×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Блокування і крадіжка коштів
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Звертаємо увагу, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
списання коштів з рахунку
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Райф сумлінно дотримується чинного законодавства та у разі виникнення технічного збою під час зняття в банкоматі — здійснюється фіксація заявки на оскарження. Спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці.
Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення дані Вашого чоловіка, а саме контактний номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Моніторинг заблокував карту та розірвав договір
Перш за все хочемо висловити щиру повагу нашим військовим. Ваша мужність і відвага надихають усіх нас. Дякуємо за захист!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Закриття рахунку поки людина за кордоном
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо пояснити, що Банк в своїй діяльності дотримується чинного законодавства та не закриває рахунки безпідставно.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Не повернення коштів які списав банкомат але не видав
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація та це вплинуло на Вашу загальну думку про Банк.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ситуація описана у Вашому відгуці, дійсно, неприємна та ми приносимо вибачення за доставлені незручності. Хочемо пояснити, що банкомат — це техніка як і Ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись.
При цьому, ми готові докласти максимальних зусиль, щоб допомогти у питанні. Одразу після звернення клієнта обов’язково буде зафіксовано заявку на оскарження не виданої суми та проводиться детальний аналіз. По результату Банк одразу інформує.
Не хотіли б залишатися осторонь та хочемо розібратися, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Western Union
Нам надзвичайно приємно отримати такий теплий відгук, щодо роботи Банку.
Дуже радіємо, що під час обслуговування Ви отримали такі позитивні емоції. Намагатимемося й надалі вдосконалюватися та виправдовувати всі сподівання.
Завжди будемо раді бачити Вас знову.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Бакк обкрадає клієнтів
06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту, яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину.
09.10.24 банк зарахував 48000грн
На карту.
Питання: де мої 1500 грн???
Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не має
Банк грабить своїх клієнтів.
Тому оцінка 00000
Вже втретє я подаю на розгляд.
1) 09.10.24
2) 22.10.24
3) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як???
Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати.
Радити банк райфайзен не можу.
Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.
Будмо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банку в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен нам Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Банк не здійснює несанкціонованих списань та дотримується чинного законодавства.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Закрыла счёт деньги остаток не поступил
Но остаток не поступил
ИНН 2670222369
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що закриття відбувається протягом 5 робочих днів, проте, строк опрацювання може займати і більше часу.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Жахіття серед усіх банків
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Закриття рахунків здійснюється протягом 5 робочих днів, проте іноді цей термін може бути більшим, залежно від ряду різних обставин. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Злагоджена робота служби підтримки
Нам приємно отримувати такі відгуки, адже наша ціль — задоволені Клієнти.
Надзвичайно радіємо, що Ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами. Обов'язково передамо Ваші слова подяки колегам.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Заблокували рахунки бо «надто високий ризик»
Далі стала користуватись депозитом, бо сподобались умови. Покласти і зняти гроші можна в будь який момент без втрати відсотків (відсоток не великий). На депозиті перебувало максимально 30 тис грн. на картці 25 тис і то не обночасно)) Надходження на картку були виключно з моїх інших рахунків інших банків (і один раз пай)
Сьогодні прийшов лист про принення ділових відносин, бо банк боїться ризиків?!
Ви серьйозно?! В мене не спитали довідку про доходи… Звідки висновки? І невже 30 тис грн в теперішній час це підозріло великі гроші? Ніби банк з клієнтами живе в різних світах
Немає слів. Тепер я витрачаю купу часу на написання заяв і очікування щоб мені повернули мої кошти що зависли в банку.
Саме неприємне, що тепер я не знаю як вирішити питання з оплатами пая, бо мати рахунок Райффайзен банку була їх вимога
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Купив картку Райфайзен АТБ — гроші на вітер !
Нам щиро шкода, що Ви отримали таке враження від обслуговування в банку.
У випадку, якщо Ви раніше були клієнтом банку або отримували послуги, які потребують збереження даних, і після цього у Вас змінились дані, або якщо дані в базі банку були збережені з помилкою — редагування цих даних можливе у відділенні з документами, після чого Ви зможете відкрити новий рахунок та користуватись ним.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Лохотронні сертифікати і погане обслуговування
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваше враження про банк.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення, для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Блокування рахунків у військовослужбовця, який їздить на передову
Ось таке відношення в райфайзен банку до військовослужбовців, які захищають Україну. Які гроші заробляють кровью і потом, а банку просто не вигідно.
Спочатку банк робить військового шахраєм, бо звідки гроші. Потім тиждень вимагають бігати відділення, щоб надавати куча документів для підтвердження. Хоча зараз всі дані всі бачать. А потім у відділенні кажуть, що не очікуйте, що вам повернуть ліміт, бо ви ВІЙСЬКОВИЙ! Досі карти не розблаковані, чоловік повністю без грошей, бо закидував на ліміт, щоб його перекривати.
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Висловлюємо вдячність Вашому чоловіку за наш захист та спокій, за тихі ночі та можливість працювати. Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашого чоловіка (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Опытный специалист!
Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Підтвердження дій
Бронював номер на букінгу. Для бронювання ввів номер картки та термін закінчення дії. CVV не знадобився.
Підтвердження на фінансовий номер не прийшло.
Моделюю ситуацію: Хтось, хто дізнався номер картки та термін дії, бронює на букінгу (а можливо і на інших сайтах) по моїй картці якісь послуги. Користується ними і їде, не заплативши. Гроші за послугу знімаються з мене, а я й не знав про це.
Оператор на гарячій лінії сказав, що додаткове підтвердження у системі налаштувати неможливо.
Це така серйозна дірка у безпеці?
Безпека наших Клієнтів – найважливіший пріоритет Банку.
Послуга 3D — Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Raiffeisen Online: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Спорная транзакция
Право выдавать электронные ключи есть не во всех банках,
Тем временем, как я находилась в Польше деньги снимались в Украине.Код не кому не передавался и не рассказывала. Пароли для приложения и для подписи не кому не передавался и не рассказывала, телефон находился со мной, не передавался никому. Я звонила в call центр и сразу оформила запрос о возврате несанкционированно списанных средствах. За 3,5 года обслуживания банка по кредитной карте не разу не возникало проблем, а тут такое?! Теперь возникает, такой вопрос, как это могло произойти? Банк же должен как-то отвечать и разбираться в сложившейся ситуации. Так как это произошло в субботу в Call- центр ответили что все отделение работают с понедельника, в понедельник с моего счета списалась последняя сумма из кредитного лимита, на нем остался «0».
Я узнала от сотрудников банка что такие ситуации в банке не единичные, система безопасности не идеальна это у банка с немалыми активами, зарубежной сетью. После этого позвонила обратно в Call — центр и подала заявку на спорную транзакцию, на что мне ответили нет оснований для возврата. Нет денег на кредитной карте, платите.
Пожалуйста, рассберитесь.
Сума шахрайства 142558, открыто уголовное дело.
В ночное время сделано 6ть платежей, списание средств с кредитной карты под «0». Должно было вызвать со стороны банка, службы безопасности банка, который отвечает за сеисание средств, необходимость проверить платежы в моменте их списания или заблокировать до выяснения.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Райфу. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Зняття зумовленої валюти
Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Не виконує вимог НБУ
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок.
Відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження купюри. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.
Зі свого боку ми б хотіли проаналізувати ситуацію та вирішити в індивідуальному порядку. Тому формуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде з Вами комунікувати. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Жахливе відношення до клієнтів військовослужбовців
На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту, а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно, що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!
З великою повагою відносимся до наших військових, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Висловлюємо безмежну подяку Вашому брату за захист нашої країни.
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)