- 12 березня 2014, 14:50
стиль работы
ПИШУ ПОВТОРНО т.к.сообщение мое было сразу удалено.Вчера решил забрать выписки в отделении банка на Ляпунова(Харьков).Сотрудница отдела была заняна с клиентом и просила подождать.Жду 30 минут, клиент заполняет анкеты чеки, сотрудница работает на компьютере и общается по телефону, я жду.Когда клиент уходит -повторяю просьбу, в ответ(если опустить 5минутную тираду) я занята ожидайте.Прождав еще 15 минут ушел.Вопрос руководству: такой стиль это правило или исключение?
|
|
0
|
Переглядів: 535, сегодня — 0
- 21:53 Попри падіння доллар залишається поблизу найвищого рівня за останні 40 років — аналітики
- 17:00 Техногіганти лідирують: Хто очолив рейтинг найприбутковіших компаній світу у 2025 році
- 16:36 За три дні «Чорної п'ятниці» ТРЦ Respublika збільшила товарообіг на 80,65%
- 14:40 «Клуб білого бізнесу» зростає: До переліку додалося 7638 компаній та ФОПів
- 11:15 США представили нову стратегію нацбезпеки: чому її виконання тиснутиме на євро
- 11:06 Нові «надії та можливості»: Visa почне працювати в Сирії
- 10:18 120 мільйонів євро штрафу: ЄС звинуватив платформу X Маска у введенні користувачів в оману
- 08:30 У Міністерстві фінансів розповіли, коли змінять оподаткування ФОП
- 5.12.2025
- 19:31 США вперше офіційно дозволили спотову торгівлю криптовалютами на товарних біржах
- 17:39 Долар та євро подешевшали на міжбанку у п'ятницю


Коментарі