Реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (РРО) у податковому органі відбувається після подання пакета документів платником податків.
27 листопада 2017, 13:26
ДФС розповіла, чому відмовляє у реєстрації РРО
У яких випадках податківці відмовляють у реєстрації РРО розповіли в головному управлінні ДФС у Київській області.
Як повідомляється, податковий орган може відмовити в реєстрації РРО в таких випадках:
- РРО вже зареєстровано;
- модель (модифікацію) РРО не включено/ або виключено з Державного реєстру РРО;
- РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві;
- центр сервісного обслуговування не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв’язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО;
- документи подано не в повному обсязі;
- в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності;
- відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО;
- суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО;
- суб’єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де використовуватиметься РРО.
У випадку наявності вищезазначених підстав для відмови в реєстрації РРО податківці мають не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації РРО надати відмову.
Джерело:
Мінфін
Коментарі