Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 серпня 2022, 18:28

Кількість письмових звернень до НБУ зменшилася на 44%. На що скаржилися споживачі

У другому кварталі 2022 року суттєво зменшилася кількість звернень до Нацбанку у порівнянні з першим кварталом: отримано на 44% менше письмових звернень та на 16% усних. Про це йдеться у повідомленні НБУ.

У другому кварталі 2022 року суттєво зменшилася кількість звернень до Нацбанку у порівнянні з першим кварталом: отримано на 44% менше письмових звернень та на 16% усних.
Фото: epravda.com.ua

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

На що скаржилися

Введення воєнного стану вплинуло на структуру звернень до Нацбанку. Кредитні канікули під час воєнного стану — найпоширеніше питання від споживачів фінансових послуг (НБУ отримав 614 письмових звернень від клієнтів банків та 584 — від клієнтів небанківських фінансових установ щодо цього питання).

Актуальною проблемою залишається питання врегулювання простроченої заборгованості, що становить 18% від усіх письмових звернень за другий квартал.

Також отримано письмові звернення з питань невиплати страхового відшкодування (11%), блокування та арештів рахунків (11%), проблем із переказами (6%).

Читайте:Плюс 21% до суми при оплаті карткою на іноземному сайті та інші «принади» подвійної конвертації

Серед письмових звернень 19% (909 звернень із 4 886) мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг.

Найчастіші порушення зафіксовано в роботі страхових компаній (52%) та колекторських компаній (44%).

Серед проблемних питань у роботі банків і небанківських фінансових установ залишаються шахрайські дії з використанням електронних платіжних засобів та їх реквізитів.

Найбільшими проблемними питаннями щодо роботи страхових компаній є невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування.

Коментарі - 1

+
0
sirius1111
sirius1111
16 серпня 2022, 23:28
#
Перец ты, что обиделся на НБУ и перестал писать?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися