Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Alexander133 13 вересня 2024, 11:54
Заблокировали карту, нахамили, сказали возвращать деньги отправителю. А если не вернете, 180 дней разбирательство, после этого еще бесконечное разбирательство. И это все потому, что я официально зарабатываю, менял свои личные деньги в обменнике, а затем пришла жалоба от отправителя, якобы он ничего не переводил и у него украли деньги. Но как это возможно, если у меня квитанция на руках, которую невозможно подделать и она проверяется на check.gov.ua? А-банк сказал, что их это все не волнует, никакие квитанции не являются доказательством «вы получили деньги мошеннических путем». Нет, думаю, это вы пытаетесь завладеть моими деньгами таких наглым и хамским путем!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 13:37
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. На жаль не змогли з Вами зв'язатись по номеру. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
DaniilLebed 13 вересня 2024, 4:15
Вивів залишки з моно, після блокування рахунку (9000 грн) на картку А-Банку. (Краще б вже зробили Г-Банк).
З основного месенджеру відправити заявку неможливо тому написав з іншого, попросили заповнити заву щодо перерахування коштів Відправили заявку:
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Коли це зовсім не так але все ж таки відправив заяву, через 1 тиждень повідомили що не змогли зробити переказ і знову через тиждень зроблять)) через тиждень пишу знову кажуть треба уточнити данні і відправляють такуж саму заяву для заповненя.
Звернувся до адвокату, буду подавати до суду вса ж таки багато чого треба змінити в банку)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 17:17
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
mariannamarina9 12 вересня 2024, 18:15
Банк не може рішити проблему. Людина не туди відправила гроші і просить повернути їх. Але банк заблокував мою карту та просить документи звідки взялася ця сума. Але вона не моя я повинна їх повернути їх власнику. Банк за два тижня так і нічого не повернув та відмовляються відповідати на дзвінки. Уже навіть не знаю що робити. Гіршого банку не має.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 19:41
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Root67 12 вересня 2024, 9:57
В мене скалалася неприємна ситуація перейдемо в самий початок.
Моно банк порвав ділові відносини зі мною я подав заявку на виведення залишку коштів на Абанк від моно я очікував виводу 10 робочих днів хоть вони мені казали що регламент роботи 3 робочих дні як кошти вивелись на карту Абанк, а то і Абанк порвав зі мною договір я у відділенні написав знову заявку на виведення коштів вони сказали що регламент роботи 3 робочих дні але як показує практика то повинні кошти прийти в той самий день коли подав заявку.
І до того що я чекаю уже 4 день я ще й неможу звʼязатися з підтримкою банка коли пишеш їм у чат то вони пишуть одне те саме що подайте заявку але я її уже подав як дзвониш на гарячу лінію то до оператора додзвонитись неможна вони просто перетелефоновують і кажуть що договір розірвано подайте заявку на виведення коштів і після цього кладуть слухавку.
І ЯК ПІСЛЯ ЦЬОГО МОЖНА КОРИСТУВАТИСЯ БАНКАМИ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 13:56
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
kosharova1989 12 вересня 2024, 9:34
Я пенсіонер не працюючий, мати військовослужбовця, в червні поклала гроші на депозит, пенсія і діти фінансово допомагають, у відділенні при оформленні депозиту завірили що проблем в мене не буде і довідка про доходи не потрібно, під час зняття суми картка заблокована, я звернулась у відділенн, там мені сказали що було повідомлення про надання мною довідки про доходи, але мені нічого не надходило, я у вирішенні проблеми мені ніхто не допоміг була у трьох відділеннях міста, я з хворими ногами оббігала фахівців щоб допомогли та ніхто нічого не може, а точніше не хоче підсказати, ще і сказали що можуть і не повернути кошти, прошу допомогти у вирішенні даного питання про повернення наших коштів, я вкладала свої гроші а не банка, інакше буду через суд вирішувати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 14:00
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
SHsvit 12 вересня 2024, 0:53
Банк несанкціоновано вже не вперше списує кошти і звинувачує клієнта в тому, що це він передає дані своєї картки третім особам, хоча це роблять або працівники банку, у яких є наочний доступ до даних всіх карток, адже жодна інформація на карті при її видачі на захищена і номер картки, термін дії, свв код бачать всі співробітники банку! Або це відбувається свідомий витік інформації про клієнтів, адже відбувається це протягом трьох місяців! Повертати несанкціоновано списані кошти, які списуються без запиту на підтвердження та ідентифікації клієнта банк відмовляється. Якщо перший раз це була сума до 200 грн, то вдруге це була сума більше 3000 грн.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 17:38
Добрий день!

На жаль, нам так і не вдалося отримати запитану інформацію для більш детального розгляду. Мусимо зауважити, що наведена Вами інформація у вигляді конфіденційних даних рахунків є захищеною і до неї не можуть мати доступ навіть співробітники банку. Несанкціоновані списання коштів з рахунку у разі відсутності передачі даних Вами третім особам або надання доступу до особистого кабінету є неможливими. Ми завжди робимо все можливе для збереження коштів на рахунках клієнта або повернення їх, у разі, якщо така ситуація вже склалась.

У разі вже створеної заявки на шахрайство радимо звернутись до правоохоронних органів для подальшого розслідування. Ми готові надати всю можливу підтримку для вирішення цієї ситуації на вашу користь 🍏
Проблема вирішена
OLEGONISIUS 11 вересня 2024, 13:32
Шановна підтримка А-банку, Ви запросили документи на підтвердження коштів, я Вам надав документи, ви їх через чат за допомогою оператора прийняли. Далі я користуюся картою і знову приходить блокування рахунку, це вже 3 за тиждень, документи ви тиждень тому прийняли і все було добре.Ви 2 рази писали, що виникло непорозуміння і розблоковували рахунок. Далі проходить пару днів і знову таке ж саме. Стільки це може тривати? Взагалі, це не повага до клієнтів банків і їхнього часу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 12:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Роман Бондаренко 11 вересня 2024, 8:58
03.09.2024 р я надіслав до банку заяву про закриття рахунку і переведення залишку коштів до іншого банку.Документи прийняті і по часу було повідомлено у 7 м календарних днів буде перерахування залишку коштів до іншого банку.Строк вже пройшов, коштів немає.Банк включив бота і перестає спілкуватись.Коли телефоную, то також включають бота.Є побоювання про шахраювання з боку банку і маніпулювання.Банк, виконуй свої зобов’язання!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 17:20
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Anastasiia Vitalievna 10 вересня 2024, 20:00
К сожалению, не могу связаться с поддержкой, во всех мессенджерах отвечает бот. Позавчера мне поставили ограничения карту при переводе средств от близкого человека (12 тыс грн), финансовую поддержку, так как я нахожусь заграницей, попросили доказательства, я выслала квитанцию и расписку человека, в каких целях и какую сумму он мне перевел. Далее банку было недостаточно доказательств и меня попросили прислать выписку этого человека с расходами за последний месяц. Близкий человек не является клиентом А-Банка и отказался предоставлять выписку, так как он не желает делиться информацией о своих личных расходах. В поддержке мне не смогли помочь и я приняла решение о закрытии своих счетов, так как все, что я могла дать со своей стороны — я предоставила. Но на другого человека я повлиять не могу, чтобы он дал мне свою выписку. Мне выслали форму для закрытия счета: «про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“)»
Я была несогласна с такой формулировкой. Так как ничто из вышеперечисленного ко мне не относится и я решила закрыть счет ПО СВОЕЙ ИНИЦИАТИВЕ, что и УКАЗАЛА в заявлении. В связи с этим хочу прояснить вопрос: будут ли мне возвращены 100% суммы на банковские реквизиты, так как это не была инициатива Банка, я предоставила все что от меня требовалось? И я бы хотела получить свои деньги как можно скорее, так как мне нужно за что-то жить.

Очікую на вирішення питання +380630360845
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 20:15
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Проблема вирішена
dvodnenkoivan 10 вересня 2024, 14:43
Мне заблокировали счет за превышение лимитов
Я нечего не нарушил, я производил перевод между своими счетами с моно банка на, а банк.

Я предоставлял доказательства.
Я прошу расторгнуть договор
В телеграм чате мне отказывают в расторжении
Я буду обращаться в нацбанк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:24
Добрий день! Банком було надіслано запит у вибраний вами месенджер для отримання інформації. Наразі, щоб вирішити Ваше питання, ми чекаємо на відповідь.
Проблема вирішена
Andreysin 10 вересня 2024, 13:14
Мені заблокували кошти в розмірі 108 990грн.
Надав документи пояснив походження оновив анкету, все одно чекаю вже другу неділю. Нічхої відповіді, дописати я додзвонитися не можливо.
В банку таке відчуття як не працюють люди.
Прошу А-Банк звернути увагу до мого звернення!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:28
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
Viraoleksiivna 9 вересня 2024, 22:43
Після розриву ділових відносин с, а банком не виводять кошти вже цілий місяць.
Також був невеликий депозит в розмірі 1000 грн. Сумма заблокованних коштів 360000 грн.
Я також звертала увагу в підтримці неодноразово на те, що кошти потрібні для допомоги родичу. В підтримці обіцяють кожен раз все інші терміни
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:34
Добрий день! Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AbramovaOlena43 9 вересня 2024, 17:45
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 57
Мені подобається Абанк-, тому що в скрутну пору мого життя він протяг мені свою руку допомоги! Я це пам’ятаю і ціную. Вважаю що і так далі буде. Мені подобається те, що Абанк- має віртуальну змогу підтримувати клієнта, те що він прогресує в розвитку комфорта для клієнта! Це дивує і утримує мене і подалі з ним співпрацювати!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 18:04
Доброго дня!

Дякуємо за Ваші теплі слова про Абанк! Нам дуже приємно знати, що ми змогли підтримати Вас у складний період і що ви цінуєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги та створювати комфортні умови для наших клієнтів.

Ваше задоволення — наша найбільша нагорода, і ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб виправдати Вашу довіру.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
byhlam 9 вересня 2024, 17:24
Я влаштовувався у службу підтримки, на етапі співбесіди та початку навчання повідомляв, що буду працювати і паралельно навчатись в університеті, мені повідомили, що з цим не буде проблем.
Після двох тижнів навчання і здачі атестації я мав переходити вже до практики, але мені повідомили, що я їм не підходжу з причтни того, що я навчаюсь паралельно в університеті.

Я витратив два тижні свого часу, і в результаті отримую відмову, хоча про це можна було повідомити ще не етапі співбесіди.

Банк не серйозно відноситься до майбутніх працівників, витрачає їх час та ще й не оплачує його.

Вкрай невдоволений таким відношенням і не можу радити даного роботодавця, відчуваю себе ошуканим. Два тижні мого часу витрачено даремно, ніякої компегсації або оплати не було надано.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 19:26
Добрий день!

Ми цінуємо кожного співробітника та кандидатів, які прагнуть приєднатися до нашого банку. Ми перевірили інформацію в наших базах і виявили, що у нас за останній період не було кандидатів, з якими не змогли продовжити співпрацю через навчання. Звертаємо вашу увагу, що багато наших співробітників успішно поєднують навчання з роботою. Це точно не є перешкодою для роботи у нашому банку. Також хочемо повідомити, що стажування в нашому банку обов'язково оплачуване. Будемо раді детальніше розглянути це питання, тому просимо Вас відписати нам в особисті повідомлення.
Pim01 9 вересня 2024, 17:23
Нещодавно при поповненні коштів, термінал Абанка «взяв» купюру і видав помилку.
Зв’язатись з фахівцями по телефону гарячої лінії 7776 не вдалося. Проте через бот служби підтримки банка в Телеграмм швидко відреагували, з’ясували всі обставини і оформили Заяву на перевірку терміналу на наявність втраченої купюри.
Це було в вихідний день, в суботу. А вже в понеділок гроші було зараховано на початкові реквізити, які я вказала в терміналі при оплаті.
Дякую за оперативність і коректне спілкування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 17:58
Доброго дня!

Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно, що ви отримали швидку допомогу від нашої служби підтримки. Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити оперативне та якісне обслуговування клієнтів.

Якщо у вас виникнуть ще питання або потреба в допомозі, не соромтеся звертатися. Ми завжди готові допомогти!
Леонид Солтис 9 вересня 2024, 16:25
Вообщем поддержка работает раз через раз, есть проблема заблокировали аккаунт без возможности дальше сотрудничать в телеграмме скидывал заявление на вывод остатка бот просто глючит и не принимал заявление, но написал в вайбер сначала чёткого никакого ответа не было, но попалась добросовистная сотрудница «оператор чата» и действительно мне во всех моих вопросах помогла, сейчас буду ждать вывода остатка надеюсь в течении 3х дней переведут ибо средства были направлены на учебу, а почему банк пощитал что не хочет далее со мной сотрудничать безпонятия. Кстати сотрудницу зовут Надія и я очень ей благодарен, вообщем надеюсь на вашу скорость!)

Оценка только из-за сотрудницы Надежды!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:38
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Проблема вирішена
PlakhO 9 вересня 2024, 10:51
По рекомендації друзів відкрив рахунок підприємця в АБанку, наче 2 місяці все було добре і ніяких проблем, але після чергового зарахування платежу згідно договору фінмоніторинг абанку запросив документи по зарахуванням. Мною було відправлені договори, акти виконаних робіт, заповнена анкета. Цілу добу перевіряли 10 договорів і відповіли що розривають ділові відносини тому що я як виявилось ризиковий клієнт (клієнт який використовував рахунок для отримання договірних платежів і оплати рахунків та онлайн-оплат в магазинах), ну ок. Після цього оператори довго не могли чітко сказати куди мені виводити гроші, одні казали можна і на особисту картку в іншому банку, інші тільки на рахнок підприємця в іншому банку. В результаті були надані і ті і ті реквізити. Термін переказу вказаний 7 календарних днів, вже пішов 10й! На запити банку в телеграмі автовідповідь про 7 днів і все. Через інші канали звязку мені відповіли, що у них велика кількість таких звернень і термін збільшений (мабуть по 100 клієнтів на день блокують, бо іншого пояснення таких черг я не бачу). В анкеті було вказано, що рахунків у інших банках я не маю, як результат банально немає за що купити продукти в магазині через заморожений рахунок, я вже мовчу про розрахунок з постачальниками і підрядниками
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:40
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
19L67 9 вересня 2024, 7:30
Много лет кредитуюсь в Абанке. Решено много проблем и поставленных задачь благодаря его поддержке.Всегда считала Абанк своим лучшим другом в любой ситуации. Однажды было так сложно, что под удар могла попасть моя кредитная история, но профессионализм, диффиринцированный подход, система лояльности человеческий фактор, руководства и команды банка удержали меня «на плаву», за что очень благодарна, почему и остаюсь верным клиентом.Преимущество всегда за Абанком.
Отрадно наблюдать за развитием, ростом, совершенстваванием структуры схем и программ банка, опять же творческий подход во всех направлениях, всю полезную информацию можно получить в любом отделении банка.
Простое удобное приложение, загружай, прикрепи месседжер и команда чат-бота всегда во всеоружии. Компетентная информация по всем направлениям деятельности, круглосуточно, сама проверяла «СУПЕР», так держать! Довольна лояльной программой кредитования и лимиты «по душе». Все О К. По депозитам процентные ставки норм и даже лучше. Попала на акционный 16 %. Так, что положила средства под хороший плюс.
Всем рекомендую, опыт сотрудничества свой, многолетний, присоединяйтесь.
Абанк расти и расширяйся!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 8:47
Добрий день!

Дякуємо Вам за відмінний відгук про роботу нашого банку. Для нас дуже приємно те, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням! Якщо у Вас виникнуть питання ми з радістю допоможемо у вирішенні. Бажаємо вам побільше радісних подій і всього самого найкращого. 🍏😉
Проблема вирішена
Aenoflux 8 вересня 2024, 20:00
Доброго дня! 3 вересня мою картку поповнив родич на 50000 грн через відділення банку А-банк. При поповненні було зазначено, що це допомога члену родини та при поповненні жодних питань не виникло. Пізніше в той же день я переказав частину суми на свою картку Монобанк. Після цього моя картка була обмежена. Я намагався зв’язатися онлайн з підтримкою через чат месенджеру. В даному чаті мені ніхто не відповідає і ніхто не надає мені допомогу, на будь-яке моє повідомлення отримую стандартну відповідь від бота, що я маю надати інформацію про мій офіційний український дохід. Також я намагався зв’язатися з іншого неавторизованого месенджеру. Там мені відповідає жива підтримка, що не може мені допомогти, оскільки я не авторизований. І після декількох спроб мені врешті-решт відповіли, що в разі поповнення рахунку друзями чи родичами, я маю завантажити квитанцію та пояснення людини, що робила поповнення. Я це зробив в той же день та декількома днями пізніше. Щоразу мені приходило push-повідомлення, що документів недостатньо. Тому я не знаю, що мені робити, мені ніхто не хоче відповідати, мені не надають належну послугу підтримки в критичній ситуації. Банк не виконує свої обов’язки в підтримці клієнтів. Я не розумію, які документи я маю надати, оскільки дане поповнення не є моїм доходом, це дохід мого родича, який поповнював картку. Натомість я не проживаю вже довгий час в Україні, не маю роботи в Україні чи будь-якого іншого джерела доходу. Я не маю регулярних надходжень на власну картку та не використовую її в повсякденному житті. Проблема в тому, що в мене сталася критична ситуація, і відділення А-банку було найближчим та найзручнішим для того, щоб надіслати мені кошти. Хочу також зазначити, що при поповненні картки на касі банку родич запитав, чи не буде проблем із зарахуванням коштів на рахунок та запитав чи потрібно надати якісь додаткові документи при переказі. Співробітники банку запевнили, що переказ має надійти моментально, жодних проблем не має бути та ніякі інші документи не будуть потрібні. Натомість зараз я маю обмеження по картці й не можу ані переказати собі ці кошти на інший свій рахунок, ані розрахуватися ними в будь-якій торговій точці. Я залишився в критичній ситуації один на один з цією проблемою, оскільки замість підтримки маю спілкуватися виключно з ботом, а дзвінки з іншого континенту коштують 70 грн/хвилина. Прикро, що банк, який вважається на стільки прогресивним, просто ігнорує своїх клієнтів, не даючи їм змогу пояснити ситуацію та використати їх право на отримання професійної підтримки та допомоги. Сподіваюся, що повідомлення до Мінфіну сприятиме якось пришвидшенню вирішення проблеми, а також можливо якось допоможе наявним чи потенційним клієнтам А-банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:45
Добрий день! Банком було надіслано запит в особисті повідомлення для отримання інформації. Наразі, щоб вирішити Ваше питання, ми чекаємо на відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OLEGONISIUS 8 вересня 2024, 12:51
За 5 днів, вже 3 раз блокують карту з коштами. Першого разу запросили документи, які я надав через новий чат бот. Пройшло кілька днів, жодних результатів не було. Довелось писати на Мінфін, тут відразу відреагували, сказали, що документи через бот не отримали, потім в інший чат оператору документи надав і в той же день розблокували карту. Пройшло 3 дні і знову заблокували карту з коштами, я звернувся через Мінфін, мені надійшла відповідь, що відбулось непорозуміння і рахунок розблокували вчора, сьогодні знову повторно заблокували з коштами. Це якийсь жах, не вдається нормально користуватись банком. Прошу підтримку банку вирішити проблему.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 вересня 2024, 13:47
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Передали питання до відповідальних Співробітників для детальної перевірки описаної ситуації. Перепрошуємо за незручності!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝