Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 жовтня 2022, 17:49

Як війна вплинула на споживання українців (дослідження)

Дослідницька компанія Gradus Research запитала в українців, чи й надалі їхні улюблені бренди продовжують потрапляти до них у споживчі кошики, чи вони змушені обирати дешевші аналоги. Дослідження було проведено спеціально для Українського маркетинг-форуму.

Дослідницька компанія Gradus Research запитала в українців, чи й надалі їхні улюблені бренди продовжують потрапляти до них у споживчі кошики, чи вони змушені обирати дешевші аналоги.
Фото: usp-ltd.org

► Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Для дослідження змін у споживанні було обрано такі 6 категорій товарів, як готові м’ясні вироби, молочні продукти, товари для гігієни, мінеральні води, солодкі газовані напої та тютюнові вироби. Список категорій не є вичерпним.

Як змінилось споживання

Попит на готові м’ясні вироби, товари для гігієни та тютюнові вироби під час війни виявився більш еластичним, що означає відмову великої кількості споживачів від улюблених брендів на користь купівлі інших, більш дешевих.

Часто таке відбувається в категоріях преміальних товарів, або в категоріях товарів непершої необхідності (як у випадку з тютюном, де 61% споживачів перейшли на дешевші замінники), або ж у категоріях, де багато гравців зі схожими пропозиціями (як у випадку з сосисками/ковбасами та товарами для гігієни та догляду за тілом).

Читайте: Буржуйки, ковдри та павербанки: що купують українці перед зимою

Тоді як в інших трьох категоріях попит виявився менш еластичним, тобто зі зростанням ціни менша кількість споживачів відмовилась від улюблених брендів.

Більше половини українців продовжують купляти звичні для себе бренди молочних продуктів (52%), мінеральних вод (57%) та солодких газованих напоїв (52%). Що може свідчити про важливість складу продуктів у цих категоріях, або ж силу лояльності до брендів.

Коментарі - 4

+
+26
youknow
youknow
23 жовтня 2022, 18:43
#
Курити стали меньше, це добре
+
+108
kadaad1988
kadaad1988
23 жовтня 2022, 19:55
#
Народ заходит в магазин и смотрит на ценники со скидкой.
+
+24
Strangers
Strangers
23 жовтня 2022, 21:36
#
Я покупаю тодько хлеб как необходимость остальное и так было дорого какой дурак решил что можно продавать еще дорожэ? Как шутили в 90 х не ценники, а номера телефонов))
+
+26
Vorlock
Vorlock
23 жовтня 2022, 23:33
#
Асортимент поменшав, і якісь послуг впала.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися