Група ТАС оголосила про вихід на український фінансовий ринок нового мобільного банку izibank, який планує конкурувати з monobank. Про це в інтерв'ю НВ повідомила засновниця проєкту Анна Тігіпко – дочка бізнесмена Сергія Тігіпка.
9 вересня 2020, 19:00
Конкурент для monobank. Дочка Тігіпка запустила мобільний банк
Що відомо про проєкт
Новий izibank працюватиме під ліцензією ТАСкомбанку і просуватиме формат «банк без банку», тобто без відділень. Проводити всі операції та отримувати послуги можна буде за допомогою смартфона.
За словами Тігіпко, у створення цього технологічного продукту вже інвестували $2 млн.
У перший рік роботи банку запланована емісія 250-300 тис. карток, 60% з яких засновники банку хочуть бачити активними.
Читайте також: 6 причин перевести свій рахунок ФОП в monobank і як це зробити
Успіхи українського мобільного банкінгу
- Перший в Україні мобільний банк monobank вийшов на ринок в листопаді 2017 року. Зараз у monobank понад 1,3 млн клієнтів — користувачів, в яких є активний гривневий рахунок у банку.
- У 2019 monobank запустив свій проєкт мобільного банкінгу в Великобританії — Koto.
- За підсумками 2019 року Україна посідає 4-е місце за кількістю NFC-транзакцій в європейському платіжному просторі.
Нагадаємо
- У жовтні 2019 року в режимі бета почав працювати новий мобільний банк sportbank, орієнтований на людей, захоплених активним способом життя, і спортивних уболівальників.
- Ключова особливість мобільного банку: взаємодія з клієнтами через мобільний додаток. Банк працює без відділень, а всі звичні і необхідні дії можна здійснювати прямо в смартфоні.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 103
Приёмный ребёнок (Моно) уже приносит неплохой доход, а родной (Изя) ещё пару лет будет только тянуть деньги.
Не факт, что менеджмент сможет «вытянуть» проект на уровень безубыточности — 300 тысяч клиентов с улицы просто так в банк не загнать, а условия не бог весть какие, чтобы бежать занимать очередь добровольно…
Да и опыта у Анны Сергеевны поменьше будет чем у команды Гороховского с Дубилетом, а значит проектных косяков и проколов будет однозначно больше — а это прямые убытки банка…
Назва як на мене не дуже вдала.
Можливо, я просто відстаю від життя, але, за рівних інших умов, віддаю перевагу банкам з відділеннями і з веб-банкінгом. Це лише мені він зручніший, ніж мобільний банкінг?
Нормальные мобильные решения только у двух, остальные лишь пытаются догонять. Форвард почти догнал, но отсуствие нормальной выписки всё ещё мешает.
Это же круто...
Только и того, что доганяющие всегда плетутся позади лидера...
И в отличие от Форварда, у Моно и приложение работало как часы и Универсал банк был без убытков.
Форвард-банк сейчас перманентно в убытках (только 2019 год был светлым пятном) и поэтому у него и проценты по депозитам выше рынка и условия по кешбэкам получше, а вот с остальным - как повезёт...
Обслуживаться в банке, постоянно показывающем убытки и балансирующем на грани залёта на ВА - это нужны крепкие нервы и большая уверенность в себе...
«… это нужны крепкие нервы и большая уверенность в себе...» — «челябинские мужики настолько суровы...»:
«згідний, хоч і додаток Форварда не скажеш, що часто збоїть.»
Само приложение может и не сбоить, а проблемы работоспособности приложения
чаще всего кроются в ит-системе самого банка…
Например, при входе в приложение Ощад24 иногда смс-ка с кодом не приходит достаточно долго — это проблема не приложения а инфраструктуры Ощада и его шлюза с интегратором.
Аналогично, год назад были периодические проблемы по утрам со входом в вэб-банкинг Альфы у моих друзей-ФОПов. Как оказалось, всё упиралось в сервер авторизации — а по факту доступ к управлению счетами был ограничен пока этот сервер приводили в чувство.
Сейчас вроде всё наладили и жалобы прекратились.
Так что и по форварду проблемы не столько с самим приложением — сколько с ИТ-системой самого банка.
Нещодавно був глюк по Форварду — прийшло СМС з повідомленням: «Користувач заблокований на 15 хв. Буде розблоковано через… ». Ніяких дій з додатком у цей час не здійснював.Але так самі і не розблокували — довелось дзвонити у підтримку.Розблокували зразу ж, але причину блокування не пояснили.
Щодо Альфи — я не користуюсь їхнім бізнес-додатком, тому нічого не можу сказати.
З додатком для приватних осіб — все нормально.
это офигенная зарегулированность всех процессов — под каждый чих нужна бумажка и копия паспорта и справки с инн-кодом.
Ну и конечно же отфонарные требования, установленные именно администрацией банка — открытие дебетовой карты невозможно без указания двух номеров телефонов, открытие кредитной карты невозможно без указания четырёх мобильных телефонов.
Закрытие любой карты — 60 дней вместо 45 по регламенту МПС, даже локальный «Простір» закрывают 60 дней ссылаясь на нормативные акты НБУ что выглядит очень печально.
Щодо закриття карти - 60 днів це ще не межа, моя мама закривала на початку року карту в Авалі, їй там сказали 90 днів.
Іншими послугами Форварда не користуюсь, тому про якусь інші нюанси не можу нічого сказати.
При сравнении с документооборотом Аваля
любой укрбанк будет выглядеть прогрессивным и технологичным.
Например, в Ощаде в прошлом году закрывал карточный счет за 5 минут
а не за 45 дней, как это принято в большинстве укрбанков,
и не за 60 дней — как в Форварде, и не за 90 дней — как в Авале.
Так что прогресс не остановить даже Авалю с Форвардом…
По Форварду повторюсь — экономист меня убеждал,
что срок в 60 дней установлен нормативными актами НБУ.
А я ему не поверил. :-)
Від нинішніх «банкірів» ще й не такого можна наслухатись...
что сейчас места для двух активных игроков вполне хватит."
© Тигипко Анна Сергеевна (ТАС).
Думаю места хватит и на пять, особенно если они сумеют как-то особо себя поцизионировать. Пока кроме кешбека на всё других радикальных отличий от Мони не вижу. По Привату не спец, но вроде бы там комиссий подвезли что лично для меня ставит крест на банке.
За это время в него вложили около $2 млн.
В команде izibank — 170 человек. Часть из них — фул-тайм сотрудники izibank, которые не занимаются никакими другими проектами группы ТАС, часть людей временно переходят из ТАС — работать над конкретными задачами по izibank.
Анна сама ведет всю операционную деятельность по проекту.
все остальное - кешбек узковат и маловат, депо - стандарт, кое-кто и больше дает... ждем осени, я так понимаю
- прикольно.
Можна буде безкоштовно виводити в готівку з Моно.
https://todobank.ua/
Карту TODObank нельзя даже в google pay токенизировать...
— так, дійно, тут тарифи:
• Зняття готівки в банкоматах «третіх» банків на території України в межах до 50 000,00 грн. протягом календарного місяця – Не тарифікується
• Безготівкове поповнення рахунку, що надійшли з рахунку, відкритого в іншому банку – Не тарифікується
А де ж «підвох»?
Я пока не нашел :) Из того, что мне не нравится: 1. багов многовато было, но вроде большинство починили. 2. есть «хард-лимит» на кол-во карточных транзакций в месяц (по-моему 200), и он не поднимается через приложение - только через колл-центр на сутки или перманентно через заявление. 3. фич маловато, особенно по сравнению с тем же «моно» (тут упоминали отсутствие гугл-/эппл-пей, которые они собираются вводить, но все никак). Зато кэшбек безлимитный :) 4. кредитный лимит устанавливается как-то эзотерически, и менять его по запросу то ли невозможно, то ли очень тяжело.
«Можна буде безкоштовно виводити в готівку з Моно.»
Неужели более приличных банков не нашли для операций с наличкой…
В теории (согласно тарифов) всё красиво, а на практике будут проблемы с наличием
денег в кассах немногочисленных отделений банка, а снимать большие суммы
через сторонние банкоматы — всегда ненулевой риск остаться без денег…
«А де ж «підвох»?»
28 место в рейтинге устойчивости, мелкий кептивный банк
с огромным минусом в резервах по кредитам (-845 млн)
и копеечной прибылью (20 млн)…
— буду вдячний, якщо підкажете в яких ще банках є одночасно безкоштовні безготівкове зарахування і зняття готівки в банкоматі, та відсутня будь-яка плата за обслуговування?
Ще «Форвард» — КоКо дебетна.
«Ідея» — якась з карт лінійки «Card Blanche Debit»
Як варіант — можна «Альфу» розглядати, але там певну кількість транзакцій у місяць потрібно зробити, щоб уникнути плати за обслуговування.
— «*За умови відкриття рахунку у гривні», вартість відкриття 100 грн.
І ще мені незрозуміло. На сайті написано «0% Зняття готівки у всіх банкоматах України»
А в тарифах пункт «Зняття готівки з використанням картки» чомусь вказано двічі. В п. 2.1.6 вказано, що безкоштовно, а в п. 2.1.8 зняття готівки — 1.5%
Щось тут нечисто )
— Комісія за обслуговування неактивного рахунку, щомісячно — 50 грн
— тут тарифи Card Blanche Debit
Не знайшов, щоб збіглися всі умови.
Green FUND безготівкове поповнення 0.5%, але зняття готівки безкоштовне.
Green Credit навпаки — безготівкове поповнення безкоштовне, але зняття готівки 2%.
— не підходить.
Райфкартка теж, бо теж потрібно робити транзакції, інакше 36 грн/міс
"А в тарифах пункт «Зняття готівки з використанням картки» чомусь вказано двічі. В п. 2.1.6 вказано, що безкоштовно, а в п. 2.1.8 зняття готівки — 1.5%
Щось тут нечисто )"
Рекомендую обратить внимание на тот факт, что:
п. 2.1.6 — снятие в банкоматах
п. 2.1.8 — снятие через кассу банка
также стоит дочитать текст п. 2.1.8 полностью — две транзакции в сумме
менее 500 000,01 грн в месяц — без комиссии, свыше — 1,5%.
«вартість відкриття 100 грн.»
Это открытие текущего счёта, но мы ведь обсуждаем открытие карточных счетов…
- ага, точно. П'ятниця, ніч, увага барахлить )
«Это открытие текущего счёта, но мы ведь обсуждаем открытие карточных счетов…»
- на сайті біля «всеКАРТА» стоїть зірочка «*За умови відкриття рахунку у гривні».
Я так зрозумів, що без відкриття рахунку цю картку не видадуть.
2. По ПУМБу - перегляну тарифи. Я цю карту робив майже 2 роки тому, за той час тарифи декілька разів мінялись. У банкоматі знімав кошти 2-3 рази (один раз невдало, приватівський банкомат «з`їв» карту), комісій не було. У касі банку можна знімати 2 рази на місяць на загальну суму до 500 тис. грн. Якщо більше цієї суми - береться комісія (власне цих 1,5 %).
по «Ідеї»: «Не знайшов, щоб збіглися всі умови.»
Трохи не то дивитесь. Я ж не вів мову про Debit Fund
https://ideabank.ua/uk/payment-cards/platizhni-kartki-card-blanche
— все ж це незручно, бо це вимушеність кожного разу повністю обнуляти картку, щоб не нарватися на комісії.
«Трохи не то дивитесь»
— карта Violet теж не підходить, бо є плата за неактивний рахунок і безкоштовно можна зняти готівки не більше 5000 грн/міс
«По ПУМБу — перегляну тарифи. Я цю карту робив майже 2 роки тому»
— скажіть, Ви відкривали окремо рахунок, щоб отримати цю картку?
Якісь додаткові плати/комісії банк знімав?
По ПУМБу - ніяких окремо рахунків не відкривав. Стандартна процедура відкриття карти (вірніше карток, бо маю не тільки гривневу, а й валютні). Ніяких комісій не платив. І не плачу.
" — на сайті біля «всеКАРТА» стоїть зірочка «*За умови відкриття рахунку у гривні».
Я так зрозумів, що без відкриття рахунку цю картку не видадуть."
Действительно, такой текст там есть, но суммы 100 грн, о которой вы писали ранее — я на сайте в разделе «всеКАРТА» не вижу в упор…
Если нужен пятнично-субботний комментарий и по этой строчке, то намекну только одной фразой: карточный продукт «всеКАРТА» можно открывать кроме украинской гривны в долларах США (USD), Евро (EUR) и польских злотых (PLN).
В валютах, отличных от украинской гривны, не все услуги являются бесплатными и поэтому есть сноска «*При открытии счета в гривне»
Надеюсь, что и эта фраза теперь не вызывает у вас никаких сомнений…
— це не боязнь, а дратівлива незручність. Не люблю додаткові умови, на які потрібно звертати увагу в процесі використання. Чим їх менше, тим краще. Якщо ж незважати на комісії, то відпадає сам сенс заводити додаткову картку, бо можна без заморочок користуватися основною і не паритися.
«По ПУМБу — ніяких окремо рахунків не відкривав»
— дякую. В такому разі пропозиція від ПУМБ дійсно для мене цікава. Хоча я завжли обходив цей Ахмєтбанк стороною через власника.
- про 100 грн - це в тарифах.
«В валютах, отличных от украинской гривны, не все услуги являются бесплатными и поэтому есть сноска «*При открытии счета в гривне»»
- можливо так і є. Кingcity підтвердив, що отримав картку без відкриття рахунку.
В такому разі ця пропозиція від ПУМБ поки що єдина з перелічених, яка повністю підпадає під умови, що я озвучив напочатку.
В будь-якому випадку дякую і Вам, і Кingcity за інформацію та дискусію.
«Додам - «всеКарта» відкривається також в англійських фунтах (GBP) . Валютні карти теж відкриваються і обслуговуються безкоштовно.»
Вэб-сайт ПУМБа эту информацию усиленно скрывает,
хотя в тарифах есть упоминание о GBP и RUB.
А у GBP стали робити, я собі ще у лютому зробив.
Останній штрих до завершення дискусії:
« я завжли обходив цей Ахмєтбанк стороною через власника.» - я їхній клієнт з 2004р, якось досі без особливих проблем обходилось.
kingcity
"Останній штрих до завершення дискусії:
« я завжли обходив цей Ахмєтбанк стороною через власника.»"
До 2013 года тоже был аналогичного мнения, но с весны 2014 года считаю, что Ахметов меньшее зло для Украины чем РФ и поэтому свернул всю финансовую деятельность в банках с любым российским капиталом, и дополнительно открыл счёт в ПУМБе.
Если выбирать между ПУМБом и Альфой - я выбираю ПУМБ.
Невже знайшовся банк, до якого ми обоє однаково ставимось?: . О, чудо!!!
- якщо буде такий вибір, то так, я теж погоджусь, що Ахмєтов менше зло для України.
"«всеКАРТА» не вижу в упор»
- про 100 грн - це в тарифах."
А можете хотя-бы номер пункта тарифа озвучить, где стоят эти такие волнительные 100 грн. и конечно номер раздела указать...
Похоже что эта неделя у вас не задалась…
п.1.1 тарифов относится к открытию и обслуживанию ТЕКУЩИХ счетов.
Тарифы по карте «ВсеКАРТА» начинаются с п.2.1 и
заканчиваются п.2.1.16
«на сайті біля «всеКАРТА» стоїть зірочка «*За умови відкриття рахунку у гривні».»
Жаль, что админы веб-сайта ПУМБа забыли добавить одно слово "карткового".
И эта «зірочка» стоит возле конструкции «0%» что и означает отсутствие комиссий или нулевые комиссии при условии открытия гривневого карточного счёта «ВсеКарта».
А как писали ранее, карточный счёт «ВсеКарта» кроме украинской гривни может быть открыт в долларах США, евро, фунтах стерлингов, злотых и рублях...
И только по карточному счёту, открытому в гривне, будет нулевая комиссия по самому большому числу стандартных операций.
О чём собственно и хотели сказать сотрудники ПУМБа.
«В рублях «все Карту» не відкривають, хоч і у тарифах є.»
Как по мне - это ещё один плюс в карму ПУМБа.
— а який сенс взагалі було писати цю зірочку?
Це і без зірочки зрозуміло, що для випуску картки потрібно відкрити картковий рахунок.
«И только по карточному счёту, открытому в гривне, будет нулевая комиссия»
— для валютних карток теж нульові комісії для категорій, зазначених на сайті.
І якби малось на увазі, що 0% — це лише для гривні, то потібно було писати «*Для гривневої картки». Бо форма «*За умови відкриття» не несе прямого обеження умов лише для гривневих карток.
Надеюсь, что с отсутствием оплаты в 100 гривен за открытие
карточного счёта в гривнах — разобрались.
А со всеми остальными почему да зачем рекомендую обратиться
напрямую в ПУМБ, отправив свои вопросы по адресу: info@fuib.com
Либо воспользоваться формой обратной связи https://about.pumb.ua/ru/support/question
Уверен, что сотрудники, придумавшие такой маркетинговый ход, смогут вам более
детально объяснить зачем да почему они именно так решили оформить свои идеи.
— так, kingcity підтвердив, що отримав картку без відкриття поточного рахунку ще півтора десятка коментів тому )
может быть и так, но 26% принадлежит ЕБРР и правительству ФРГ, т.ч. внезапного вывода с рынка опасаться, думаю, не стоит. Плюс тут же обсуждаются не депозиты по полмиллиона, а гривневая карта для повседневных расходов. Вряд ли есть смысл там держать суммы больше 200 тыс.
А вот с платежами и ликвидностью банка - тут как карта ляжет...
«— прикольно.»
Конечно прикольно, ведь закрытое бета-тестирование
карты изибанка на сегодня доступно только для киевлян,
а точнее для граждан Украины с регистрацией в Киеве.
на Android, iOS-версия еще в процессе разработки.
Полноценный запуск izibank будут делать с уже готовыми
iOS и Android версиями — ориентировочно осенью 2021 года.
Ещё минимум год ждать — ведь сейчас осень 2020 года…
Долгие годы локомотивом был один Приват. Остальные вообще не смотрели в сторону развития, работали по заезженным шаблонам классических банков. Сейчас вон как все оживились - уже у каждого второго есть мобильное приложение: пусь зачастую малофунциональное, но хоть что-то.
Или выкупить у Тигипко Универсалбанк и развернуться на всю катушку...
а с подключением в apple pay ещё минимум год ждать чтобы только проверить...
Приложения для iphone ещё не написали...
Поэтому для заказа и получения карты izibank
необходимо наличие ещё и смартфона под Android.
В следующем комментарии вы уже начали перекручивать, что для получения карты нужен смартфон под Android. Подключить можно.
«Карту можно подключить и к Google Pay, и к Apple Pay — банковское приложение для этого не нужно»
Если вас не затруднит, опишите более подробно по-шаговую процедуру получения карты izibank,
если у клиента есть только iPhone, а разработчик пока не выпустил версию приложения под IOS…
"кешбек — 1% на все
у нас чесний кешбек — 1% на всі покупки в магазинах та торгових центрах, а також на покупки в інтернеті, без обмеження щодо зняття та накопичення. тепер не потрібно заморочуватись з вибором категорій та підлаштовувати під це свої покупки"
Но нет. При оплате картой в кафе в будний день я не получил кешбэк. Потому что в этой категории (а ещё в ресторанах, боулинг и т.д.) его можно получить только с пятницы по субботу.
Ожидалось, что в кафе обычный кешбэк 1%, а повышенный 2%.
А оказалось, что обычный - 0.
Обещали «честный кешбэк» — а получилось как всегда…