Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Ivantur 9 ноября 2024, 9:37
18 жовтня була подана мною заявка примусово на закриття рахунку і перерахування залишку коштів по реквізитах, перед тим банк без підставно і попередження заблокував картку мені, коли я хотів скинути підтвердження коштів мені сказали не потрібно що тут рішення прийняте з кінцями, оператори кажуть скиньте документи на пошті кажуть не скидайте нічо не дасть, короче інформацією кожен володіє різною, дзвоню пару раз на тиждень кожен оператор каже зовсім різне по чому поверненні коштів, то рахунок закритий то потім не закритий то не мають інформації короче маринують мої гроші вже 3 тижні, прошу негайно повернути мої кошти бо буде написана заява в поліції потім подана черга до суду!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2024, 9:43
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Звертаємо увагу, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 ноября 2024, 10:08
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2024, 14:13
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gornetska 7 ноября 2024, 15:39
Хочу розказати про ужасну ситуацію яка сталася в мого чоловіка. Він 07.10.24р. знімав кошти в банкоматі в розмірі 1000 грн. на території підприємства, де він працює за адресою м. Львів, вул. Опришківська,6. А йому з рахунку списало спочатку 1000 грн, а потім 10 000 грн (які він не знімав). Час проведення операції в додатку стоїть один і той самий. Він зразу подзвонив на гарячу лінію і розказав про ситуацію. І ми були впевнені, що то якийсь збій, зроблять інкасацію в банкоматі і кошти повернуться. Але 1 листопада приходить йому смс повідомлення, що на жаль кошти повернути не можуть, що склалася нестандартна ситуацію. На гарячій лінії нічого пояснити не можуть, кажуть що спеціаліст який займався даним питанням передзвонить, але до сьогодні ніхто не передзвонив, не пояснив чи робили інкасацію і чому прийняли таке рішення. Просто навіть фізично нереально за хвилину зняти два рази кошти, двічі ввести пін код і щоб банкомат видав кошти. Райфайзен банк просто вкрав наші гроші!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2024, 15:46
Доброго дня!

Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Райф сумлінно дотримується чинного законодавства та у разі виникнення технічного збою під час зняття в банкоматі — здійснюється фіксація заявки на оскарження. Спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці.

Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення дані Вашого чоловіка, а саме контактний номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 ноября 2024, 15:51
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Влад Бурнашов 7 ноября 2024, 12:10
Моніторинг банку розірвав договір та заблокував карту. За те що військовому приходить зп. Не повідомили не попросили довідку про доходи
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2024, 12:17
Добрий день!

Перш за все хочемо висловити щиру повагу нашим військовим. Ваша мужність і відвага надихають усіх нас. Дякуємо за захист!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 ноября 2024, 12:31
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 ноября 2024, 17:51
Добрий день!

Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
27 декабря 2024, 13:09
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/pochemu-banki-blokiruyut-karty-voennym-i-ne-otdayut-zarabotannoe-na-vlozheniyah-v-ovgz/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Євгенія Щур 5 ноября 2024, 14:11
Справа в тому що банк закрив рахунок після того як людина не звʼязалась у відділення банку для верифікації. Людина знаходиться за кордоном. Кошти були внесені згідно законодавства. Наразі кошти перенесені на транзитний рахунок і забрати їх можна тільки ц відділенні в Україні. Це не можливо бо людина не має змоги приіхать із за кордону. Як можна вирішити це питання?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 ноября 2024, 14:16
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Хочемо пояснити, що Банк в своїй діяльності дотримується чинного законодавства та не закриває рахунки безпідставно.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anatoliy156Man 2 ноября 2024, 8:07
Банкомат не видав гроші але списав 5000 грн Через три місяці повідомили що операція була проведена успішно, Злодюги!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 ноября 2024, 8:59
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація та це вплинуло на Вашу загальну думку про Банк.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ситуація описана у Вашому відгуці, дійсно, неприємна та ми приносимо вибачення за доставлені незручності. Хочемо пояснити, що банкомат — це техніка як і Ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись.
При цьому, ми готові докласти максимальних зусиль, щоб допомогти у питанні. Одразу після звернення клієнта обов’язково буде зафіксовано заявку на оскарження не виданої суми та проводиться детальний аналіз. По результату Банк одразу інформує.
Не хотіли б залишатися осторонь та хочемо розібратися, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SimSim 30 октября 2024, 10:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Гришко, 6
Отримав переказ Western Union без будь ярких питань за 10 хвилин новесенькими купюрами.До цього в Приват банку 3 дні мозги виносили питалися впарити купюри з печатками, то ліміти неіснуючі вигадували і заблокували переказ.В Райффайзені все пройшло ідеально без зайвих питань.Рівень обслуговування на вищому рівні.Навіщо взагалі потрібен цей приват банк?
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 октября 2024, 10:07
Вітаємо!
Нам надзвичайно приємно отримати такий теплий відгук, щодо роботи Банку.
Дуже радіємо, що під час обслуговування Ви отримали такі позитивні емоції. Намагатимемося й надалі вдосконалюватися та виправдовувати всі сподівання.
Завжди будемо раді бачити Вас знову.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oksana101275 29 октября 2024, 15:30
Я вже зморилась писати одне і теж. Ваш банк не повернув мої 1500 грн.
06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту, яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину.

09.10.24 банк зарахував 48000грн
На карту.

Питання: де мої 1500 грн???
Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не має

Банк грабить своїх клієнтів.
Тому оцінка 00000

Вже втретє я подаю на розгляд.
1) 09.10.24
2) 22.10.24
3) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як???
Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати.

Радити банк райфайзен не можу.
Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 октября 2024, 15:35
Добрий день!

Будмо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банку в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен нам Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Банк не здійснює несанкціонованих списань та дотримується чинного законодавства.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 16:34
Ваш запит зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який взяв питання під свій контроль. Маємо інформацію, що вже з Вами було встановлено контакт та повідомлено деталі по ситуації. Далі будемо тримати в курсі й як тільки будуть новини, менеджер Вам відразу зателефонує.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Закрыла счёт
Но остаток не поступил
ИНН 2670222369
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 октября 2024, 8:56
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що закриття відбувається протягом 5 робочих днів, проте, строк опрацювання може займати і більше часу.

Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!

З повагою та турботою,
@RaifHelр
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 13:44
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
AV3010 25 октября 2024, 22:02
Судячи з відгуків, відділ фінмоніторінгу захопив правління банком, закриття моїх рахунків ініціатором яких став сам банк перетворюється на повний жах. Единий банк де закрти рахунок та повернути власні кошти після заповнення заяв займає спочатку 5 днів, потім ще 5 днів, а потім щє 7 днів, но судячи з відгуків буде ще місяць, а може і більше бо на запит в пісмі до банку отримав таку відповідь: «На жаль, чітких строків надати не можемо, оскільки цим питанням займається декілька підрозділів.» Тому думаю легше звернутися до адвоката та написати заяви досуду та НБУ, так хоч є шанс повернути вкрадені банком кошти, бо звертався до інших банків і вони в шочі від відношення Райффайзен до клієнтів
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 октября 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Закриття рахунків здійснюється протягом 5 робочих днів, проте іноді цей термін може бути більшим, залежно від ряду різних обставин. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
3 декабря 2024, 20:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
golovskaja 23 октября 2024, 9:54
Не одні ж скарги писати… Добре, що не довелось повторно переповідати кожному оператору про проблему видаткових операцій — оператори її якось між собою з’ясували та якось вчора вирішили. Дякую Насті і Богдані та іншим співробітникам Аваль за увагу, але загалом могло бути й краще, розлогіше викладу в приватні повідомлення.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2024, 9:59
Добрий день!

Нам приємно отримувати такі відгуки, адже наша ціль — задоволені Клієнти.
Надзвичайно радіємо, що Ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами. Обов'язково передамо Ваші слова подяки колегам.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
olhakurchenko 22 октября 2024, 19:25
В шоці. Відкрила рахунок онлайн минулого року оскільки стала власницею пайової ділянки. На цю картку офіційно приходять пайові виплати.

Далі стала користуватись депозитом, бо сподобались умови. Покласти і зняти гроші можна в будь який момент без втрати відсотків (відсоток не великий). На депозиті перебувало максимально 30 тис грн. на картці 25 тис і то не обночасно)) Надходження на картку були виключно з моїх інших рахунків інших банків (і один раз пай)

Сьогодні прийшов лист про принення ділових відносин, бо банк боїться ризиків?!
Ви серьйозно?! В мене не спитали довідку про доходи… Звідки висновки? І невже 30 тис грн в теперішній час це підозріло великі гроші? Ніби банк з клієнтами живе в різних світах

Немає слів. Тепер я витрачаю купу часу на написання заяв і очікування щоб мені повернули мої кошти що зависли в банку.

Саме неприємне, що тепер я не знаю як вирішити питання з оплатами пая, бо мати рахунок Райффайзен банку була їх вимога
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 октября 2024, 19:28
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 октября 2024, 9:02
Добрий день!
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 14:41

Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
VADIM ON 18 октября 2024, 17:58
Купив в магазині АТБ кобрендову картку Райфайзен+АТБ. Встановив додаток банку, пройшов всю процедуру активації через Дію. В результаті неможливість використання картки.Звернувся у відділення, кажуть, що 20 років тому ваше прізвище на російській мові занесено в базу данних банку. Так що, до побачення. Не рекомендую банк, гроші за купівлю картки АТБ на вітер.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 октября 2024, 18:04
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що Ви отримали таке враження від обслуговування в банку.

У випадку, якщо Ви раніше були клієнтом банку або отримували послуги, які потребують збереження даних, і після цього у Вас змінились дані, або якщо дані в базі банку були збережені з помилкою — редагування цих даних можливе у відділенні з документами, після чого Ви зможете відкрити новий рахунок та користуватись ним.

Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ViT22 18 октября 2024, 17:43
Отримав я сертифікат на 100 грн. для АТБ. Там він не спрацював. Підримкане може перевірити і відповісти у чому річ півгодини і більше! НІ! Не користуюся, не довіряю і не рекомедую!
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 октября 2024, 17:47
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваше враження про банк.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення, для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Manysik20 10 октября 2024, 20:27
Склалася дуже неприємна ситуація. Після повернення мого чоловіка з передової, банк райффайзен вирішив заблокувати всі рахунки. Чоловік обслуговування дуже давно в цьому банку і всі зп+бойові перераховував з привату на райфайзен, бо йому подобалось користування даним банком. Але спочатку банк казав, підтвердити звідки такі гроші. Надав виписки з привату про зарахування коштів та те що він їх на райфайзен перекидував. А в кінці кінців у виділені банку повідомили, що якщо навіть і відновлять рахунки, то ліміт кредитний не відновлять. Бо банк не знав, що чоловік служить. А військові не платят комісію за користування лімітом та проценти за кредит. І банку не вигідно фінансово поновлювати військовому ліміт, бо так банк не зможе заробити собі в карман.
Ось таке відношення в райфайзен банку до військовослужбовців, які захищають Україну. Які гроші заробляють кровью і потом, а банку просто не вигідно.
Спочатку банк робить військового шахраєм, бо звідки гроші. Потім тиждень вимагають бігати відділення, щоб надавати куча документів для підтвердження. Хоча зараз всі дані всі бачать. А потім у відділенні кажуть, що не очікуйте, що вам повернуть ліміт, бо ви ВІЙСЬКОВИЙ! Досі карти не розблаковані, чоловік повністю без грошей, бо закидував на ліміт, щоб його перекривати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 октября 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Висловлюємо вдячність Вашому чоловіку за наш захист та спокій, за тихі ночі та можливість працювати. Віримо в довгоочікувану Перемогу!

Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашого чоловіка (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вакуленко Павел 10 октября 2024, 12:57
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Вчера получал в отделении Райффайзенбанка по адресу ул. Генерала Алмазова, 4а валюту, купленную накануне и заказанную в этом отделении. Пришёл в назначенное время, но пришлось немного обождать, так как людей в кассы было очень много. Из-за этого настроение слегка испортилось. Попали мы с женой на обслуживание в кассу, где кассиром работает Котенко Алина. И были приятно удивлены быстрому обслуживанию, повышенному вниманию в наш адрес и профессионализму этого человека. Работа этого кассира была проделана выше всяких похвал. Мы с женой остались очень довольны и вышли с отделения Райффайзенбанка в прекрасном настроении. Вот как работа одного человека может изменить отношение к целому банку!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 октября 2024, 12:59
Добрий день!

Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
krv77 10 октября 2024, 11:52
Вийшла цікава ситуація.
Бронював номер на букінгу. Для бронювання ввів номер картки та термін закінчення дії. CVV не знадобився.
Підтвердження на фінансовий номер не прийшло.
Моделюю ситуацію: Хтось, хто дізнався номер картки та термін дії, бронює на букінгу (а можливо і на інших сайтах) по моїй картці якісь послуги. Користується ними і їде, не заплативши. Гроші за послугу знімаються з мене, а я й не знав про це.
Оператор на гарячій лінії сказав, що додаткове підтвердження у системі налаштувати неможливо.
Це така серйозна дірка у безпеці?
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 октября 2024, 12:02
Добрий день!

Безпека наших Клієнтів – найважливіший пріоритет Банку.
Послуга 3D — Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Raiffeisen Online: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!

З повагою та турботою,
@RaifHelр
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 14:27
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Анна Шиманска 10 октября 2024, 8:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 8
Добрый день! 11.05.2024−13.05.24 с моей кредитной карточки 100 дней вашего банка сняли деньги мошенники в размере 142558 грн., ночью в промежутке 23.58 до 2.00., что есть критерием сомнительной транзакции. карточка была заблокирована утром около 6 чпсов. До мне пришло сообщение о одноразовом пароле для подписей с банка, то являється не понятным, какое право у банка выдавать разовые пароли на подписи это не подтверждение это именно подпись
Право выдавать электронные ключи есть не во всех банках,
Тем временем, как я находилась в Польше деньги снимались в Украине.Код не кому не передавался и не рассказывала. Пароли для приложения и для подписи не кому не передавался и не рассказывала, телефон находился со мной, не передавался никому. Я звонила в call центр и сразу оформила запрос о возврате несанкционированно списанных средствах. За 3,5 года обслуживания банка по кредитной карте не разу не возникало проблем, а тут такое?! Теперь возникает, такой вопрос, как это могло произойти? Банк же должен как-то отвечать и разбираться в сложившейся ситуации. Так как это произошло в субботу в Call- центр ответили что все отделение работают с понедельника, в понедельник с моего счета списалась последняя сумма из кредитного лимита, на нем остался «0».
Я узнала от сотрудников банка что такие ситуации в банке не единичные, система безопасности не идеальна это у банка с немалыми активами, зарубежной сетью. После этого позвонила обратно в Call — центр и подала заявку на спорную транзакцию, на что мне ответили нет оснований для возврата. Нет денег на кредитной карте, платите.
Пожалуйста, рассберитесь.

Сума шахрайства 142558, открыто уголовное дело.
В ночное время сделано 6ть платежей, списание средств с кредитной карты под «0». Должно было вызвать со стороны банка, службы безопасности банка, который отвечает за сеисание средств, необходимость проверить платежы в моменте их списания или заблокировать до выяснения.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 октября 2024, 9:02
Добрий день!

Нам щиро шкода, що склалась така ситуація. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Райфу. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 октября 2024, 11:19
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Asdzxc 8 октября 2024, 16:12
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4
Найбільш гіршого відділення даного банку ще не зустрічала. Працівники банку некомпетентні. Замовляла зняття валюти зі свого рахунку. Провела замовлення через чат-бот в моб. додатку. Запланована зустріч на першу половину дня, (попередньо проходячи повз банк, зайшла уточнити у працівників відділення чи є в них обідня перерва- на що отримала відповідь, що працюють без обідньої перерви), доходжу до банку мені телефонують запитують чи я буду і говорять що каса зараз на обідній перерві. Я у відділенні чекаю на касира, який з’являється на своєму робочому місці вчасно згідно свого обіднього регламенту. І тут починається: переді мною касир-стажер, тому я розумію, що процедура не пройде швидко, але це нічого ми ж всі колись вперше опановували нові навики роботи. Замовляла зняття валюти з євро рахунку євро, і відповідно замовлення валюти в євро. Але касир повідомляє, що на мене валюта замовлена долари. Яким чином працівник банку так провів замовлення не відомо. На що мені працівники банку повідомляють, що мені необхідно повторно провести замовлення валюти. Телефоную в банк і вже в живій телефонній розмові замовляю валюту, акцентуючи увагу що валюту саме євро треба ,і розповідаю операторові що попередньо мені не ту валюту замовили, на що він дуже здивувався, говорячи «як можна було замовити долари для євро рахунку». Оператор банку чемний і уважний. Замовлення розбили на два дні по сумі. І знову термін на зняття довелося здвинути (це добре що валюта мені не потрібна була негайно). Перше заплановане зняття пройшло добре, все без проблем. Приходжу у відділення на друге зняття і знову попадаю на незаплановану обідню перерву (це при тому що я теж працююча людина, яка змушена кожен раз корегувати свій робочий час під роботу банку). Дочекалася касира, який щось дуже уважно і довго перевіряє в базі, і знову запитує, валюту в доларах видаємо? Говорю ні, в євро, як в рахунку. Підходить працівниця банку і говорить що мене в списку на валюту не має. Запитує як я замовляла і коли. Показую їй смс повідомлення про призначену зустріч. На що вона говорить можливо вам валюту в інше відділення замовляли, ми ж не знаємо, вас в списках немає, для вас валюти не має замовляйте повторно. я пояснила, що валюту я замовляла саме на сьогодні і сам на це відділення, тому прошу видати мені валюту тут і зараз, і більше жодного бажання працювати з даним відділенням в мене не має. В кінці кінців валюту видали, закрию рахунок і забуду про цей банк мабуть надовго. До речі до цього обслуговувалася в відділенні банку, що знаходиться в м.Бровари, то там взагалі ніколи ніяких питань не виникало, дівчата завжди оперативно все вирішували і надавали кваліфіковану допомогу і роз’яснення (як для обслуговування фіз. так і для юр.осіб).
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 октября 2024, 16:18
Вітаємо!

Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.

Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 октября 2024, 17:59
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 октября 2024, 16:39
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
rivnyj 8 октября 2024, 11:59
Отделение по адресу: Одесса, ул. Артура Савельева, 24
08.10.2024 р. звертався до відділення на Черняховського для обміну банкноти номіналом 100 дол. США по процедурі миттєвий Інкасо. Касир навіть не бравши до рук банкноту (не кажучи про детектор) заявила, що вони дуже сильно зношені(плями і мають напис олівцем в кутку, менше 100мм²) і вона їх не прийме. Потім я запитав касира «чи знає/вміє виконувати інкасо», вона надала чітку відповідь — інкасо в її банку не працює і ці долари вона може прийняти лише на обмін тільки, а зі своєї кишені не хоче платити за них. Звернувся до керівника відділення, яка виконувала обов’язки менеджера, внятної відповіді від керівника отримано не було, переклала всю відповідальність на касира. Попросив надати письмову відмову, або ініціювати процедуру інкасо, щоб вона прийняла цю банкноту на інкасо з комісією, на що знову була відмова. Якось дуже дивно виглядає коли один із 6 банків, які згідно інформації НБУ мають надавати послугу інкасо при обміні іноземної валюти раптом безпідставно відмовляється її здійснювати та відсилає клієнта до іншого банку. Моє звернення на гарячу лінію не надало також результату. Маю надію, що банк все-таки визнає провину своє порушення та запропонує цивілізований вихід з даної ситуації, яку сам же і створив. В іншому випадку буду змушений звернутися до НБУ зі скаргою на неправомірні дії банку під час здійснення операцій, пов’язаних з обміном іноземної валюти. Перечитуючи відгуки на Мінфіні зрозумів що це не перший подібний випадок. Схоже банку не вигідна ця процедура і він всіляко намагається відкрутись від неї, хіба 100$ того варті? Нащо брати на себе таку відповідальність, якщо не можете виконувати її? Проблема відмовитись від цієї процедури офіційно?
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 октября 2024, 12:06
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок.
Відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження купюри. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.

Зі свого боку ми б хотіли проаналізувати ситуацію та вирішити в індивідуальному порядку. Тому формуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде з Вами комунікувати. Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ANGELA0110AA 4 октября 2024, 11:38
Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною картою, і перекидував туди гроші, які отримував як зп за службу.
На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту, а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно, що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 октября 2024, 11:45
Добрий день!

З великою повагою відносимся до наших військових, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Висловлюємо безмежну подяку Вашому брату за захист нашої країни.
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 октября 2024, 14:10
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝