Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ValNa82 2 жовтня 2024, 10:15
Шахраї викрали акаунт в телеграмі і просили кошти скинути на карту Юнекс банку.
Звістно, звістно ж зателефонувати до банки не вдалося.

Знаєте чому «тигри» — тому що там постійно зайнято.

Мене даже не цікавить відповідь банку — що Ви могли написати в телеграм чи вайбер розписати Вашу проблему, очікувати вирішення Вашої проблеми, тому ми для банку важливі всі клієнти)))
Коли в пінсіонера зламують акаунт — він не може окрім як зателефонувати, а не розбиратись в Ваших ботах. Тим більше що це картка шахраїв в Вашому банку відкрита, а не людини яка пострадала від злому акаунта.

Так що майте на увазі…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 3 жовтня 2024, 9:37
Вітаємо!

Перш за все, ми щиро шкодуємо, що Ви стали жертвою шахраїв. Щодо Центру турботи, то він працює цілодобово, а на дзвінки завжди відповідають справжні люди, а не боти чи якісь алгоритми. Проте у періоди підвищеного навантаження або навпаки, в нічний час, коли працює обмежена кількість спеціалістів, дійсно можливі складнощі із швидким з’єднанням з оператором. На жаль, виключити їх неможливо.

Проте. По-перше, в таких випадках спеціаліст перетелефоновує клієнту самостійно. А по-друге, про що ви слушно зауважили, завжди є можливість більш оперативного зв’язку через Viber або Telegram. Тут також відповідають «живі» спеціалісти.

Крім цього, клієнти завжди можуть залишити відгук на сайті – всі звернення ми ретельно аналізуємо та обов’язково надаємо відповідь. А у мобільному застосунку є опція миттєвого блокування картки.

Наостанок зауважимо, що ми, як і багато інших банків, докладаємо чимало зусиль для боротьби з шахрайськими схемами, співпрацюємо з правоохоронцями та беремо активну участь в просвітницьких ініціативах регулятора.

Ще раз наголошуємо: якщо з будь-яких причин не вдається зв’язатися з Центром турботи телефоном, можна скористатися альтернативними каналами комунікацій через Viber або Telegram.
Practice 24 вересня 2024, 22:46
Якщо керівник юридичного управління банку Юнекс не розуміє, що таке банківська гарантія, шукає різницю між заставою та залогом, це — рівень банку!
Юнекс Банк
Відповідь банку
25 вересня 2024, 14:34
Вітаємо!

Ми з вдячністю ставимося до критики, адже це допомагає нам вдосконалюватися. Проте у даному випадку не можемо з вами дискутувати через відверто особистісний характер Вашого звернення, а також брак інформації.
Впевнені, сталося якесь непорозуміння.

Та будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте нам і повідомите про деталі. Це допоможе нам провести ретельний аналіз ситуації. Або просто опишіть подробиці в особистому повідомленні – ми вже надіслали вам запит на особисте спілкування.
Проблема вирішена
Віталій Володимирович 18 вересня 2024, 14:22
Вніс в термінал City 24 купюру 1000 грн. для поповнення своє власної картки на 400 грн, на решту хотів поповнити інтернет але несподівано, мене викинуло з системи.
Звернувся в службу підтримки за номером 0983033434, провисівши хвилин 30 в черзі на лінії отримав відповідь що нічим допомогти не можуть і треба писати в вайбер іншому «спеціалісту» за номером 0958419454.
Написав прохання повернути решту коштів мені на картку.
Отримав відповідь що я в той день коли поповнював картку перевищив добовий ліміт (5000 грн.) на поповнення коштів і тепер, згідно постанови НБУ, підпадаю під фінансовий моніторинг на предмет відмивання доходів отриманих злочинним шляхом або фінансування тероризму!!!
Прочитав закон на який посилався «спеціаліст» нічого не знайшов про ліміт в 5000 грн. і навіть перевищення цього ліміту в мене не було, бо в терміналі технічно неможливо поповнити більше 5000 грн на добу.
Зрозуміло що фінансові організації мають боротись з підозрілими фінансовими операціями але ж не використовувати як привід для того щоб привласнити гроші клієнтів, бо далеко не кожен має можливість витрачати купу часу на повернення не значної суми, тим паче коли, а країні війна.
Вирішив принципово довести справу до кінця, відправив на електронну пошту завірені фото документів, які було вказано «спеціалістом» з вайберу.
Через дві доби не отримавши відповіді знову написав в вайбер, на що мені була відповідь що мені відправлена відповідь 2 дні тому на електронну пошту. На справді лист прийшов лише після того коли я звернувся повторно в вайбер, в листі був перелік документів які треба відправити, нагадую я їх відправив вже 2 дні до цього!!!
На що «спеціаліст» в вайбері написав що фото айді картки їм не підходить, а треба прислати в форматі pdf, ворд або ipg
На моє запитання чому він в попередній розмові не написав я якому форматі треба і чому їм в форматі фото не підходить, він просто проігнорував моє питання.
Нікому не рекомендую користуватися терміналами цієї контори.
В випадку подібному до мого, вам прийдеться згаяти немало часу щоб повернути свої гроші.
А ще якщо у вас не паспорт, а айді то прийдеться ще ЦНАП брати довідку про прописку.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 18 вересня 2024, 18:02
Дійсно ситуація неприємна. Хочемо звернути увагу, що наш банк не відповідає за обслуговування Терміналів City 24.
Ми рекомендуємо звернутися безпосередньо до компанії, яка займається їхнім обслуговуванням, для вирішення питання
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitlana1985 18 вересня 2024, 9:44
Підтримка завжди допоможе вирішити питання онлайн, по телефону. Хоча зараз за кордоном, маю зв’язок з банком.
Юнекс Банк
Відповідь банку
18 вересня 2024, 14:31
Вітаємо! Ваша щирість надихає нас — отримувати такі теплі відгуки справді приємно. Ми щиро вдячні за ваші слова! Обіцяємо продовжувати вдосконалюватися, щоб вам завжди було #простозручно.
Panama1986 16 вересня 2024, 16:42
Хочу висловити глибоку подяку за проявлений професіоналізм, дуже оперативну роботу навіть за такої підозри. Працівники цього фінансового закладу мене здивували та порадували тим, як треба вирішувати запити своїх клієнтів.
З подробиць: у нас в державі нажаль набирає обертів така фінансова махінація, як дропи. Я звільнився з лав ЗСУ і відкрив рахунок в цьому банку.
Було декілька нарахувань від близьких немалі сумами і звісно пильна служба безпеки мене обмежила у використанні рахунку (доречі молодці), але після неклопітних пояснень з мого боку моє питання вирішене в найкоротший термін.
Такого оперативного реагування на звернення я не очікував навіть від любого іншого банку.
Глибока вдячність співробітникам банку, за розумінні і шану до захисників.
Особливу подяку хочу висловити співробітнику відділу підтримки Пенківській Вікторії. Мало таких професіоналів своєї справи з поєднанням бажання допомогти. Низький уклін, Вам!
Наостанок скажу що це перший банк, який викликає повагу не лише з боку фінансових простих і зрозумілих тарифах, а ще коли в ньому працюють неймовірно чудові люди які завжди допоможуть.
Оцінка 6 зірочок. Всім рекомендую.
Слава Україні!
Юнекс Банк
Відповідь банку
16 вересня 2024, 18:41
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи! Ваші теплі слова є великою мотивацією для нас.
Ми щасливі, що наші зусилля та старання помітні, і що наші співробітники отримують заслужене визнання!)
paalomnik 7 вересня 2024, 21:06
2 з 2 разів після звернення в підтримку залишаюсь з відчуттям що банку тупо плювати на своїх клієнтів. Одразу хочу зазначити, що після спілкування з заступником начальника центрального відділення я точно знаю що в банку є адекватні люди але підтримка зводить все нанівець.

Перший раз я стикнувся з підтримкою коли підвʼязував багато старлінків на один акаунт (при цьому проводиться невеличке списання з карти) і в один момент почалися відмови по картці. Знадобилося декілька годин щоб підтримка повідомила, що це спрацювали «механізми безпеки», безпека клієнта це чудово, але чому не можна про це в додатку написати одразу? Старлінк в принципі упереджено ставиться до карток наших банків через бариг тому через декілька відмов картка у них вже була помічена як фрод і виходить що мені потрібна інша картка щоб допривʼязувати всі старлінки на акаунт. Тут на мою думку настає момент де підтримка має працювати максимально посилено але мені пропонують приїхати в Київ для перевипуску картки на відділенні коли я знаходжусь на сході країни, геніальна пропозиція (ніт)! Шляхом перебору питань я нарешті зміг витягти інформацію що виявляється я можу випустити додаткові картки і таким чином питання вирішилося, але для чого тоді взагалі підтримка якщо вони цього навіть не порадили, а навпаки запропонували самий незручний варіант для клієнта і мені довелося додумувати цей варіант самостійно?! Я прийшов з проблемою, мені намагаються цю проблему посилити замість допомогти її вирішити.

Ситуація № 2
Вирішив підвʼязати картку в PayPal, одразу хочу зазначити що купую щось онлайн в інших країнах не перший раз і у мене в акаунті є картки інших банків, в тому числі і перевипущені після 24 лютого 2022 року. Цього разу захотів спробувати кешбек Юнекс. Не зміг верифікувати картку, на всі тразакції для верифікації приходить відмова. Підтримка тільки натикала мене в постанову НБУ № 18 і сказала «операція буде відхилена». Ніякого бажання вирішити проблему клієнта, ми тобі відхилимо, а як вирішити проблему то вже твої проблеми, вже не захотів грати в угадайку, а використав карту іншого банку але вирішив поцікавитися чому так, отримав відповідь «Ми не несемо відповідальність за інші банки. Ми діємо виключно згідно законів України.».

Моє резюме: відділ підтримки не зацікавлений в вирішенні проблем клієнтів. Їх функція — це відписатися по скрипту, іноді навіть без затримок. Будь-які проблеми клієнта де треба підказати або порадити по іншим продуктам банку або функціоналу їх не цікавлять, тут клієнт сам за себе. Бачу великий потенціал банку але таке ставлення зі сторони підтримки дає зрозуміти що в будь-якій проблемній ситуації клієнт залишиться з проблемою сам на сам.
Юнекс Банк
Відповідь банку
10 вересня 2024, 18:10
Ми щиро шкодуємо, що ви опинилися в такій ситуації. І в одній, й в другій. Так, маємо визнати, що можливості нашого застосунку не безмежні. Але такі відгуки важливі для нас, бо допомагають виявляти «вузькі» місця та вдосконалювати його. І ваш кейс також важливий — дякуємо, що поділилися. До речі, те саме можемо сказати й про якість підтримки: кожен відгук, складна ситуація, яку підтримка не змогла вирішити достатньо оперативно та якісно, розглядаються окремо та є «домашньою роботою» для Центру турботи.

Але все ж маємо зазначити, що за вашим зверненням 19.04.2024 наш співробітник оперативно оцінив ваш запит і надав пряме посилання для швидкого оформлення додаткової віртуальної картки без зайвих запитань. Щодо другої ситуації, яку ви описали, дійсно була допущена системна помилка. Під час вашого звернення наш співробітник негайно провів перевірку невдалого виконання операції та повідомив про причину, зазначену нашим операційним центром.

Зараз цей кейс також переданий в роботу: нам важливо, щоб така ситуація більше не повторювалася. Обов'язково повідомимо вам про результати.

Дякуємо за вашу небайдужість та щиро перепрошуємо за клопіт.
sergey057 23 серпня 2024, 19:49
Блоканули, хотя переводил со своих карт и небольшие суммы, обещают проверку делать и по времени никто ничего не знает
Образца заявления (бланка который заполнить) нету, самому нужно писать. Ещё и Дия пидпис прикладывать, в общем геморрой

В других нормальных банках такого нету, когда за 20кгрн блокируют

В общем если нужен геморрой и проблемы милости просим в Юнекс банк, отзывы ниже тому подтверждение.
Юнекс Банк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 18:11
Блокування рахунку не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

Вам потрібно підтвердити Ваш дохід та надати підтверджуючі документи, і питання не в сумі операцій, а в їх суті.

Ми отримали вашу заяву про відсутність таких документів, яка дійсно може сприяти прискоренню перевірки та уникнути затримок. Проте рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fassey 21 серпня 2024, 11:46
Договір розірвали, а гроші не вертають, і ніхто нічого не каже
Юнекс Банк
Відповідь банку
21 серпня 2024, 16:33
Залишки коштів, що знаходяться на Ваших рахунках, будуть перераховані на зазначені реквізити іншого банку, які ви вкажете в заяві. Зв'яжіться з нами в чаті, і ми надамо формат заяви та допоможемо вирішити це питання: https://t.me/UnexBank_support_bot
Проблема вирішена
Кристина Костенко 19 серпня 2024, 17:22
Заблокували картку через перевірку фінмоніторинга! заблокували кошти! 30.07 мені треба було сплатити за кредит в МФО, це не кредитна карта або кредит у банку, А САМЕ МФО з притрушеними відсотками кожен день!
Банк запросив в мене документи про походження коштів по операціям, я все надала заяву-пояснення та довідку з джерел походження коштів завірено все КЕП, однією довідкою я звітувала банку всі надходження по карті з моменту відкриття, банк перевірив все вирішив розірвати ділові відносини! добре ок, я все що від мене потрібно було зробила, оператор відповіла на пошту:

Доброго ранку! Дякую, уже в роботі Чекайте на розірвання ділових відносин і повернення коштів

я додатково написала заяву що потребую терміново розірвати відносини та переказати залишок коштів як можно швидше на мою другу карту в іншому банку, тому що мені треба сплатити за кредит що просторочився через блокування коштів!!! дзвонила кредитору та пояснювала ситуацію, так ці притрушені дзвонили моїй мамі, сестрі, на колишню роботу та принижували мене що я не сплачую за кредит і просять їх за мене сплатити!!! кожень день з 31.07 мені нараховуют підвищений відсоток, всі гроші були на рахунку в цьому банку!!!

кожень день я дзвоню пишу до них, пояснюю свою безвихідну ситуацію, потім вони перевзулися і пишуть мені після того як відповіли что банк вирішив розірвати стосунки, прийняли заяви, очікуйте перерахування коштів і т.п.:

Вітаю! Мене звати Олександр, Юнекс банк.

Ми виконуємо вимоги, передбачені Положенням № 65, що передбачає постійний моніторинг ділових та фінансових операцій клієнта. Ми перевіряємо, чи відповідають ці операції інформації про клієнта в нашому банку, його діяльності та ризику. Це включає заходи належної перевірки (ПЗНП), включаючи джерело коштів, пов’язаних із фінансовими операціями. Основна ідея полягає в тому, що ми, як банк, враховуємо обмеження, встановлені законодавством, і зацікавлені в плідній співпраці з нашими клієнтами. Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.

Однак точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
далі я пишу:

я вже все вам надала!
остаточне рішення банку розірвати ділові відносини, що тут перевіряти?

ДОСИТЬ З МЕНЕ ЗНУЩАТИСЬ! МЕНІ ПОТРІБНО СПЛАТИТИ БОРГ КРЕДИТОРУ!!! Я ВАМ НІЧОГО НЕ ПОВИННА!!! ЦЕ НЕ КОШТИ БАНКА!!!

«Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.»

вже все перевірили!!! що ви мені надаєте? час? ви хоть розумієте суть питання\проблеми? ви нічого не перевіряєте, а тільки утримуєте кошти які повинні були спрямовані на погашення кредиту!!! все вже перевірили!!! ви так дресеруєте клієнтів після того як на ат «юнекс банк» наклали штраф майже на 4000000,00 за те що не перевіряли клієнтів, не робили незалежну фінансову перевірку, я не зацікавлена в плідній праці з вашим банком, в національному банку мені сказали щоб я написала офіційну заяву та дату коли треба розірвати відносини, також заяву що потребую терміново розірвати відносини і перерахувати залишок коштів на потрібну дату! я все зробила!!! поверніть кошти!!! що ви робите, зараз війна, я залишилась без роботи, в мене ще борг в мфо який треба сплачувати, хіба можна доводити так людей??? я прошу терміново переказати залишок коштів!!!

По Вашому рахунку триває перевірка.

Наша перевірка все одно буде тривати. Точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.

ВОНИ В СВОЄМУ РОЗУМІ??
Юнекс Банк
Відповідь банку
21 серпня 2024, 10:04
Банк дійсно може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Адже, діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.

Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.

Вами не було надано достатньої інформації (офіційних документів) для спростування індикаторів підозрілості стосовно конкретних фінансових операцій по рахунку. Тобто документи, надані Вами, не підтверджують проведені операції.

20.08.2024, з урахуванням вимог статті 15 Закону, Банком було відмовлено в обслуговуванні.

Просимо направити заяву на переказ коштів на інший банк в чаті: viber://pa?chatURI=unexbank__bot, адже раніше направлена Вами заява має неякісний формат фото.
Dennn22 2 серпня 2024, 15:31
Якщо не бажаєте щоб на вас повісили виконавче провадження іншої особи та не надали вашу інформацію стороннім особам, то не раджу…
Юнекс Банк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 16:48
Дякуємо за Ваше звернення. Ми детально вивчили питання, і, так, справді сталася надзвичайна та прикра помилка. Ми вже спрямували звернення до відповідних служб та докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше виправити цю прикрість.
Проблема вирішена
Jeka556 25 липня 2024, 13:43
Заблокували гроші на картці. Оператори як папуги одне й те саме пишуть що нічого не знають. А якщо пишуть не шаблонами то хто що хоче та і каже. Нажаль не можно скріншоти прікрепити. Оператор Вікторія каже що немає заяви на закриття взагалі в треба чекати доки банк сам розірве договір (як вони кажуть 45 діб, але вже 50 і нічого не відбулося)

А от Єлізовета ось що каже:, Закриття рахунку без обмежень зазвичай займає до 45 днів. Однак, оскільки ваш рахунок перевіряється фінансовим моніторингом банку, вам потрібно зачекати на завершення цього процесу. Ви вже подали заяви для закриття рахунку, але фінансовий моніторинг не надає точних строків розірвання відносин. Будь ласка, очікуйте лист."

Каже ви вже подали заяву але це не так.

Нікому не раджу зв’язуватись з цим шахрайським банком.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 25 липня 2024, 22:26
Банк, як суб'єкт фінансового моніторингу, зобов'язаний проводити перевірку клієнтів відповідно до вимог законодавства.
Перед обмеженням операцій по рахунку ми надіслали запит на пояснення суті операцій та надання підтверджуючих документів, а також надали повний перелік документів, які можуть підтвердити дохід. На сьогоднішній день ми не отримали жодного підтверджуючого документа, тому обмеження операцій по рахунку не можуть бути зняті.

Ви можете використовувати будь-які офіційні документи, які підтверджують ваш фінансовий стан. З повним переліком документів ви можете ознайомитися за посиланням: https://unexbank.ua/privatnim-osobam/korisni-poslugi/nalezhna-perevirka-kliyenta
Документи можна відправити в чат-бот Банку за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot

Під час проведення належної перевірки закриття рахунку неможливе. Для прийняття остаточного рішення щодо ділових відносин з банком необхідний аналіз джерела походження коштів. Отож, для вирішення питання очікуємо підтвердження ваших операцій.
Проблема вирішена
syd7 23 липня 2024, 12:30
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Винниченка, 25, А-5
відсоткова ставка як у мфо, а не банку, погрожують що повідомлять усім близьким про кредит, навіть людям які померли 10 років тому, звідки беруть данні не зрозуміло, планують телефонувати особам які не давали згоду на обробку їх персональних даних, одним словим жесть
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 23 липня 2024, 19:28
Ми маємо доступні кредити під будь- які потреби. Також маємо гарну пропозицію кредитування, якщо кредитна історія клієнта не досконала. Перед оформленням ми чітко повідомляємо про умови, надаючи достатньо часу для ознайомлення з кредитним договором. Для вашого зручного користування ми розробили калькулятор, який дозволяє оцінити загальну суму кредиту, його річну ставку, щомісячний платіж та інші важливі параметри, і розмістили його перед оформленням кредиту.
Повідомляємо, що при виникненні простроченої заборгованості, згідно діючого законодавства, ми маємо зателефонувати та повідомити про прострочений платіж. Згідно з відповідним законодавством ми маємо право звертатися по телефону до третіх осіб, яких вказали при оформленні кредиту. Проте після проведених перевірок ми готові повідомити, що ми не здійснювали жодних дзвінків. Можливо є прострочені платежі в інших установах і дзвінки надходили від них.
Chupakabra78 16 липня 2024, 10:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська,14
Такої безвідповідальної контори ще не зустрічав. Комісії ЗА ВСЕ!, затримки переказів, постійно потрібно витрачати по пів години для підключення оплати в інтернеті(галочки в додатку немає), заблокували картку, попросили надати відомості про дохід, надав, але їм не підходить, іншим банкам підходять, а вони або шахраї або НЕКОМПЕТЕНТНІ! Написав заяву на розірвання відносин, сказали кошти з картки повернуть на протязі 45 днів, періодично хотів спитати на якому єтапі закриття і о чудо з мого номера телефону підтримка слухавку не бере і на жоден месенджер жодної відповіді, звісно пройшло вже більше 45 днів і сьогодні нарешті дозвонився і в службі підтримки заявляють, що ваша заява фуфло це ми з вами будемо розривати відносини, очікуйте. Це на голову не налазить. Просто свавілля!!! Буду звертатись з цього приводу до суду. Нікому не раджу цю контору якщо не хочете проблем або пригод!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:22
Вітаємо! Нам шкода, що так сталося. Ми готові вирішити цю ситуацію, але для цього нам потрібні деякі дані від Вас. Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли ретельно розглянути Вашу ситуацію та знайти оптимальне рішення. Наш запит вже у Вас в особистих повідомленнях.

Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Danilagomodrila 12 липня 2024, 16:52
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Уже третий месяц идет как мои счета в блокировке без объяснения причины
Звонишь оператором ответ всегда один — мы ничего не знаем ничего не можем вам подсказать
Заблокировали все мои деньги на то время и до сих пор их удерживают у себя
никакой информации не запрашивают и в ответ не дают
просто заблокировали деньги
3 месяца 22 тысячи гривен просто лежит у черт пойми кого
Юнекс Банк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:23
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0trc2w03 12 липня 2024, 10:42
Кілька разів телефонували з банку з пропозицією відкрити карту. Ну ок, виникла потреба в розстрочці, під неї відкрила карту мед. Але це ж повне непорозуміння, малий прелікмагазинів,. та ще і розстрочка максимум лише на рік ((Буду закривати
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:28
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що картка не задовольнила потреби. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших процесів і розширенням партнерської мережі. Наразі у нас є значна кількість партнерів, де ви зможете придбати в розстрочку все, що вам потрібно: від електроніки та гаджетів до продуктів харчування, від послуг перукарні до палива на АЗС.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana Marinyuk 1 липня 2024, 9:44
Не зручно їхати за 10 км в банк, щоб зняти потрібні тобі кошти.
Бажаю банку розширитися і поставити свої банкомати в різних торгових точках міста Кривий Ріг. Дівчата в відділенні ввічливі і чемні, бажаю вам найкращих клієнтів і довголіття. Гарного дня!
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:13
Вітаємо! Зізнаємося, отримувати такі теплі відгуки надзвичайно приємно. Щиро вдячні Вам за ці слова. Та обіцяємо, що й надалі працюватимемо над вдосконаленням та розширенням мережі відділень щоб тобі завжди було #простозручно.
Pixelman95 27 червня 2024, 21:37
В листопаді минулого року заблокували картки, дізнався про це коли на касі магазину не пройшла оплата.
На гарячій лінії сказали що служба безпеки проводить перевірку транзакцій по картам, строки їм не повідомляють.
Через місяць знов звернувся, сказали що передадуть запит і зі мною зв’яжуться.
Подзвонив спеціаліст, сказав що є скарга на платіж, і заява в поліцію.
Я сказав що можу надати будь які підтвердження до платежу, але він не сказав на який платіж скарга, і що нічого від мене не потрібно. Що в мене немає власних коштів на картах, тільки кредитні, що я нічого не втрачаю і краще щоб я закрив рахунок.
Я сказав що рахунок закривати не хочу, хочу розблокувати картки і готовий надати всю необхідну інформацію.
Відповів що тоді чекайте на розслідування службою безпеки.
В квітні написав в чат, що моя карта заблокована вже 5 місяців, що я звертався в поліцію і там сказали що на мене немає ніяких заяв чи справ.
Оператор написав те саме що й в листопаді — триває розслідування службою безпеки банку, строки не повідомляють. Що залишать заявку і зі мною обов’язково зв’яжуться. Пройшло 2 місяці, ніхто не зв’язався.
Повезло що на рахунках немає особистих коштів, але хочеться добитись справедливості і розблокування рахунків.
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:53
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.
virusolog 21 червня 2024, 6:53
Не знаю кому як, а як на мене — банк не дуже гарний.
Додаток обіцяли зробити — не зробили. За те, що оплачував хостинг у Європі та отримував кешбек — картку заблокували на 6 місяців і потім тільки відмовили в обслуговуванні, і то після того як я запитав, а так би мовчали. Тож будьте обережні з оплатами в Європі.

Найгірше те, що карту закрили. Без пояснення причин і без порушень з мого боку.

З криптою не працюю. У гемблінги та азартні ігри не граю. Крім покупок у звичайних магазинах та покупок за кордоном (оплата хостинг послуг), більше нічого не робив. А карту примусово заблокували на 6 міс., а далі якби не питав, то й не відповіли б. І при черговому зверненні на підтримку (1 раз на 2−3 місяці останніх), сказали закрити картку та рахунок. Тому що відмовлено в обслуговуванні.

Поза тим, що при блокуванні не було жодного повідомлення, після запиту на підтримку, там теж не знають за що і як. І відразу повідомили, що у них часто бувають блокування, і це може тривати не один місяць і звертайтеся до них самі, щоб дізнатися, що у вас з картою і вашими грошима на ній. І розблокують вам її або уточнять щось, або викинуть з незрозумілих причин. Оператори зовсім не грамотні, працювати не вміють з клієнтами, якщо вас щось не влаштовує в банку і ви залишаєте їм побажання, зауваження — вас просто ігнорують. Відповідь від оператора дуже тривала і це тільки в робочий час, в нічний або вечірній, можете забути що вам хтось відповість не те що швидко, а й не дуже швидко. А якщо відповість, то питання не вирішить, бо всі питання вирішуються лише з 9 ранку. Косять під Моно та пишуть не тих. підтримка, а «Центр турботи», хоча турботи просто не помічено.

Карта використовувалася лише під кешбек та накопичення на залишок. Всі перекази на карту були з моєї ж карти, тільки іншого банку. Мабуть я їх трохи задовбав запитами, що щось не працює і просто набрид такий клієнт.

Дуже дивно, що клієнтам, які щось купують тільки з к/б і зберігають гроші на карті для заробітку на залишок можуть і відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин.

Хоча за відгуками бачу, що намагаються набрати базу клієнтів, а тих, хто сам прийшов і з ними працював — виганяють.
Юнекс Банк
Відповідь банку
24 червня 2024, 11:30
Дякуємо, що виділили час і поділились своєю ситуацією.
В першу чергу, хочемо відзначити, що у нас дійсно підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Також повідомляємо Вам про те, що Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки Банку у зв’язку з встановленням правомірності платіжної операції.
Згідно з ч. 17 ст. 86 Закону України «Про платіжні послуги» надавач платіжних послуг, що обслуговує неналежного отримувача, для встановлення правомірності платіжної операції у разі опротестування неналежної платіжної операції платником та/або на вимогу надавача платіжних послуг платника зобов’язаний заблокувати кошти в сумі неналежної платіжної операції на рахунку неналежного отримувача на строк до 30 календарних днів.

Додатково зазначаємо, що на період дії блокування будь-який рух коштів по рахунку є неможливим, у т. ч. зняття коштів, безготівковий переказ коштів тощо.
На Ваше ім'я наявний ЄРДР№ **** від 06.12.2023 і саме через це розблокування картки було неможливим.

Щоб бути переконаним, що кримінальне провадження відкрите, потрібно отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, рекомендуємо звернутись із відповідним запитом в органи національної поліції. Також отримати витяг можливо в додатку «Дія», завантажити його можна у розділі Послуги.
Marene 16 червня 2024, 22:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Я думала що це дно, але хтось знизу постукав…і ось це про Юнекс банк!!! огидно все! починаючи з «гарячої лінії» яка ніколи нічого вирішити не може, продовжуючи їхніми менеджерами які сидять в магазинах та луплять в кредитні договори ВСЕ що вас не стосується, та за це все ви ще будете платити!!! ставки облікові просто жах!!!
Читайте уважно, що ці шахраї вам будуть підсовувати в договорах!
Юнекс Банк
Відповідь банку
20 червня 2024, 12:31
Розуміємо, що можливо для вас це виходить дорожче, але детальні умови ми надаємо до оформлення. Завжди надаємо можливість ознайомитись з кредитним договором і чітко показуємо графік платежів.

Сподіваємось, що після нашої взаємодії в чаті всі питання врешті-решт вирішені.

Адже ми детально розібрали, що оформлений Вами ліцензійний договір HELPSERVICE — це юридичний супровід для клієнта на термін 12 місяців з моменту оформлення, який забезпечує підтримку у разі будь-яких подій.
Заява-приєднання (акцепт) до Ліцензійного договору про використання комп’ютерної програми «HELPSERVICE» йде разом з товаром чи послугою, що купується, згідно з рахунком, отриманим від продавця.
У пункті 1.19 Кредитного договору вказано, який саме пакет придбав клієнт. Оформлення програми не є обов’язковим, це рішення клієнта в момент придбання товарів у кредит.
22.08.2023 було підписано КД №*******, що підтверджує Вашу обізнаність з умовами користування.
Проблема вирішена
OLGA26072012 14 червня 2024, 14:02
Добрый день, хочу поделиться своим отзывом о банке, это наверное самый ужасный банк о котором мне пришлось столкнуться, во первых к операторам дозвониться невозможно, отвечают как будто я пришла к ним домой и требую кофе, обещают перезвонить ждём уже часа 2 никто не перезванивает, сама ели дозвонилась, обещали выслать заявление что я погасила кредит досрочно, хотя зачем мне его писать если у меня указан срок закрытия, и обще я позвонила узнать сумму до полного погашения она очень сильно отличалась во первых мне сказали что я должна 3824.02 копейки, а начала с ним спор как так если я все платила каждый месяц, да один месяц не в срок оплатила на то были мои проблемы, ну, а потом псее пообещали переуточтнить сумму до закрытия и она отличалась на 725,43 копейки. НЕ РЕКАМЕНДУЮ С ЭТИМ БАНКОМ ИМЕТЬ КАКИЕ-ТО ЛИБО ДЕЛА!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 18 червня 2024, 14:25
Дякуємо за відгук! Насправді у нас підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Після аналізу розмов і детальної перевірки, ми хочемо повідомити наступне:
Оператор спочатку надав інформацію про більшу суму через те, що згідно з умовами кредитного договору, що набудуть чинності з 17 червня 2024 року, нараховується щомісячна комісія за обслуговування кредиту в розмірі 3,5% від початкової суми кредиту, яка включається до щомісячного платежу.

Однак, коли стало зрозуміло, що ви плануєте сплатити до 17 червня 2024 року, оператор швидко уточнив суму в операційного відділу банку, і, звичайно ж, сума виявилась меншою.

Ми завжди приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і працюємо прозоро.

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.6 46.05
USD 41.1 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.6 46.05
USD 41.1 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Юнекс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.