Мінфін - Курси валют України

Встановити
monobank

Кращі депозити monobank в Чопі

Всі умови розміщення депозитів monobank в Чопі - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Строк

Що таке «Бонус до депозиту» від Мінфіну?

Це програма від Мінфіну, яка надає вам можливість заробити додатковий бонус до вашого депозиту.

Як отримати бонус:
  1. Заповніть «Заявку на бонус» на нашому сайті згідно з правилами акції.
  2. Розмістіть депозит у вибраному банку.
  3. Підтвердіть розміщення депозиту на сайті.
  4. Отримайте бонус.
*Повна інформація для участі у акції «Бонус від Мінфіна» знаходиться за посиланням https://minfin.com.ua/ua/deposits/conditions/

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Банковский произвол
0xConcorde, 2024-06-01 16:24:52

Пользовался евровой картой и успешно принимал платежи по SEPA. Внезапно мои деньги перестали поступать. Проверив, обнаружил, что реквизиты для перевода SEPA исчезли. Написал в поддержку, они сообщили, что данный способ платежа больше не доступен для меня. На вопрос «почему» ответили, что не могут указать причину из-за политики банка. Якобы это внутреннее решение системы безопасности на которое они..

 
Відповідь банку
monobank1 июня 2024, 18:20

Розуміємо, що ситуація неприємна
Попросили колег детально все перевірити
Наразі реквізити повинні відображатися в застосунку
Приносимо вибачення за незручності

 
Обман при купівлі полісу ОСЦПВ
Vs47, 2024-06-01 08:41:27

Не погоджуйтесь на пропозиції банку купити поліс ОСЦПВ «наперед». Кешбек на АЗС в такому разі надається впродовж року з ДАТИ КУПІВЛІ полісу, а НЕ з дати ПОЧАТКУ ДІЇ.

 
неплохой банк, но иногда сотрудники творят непонятно что.
burigat, 2024-05-31 02:10:53

Пользуюсь банком 4+лет, в целом всё всегда устраивало, никогда никаких проблем не было. быстрая поддержка, отзывчивые сотрудники, пока не произошло непонятно что…

Мне перевёл знакомый деньги, прошло пару недель, я оплачиваю карточкой — но мои деньги заблокированы. Пишу в поддержку, мне говорят-: на ваш перевод был возвращён отправителем, и вообще на ваш перевод жалоба, мы вынуждены у ..

 
Відповідь банку
monobank31 мая 2024, 12:40

Приносимо вибачення за негативний досвід.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Бачимо, що на поточний момент питання вирішене.
Сподіваємось, що наша співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.