Мінфін - Курси валют України

Встановити
monobank

Кращі депозити monobank в Пирятині

Всі умови розміщення депозитів monobank в Пирятині - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Строк

Що таке «Бонус до депозиту» від Мінфіну?

Це програма від Мінфіну, яка надає вам можливість заробити додатковий бонус до вашого депозиту.

Як отримати бонус:
  1. Заповніть «Заявку на бонус» на нашому сайті згідно з правилами акції.
  2. Розмістіть депозит у вибраному банку.
  3. Підтвердіть розміщення депозиту на сайті.
  4. Отримайте бонус.
*Повна інформація для участі у акції «Бонус від Мінфіна» знаходиться за посиланням https://minfin.com.ua/ua/deposits/conditions/

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Вернули кошти
Kavrolina001, 2024-05-29 10:45:22

У мене був обмежений ліміт на картці, і коли я клала гроші на карту 600 грн, у мене їх не було на картці, і я звернулася в підтримку і мені допомогли і вернули кошти 🥰

 
Відповідь банку
monobank29 мая 2024, 11:21

Дякуємо за відгук!

 
Закрили SEPA
Zenardus, 2024-05-28 17:52:43

Відкрив ФОП рахунок 2 роки назад. В якийсь момент мені, без попередження, відключили реквізити для SEPA переказів.
Написавши в підтримку, мені сказали, що не можуть сказати причини, зіславшись на «політику компанії», і що це все індивідуально. По телефону сказали те саме і я так і не отримав конкретної відповіді, чому для мене SEPA реквізити в один момент стали недоступними. Раджу закривати..

 
Відповідь банку
monobank28 мая 2024, 18:26

Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

 
Безпідставна відмова у наданні послуг
SonyaLubinets1, 2024-05-28 15:27:09

Відкрила рахунок ФОП у євро, та, переглядаючи реквізити рахунку, виявилось, що в мене немає такої опції як СЕП перекази, тільки SWIFT. Написавши в службу підтримки, я отримала байдужу відповідь «Бо так». Зателефонувавши на гарячу лінію, по факту почула таку саму відповідь: «На жаль, в нас немає інформації чому так, це все індивідульно. Що ви можете зробити? Нічого. У вас нема та не буде такої можл..

 
Відповідь банку
monobank28 мая 2024, 18:09

Приносимо вибачення за цю ситуацію
Бачимо, що наразі питання вирішено
Обов\'язково проведемо роботу над помилками