Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 серпня 2020, 10:12

SkyUp змінить порядок повернення коштів за квитки на скасовані рейси. Що пропонують

На початку вересня 2020 року лоукост SkyUp змінить систему відшкодування вартості квитків на рейси, скасовані у зв’язку із карантинними обмеженнями. Про це йдеться у повідомленні авіакомпанії.

На початку вересня 2020 року лоукост SkyUp змінить систему відшкодування вартості квитків на рейси, скасовані у зв’язку із карантинними обмеженнями.
Фото:glavcom.ua

Заява компанії

«Вже зараз пасажир може самостійно керувати своїми бронюваннями і вибирати вид повернення коштів за квиток у разі скасування рейсу. А за кілька тижнів ми запустимо особистий баланс пасажира, на який будуть автоматично зараховані і зберігатимуться кошти за скасований квиток у повному обсязі», — йдеться у повідомленні компанії.

Що це дасть пасажирам

Це абсолютно новий інструмент, який дозволить пасажиру відразу після скасування рейсу мати в розпорядженні кошти за невикористаний квиток для придбання будь-яких квитків або послуг авіакомпанії.

Як це працює зараз і які зміни відбудуться

Зараз, якщо рейс скасовано через карантин або через відсутність дозволу на в’їзд громадян України до певних країн, для відшкодування вартості квитка пасажир може вибрати промокод, безкоштовно змінити дати подорожі протягом року або повернути кошти.

Читайте також: Qatar Airways повернула клієнтам $1,2 мільярда за невикористані авіаквитки

Після впровадження нової системи в разі скасування рейсу (з будь-якої причини: з ініціативи авіакомпанії або внаслідок карантинних обмежень) повна вартість квитка буде в той же час автоматично зарахована на баланс пасажира в особистому кабінеті.

З цього моменту пасажир може використати ці кошти на будь-які квитки або послуги авіакомпанії.

Кошти залишатимуться на рахунку і будуть дійсні без обмежень у часі і можуть бути використані для будь-якої особи, не лише для власника рахунку.

Гроші на картку

«Ми також передбачили можливість для пасажира вивести кошти на картку. Для цього в особистому кабінеті ви можете самостійно оформити і відправити претензію в авіакомпанію. Після її розгляду ми зарахуємо кошти, які підлягають поверненню, на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка», — йдеться в повідомленні.

Якщо немає особистого кабінету

Зареєструвати свій акаунт дуже просто. Ввести електронну пошту, яку використовуєте для отримання квитків, створити пароль – і всі ваші попередні бронювання відобразяться у кабінеті.

Якщо купували квитки в авіакасі, для зарахування повної вартості квитка на скасований рейс на ваш особистий баланс вам потрібно звернутися до авіакомпанії.

Страхування від COVID-19. Виплата до 50 тисяч гривень

Нагадаємо

Раніше авіакомпанія Ryanair заявила про намір обробити 90% заявок на повернення квитків за скасованими через пандемію рейсами до кінця липня.

Слідкуйте за цікавими і ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися