Наказом Мінфіну від 16.01.2018 року № 17 затверджено зміни до положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.
5 березня 2018, 8:21
Мінфін вніс зміни до положення про реєстрацію платників ПДВ
Так, у новій редакції викладено повноваження контролюючих органів. Передбачено, що контролюючі органи в областях та місті Києві, міжрегіональні територіальні органи забезпечують організацію роботи з реєстрації та обліку платників ПДВ, що перебувають на їх території.
Також, врегульовано питання реєстрації платником ПДВ юрособи, утвореної в результаті перетворення, а саме:
- якщо юридична особа, утворена в результаті перетворення, не подала до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за датою завершення перетворення, заяви для реєстрації або перереєстрації у порядку, передбаченому цим Положенням, контролюючий орган після спливу цього строку приймає рішення про анулювання реєстрації юридичної особи, припиненої в результаті перетворення.
Крім того, положення доповнено нормою, якою передбачено, що рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ може прийматись не тільки керівником, але і заступником керівника або уповноваженою особою контролюючого органу.
Внесено зміни у додатки до положення:
- додаток 5 — Рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість (Форма № 6-РПДВ);
- додаток 7 — Рішення про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість (Форма № 7-РПДВ);
- додаток 9 — Рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування (Форма № 6-РРС).
Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. На сьогодні — не опубліковано.
Джерело:
Мінфін
Коментарі