Cardano посіла 26 місце серед 600 глобальних брендів у рейтингу емоційної прихильності споживачів від агентства MBLM. Біткоїн опинився на 30 позиції, Uniswap і Solana — на 261 та 265 відповідно. Про це пише Forklog.
Cardano обійшла біткоїн у рейтингу глобальних брендів
►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Для складання списку фахівці використали ІІ з вивченням даних на основі 1,4 млрд слів. До нього потрапили бренди із 19 галузей.
@Cardano is n. 26 in «Top Brand Intimacy 2022» Rankings by @mblm . The highest-ranking crypto brand. 🚀
— Cardano Feed ($ADA) (@CardanoFeed) August 25, 2022
Explore продуктивність амбітних воріт, показуваннячастинних key measures як archetypes, stages, і keywords. View real-time and curated data.
👉Report: https://t.co/X3ujZ6Cuv7 pic.twitter.com/uY6s80ZhOQ
Топ-10 рейтингу сформували Disney, Tesla, Apple, Sony, YouTube, Mercedes, Trader Joe's, Netflix, Android та Sega.
Криптовалюти посіли восьме місце за сумарною кількістю балів. Вище — медіа та розваги, технології та телекомунікації, мережі роздрібних магазинів, автомобілі, ігри, споживчі товари та одяг.
Читайте: Cardano ризикує вилетіти з ТОП-10 криптовалют: що тисне на популярний токен
Коментарі - 3