время. Делают работу быстро
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 червня 2025, 9:05
Завжди раді допомогти швидко й з турботою💚
olehbezbakh 13 червня 2025, 9:38
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 135/2
Шановні потенційні клієнти А-БАНК, категорично не раджу користуватися послугами цієї установи. Четвертого червня 2025 року дружина внесла мені на картку особисті кошти, через касу у місті Миколаїв, 13 червня власна картка була заблокована з вимогою надати документи про походження коштів. Звертаю вашу увагу: кошти власні, не кредитні, дружина та я — багато років клієнти А-БАНК! Отже, якщо бажаєте зберегти час та нерви нікому не раджу користуватися будь-якими послугами А-БАНК, особливо робити які-небудь операції з готівкою!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 червня 2025, 9:54
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити співпрацю

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝