Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ukrx 12 марта 2024, 10:32
Всі кому заблокували картки, пишем скарги сюди https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals і залишаємо рейтинг 1 із 5 додатку в App Store або Google Play.

1. Була картка. Давно. По картці були в районі 10 штук платежів за 3 місяці від «Нової пошти».
2. Картку заблокували.

Банк вамагав:
1. Кожний скрін по кожній операції з доказами який не можливо зробити. Наприклад, банк вимагав щоб на кажному скріні дані і про номер накладної і ПІБ.
2. Банк вимагав довідки про доходи за весь періоди життя.
3. Банк вимагав довідки з кожного іншого банку, куди я переводив колись кошти що це мої картки.
На все це я витратив купу часу і бензину.
Навіщо? Щоб довести щоб співробітники дані мають розумові відхилення, а не погодитись з блоком.

Банк отримав все дані по платежам, платежі подтведжені.
Суть питання була закрити.

Але банк картку не розблокував і запросив наступне.

1. Фото і опис того, що я відпавляв по кожній транзакції.
2. Опис того, чому я використовував карту Райф. Так, це дебільно звучить але так і є.
3. Увага, докази того, звідки кошти на які я купляв облігації в іншому банку.

Тобто.
Райф ВИМАГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВО дані про операції в іншому банку, які до нього не мають зовсім жодного відношення ніяк взашалі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2024, 10:39
Добрий день!
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Неодноразово було прохання написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 марта 2024, 13:51
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання. З повагою та турботою, @RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 апреля 2024, 14:34
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Моё знакомство с этим банком началось всего пару дней назад, когда я приобрел карту в магазине «АТБ». Подумал, почему бы и нет, давайте попробуем. После активации карты меня сразу не порадовало то, что пришлось устанавливать два приложения на телефон: одно для активации карты через Дію, а второе — для её использования. Ну ладно, думаю, справимся. На счет прилетело обещанных 50 гривен кэшбэка.

Я ФОП, у меня есть счета, депозиты, и ничего противозаконного у меня нет. Налоги уплачены. Подумал, что не мешало бы ознакомиться с услугами этого банка, и перевел с карты «Монобанка» несколько тысяч гривен — оплатил услуги знакомым, а также получил оплату от знакомых. Общий оборот за два дня составил около 15 тысяч гривен при 6−7 транзакциях.

И вдруг — блокировка! Поддержка онлайн мариновала меня долгое время, требуя пояснений о происхождении р2р переводов. Ну, ладно, написал им объяснения, а они требуют еще больше документов! Поехал в отделение, написал пояснение, прикрепил документы ФОП и предъявил все декларации по ЕСВ, оборот за 2023 год. Сотрудники, которые понимали суть проблемы, сказали ждать, все будет в порядке. Но вечером прилетает сообщение от этого «чудо» банка, что прекращает деловые отношения со мной… Что за абсурд?! И еще в нагрузку требуют пояснения! Короче, банк — полное дно!!! Никому не советую связываться! Сколько раз м нужно давать одни и теже поясния??? И еще они прислали акцию — купи валюту по акционной цене… Ага… Хорошо, что не повелся, а то потом бы еще и валюту из них вытрясывал.

p. s. представитель банка сейчас начнет комментить своими шаблонными ответами от которых уже просто тошнит
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2024, 8:54
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.

Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
maryalex96 11 марта 2024, 14:36
Сталася дуже жахлива ситуація з цим банком!
У лютому місяці заблокували через те що я відправляла кошти родичам та вони мені назад відправляли, при цьому це мої кошти які я отримала раніше, та користуюсь виключно ними.
При чому суми перерахунків були не такі і великі, тим паче що НБУ казали 400 000 грн на місяць можна використовувати, а якщо це і кошти що були раніше то немає бути з цим проблем, та все ж вони виникли саме з цим банком!

Оновлення данних які вони надіслали вибачте але від 2020 року, ви там що зовсім з глузду з'їхали, коли в нас вже 2024 рік!

Тому хочу щоб НБУ звернув увагу на роботу цього банку, а саме шахрайські махінації рахунків, бо наразі банк використовує наші кошти у власних потребах!
А це порушення Закону України.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 марта 2024, 14:40
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ZtRUSLAN 11 марта 2024, 12:01
Доброго дня. Будучі клієнтом банку з 2008 року, висловлюю своє невдоволення діями працівників АТ «Райффайзен Банк», які призвели до блокування коштів, без пояснення причин. Кошти та рахунки були заблоковані 22 лютого 2024р (повторюю — без пояснення причин) а повідомлення про причини надійшло 23.02.2024р., Прохання на оновлення документів надійшло тільки 26.02.2024р., Не надали можливість надати пояснення до моменту блокування.
Ну думаю, добре, фінмоніторинг працює, буду готувати документи, пояснення. Все підготував, описав, під кожною операцією надав пояснення — відправив чекаю. На п’ятий день — приходить відповідь і я прозріваю. Банк просить надати: «Письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених видаткових операцій, а саме: кому і з якою метою направлені кошти, який зв’язок із отримувачами коштів».
От сиджу і думаю — як мені ПОВТОРНО (бо описав суть операцій після першого запиту) пояснити банку мету направлення коштів на купівлю продуктів харчування і який у мене зв’язок з магазинами; як мені пояснити банку мету направлення коштів на сплату комунальних послуг, і який у мене зв’язок; як мені пояснити банку мету направлення коштів на депозит «Універсальний», і який у мене зв’язок з банком; як мені пояснити банку мету купівлі валюти, по курсу нижче ринкового, що пропонує банк, і який у мене зв’язок з банком і т.д. та т.п.
По деяких операціях (по яких не пам’ятав суть), спеціалісти (дзвонив на гарячу лінію) не змогли надати відповідь, що це за операції, от сиджу і думаю як надати пояснення.
Думаю, добре буду намагатись, позбирав додаткові документи, поставив питання, відправив — знову відповідь чекаю тиждень. І о диво, відповідь: «Надайте письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених видаткових операцій за, а саме: кому і з якою метою направлені кошти, який зв’язок із отримувачами коштів.» ШАБЛОН.
Читаю відгуки від інших клієнтів — і думаю чи варто продовжувати переписку, це може затягнутись не на один місяць. Таке відчуття, що я більше зацікавлений бути клієнтом банку, ніж банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 марта 2024, 12:04
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 марта 2024, 13:52
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
URO1978 10 марта 2024, 12:20
19 лютого 2024 року звернувся в відділення банку в м.Львів вул. Стрийська 45.
Причиною звернення була відсутність можливості здійснення бюджетного платежу через додаток райффайзен.
Працівники даного відділення банку, напевно в банківській справі знають ще менше за мене.
Спочатку пройшли ті кроки в додатку які раніше проходив я. Потім коли зрозуміли, що через додаток це не зробиться, розпочали переписку з чат-ботом.
Нічого доброго з того не вийшло. І працівниця банку зі словами «не знаю, не буду, боюся» скерувала мене в касу запевнивши, що відсоток який візьме каса або буде дуже малий або взагалі не буде. В касі виявляється не знали про мою проблему і пробували платіж провести через зняття готівки. Але сума була більша за 100000 і це виявилось не можливим.Тоді до мене підійшла ще одна працівниця і керуючись якимось наказом, не пам’ятаю кого (нацбанк, верховна рада) сказала що такий платіж зробити неможливо (моя сума до 400000 грн). Коли ж я сказав що завчасно близько 2−3 тижнів тому дзвонив на гарячу лінію і консультувався стосовно максимальної суми переводу, вона тихенько «щезла» Далі взагалі-шах і мат. Коли працівники банку взнали що я маю картку-монобанк, вони запропонували кошти з моєї картки райфайзен перевести на монобанк, а звідти здійснити бюджетний платіж. Це мені не вдалося (виявляється сума платежу була вищою за ліміт).
А потім почалась тривога. Ви б бачили їхні щасливі обличчя-спекались мене. Вибачте, але в даному відділення якісь «неуки» і ще й пробували обдурити, щоб спекатись мене (стосовно про заборону суми переводу).
Хочу дуже подякувати дівчатам з гарячої лінії завдяки яким вдалось здійснити платіж (виявляється це треба робити через сайт).
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2024, 12:31
Добрий день!

Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен при зверненні у відділення залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Для здійснення платежу у системі Райффайзен Онлайн необхідно перейти в розділ Платежі ⇒ Платежі по категоріям ⇒ Платежі до бюджету та обрати відповідний платіж/податки/збір.
Якщо немає потрібної категорії в системі то, можливо здійснити сплату іншим шляхом: платіж на сайті Райфу через сервіс ОПЛАТА ПОСЛУГ онлайн, використовуючи категорію «Податки, платежі до бюджету» обираючи необхідну категорію, яка потрібна (комісія відсутня) або використовуючи категорію «Оплата за реквізитами»комісія відсутня); сплатити в касі Райфу на рахунки Державної казначейської служби України без сплати комісії за платіж.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 марта 2024, 13:37
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані повні пояснення.
Повторно приносимо вибачення за незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Тетяна Скороход 10 марта 2024, 9:25
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Главная, 143
Сразу скажу, с таким неадеватным отвратительным обслуживанием я столкнулась впервые. Я являюсь клиентом нескольких банков и мне есть с чем сравнивать. 21.12.2023 я пришла в отделение райфайзенбанка в г. Черновцы, ул. Главная, 143. Менеджер, которая ослуживала меня, была предельно вежливой и приятной, что я даже не удержалась и сделала ей комплимент в этом. НО!!! она ПОЛНОСТЬЮ!!! игнорировала все мои просьбы все полтора часа, которые проходила наша встреча!

Я обьяснила, что хочу открыть в банке валютную карту и в дальнейшем планирую открыть депозит на крупную сумму, и, что если необходимо будет, то могу и гривневую карту открыть, но она мне не обязательна. И я ей с самого начала нашего разговора и потом еще несколько!!! раз сказала, что для меня ВАЖНО получить в этот же день, т. е. 21.12.2023 пластиковую валютную карту, что именно она и есть основная цель моего визита в банк. Менеджер мне предложила открыть онлайн валютную карту и сказала, что пластиковую карту я могу открыть только при наличии открытой гривневой карты с платным обслуживанием. Мне такая гривневая карта не очень была удобна из-за платного обслуживания, но я согласилась на ее открытие ради открытия пластиковой валютной карты. Уточню один момент, который также сыграл большую роль в этой ситуации — у меня некоторые веские проблемы со здоровьем с позвоночником и со зрением, и для меня было ОЧЕНЬ сложно доехать до банка и еще сложнее высидеть полтора часа в отделении. На момент подписания всех документов договора по открытию счета и карт, у меня сильно болела спина и мне было сложно прочитать текст договора и всех документов из-за проблем со зрением. Я об этом также сказала менеджеру и пыталась выяснить устно у нее что я подписываю. В итоге, выяснилось, что она мне открыла валютную онлайн-карту, против которой я была категорически против и об говорила ей МНОГО раз с момента начала нашей встречи. А пластиковую валютную карту так и не открыла. Когда я возмутилась, она мне сказала: «Не волнуйтесь, в течении часа она будет». Как я ранее писала, у меня очень болела спина, но для меня было ОЧЕНЬ!!! важно получить или хотя бы активировать пластиковую валютную карту и согласилась ждать ее в отделении банка. Через пол часа менеджер отдала оставшиеся документы по договору, БЕЗ пластиковой валютной карты и снова сказала, чтобы я не волновалась, что через час карта уже обязательно будет активирована. Отделение банка через 30 минут должно было закрываться и я поехала домой. Уже дома, ожидая в приложении банка, когда пластковая валютная карта станет дееспособной, я снова стала изучать все документы по договору. И обнаружила, что!!! НИ на одном документе НЕТ печати банка и подписи менеджера банка, если не считать на одном из листов что-то вроде галочки. Когдая позвонила на гарячую линию райфайзен банка около 20.00. спросить почему??? моя пластиковая карта до сих пор не активирована и почему нет печатей и подписей на документах договора??? мне сказали, что до 21.00. карта обязательно станет активной. Для меня МЕГА ВАЖНО!!! была активация карты до 9 утра 22.12.2023., потому что мне нужно было передать номер карты другому человеку, который в этот день подписавал договор по доверенности от меня.

!!! Пластиковую карту мне так и не активировали ни 21, ни 22, чем меня сильно подставили. Эту карту мне предложили забрать с отделения райфайзенбанка ЧЕРЕЗ 2 недели и самостоятельно активировать.
22.12.2024., связавшись с райфайзенбанком по гарячей линии, я оставила заявку и потребовала закрыть мне счет, который они открыли на меня и ВСЕ карты привязанные к этому счету.

Есть еще очень много информации о просто чудовищном НЕАДЕКВАТНОМ обслуживании этого банка, где сотрудники банка — менеджер банка, операторы КОЛЛ центра банка бесконечно обманывают и противоречат своим же словам. И у меня есть документальные подтверждения всех моих слов, я их сохранила. Чтобы описать суть всех звонков по этому делу, сделанных «ДО»
21.12.2023., я перед тем как принять решение открыть счет в этом банке, все изучала через сайт и у оператора гарячей линии банка, звонков «В» этот день и «ПОСЛЕ», а их было очень много, получится целая книга. Если райфайзенбанку будет интересно, то они могут сами поднять эту инфу и изучить все подробности.

Мой вывод:

Вежливость менеджеров, обслуживающих клиентов — единственный плюс райфайзенбанка. А в остальном я КАТЕГОРИЧЕСКИ не могу доверять такому банку и НЕ рекомендую его никому!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2024, 9:27
Добрий день!
Ознайомимось з відгуком та згодом надамо свої коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 марта 2024, 9:40
Щиро вдячні за очікування на відповідь та можливість проаналізувати Ваше звернення.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Нам дуже приємно, що Ви зацікавились одразу Райфом при виборі Банку та щиро хочемо і надалі продовжувати свою співпрацю.
Відкриття валютного рахунку можливе, дійсно, лише за зверненням у відділення Банку та для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення в Чаті підтримки додатку Райффайзен Онлайн. Наші колеги призначать зустріч, щоб не було потреби очікувати в черзі. Для зв’язку з Чатом зайдіть в додатку Райффайзен Онлайн на Головну сторінку — в правому верхньому кутку буде значок «повідомлення». Графік роботи Чату щодня з 7:00 до 00:00. Якщо Ви новий користувач достатньо здійснити дзвіночок Інформаційний центр (0800 500 500).
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 марта 2024, 9:40
Також, хочемо зазначити, що за візитом у відділення Вам можуть бути запропоновано додаткові послуги, а скористатися ними чи ні рішення залишається за самим клієнтом.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SIV Tal 9 марта 2024, 20:32
Картковий курс Євро просто шалений! 8 березня, наприклад, курс був більшим на 1,7% від інших банків (порівняння з А-Банк, Монобанк, УкрСіб). Щоб дізнатися реальний курс списання з картки потрібно чекати декілька днів. Банк обирає за ці дні найбільший курс, щоб списати більше? Перекинути долари з доларової карти на ЄВРО карту неможливо: для цього потрібно спочатку продати долари банку, а потім купити Євро. Незручно. У іншіх банків (А-Банк, Моно) це просто. Пора робити висновки
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2024, 9:24
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам відверто прикро, що у Вас склалась така думка при використанні послуг Банку. Ми постійно працюємо над удосконаленням нових сервісів та послуг та цінуємо кожного клієнта Банку та намагаємось створити комфортні умови обслуговування.

Хочемо пояснити, Банк здійснює свою діяльність в рамках нормативних документів і процедур, які передбачені і діють в Банку, з обов’язковим урахуванням та дотриманням вимог чинного законодавства України, у тому числі постанов і інструкцій Національного банку України, а також правил міжнародних платіжних систем Visa International та MasterCard Worldwide.

При здійсненні операцій з рахунку за допомогою картки, списання коштів відбувається наступним чином: в момент здійснення операції блокується необхідна сума коштів на рахунку. В заблокованому стані кошти перебувають до моменту надходження від банка, що обслуговує торгову точку/банкомат (банк-еквайр), запиту на фактичне списання коштів по операції, за якою власником картки раніше було отримано товар (послугу)/кошти з банкомату. Коли операція вже здійснена (заблоковано відповідну суму коштів на рахунку), банком-емітентом списується сума трансакції з рахунку клієнта та надсилається до банка-еквайра.

При цьому, максимальний строк блокування коштів за здійсненою операцією встановлюється безпосередньо МПС і, відповідно до Правил МПС, становить до 8 календарних днів, після чого заблокована сума списується або автоматично розблоковується та стає доступною на рахунку.
У разі проведення операцій відмінної від валюти рахунку, перерахунок проходить на момент остаточного списання і відображення у виписці. Контролювати рух коштів можливо використовуючи виписку у застосунку «Райффайзен Онлайн».

Також, звертаємо увагу, що крос-обмін (з рахунку в Євро на доларовий та навпаки) не передбачений у Райффайзен Онлайн. При цьому, Ви можете купити валюту з лімітом 50 тис. грн. в місяць з розміщенням на поточний/картковий рахунок в USD або EUR. Райф на постійній основі запроваджує акційний курсопад для можливості купити валюту за дуже вигідним курсом, інформація, щодо акцій завжди публікується завчасно на сайті Банку та у соціальних мережах на офіційній сторіночці.

Ми дякуємо, що залишились небайдужі та написали відгук. При цьому, якщо у Вас є незакриті питання, радо допоможемо розібратися, достатньо залишити свої дані у приватних повідомленнях з детальним описом звернення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DarG 9 марта 2024, 18:55
Вже як годину намагаюся зареєструвати картку АТБ, вже і електронний підпис є, і через дію мене сфотографували, і всі ступені перевірки пройшла, але ж ні, банк не може прийняти мій запит. Це усього лише картка АТБ, я не відкриваю свій бізнес, і не маю ніяких відношень до 40 вищезазначених країн. А запитання при реєстрації, хіба що не запитали, в кого я закохана. І кодове слово, і місце роботи, і дохід, і адресу. Це я називаю непрофесіоналізм.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2024, 9:07
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, при активації карти АТБ, яку придбали у мережі магазинів Ви проходите стандартну процедуру відкриття рахунку. Відповідно, здійснюєте передачу персональної інформації в Банк шляхом самостійного заповнення даних та одночасне відкриття карткового рахунку без візиту у відділення. Це можливо, використовуючи застосунок «MyRaif» або перейти за посиланням на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif/kartka-atb-vid-raif
Після успішної верифікації та підтвердження особи, відкривається рахуночок до карти АТБ, для подальшого використання.
Якщо у Вас виникли складнощі з активацією, ми дуже хочемо допомогти у цьому.
Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) та описати помилку, яка виникає в процесі активації. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Діана Скараняк 8 марта 2024, 23:26
Заблокували за 100тисяч грн за 4 місяці. Будь які довідки та виписки не підходять! Відділ який цим займається тільки через переписку в пошті. Пояснити нічого не можуть. На листи відповідають довго якщо відповідають бо деколи приходе автоматична відповідь. Всі мали тебе в носі! Банк на який мали зарахувати залишок чомусь повертав платіжку, Райф місяць мовчав поки сама не написала тоді сказали ой, а надайте інші реквізити… тобі ніхто не пише, чекай і сам вияснюй що не так і чого досі нема відповіді!!!
Неможу закрити і вивести гроші вже 4 місяці!!! Добре що сума мала була на залишку
Але якби там було 10тис або 100 то ви самі маєте їх виривати зубами!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 марта 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Цінуємо Вашу співпрацю з Райфом та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 марта 2024, 12:52
Вітаємо!
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Протягом всього часу з Вами комунікував наш менеджер. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
24.01.2024 Заблокували зарплатний рахунок. Після блокування я звернулася у відділення, де мені повідомили, що рахунки активні і потрібно просто оновити інформацію в банку. Після оновлення інформації в додатку Райф заблокували всі інші рахунки, АТБ від Райф також. Після цього я не змогла звʼязатися з оператором, бо всі оператори протягом доби
зайняті. Почала листування з чат ботом в додатку, де мені випустили віртуальні картки. Потім після випуску віртуальних карток я користувалася коштами дві доби і їх знову
заблокували. Після звернення у відділення мені сказали, що причина блокування через якийсь бінанс гаманець (я ніколи таким сервісом не користувалася, та коштів там не маю). І нарешті мені вдалося отримати
реальну картину того що відбувається, а саме блокування через звернення на гарячу лінію людини, яка випадково перевела мені кошти. Сам банк зі мною не звʼязався з цього приводу, а просто почалося знущання над клієнтом. Людина що випадково перевела мені кошти, досі веде зі мною листування, тому що занепокоєна цією ситуацією, так як претензій до мене не має, гроші були повернуті. Також в шоці, що банк не звʼязався зі мною, а в тупу заблокував рахунки та повісив на мене ще й статус шахрайки. Після звернення бухгалтера фірми в якій я працюю, Райф порушив банківську таємницю та обмовив мене шахрайкою перед моїм керівництвом! Вже надала кучу інформації та довідок, розписок. А співробітники відповідають ЧЕРЕЗ НЕДІЛЮ кожного разу, і просять ще і ще пояснень, довідок, розписок, пояснень чого це люди на день народження мені дарують кошти, хочемо ще і в іншому банку вашому покопирсатися (хоча там є свій моніторинг), і родичам та знайомим усім в кармани залізти та випрошувати в них докази та їх виписки з рахунків (з якого це дива я повинна розповсюджувати інформацію інших людей, які не дають на це згоди), але як бачу по попереднім коментарям з цього немає сенсу, просто трата нервів та ресурсів! Розумію, що Райф не вирішує, а просто затягує процес та зацікавлений лише в закритті рахунку. Клієнт для Райфу НІЩО! Саме жахливе відношення до клієнту зможете отримати в цьому банку! Некомпетентні співробітники, які не володіють інформацією, що відбувається з рахунком клієнту в їх банку, також саме тут! Відсутність єдиного інформаційного простору, також сюди!
Можуть обмовити людину та спаплюжити репутацію, становлять загрозу для подальшого працевлаштування. Вибачень нуль! Прикрості, як завжди люблять відповідати на всі негативні відгуки тут, також в цього банку нуль! Дуже підозрілий банк, який розчарував на 100%. Зверніть увагу на рейтинг вашого банку, не в тому напрямку ви рухаєтесь!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 марта 2024, 19:45
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, конфіденційність та захист даних.

Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 марта 2024, 19:58
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 апреля 2024, 17:31
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
Nickname 22 4 марта 2024, 18:06
Отделение по адресу: Днепр, ул. Титова, 8
Сегодня (04.03.2024) хотел купить в кассе валюту. Отделение г. Днепр, ул. Титова.
Сначала ждал пока закончится тревога 40 минут, то такое. Поднимаюсь на второй этаж в кассу. Меня спрашивают, какой у вас вопрос? Спросил за курс и говою что хочу купить немного долларов.
В ответ, последовал ещё вопрос, а вы клиент нашего банка или нет? Отвечаю — не являюсь клиентом. И началось. Если оформите карту атб от нашего банка, там и курс меньше, и оплата без комиссий и все все все на свете. Говорю, что просто хочу купить доллары без оформления карты. Кассирша, сразу в лицее изменилась, а сколько вам надо? Отвечаю — всего 400 долл.
Дальнейшая фраза, меня просто поразило — «Приходите после 16:00, если что-то останется из того что клиенты заказывали на сегодня, то купите.» 400 — это же не 4 М, как депутаты закупаются.
Внимание, вопрос к банку:
А если бы я сказал, давайте оформим карту, то ответ последовал такой же, — приходите после 16:00 или вообще лучше завтра прийдите?
«Каждый суслик, в поле огроном».
Просто скотское отношение к людям и плевать хотели на всех. Хорошие первое знакомства с вашим убогим заведением.
Думаете, на одном банке мир клином сошёлся и такие незаменимые???
Теперь буду за километр обходить стороной и в жизни никому не посоветую.
Кто хочет связаться с этим «банком», выводы делайте сами…
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 марта 2024, 18:16
Добрий день!
Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен при зверненні у відділення залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень. Звертаємо увагу, що ні Ви, ні співробітники банку не впливають на тривалість та періодичність повітряних тривог, адже збереження життя — найважливіша наша задача, особливо під час війни.

За візитом у відділення, Вам дійсно можуть запропонувати скористатися додатковими послугами при цьому, рішення оформити той чи інший продукт залишається за Вами.
Також, зазначаємо, що замовлення валюти здійснюється клієнтами Банку через один робочий день, а тому якщо Ви завітали без замовлення, кошти можуть бути видані лише в межах наявної та в порядку живої черги.

Сподіваємось на Ваше розуміння та дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію, для покращення та вдосконалення роботи в цілому.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
logakiev160870 4 марта 2024, 15:13
04 березня 2024 року бухгалтер ТОВ «Гідроконтинент» звернувся до відділення банку на Гната Юри № 8, м. Києва з питання реєстрації відкритого ключа. Працівник на ім«я Олена Хахудо нагрубила, не вирішила питання, відправила до іншого відділення.Велике прохання звернути увагу на цього працівника та навчити її ввічливості. Завчасно вдячні.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 марта 2024, 15:18
Добрий день!

Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 марта 2024, 16:21
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 марта 2024, 17:09
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
duzer28 4 марта 2024, 1:25
16.02.2024 р. звертався до Броварського відділення для обміну двох банкнот номіналом по 100 дол. США. Касир навіть не бравши до рук ці банкноти (не кажучи про детектор) заявила, що вони начебто дуже сильно зношені і вона їх не прийме, хоча жодного аргументу не навела, що саме на її думку в банкнотах не відповідає інструкції НБУ. Потім я запропоновував касиру (а мало би бути навпаки), щоб вона прийняла ці банкноти на інкасо з комісією, на що знову була відмова і рекомендація звернутися або головного офісу банку, або спробувати через термінал Приватбанку позбутися цих банкнот. Якось дуже дивно виглядає коли один із 7 банків, які згідно інформації НБУ мають надавати послугу інкасо при обміні іноземної валюти раптом безпідставно відмовляється її здійснювати та відсилає клієнта до іншого банку. Всі мої звернення до служби Райффайзен онлайн впродовж 10 днів з 16.02.2024 по 26.02.2024 жодної адекватної реакції від банку не мали. Надавши свої доводи та фото цих банкнот мені відповіли, що виявляється я звертався у відділення для обміну з іншими банкнотами, бо ті що на фото жодних ознак сильного зношення не мають. Цікаво з якими іншими? Навіть не розумію звідки вони таке взяли, бо повторюся касир навіть не торкалася жодної із банкнот. Відповідь цілком очевидна, коли неправий — ніколи цього не визнавай і продовжуй будь-що брехати і вигороджувати себе, відділення, банк, щоб уникнути будь-якої відповідальності. Маю надію, що банк все-таки визнає провину своїх працівників та запропонує цивілізований вихід з даної ситуації, яку сам же і створив. В іншому випадку буду змушений звернутися до НБУ зі скаргою на неправомірні дії банку під час здійснення операцій, пов’язаних з обміном іноземної валюти.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 марта 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій.
Зазначимо, що відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 марта 2024, 17:23
Вітаємо!

Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію! Бережіть себе!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Igorovich 2 марта 2024, 0:00
Відкрив карту АТБ, де кожного місяця скидую по 40000 грн. (Зі своєї карти іншого банку) і одразу знімаю готівкою. З цього місяця почав кидати по 80000 грн. Наче рахунки не блокують і все ок. Читаючи відгуки інших людей, хз в чому проблема блокування рахунків. Іншими послугами банка не користуюсь.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 марта 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді та за зворотній зв'зок. Кожного дня команда Райфу докладає максимум зусиль, щоб надавати лише якісний сервіс.
Зі сторони Банку блокування не відбувається безпідставно. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
У разі виникнення питань по рахунку, Ви завжди можете звернутись до чату Райффайзен Онлайн ( чи MyRaif) або зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0800500500. Оператори допоможуть та підкажуть всю необхідну інформацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
OkSBV 1 марта 2024, 13:59
Три роки кошмарної взаємодії з цим банком. Постійно проблеми, жахливо побудовані і непрацюючі сервиси. Але сьогодні ситуація ще гірша, не можливо оперативно перерахувати свої власні кошти самому собі між двома рахунками, раньше з цим проблем не було, гроші заходили на протязі 3 — 5 хв, але без попередження з’ясувалось сьогодні, що власні кошти тепер з одного рахунку на інший будуть зараховаться на протязи 3-х годин, якщо б хоча би попередили, що є зміни, то не так було б стресово. З самого ранку намагаюсь з’ясувати свої питання, оператори некомпетентні, реакція по 20 а то і більше хвилин на запитання, не розуміють запитання. Вважаю, що найкраще — це шукати інший банк
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 марта 2024, 14:08
Добрий день!
Зізнаємось, що дуже засмучені відгуком. Ми з розумінням відносимось до Вашого посту, та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ми розуміємо, наскільки це питання важливе для Вас і як важливо контролювати свої фінанси.
Хочемо пояснити, що перекази регламентуються ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» N 2346-III від 05/04/2001. В розділі 8, пункті 8.4 зазначено: «Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів». Термін здійснення переказу між власними рахунками зазвичай до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година), з картки на картку до 10 хвилин.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, тому будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Sergii Potii 28 февраля 2024, 10:57
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Тургенева, 29
Ну що, друзі. Програмуля і мені 24.01.2024 року заблокувала кошти. Не сподобалося, що кидав кошти з одного свого рахунку на інший теж свій. Ніяких інших отримувачів та відправників ні юридичних, ні фізичних не було. Банк присилає одинаковий, як всім, запит: надайте, поясність і т.д. Почали витягувати всі наявні документи, кожного разу видумуючи різні документи та наполягати, щоб я надав всю!!! інформацію про операції з моїми активами: продаж нерухомості, машини, виписки по всім рахункам у ВСІХ банках (наче там не має свого фінмоніторингу), операції з цінними паперами, квитанції по купівлі-продажу валюти, ВСІ депозити. Саме цікаве пишуть: «Вкажіть відправника, отримувача та призначення платежів». Пишу у вас є доступ до мого рахунку в, А Т Райф, де є вся інформація (крім мене самого не має і не має бути ніяких контрагентів). Ну і так по колу. Ось адреса «спеціаліста»: inna.kozlenko@raiffeisen.ua. Мабуть якась Козленко І. Все це відбувається більше місяця. При чому по пів доби витрачав на формування виписок, брав довідки, сканував документи. Все марно: давайте ще довідку, яка законодавством не передбачена. Прийняв рішення закрити рахунок та 22.02.24 подав заяву через Райф-онлайн. Знову витратив більше години на спілкування. Нарешті Наталія пише: «Дякую за очікування. Заявка сформована та буде опрацьована впродовж 5 робочих днів. Вам надійде СМС повідомлення. Чи будуть у вас додаткові питання?». Ну думаю нарешті відпочину від цього «спілкування».Але не так сатлося, як гадалося. Зранку понеділка (26.02) банк вирішив подовжити спілкування та на діслав повідомлення на Вайбер, типу «Для оперативного закриття рахунків, прохання написати в чат Raiffeisen Online, зазначивши номера рахунків для закриття та фразу „Прошу закрити рахунки“. Якщо потрібен перерахунок залишків коштів, будь ласка, вкажіть відповідні реквізити. Дякуємо за співпрацю». Яка ж це співпраця? Це маячня якась. Саме головне, що вони культурні: «вибачте, будь-ласка», «ми розуміємо всю складність ситуації», «дякуємо за розуміння», «Ваш лист у надійних руках, ми вже працюємо над ним. Чекайте відповіді через 2 дні», «нам так жаль, що вас склалася думка», «Дякуємо за надану інформацію», «Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка», «кожен клієнт для нас особливий та цінний», «готові розглянути індивідуально звернення». Складається враження, що спілкуєшся з якимось автоматом. Все це добре, але результату від цього нуль. Ніякого індивідуального підходу. Всім шлють однакові листи з якимись відписками. Повністю розчарований. Сподіваюсь, що все-таки закриють рахунки та відправлять кошти. І на останок цукерка: попри заблоковані рахунки, банк не забуває знімати кошти за «обслуговування» рахунку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2024, 11:03
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.

Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 февраля 2024, 12:13
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DEDMA3AU 27 февраля 2024, 22:51
Ужас. Никогда не мог подумать, что люди во время войны могут так поступать. Вчера банк заблокировал людям карты в регионах где рядом идет война. В тот момент когда цель выжить и как-то помочь своим окружающим, банк блокирует карты за то что люди переводят с карты на карту деньги за продукты и бензин. Близлежащее отделение за сотни километров и то не работает, потому что воздушная тревога. Требования банка немедлено подать массу отчетов і «підтвердьте свої персональні дані для подальшого використання всіх сервісів». Где это сделать? а? Приедьте райффайзен посмотрите и покажите как и где это сделать? на горячей линии только «Му, хрю» никто сказать как это сделать неможет. Год назад райффазен умолял не закрывать счета и не снимать деньги с карт. Все забыли. Гнобят народ. Где СОВЕСТЬ?
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2024, 9:03
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання

Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Martakr26 27 февраля 2024, 13:54
В травні 2023 року банк заблокував мій рахунок за те що я позичила у друзів кошти на ремонт котрі відповідно зайшли мені на картку. Працівники котрі працюють у банку просто останні олені які НІЯК не хочуть вирішти ситуцію. Мені була надіслана вимога про надання документів …а от тут на питання яких??? працівники відповіді не змогли надати тому що сказали-ми не знаємо! За моїми регулярними скаргами все ж таки мені перетелефонували та сказали що саме від мене потрібно, але ж і тут не так все просто…знову повідомлення що не достатньо документів… вимога була навіть щоб мої друзі надали докумети звідки у них ці гроші, дякую звичайно що не попросили фото наповнення іх хололильника! Добре, я надала такі документи …проте і цього не достатньо!!! Райфайзен банк зіпсував купу нервів мені, моїм рідним та друзям котрі мають відношення до даної ситуації, ба більше зіпсували мені історію в інших банках … цей банк настільки дорожить своїми клієнтами що «НАПЛЮВАВ ЗВЕРХУ «на таких клієнтів як я і після 3-ох місяців постійних вияснянь без жодних змін НІХТО З БАНКУ навіть не спробував вийти на контакт щоб вирішити ситуцію. Хочу тепер лише одне щоб всі працівники банку Райфайзен котрі мають відношення до блокування мого рахунку -горіть в пеклі вічно і щоб чорти вас в гарячій смолі варили!
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 февраля 2024, 14:00
Добрий день!
Нам відверто прикро, що виникла така ситуація та це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alena88888 25 февраля 2024, 6:34
У мого сина заблокували зарплатну картку. Говорять що моніторинг. Він зав’язався з банком і надав документи. Але йому картку не розблокували.
У нього кредити, нараховується відсотки.
Що йому робити?
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2024, 8:56
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування! Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані Вашого сина (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Arbitr 22 февраля 2024, 22:22
Є клієнтом банку.
В додатку зявились персональні пропозиція відкрити кредитну карту «100 днів», або отримати кредит готівкою.
Зайшов у відділення поцікавився, чи можливо відкрити іншу кредитну карту «Два кешбека».
Менеджер подивилась, сказали, що у мене гарний кредитний рейтинг, почала оформлювати заявку на отримання карти «Два кешбека», але отримала відмову від системи.
В той же день, вечером отримую на емейл персональну пропозицію відкрити карту «Два кешбека» на умовах акції з пільговими відсотками. Через додаток зв’язуюсь з підтримкою, цікавлюсь, так чи можно мені отримати цю карту? Підтримка відповідає, що ні, але пропонує відкрити «100 днів».
На наступний день в додатку зникають персональні пропозиції щодо відкриття, що «100 днів», що на отримання кредиту.
Щось мені вже якось за мої депозити у Вашому банку стає лячно, якщо протягом доби з Вашою системою скорингу таки зміни відбуваються.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 февраля 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам прикро, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Хочемо пояснити, що пропозиції кредитування формуються в індивідуальному порядку та їх актуальність може змінюватися. Такі критерії як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія, а також зміна цих факторів, можуть впливати на прийняття рішення щодо кредитування.

Ми б хотіли детально проаналізувати ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або контактний номер телефону. Чекаємо за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2024, 17:59
Вітаємо!
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝