×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.18 |
USD | 41.8 | 42.3 |
Все курсы банка |
Не раджу витрачати час.
Видурюють у людей персональні данні а потім падають на мороз. Після двадцятої спроби оформити картку та спілкування в режимі листування з проФФессіоналами із служби «підтримки» покинув цю марну ідею. Про що зовсім не жалкую, а навпаки.
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про банк.
Розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ. Ми розуміємо важливість захисту Ваших персональних даних та дотримуємось законодавства України та міжнародних стандартів у цій сфері.
Повністю розуміємо Ваше бажання вирішити питання швидко, не витрачаючи час на походи до відділення. Як для Вас, так і для нас це реально зручно та більш економно за часом та ресурсом.
Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати ситуацію детальніше та допомогти Вам, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Дуже сумнівно
Постійно блокую картки тимчасово щоб уникнути несподіванок.
Сьогодні мав зробити терміновий платіж. Спробував розблокувати картку.Зазвичай це не займає максимально одну хвилину.
Але виникли якісь проблеми в банківських операціях. Причини не пояснили, сказали чекати
Очікування розблокування затягнулося на 2 години.
Певна річ, що платіж не вдалося здійснити, час очікування перевищений
Є думка що напевно прийдеться прощатись з цим банком, через такі неякісні послуги.
Дуже прикро.
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про банк.
Наша система, як і будь-який популярний сервіс, іноді виходить з ладу. На жаль, це зазвичай, відбувається невчасно.
Зазвичай розблокування картки дійсно відбувається доволі швидко, проте іноді виникають ситуації, коли треба зачекати оновлення даних довше. Зазвичай, час очікування займає не більше однієї години.
Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати ситуацію детальніше, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Нові клієнти певно не цікаві
Нам щиро шкода, що у Вас виникли такі складнощі з дзвінком до банку.
Дійсно, якщо Ви телефонуєте не з номеру телефону — робот може запропонувати Вам зателефонувати з фінансового номеру телефону. Але при цьому Ви можете озвучити питання, яке Вас цікавить, та дзвінок буде направлено на оператора. Якщо на момент Вашого дзвінка наявна черга на лінії — потрібно дочекатись вільного оператора.
Ми б хотіли проаналізувати детально Ваш дзвінок, для цього просимо вказати в особистих повідомленнях наступну інформацію:
1. Номер телефону, за яким Ви телефонували (номер банку);
2. Номер телефону, з якого здійснювали дзвінок (Ваш номер);
3. Дата та час дзвінка.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Найгірша підтримка з усіх банків з якими працюю!!! ((((
Аж бісить, щоб отримати допомогу потрібно пройти 10 кругів АДУ!!!
Я так і не отримав допомоги від банку і зараз в мене тільки 1 бажання, ЗМІНИТИ БАНК на адекватний.
2) Також в банку, у відділенні на Рейгана 6 працюють не кваліфіковані, та зовсім не клієнтоорінтовані працівники. Не хочуть виконувати свою роботу, постійно намагаються відшити пошвидше.
Раніше банк задовольняв мої потреби, але зараз точно буду міняти, тому що у моменти коли потрібна допомога — ВИ ЇЇ НЕ ОТРИМАЄТЕ, або щоб отримати вам прийдеться їхати у відділення, і то не факт, що там Вам попадеться нормальний кваліфікований спеціаліст, який буде мати бажання Вам допомогти!!! (я ФОП і працюю з 2008 року, мав справу з багатьма банками України, але сьогодні вперше банк мене так вібисив)
Якщо це читає якась служба банка — зробіть щось з вашим голосовим помічником, щоб можна було вийти на живу людину, а також відправте своїх працівників з Рейгана 6 на підвищення кваліфікації. (працівники які займаються юридичними особами)
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дійсно засмучені, що у Ви отримали саме такі емоції при використанні послуг Банку. На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Наш бот Рея активно вдосконалюється, щоб кожен клієнт зміг швидко вирішити своє питання чи отримати відповідь. Під час дзвінка достатньо озвучити своє пряме питання, а в свою чергу наша Рея наддасть відповідь або переведе до оператора.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним й мав гарний настрій після вирішення питання, та завжди готові допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
У нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.
Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Видача валюти
Дякуємо за відгук, нам надзвичайно це приємно. Ми раді, що Вам сподобався наш сервіс і що Ви скористались послугами Райфу. Комфорт та задоволення наших клієнтів є одним із найважливіших пріоритетів.
Будемо раді бачити Вас і надалі. Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Неадекватный банк
Нам сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо повідомити, Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, як і наші Банки в Україні, неухильно дотримується норм чинного законодавства та постанов НБУ.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати детальніше, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Разорвали договор без причин
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Хочемо зазначити, що рахунок може бути закрито через відсутність операцій тривалий період часу. Та, в разі наявності коштів на рахунку їх можна буде отримати у відділенні Райфу.
У разі неможливості звернутися до чаті підтримки, Ви можете зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0800 500 500 по Україні та для дзвінків із-за кордону +38044 230 9998 (за тарифами оператора), щоб отримати детальну консультацію.
Якщо така можливість відсутня, просимо написати у приватні повідомлення Ваші дані ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Найбільш тормознутий банк, що я зустрічав
І ось я надіслав документи 20.11.2024 і райфайзен тиждень, ПОВНИЙ ТИЖДЕНЬ, порівнює чи перевищують доходи з трьох декларацій, що я надав, мої сумарні витрати. Для порівняння в Приваті мені все розблокували за 1 годину.
Потім з банком дуже складно зв’язатися, бо в старому додатку пише «чат доступен лише в новому додатку», а в новому додатку при натисканні на іконку з навушниками показує екран з номером телефону 0800 500 133 і там немає ніякого способу почати чат. Коли я подзвонив по цьому номеру мені відповів робот і потім я 10 хвилин кричав на цього AI голосового помічника, що мені потрібен фінмоніторінг та оператор, а вона мені пропонувала написати в чат, в який неможливо написати.
Нарешті коли я додзвонився до оператора, оператор не зміг мене навіть з'єднати з відділом який тиждень порівнює два числа. Все, що вона змогла запропонувати — це написати e-mail і знову, напевно, тиждень чекати відповіді.
P. S. Я взагалі збирався з нового року до цього банку свій ФОП переводити, бо в банку тарифи на продаж валюти вигідніші ніж в Приваті — але тепер все, ніколи в житті.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Що стосується робота при дзвінку до банку — ми розуміємо, що ви хочете одразу з’єднуватися з оператором. Ми працюємо над покращенням наших сервісів, і банк прямує в напрямку використання штучного інтелекту для забезпечення максимально швидкого та ефективного вирішення вашого питання. Іноді дійсно стаються ситуації, коли функціонал, як і будь-яка техніка, не працює досконало. Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок та просимо з розумінням ставитися до можливих «недосконалостей», ми аналізуємо кожне побажання та робимо все для вдосконалення роботи сервісу.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані: Ваш ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви дзвонили до банку, дату та час дзвінка.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Самовільно відкрили карту.
Звісно карту я одразу закрив через додаток.
Я нікому не раджу відкривати рахунки в цьому банку.
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Райф.
Дійсно, в рамках пакету «Райфкартка», «Райфкартка +» Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв. В такому випадку, Банк направляє повідомлення Клієнту про випуск такої картки до рахунку.
Картка Visa Fishka дає можливість використовувати програму лояльності у мережі «ОККО» та їх партнерах. Ви можете отримувати балами таку кількість бонусів: ✔️за бензин і дизель 1 грн/л балами; ✔️за газ 0, 50 грн /л балами; ✔️за покупки смаколиків в магазинах та кафе на АЗС ОККО 5% від суми покупки балами.
Якщо ж картка для Вас неактуальна — її закриття можливе за запитом до чату застосунків або за дзвінком за номером 0 800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Преступная халатность при аресте и блокировке счетов
Таким образом, по иполнительному производству идет арест на 41 тысячу гривен. Через три года по тому же исполнительному производству идет пересмотр и госисполнитель ПЕРЕПОДТВЕРЖДАЕТ арест наложенный его же службой три года ранее.
Халатность руководителя отдела арестов Банка Аваль в Киеве на Алмазова 4а, позволяет ему фривольно интерпретировать положения Постановы Правления НБУ № 163 и извращенно толковать конкретно положение статьи 79 данного положения, которое гласит, что «протягом операційного дня інших документів про арешт коштів виконує їх у порядку надходження згідно» и задваивать и затраивать одну и ту же сумму ареста по одному и тому же производству. В преступном сговоре с его подчиненными неоднократные обращения (по телефону и лично на отделение) относительно банковской ошибки наталкиваются на откровенное хамство, грубость и обвинения в непонимании Постановы 163 НБУ.
Также по непонятным причинам Банк достает из своего архива устаревшие постанови про арест, по которым уже были наложены аресты этим же банком несколько лет назад и снова налагает двойной/тройной арест по документам, который банк получил несколько лет назад (НЕ в течение опердня) и по которым этот же банк УЖЕ несколько лет назад наложил арест, который не был отменён.
Общение с сотрудником отдела арестов Оленой вновь наталкивается на хамское и беспрецедентно грубую с ней коммуникацию, которая упрямо обвиняет, что все вокруг *** , включая другие банки, которые не нарушают законодательства и не накладывают двойные аресты по одному и тому же производству и упрямо закрывает всем рот. что банк учитывает полученные постановы исполнителей в порядке поступления и они не обязаны эти бумаги подвязывать к конкретным производствам. По словам Олены, если Райфайзен получит 5 постанов исполнителя по одному и тому же производству по наложению ареста на одну и ту же сумму банк заблокирует не 40 тысяч, а 200 тысяч ваших кровных денег и это Ваша головная боль, почему исполнитель прислал пять одинаковых постанов по одному производству (а такое — частая практика из-за текучести кадров у госисполнителей).
Таким образом, преступная халатность и некомпетентность Руководителя отдела арестов и её сотрудников по фривольному толкованию Постановы НБУ 163, выемке из банковского архива старых постанов, по которым банк уже наложил арест и новое накладывание арестов по этим старым постановом не просто в суровые времена лишает многолетних клиентов банка их личных (не арестованных госисполнителями) средств на годы вперёд, но и бросает огромную тень на всё Правление банка, Набсовет и лично на Предправления Писарука, который не ведает, что творит его подчиненный в лице Руководителя арестов и Руководителя Юротдела, который не может вразумить руководителя отдела арестов, правильно растолковав Постановы НБУ и связанные с ними прочие законодательные акты.
Верж невежества и некомпетентности со стороны РБА.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України, Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого провадження від виконавчої служби. Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту. Деталі арешту і контакти виконавця є на сайті Міністерства юстиції України «Єдиний реєстр боржників» https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Райф та всі співробітники Банку сумлінно дотримуються чинного законодавства. Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв’язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)
Блокування картки, не чітка інформація та послідовність дій для вирішення ситуації від спеціалістів
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін. Спосіб надання документів (дистанційно чи у відділенні) залежить від конкретної ситуації.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
RAIF — БАНК ОТМЫВАНИЯ СРЕДСТВ
Неочікуваний для нас відгук. Хочемо запевнити, що Райф, як інші Банки в Україні неухильно дотримується норм чинного законодавства та постанов НБУ. Будь-які протиправні дії не можливі, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Якщо у Вас наявні обґрунтовані докази, будемо вдячні за надання інформації у приватні повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Жахливий банк
Нам дуже прикро, що у Вас склалось саме таке враження, щодо роботи Райфу.
Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів.
Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, які інші Банки в Україні неухильно дотримується норм чинного законодавства.
Ми завжди готові допомогти кожному клієнту, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду, для перевірки.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Кешбек рівня рафік
Нам надзвичайно прикро, що Вам не вдалось скористатись даною послугою та отримати кешбек за бажаний товар, особливо коли Ви розраховували на цю вигоду.
Зазначимо, що кешбек нараховується по категорії « Розваги» — 20% з МСС: 5733, 5735, 7221, 7333, 7395, 7932, 7933, 7996, 7998, 7999. Нарахування залежить саме від спеціального коду, за яким торговець проводить ту чи іншу оплату. При проведенні покупки в системі відображається цей код, і якщо він співпадає з тими, що діють для кешбеку — кешбек нараховується.
Хочемо проаналізувати ситуацію, яка виникла, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Закриття рахунків
Зінаємось, дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком.
Ми хочемо розібратися в цьому питанні та допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону), а також адресу відділення, до якого звертались. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Заблокували карти пенсіонера
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку в цілому. Маємо запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов здійсюється блокування рахунків та обмеження видаткових операції по ним. Після надання актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Розуміємо, що ситуація є неприємною та ми хочемо розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Підтримка на рівні нуля. Обман та брехня.
2.Мені наступний оператор повідомляв, що закриття рахунку займає 5 робочих днів
3.Після наступної комунікації попросив залишити скаргу, та на наступний день мені оператор контролю якості передзвонила та вияснилось, що — використання коштів неможливе, також довідка ок-5 не підійде, оскільки кошти на рахунок, що надходили — це не зарплатня, скріншоти продажів з олх — не підійдуть, оскільки я не ФОП, та не оподатковую ці продажі, також закриття рахунків займає 10 робочих днів, після щодо ще потрібно очікувати переведення/зняття коштів протягом деякого часу, про який точно не знати. + отримав пропущений після цього дзвінка, одразу передзвонив, та попросив, щоб співробітник контролю якості мені передзвонив, мені сказали окей — та дзвінка не поступило.
4.Через 5 годин перетелефонував на лінію та повторно запросив дзвінок від співробітника який до мене дзвонив, та домовились, що мені перетелефонують завтра.
У зв’язку з некомпетентністю співробітника я не можу вивести свої кошти, також документи які я можу надати — вони не підійдуть та обов’язково потрібно відкривати фоп. Внаслідок чого буде прохання до банку або вивести кошти протягом цього тижня та потім закривати рахунки згідно регламенту, або надати мені можливість зробити переказ з свого рахунку на інший, щоб їх вивести. Відділення вибрав просто так, спілкувався завжди по телефону, окрім цього до цих транзакцій раніше завжди користувався банком, отримував на нього кошти, купував валюту та перекидував на інший банк і все було окей.
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з нами. Розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани.
Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Термін закриття рахунку відбувається до 5 робочих днів але може бути і довше.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Технічні складнощі
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Наразі дійсно ми маємо технічні складнощі з опрацюванням операцій. Погоджуємось, що приємного мало і це може вплинути як на Ваші плани, так і на настрій. Про проблему знаємо, намагаємось пришвидшити вирішення.
«Райффайзен Онлайн», як і будь-який популярний сервіс, іноді може постраждати від раптового збільшення навантаження. На жаль, це зазвичай, відбувається невчасно.
Над вирішенням проблеми працюють наші кращі спеціалісти та докладають всіх зусиль, щоб вже найближчим часом кошти були доступні для користування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Кредитна картка «100 днів»
Вирішив 13.11.2024 скористатися можливістю і оформити кредитку у відділенні яке поряд.
Дуже чемна співробітниця відділення поксерила доки, заповнили усілякі анкетки, все підписали, тощо. Сказала що відправить дані на погодження і треба буде чекати на дзвінок з банку для ще якихось уточнень, а потім буде рішення.
Пройшло 24 години, і нічого (!)
Телефоную оператору в банк. І він мені каже що ніяких моїх даних з відділенні для оформлення кредитки не отримували тому він їх не бачить (!).
Домовились що розберуться в ситуації.
Потім я не помітив і пропустив пару дзвінків з банку (бо робочий час та робота). І перетелефонував сам, на що отримав відповіть що треба таки чекати на ЇХ дзвінок (!)
Ну такий собі процесс.
Сьогодні 15.11.2024 у 9:04 прийшла sms що у видачі кредитної картки, — відмовлено (!)
Звісно банк не повідомить причину.
Тому скарга не тількит про результат, а і про організацію всього процесу.
А він: ПОВІЛЬНИЙ, дивний, НЕ зрозумілий, НЕ прозорий та НЕ ЗРУЧНИЙ для клієнта.
P. S.
Не знаю що там з моїм кредитним рейтингом.
Так, маю кредитки в інших банках і користуюсь ними.
Не мав і не маю якихось прострочених заборгованностей взагалі.
Іншу інформацію дивіться в моїй анкеті що у вас вже є.
Поздоровляю ви втратили нормального клієнта.
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Ми розроблюємо для наших клієнтів вигідні пропозиції та залюбки інформуємо про це. Розуміємо, що ця ситуація принесла Вам певні незручності, але пропозиція, щодо кредитних продуктів попередньо погоджена. Остаточне рішення приймається вже після подачі заявки, дійсно процес може займати певний час.
Хочемо зазначити, що враховуються такі критерії, як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія.
При цьому, Ви можете повторно подати запит на оформлення кредитного продукту через 30 днів.
Не хотіли б залишатися осторонь, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та врахувати інформацію описану у Вашому відгуці.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення. Сподіваємось на розуміння.
Комментарии (6)
Повна не компетенція співробітників банку
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)