Мінфін - Курси валют України

Встановити
KWP
KWP
Зареєстрований:
30 серпня 2014

Останній раз був на сайті:
13 березня 2023 о 07:00
Підписчики (43):
Alkon
Alkon
Киев
Svetlana1571
ɐнɔɐdʞǝdu qнεиЖ �¡иɯʎdʞ ин ʞɐʞ \'
54 року, НБУ
bilenkon
bilenkon
Запорожье
15336113
15336113
fealin
fealin
vechislavs
vechislavs
lanals
Mary Kay
Киев
tiger1
tiger1
Киев
Savina
Savina
nainapsy
nainapsy
output
output
beretta4555
beretta4555
Киев
всі підписчики
KWP
пенсионер
22 грудня 2014, 21:54

Голові Держспоживінспекції України. СКАРГА на дії власників, керівників та працівників ПАТ«Дельта Банк», які порушують мої права споживача та вимоги нормативно-правових актів

С К А Р Г А

на дії власників, керівників та працівників ПАТ«Дельта Банк», які порушують мої права споживача та вимоги нормативно-правових актів

В ПАТ «Дельта Банк» (надалі – Банк) неможливо одержати свої гроші.

Головний офіс: 01133, м.Київ, вул. Щорса, буд. 36 Б

Видають по 500 грн в день.

Порушення нормативно-правових актів (а вірніше – злочин) починається вже біля віконця каси.

Згідно Постанови Правління Національного банку України 01.06.2011 N 174, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25 червня 2011 р. за N 790/19528 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» (далі – Постанова)

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0790-11

1.1. До касових документів, які оформляються згідно з касовими операціями, визначеними цією Інструкцією, належать:… заява на видачу готівки (додаток 10) ...

1.4. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів або системи автоматизації банку (далі — САБ).

Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм підписом.

Сказано чітко і однозначно.

Згідно Постанови я й діяв.

1. Порушення Банку перше:

Подаю в касу заповнену та підписану мною заявуна видачу готівки. Копії заяв (2 екземпляра) надаю.

Касир відмовляється прийняти заяву без всякого усного чи письмового пояснення.

2. Порушення Банку друге:

Прошу касира надати мені бланк заявина видачу готівки.

Касир відмовляється надати мені бланк заявина видачу готівки без всякого усного чи письмового пояснення.

3. Порушення Банку третє:

Прошу за згодою клієнта заповнити заявина видачу готівки із застосуванням технічних засобів або системи автоматизації банку, в якій вказана необхідна мені сума.

Касир відмовляється вказати заявлену мною суму.

Вказує 500 грн.

Я вимушений поставити свій підпис під своєю заявою.

Але в графі «Додаткові реквізити» на обох екземплярах я записав: «Я заказывал 36000,00 грн».

Так що в финансовх документах Банку є письмове підтвердження суми, яку я заказував.

4. Порушення Банку четверте:

Я передав письмове звернення начальнику сєвєродонецького відділення ПАТ «Дельта Банк» Городецькій Анастасії Вікторівні.

Ніяких дій по припиненню порушень вона не вжила.

5. Порушення Банку п’яте :

Я звернувся зі скаргою до голови ради директорів. Копію скарги надаю.

По моїй скарзі ніяких конструктивних рішень по припиненню порушень законодавства не було прийнято.

Банк на мої заяви та скарги дає відповіді, в яких ігнорується суть заяви, цинічно нагадуючи про мої права та «можливості», які сам банк і порушує.

Як правило, Банк на звернення дає шаблонні відписки, які не мають ніякого відношення до суті питання, викладеного в зверненні.

Копію відповіді надаю.

В своїх відповідях Банк пише:

«При цьому, дозвольте зауважити, що проводити операції вилучення грошових коштів, розміщених на поточному рахунку Ви маєте змогу:

в касах та банкоматах Банку;

в касах та банкоматах інших банків на території України;

в касах та банкоматах інших банків за кордоном;

а також, сплачувати за товари та послуги в Р08-терміналах на території України чи за кордоном».

Все це, пробачте, дезінформація та брехня.

Нічого з вказаного неможливо виконати.

Банкомати Банку не працюють.

Банкомати інших банків гроші Банка не видають.

Сплата за товари та послуги від Банку не приймаються.

В Банку в мене відкрито два карткові рахунки, на які перераховано кошти в сумі 40 000 грн з депозитного вкладу, який закінчився 26.11.2014р.

22.12.2014 р. закінчується депозитний договір на 37 000 грн, 01.01.15 р. – на 6 000 грн.

Всього: 83 000 грн плюс відсотки.

Порушуючи нормативно-правові акти, Банк видає через касу по одному рахунку по 500 грн в день, по другому взагалі гроші не видає.

Банкомати Банку не працюють.

Банкомати других банків гроші мені, вкладнику Банку, не видають.

За товари та послуги неможливо розплатитися по картці.

Це ж скільки разів я буду ходити в Банк та одержувати цю суму по 500 грн.?

Щоденно ходжу в Банк, як на роботу.

За свої 72 роки я стільки днів відходив на роботу, щоб заробити ці гроші.

А тепер скільки днів я повинен ходити в Банк, щоб забрати свої (повторюю: СВОЇ) гроші, вистоюючи в чергах (і на морозі теж) до 8-10 годин?

Тепер решту життя я повинен ходити в Банк, щоб забрати свої гроші?

Порушуються також наступні нормативно-правові акти:

Конституція України

Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю

Цивільний кодекс України

Стаття 1060.

2. За договором банківського вкладу незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника

Стаття 1066. Договір банківського рахунка

1. За договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.

Стаття 1068.

1. Банк зобов'язаний вчиняти для клієнта операції, які передбачені для рахунків даного виду законом, банківськими правилами та звичаями ділового обороту, якщо інше не встановлено договором банківського рахунка.

3. Банк зобов'язаний за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом.

Стаття 1074.

Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається.

Правління Національного банку України Постанова 29.08.2014 № 540

5) банки зобов'язані обмежити видачу готівкових коштів у національній валюті через каси та банкомати в межах до 150 000 гривень на добу на одного клієнта.

Правління Національного банку України Постанова 03.12.2003 N 516

За договором банківського вкладу (депозиту) незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника ...

ПРОШУ:

1. Прийняти рішення (постанову, припис) про припинення порушень нормативно-правових актів Банком.

2. Згідно ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнути до відповідальності винних в порушені законодавства та моїх прав споживача.

3. Вжити заходів з відновлення моїх порушених прав споживача та повернути мені одноразово всю суму моїх грошей.

Додатки:

1. Копія заяви на видачу готівки від 01.12.2014 р.

2. Копія заяви на видачу готівки від 08.12.2014 р.

3. Копія заяви на видачу готівки № 42356125 від 01.12.2014 р., оригінал якої знаходиться в Банку.

4. Копія скарги на імя голови ради директорів від 02.12.2014 р. № 2643516.

5. Копія відповіді з Банку.

КВП

=================================

Мою скаргу направили в Національний банк України.

Мені прислали копію листа:

«Національний банк України

До Держспоживінспекції України надійшло звернення гр. К. В. П. стосовно порушення його прав ПАТ «Дельта Банк».

Так як, Законом України «Про банки і банківську діяльність» визначено, що державне регулювання діяльності банків здійснюється Національним банком України, відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком, направляємо звернення гр. К. В. П. для розгляду та вжиття відповідних заходів в межах наданих повноважень.

Про результати розгляду звернення просимо повідомити заявника.

Додаток: звернення гр. К. В. П.»

Переглядів: 869, сегодня — 1
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 2

+
0
Trey
Trey
23 грудня 2014, 23:12
#
Як успіхи, яка реакція на ваші листи правоохоронних органів і яка реакція банку?
Заяву по факту шахрайства на начальника відділення який видає усні розпорядження не видавати коштів, з вимогу внести в єдиний реєстр справ досудових розслідувань не думали написати?
+
0
KWP
KWP
24 грудня 2014, 0:29
#
1. Ответы пока не получил.
2. Факт мошенничества при устных распоряжениях тяжело доказать.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися