У другому кварталі 2022 року суттєво зменшилася кількість звернень до Нацбанку у порівнянні з першим кварталом: отримано на 44% менше письмових звернень та на 16% усних. Про це йдеться у повідомленні НБУ.
Кількість письмових звернень до НБУ зменшилася на 44%. На що скаржилися споживачі
► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
На що скаржилися
Введення воєнного стану вплинуло на структуру звернень до Нацбанку. Кредитні канікули під час воєнного стану — найпоширеніше питання від споживачів фінансових послуг (НБУ отримав 614 письмових звернень від клієнтів банків та 584 — від клієнтів небанківських фінансових установ щодо цього питання).
Актуальною проблемою залишається питання врегулювання простроченої заборгованості, що становить 18% від усіх письмових звернень за другий квартал.
Також отримано письмові звернення з питань невиплати страхового відшкодування (11%), блокування та арештів рахунків (11%), проблем із переказами (6%).
Читайте:Плюс 21% до суми при оплаті карткою на іноземному сайті та інші «принади» подвійної конвертації
Серед письмових звернень 19% (909 звернень із 4 886) мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг.
Найчастіші порушення зафіксовано в роботі страхових компаній (52%) та колекторських компаній (44%).
Серед проблемних питань у роботі банків і небанківських фінансових установ залишаються шахрайські дії з використанням електронних платіжних засобів та їх реквізитів.
Найбільшими проблемними питаннями щодо роботи страхових компаній є невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування.
Коментарі - 1