Акції канадської промислової компанії Meta Materials підскочили на постмаркеті на 25% після ребрендингу Facebook. Проблема в тому, що компанії не пов'язані. Про це пише РБК із посиланням на CNBC.
Неуважність інвесторів. Акції Meta злетіли, але Facebook тут ні до чого
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Facebook ні до чого
За підрахунками видання, завдяки цьому несподіваному ралі вартість канадського виробника підскочила до $1,5 млрд. У Twitter генеральний директор Meta Materials привітав Facebook із приєднанням до метавсесвіту.
Це вже не перший випадок, коли котирування компаній злітають через неуважність інвесторів: у квітні 2019 року акції крихітної китайської компанії Zoom Technologies зросли на 80% через схожість назв із американською компанією Zoom Video Communications, а на початку цього року трейдери більш ніж удвічі підняли котирування компанії Clubhouse Media, взявши її за соціальну мережу Clubhouse.
Читайте також: Facebook змінив назву компанії
Передісторія
Раніше «Мінфін» писав, що у Facebook повідомили про ребрендінг. Тепер компанія називатиметься Meta. Про це заявив фундатор компанії Марк Цукерберг на конференції 28 жовтня.
Коментарі - 2