Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Райффайзен Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Dom06021969
Dom06021969
5 сентября 2025, 15:53
Олена, Полтавська область
Добрий день! У якому відділенні банку здійснюється обмін пошкоджених доларів на нові? Дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 сентября 2025, 16:02
Вітаємо! Райф здійснює обмін зношених купюр на нові за послугою «Миттєве інкасо». Комісія за таку послугу складає 7 % від суми. Ця послуга доступна в усіх відділеннях Райфу. Проте, хочемо зазначити, що відділення не приймають значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти за наступними критеріями зношення: - якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; - із пошкодженими елементами дизайну та захисту (видалені цифрові чи текстові позначення номіналу, зображення портрета, оптично-змінні елементи захисту, захисні стрічки); - обпалені, пропалені, трухлі (пошкоджені внаслідок тривалої дії вологи, різних рідин, хімікатів або з ознаками гниття). Рішення про ступінь зношеності банкнот іноземної валюти приймає працівник, який проводить операції з готівковою іноземною валютою. З повагою та турботою, @RaifHelp
Skulkina
Skulkina
31 июля 2025, 14:11
Добрий день
Маю картку віза голд, на яку отримую зарплатню. В картки закінчився термін дії. Прошу через застосунок перевипустити мені картку. І мені повідомляють, що більше не випускають віза голд. При чому на сайті райфазену є реклама, що є змогу оформити райфкартка + віза голд. То чи існують ці картки голд і як їх отримати?
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 июля 2025, 14:19
Добрий день!Перш за все хочемо повідомити, що термін дії карток автоматично подовжуються на 3 роки. Щоб уникнути помилок при використанні POS-терміналів, які обслуговуються іншими банками, а також під час інтернет-транзакцій, рекомендуємо відкрити нову фізичну або віртуальну картку. Це допоможе забезпечити більш стабільну роботу і зменшити ризики при проведенні фінансових операцій.Що стосується картки VISA GOLD то дійсно вже не випускаємо. До дебетного гривневого рахунку можна замовити Visa Fishka, Visa АТБ та Visa Райфкартка.Більше інформації на сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/uk/aem/pryvatnym-osobam/vidkryty-rakhunok/payment-cards.html.З повагою та турботою,@RaifHelp
VOLODYMYR64
VOLODYMYR64
30 июля 2025, 12:51
Павло
Хочу придбати Євро, велику суму, не являюсь клієнтом банку як я можу це здійснити у м. Львові
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июля 2025, 12:58
Добрий день!Для проведення валютообміну просимо звернутись до відділення Райфу. Звертаємо увагу, що співробітники банку можуть запросити у Вас підтверджуючі документи. Ліміт для здійснення валютно-обмінних операцій у касі банку не повинен перевищувати 400 000 грн. Переглянути актуальний курс можна на сайті: https://raiffeisen.ua/currency.Додатково надаємо посилання, де можете знайти найближче відділення та його графік роботи: https://raiffeisen.ua/viddilennya. Зауважимо, що для безпеки клієнтів та працівників, під час повітряної тривоги відділення не працює.З повагою та турботою,@RaifHelp
Nataliya8181
Nataliya8181
6 июля 2025, 19:42
Новицька Наталія Володимирівна
Робила переказ на ФОП, 3 дні назад, у людини ця картка банком не відкрилася у Приват банку, Приват банк надав інформацію таку, «Це міжбанківські платежі, вони через НБУ проходять, списання з іншого банку було, потім в НБУ відмова бо рахунку активного немає, і вже кошти мали б повернутись назад платнику.»

Мені на райф не повернулися ці 5000 гривень

Гапонова Лідія Миколаївна 2169221341

Я знаходжусь на окупованій території, і звʼязку немає. Користуюсь лише Оля версією і тому у чат звернутися не можу. Надайте мені будь-ласка, відповідь тут.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 июля 2025, 9:02
Добрий день!Якщо при здійсненні переказу Ви вказали некоректні реквізити рахунку отримувача, або неіснуючі і Банк отpимувача не зможе заpахувати кошти- вони повеpтаються до 3-ох робочих днів, в залежності як швидко Банк отримувача опрацює платіж.Розуміємо як тяжко людям з окупованих територій та віримо, що невдовзі наші воїни зможуть визволити наші рідні землі та всі ми будемо на зв'язку.Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо додатково вказати в особисті повідомлення, номер телефону за яким можна з Вами зконтактувати у Вайбері чи Телеграм. Будемо очікувати!З повагою та турботою,@RaifHelp
KordenkoI1601
KordenkoI1601
30 июня 2025, 11:04
Ірина Корденко
Доброго дня доби! Неприємна ситуація. З моєї карточки Райф мною перераховано кошти на реквізити отримувача 27.06.2025. о 12:11:07.год. Гроші досі не надійшли на його рахунок. Поясність мені буль ласка чому? Код квитанції 2287166253798303.
мій ІПН 2410007241
Відповідь надійшліть на пошту irinakord@ukr.net

Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июня 2025, 11:13
Добрий день!Розуміємо, що це могло вплинути на Ваші плани. Причин затримки платежу може бути декілька. Отримати інформацію за будь-якими питаннями Ви можете за зверненням до чату «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат»). Стосовно Вашої ситуації, ми фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу для детальної перевірки. Будь ласка, просимо очікувати на зворотній зв’язок. З повагою та турботою,@RaifHelp
Nataliia123378
Nataliia123378
27 июня 2025, 11:30
Не шановний банку, другий день ваша підтримка не може дати мені пояснення, куди діваються гроші з моєї картки і чому банк списує з мене комісію двічі.
Погодьтеся, що якби все було чесно, я би вже отримала відповідь.у мене банк викрав усього 10 доларів, але в когось комісія може бути більше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2025, 11:40
Добрий день. Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо зазначити, що Банк не проводить списань безпідставно. Застосування комісій по рахунку відбувається згідно тарифів, які Ви можете переглянути на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannyaТакож перевірити причину списання коштів можливо звернувшись до чату в нашому застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат»), де оператори з задоволенням допоможуть.Маємо на меті детальніше проаналізувати ситуацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення свій ідентифікаційний код чи контактний номер телефонуЗ повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
18 июня 2025, 9:16
Тамара
як зєднатись з оператором у додатку myraif?

«Вітаю! Мене звати Рея. Я — віртуальна помічниця Райффайзен Банку Україна.
Будь ласка, напишіть Ваше запитання. З радістю допоможу.»

на всі питання:
— зєднайте з оператором
— мені потрібен оператор
— як зєднатись з оператором

одна й та сама пісня:
«Уточніть, будь ласка, більш детальніше Ваше питання і я спробую Вам допомогти.»
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июня 2025, 9:26
При зверненні до чату в застосунку «MyRaif» Вас дійсно зустрічає наша віртуальна помічниця Рея. Вам необхідно написати свій запит, щоб вона передала його оператору для вирішення питання.Бажаємо більш детальніше проаналізувати питання, тому просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для вирішення проблеми.З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
18 июня 2025, 9:14
Тамара
myraif — нацкешбек відмова, код 12

обравши картку нацкешбек, під нею «оплатити комуналку» натискаю, а там «На жаль, сервіс поки недоступний у цьому застосунку. Перейти в Raiffeisen Online»

2025.06.06 була спроба придбати пакет лаврового листа в магазині атб з картки нацкешбек **** — результат відмова код 12, а в додатку myraif зявилось «АТБ. Статус відмова.Ваша картка неактивна»

двічі чи тричи робилась заявка на ту «зимова є підтримка» а тепер ще картка не активна чи може ще щось.., а в налаштуваннях дійсна до хх/3х-го року… Це ЗНУЩАННЯ ЯКЕСЬ!

то як витратити «зимова є підтримка» на комуналку чи їжу в магазині?
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июня 2025, 9:24
Добрий день! Щоб мати можливість провести комунальний платіж карткою «Національний кешбек», Вам потрібно перейти у застосунок «Old Raiffeisen». Далі натиснути «Платежі», «Платежі по категоріям» і обрати «Комунальні платежі», в пошуку вказати назву компанії на рахунок якої бажаєте оплатити і там провести платіж. На жаль, платежі по реквізитам по даній картці не доступні. В разі, якщо відповідного шаблону в додатку не віднайшли, то оплату можна також провести на сервісі «Портмоне» https://www.portmone.com.ua/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI_-mz29CmigMVYqiDBx0ZRA9REAAYASAAEgLbtPD_BwEУмови проведення оплат по такій картці встановлюються та регулюються на державному рівні.Довідково надаємо сайт https://1000.me.gov.ua/, де зазначені посилання з перелікомаптек: https://1000.me.gov.ua/perelik-aptek книгарень https://1000.me.gov.ua/perelik-knyharenта також перелік товарів https://1000.me.gov.ua/perelik-tovariv Також загальні умови за державною програмою Національний кешбек можна переглянути тут https://madeinukraine.gov.ua/national-cashback З повагою та турботою,@RaifHelp
Nataliya8181
Nataliya8181
10 июня 2025, 12:15
Новицька Наталія Володимирівна
Питання про збільшення ліміту.

Пробачте але на сайті чітко написано: «Ми перевіримо ваші доходи та надамо відповідь упродовж одного робочого дня.»

Письмо направляла вчора десь у 12 годині, відповіді ніякої немає. Так як в окупованій території знаходжусь, в лікарні казала що кошти додам завтра в обід, зараз дитина потребує операції і відповідь мені не надають.

Будь-ласка, перевірте моє письмо на пошті від natanata28188@ukr.net. Потрібно перевести ще залишок коштів.

Новицька Наталія Володимирівна ,24.09.1974р, ІПН: 2729510503
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2025, 12:20
Добрий день! Розуміємо на скільки важливе питання для Вас. Наразі запит в роботі менеджера, який слідкує за виконанням, як тільки буде результат — відразу ж Вам його повідомить.Також просимо вказати номер телефону, для контакту з Вами. Даний номер може бути зареєстровано в Телеграм чи Вайбер. Будемо вдячні з зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Nataliya8181
Nataliya8181
9 июня 2025, 23:57
Новицька Наталія Володимирівна
Доброго дня, я Новицька Наталія Володимирівна ,24.09.1974р, ІПН: 2729510503.
Моя електронна пошта з якої я відправила 2 листи на підвищення ліміту: natanata28188@ukr.net

Відправляла на цю пошту
:dohid.doc@raiffeisen.ua

Одне письмо відправляла о 13:00 одне ще раз зараз відправила.

Я знаходжусь на тимчасово окупованій території м.Гола Пристань, Херсонська обл. Я більше ніж 2 роки не заходила в особистий кабінет тому що не могла відновити його. Зараз я відновила свій кабінет і у мене накопичились кошти 150.000 грн, приблизно 99.000 я відправила родичам.

Мені потрібно ще залишок відправити це приблизно ще підняти на 60тис у цьому місяці потрібно.

Всі мої гроші це соціальні виплати, Ви можете подивитися їх у моїх поступлениях.

На фінансовому номері немає звʼязку, тільки смс можу отримувати, тому відправте мені відповідь сюди на пошту.

Проконтролюйте, будь-ласка, щоб письмо перевірили, (в термінах написано один робочий день). Дуже дякую!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2025, 10:17
Добрий день! В першу чергу, хочемо висловити нашу підтримку Вам у цей непростий час. Ми розуміємо, як тяжко нашим людям на окупованих територіях та віримо в нашу спільну Перемогу. Дякуємо нашим героям за їхню відвагу у боротьбі за свободу.Хочемо підкреслити, що Райф дотримується всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Перекази між власними рахунками в одному банку не мають обмежень, включаючи перекази з картки на картку та IBAN перекази. Однак, якщо Ви здійснюєте переказ за межі банку (на рахунок, відкритий на ваше ім'я), на такі перекази наразі діють ліміти, визначені згідно з Меморандумом.Докладну інформацію про документи та ліміти можна знайти на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/news/limit-dlya-kartkovih-perekaziv-fizosib-pochne-diyati-z-1-zhovtnya-2119.Розуміємо, як важливо мати доступ до Ваших коштів у ці важкі часи. Тому ми зробимо все можливе, щоб пришвидшити розгляд запиту на збільшення ліміту. Ваше питання вже передано менеджеру з клієнтського сервісу, який особисто контролюватиме ситуацію. Будь ласка, очікуйте на зворотний зв'язок. З повагою та турботою,@RaifHelp
Nataliya8181
Nataliya8181
9 июня 2025, 12:08
Новицька Наталія Володимирівна
Я знаходжусь на тимчасово окупованій території, 3 роки не користувалася додатком так як не знала що можно відновити задопомогою дії, зараз я увійшла в свій додаток і хочу зробити перекази, при переказі коштів мій платіж падає на додаткову перевірку. В мене на фінансовому номері телефону немає звʼязку для дзвінків, тільки смс можу отримувати. Я бачу що банк мені дзвонить 5-10 раз щоб підтвердити цей платіж. Невже не зрозуміло що не можу я по дзвінку розмовлять через те що його немає!!! Вирішіть моє питання, будь-ласка, якомога швидше, ці кошти призначені для моєї хворої дитини! У чаті відповідають по 10 годин. Будь-ласка, попросить людину у чаті зайнятися моєю проблемою. Мій ІПН: 2729510503

(У моєї подруги була така сама проблема їй Наталія у чаті за 2 години убрала ці дзвінки)
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июня 2025, 12:18
Добрий день!В першу чергу, хочемо висловити нашу підтримку Вам у цей складний час. Дуже болісно усвідомлювати, що наш народ страждає від окупації на рідній землі. Щиро віримо в Перемогу і вдячні нашим героям, які борються за свободу та незалежність.Усвідомлюємо, наскільки важливо отримати підтримку, особливо в складних умовах. Тому ми готові докласти всіх зусиль, щоб якомога швидше надати допомогу у вирішенні питання.Наразі запит знаходиться в роботі менеджера та ми зі свого боку передали інформацію щодо повторного звернення.Просимо очікувати на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
NatataKOz
NatataKOz
28 мая 2025, 12:22
Козюк Наталя Анатоліївна, м. Запоріжжя
Чи приймають воїнів ЗСУ (УБД) без черги у відділеннях Вашого банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 мая 2025, 12:29
Добрий день!У відділеннях Райфу та касах надається позачергове обслуговування для військовослужбовців. З метою дотримання вимог законодавства у відділеннях розміщено оголошення, в яких міститься відповідна інформація.Підтримуємо тих, хто захищає нашу країну, тому прагнемо забезпечити комфортні умови для їхніх фінансових потреб.З повагою та турботою,@RaifHelp
LyubovE
LyubovE
13 мая 2025, 21:06
Lyubov
Також у знайомої виникла така помилка, також знаходиться на ТОТ. При спробі зробити переказ виникає одразу помилка «У вас недостаточно прав для выполнения операции», як вирішити ці проблеми знаходячись на ТОТ? В чаті неможливо зв'язатися, бо потрібно встановити додаток MyRaif.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 мая 2025, 8:58
Добрий день! В першу чергу хочемо підтримати Вас. Дуже болісно, що наш народ знаходиться в окупації на рідній землі. Щиро віримо в Перемогу та наших воїнів.Щодо проблеми то така помилка може виникати з різних причин. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення дані власника рахунку, а саме: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
LyubovE
LyubovE
13 мая 2025, 20:47
Lyubov
Доброго вечора. Хочу зареєструватися в новому додатку MyRaif, але система не дає можливості це зробити, видає помилку про не підтверджений фінансовий номер. Знаходжусь на ТОТ, як можливо вирішити це питання?
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 мая 2025, 8:56
Добрий день!Перш за все, хочемо щиро подякувати Вам за те, що залишаєтеся з нами, незважаючи на складні обставини. Віримо, що наші захисники наближають перемогу, і скоро ми всі зможемо бути на зв'язку без жодних перешкод.Під час реєстрації в застосунку «MyRaif» код підтвердження може бути надісланий у вигляді SMS на Ваш фінансовий номер телефону або у Viber, якщо він зареєстрований на фінансовому номері. Якщо Ваш номер не верифікований, це може бути причиною виникнення помилки.Ми прагнемо проаналізувати ситуацію та надати необхідну допомогу для її вирішення. Будь ласка, надішліть нам ідентифікаційний код та контактний номер телефону в приватних повідомленнях.Щиро очікуємо на зворотній зв'язок! З повагою та турботою,@RaifHelp
Kommandor
Kommandor
27 марта 2025, 18:22
Тарасова Інна, м. Первомайськ Миколаївської обл.
Ми із дружиною є клієнтами Райфу. В грудні 2024 р. відкрила картку 100 Днів. Перша і основна витрата за цією карткою — покупка ОВДП через Дію. Вчасно погашала обовʼязкові платежі. В березні пропустила платіж 2600грн на 20.03. Банк в особі менеджера в телефонному повідомленні 24.03 любʼязно нагадав про це і переніс термін платежу на 26.03. 24.03 поповнила кредитну картку на 3000грн і вважала, що виконала нові вимоги банку.
Також банк нагадав через смс про таку домовленість: «Shanovnyi Kliente, nagaduemo vam pro domovlenist schodo pogashennya zaborgovanosti do 26-MAR-25. tel. 0800509900»
Натомість 26.03 банк нарахував 6000 грн підвищених % і загнав картку нижче ліміту.
До речі. В грудні надавала в банк документи про доходи і завдяки цьому банк швидко опрацював платежі щодо покупки нового автомобіля. Тому не хотілось би переривати відносини із банком завдяки помилки чи з мого боку, чи з боку банку. Вважаю, що і банку не варто втрачати платоспроможних клієнтів. Пропоную відмінити, як я вважаю, некоректно нараховані відсотки — некоректно, тому що за ініціативи банку був перенесений термін сплати обовʼязкового платежу, вперше мною пропущений. Натомість можу в завчасно погасити весь картковий кредит в найближчий робочий день.

З повагою Тарасова Інна
ІПН 2540405551
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 марта 2025, 18:30
Вітаємо.Нам щиро шкода, що сталась така ситуація. Проте, хочемо зазначити, що у випадку, якщо Ви вносите плановий платіж невчасно — пільговий період по кредитній картці анулюється автоматично.При цьому, Вам може надійти дзвінок від представників відділу роботи із зіборгованостями з уточненням щодо терміну сплати боргу та надати пропозицію погасити даний платіж до іншої дати для уникнення передачі інформації щодо прострочення платежів до УБКІ. Така пропозиція є нагадуванням щодо необхідності сплати боргу та наданням терміну, до якого Ви маєте сплатити борг для уникнення негатвиних наслідків через несвоєвчасну сплату платежу, проте не є автоматичним подовженням пільгового періоду.Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з власницею рахунку та надасть пояснення по ситуації. Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою, @RaifHelp
Avale25
Avale25
25 марта 2025, 9:58
Доброго дня. Вибачте, це просто знущання, якесь замкнуте коло, дозвониться на гарячу лінію як фіз.особа — неможливо, перенаправляють в додаток MyRaif в чат, та чат НЕПРАЦЮЄ. У батька на ТОТ заблокували пенсійну карту. Хотілося б дізнатися яка причина і подальші дії? Як і де це можна зробити???
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 марта 2025, 10:07
Вітаємо! Перш за все хотіли б підтримати Вас та Вашого батька. Дуже боляче від того, що наші громадяни вимушено знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Віримо в наші Сили Оборони та чекаємо на скорішу Перемогу! На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Проте, наш Банк рухається в сторону використання ШІ. Бот Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати запит більш стисло або рекомендує писати в чаті. Ви завжди можете звернутися до нас із будь-якими запитаннями в чат підтримки «MyRaif». Якщо кнопка «Чат» не активна, радимо перевірити оновлення застосунку. Ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення дані Вашого батька (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо! З повагою та турботою,@RaifHelp
Khabibulina
Khabibulina
7 марта 2025, 11:30
Олена, Бородянка
добрий день, банк надав інформацію про дохід фізичної особи (пенсіонер), яка здійснила покупку на суму більше 50000,00 грн. Дані кошти були надані фізичній особі по програмі Є- відновлення як компенсація за пошкоджене майно під час окупації селища. Наразі дана фізична особа (пенсіонер!!!!) отримала відмову у субсидії на сплату комунальних послуг. Поясніть, будь ласка ситуацію!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2025, 11:56
Добрий день! Перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що склалась така ситуація, ми розуміємо, що Ви розраховували на отримання цієї послуги. Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної персональної інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги Райфу і здійснює обробку (в тому числі передачу) персональних даних виключно після одержання від клієнта згоди на це. Це здійснюється з метою надання якісних банківських, фінансових послуг нашим клієнтам та відповідно до діючого законодавства.Хочемо більш детально проаналізувати ситуацію та надати пояснення. Просимо Вас написати дані власника рахунку (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) в приватні повідомлення. Чекаємо! З повагою та турботою,@RaifHelp
Kafrinaaa
Kafrinaaa
23 февраля 2025, 9:37
Катерина, Київ
Добрий день, як відмовитися від платного смс? допомогаю мамі, додатку у неї нема.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 февраля 2025, 9:43
Добрий день! Дякуємо за Ваше питання. Відключити платні SMS можливо в застосунку «OLD Raiffeisen». Для цього увійдіть в меню «Інше» — «SMS-інформування». Далі оберіть тип сповіщення, яке бажаєте відключити. Якщо будуть виникати складнощі, можете зателефонувати до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500. Для дзвінків з -за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Viber. Є кілька варіантів:1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику;або2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.Посилання на інструкцію Viber https://raiffeisen.ua/news/zatelefonuvati-rayfu-stalo-shche-zruchnishe-po-vsomu-svitu-2065Наші колеги радо допоможуть із відключенням послуги.З повагою та турботою,@RaifHelp
Edward42
Edward42
11 февраля 2025, 11:55
Эдуард, Чат в приложении MyRaif не работает!!! Как актуализировать свои данные у вас через Интернет?
По электронной почте пришло письмо про отказ в обслуживании по причине не актуализированных данных. Три месяца пытаюсь это сделать посредством обоих приложений в смартфоне и перепиской через электронную почту. Совершить звонок не имею возможности. Доступ к онлайн-кабинету имею в обеих приложениях. Ответ от банка один и тот же — обращайтесь в чат поддержки в приложении. А как обращаться когда он три месяца не работает?!!! В ноябре чудом удалось получить в чате ответ от оператора — будьте на связи завтра с вами свяжутся для актуализации. Ждал. Никто не связался. А как это возможно вообще? Придёт вызов из приложения? Видео чат? Ну так он не пришёл. Зачем вы пишите на всех своих сайтах про чат как средство связи через приложение, когда он не работает ни в одном из приложений? Как с вами связаться чтобы актуализировать данные? Viber не предлагайте, ваш заявленный номер в нём *521 тоже не существует в природе! А чат-бот Рея вообще непонятно зачем нужен.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 12:03
Добрий день!Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про Банк.Зауважимо, що чат в застосунку «MyRaif» наразі працює в стандартному режимі.Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.Також, повідомимо, що у разі відсутності змін, переідентифікація можлива в застосунку «MyRaif» або за дзвінком в Інформаційний центр: 0800 500 500 (по Україні) та +380442309998 ( із-за кордону, за тарифами оператора) чи у «Viber» з введенням короткого номеру 521. У разі змоги, можливо завітати у зручне відділення Банку. При зміні паспортних даних, дистанційне оновлення можливе при за наявності «Дія. Підпис» або за зверненням у відділення.Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні, для цього просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані.Очікуємо на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
afythf15
afythf15
10 февраля 2025, 14:19
Елена
Добрый день.
Проясните ситуацию, если я поновляю (меняю) банковскую карту, то в мобильном приложении замена происходит автоматически или нужно вносить номер новой карты самостоятельно?
С уважением.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 14:23
Добрий день!Дякуємо за Ваше питання. При заміні платіжної картки інформація в мобільному застосунку «MyRaif» оновлюється автоматично, додаткових дій з Вашого боку не потрібно.Якщо виникнуть інші питання, ми завжди раді допомогти. Просто напишіть у «Чат» застосунку.З повагою, @RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.1 48.73
USD 41.85 42.22
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.1 48.73
USD 41.85 42.22
Все курсы банка