Україна посіла 56 місце в рейтингу країн з найдорожчими брендами у світі, тоді як в 2018 році вона була на 58 місці. Про це йдеться в даних щорічного дослідження Brand Finance, пише Тһе page.
Україна піднялася в рейтингу найдорожчих національних брендів світу
Рейтинг країн
- Випередив у рейтингу нашу країну Люксембург, зайнявши 55 місце.
- Україна показала кращі показники, ніж Греція, у якої 57 місце.
- Найдорожчими брендами у світі залишилися США, Китай і Німеччина.
Компанія опублікувала лише вартість брендів країн, які увійшли в ТОП-10. У зв'язку з цим, показники України не відомі.
Читайте також: Україна піднялася на сім пунктів в рейтингу Doing Business
Як змінилася вартість бренду
-
Найбільше зросла вартість бренду КНР — на 40,5%, до $19,4 трлн.
-
Ціна бренду США зросла на 7,2% — до $27,7 трлн.
-
ФРН — скоротилася на 5,7%, до $4,8 трлн.
-
На четверту сходинку з п'ятої перейшла Японія. Вартість бренду цієї країни зросла на 26%, до $4,5 трлн.
-
Великобританії — лише на 2,7%, до $3,8 трлн.
-
Франція залишилася на шостому місці, її вартість опустилася на 4%, до $3 трлн.
-
На сьомий рядок з дев'ятого в торішньому рейтингу піднялася Індія. Бренд цієї країни зріс на 18,7%, до $2,5 трлн.
-
Канада опустилася на восьме місце з сьомого (-1,8%, до $2,1 трлн).
-
Південна Корея посіла дев'яту позицію замість десятої (+6,7%, до $2,1 трлн).
-
Італія впала з восьмої до десятої позиції (-4,7%, до $2,1 трлн).
-
Росія піднялася на 14-ту позицію з 18-ї в минулому році.
Який бренд піднявся більше всіх
- Більше всіх за рік піднялася Гана, бренд якої подорожчав на 67,1%. За нею слідують Уганда (+55,7%) і Парагвай (+55,4%).
Сінгапур з оцінкою 90,5 пункту зі 100 став лідером в окремому рейтингу стійкості країнових брендів, де не враховується масштаб економіки.
За ним ідуть Швейцарія (89,9 пункту), Нідерланди (89,6 пункту), Німеччина (88,2 пункту), Люксембург (86,9 пункту), ОАЕ (86,6 пункту) і Фінляндія (86,4 пункту).
Що відомо про рейтинг
- Компанія Brand Finance щорічно складає рейтинг країн з найдорожчими брендами. У поняття «країнний бренд» включаються такі показники, як зростання ВВП, інвестиційна і туристична привабливість, політика і торгові правила, соціальні аспекти та інше.
Коментарі - 4