- 9 березня 2021, 10:22
Як спілкуватися з колекторами?
Поговоримо, як спілкуватися з колекторами та які існують шляхи розв'язання питань, пов’язаних з кредитуванням.
Повідомляти про заборгованість співробітники колекторських фірм можуть такими способами:
- Інформування телефоном або в смс-розсилках про наслідки прострочень.
- Відправлення листів за адресою позичальника.
Усі ці дії направлені на те, щоб мотивувати людину швидше повернути борг. Інформацію про неплатоспроможних клієнтів представникам колекторської фірми передають співробітники фінансових установ. У деяких випадках, колектори можуть отримувати відомості про клієнта від операторів мобільного зв’язку. Але для цього необхідно використовувати особисті знайомства, позаяк ця інформація є конфіденційною.
Чи мають право колектори приходити додому до позичальника?
Важливо запам’ятати те, що ваш будинок – це ваша фортеця. Отже, кожна людина має право самостійно приймати рішення про те, кого пускати до себе в гості, а кого ні. Таким чином, якщо колектори вирішили нанести особистий візит вам або вашим близьким, можна сміливо звертатися за допомогою до співробітників правоохоронних органів. Такі дії є, як мінімум, неправомірними.
Чи можна знайти компроміс?
У тому випадку, якщо співробітник колекторської компанії ввічливо звертається телефоном до позичальника, можна спробувати розповісти йому про тимчасові труднощі та про те, що ви намагаєтеся якнайшвидше знайти можливі шляхи розв'язання цього питання. Нерідко колектори йдуть на поступки й дають позичальнику певний час для того, щоб без нервів погасити борг, який утворився.
Окрім цього, можна самостійно скласти графік погашення боргу і запропонувати співробітнику колекторської служби розглянути такий варіант. Оскільки головна мета вашого спілкування – це погашення заборгованості, тому будь-який план має право на існування.
Що заборонено колекторам?
- Особисті зустрічі, які заздалегідь не були узгоджені з боржником. Сюди можна віднести візити додому, на роботу і так далі.
- Телефонні дзвінки з 22:00 години вечора до 8:00 години ранку.
- Звернення з погрозами життю або здоров’ю клієнта банку або членам його сім’ї.
- Розголошення інформації про позичальника, поява даних про заборгованість в соціальних мережах.
- Приховування інформації. Колектор повинен на першу вимогу надати документи, які підтверджують те, що заборгованість банком або іншою фінансовою установою було переадресовано певній колекторській організації.
- Обман позичальника з метою повернення кредитних коштів.
- Незаконне відчуження майна без рішення суду.
Якщо ви вважаєте дії колекторів неправомірними та такими, що порушують ваші права, варто звернутися зі скаргою до Національного банку України.
|
|
0
|
- 21:53 Попри падіння доллар залишається поблизу найвищого рівня за останні 40 років — аналітики
- 17:00 Техногіганти лідирують: Хто очолив рейтинг найприбутковіших компаній світу у 2025 році
- 16:36 За три дні «Чорної п'ятниці» ТРЦ Respublika збільшила товарообіг на 80,65%
- 14:40 «Клуб білого бізнесу» зростає: До переліку додалося 7638 компаній та ФОПів
- 11:15 США представили нову стратегію нацбезпеки: чому її виконання тиснутиме на євро
- 11:06 Нові «надії та можливості»: Visa почне працювати в Сирії
- 10:18 120 мільйонів євро штрафу: ЄС звинуватив платформу X Маска у введенні користувачів в оману
- 08:30 У Міністерстві фінансів розповіли, коли змінять оподаткування ФОП
- 5.12.2025
- 19:31 США вперше офіційно дозволили спотову торгівлю криптовалютами на товарних біржах
- 17:39 Долар та євро подешевшали на міжбанку у п'ятницю




Коментарі