Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Відгуки про компанію — 70

1/5
MarynaZhurba2025-06-11 14:17:56
Оформлена медична страховка пакет « Преміум» для мене та дитини. Другий день телефоную, залишаю запит на медичне страхування для виїзду за кордон, яке передбачене умовами договору, заявку у мене приймають і обіцяють, що відповідний відділ перетелефонує і НІЧОГО. Так не працюють!!! З іншими страховими компанія такого у мене не було, а «Перша страхова» точно, що перша з таким жахливим зворотнім зв'язком. Адміністратор, можете переглянути історію дзвінків :) Поліс 047993.
1/5
Katid2025-06-08 13:26:35
Страхова компанія, згідно з умовами договору, має гарантувати, обстеження при підозрі на анемію, так як були суттєві крововтрати, зафіксовані лікарем. По факту маю, погіршення фізичного стану, запаморочення, високий тиск, слабкість, випадіння волосся, через відмову в обстеженні лікар не може встановити точний діагноз та надати відповідне лікування. Це створює реальні ризики для здоров'я. Окремо хочу зазначити неприпустимий стиль комунікації представників страхової компанії: тон розмови був принизливим та агресивним, проблему знецінуювали, звернення ігнорували. Не надали чіткої відповіді, чому умови, які самі ж описують у договорі, не виконуються. Таке ставлення не лише підриває довіру до страхової системи, але й
1/5
kotsug2025-05-23 16:11:42
Мій досвід співпраці зі страховою компанією «Перша» виявився вкрай негативним. Після подання заявки на відшкодування витрат на лікування, компанія затягувала процес розгляду понад місяць, ігноруючи мої звернення та обіцянки зворотного зв'язку. Замість оперативного вирішення ситуації, я стикався з бюрократичними перешкодами та відсутністю чітких відповідей від представників компанії.

Крім того, сервіс клієнтської підтримки залишає бажати кращого. Довгі черги на гарячій лінії, неввічливе ставлення операторів та відсутність ефективного вирішення проблем лише погіршують враження від компанії.
1/5
olega3332025-04-14 09:28:59
СК «Перша» залишила негативне враження через низький рівень обслуговування. Зв'язатися з представниками компанії було майже неможливо, а вирішення питань займало надто багато часу. Відчуття, що клієнт для них — це лише формальність. Не рекомендую.
5/5
KakuMoto2025-03-25 15:24:16
Страхова компанія залишила приємне враження завдяки якісному обслуговуванню співробітників та зручності процедур. Умови зрозумілі та прозорі. Тепер всім буду рекомендувати!
5/5
Дарина2025-01-24 14:57:29
Страхова компанія надає якісні послуги та має зручний процес оформлення страхових полісів, особисто в мене проблем не виникало. Мені сподобалося, що їхні співробітники завжди готові допомогти та відповісти на всі питання.
1/5
Katryak2025-01-07 17:52:01
Мала необережність оформити автострахування у даній «фірмі» онлайн через ПУМБ — була приємна ціна, гарне покриття та франшиза 0. Авто продала до моменту закінчення договору страхування і логічно вже більше місяця хочу повернути свої кошти назад.
Спочатку, коли я хотіла побачити якусь форму заяви на повернення коштів оператор лінії Ярослава вимогливим та примхливим тоном сказала писати заяву в довільній формі, коли я вже більш детально почала розпитувати про наповнення вона «зняла корону» та зневажливо згодилась мені продиктувати зміст листа.
Написала заяву, відправила на офіційну електронну пошту страхової 9 грудня 2024 року.
Жодної відповіді, що моя заява в роботі, НІЧОГО.
Я знову дзвоню на гарячу лінію, мені обіцяють, що комусь передадуть інформацію та зі мною зв'яжуться. НІХТО не передзвонив. І так кілька разів.

Наразі пройшло 30 календарних днів з моменту надсилання заяви, тобто ЗАКОННІ ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ МИНУЛИ!!!
Грошей немає, зворотного зв'язку немає.
Сьогодні якраз з цього питання подзвонила на лінію, оператор Вікторія відповіла зранку, що зі мною зв'яжуться, передзвонила о 17:30 — відповідь послідувала одразу, що звернення щойно взяли в роботу, навіть не перевіривши номер полісу, тобто відверто НАБРЕХАЛИ і ще й сказали що я нецензурно висловлююсь, хоча я навіть не вживала нецензурних слів.

Дуже прошу повернути мої кошти за полісом №221267902 та навчити ваших операторів нормально спілкуватися і не посилати клієнтів!!!

П.с: розривала поліс з ВУСО — взагалі проблем з поверненням коштів не було, питання вирішилось за пару днів.
1/5
55789W2024-12-20 19:00:55
Неввічлива, груба розмова. Скільки користуюсь страховими компаніями, ніде такого не зустрічала. Можливо маєте більше платити персоналу і більше вимог ставити. Таке враженя що не у відому компанію зателефонувала, а до когось додому.
5/5
SheremetA2024-11-18 12:42:04
Завдяки Першій набагато менше стресу отримали від ситуації, ніж могли. Всі витрати були покриті, і сама операція, і супутні ліки. Щиро дякую!
5/5
Melnic792024-10-25 11:55:24
Справді великий вибір продуктів, зручно що можна оформити в одній компанії всі стаховкі які треба. Так і зробив і це справді зручно.