Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Kycheriavih123 22 липня 2025, 16:36
Доброго дня, в менє картка для пенсійних виплат, я отримав пенсію, та не можу зняти свої гроші! Тому що напередодні мені зробили переказ 2 рази від близьких мені людей (одне призвіще, одна людина) я надав усі документи, всі довідки з пенсійної справи! Ок-7 ок-5, навіть прикріпив скани документів того, хто мені переказав гроші! Що таке з цим банком? Я вже без пенсії, очікую вже понад двох днів на відповідь. Допоможіть
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 липня 2025, 17:48
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватись вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. Банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

Зауважимо, що вказані зарахування не виступали цільовими та були переказами коштів з рахунку в іншому банку. Для розв'язання даного питання нами вже було адресовано повідомлення в прив'язаний месенджер. Просимо надати відповідь на уточнення задля оперативного вирішення.
Проблема вирішена
Afender 21 липня 2025, 14:12
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 79 прим. 23
Доброго дня,

По рекламам в ЗМІ вирішив відкрити дебіту картку в А-Банку (тим паче, що банком володіють шановні власники Ф К Динамо К) для особистих потреб (як то пересилання коштів сімї за кордон, розрахування в магазинах України). Відкривши 14 липня 2025 р дебітну картку «Вигода», відразу в касі банка поклав на неї 4100 грн. На протязі 3-х сумарно поклав на карту 48 тис грн для власних потреб. 18 липня 2025 р при спробі сплати в інтернеті за товар від банку приходить повідомлення, що картка заблоковується черер підозру (!) в відмиванні коштів. На запитання оператору, А Банку отримую відповідь, що повинен надати банку підтвердження походження своїх коштів і відразу повністю блокується рахунок, картка. Всі мої спроби розяснити ситуацію через кол центр приходять до того, що йде автоперенаправлення на робота, котрий повідомляє, що банком прийнято рішення пра скасування відносин зі мною і залишок власних коштів (біля 4х тис гривен) банк може перевести на рахунок іншого банку де обслуговуюсь через подання Заяви. Для подачи Заяви в телеграмі від робота, А Банку надходить посилання на гугл сторінку з заявою, яку для редактування (для заповнення) повинен банк дозволити редактувати і тут коло замикаєтсья так як операторна підтримки зі сторони банку до мене з рішення банку заблокована.

Зрозуміло, що дял когось війна це «мати рідна», це відноситься практично до всих (!!!) банків Ураїни так як на рахунках практично всих банків сумарно такого масштаби кошти, котрі вони до 2022 р ніколи не бачили (це і через допомогу з-за кордону, через фонди, …). При цьому абсолютне знаважливе ставлення стало від банків до клієнтів, коли вони просто по свойому бажанню можуть заморозити твої ж кошти лише з того, що в них є «підозра"(!!!) на протиправній фінансові дії і на жаль звичайна людина нічого не може зробить, а регулятор, в обличчі НБУ, лиш номінально є, а по факту таку ж сторону має, як і банки.
Прохання для людей, котрі цінують свої зароблені за роки кошти. Кошти, котрі люди тримають на всякий випадок. Прохання в тому, — не тримайте їх на рахунках в банку! При терміновій потребі ви ніколи їх всі не отримаєте, а будете уніжатися, просити та благати щоб вас щось з ваших же коштів повернули. Поважайте себе, не тримайте в банках кошти! Може 5−10к грн для потреб при розрахуванню за продукти. Купляйте долари, евро, фунти чи навіть нашу тримайте гривню, але не тримайте їх на рахунках банку типу, А Банк, котрий по факту банк роги та копита.
Думайте, вирішуйте і памятайте, що ніхто не може у вас запитувати звідки у вас кошти і ніхто не має права лімітувати використання ваших коштів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 липня 2025, 15:58
Добрий день!

Для нас важливий кожен клієнт та його думка. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватись вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. Банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

Бачимо, що з Ваших слів було зафіксовано відмову в наданні запитаної інформації, через що банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Для вирішення питання просимо заповнити заяву. Зробити це можна завантаживши відправлений раніше документ та відредагувавши у електронному вигляді, або заповнити його від руки чи роздрукувати.
ViktoryD 20 липня 2025, 11:54
Звернулась у підтримку А-Банку, щодо додавання карти до гаманця (помилку видавало)
Оператор Олексій швидко вирішив моє питання і картку вдалося додати до гаманця! Велике дякую за оперативність! 100/10 Олексію🫶🏻
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 липня 2025, 12:14
Дякуємо за відгук! 100/10 — звучить круто😎
svetua 19 липня 2025, 16:10
Украли мои деньги, нагло и цинично обманув меня воспользовались ситуацией. Я нахожусь на время на оккупированной территории. По состоянию здоровья не могу выехать на подконтрольную Украины территории так как постоянно нахожусь под присмотром врачей. Этот банк мошенников заблокировал мои деньги на протяжении двух лет морочил мне голову. Хотя я предоставила все нужные документы. Последние полгода они сами начали мне навязчиво звонить и писать, предлагаю закрыть счёт. Я согласилась закрыть счёт и предоставила им свои реквизиты в ПриватБанке чтобы они отправили остаток средств на этот счёт. На что они мне поставили условия что они должны забрать 30% от моей суммы, а у меня на карте находилась чуть больше 100 000. Они заверили меня что после того как они заберут свои 30 070 они отправят мне на мой счёт. Я согласилась после чего они украли у меня 30 000 денег и пропали. Они перестали звонить мне перестали отвечать на мои звонки перестали отвечать на мои сообщения в службе поддержки. Служба поддержки отвечает банальными фразами из рассылки. Спустя какое-то время они написали мне что на 01:00 разблокируют мои средства чтобы я могла их самостоятельно вывести. Повторный отказываясь перевести остаток суммы на мой счёт в ПриватБанке я согласилась чтобы они разблокировали деньги на 01:00 после того как они разблокировали их я попыталась отправить одной суммой и все средства, но у меня это не получилось. Банк поставил ограничения что я не могу перевести 70 1001 суммой они написали что нужно сделать несколько платежей. После первого платежа мне пришло уведомление что я должна подтвердить операцию СМС СМС не приходит спустя 5 минут я повторяю платёж СМС снова не приходит через пять минут я ещё раз повторяю платёж СМС опять не приходят, но меня блокируют и просят пройти видеозвонок с банком после прохождения видеозвонка с банком мне пишут что 01:00 регламентированного времени закончился и что мне нужно лично прийти в отделение банка. Зная о том что я нахожусь на лечении в больнице и по физически по состоянию здоровья не могу этого сделать. Они отказываются вернуть 30 000 денег которые обманом заставили меня отдать им и отказываются вернуть остаток моих личных средств на мой счёт в другом банке. Самый отвратительный банк не рекомендую никому они украдут ваши деньги обманут вас и сделают вас виноватыми
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 липня 2025, 18:31
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За підсумком розгляду скарги, банк може прийняти рішення про розривання ділових відносин.

Ми намагаємось зв'язатися з вами для вирішення вашого питання. Будь ласка, відпишіть нам у закріплений за вами месенджер або надайте відповідь на лист, який ми надіслали на вашу фінансову пошту. Ми будемо раді вам допомогти!
Олександр Грішин 19 липня 2025, 5:23
А-банк пропонує якісні послуги, має ввічливих та професійних фахівців. Пропонує доцільні пропозиції, наприклад, комунальні платежі з кешбеком. Також приємні кредитні ліміти та терміни покриття кредитів. Дуже гарний банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 липня 2025, 11:20
Нам дуже приємно, що ви задоволені якістю наших послуг та професіоналізмом нашої команди. 😊
Dmytro25 19 липня 2025, 2:44
Банк подобається. Високі відсотки за депозитами. Періодично підвищують кредитний ліміт. З того що не влаштовує- це низькі відсотки кешбеку у порівнянні з іншими банками за основними категоріями (наприклад «Продукти»).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 липня 2025, 10:09
Дякуємо за ваш відгук! Хочемо зазначити, що до категорії кешбек «Продукти» можна ще підключити додатково +0,5% за покупками в мережі АТБ, і ці відсотки будуть сумуватися. Ми постійно працюємо над покращенням наших послуг і врахуємо ваші коментарі для подальшого розвитку. Дякуємо, що обрали наш банк!
Mariya1969 18 липня 2025, 23:28
Не відкривало додаток банку. Консультант мені пояснив онлайн і все чудово получилося. Дуже вдячна за допомогу і швидке вирішення даного питання
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 липня 2025, 9:38
Ми раді чути, що наш консультант зміг вам допомогти. 💖
Проблема вирішена
DmytroVav 18 липня 2025, 13:12
Хочу залишити негативний відгук щодо роботи Акцент-Банку через незрозумілу ситуацію, яка сталася зі мною. Зареєструвався у банку 9 липня через реферальне посилання зі статті та відкрив рахунок. Отримав кешбек 50 грн, після чого зменшив кредитний ліміт до 10 000 грн, який банк мені надав. Скористався програмою «Запросити друга», через яку одна людина відкрила рахунок, за що я отримав ще 50 грн кешбеку.

16 липня я вивів зароблений кешбек (з урахуванням податку отримав 77 грн на свій рахунок), але в цей же день отримав повідомлення у застосунку банку про рішення розірвати зі мною ділові відносини.
Повідомлення мало досить дивний вигляд, тож спочатку я припустив, що це фішинг або помилка. Проте виявилось, що повідомлення справжнє. Причина, згідно з офіційним документом «на підставі абзацу третього част. 1 ст. 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“, а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки ризику клієнта.», але яких саме моїх дій це стосується — банк не пояснює.

Спроба вирішити питання через гарячу лінію не дала жодних результатів, адже там автоматичні відповіді від бота, який дублює все написане в документі. Відвідування відділення також не прояснило ситуацію, хоча працівники молодці, були ввічливі, намагались допомогти і були дуже здивовані таким рішенням банку, однак жодної конкретної інформації від банку отримати так і не вдалось. Просто сказали, що причина не розголошується.

Пишу тут відгук, з надією все ж таки порозумітися, виправити ситуацію і цю помилку, оскільки я не порушував жодних правил, і мої транзакції були прозорими та зрозумілими. Дуже прошу представників банку зв’язатися зі мною, щоб детальніше обговорити цю ситуацію та знайти якесь рішення. Я зацікавлений у подальшій співпраці, якщо йдеться про непорозуміння чи технічну помилку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 липня 2025, 17:17
Добрий день!

Ми розуміємо Ваше занепокоєння щодо розриву відносин. На жаль, обслуговування в нашому банку є припиненим за рішенням банку, яке базується на Умовах та правилах, з якими Ви погоджуєтесь відкриваючи рахунки. А саме, пункту 3.3.11 розділу 2.1.3 даних правил.

Дане рішення не є змінним та не може бути переглянутим в майбутньому
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MikolaEremin 17 липня 2025, 13:30
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Я искренне восхищён профессионализмом специалиста отделения Скиба Ольга, ее готовностью помочь клиенту в решении вопросов обслуживания.
Мой вопрос Скиба Ольга решила очень оперативно и профессионально и на самом высшем уровне.
Благодарю ее от всего сердца!!!
В А-Банке прекрасные специалисты, что очень радует.
Желаю процветания банку!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 липня 2025, 13:40
Дякуємо за відгук і високу оцінку нашої роботи💚
Проблема вирішена
IgorChirko 16 липня 2025, 20:20
Кілька днів тому отримав повідомлення про блокування картки та запит на джерело походження коштів начебто через підозрілі транзакції. З усіх транзакцій були тільки оплати реклами реклами на фейсбук. Оборот по картці складав щось близько 17000 гривень. Після цього спробував звернутися до оператора у чат телеграм, але банк вперто відмовляється комунікувати зі мною. Просто бот пише стандартні відписки. Все що я хочу зараз — це закрити рахунок у цьому банку, який вважає що у 2025 році 17000 гривень — це гроші, на які громадянин не має права без підтверджених доходів. Окей, якщо у вас є якісь питання по відмиванню коштів (ви ж на цей закон посилались у повідомленні про блокування картки) — зверніться до поліції, а як ні, то закрийте мені рахунок і поверніть мої кошти.
Радити змінити підхід до комунікації з клієнтами не буду, бо навряд чи банку цікава думка його клієнтів.
абанк
Відповідь банку
17 липня 2025, 12:11
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватись вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. Банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

Ми детально розглянули вашу ситуацію та вже внесли відповідні зміни до внутрішніх процесів. Стандартне користування рахунками відновлено. Ви можете користуватися ними у звичному режимі.

Дякуємо за конструктивний зворотний зв'язок. Подібні відгуки допомагають нам покращувати сервіс.
Проблема вирішена
Vladimir26K 15 липня 2025, 16:47
Дуже багато відгуків про блокування рахунку через моніторинг. Я завжди думав, що дана проблема пройде повз мене, але…
Я в анкеті вказав місячну суму доходу, зарплата. Отримую її я в іншому банку, в якому не має продукту картки АТБ. Також там навіть не всі послуги комуналки на оплату є.
Тому я перераховує кошти на картку Абанка.
Тобто банк бачить що кошти йдуть з моєї картки з іншого банку. Ще раніше я надавав довідки ОК 5 та ОК 7, бо відмова в кредитуванні.
Але всеодно сьогодні отримав попередження що мої обіги зросли і банк запросить походження коштів.
Тому поясніть, як тоді користувався вашим продуктом, коли ви відмовляєте в кредитному ліміті?
Я користуюся власними коштами, та ще маю пояснювати що за кошти, коли в анкеті усе вказано. Навіщо тоді мені взагалі картка?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 липня 2025, 19:31
Добрий день!

Хочемо запевнити вас, що на ваш рахунок не було застосовано жодних обмежень, і всі ваші карти залишаються активними. Повідомлення, яке ви отримали, є стандартним нагадуванням про необхідність оновлення інформації щодо вашого місячного обігу. Це допоможе уникнути зайвих запитів про походження коштів у майбутньому.

Згідно з вимогами НБУ, банк зобов'язаний контролювати фінансові операції своїх клієнтів, і в разі зміни обігу коштів важливо своєчасно оновлювати дані в анкеті. Ви можете зробити це через наш застосунок àbank24, перейшовши до розділу «Профіль» — «Персональні дані».

Дякуємо вам за прийнятий дзвінок, під час якого ми змогли детально пояснити всі нюанси. Ми завжди готові вам допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gdhdhjeekk 15 липня 2025, 16:14
Ніколи не користуйтеся цим банком…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 липня 2025, 17:52
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка про наш банк. Ми цінуємо кожен відгук і завжди прагнемо покращити якість наших послуг. Просимо вас відповісти на наше повідомлення в особистих. Ми будемо раді вислухати ваші зауваження та знайти рішення.
Проблема вирішена
tindare 15 липня 2025, 13:24
Не советую иметь дел с А-банком. Горячая линия себе позвоняет бросить трубку посреди разговора, так как у них мало времени на выяснения обстоятельств.
Положил депозит, по истечению срока забрать не смог. Горячая линия помочь не может
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 липня 2025, 15:46
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок.

Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Зауважимо, що депозити, які не передбачають можливості дострокового розірвання Ви можете отримати протягом 5 днів з моменту закінчення терміну дії вкладу. Зробити це можливо виплативши кошти прям в àbank24 на власну картку так само, як і відмовитись від автоматичного продовження в будь-який момент.

Проте, умови за вкладами в нашому банку є конкурентними та вигідними в порівнянні з більшістю пропозицій на ринку. Впевнені, що ми ще не раз впевнимо Вас в цьому. Вдячні за Вашу довіру!😉
Проблема вирішена
dariahladka 14 липня 2025, 20:19
Відділення за адресою: Дніпро, масив Тополя-2, 28, корп 6/40
Після переказу 3500 грн на мою картку, а банк з моеї картки! вони заблокували рахунок,і це вже друга ситуація, на мое звернення про надання офіційного листа з відповіддю чому мій рахунок було заблоковано я отримала відповідь ні, без розʼяснення причини.Банк займається викраденням коштів бо ні офіційних документів, ні рішення ситуації ви не отримаєте! Банк просить надати все більш і більш розʼяснень на переказ ц розмірі 3500 грн! Витягують також усю приватну інформацію про вас та просять надати документи наприклад як контракт з поточного місця роботи, довідки про заробітню плату, паспорти людей які перераховували кошти що є абсурдним.Якщо у вас є змога ніколи не звʼязуйтесь з цим банком!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 липня 2025, 10:52
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Дякуємо Вам за надані документи та пояснення. Після їхнього розгляду ми надіслали уточнюючий запит, адже інформації було недостатньо для завершення перевірки. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.

Дякуємо за розуміння та будемо раді продовжити співпрацю!
Проблема вирішена
Nastysha 14 липня 2025, 15:04
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Снимала деньги с депозита в евро, в кассе абанка. Выдали много купюр по 50€. Через месяц, решили поменять на более крупные, так как для поездки не удобно столько мелких. Пришла в банк, мне говорят, что купюры не примут. Визуальео купюра выглядит идеальной, ровной и не потертой. Оказывается на ней плесень, но не обычная, а та что видна только под ультрафиолетом. При выдачи в банке меня про это не предупредили. Я сказала, что могу предоставить номера купюр, что бы банк проверил, что это действительно их ксссир выдал. Но служба поддержки просто скинула мне ответ из Гугла. Про закон, где кассир должен проверять купюры. Спустя 15 минут общения, поддержка скидывала только статьи про купюры, но проблему решить и разобраться не хотела. Обслуживание ужасное, банк не рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 липня 2025, 18:27
Добрий день! Ми вдячні за прийнятий дзвінок

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки пошкоджень у вигляді надривів та плям на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.

Можливість перевірки купюр за номером є відсутньою, адже кожна окрема банкнота не фіксується як унікальна.

Ми вдячні за Ваше звернення, адже цей відгук допомагає покращувати наш сервіс
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karina2309 12 липня 2025, 20:42
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 3
Чудовий банк крутий сервіс користуюсь не перший рік підтримка на вищому рівні працює швидко відповідають зразу ні разу не виникало проблем з користуванням пластик доступний в будь якому АТБ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 липня 2025, 8:58
Дуже тішимося таким відгуком — дякуємо😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артур Стрилько 12 липня 2025, 19:34
Я написал в службу поддержки, милая Девушка Ольга ответила, и помогла мне разобраться во всем. В, А Банке лучший сервис, и мне честно сказать очень приятно работать с этим банком. Консультанты на высоте, уровень. Я искренне желаю вам развития и не понижать планку. Крепкие объятия. Спасибо Ольга!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2025, 19:45
Дякуємо за довіру — завжди раді бути корисними 🙌
Проблема вирішена
ivanfl 12 липня 2025, 11:28
Тепер в касі а-банку можна поповнювати картки будь-яких українських банків (з комісією). Неодноразово користувався цією послугою, все було добре. Але 08.07 о 17:03 мені необхідно було поповнити картку Простір Полтава-Банк, тому й скористався касою А-Банк. Кошти у мене прийняли, а на рахунок вони досі не зарахувались (станом на зараз, 12.07). Я відразу замітив щось неладне, коли отримав квитанцію на руки. Там відсутні реквізити платежу (код авторизації, rrn), хоч на інших подібних квитанціях вони зазначались. Я звернувся до касира, вона мене заспокоїла, сказавши, що платіж успішний і кошти найближчим часом надійдуть і якщо що, то звертатись в Полтава-Банк. Потім я відразу зателефонував у Полтава-Банк, вони відповіли що навіть спроби зарахувань не було. Також періодично перевіряв баланс через застосунок, зарахувань так і не було…

На наступний день я написав у підтримку а-банку з приводу того, що кошти не надійшли на рахунок, у відповідь лиш стандарні відписки і рекомендація звертатись в свій банк. Мене вражає пофігізм найвищого рівня в А-Банку, бо походу при зарахуванні відбувся тех збій і кошти зависли десь на транзитному рахунку, але ніхто розбиратись не захотів. Повели як ті жуліки.

І справа не в 50 грн, то зараз не гроші, а якщо сума була би 5000 грн, було б вже не так прикольно. Нікому не раджу цей банк. Добре, що свого часу я закрив у них всі рахунки
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2025, 15:29
Добрий день!

Перепрошуємо за ситуацію та емоції, які вона викликала. Ваше звернення вже перебуває в роботі. Ми проводимо додаткову перевірку й зв’яжемося з Вами одразу за результатом. Дякуємо за зворотний зв’язок і розуміння.
Проблема вирішена
irinarex 11 липня 2025, 13:52
Вітаю.
За пропозицією співробітнику банку (мені телефонували у червні і розповідали як це легко і просто отримати кредит і, що можна без комісії переказувати ці кошти на інші картки) сьогодні мною було взято кредит готівкою на суму 40 000 грн

При спробі переказати 30000 грн на свою іншу картку мені спочатку заблокували рахунок, а після відеодзвінка розблокували, але наклали обмеження на переказ і зняття коштів.
Я розраховувала на ці кошти, вже за 3 дні я їду в поїздку, де вони мені будуть потрібні. Маю телефон Poco X2 і на ньому немає функції NFC. Тобто фактично ніяк отриманими коштами я користатись не можу. Але відсотки в той самий час банк продовжує справно нараховувати. Тобто це фактично шахрайство зі сторони банку: запропонувати кредит — нарахувати його — і обмежити використання.
Я є клієнтом банку вже 2 роки, але після цього випадку абанк став просто дном у моїх очах.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 липня 2025, 14:34
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально комфорним та зручним для користування. Якщо ми виявляємо операцію, яка відрізняється від звичних для Вас транзакцій, ми можемо ініціювати додаткове підтвердження для захисту Ваших фінансів. Це допомагає запобігти можливим шахрайським діям і гарантує, що тільки Ви маєте доступ до своїх коштів. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені).

Ваше питання було успішно вирішено. Вибачте за можливі незручності і дякуємо за ваше розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlhaRemark 11 липня 2025, 3:31
З усіх банків якими я користуюся це найкращі служби підтримки на висоті. Все доступно і зрозуміло! Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 липня 2025, 9:19
Дякуємо за вашу довіру 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2025, 9:00
Відгук не зарахований (на 14.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝