Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про компанію — 264

1/5
Zahorodnii2023-11-30 14:48:36
На жаль, приєднуюся до негативних відгуків! 16.08.2023р — дтп, заява на страхове відшкодування 28.08.2023р — термін у виплаті страхового відшкодування — 26.11.2023р. Обіцяли виплати до терміну Кошти не бачу досі (). Якісного зворотного зв'язку кредо не надає — тільки відхиляє виклик або взагалі достроково завершує виклик. Дану страхову компанію рекомендувати не можу.
На даний момент захист прав споживача — через мтсбу і нбу (регуляторів ск України).
При негативному сценарії захист прав споживача буде відстояний через суд…
п.с. — буду надсилати оновлення по справі в коментарях
1/5
Alina1111112023-11-09 18:23:40
Номер справи 3010918

17.07.2023 потрапила в ДТП, винуватець якої був застрахований в страховій компанії «Кредо». На місце пригоди була викликана поліція. 28.07.2023 після проведеного незалежного оцінювання збитків заяву було надіслано страховій компанії «Кредо». Також, їм надсилалась постанова суду, яким було визнано винним клієнта цієї компанії.
Вже пройшло більше 90 днів, а виплати й досі немає! Я неодноразово зверталась на гарячу лінію, які не володіють жодною інформацією щодо стану розгляду справ! Також мною були надіслані листи на імʼя керівника СК «Кредо» на електронну пошту та засобами поштового звʼязку, жодної відповіді не було отримано!
Оминайте цю страхову компанію десятою дорогою!
1/5
novik11112023-09-04 17:04:24
Доброго дня, номер справи 3009601⁩ мені виплатили за авто, в такому стані як на фото, СК КРЕДО всього 52 тісячі. Хотіл поцікавитись як Ви дійшли до такої суми на виплату? Я пробував з'ясувати це питання на телефоні гарячої лінії 0800500206, там мені повідомили що інформацією не володіють телефонуйте за цим номером +380675234090. На останньому номеру трубку не беруть, впродовж місяця та телефонував в робочі часи як мені вказали до 15:00 кожного робочого дня, на вайбер теж не відповідають! Телефонував знов на гарячу лінію, мені повідомили что зі мною впродовж п'яти робочих днів зв'яжуються і так вже два місяці, я не знаю куди писати дзвонити вже, МТСБУ та НБУ допомогти мені теж ні чим не можуть, відписують що можу звернутись до суду. Супер, дякую всім що мені допомогли, ми живемо напевно не в правовій державі, та таких як я громодянів захистити не можуть! Прошу мені зателефонувати та владнати це питання, дякую!
1/5
773777372023-06-27 14:21:16
ДТП було 29.01.2022. Оформляли Європротокол. До сьогоднішнього дня відшкодування не отримали!!! У відділ регулювання дозвонитись не можливо!
№ справи 3003874
5/5
aleks33342023-05-10 16:03:37
13.02.2023 было дтп.Водитель сразу признал свою вину, составлен европротакол.Неделю со мной никто не связывался, для оценки ущерба.После моих звонков в страховую наконец-то связался оценщик.Был сделан осмотр, сумму ущерба не озвучивали.Виновник на следующий день выплатил франшизу 3200.И на этом все.Машина слава Богу осталась на ходу.На сто насчитали около 13000.За свой счет ремонты не проводил.С периодами в неделю две позванивал в страховую, узнать сумму ущерба.Ответ как и всем, письмо на имя директора.Звонки также производил на номер с которого звонили за оценку авто, там говорили что с вами свяжутся.Думал что придется ремонтировать самому.И вот 09.05.2023 СМС с банка счет пополнен на 21153гр.Не знаю почему так, может мне повезло в этот раз.Страховой доволен Все на высшем уровне.
1/5
EvgGeyer2023-03-16 19:54:13
100 000 гривен. Именно столько стоила бы операция и все сопутствующие расходы. И именно эти деньги пошли бы на операцию моей 82-летней бабушки. Но страховая компания КРЕДО (ХРЕДО, с буквой Х) решило не выплачивать даже часть этой суммы. Почему? По велению левой пятки! Потому что так захотели. Потому что могут себе позволить. Потому что для них эти деньги намного ценнее здоровья и полноценной жизни какой-то старушки.

Моя бабушка теперь вынуждена лежать и (простите) испражняться под себя вместо того, чтобы полноценно ходить, обслуживать себя, гулять по улице и вдыхать прекрасный весенний воздух! Проживать жизнь, которую она теперь вряд ли увидит из-за мелочных людишек из ХРЕДО, которым религия запрещает сделать правильный посток.

Бабушка многие годы делала взносы в пузырь ХРЕДО, каждый месяц выделяя из своей страховки по 100 гривен. И это вместо того, чтобы купить себе что-нибудь вкусненькое, побаловать себя и своих родных. Чтобы потом вместо выплаты получить… «Извините, но по правилам вы не можете претендовать на эту выплату».

И спасибо огромное ПРИВАТБАНКУ за такую «качественную» услугу. С сегодняшнего дня я и вся моя семья разрываем договор по этой… заманухе.

И всем нашим семейством желаем вам оказаться в той же ситуации… без возможности как-то её решить.
1/5
Aferistu2023-01-10 08:49:53
Відбулось дтп. Винуватець дорожньоі пригоди клієнт компаніі кредо. Оформили європротокол. Телефоную на гарячу лінію компаніі. дають телефон мененджера. Трубку мененджер не бере. Вже пройшло 3 місяці ніхто нічого не виплатив. На гарячі й лініі кажуть, що нічого не знають, і нічого зробити не можуть. Аферисти.
1/5
nagul2022-08-13 11:13:33
Потратив на ремонт 1500 дол. Компенсувати через 8 місяців 4 тис. Грн
1/5
lischuksv2022-08-02 17:41:16
12.01.2022 потрапив в ДТП номер справи 3003313, цілий місяць чекав експерта, хоча він мав приїхати протягом 10ти днів. Сьогодні 02.08.2022 виплат по страхуванню так і немає і зрозумів, що чекати ще довго прийдеться. Звоню через день на гарячу лінію, там говорять що чекайте на дзвінок вже сім місяців. Буду йти до адвоката, тому що ніякої реакції немає. Самотужки за свої кошти роблю авто, а вже не робити його а ні жити за що немає.
1/5
OlgaRepkina2022-07-15 17:00:18
Справа 3005327
Дтп сталося 30.05.2022, власник Таврії задів бампер моєї автівки Suzuki. Вину признав, європротокол склали. Знала б, що така страхова — одразу викликала б поліцію.
03.06.2022 приїхав експерт, оглянув авто, записав все, сказав через 14 днів зателефонувати в страхову винуватця, вони скажуть суму виплати. Копії протоколу, що ним заповнявся я, між іншим, не отримала. Наразі вже 15 липня. Страхова кормить обіцянками та шле писати листи їм на пошту (пишу кожен день) та чекати 30 днів щоб лист розглянули. Дівчата на кол-центрі хамлять, добитися від них хоч чогось — неможливо, «у нас це не висвічується», «звоніть хоч кожен день, ми не знаємо» і так далі. Прочитавши відгуки вже зрозуміла, що про виплату навіть думати не варто.
Оцінка страховій: -1000/10