Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ANGELA0110AA 4 октября 2024, 11:38
Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною картою, і перекидував туди гроші, які отримував як зп за службу.
На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту, а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно, що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 октября 2024, 11:45
Добрий день!

З великою повагою відносимся до наших військових, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Висловлюємо безмежну подяку Вашому брату за захист нашої країни.
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 октября 2024, 14:10
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
golovskaja 3 октября 2024, 10:37
Це дуже цікавата дуже невесела історія про яку вже можна книжки писати…Банк Аваль почина пробивати дно…

Чому скрізь суцільне свавілля та морок, а з зомбоящика нам співають заливають про якесь десь там світло і якусь правову державу Україна. Хочу публічно, щоб всі знали, поставити доречне запитання до всіх працівників банку Аваль та його верховних головнокомандувачів: Чому на арештованому рахунку, згідно договору «Пенсійний оптимальний», який визначено рахунком для видаткових операцій, заборонені будь-які онлайн платежі, а дозволено лише зняття готівки в банкоматі!?

При спробі сплатити комунальні послуги пише: «Для використання сервісу потрібно оновити ваші дані. Будь ласка, зверніться у відділення банку з паспортом та ІПН.»

Та в чаті з банком ми з’ясували, що ніяких даних оновлювати не треба, і що мовляв згідно постанови виконавця про визначення рахунку для видаткових операцій дозволено лише зняття готівки.

1) Те, що Банк Аваль чхав на пенсіонерів, то ми вже зрозуміли, коли зарахована на рахунок пенсія пішла на виконання постанови і пенсіонер залишився без засобів до існування, хоча в постанові чітко сказано на які кошти накладати арешт! «…окрім тих, стягнення яких заборонено законом»! Та банку чомусь того, що явно написано в постанові та законі, — не видно та/або начхати?! Згідно перехідних положень Закону, на час дії військового стану заборонено стягнення пенсій та стипендій, а в «мирний» час не більше 20%!

2) працівники банку Аваль нахабно брешуть, бо в постанові про визначення рахунку для видаткових операцій немає жодного слова про готівку взагалі і чітко написано: «…що можуть здійснювати видаткові операції з поточного рахунку на суму в розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох розмірів мінімальної заробітної плати…» форма здійснення (готівкова чи безготівкова) видадткових операцій не вказана!

3) окрім створення клієнту зайвих проблем де інша логіка в забороні видаткових операцій онлайн і в перекладанні готівки з банкомату в касу того ж банку?! Наприклад, постанова про арешт пенсійного рахунку оскаржується в електронному суді (добре шо є онлайн версія), а щоб оскаржити саме рішення за яким видано виконавчий лист треба сплатити судовий збір, а коли перебуваєш за межами міста де нема ні банкоматів ні банківських відділень, то зробити це практично неможливо!

То я вас усіх ще раз запитую, які законні підстави заборони онлайн платежів з рахунку для видаткових операцій, коли в постанові немає жодного слова про такі заборони, та коли цей весь беспредел скінчиться???

P. S. І без того існування, це не життя, складне, а до всього того ще й банк зовсім поганий зробився.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 октября 2024, 10:41
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.

Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч допомогти нашим клієнтам, якщо це не суперечить норм чинного Законодавства України та наші двері завжди відкритті для Вас. Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Wasilina Smetenko 29 сентября 2024, 11:50
Саме краще місто де я була в своей жизни.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 сентября 2024, 11:51
Добрий день!

Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Gost6 24 сентября 2024, 10:02
Відмовляються блокувати шахраїв, які стягують з людей гроші за неіснуючі кредити. На мій дзвінок до цього банку відмовляються перевіряти та блокуватиданні цей рахунок. Порадили поспілкуватись з шахраями та перевірита мої данні з ними.

Oplachujte rozstrochku na novi rekvizyty UA783003350000000265032150371 v Rajffajzen Bank EDRPOU 35234236 otrymuvach TOV FK Kredyt-Kapital. ID 15524312
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 сентября 2024, 10:09
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Хочемо пояснити, що у разі порушення умов кредитного договору, право вимоги за Вашим кредитом може бути відступлено новому кредитору. Надалі вся інформація за кредитом знаходиться у нового кредитора та деталі щодо рахунку варто уточнювати у нього.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anna Тищенко 21 сентября 2024, 11:16
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Банк в своїй рекламі позиціонує себе як банк який працює за європейськими стандартами. А на ділі це не що інше як самий жахливий по обслуговуванню банк на Україні. Звернулися по питанню терміналу (звернення № 240919−21)який було видано хто зна коли нам банком, Даний термінал не считує інформацію зі смартфонів тільки із магнітних карт. Нас тепер гаряча лінія банку футболить до технічної підтримки і навпаки. За весь цей час нам даже ніхто не зателефонував ні з банку ні з тех. підтримки. Замовлення не виконується зовсім нас ігнорують, що перешкоджає обслуговуванню нами наших клієнтів. Між банком і тех підтримкую є договір. Згідно даного договору банк має право/обовязок контролювати виконання тех.підтримкою своїх зобовязань перед клієнтами банку. Але чомусь банк не бажає займатися цими питаннями перекладаючи це на своїх клієнтів. Ось такі європейські стандарти від Райффайзен банку. як в народі кажуть курям на сміх.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 сентября 2024, 11:21
Добрий день!

Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anna Тищенко 20 сентября 2024, 14:21
Зміст
Термінал не считує інформацію зі смартфону тільки із магнітної картки із заявкою звернулись на горячу лінію звернення зафіксували № 240919−21. По виконанню данного звернення не можемо отримати ніякої конкретної інформації. Ці колцентри як кажуть зовсім не в темі, усі відповіді по методичці. ніякої конкретики тільки« Заявка зафіксована. ». Заплановане виконання« «Має бути виконане»» «Вам зателефонують» Конкретно коли, ким і т.д. таємниця. Це що рівень Райфу в обслуговуванні клієнтів. Чи реклама це одне, а реальне обслуговувааня це зовсім інше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 сентября 2024, 14:27
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо допомогти у питанні та зафіксували звернення і передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами, щодо шляхів вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 октября 2024, 12:34
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
A0972053850a 16 сентября 2024, 14:47
Отделение по адресу: Винница, пр-т Космонавтов, 39
Добрий день. Потрібно було зробити проплату за навчання, за Університет. Попросила співробітника, як назвалась Альоною, допомогти з проплатою через мобільний додаток. На мої запитання була відповідь не знаю, не маю права.Дуже не професійно. Мені було не комфортно, наче я просила щось лічне. Допомогу я не отримала, хоча я є користувачем вашого банку. Паралельно розмовляють по телефону, на лічні теми. Неприємний осад.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 сентября 2024, 14:56
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Для здійснення платежу за реквізитами в «Райффайзен Онлайн» достатньо обрати розділ «Платежі» — за реквізитами IBAN — заповнити всі поля, комісія буде відсутня.
Додатково, ми зробили відеоінструкцію, яку можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rLWqgXSXgz0.
Ми обов'язково проаналізуємо Ваш відгук та все перевіримо, адже подібне є неприпустимим в роботі. Також, просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 сентября 2024, 14:58
Добрий день!
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішну комунікацію. Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 9:30
Відгук не зарахований (на 20.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Юлія Муравйова 16 сентября 2024, 12:42
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Вітаю, у липні я отримала лист від фінансового моніторингу з приводу підтвердження свого фінансового стану та пояснення операцій. І це сталося коли я звернулася на базове відділення, а там жінка менеджер мені нахамила і сказала що я буду обслуговуватися в іншому банку. Відразу надала відповідь та прикріпила всі необхідні документи що підтверджують мої доходи та описала суть операції. Суть операцій полягала в тому що на протязі останніх 6 міс я здійснила 4 рази валютообмін на суму 50 тис. грн, і за цей період зняла готівкою з рахунку 3700$, найбільше мене здивувало питання, поясніть цільове використання знятих коштів. На днях знову отримала лист, але уже з тим що я не пояснила саме цільове використання знятих готівкових коштів, та не надала підтвердження походження коштів, хоча в поясненні я писала ще в липні, що це мої заощадження і я зберігаю їх готівкою. Склалося таке враження, що готівка сприймається цим банком як щось незаконне, хоча ні одним Законом України не забороняється мати готівкові кошти в іноземній валюті, прямо вже повернулися в радянський союз, де мати іноземну валюту це протизаконно! І це питання до суми 3700$ за пів року, коли мої доходи значно вищі цієї суми. Невже банк не має клієнтів де дійсно потрібно перевіряти походження коштів, і де операції проходять на суми більше 1 млн. в місяць? Також хочу зауважити що працівники банку або не хочуть, або не розуміють як працювати з документами, і це один із найбільших банкі… засмучує. Ось далі подумайте шановні клієнти, Райфайзен Банк, чи є сенс довіряти такому банку, адже в будь-який момент він блокує рахунки, а ще звинувачує у відмиванню доходів та фінансуванню тероризму, без будь-яких на те доказів чи підстав. І це ми живемо у вільній країні… де діє призумція невинності.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 сентября 2024, 12:48
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми завжди готові розглянути питання індивідуально та для кожного клієнта є свій підхід. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Владислав Дмитриевич 13 сентября 2024, 11:56
12.09.2024 Я відкрив онлайн картку Fishka від Райфу і після декількох операцій по карті мені заблокували доступ до ЛК і видалили мій аккаунт. Ніяких листів на пошту не надходило, на картки залишилось 4300 гривень і я хочу повернути свої гроші.
Підтримки немає в мессенджерах, а дзвонити с закордону і тратити свої гроші немає бажання!!!
Подзвонив і 30 сєк тільки робот рекламу говорить 🤦🏻 Мало того що свій час тратив, та ще купу грошей зняли з рахунку.
3401100774
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 сентября 2024, 12:01
Добрий день!

Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Iryna0410 12 сентября 2024, 8:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 8
03.07.0224 Райффайзен банк надіслав лист про розірвання ділових відносин і заблокування всіх моїх рахунків і що поновлення співпраці неможливе. Тобто банк, не вимагаючи ніяких документальних підтверджень, одразу звинуватив мене у отриманні доходів злочинним шляхом.
Перше, що я зробила, це погасила кредит, наданий мені банком. При цьому банк відмовився гасити заборгованість коштами, які я мала на депозитному рахунку Райффайзен. Я внесла кошти через касу, як вимагав банк. При цьому я запропонувала документ, який пояснює походження внесених мною коштів. Але співробітниця відділення відповіла, що це не потрібно. ТОБТО??? А як щодо контролю за відмиванням незаконно отриманих коштів???
Отже я намагалась з’ясувати причини блокування, також надала довідки з місця роботи і виписку БАНКУ, з якого надходили кошти до Райффайзен
Також серед вимог банку було:
ЦИТАТА з листа Прохання надати пояснення щодо здійснених видаткових операцій: економічної доцільності/мети конвертації коштів у готівку у розмірі 125 000.00 грн; Тобто??? Я повинна надати інформацію про рух коштів, які я вивела з банку після закінчення депозиту? Я надала виписку про розміщення цієї суми в іншому банку і отримала відповідь
ЦИТАТА з листа: Згідно наданого клієнтом пояснення, отримані зарахування були зняті з рахунку АТ «Райффайзен Банк» у розмірі 125 тис. грн з метою укладення депозитних договорів у інших банках — Прохання надати пояснення щодо економічної доцільності у даному випадку перерахування коштів на рахунок АТ «Райффайзен Банк», чому кошти первинно не були зняті у іншому банку. В сенсі???
За час листування з Райффайзен я дійшла висновку, що Банк не цікавлять документи, які ви надаєте для підтвердження тих чи інших фінансових операцій, бо вражаюче некомпетентні співробітники не знають, що з ними робити. Банк по колу задає ті ж самі запитання, вимагає фінансових обгрунтувань, доцільності витрат.
Я не встигла відповісти на це і на інші запитання, які були у листі від Райффайзен банку. Я також попросила банк відповісти на декілька запитань.Наступного дня мені зателефонувала співробітниця Райффайзен банку Вікторія і сказала, що оскільки я надала в банк всю необхідну інформацію і не планую подовжувати ділові відносини з Райффайзен, я можу закрити всі мої рахунки і отримати залишки моїх коштів через касу будь-якого відділення. Я здивувалась і задала їй питання, на яке вона мені відповіла, що суму до 30 тис. грн (в моєму випадку 11 тис.) можна отримати через касу після закриття всіх рахунків.Вона пояснила, що система на декілька годин розблокуе мій рахунок
Також вона спитала в якому відділенні банку мені було б зручно це здійснити і що вона передзвонить в це відділення і попередить співробітників.
Я обрала Святошинське відділення № 5 м. Київ, так як я багато років співпрацювала саме з цим відділенням як фізична особа і як бухгалтер компанії, яка є клієнтом Райффайзен.
Але спочатку, коли я отримала лист про припинення ділових відносин з Райффайзен, я звернулась в відділення в Дніпровському районі(за місцем проживання) за адресою Воскресенський проспект 22.
На просте запитання чи працюєте ви під час відключення світла я отримала відповідь співробітниці відділення: В нас немає генератора. Якщо хочете, можете купити нам. Я цього не можу зробити, в мене ж не така зарплата, як у вас. Відповіла мені співробітниця, яка бачить мене вперше. В сенсі? Так відповідає представник одного з найбільших банків України?
Це було перше хамство співробітника банку за багато років роботи бухгалтером
І співпраці з різними банками.
Я вже не кажу про роботу касира цього відділення, яка двома місяцями раніше весь час відправляла мене отримати гроші через банкомат, який знаходиться на вулиці. Я п’ять днів приходила в касу банку, щоб отримати кошти (125 тисяч гривень) після закриття депозиту. Я намагалась замовити кошти, але все одно отримувала в касі не більше 30 тис. в день. Один раз, коли касир була відсутня, мені пощастило і я отримала відразу 50 тис. грн.
Отже це ще одна причина, чому я звернулась в Святошинське відділення і оформила закриття всіх рахунків, але співробітниця Марина попросила мене надати реквізити рахунку в іншому банку, для того, щоб (як вона пояснила) перевести туди залишок з карти АТБ (приблизно 85,00 грн) На моє запитання чому я не можу ці кошти отримати теж через касу разом із іншими депозитними коштами, вона відповіла: це технічно не можнливо зробити. Також співробітниця повідомила, що заяви про закриття рахунків будуть розглянуті впродовж 10 днів, після чого вона повідомить мені, коли я маю прийти, щоб отримати залишок коштів через касу.
Через декілька днів мої кошти були переведені до іншого банку, в призначенні платежу було вказано положення закону про відмивання коштів. Наступного дня ці кошти було заблоковано.

Що це було? Некомпетентність і недбалість або непорядність і обман клієнтів. Чи варто такому банку довіряти свої кошти?
Всім знайомим фізичним і юридичним особам буду повідомляти, щоб якомога скоріше виводили гроші з вашого банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 сентября 2024, 9:00
Добрий день!

Перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Для зручності наших Клієнтів є можливість призначити зустріч до каси в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Обмеження на зняття готівки в касі чи банкоматі складає 100 000 грн на добу.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 сентября 2024, 10:00
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 сентября 2024, 13:13
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
LOOSKER 10 сентября 2024, 14:44
В очередной раз сегодня не смог расплатиться за покупки на кассе АТБ в г. Рени. Оплата с других карт прекрасно работает. Стандартное сообщение- заблокировано банком. Этот банк можно использовать только путем снятия денег и в день зарплаты. Про остальные услуги я уже молчу. Банкоматов в Рени просто нет.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 сентября 2024, 14:51
Добрий день!

Нам дуже шкода, що у Вас виникла така ситуація. Розуміємо, що кожен Клієнт бажає мати доступ до власних коштів в будь-який момент. Насправді причин відхилення операції може бути декілька. Дізнатися чому саме Ви не змогли оплатити покупку можна звернувшись до Чату підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Або за дзвінком до Інформаційного центру за номером +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Вайбері. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику.
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Зі свого боку хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 сентября 2024, 15:03
Передали запит з Вашого питання до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Доведеться зачекати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 сентября 2024, 18:45
Добрий день!
Вдячні за очікування. На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
krv77 2 сентября 2024, 11:42
Користуюсь кредиткою «100 днів». У принципі, без питань майже, крім двох, все працює.
Утворилася у мене невелика сума (30 грн) поза кредитним лімітом.
Зателефонував на підтримку — пояснили, що це через п2п переказ новою поштою. (От перше питання — чому такі перекази не можна заборонити у додатку? Інші банки надають таку послугу).
Поповнив картку на 100 грн, у підтримці сказали, що погаситься сума поза лімітом першою.
Наступного дня дивлюся — так само ця сума поза лімітом є. Зателефонував на підтримку, мені сказали, що це особливості відображення та обробки, зарахування було й усе ок.
Гаразд, поповнив ще на 100 грн.
25го дивлюся — сума поза лімітом є, і на неї нарахували відсотки…
Звідси друге питання — чому суми «в обробці» обробляються так довго? До опівночі, а то й доба-дві.
І третє питання — чому мені в підтримці не сказали правильне рішення?
Яке звучить так: «Щоб сума поза лімітом закрилася, ваше поповнення має бути вищим за суму в обробці + сума поза лімітом?»
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 сентября 2024, 11:48
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 сентября 2024, 11:55
Дякуємо за очікування!
Хочемо пояснити, що комісії за зняття готівки та інші комісій не розповсюджуються в пільговий період по кредитній картці «100 днів». Тобто така операція, як комісія за переказ з картки на картку Нової Пошти буде поза пільговим періодом. Інформація про оновлення операцій, які знаходяться поза пільговим періодом, відображаєтся після білінгу (25 числа місяця).
Щодо терміну обробки. Після проведення операції, Ви її бачите в додатку в полі «Операція в обробці», у виписку потрапляє після того, як Банк отримає запит на фактичне зарахування коштів. Цей термін складає до 2-х днів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання аналізувати та пояснити зі свого боку детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 сентября 2024, 12:06
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
nadia63 31 августа 2024, 22:23
Отделение по адресу: Львов, ул. Липинского, 28
У відділенні № 4 м. Львів, вул. Липинського, 28 в касі ніколи немає валютної готівки нового зразка. Два дні поспіль заходила, але зняти не змогла, бо не було готівки нового зразка жодної купюри. В касі сказали, що потрібно замовляти. Замовила на 29.08.2024р. Зустріч призначили на 16.45 год. Прийшла, але в цей час у районі відключили електроенергію, всі магазини, аптека по сусідству працювали, але у відділенні банку за ноутбуком сидів керуючий Сенів Мар’ян Зеновійович, який повідомив, що при відключенні електроенергії відділення не працює. Повідомляти клієнтів, що при відключенні електроенергії банк не працює, працівники банку не вважають за потрібне. Складається враження, що готівку нового зразка банк продає через обмінники… Враховуючи наведені обставини, прошу закрити відділення або забезпечити безперебійну роботу відділення в часі відключення електроенергії та наявність готівки нового зразка на першу вимогу тклієнта банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 сентября 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що у Вас склалась така думка під час обслуговування у Райфі та це вплинуло на Ваше враження в цілому.
Ми не зупиняємось на шляху до вдосконалення та намагаємось створити комфортні умови обслуговування, навіть в таких складних умовах. Звертаємо увагу, що на сайті НБУ (https://power.bank.gov.ua/) розміщені всі Банки, які входять до спільної банківської мережі – Power Banking– та працюватимуть навіть у випадку тривалої відсутності світла.
Що стосується відділення за адресою м. Львів, вул. Липинського, 28, на жаль, немає встановленого генератора. Саме тому, під час відключення світла відділення переходить в режим консультації. При цьому, Ви завжди зможете відвідати відділення у місті, яке оснащено генератором, перевірити його наявність дуже просто на сайті Банку за наступним посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
Також, для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення, яке працює при відключенні світла в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00.

Щодо виданих купюр в касі відділення, хочемо пояснити, на жаль, замовляти певний номінал та рік випуску, є неможливим, Ви завжди зможете отримати кошти наявні в касі Райфу. Сподіваємось на Ваше розуміння.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні якщо вкажете свої дані в приватні повідомлення, а саме: ідентифікаційний код або контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
otzovik1413513 29 августа 2024, 16:16
я сегодня с утра просыпаюсь, вижу что моя карта заблокирована без какой-либо на это причины, у меня на карте было то всего 200 грн. Я не понимаю, за что, в чем причина. Мне ничего не написали, ничего не сказали, просто карта заблокирована и все. Я позвонил сотруднику коллцентра, спросил за что карта заблокирована, сотрудник сам ничего не понимает, говорит что с вами должны были связаться в вайбере, я захожу в вайбер, а там пусто, ничего нет. За что мне могли заблокировать карту? за покупку в магазине на 500 или 1000 гривен? я не понимаю если честно абсолютно ничего.
Буду по мере поступления в комментариях к этому посту писать каждый шаг, что происходит.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 августа 2024, 16:18
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 августа 2024, 17:08
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, що Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Бондаренко 28 августа 2024, 15:15
22.08.2024 року написав заяву на закриття рахунків і перерахування залишків на рахунок іншого банку.Заяву написав у чаті raif help, оскільки іншого у них не передбачено.По строкам казали 5 робочих днів, вже кажуть 10 робочих днів.Що; це намагання привласнити мої кошти??? Вже звертатись до поліції, поки що не пізно??? Вимагаю перерахувати залишок моїх коштів на рахунок вказаний мною у заяві!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 августа 2024, 15:22
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Термін закриття рахунків із перерахуванням коштів до іншого банку може складати 5 робочих днів та більше, залежно від різних обставин. Хочемо зазначити, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 августа 2024, 17:53
Вдячні за очікування та можливість розібратися. Наш менеджер намагався з Вами зв’язатися, проте, на жаль, не вдалось встановити контакт. Наразі маємо інформацію, що ситуацію було успішно вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sava05 28 августа 2024, 9:38
Працював з банком з 2008 року як фізична особа з 2016 як юридична і засновник.Скільки обіцянок і невиконання з юридичною особою не бачив в жодній із банківських установ з якими працюємо!
На всі підтведжуючі довідки з податкової і доходи що перераховувались на картку фізичної особи, банк заблокував рахунки, хоч перелік документів наданих банку бухгалтерією був такий, що підтверджує походження коштів! Звернення до НБУ не вирішило ситуацію,і банк припинили ділові відносини, як зазначив банк згідно закону Протидію відмиванню коштів, і це при підтвердженні джерел коштів і бізнесу який працює в Україні.Як клієнт банку фізична особа обслуговувася з 2008 року.Не раджу юридичним особам та й фізичним, банк не проявляє ділових якостей в частині відносин з клієнтами юридичними особами.Не гайте часу на цю «банківську«установу
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 августа 2024, 9:41
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

У випадку, якщо Ви не можете або не бажаєте надати документи, що покривають запит банку в повному обсязі — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лариса Секереш 26 августа 2024, 12:08
БОРОТЬБА з ВІТРЯНИМ МЛИНОМ — це боротися з РАЙФАЙЗЕН банком
Боротися з вітряками — безперспективно і безглуздо шукати і чекати справедливості там і від тих, хто її забезпечити не може і не хоче. Таке саме я відчула при намаганні повернути 20 000,00 грн, які з'їв термінал Райфайзен банку 25.07.2024 р. Вже закінчилася третя перевірка… За інформацією Ірини, менеджера, яка взяла під особистий контроль мою справу, мої слова і опис ситуації не відповідають дійсності. Тобто я вигадала дану ситуацію і вже місяць марно морочу голову. Цього разу мені назвали дані реєстратора терміналу. Згідно ним два перших внесення відповідають дійсності (1 — 20 000,00 грн., 2 — 10 000,00 грн.), а трете згідно звіту терміналу було в сумі 15000,00 грн. На мої спроби довести, що третє внесення було в сумі 40000,00 грн. і мені термінал повернув відразу 5000,00 грн. — відповідь одна: «Ваші слова не відповідають дійсності».
Зі слів Ірини, відеокамера в терміналі на Сім'ї Сосніних, 17 («Ашан») не працює. Тобто їх висновки ґрунтуються виключно на даних електронного реєстратора термінала. В якому вже видно помилку. Він навіть не зафіксував ПОВЕРНЕННЯ (при вкладанні мною 40000,00 грн., 5 000,00 грн. було повернуто,) а зафіксував тільки прихід, і то не вірний — 15000,00 грн. Це відбулося, бо загальна кількість купюр, які я внесла за 3 рази в межах однієї транзакції склала більше ніж 90 штук. Це і є моя помилка.
Наголошую ще раз. Я внесла загальну суму 65000,00 (20000,00+10000,00+40000,00 (5 повернулося). А мені зарахувалося на карту 45000,00 грн.
Пишу це не тому, що шукаю справедливості. Вже впевнилася, що від банку Райф справедливості чекати марно. Пишу для того, щоб всіх застерегти — не зв’язуйтеся з цим банком-шахраєм. Зі слів тієї ж Ірини, такі ситуації за роки її роботи трапляються далеко не вперше. І мені вже писала на пошту людина, в якої аналогічна ситуація, правда її банк обікрав на меншу суму — на 5000,00 грн.
P. S. Поліція на мою заяву від 06.08.2024 р. досі не відреагувала і відмовляються мені називати прізвище людини, на яку розписали мою справу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 августа 2024, 12:13
Добрий день!

Нам шкода, що ця ситуація вплинула на враження про нас. За Вашим попереднім зверненням було проаналізовано ситуацію та наш менеджер з клієнтського сервісу зв’язувався з Вами в телефонному режимі й навав всі пояснення.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
UliaKopylna 24 августа 2024, 11:20
Добрий день! Хочу застерегти іноземців (особливо не європейців, а зі східних країн), які вирішать відкрити рахунок або вже мають рахунок в цьому банку, що на вас чекатиме, якщо ви підпадет під фінмоніторинг, як це трапилося з моїм чоловіком. Він іноземець, має посвідку на постійне проживання в Україні. Ще до війни вирішив відкрити рахунок в цьому банку, так як ми щороку приїжджали в Україну на декілька місяців. Тоді питань в банка не виникало щодо джерела походження коштів, єдине, що не сподобадось працівниці банку, це те, що кошти зароблені не в Україні і щоб не виникло зайвих питань, вона порадила вказати, що це «допомога дружини» (тобто моя). На той час я вже декілька років не працювала, про що я сказала, але вона мене заспокоїла, мовляв ну ви ж працювали офіційно раніше і мабуть зробили заощадження. Ми погодилися з чоловіком, і зараз нам це вилізло боком. Майже 3 роки ми не приїздили в Україну, повернулися сім'єю в травні і карткою теж не користувалися в цей період.
Картку заблокували без попередження і оголошення причини. З нас почали поступово вимагати ряд документів починаючи:
— мета перебування в Україні
— на якій підставі ви отримали пмж
— дипломи, ліцензії, документи що підтверждують дохід в іноземній країні і т.д.
— довідка ОК-5, або ОК-7 від дружини…
Це все супроводжувалося пояснюючими записками, кожного разу виникали нові питання і знову потрібно було писати пояснюючу записку. Більше всього «сподобались» питання стосовно відкритої візи в третю країну: а чому ви туди не поїхали ще, а коли плануєте їхати, а що там плануєте робити? Потім з’ясувалось, що під перевірку мій чоловік попав через закон про запобігання тероризму.
Мало того що 2 місяці цієї тяганини нічого не дали так ще виявилося, що ці всі документи і пояснюючі записки ніхто не читає! Так як я теж попала під фінмоніторинг разом з чоловіком, хоча не є клієнтом банку, я вимушена була надати довідку ОК-5, і ось що прийшло в останньому повідомленні банку: я повинна дати довідку про свій дохід за останній рік, хоча я написала в пояснюючій записці, що знаходжусь на утриманні чоловіка вже 10 років! Намагалась вияснити все з працівницею банка, через яку ми передавали всі документи, в телефонній розмові…і вона в середині спілкування просто кинула слухавку))). Я зателефонувала на гарячу лінію і намагалась вияснити, що це за відношення до клієнтів, мені пообіцяли, що все з’ясують і зателефонують, звичайно цього не сталося і через мцсяць! І цей банк під кожним коментарем підкреслює, що являється європейським банком!
Звичайно ми закрили рахунок, бо для 200$ на картці вже й так було зроблено забагато)))
І ні, нешановний банк, вам абсолютно не прикро, що трапляються такі ситуації, це просто ваша політика.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 августа 2024, 11:27
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані та дані Вашого чоловіка (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Virtuoz233 21 августа 2024, 14:52
Вітаю вас! Вчора в вечері прийшла заробітна плата на картку Райфайзен, кошти я завжди зберігав на цій картці, після чого через дві години приходе повідомлення, що мій рахунок заблоковано, після звернення у підтримку мені надали пошту і на Вайбер прийшов перелік документів які потрібно надати, я надав все по списку приклав до кожного переводу чек за той період який від мене вимагали, надав довідку про доходи! Після чого мені прийшло повідомлення про відмову у поновленні ділових відносин. Ніяк не пояснили причину відмови, та запропонували надати заяву на закриття рахунків. Навіщо розривати зі мною угоду якщо я чесно користувався банком, як мені в подальшому житті приймати кошти з установ на які я буду влаштований? У мене просто немає слів, користувався два роки ніяких нарікань не було, але цей випадок максимально псує враження про банк! Таке враження, що Співробітники не розглядають надані документи, взагалі не читають те що їм пишуть і пояснюють! Дуже хотів вирішити цю ситуацію, але у працівників банку одна і та ж відповідь на всі мої повідомлення та запитання, «Вимушені Вас проінформувати про відмову у поновленні ділових відносин.» Просто опускаються руки після такого!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 августа 2024, 14:55
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 августа 2024, 15:08
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anna Тищенко 19 августа 2024, 17:55
Пілписувати заяви банк вимагає тільки за допомогою Дія Підпис. Якщо в тебе кнопковий телефон обо паспорт в формі книжечки ідь до банку в Полтаву. Електронний підпис Приватбанку їм не підходить. В Дія Підпис свої заморочки. Сформувати ел. ключ неможливо. ніякого іншого виходу немає. Відділення по районах позакривали (допрацювалися), Також багато інших негативних моментів. На гарячій лінії відповіді на питання не надають. Загалом обслуговують аби як. Нікому не раджу звертатися бо крім головної болі нічого гарного не отримаєте.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 августа 2024, 18:02
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про банк.

На жаль, дійсно, якщо у Вас відсутній «Дія.Підпис», підписання заяв або документів можливе за зверненням до відділення банку.

Електронний цифровий підпис можна отримати через ті організації, які мають на це ліцензію. На жаль, наш банк не надає такої послуги для фізичних осіб.

Для детального аналізу ситуації Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.9 44.05
USD 41.95 42.58
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.9 44.05
USD 41.95 42.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝