Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lona5 28 вересня 2024, 11:43
Кожен раз як я звертаюсь онлайн до банку, завжди допомагають, це найкращій банк для мене, дуже дякую!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 11:45
Такий відгук не може не гріти нас своїм теплом. Ми безмежно вдячні, що Ви поділились своїм досвідом обслуговування. Лише вдосконалюємось! 💚🔥
Проблема вирішена
MariaDer 27 вересня 2024, 23:43
Доброго здоровʼя!

З банком співпрацюю вже більше року, нарікань не було, але ця жахлива ситуація повністю перекреслила бажання на подальшу співпрацю.
Незважаючи на те, що мною були надані всі необхідні документи, мої картки досі заблоковані.

Я фрілансер, кошти мені надходять на міжнародний рахунок, а з нього я завжди надсилала кошти на свою картку А-банку і постійно без проблем замовляла та забирала кошти у відділенні банку. Проте 17 вересня мені заблокували рахунки, я звісно надала всю необхідну інформацію яку просив банк. Була у відділенні банку, менеджер проконсультувала і подала документи зі свого ПК, адже як виявилося, документи, які я надсилала і надсилаю до чат- боту А-банку не доходять на розгляд. На всі мною надіслані документи з міжнародного банку, а їх більше 17 та мої повідомлення (розписані пояснення) чат- бот відписував «не пройшов валідацію». Я кошти зняти не можу, ні в касі, ні в банкоматах, переслати гроші також не можу, все заморожено. Коли я телефоную на гарячу лінію, відповідає автовідповідач одне й те саме, а потім викидає з дзвінку. У відділенні, дівчата кажуть, що це не від них залежить. Чат-бот…Достукатися не можу щоб повернули мої кошти, комунікації толкової немає! Вся комунікація це відповіді, які приходять у додаток у формі запитів на подачу документів, але додати не є можливою фічею у застосунку, тому подаю в чат-бот А-банку, як каже мені автовідповідач. Все по колу, а картки заблоковані вже 10-ий день!
Подала абсолютно всі документи, включаючи трудовий договір з роботодавцем, номер телефону, електронну адресу, багато виписок з міжнародного банку про зарахування заробітної плати і тд…
Те що я пишу пояснення та грунтовні коментарі — безтолково, адже їх ніхто не читає(відповіді не має).

Ці кошти мені вкрай необхідні, тому я очікую на швидке вирішення питання та розблокування моїх рахунків або ж розірвання зі мною договору та повернення моїх грошей на рахунок іншого банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 9:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Полезный комментарий
MariaDer 28 вересня 2024, 10:18
Дуже вдячна за миттєве вирішення мого питання на ранок наступного дня з подачі заяви. Сподіваюсь, що більше подібних непорозумінь не буде.
Проблема вирішена
Dio322 27 вересня 2024, 23:33
Сегодня 27.09.2024 мой друг отправил мне два платежа 20 и 29тыс.грн.После чего средства были заблокированны и попросили квитанции и письменное обьяснение от отправителя.Все сделал и ответтил на доп.вопросы.Карта все также заблокированна, а с оператором невозможно связатся.Решите проблему, почему деньги удерживаются? они легальные и были получены от венослужещего друга!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 17:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення
Tsl7772024 27 вересня 2024, 16:15
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 46
Я пенсіонер, мені 82 роки, але я користуюсь мобільним додатком А-банку. При здійсненні переказу з картки на картку у мене виникли труднощі, але я звернувся до спеціалістів підтримки і вони мені дуже допомогли. Я дуже вдячний за таке ставлення до своїх клієнтів А-банку. Надалі буду користуватись послугами цього банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 16:23
Звертайтеся, ми завжди поруч💚
Проблема вирішена
Viki756 27 вересня 2024, 15:23
Хочете потріпати собі нервову систему тоді цей банк для вас! Всі інші обходьте стороною! Прийшли кошти по Ібаn скинули батьки через знайому, від банка блок прилітає! Зняти готівку відповіно не можна, пишу пояснювальні дохода немає я студентка, ніякі перекази на картки я не робила, з казино чи криптовалютой діла немаю!!! від банка нуль комунікації перекидають все на чат бот я нінаодне своє питання не отримала відповідь від оператора, для чого тоді вам месенджер як там бот, на гарячу лінію не дозвонитись взагалі не зв’язуэ з оператором! Банк тупо морозить гроші на довго! Я вимагаю закрити рахунок і немати з цим банком ніяких справ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 16:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VinnikDenis 27 вересня 2024, 15:21
Прекрасно выполняют свои функции, лаконично, и без лишних слов
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 15:26
Дякуємо за теплі слова. Такі відгуки надихають нас лише покращуватись 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Данило Скіпа 27 вересня 2024, 10:34
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Хочу Зробити Подяку на Співробітницю Дарина Вона Чудова Добра Чуйна Цікава Багатознаюча Мила Відкрита Щира Я Обслуговувався в Співробітниці Мене Гарно Обслуговувала з приводу можливостей АБанк24 Дарина Супер Молодчина я їй Дуже Вдячний Прошу Нагороди і Подяки Дарині я обслуговуюся постійно в неї вона розповіла про ребрендинг про те що буде ще краще про картку Болт дізнався про нові скіни карток Дарина Супер Молодчинка Відділення м Дніпро Проспект Слобожанський 11 Дарина Т И СУПЕР ТИ МОЛОДЧИНКА БУДУ ОБСЛУГОВУВАТИСЯ ТІЛЬКИ В ДАРИНИ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 15:26
Ми вдячні за високу оцінку професіоналізму нашого співробітника і надалі робитимемо все, щоб при зверненні до нас приносити лише позитивні емоції 🔥💚
Матвей Белошицкий 27 вересня 2024, 2:08
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 3
Давно были уже мысли закрыть счёт в этом самом донном банке страны, но иногда пользовался, так как переводы без комиссии ну и впринципе всегда думал, что «меня не коснётся» (хотя как минимум у троих знакомых этот пока что так называемый «банк» заблокировал средства абсолютно без каких-либо оснований). До сегодняшнего вечера…

Понадобились средства на оплату коммуналки, так как немного задержка по выплатам от работодателя произошла. Обратился в микрофинансовую организацию (МФО) MyCredit. Пользуюсь их услугами уже не первый раз, в МФО ИЗНАЧАЛЬНО была привязана карта этого «банка» — всегда получал кредит от MyCredit на неё, всё было нормально.

Ну вот в очередной раз подаю заявку, быстро одобрили, подписываю договор. Через 2 минуты МФО зачисляет на мою карту деньги. Захожу в А-Банк чтоб оплатить этими деньгами коммуналку и вижу: Карта заблокирована. Обратитесь в чат.

Пишу в чат, объясняю ситуацию. В ответ слышу: На вашу карту поступила не подтвержденная операция, мы проводим расследование.Пытаюсь объяснить, что средства кредитные, от легальной финансовой компании: отправляю скриншоты, доказательства. Оператор в чате талдычит одно и то же, ссылаясь на их «правила и условия», половина из которых противоречит действующему законодательству. Закрывать карту и возвращать остаток, естественно, отказываются.

Собственно, что имеем по ситуации:
1) Банк заблокировал абсолютно легальные средства на карте, видя кто их отправитель и получив множество подтверждений в чате.
2) Кредитные средства от МФО заморожены скам-банком под названием «А-Банк». Воспользоваться я ими не могу, МФО насчитывает проценты, «банк» вешает лапшу что я получил «неподтвержденный платёж» и они проводят «расследование».
3) Закрыть счёт, естественно, отказываются. Скриптами талдычат ждать звонка их «специалиста», без уточнения сроков — то есть ждать можно и месяц.

Зачем платить людям % по депозитам, когда можно блокнуть 100 тысяч карт (и плевать на то, что операция перевода на карту абсолютно легитимна) и удерживать средства клиентов, «маринуя» их разными баснями?

Я уже молчу о том, что банк возомнил себе органы правопорядка и взял их роль на себя (именно органы правопорядка в нашей стране могут проводить «расследования», но никак не банки).

Любые доводы банком игнорируются, решение вопроса банк намеренно затягивает. Тем самым банк намеренно создал мне, как клиенту, условия попадания в долговую яму: так как я получил кредитные средства от МФО, которыми не могу воспользоваться, но в то же время по ним начисляется процент; я вынужден взять ЕЩЁ ОДИН микрозайм до оплаты коммунальных платежей и обслуживать уже ДВА кредита с процентной ставкой 365% годовых — и я, теоретически, вовсе не уверен что смогу ВОВРЕМЯ оплатить их и не попасть в просрочку.

Будет написано обращение в НБУ касаемо действий этого «недобанка». Также при общении со службой поддержки МФО объяснил ситуацию и предоставил все скриншоты переписок и прочее. Напишу с утра обращение на электронную почту МФО с описанием ситуации и просьбой приостановить начисление процентов на период удержания банком моих средств, полученных законным путём.

Если в течении дня банк не разберётся в ситуации и не снимет блокировку — будет подан гражданский иск через электронный суд, с требованием помимо возврата средств со счёта в этом недобанке также обязать этот скамный А-Банк компенсировать все начисленные проценты по займу в МФО, ну и компенсировать моральный ущерб.

Задумайтесь, стоит ли вообще пользоваться услугами этого банка.

Завтра в подобную ситуацию можете попасть и вы — и банку вообще будет плевать, что у вас есть абсолютно все документы касаемо легитимности поступивших на счёт средств.

Банк — кидок. Вместо честной работы банк привлекает оборотные средства путём подобных блокировок и удержания как можно дольше средств клиентов; а после длительного удержания банк оставит себе «бонус» в виде 20% комиссии за закрытие счёта от остатка на нём.

Категорически не рекомендую этот разводильный банк!!! А НБУ уже давно пора обратить внимание на этот банк и его подобия (особенно на схему «сбивания» с клиента 20% комиссии за закрытие счёта по инициативе банка).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 9:19
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 12:07
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Проблема вирішена
Zhuramakar 26 вересня 2024, 21:17
Банк надіслав у додатку повідомлення з проханням підтвердження доходу, я як будь яка нормальна людина думав, що зможу вирішити ситуацію поспілкувавшись з підтримкою та спокійно вирішити цю проблему, щоб і далі користуватись банком. Все б нічого, якщо б ці документи дійсно приймав та оглядав бот якого добавили замість підтримки, як таке можливо, що навіть не перевіряючи, за 1 хвилину він відхиляє мої документи? Можливо вже з’явились нанотехнології, які дозволяють це зробити, але поки маю думку, що він просто нічого не робить.
Зв’язатись з підтримкою не дають, скільки б не намагався, тоді як я повинен надати докази та продовжити користуватись рахунками, якщо мені навіть не дають можливості надіслати ті документи?! Я дуже обурений цим та бачу, що я не один незадоволений таким обслуговування. Надіюсь на зворотню відповіть та зв’язок з людиною, а не роботом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 11:34
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bozman62 26 вересня 2024, 16:17
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Возникла проблема с получением перевода, благодаря сотрудникам банка все решилось.Спасибо за помощь и терпение!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 16:25
Добрий день! Ми вдячні за Ваш відгук і будемо раді отримати детальну інформацію в особистих повідомленнях для фіксації подяки 💚🔥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SHsvit 26 вересня 2024, 13:52
Зателефонувала сьогодні, щоб дізнатись, чи можна розблокувати картку Вигода, на що оператор надала інформацію лише щодо відкриття віртуальної картки. Я повідомила, що нфс для користування віртуальною карткою, а мене немає, фізичної наявності у відділенні А банку таких карток немає, в запитала, що мені робити в такому випадку, на що оператор відповвла, що відповідь вона мені надала в повній мірі, побажала гарного дня і уиеула слухавку. Запропонувати хоч якесь вирішення питання вона навіть не намагалась, адже можна було запропонувати надати мені або номер телефону найближчого відділення, щоб дізнатись про наявність карток, або самостійно спробувати вирішити питання — нічого! В, А банку працюють оператори, які не зацікавлені в допомозі клієнту, хоча такі оператори не всі в, А банку — це перша така поралась ((
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 19:10
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук і за те, що знайшли час поділитися своїми враженнями. Нам дуже прикро, що Ваш досвід спілкування з нашою службою підтримки не відповідав Вашим очікуванням. Зафіксували Ваші зауваження щодо роботи нашого оператора для подальшого аналізу та вдосконалення сервісу.

Зв'язались з Вами для уточнення деталей щодо карти Вигода. Повідомляємо що пластикова карта Вигода Вам буде доставлена у відділення яке Ви вказали нам в розмові. По термінах доставлення ще повідомимо Вас додатково. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Проблема вирішена
Микита Сербиневський 26 вересня 2024, 13:32
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 21
Банк утримує кошти клієнта незаконно та таким чином виконує шахрайські дії.

Відкривав картку а-банку родичу ще 4.08.2024 для купівлі валюти, при переказі коштів на картку а-банк картку заблокували, попросили докази походження коштів. Я ім скинув декларацію ФОП за півріччя 2024 та свідоцтво про сімейний зв’язок. Картку розблокували на 2 хвилини!!! фіскуємо цей час на вирішення проблеми.

Теперь інша ситуація. Вчора я перевів кошти на ту ж саму картку а-банку для відкриття у них депозиту, але тепер банк вирішив, що ці кошти сумнівного походження, заблокували картку ссилаючись на фінансовий моніторинг, та попросили скинути документи про походження коштів. Я ім скинув все, що треба — і квитанції переказів (доречі переказував з картки монобанку, найс такі банки-партнери, ага), і ту ж саму декларації ФОП та півріччя 2024, і те ж свідоцтво про сімейний зв’язок. Навіть скинув договір на відкриття депозиту в монобанку. Той їх бот по перевірці документів пише, що впродовж 24 години буде рішення, але вже 24 години пройшло, і ніякого рішення немає, картка досі заблокована.

Тобто фіксуємо факт того, що в них з 04.08.2024 вже є всі документи, що підтверджують походження коштів, але користуючись законом про фін моніторинг банк тупо блокує кошти на свій розсуд.

Тому у мене є підстави вважати, що а-банк утримує мої кошти незаконно та таким чином виконує шахрайські дії.

Я взагалі не очікував, що «Банк-Партнер монобанку, ага» може таке собі дозволити — тупо наживатись на простолюдинах.

Остаточно вирішив закривати всі існуючі рахунки у них, нікому не те що не рекомендую цей банк, а просто обходіть його стороною.
Будуть утримувати безпідставно ваші кошти, якісь 90-ті та свавілля просто у 21му сторіччі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 14:16
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Тетяна Перькова 26 вересня 2024, 11:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
19.09 получила средства на карту, после чего банк ее заблокировал.Позвонили из отдела фин мониторинга, затребовали квитанции, которые я вот же день загрузила в чат банка.После чего получила ответ, что они успешно добавлены к моей заявке.
На этом вся коммуникация со мной закончилась.Уже неделю банк не даёт мне доступа к денежным средствам.В службе поддержки отвечают, что ждите.
Надеюсь, что получится решить мою проблему мирным путем, без жалоб и судебных разбирательств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 19:16
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Як тільки буде рішення, ми обов'язково ще зв'яжемося з вами.
Проблема вирішена
Fifon 25 вересня 2024, 20:09
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
За поповнення коштів через термінал, заблокувал карту.Але шо саме цікаво до Їх не дозвониться не з фінансового номеру.На гарячії говорять пишіть у чат, а чаті не відповідають, пишіть надайте документи, докементів їм мало.Кошти не банку, а мої.Але шо саме цікаве вивести неможливо, а розрахуватися картою можно.Таке я чую перший раз.Банк обдрув не тільки мене але дуже багато людей я так думаю.Треба в таких банках забирати ліцензію НБУ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 13:05
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дякуємо за прийняте повідомлення в прив'язаному до банку месенджері. Для використання залишку коштів Ви маєте змогу заповнити заяву для їх дебетування на рахунок іншого банку або ж використовувати для проведення операцій в торговельних точках.
Проблема вирішена
Олександр Олександрович 25 вересня 2024, 13:22
Наверное уже год, как клиент А-Банка.
Раньше они почти на каждый чих, блокировали мою карту.
Оплата в новом магазине — блокировка и видео-верификация.
Кредитные лимиты гуляют каждую неделю, то есть, то нет.

Но, в этот раз переплюнули все.
Сегодня обнаружил что мне доступен перевод платежа в рассрочку. Оформил, все ок.
Деньгами с этой рассрочки оплатил счет. И чтоб не уйти в кредитный лимит, перевел на карту своих денег. В результати, у меня одна рассрочка и +16 тысяч гривен на карте, своих 16 тысяч, не кредитный лимит.

Пробую снять немного налички в банкомате — карта блокируется и появляется сообщение, что перевод и снятие кредитных денег недоступен. Пишу в поддержку — пишут что карта заблокирована в целях безопасности и я могу ТОЛЬКО платить на кассах картой. В итоге, банк фактически заблокировал мою карту и мои деньги на ней.

Лютейшего треша я еще никогда не видел :)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 вересня 2024, 18:00
Добрий день!

Ми вдячні за прийнятий Вами дзвінок! Обмеження описаного Вами характеру застосовується банком саме на кредитні кошти. Наприклад такі, що можуть бути на картці завдяки кредитному ліміту або ж виплаті кредиту на картку і не стосується користування власними коштами або проведенні операцій в торговельних точках навіть за рахунок кредитних. У вашій ситуації банком було застосоване інше обмеження, яке було швидко зняте після підтвердження, що операцію проводили Ви. Наразі бачимо, що питання вирішене. Користування кредитними коштами на інші потреби також буде відновлене найближчим часом. Будемо раді подальшій співпраці і дякуємо за Ваш відгук
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bhuk 25 вересня 2024, 10:34
Заблокували карту, підтвердження доходів, хоча за місяць всього надходжень на 55 тисяч, я офіційно ФОП і кожен переказ маю підтвердити? Це вже вдруге. Також така є проблема в моєї мами при розрахунку за кордоном, блокують карти і треба дзвонити підтверджувати, робити селфі, роблять все аби перешкодити використаню власних коштів. З ПриватБанком, з моно банком проблем немає. Банк не рекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 вересня 2024, 13:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Звертаємо Вашу увагу, що надання офіційних документів про Ваш дохід може вплинути на перегляд ліміту фінансового мониторингу для уникнення схожих повторних аналізів найближчим часом.

Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнтом, тому у разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку може його обмежити до підтвердження цього. Проте, таке обмеження знімається достатньо легко. Надати більш детальну інформацію стосовно обмеження та можливості його зняття ми можемо лише самому клієнту, який є власником даного рахунку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mafchik 24 вересня 2024, 15:08
Надежда лучшая! Помогла с разблокировкой карты! Спасибо большое!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 вересня 2024, 17:38
Завжди раді допомогти💚
Проблема вирішена
loletsiko 23 вересня 2024, 11:00
Все дуже просто, я просто студент довго користувався карткою Абанк, лише іноді перевищував 10 тис в місяць, грав з другом та вивів кошти на картку більше 20 тис.
Картку одразу заблокували і після перевірки розірвали відносини, користуюсь банком вже два роки і вперше така ситуація.
Після цього написав заяву 19.09.2024, час на розгляд заяви 24 години, кожен день час змінюється, тепер в боті треба чекати до тижня, гроші повернути мені та перевести на інший рахунок ніхто не хоче.
Просто вкрали гроші і не віддають…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 вересня 2024, 15:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Олексій сем 22 вересня 2024, 20:57
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
був на початку серпня. Я прийшов обміняти долари на гривні. У мене був паспорт. Мені відмовили у обміні. Сказали що треба заповнити якусь анкету! та сказали що треба код ідентифікаційний. Тобто паспорта навіть не достатньо. Казали що я не клієнт банку. Тобто щоб у цьому банку обміняти долари потрібно мати код! за заповнити анкету. це законно ??
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 вересня 2024, 12:35
Добрий день!

Операцію в касі можна провести будучі ідентифікованим у Банку. У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація.

Ідентифікація можлива за одним з документів:
— Документи з Дія;
— паспорт книжечка + ІПН;
— ID-картка (паспорт) + ІПН;
— ID-картка (посвідка на постійне перебування на Україні) + ІПН;
— закордонний паспорт + ІПН;
— ID-картка (посвідка на тимчасове перебування на України. Тільки паспорту недостатньо для проходження ідентифікації.
Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що Ви відчули в цій ситуації незручності.
Проблема вирішена
whoplay444 22 вересня 2024, 6:32
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Ситуация такая, брал часто микро-займы на торговлю фьючами
Попросили доказать откуда средства, я предоставил все договора микро организаций я предоставил скриншоты переводов от p2p binance.
Им было мало более 50 скринов доказательств я собрал им было мало.
Я сказал в общем закрывайте счет и деньги верните мои.
Написал заявление на закрытие счета, написал заявление на перевод остатка.
Сказали заявка будет обработана в течении 7 дней, спустя 7 дней я написал сказали задержки сейчас мол много заявок, у них всего в телеграм боте 64000 клиентов это меньше чем у любого банка Украины, ну ладно, прошел месяц тишина, прошу деньги перевести постоянно просят реквизиты и говорят в течении суток переведем, ничего не переводят, итог это скам банк скам платформа, буду собирать документы в набу и в суд.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ ЛОХОТРОН
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 вересня 2024, 11:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝