Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про компанію

Страхова компанія «Кредо» заснована 24 червня 1992 і відноситься до числа тих компаній, хто першим починав освоювати страховий ринок України.

Головний офіс:69068, м. Запоріжжя, пр-т Моторобудівників, 34 (години роботи: Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний)
Графік роботи:

Відгуки про компанію — 281

1/5
Maria20142024-08-18 22:57:38
ДТП трапилось більше двох місяців тому! Всі документи і заяви були надані страховій! Експерт був через 4 дні. На електронну пошту страхової відправлені необхідні заяви, всі документи, а також заява на отримання розрахунку страхового відшкодування та заява на виплату страхового відшкодування. Відправлено на 2 електронні пошти (згідно вказівок гарячої лінії страхової) — credo@credo.zp.ua, credodtp@credo.zp.ua. Представники страхової компанії зі мною, як потерпілою, не зв’язувалися. Страхова відповідає лише на гарячій лінії: 0800500301, але там нічого не знають та говорять, що в базі не має ніякої інформації, зазначають, що передають інформацію!!! Але кому передають, невідомо! Результат 0!!! Я вже знаю по імені кожного оператора та їх робочий номер. Також, як і всім, дали, мабуть, не функціонуючий номер телефону менеджерів 0675234090! Але за цим номером не відповідають НІКОЛИ!!! Цілий день телефонували! Справа № 3015844
1/5
veravorzheva2024-08-13 12:01:54
ДТП трапилось 20.06. 2024 по номеру гарячої лінії все зафіксували в цей же день! Номер страхового випадку № 3015880.
Всі документи і заяви були надані 21.06.2024 на електрону адресу credo@credo.zp.ua та bvn_ocenka@ukr.net (Експертна компанія BVN EV GROUP з приводу огляду пошкодженного авто.
У зв'язку с тим, що чіткой відповіді на питання «Коли буде огляд авто?» мені не дали, мною був найнятий незалежний експерт. Про що було повідомлено СК Кредо, винуватця та експерта від страхової. Дату та час, прізвище експерта, місце де проводитиметься огляд було вказвно в листі, котрий 24,06,2024 було відправлено, як на електроні адреси, так і поштою з повідомленням о врученні та описом.
Експерти провели огляд пошкодженого авто 27.06.2024. З того часу жодгої інформації від СК Кредо та їх експерта я не отримувала, хоча постійно намагалася з ними зв'язатися, залишала повідомлення на гарячої лінії для зв'зку зі мною.
18.07.2024 — був суд по ДТП
31.07 2024 року була відправлена копія постанови суду та вистовки незалежної експкртизи на електрону адресу credo@credo.zp.ua
А вже 01,08,2024 — копія постанови суду та копія експертизи були відправлені поштою з повідомленням о вручені та з описом на юредичну адресу СК«Кредо» м.Запоріжжя.

Зі мною ніхто зі страхової компанії не звʼязувався, відповідають лише на гарячій лінії: 0800500301 но там вони нічого не знають, постійно говорять що в опрацюванні і постійно передають інформацію не зрозуміло кому результату 0
На гарячій лінії надали номер телефону менеджерів, 0675234090, по ньому не відповідають ні коли, скільки б разів не телефонувала.
07,08,2024 — Відправила Лист-Заяву з проханням надати інформацію стосовно суми та термінів виплати грошового відшкодування на електрону адресу Кредо. Тиша!!!
Телефоні дзвінки та заявки щоб перетелефонували залишаються без відповіді.
Єдиний міський номер, який вдалося знайти 0567199046 один раз по якому менеджер Володимир взяв трубку, прийняв заявку на зворотній зв'язок, теж більше не відповідає.
Прошу розібратися та надати інформацію стосовно ситуації. Справа 3015880 від 20.06.2024 р.
1/5
сергей2024-08-05 12:47:50
Прошу розiбратися у роботi CК«Кредо» та його партнеру СК«IНГОСТРАХ», а саме у навмисному затриманнi вiдповiдi на наторiальний запит з приводу страхового випадку Коноваленко В.М., що призводить до затримання подальших нотарiальних дiй (я мешкаю у м. Запорiжжi ....40км вiд лiнii бойових дiй).
До СК«Кредо»було направленно нотарiусом: перший лист вiд 04,06.24, другий лист та електронне зверненя вiд 26.07.24 надiслане о 16,39годинi на адресу inscompanydoc@gmail.com (для прискорення надання вiдповiдi).
Пiсля багаторазових дзвiнкiв 05.08.2024р на тел 0 (5671) 9 90 46 (загальний та единий), мною було отриманно призвiще страхового експерта, яка веде цю справу, а саме Божко Iрина, яка повiдомила, що 02.08.2024 до страховоi надiшлов лист (йшов 1,5 мiсяця), а Електронний запит вiд 26.07.24 ЩЕ НЕ НЕДIЙШОВ???? Також експерт не змогла внятно вiдповiсти коли очикувати вiдповiдь… один мiсяць, чи два, чи три… лист з м.Днiро до м.Запорiжжя iде 10днiв (це для справки)
Бажаю отримати вiдповiдi:
1питання — коли очiкувати вiдповiдь на запит( бажано на електроний запит для пришвидшення дii)…
2 питання- щодо iндескацii суми страховоi виплати, так як запити на виплату почали надаватися мною, ще з 10.08.21р -№ 2026620, 25.10.21р- №2040091, 07.12.21р-№2046105 через Приват банк та продовжились 14.05.2024р -№128946088, на якi надавались постiйнi перепони зi cторони Привату та страховоi, i тiльки пiсля звернення до Вас справа зрушила з мiсця на один крок.З травня 2024р коли я дiзналась, що виплата нарахована, я Не можу добитися цього листа для натарiуса(можете перевiрити телефон страховоi, дзвоню кожен понедiлок та постiйно отримиваю уселяку вiдмову.
Прошу поспрiяти ускоренню вирiшення цiеi справи (надання вiдповiдi), взявши до уваги де я мешкаю, у який час ми живемо i що життя- це мить.Що треба поважати своiх клiентiв та iх родини, якi опинились у такiй ситуацii( мiй батько помер вiд отриманних травм, хоча дуже любив ЖИТТЯ… i жив ще б довго якби не ця трагедiя).
Заздалегiдь Вам вдячна,,,,
3/5
Oleg55552024-07-30 23:30:04
Дтп 19.04.2024.
Зафіксували, оформили європротокол. 24.04 після огляду експертом були подані всі документи. За 90 днів відповіді були тільки на гарячій лінії і ті без конкретики та цифр. За номером який надали на гарячій лінії жодного разу відповіді не було, на електронну пошту також. У передбачений законодавством 90 денний термін виплати не було. На 92ий день мною була подана скарга до МТСБУ, через 5 днів выплата була нарахована. Але! Розрахунків ніяких я так і не отримав, що по якій ціні рахувалося мені не відомо. В цілому сума покрила витрати на ремонт, але це за рахунок того що деякі деталі купувалися б/в.
1/5
ElizavetaLiza2024-07-19 13:32:45
ДТП трапилось 30.05. 2024 по номеру гарячої лінії все зафіксували в цей же день!
Всі документи і заяви були надані 31.05.2024
Експерт був 3.06.2024 їздили на сто щоб він міг оцінити і пофотографувати всі пошкодження
20.06 був суд по ДТП
5.07 була надана копія постанови суда
5.07 написаний лист на електрону адресу credo@credo.zp.ua
Зі мною ніхто з страхової компанії не звʼязувався, відповідають лише на гарячій лінії: 0800500301 но там вони нічого не знають, постійно говорять що в опрацюванні і постійно передають інформацію не зрозуміло кому результату 0
На гарячій лінії на дали номер телефону менеджерів 0675234090 по ньому не відповідають ні коли, скільки б разів не телефонувати но декілька разів потрапляла на режим очікування ( комусь вони все-таки відповідають) за сьогодні набрала 89 разів перший виклик 11:26 останній виклик 13:22 очікувала від першого до останнього гудка! Це все по номеру 0675234090 який надали на гарячій лінії номер менеджерів які нададуть інформацію
Справа № 3015634
3/5
ZloyVlad2024-06-12 05:15:50
ДТП произошло 17.03.24, в мою стоячую машину въехал клиент этой страховой. Вызвал полицию, все составили и пофоткали. После этого я сообщил в Кредо о дтп, и отравил по email весь список документов, который они назвали.
Дней через 8-10 позвонил эксперт, договорились о встрече, он все пофоткал, описал повреждения и все, сказал экспертизу с оценкой отправит страховой сам. Недели через 2, начал звонить в страховую, чтобы узнать что насчитал там тот эксперт. Дозвонился на третий день, так как трубку не берут вообще. Сказали ещё нет экспертной оценки, я слава богу не удалил номер этого эксперта, звоню ему он мне говорит, да ещё не успел посчитать. После этого ещё 2 недели я названивал эксперту. После того как он посчитал, начал звонить в страховую, по 10 раз на день, сказали сумма есть, ожидайте выплаты. Короче звонил им миллион раз, трубку взяли раз 5 всего, но все выплатили, и даже больше чем я потратил на ремонт, правда на 83-й день после подачи заявления.

Поэтому набирайтесь терпения, страховая конечно ужасная, но выплачивает все.
Справа 3014725.
1/5
Ekzott2024-06-01 16:13:31
Сталася страхова подія по договору «Захист на кожен день», оформленному через Приват банк. Перелом нижньої щелепи в 3-х місцях. Подав всі документи з лікарні, ренгени і навіть вислав їм на пошту відео з КТ, де чітко показані всі місця переломів. За цю травму я мав отримати 10% від договору, тобто 5000 грн. Натомість отримав виплату через 4 тижні 2500 грн. Звоню в компанію, де мені кажуть, що в діагнозі нема слів «потрійний перелом». Хоча в діагнозі сказано, що «перелом в області вироскових відростків та в районі нижніх передніх зубів». Плюс рентгени і КТ це підтверджують. Коротше кажучи, це просто треш, а не компанія. Нікому не раджу з нею зв'язуватися.
1/5
Kirik28032024-05-08 16:40:42
Попал в аварию, я пострадавшая сторона. Оценили ущерб дешевле на 6 тысяч, учитывая что ремонт производился мной лично. На телефонные звонки не отвечают, всячески игнорируют. Коллектив подобран идеально отмороженный. Крайне не рекомендую данную компанию, т.к. у вас могут возникнуть больше неприятности если вы попадете на серьезных людей. Страховая выплата производиться не ранее чем через 90 дней. В аварию попал в конце января, сейчас середина мая денег все еще нет.
1/5
Sahocs2024-04-12 12:05:08
Развод чистой воды!!🥰 Страховка здоррвья на каждый день, отправить документы должен сам, в банке который сам и навязал страховку не чем помочь не могут, сделали МРТ 450 снимков начинае отсылать спрашивают что ето? Надо родиться шоб знать какие снимки нужны??? Не рекомендую!!!
3/5
Oleksandr12052024-04-10 15:55:51
Аварія сталась 10.11 виплатили компенсацію більшу, ніж було потрачено на ремонт. Але для цього додзвонювались по 83 рази, щоб натрапити і підняли слухавку, і так декілька днів. Отже, не можу написати негативного відгуку, оскільки виплата прийшла, але із запізненням, і потрібно бути дуже настирним. Всім бажаю успіхів, і не потрапляти в аварії. Номер справи 3012829