×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Всі курси банку |
Відгук про А-банк 24
Написати коментар
Заблоковані картки 10-й день!
З банком співпрацюю вже більше року, нарікань не було, але ця жахлива ситуація повністю перекреслила бажання на подальшу співпрацю.
Незважаючи на те, що мною були надані всі необхідні документи, мої картки досі заблоковані.
Я фрілансер, кошти мені надходять на міжнародний рахунок, а з нього я завжди надсилала кошти на свою картку А-банку і постійно без проблем замовляла та забирала кошти у відділенні банку. Проте 17 вересня мені заблокували рахунки, я звісно надала всю необхідну інформацію яку просив банк. Була у відділенні банку, менеджер проконсультувала і подала документи зі свого ПК, адже як виявилося, документи, які я надсилала і надсилаю до чат- боту А-банку не доходять на розгляд. На всі мною надіслані документи з міжнародного банку, а їх більше 17 та мої повідомлення (розписані пояснення) чат- бот відписував «не пройшов валідацію». Я кошти зняти не можу, ні в касі, ні в банкоматах, переслати гроші також не можу, все заморожено. Коли я телефоную на гарячу лінію, відповідає автовідповідач одне й те саме, а потім викидає з дзвінку. У відділенні, дівчата кажуть, що це не від них залежить. Чат-бот…Достукатися не можу щоб повернули мої кошти, комунікації толкової немає! Вся комунікація це відповіді, які приходять у додаток у формі запитів на подачу документів, але додати не є можливою фічею у застосунку, тому подаю в чат-бот А-банку, як каже мені автовідповідач. Все по колу, а картки заблоковані вже 10-ий день!
Подала абсолютно всі документи, включаючи трудовий договір з роботодавцем, номер телефону, електронну адресу, багато виписок з міжнародного банку про зарахування заробітної плати і тд…
Те що я пишу пояснення та грунтовні коментарі — безтолково, адже їх ніхто не читає(відповіді не має).
Ці кошти мені вкрай необхідні, тому я очікую на швидке вирішення питання та розблокування моїх рахунків або ж розірвання зі мною договору та повернення моїх грошей на рахунок іншого банку.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (1)
Блокировка денег.Превешение лимита.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення
Коментарі (5)
Мені дуже допомогли при переказі з картки на картку
Коментарі (1)
Шарашкіна контора яка морозить ваші кошти на місяця!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Коментарі (3)
Служба поддержки
Написати коментар
Чудове Відділення Чудове обслуговування у Дарини
Коментарі (5)
Блокируют средства от МФО и намеренно вгоняют в долговую яму
Понадобились средства на оплату коммуналки, так как немного задержка по выплатам от работодателя произошла. Обратился в микрофинансовую организацию (МФО) MyCredit. Пользуюсь их услугами уже не первый раз, в МФО ИЗНАЧАЛЬНО была привязана карта этого «банка» — всегда получал кредит от MyCredit на неё, всё было нормально.
Ну вот в очередной раз подаю заявку, быстро одобрили, подписываю договор. Через 2 минуты МФО зачисляет на мою карту деньги. Захожу в А-Банк чтоб оплатить этими деньгами коммуналку и вижу: Карта заблокирована. Обратитесь в чат.
Пишу в чат, объясняю ситуацию. В ответ слышу: На вашу карту поступила не подтвержденная операция, мы проводим расследование.Пытаюсь объяснить, что средства кредитные, от легальной финансовой компании: отправляю скриншоты, доказательства. Оператор в чате талдычит одно и то же, ссылаясь на их «правила и условия», половина из которых противоречит действующему законодательству. Закрывать карту и возвращать остаток, естественно, отказываются.
Собственно, что имеем по ситуации:
1) Банк заблокировал абсолютно легальные средства на карте, видя кто их отправитель и получив множество подтверждений в чате.
2) Кредитные средства от МФО заморожены скам-банком под названием «А-Банк». Воспользоваться я ими не могу, МФО насчитывает проценты, «банк» вешает лапшу что я получил «неподтвержденный платёж» и они проводят «расследование».
3) Закрыть счёт, естественно, отказываются. Скриптами талдычат ждать звонка их «специалиста», без уточнения сроков — то есть ждать можно и месяц.
Зачем платить людям % по депозитам, когда можно блокнуть 100 тысяч карт (и плевать на то, что операция перевода на карту абсолютно легитимна) и удерживать средства клиентов, «маринуя» их разными баснями?
Я уже молчу о том, что банк возомнил себе органы правопорядка и взял их роль на себя (именно органы правопорядка в нашей стране могут проводить «расследования», но никак не банки).
Любые доводы банком игнорируются, решение вопроса банк намеренно затягивает. Тем самым банк намеренно создал мне, как клиенту, условия попадания в долговую яму: так как я получил кредитные средства от МФО, которыми не могу воспользоваться, но в то же время по ним начисляется процент; я вынужден взять ЕЩЁ ОДИН микрозайм до оплаты коммунальных платежей и обслуживать уже ДВА кредита с процентной ставкой 365% годовых — и я, теоретически, вовсе не уверен что смогу ВОВРЕМЯ оплатить их и не попасть в просрочку.
Будет написано обращение в НБУ касаемо действий этого «недобанка». Также при общении со службой поддержки МФО объяснил ситуацию и предоставил все скриншоты переписок и прочее. Напишу с утра обращение на электронную почту МФО с описанием ситуации и просьбой приостановить начисление процентов на период удержания банком моих средств, полученных законным путём.
Если в течении дня банк не разберётся в ситуации и не снимет блокировку — будет подан гражданский иск через электронный суд, с требованием помимо возврата средств со счёта в этом недобанке также обязать этот скамный А-Банк компенсировать все начисленные проценты по займу в МФО, ну и компенсировать моральный ущерб.
Задумайтесь, стоит ли вообще пользоваться услугами этого банка.
Завтра в подобную ситуацию можете попасть и вы — и банку вообще будет плевать, что у вас есть абсолютно все документы касаемо легитимности поступивших на счёт средств.
Банк — кидок. Вместо честной работы банк привлекает оборотные средства путём подобных блокировок и удержания как можно дольше средств клиентов; а после длительного удержания банк оставит себе «бонус» в виде 20% комиссии за закрытие счёта от остатка на нём.
Категорически не рекомендую этот разводильный банк!!! А НБУ уже давно пора обратить внимание на этот банк и его подобия (особенно на схему «сбивания» с клиента 20% комиссии за закрытие счёта по инициативе банка).
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Коментарі (8)
Бот А-банку — найжахливіше обслуговування!
Зв’язатись з підтримкою не дають, скільки б не намагався, тоді як я повинен надати докази та продовжити користуватись рахунками, якщо мені навіть не дають можливості надіслати ті документи?! Я дуже обурений цим та бачу, що я не один незадоволений таким обслуговування. Надіюсь на зворотню відповіть та зв’язок з людиною, а не роботом.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Коментарі (1)
Помогли
Коментарі (1)
На лінії підтримки, А банку 7776 працюють незацікавлені у роботі оператори
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що знайшли час поділитися своїми враженнями. Нам дуже прикро, що Ваш досвід спілкування з нашою службою підтримки не відповідав Вашим очікуванням. Зафіксували Ваші зауваження щодо роботи нашого оператора для подальшого аналізу та вдосконалення сервісу.
Зв'язались з Вами для уточнення деталей щодо карти Вигода. Повідомляємо що пластикова карта Вигода Вам буде доставлена у відділення яке Ви вказали нам в розмові. По термінах доставлення ще повідомимо Вас додатково. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Написати коментар
Банк утримує кошти клієнта незаконно та таким чином виконує шахрайські дії
Відкривав картку а-банку родичу ще 4.08.2024 для купівлі валюти, при переказі коштів на картку а-банк картку заблокували, попросили докази походження коштів. Я ім скинув декларацію ФОП за півріччя 2024 та свідоцтво про сімейний зв’язок. Картку розблокували на 2 хвилини!!! фіскуємо цей час на вирішення проблеми.
Теперь інша ситуація. Вчора я перевів кошти на ту ж саму картку а-банку для відкриття у них депозиту, але тепер банк вирішив, що ці кошти сумнівного походження, заблокували картку ссилаючись на фінансовий моніторинг, та попросили скинути документи про походження коштів. Я ім скинув все, що треба — і квитанції переказів (доречі переказував з картки монобанку, найс такі банки-партнери, ага), і ту ж саму декларації ФОП та півріччя 2024, і те ж свідоцтво про сімейний зв’язок. Навіть скинув договір на відкриття депозиту в монобанку. Той їх бот по перевірці документів пише, що впродовж 24 години буде рішення, але вже 24 години пройшло, і ніякого рішення немає, картка досі заблокована.
Тобто фіксуємо факт того, що в них з 04.08.2024 вже є всі документи, що підтверджують походження коштів, але користуючись законом про фін моніторинг банк тупо блокує кошти на свій розсуд.
Тому у мене є підстави вважати, що а-банк утримує мої кошти незаконно та таким чином виконує шахрайські дії.
Я взагалі не очікував, що «Банк-Партнер монобанку, ага» може таке собі дозволити — тупо наживатись на простолюдинах.
Остаточно вирішив закривати всі існуючі рахунки у них, нікому не те що не рекомендую цей банк, а просто обходіть його стороною. Будуть утримувати безпідставно ваші кошти, якісь 90-ті та свавілля просто у 21му сторіччі.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (1)
Банк заблокировал карту!
На этом вся коммуникация со мной закончилась.Уже неделю банк не даёт мне доступа к денежным средствам.В службе поддержки отвечают, что ждите.
Надеюсь, что получится решить мою проблему мирным путем, без жалоб и судебных разбирательств.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Як тільки буде рішення, ми обов'язково ще зв'яжемося з вами.
Коментарі (1)
Банк скам
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дякуємо за прийняте повідомлення в прив'язаному до банку месенджері. Для використання залишку коштів Ви маєте змогу заповнити заяву для їх дебетування на рахунок іншого банку або ж використовувати для проведення операцій в торговельних точках.
Коментарі (11)
Посчитали мои деньги — кредитными и заблокировали
Раньше они почти на каждый чих, блокировали мою карту.
Оплата в новом магазине — блокировка и видео-верификация.
Кредитные лимиты гуляют каждую неделю, то есть, то нет.
Но, в этот раз переплюнули все.
Сегодня обнаружил что мне доступен перевод платежа в рассрочку. Оформил, все ок.
Деньгами с этой рассрочки оплатил счет. И чтоб не уйти в кредитный лимит, перевел на карту своих денег. В результати, у меня одна рассрочка и +16 тысяч гривен на карте, своих 16 тысяч, не кредитный лимит.
Пробую снять немного налички в банкомате — карта блокируется и появляется сообщение, что перевод и снятие кредитных денег недоступен. Пишу в поддержку — пишут что карта заблокирована в целях безопасности и я могу ТОЛЬКО платить на кассах картой. В итоге, банк фактически заблокировал мою карту и мои деньги на ней.
Лютейшего треша я еще никогда не видел :)
Ми вдячні за прийнятий Вами дзвінок! Обмеження описаного Вами характеру застосовується банком саме на кредитні кошти. Наприклад такі, що можуть бути на картці завдяки кредитному ліміту або ж виплаті кредиту на картку і не стосується користування власними коштами або проведенні операцій в торговельних точках навіть за рахунок кредитних. У вашій ситуації банком було застосоване інше обмеження, яке було швидко зняте після підтвердження, що операцію проводили Ви. Наразі бачимо, що питання вирішене. Користування кредитними коштами на інші потреби також буде відновлене найближчим часом. Будемо раді подальшій співпраці і дякуємо за Ваш відгук
Коментарі (2)
Відповідь в службі підтримки шаблоном
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Звертаємо Вашу увагу, що надання офіційних документів про Ваш дохід може вплинути на перегляд ліміту фінансового мониторингу для уникнення схожих повторних аналізів найближчим часом.
Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнтом, тому у разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку може його обмежити до підтвердження цього. Проте, таке обмеження знімається достатньо легко. Надати більш детальну інформацію стосовно обмеження та можливості його зняття ми можемо лише самому клієнту, який є власником даного рахунку
Коментарі (5)
Помощь с разблокировкой
Коментарі (2)
Просто не повертають кошти)))
Картку одразу заблокували і після перевірки розірвали відносини, користуюсь банком вже два роки і вперше така ситуація.
Після цього написав заяву 19.09.2024, час на розгляд заяви 24 години, кожен день час змінюється, тепер в боті треба чекати до тижня, гроші повернути мені та перевести на інший рахунок ніхто не хоче.
Просто вкрали гроші і не віддають…
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (5)
відмовляють в обміні валют.
Операцію в касі можна провести будучі ідентифікованим у Банку. У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація.
Ідентифікація можлива за одним з документів:
— Документи з Дія;
— паспорт книжечка + ІПН;
— ID-картка (паспорт) + ІПН;
— ID-картка (посвідка на постійне перебування на Україні) + ІПН;
— закордонний паспорт + ІПН;
— ID-картка (посвідка на тимчасове перебування на України. Тільки паспорту недостатньо для проходження ідентифікації.
Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що Ви відчули в цій ситуації незручності.
Коментарі (6)
Отказ в обслуживании и 30 дней игнора если у вас есть карта закрывайте пока не поздно
Попросили доказать откуда средства, я предоставил все договора микро организаций я предоставил скриншоты переводов от p2p binance.
Им было мало более 50 скринов доказательств я собрал им было мало.
Я сказал в общем закрывайте счет и деньги верните мои.
Написал заявление на закрытие счета, написал заявление на перевод остатка.
Сказали заявка будет обработана в течении 7 дней, спустя 7 дней я написал сказали задержки сейчас мол много заявок, у них всего в телеграм боте 64000 клиентов это меньше чем у любого банка Украины, ну ладно, прошел месяц тишина, прошу деньги перевести постоянно просят реквизиты и говорят в течении суток переведем, ничего не переводят, итог это скам банк скам платформа, буду собирать документы в набу и в суд.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ ЛОХОТРОН
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Коментарі (6)