Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
deviljindante 24 червня 2024, 11:48
Раніше, коли я користувався зеленою карткою як дебетовою, ніяких проблем не виникало. Сучасний банк з сучасними можливостями. Але, як виявилося, це було до першої непередбаченої ситуації (принаймні у моєму випадку).

Три місяці тому я відкрив депозит. Хотів дізнатися, як зняти кошти без комісії, і з’ясувалося, що для цього потрібна жовта картка. Відкрив її, але не знайшов опцію для встановлення чи зміни картки для депозиту. Подумав, що після закінчення депозиту зможу вручну перевести кошти. Одночасно А-БАНК активно просував послугу «Оплата Частинами» у червні: скасування комісії, пільговий період, все виглядало чудово. Вирішив зробити подарунок дружині, скористався «Оплатою Частинами» з кредитного ліміту і планував сплатити наступного місяця через пільговий період.

24 червня депозит був зарахований на зелену картку і погасив кредитний ліміт, з якого взята «Оплата Частинами». Вийшло, що близько 20% депозиту «заморожені» до наступного місяця. Звернувся до підтримки, і з’ясувалося, що для зміни картки треба спочатку погодитись на пролонгацію, а потім відмовитися і вибрати картку. Це максимально неінтуїтивно. Залишив скаргу з цього приводу.

Потім посидів, подумав, плюнув і вирішив залишити окрему скаргу з описом усієї ситуації на ім'я голови правління, з вимогою переказати кошти на жовту картку та отримати офіційну відповідь згідно закону України «Про звернення громадян». Накидав текст і вирушив до боту в Telegram
І тут почались проблеми: оператор в Telegram, як виявилося пізніше, не зрозуміла, що від неї потрібно (зареєструвати нову заявку та надати номер), і замість уточнюючих питань зникла на півгодини. Потім я уточнив, чи є вже новий номер заявки, і виявилось, що весь цей час нічого не відбувалося, тому що з мого питання «вже є заявка». Погодьтеся, що вимога з поверненням коштів і скарга на неінтуїтивний спосіб вибору картки — це різні речі. В реєстрації нового звернення мені було відмовлено. Думаю, ну що це таке, годину «маринували» а на виході нічого, попросив надати порядковий номер чи інший ідентифікатор оператора для нової скарги ііііі мені ніхто його не повідомив 🤬 Телефонував окремо і залишив скаргу на оператора без ідентифікатору (до речі під час реєстрації уточнював чи ідентифікатори є і так, є індивідуальний номер для цього, що закріплений за оператором).

В цілому, базовий функціонал кредиток та дебетових карток не викликав питань, але депозити та контакт-центр — це щось. Не можу рекомендувати цей банк, хіба що ви вже знаєте всі нюанси і готові до можливих проблем.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 24 червня 2024, 15:12
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук та зворотній зв'язок! Ми б хотіли вибачитися за незручності, пов'язані з налаштуванням та користуванням Вашого депозитного рахунку та карткових продуктів. Хочемо зазначити, що кожен Клієнт має можливість керувати своїм депозитом через наш мобільний Застосунок Abank24, що дозволяє здійснювати операції швидко та зручно. У застосунку кнопка «Відмовитись від продовження» для строкових вкладів доступна з дня відкриття до закінчення вкладу. При відмові від продовження клієнт визначає рахунок для зарахування коштів після завершення депозиту. Ви обрали картку «Зелена», а картку «Жовта» було відкрито пізніше, і зміни рахунку не було здійснено. Тому кошти було зараховано на обраний вказаний Вами рахунок. До дня завершення депозиту Клієнт може змінити рахунок для отримання депозиту через Застосунок або при зверненні до відділення банку.

Ваше питання знаходиться на контролі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
deviljindante 24 червня 2024, 18:08
Надали зворотній зв’язок, проблеми вирішено. Дякую співробітникам за допомогу!
Lena985 23 червня 2024, 11:39
Стала клієнтом банку близько року тому. Станом на сьогодні дуже задоволена послугами та сервісом. Можливість сплачувати комунальні послуги і поповнювати мобільний телефон без комісії. Дуже зручно також переказувати кошти як за номером карти так і телефону. Кредитний ліміт і пільговий період, який дає можливість розрахувати свої платежі. Особисто для мене ПРИЄМНИМ БОНУСОМ Є РОЗСТРОЧКА НА ВИТРАТИ (готівковий кредит з мінімальною відсотковою ставкою). Оплата частинами на покупки дає змогу купувати товари і економити одночасно (діє постійний кешбек)! Сподіваюся що надалі перелік послуг буде ще більше. Щиро дякую за сервіс. Бажаю колективу А-банку вдячних клієнтів, злагодженої роботи колективу і процвітання.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 червня 2024, 11:46
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ви задоволені нашими послугами та сервісом. Ваші слова надихають нас працювати ще краще. Обіцяємо і надалі розширювати перелік наших послуг💚
homogsv 22 червня 2024, 23:33
Я обычный клиент А-банка из Днепра и являюсь его клиентом уже много лет. Работой самого банка, его сотрудников и службы поддержки я весьма доволен.

Недавно я столкнулся с неожиданной проблемой с использованием бесконтакной оплаты картами А-банка через Google Pay. После автообновления ПО смартфона оплата картами в Кошельке стала недоступна. Пытаясь решить этот вопрос разными способами мне попался один совет использования дополнительного приложения из Google Play. После его установки на экране появился сканер банковских карт. И я подумал, что это приложение таким образом вносит мою карту в Кошелёк. В результате Google просто списал с меня 75 грн за Pro версию. А через месяц пришло уведомление от А-банка об очередном платеже от Google. Это не была подписка, отписываться было не от чего. Это была покупка Prо версии. Результат — платёж и карту я заблокировал. А на её место (один счёт) я по совету поддержки приобрел карту АТБ от А-банка. Результат: не нужно срочно бежать и перевыпускать саму А-карту, деньги за АТБ-карту вернулись на счёт и теперь стали доступны многочисленные скидки на покупки, а сети АТБ.

Для обычного дилетанта да ещё и в возрасте мой вопрос оказался для меня проблемой. И в её решении квалифицированную помощь мне оказали две сотрудницы службы поддержки — операторы 88361 ТАНЯ и 87635 ЮЛЯ. Хочется отметить их работу за их владение ситуацией, понимание, терпение, умение выслушать клиента, предельно понятные объяснения и дистанционное руководство действиями клиента в голосовом режиме.

И ещё раз СПАСИБО службе 7776 за оперативную и квалифицированную помощь — операторам 88361 и 87635.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 червня 2024, 8:42
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів 🤗🍏
JonnyLimony 22 червня 2024, 10:35
Я з багатодітної сім'ї, в нашій сім'ї 10 дітей. 5 з нас військові і захищають нашу країну з перших днів повномасштабного вторгнення. Я волонтер і також проводжу продаж дронів для військових, і всіх потребуючих по нижчих цінах, ніж на ринку.

Нещодавно я відкрив рахунок ФОП в А-Банку. До мене звернувся клієнт, ми домовились про продаж йому дронів. Підписали договір, я виставив йому рахунок і він його оплатив. А вже через годину, як гроші зайшли мені на рахунок — Банк вирішив відмовити мені у користуванні без пояснень, без отримання документів від мене. Просто зупинили і все.

В свою чергу я відправив скан-копію договору та рахунків, згідно яких мені було зарахування. Відправив переписки з клієнтом, та все марно. Банк відмовив у користуванні а також відмовився повертати кошти готівкою в касі.

Так, тепер я повинен поставити дрони замовнику, проте не можу закупити їх через те що банк тримає кошти. Тому дрони у нашій країні довго їдуть на фронт, якщо звісно в даній ситуації вони взагалі заїдуть. Звісно зараз банк дасть відповідь розпочавши з того, що я читав умови обслуговування і можуть припинити обслуговування бо їм так захотілось. Проте ми живемо в умовах війни, і блокувати рахунок людей, які стараються допомогти нашій армії — це ганебний вчинок. Тим більш ганебний, якщо банк навіть не розібрався в ситуації яка склалась.

Тому якщо ви хочете відчути на собі халатність, дизмораль та проблеми — звертайтесь до А-Банку. Фахівці банку вам в цьому допоможуть.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 червня 2024, 14:27
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Рішення перегляду не підлягає.

Банк вчора через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, надіслав Вам відповідне рішення та запит документів для переказу залишків. Взяли Ваше питання на контроль та чекаємо від Вас документи, які необхідні для переказу залишків. По їх отриманню ми зробимо все можливе для скорішого вирішення.
YuLiiaKondratei 21 червня 2024, 19:08
моей картки, без мого відома була проведена транзакція через інтернет за суму 55 116 гр. Ця транзакція була за кошти кредитної лінії банку. Оплатили готель в США. Я наразі не маю візи до США та проживаю на території Німеччини. Свою фізичну карту я не втрачала та дані картки нікому не вказувала, особливо пін код. Транзакція була проведена 17.06.24, помітила я це лише 20.06.24. бо ніякого повідомлення не отримувала та нічого не погоджувала. Кошти були списані прям точно на сумну кредитного ліміту, отже шахраї мали доступ до мого рахунку, можливо це були співробітники банку. Наразі банк хоче, щоб я оплатила цю заборгованість, можливо це їм було вигідно, бо це не мої власні кошти, а кредитні. Тримати власні кошти на рахунках цього банку не безпечно.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 червня 2024, 20:11
Добрий день!

Нам дуже шкода, що у Вас сталася описана Вами ситуація. З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Також в жодному випадку не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.

Відповідно до розділу 2.1.2. п.1.4 Умов та правил надання банківських послуг АТ «А-Банк»: «Операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки, з введенням відповідного ПІН-коду або з введенням коду, наданого Банком в рамках технології 3DSecure, або операції, що здійснюються з використанням платіжної картки без введення ПІН-коду, або з використанням реквізитів платіжної картки, або з використанням аутентифікаційних даних, у тому числі в Мобільному додатку, — визнаються підтвердженими Клієнтом та ініційованими ним власноруч».

Також зазначаємо, що п. 5.5. визначає, що держатель картки несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту звернення держателя картки в Банк і повідомлення про блокування коштів на картрахунку і за всі операції, які не супроводжуються авторизацією, до моменту постановки картки в СТОП-ЛИСТ платіжною системою.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk

Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.

Щодо Вашої ситуації наші Спеціалісти детально перевірили всю інформацію та надали рекомендації за підсумком перевірки.

Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у розслідуванні.
Я совсем недавно стала клиентом АБанка, но приятно удивлена его работой, много новшеств, которые облегчают взаимное полезное сотрудничество. Быстрая качественная помощь, понимание клиента и терпеливое обслуживание до полного удовлетворения клиента. Новшества позволяющие облегчить погашение задолженности по кредиту и полное доверие между банком и клиентом. Я очень благодарна работникам АБанка за помощь с аннулированием кредитных задолженностей в других банках и в очень удобных условиях получения кредитных средств! Благодарю за вашу помощь и поддержку!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 червня 2024, 10:11
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили нашу роботу. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
Катерина Колесник 20 червня 2024, 9:56
Ужасное отношение к клиентам. Ты можешь сидеть в очереди в кассу, но сотрудники будут «своих» проводить без очереди. Присутствует хамство, испорчено настроение на весь день. Если хотите получить ужасное обслуживание, приходите в это отделение. Для меня самое ужасное, когда ты сидишь в очереди, а тебя двигают назад.
Абанк
Відповідь банку
21 червня 2024, 9:58
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.

Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.

Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.

Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
alexiassoa 19 червня 2024, 1:49
Банк заблочил мне карту сразу же после платежа в размере 300 гривен, карл 300 гривен🤣. самое интересное началось потом! Спрашиваю в чем же дело? Попросили происхождения средств, скинул абсолютно всю информацию которую они попросили им на почту, написали ждите, жду жду жду. Чуть позднее прилетает мне сообщение от самого приложения Абанк24 «Ваша карта разблокирована» думаю на радостях переведу эти несчастные 300 гривен в более надежный банк, но нет. Карта оказывается не разблокирована вовсе! Пишу в поддержку с целью уточнить как это понимать? На что поступает ответ: «Кто вам ее разблокировал и когда?» Честно говоря ответ будто сотрудник сидит на зоне и сам не понимает где работает. Миллион каверзных вопросов, и после чего приходит сообщение от оператора что к сожалению банк решил разорвать со мной договор без объяснения причин (понятное дело что это прописано в регламенте банка, но все же бред) Единственное что порадовало так сотрудница банка в Днепре которая буквально за 2 минуты закрыла мне окончательно счет, и в кассе я забрал эти несчастные 300 грн.

Вторая ситуация с Абанком произошла достаточная странная.

С меня списали 2 раза средства за покупку в оффлайн магазине АТБ, и это не проблема АТБ, а самого банка, вопрос и ситуацию передали специалисту, но ни ответа ни привета, сумма там маленькая, но все же если б это произошло при покупке более дорогостоящего было бы более обидно.

Вывод один: банк может заблокировать средства без причины и разорвать с вами договор из-за малейших сумм, поддержка не факт что вам поможет.

Вердикт: банк ни рыба, ни мясо.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 червня 2024, 9:47
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. Відповідно пункту 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.

Всі питання були вирішені раніше. Залишки з Ваших рахунків було успішно отримано Вами.
SiriusMaximus 18 червня 2024, 17:00
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 34-А
Я користуюся послугами А-банк вже 4 роки.
На мою думку це один з найкращих банків в Україні і зараз я розповім чому. Це все з мого особистого досвіду користування А-банк. Стосується адекватних користувачів, які читають згоди і контракти, та придають значення всьому, що пишеться дрібним шрифтом.

Переваги:
1. Швидка, ввічлива, компетентна підтримка.
Тобі не потрібно чекати відповідь консультанта, якщо вирішуєш питання по телефону. Працівники відділення в яких я обслуговуюсь, ввічливі і привітні.
2. Чудові умови для розміщення саме депозитів. Хороші відсоткові ставки. Бонуси для відкриття онлайн вкладів з підвищенням ставки. Можливість керувати всім з додатку в короткі терміни. Виплата депозитів на карту Жовта для збереження коштів без сплати податку, якщо універсальна комісія згідно тарифу банку.
3. Співпраця з Монобанк. Можна проводити операції монобанк без комісій, якщо у твоєму місті немає відділення Універсал банку.
4. Зручний додаток з безмежними можливостями.
5. Чудово розвинена система партнерських програм і кешбеку. Кошти можна накопичувати, виводити на рахунок реальні гривні. Донатити на благодійність.

З мінусів не можу вказати порівняно нижчі відсотки по виплатах кешбек але це не є навіть реальним недоліком, адже банк надає подібні послуги, що може приємно відобразитись на балансі в кінці місяця.
А також реферальні програми і виплата 50−100 грн за реєстрацію по реферальному посиланню. Варто зазначити що обоє учасника отримують бонус за реєстрацію.

Живіт мирно, любіть Україну, поважайте один одного, платіть податки, наближаємо перемогу. Ми це сила і майбутнє нашої держави і наших близьких. 😎

Всім фінансового процвітання.
І щільної «подушки».
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 червня 2024, 17:19
Добрий день!
Дякуємо за теплі слова та неоціненну підтримку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників і якість наших продуктів. Завжди раді допомогти Вам!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kivgilova 18 червня 2024, 9:48
Відділення за адресою: Харків, вул. Евгена Котляра, 12
Дякую ваших працівників особливо керівнику відділення дуже гарно слаженно працюючи швидко відповідають на всі питання.Це самий кращий банк.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 червня 2024, 12:17
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya321123 17 червня 2024, 10:23
Не надійний банк, нещодавно шахраї списали кошти, і банк нічого не зробив, і не убезпечев мне від шахраїв.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 червня 2024, 11:33
Добрий день!

З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. Також не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки.

На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.

У разі вчинення шахрайських дій ми радимо звернутись до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у поверненні коштів.

Для можливості розібратись у Вашій ситуації детальніше, надайте нам відповідь в особистому повідомленні.
Микола Кобзін 17 червня 2024, 7:50
Банк заблокував кошти через скаргу, до мене набрали, сказали про це і запитали чи я згоден на повернення, я сказав одразу так, а потім зрозумів, що ці гроші отримав по ордеру, продав крипту, одразу відписав що не згоден в чат, і надалі писав цю інформацію, до мене набрали в той день ближче до вечора, але я був на роботі, мене саме кликав начальник, мені почали розказувати все знову, але я не мав змогу балакати, та відповів, зачекайте я зараз передзвоню, коли звільнився, одразу почав дзвонити, але на той номер не можна було додзвонитися, пару разів телефонував на гарячу лінію і писав в чат, але мені кажуть що ви 2 рази дали згоду, і 3 раз ніхто не буде звонити, а яка згода, якщо я не давав її, і вже пройшло 3 дні, жодної зміни не було, мені кажуть що кошти спишуть, хоча я згоди на це досі не даю, і не буду давати, якщо спишуть, буду звертатися до суду! Прошу вас розібратися, докази я надав, і я ні в якому разі не даю згоду на списання моїх грошей
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 червня 2024, 11:06
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас.

В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо повернення неналежного платежу, які узгоджуються з Клієнтом.

Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.
marina1205 16 червня 2024, 21:33
Добрий вечір, я дуже дякую за допомогу Анні, вона мені все обяснила на вищому рівні, це дуже добре що в, А Банку такі гарні спеціалісти.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 червня 2024, 10:37
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗💚
westvk 16 червня 2024, 20:56
Надійшов мені на картку платіж від особи, від якої я його не очікував. Я сам звернувся в службу-підтримки А-банку з проханням повернути його відправнику (платіж був з Монобанку і я не знав номер картки відправника). На що отримав відповідь: що «у них нема такої можливості».
Через декілька днів мені дзвонять зі служби підтримки і питають: «чи згоден я, щоб повернути платіж?». Я відповів, що безумовно, я ж сам звертався в службу підтримки. На що вони відповіли, що треба повернути не відправнику, а зовсім іншій людині. На моє питання: «яке відношення вона має до мене?», заявили, що спочатку переказали гроші з рахунку тої людини на рахунок відправника, а потім мені.
Я сказав, що відповідно до законодавства, при неналежному отримувачі, кошти треба повертати звідки вони були відправлені.
На що підтримка мені відповіла, що такого робити не буде і почали погрожувати, що якщо я не погоджуся повернути кошти туди, куди вони хочуть, то поліція спише їх з мого рахунка. Але є одне але… У поліції нема повноважень списувати кошти з рахунка.
Понад місяць мої рахунки заблоковані, що є грубим порушенням законодавства України, пішов сам написав заяву в поліцію на шахрайство та подав скаргу в НБУ на фантазії А-банка.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 червня 2024, 10:40
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів.

Взяли Ваше питання на контроль, детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
NoName771 15 червня 2024, 17:38
Не зважаючи на завантаженість чату, в якому я отримував допомогу, спеціаліст був максимально налаштований на вирішення моєї проблеми. Спілкування локанічне, відчувається професіоналізм. Швидкість вирішення проблеми на високому рівні. Гарний банк, чудова підтримка, спеціалісти налаштовані на вирішення будь якого твого питання
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 червня 2024, 18:40
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
Lovemarinaa 15 червня 2024, 15:47
Достали уже честное слово такое ощущение что открыла акаунт на сайте виртуальных знакомств постоянные видео звонки уже просто остачертели ВЫ. Я только прошла видео звонок после этого ни устройство ни номер телефона не менялся через несколько дней при переводе снова видео звонок опять прошла. Через время вот сейчас опять видео звонок да сколько можно вы длостали уже вам скучно друг другу звоните работой займитесь, а не вы кошмарите клиентов своими видео звонками отморозки. Уточню еще раз после последнего видео звонка ни устройство ни номер не менялся какого черта я снова должна принемать ваши видео звонки я что клоун по вашему ??? Отвратительный банк
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 червня 2024, 18:39
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті, ми зафіксуємо для цього заявку.
Rancho 15 червня 2024, 10:11
Більше десяти років тому була іпотека від привату, потім без попередження передали до абанку і там кредит був повністю закритий, і судовим рішенням підтверджена відсутність боргів, і ось вже майже три роки абанк назвонює з вимогами сплатити борг за іпотеку. Не дуже дошкуляє тому що прога від спаму добре працює.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 червня 2024, 11:59
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
victor victor 14 червня 2024, 21:48
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Щаслива, 9
А Банк Супер Класс отличный банк рекомендую использовать, а банк зеленая карточка и отличные позитивные добрые специалисты банка и операторы, а банка хорошие люди умные люди позитивные добрые люди операторы и специалисты, а банка в инстаграме на странице, а банка супер классные видео позитивные видео эмоции позитивные добрые новогодние видео Супер Класс, а если люди роботают тогда могут взять в кредит в технику и деньги любые в магазинах разных в кредит можно купить Любую вещь и технику и Одежда, А Банка Супер Класс Нарисовано Яблоко и надпись, А Банк 24 Приложение удобное по коду цифры зайти можно 4 цифри не нужно даже буквы писать как в других банках Украины, А Другие Банки Украины Тоже Отличные, А Банк Супер Класс и Приложения Ище Раз Удобное и В Других Банках Украины Тоже Удобное Приложение и АТБ Карточку Купить Можно Через Нова Почта и В Отделение Банка и В Магазине АТБ купить карточку можно 50 гривен всего деньги вернуться сразу
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 червня 2024, 8:37
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 червня 2024, 16:11
Відгук не зарахований (на 16.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
DianaDymura 14 червня 2024, 15:55
Розкрию всю ситуацію з початку, якомога детальніше.

Мої рахунки були обмежені, причиною цього стало те, що відправники коштів відправили скаргу на мій рахунок. Як я почитала, це стандартна шахрайська «схема».
Мета цих переказів був продаж особистих коштів, які я зберігала на криптобіржі. Суми переказів 1500 грн, 2700, та 1500 грн ще один переказ.

Я пояснила це в чат банку, вони попросили докази. Пояснила те, що на разі не могла їх надіслати, адже на той час, я заморозила свій акаунт на криптобіржі, та на той час перебувала на лікуванні, і мені було просто не до цього. Банк згодився почекати, за це їм вдячна за розуміння ситуації. Оператор служби підтримки запитав у мене скріншоти ордерів на продаж криптовалюти (три вхідні перекази, про які я писала вище), скріншот зі способами оплати на біржі, та рішення щодо блокування контрагента на біржі.

12 червня, я надіслала всі вище перечислені докази до банку в чат. Документи взяли на опрацювання, та мене повідомили про термін очікування 3 робочих дні, і що зі мною зв’яжеться оператор по телефону.

Розгортання проблеми цієї ситуації. 13 червня я отримую дзвінок, і тут починається хаос. Працівниця вела себе хамовито та зверхньо. Декілька разів зауважила за мій вік, з метою приниження, та своїм відношенням достатньо показала, що я «ніхто». Зауважила, що всі мої докази «нікому не треба», бо здійснені перекази на мій рахунок від третіх лиць. На запитання до працівника, чому Банк просив у мене ці докази, вона відповіла «Треба заплатити по скаргах і все». Я почала далі пояснювати, що нікого не обманювала, і наголосила, що це за перекази, і що я дала всі докази, де видно відправників. Працівниця почала погрожувати, що ПОПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРНУТИСЬ В ПОЛІЦІЮ І ВЗЯТИ В ЄРДР ВИТЯГ. Після цього, ця хамка ще раз сказала «що мої докази нікому не потрібні» і просто завершила дзвінок.
Номер +380 56 796 4377
Час дзвінку 19:56 13.06.2024

Хочу звернутись до керівництва, чому колишні колектори мають роботу в кол-центрах банків? З таким зверхнім ставленням, погрозами до клієнтів — її місце точно не в банку, а десь поза цивілізацією.

Після цього дзвінка я негайно написала у чат банку, для вияснення ситуації. Я повністю описала всю ситуацію, та просила пояснень. Досвід спілкування з хамками — довів мене до сліз та істерики. На що мені повідомили, що навіжена працівниця, яка зі мною спілкувалась по телефону, передала такі дані «Відмова у знятті обмеження. у клієнта відсутні підтвердження, які запитували. Від повернення відмовився».

Нагадаю. Банк запитував у мене: скріншоти ордерів, скріншоти способів оплат на біржі (де видно, що прив’язана моя картка), рішення підтримки біржі щодо акаунтів контрагентів. ВСЕ ЦЕ БУЛО НАДАНО МНОЮ ДО ЧАТУ ПІДТРИМКИ, проте оця «жінка» окрім своїх погроз до юних дівчат нічого не змогла запам’ятати, і подивитись на листування.

У результаті, мене повторно відправили на «розслідування», та знову заявили термін 3 робочих дні. Тобто, через те, що неадекватні працівники наліво та направо «забраковують» докази клієнтів, у свою чергу клієнти повинні чекати необмежену кількість часу на перевірку, адже таке коло можна робити безліч.

Я вимагаю провести зі мною комунікацію з цього приводу, а саме, огидного відношення до клієнтів працівниками Банку, та бюрократією, яка може тягнутись дуже довго.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 червня 2024, 17:39
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову. Наданих Вами документів, на жаль, не достатньо для підтвердження проведених операцій.

Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.

Ми обов'язково перевіримо Вашу розмову з нашим Спеціалістом та всю інформацію по цій ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Чорний 14 червня 2024, 13:06
Удобное мобільної приложение, клиентоориентированность, професійний персонал!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 червня 2024, 13:20
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗💚

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.9
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.9
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝