Забезпечувати зберігання контрольних стрічок потрібно протягом трьох років. Про це повідомляє головне управління ДФС у Тернопільській області.
17 листопада 2017, 14:40
Скільки часу потрібно зберігати контрольну стрічку РРО
Як зазначається у повідомленні, контрольна стрічка – це документ, надрукований або створений в електронній формі РРО, який містить копії надрукованих цим реєстратором розрахункових документів. А для документів в електронній формі додатково фіскальні звітні чеки (ст. 2 Закону про РРО).
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані друкувати або створювати в електронній формі на РРО контрольні стрічки. Забезпечувати їх зберігання потрібно протягом трьох років.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 5
И главное — они налоговой не нужны, у них и так вся эта информация уже есть, но выбрасывать никак нельзя…
Ситуация действительно абсурдная. И работать с бумажными вариантами очень не удобно.
Но налоговая при проверках постоянно запрашивает именно бумажный вариант…
Возможно это такой пережиток совка, что верят только бумажке.
Иногда при проверках требуют именно бумажные отчёты, которые мы сдавали через МЕдок в электронном виде — распечатываем…
Тупо смотрят в одни и те же цифры, что отображаются у них по учёту и у нас в электронных отчётах в МЕдке, сверяют с распечаткой и успокаиваются.
А мы потом этот ворох никому не нужных бумаг пропускаем через уничтожитель и в мусорку.
С распечаткой электронных «контрольных лент» ещё не сталкивались, но знакомые говорят, что иногда налоговая требует — это полный абзац…
А для документов в электронной форме надо дополнительно хранить фискальные отчетные чеки.
Вот эту инфу и надо хранить не менее трёх лет…