9392.16
Я вважаю, що компанія порушила умови договору, а саме розділ 5 пункт 5.3 ( кредитор зобовʼязаний повідомити позичальника не пізніше 3 днів з моменту винесення простроченої заборгованості)
В мене дата платежу була 13.07 я дізналась про винесення простроченої заборгованості 17.07 ( на четвертий день і дізналась я про це лице коли були невдалі змогли списати в мене з картки кошти )
Я звичайно в цей же день сплатила всю суму заборгованості з усіма % та пенею, але я обурена, що мене про це навіть не повідомили.
Написавши в чат в менеджер телеграм чому ви мене не проінформували? Мені повідомили, що дана компанія не зобовʼязана цього робити і я порушила умови договору.
Написавши у відповідь, що ви також порушили умови договору, а саме розділ 5 (пункт 5.3), адже ви мене навіть не проінформували. Після цього НЕ відповівши на моє питання всі повідомлення були видалені. ( в телеграм є функція видалити повідомлення і у відправника, і у отримувача )
Написавши повторно мені потрібно було знову звʼязатися з іншим менеджером та пояснювати все спочатку, але історія повторювалась як тільки я писала за цей пункт 5.3 і так 5 разів уявляєте !?
Я зрозуміла, що таким чином діалогу не вийде. Я зателефонувала на гарячу лінію там підтвердили, що дійсно вони зобовʼязані інформувати позичальника про винесення на прострочення не пізніше 3 днів такого виникнення.
Задавши питання чому мене не проінформували мені повідомили вам сьогодні дзвонили о 18:56. Я відповідаю, що сьогодні 4 день, а ви зобовʼязані повідомляти не пізніше 3.
Я запитую, чому мене не повідомили протягом 3 днів згідно договору?
Через хвилин 15 коли я поставила дане питання безліч разів мені повідомили вчора (16.07 ) о 10:00 було відправлено повідомлення, я запитую куди саме вона каже я не знаю. Я запитаю то як я можу опиратись на ваші слова якщо, вони не чім не підтверджені? Я переглянула всі повідомлення смс, вайбер, телеграм, електронну адресу ні 1 повідомлення немає.
Після опитування 10 хвилин за це повідомлення мені повідомили, було надіслано воно було саме в смс, але його немає.
Менеджер мені каже, що зараз проблеми зі звʼязком воно могло мені не прийти, але є 1 але
Якщо, в отримувача відсутня мережа то повідомлення приходить отримувачу коли дана мережа зʼявиться тобто, воно не було відправлено.
Ніякого підтвердження, що дане повідомлення відправлено немає.
Коли я запитала чи можуть ваші слова бути підключені мені повідомили НЕ ЗНАЮ.
Ви як гадаєте це нормально?
Я вважаю, що дане порушення було свідомо щоб позичальник сплатив більше % та пені.
Адже якби мене повідомили я б сплатила заборгованість одразу, а не на 4 день після винесення заборгованості на прострочення і переплативши значну суму.
Жах просто.
Некомпетентні фахівці і скоріш за все без економічної та юридичної освіти.
Як вам дали ліцензію не розумію, як з таким хаосом ви успішно проходите аудит теж не розумію.
Вас НБУ вже штрафував, а ви навіть не зробили висновків.