22,5 млн українців користуються інтернетом, з них лише третина купують онлайн. Це співвідношення залишається незмінним протягом декількох років. Про це розповів на iForum представник GFK, Андрій Осадчий, передає psm7.com.
Як українці купують онлайн. Інфографіка
Що це значить
Що ж перешкоджає популяризації сегмента онлайн-продажів? Андрій Осадчий вважає, що люди, які купують онлайн і ті, які цього не роблять, в принципі схожі. А поширене твердження, що онлайн-покупками не користуються певні категорії людей, наприклад, люди літнього віку, хибне.
За словами експерта, найбільш затребуваною категорією товарів в онлайні залишається одяг і взуття — люди готові купувати ці товари в мережі, а магазини — забезпечують такий досвід.
Найбільш недооціненою залишається покупка їжі в інтернеті. Попри те, що всі витрачають значну частину свого бюджету на продукти харчування, інфраструктура в Україні поки не готова забезпечити збут такої категорії товарів онлайн. При цьому потенційний попит на таку послугу найвищий серед інших категорій.
Для онлайн шопінгу українці найчастіше використовують ноутбуки і ПК. Однак популярність цих пристроїв падає. На зміну їм приходять смартфони.
Що стосується оплати товарів, люди все частіше користуються картами. Проте все ще багато покупців, які вважають за краще платити готівкою або перераховують кошти безпосередньо на карту продавця в умовах відсутності повноцінного інтернет-еквайрінгу.
Люди не хочуть платити карткою з різних причин:
Однак у карт також є свої недоліки: досі в Україні багато торговців, які не приймають оплату на карту онлайн.
Говорячи про загальні тренди в електронній комерції, спікер зазначив, що користувачів складно здивувати традиційними рішеннями. Наприклад, у сфері продажів побутової техніки користувачів вже складно здивувати просто хорошою технікою. Замість цього покупці воліють витрачати гроші на продукти, які спрощують їхні повсякденні операції, наприклад, розумний будинок. А також персоналізовані рішення.
Коментарі - 3