Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
RoYan 19 листопада 2023, 12:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 29
Пробував оформити он лайн карту Юнекс Смарт. Це жах. Після ідентіфікації через Дію включають додатково свою відео ідентифікацію, яка реально не працює. З 10 проб проскакує 1−2. Який сенс в ній, після ідентифікації через Дію? Но і це ще не все. При оформлені договору, знову помилки, так і пишуть «У нас якась халепа»..
З більше чим 10 спроб ні одна успішно не закінчилась.
А технічна підтримка — ще курям на посміховище. Ні одно звернення не фіксується, база не ведеться. При наступному зверненні підтримка не знає про попереднє.
Більш того, 3 роки тому розпрощався з ними, написавши заяву про закриття ВСІХ рахунків.
Зараз бачу, що валютні рахунки НЕ закриті!
Як це так, вельми не шановні?
Банк Н Е РЕКОМЕНДУЮ
kib29 13 листопада 2023, 9:16
Заповнив форму на кредит. Спочатку одобрили, а потім відмовили. Типу в перший раз помилкову відповідь надали. Ваші помилки залишають відповідне враження і відсутність бажання співпрацювати з вами надалі.
Klostry 8 листопада 2023, 17:36
Звернулися до чату підтримки! щодо особливостей нарахування кешбеку по картці ще у 20-х числах вересня 2023 року. Лише зараз на початку листопада у чаті повідомили інформацію (більш-менш пояснивши, з наданням посилання на сайт.', мол «самі шукайте, що вас там цікавить»).
А головне — вказуючи на законодавство, повідомляють про те, що звернення можуть розглядати 30 діб!!!))
Ну правильно ж! З 20.09.2023 до 08.11.2023 пройшло ж лише 29 днів))))
І це підтримка онлайн!)))
Проте, зважаючи на відсутність відповідей самого банку на коментарі клієнтів, поширені на цьому сайті, здається їм взагалі байдуже на свою репутацію.
Osawa 31 жовтня 2023, 10:39
Хочу попередити бажаючих оформити платіжну картку «UNEX SMART» онлайн.Якщо вам надалі буде потрібно випустити пластикову картку аналогічно даним віртуальної то так не буде.Банк запропонує вам оформити Додаткову Картку за іншим номером та пін-кодом відповідно. Оплата згідно з тарифом і на цей час коштує 200 гр. Тобто замість однієї картки у вас буде дві за різним номером, а мене це не влаштовує.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wovk 30 жовтня 2023, 17:22
Якісь неадекватні комісії, якщо чесно. Раніше такого не було і співпраця з юнексом не була такою дорогою!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія UA 20 жовтня 2023, 14:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
Дякую всьому персоналу UnexBank, що знаходиться за адресою Харківське шосе 2 в м.Київ. З вирішенням моєї проблеми. З задоволенням завітаю ще 🙂🙂🙂
Tech1 18 жовтня 2023, 3:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
Банк не желает отдавать валюту со счета. Не производит заказ средств. В добавок замят в обслуживании
Андрій Дзюба 9 жовтня 2023, 17:32
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 15
НЕ РЕКОМЕНДУЮ даний Банк не видає валюту, без оповіщення клієнтів заборонив видавати на невизначений термін, вже певний час не можу зняти кеш, тим паче ввели комісію на зняття, все для клієнтів так сказати, якшо ви не можете впоратись з видачею то будь ласка, приберітьможливість купувати в додатку і повідомляйте клієнтів перед тим. Відділення вирішити проблему не може звісно.
Samenses 9 жовтня 2023, 16:08
Мій досвід з цим банком далекий від задоволення. Від самого початку, коли я відкрив рахунки, зробити це можна було тільки у відділенні. Працівники банку виявилися не компетентними в продуктах та тарифах. Розмовляють з клієнтами з надмірною недбалістю, здається, що вони не розуміють, чому клієнти відвідують їхнє відділення. Саме цитата, яку я почув, говорить про весь досвід: «Чого ти сюди прийшов, я чому маю знати тарифи?»

Ще однією серйозною проблемою є те, що банк може змінити умови обслуговування і не повідомити про це своїх клієнтів, поки тим не знадобиться скористатися продуктом. Це справляє враження, що банк просто не цікавиться задоволенням своїх клієнтів.

В підтримці хаос і недбалість. Вони навіть прямо підтверджують, що порушують умови договору.

Загалом, мій досвід з цим банком був дуже негативним, і я рекомендую шукати інший банк для своїх фінансових потреб.
Alexcorv 27 вересня 2023, 11:22
Щоб закрити картку існує єдиний варіант друкуй заяву і відправляй заповненою на почту чи йди в відділення. Хоч додаток і більш менш, але вибачте який рік зараз? я працюю в іншому банку і ще в 14 році все дистанційно можна було зробити по дзвінку, а у вас такий ще процес банальний і логічний ще не ввели.
Ростислав Водяний 26 вересня 2023, 20:52
було відкрито картку UNEX SMARТ, після чого в мене вкрали особистий кабінет з коштами, щоб змінити номер назад на свій потрібно їхати до них у інше місто на відділення. Сьогодні дали написати заяву на закриття рахунку, всі данні надав, написав у заяві ІБАН іншого банку, так кошти сьогодні і не поступили, служба підтримки терміни повернення не уточнює…
xsennna 20 вересня 2023, 18:08
Як на ту кількість питань, яку в банку необхідно вирішувати офлайн, у вас дуже мало відділень в Києві((((
Dima9990 16 вересня 2023, 16:13
Почти месяц назад заблокировали мой счет с моими личными средствами!
После того как мой счет был заблокирыван, мне не дали никакой информации, после двух недель так называемого внутреннего расследования мне сообщили что была жалоба на перевод средств, другие банки решают этот вопрос за сутки двое, сейчас мне не говорят сколько еще ждать, не могут предоставить на какие суммы была жалоба, что бы я смог подтвердить, ибо на каждую транзакцию у меня есть подтверждение, один из консультантов вообще сказал что проверка может идти пол года или год, это просто смешно!!! Прошу разобраться
Три літри 7 вересня 2023, 8:34
Не буду заперечувати попередні відгуки про те що зареєструватись через застосунок неможна — можливо тоді справді була така проблема. Але сьогодні вночі спробував пройти цей шлях і все вийшло з першої спроби. Єдине «але» — що процесс трохи задовгий, хотілось би більш простий варіант. І ще не принципіально, але не сподобалось що процесс відкриття рахунку декілька раз переходить з браузера в застосунок та знов в браузер.

Якщо будете відкривати рахунок саме через відкриття депозиту і при цьому ви є ФОП — поповнюйте депозит за реквізитами, а не переказом на новостворену картку — картка буде неактивна доки її не підтвердить податкова, а це теоретично може зайняти більше часу ніж банківський переказ.

Зірку зняв за те що банк досі не реалізував роботу з переказами у режимі 24/7 — переказ з Монобанку відправлений вночі, але гроші до рахунку досі не дійшли і чекають десь початку банківського дня в Юнексі.

В цілому застосунок виглядає набагато краще ніж це було рік тому коли я закривав тут рахунок.

Ще одна деталь про карти. Щоб б там не було у тарифах та на сайті про доставку картки, але насправді фізичну карту можна оформити лише у відділенні яких не так багато. Для чого в тарифах вказана ціна доставки кур'єром — загадка. В принципі якщо немає великої потреби знімати готівку в банкоматах то це не проблема — віртуальна карта є.
Wasilliy 6 вересня 2023, 9:42
Некомпетентность сотрудников просто зашкаливает. Месяц назад мою карту заблокировали, почти месяц! надавали никакой информации, просто ссылались на то что якобы банк проводит проверку, недель назад вроде бы уже провели проверку, я не захотел подтверждать документы которые они запросили поскольку уже просто не хочет быть клиентов этого банка, после чего консультант сказал написать заявление и через неделю выведут мои средства, ровно через 7 дней вечером мне говорят что заява якобы была написано неправильно, что консультант ошибся, после просят переписать заявление, я не же решил просто предоставить доходы и скинул им подходящие документы, но они опять решили сделать проверку, по срокам ничего не говорят
lemoxa 25 серпня 2023, 9:32
Дуже подобається сервіс ЮнексБанку — усі питання можна вирішити прямо на сайті. Також нещодавно обмінював долари у Львові в центрі по вигідному курсу (у порівнянні з ближчими банками та обмінками). Одним словом — дуже задоволений.
Ярослав Юнг 17 серпня 2023, 9:37
При открытии депозита в приложении нет возможности отключить пролонгацию, также как и нет возможности отключить ее потом в том же приложении. Ждал завершения срока 17.08, чтобы забрать депозит, по итогу он был сразу пролонгирован без возможности забрать его.
KaminskaK 4 серпня 2023, 15:41
До мене надійшло повідомлення за кредитом особи, яка є мені незнайомою. З текстом, що Банк виконає «повернення кредиту» шляхом арешту та опису майна, яке є у моїй власності.
Власник кредиту виписаний з цього житлового приміщення рішенням Суду, яке було видано 2 роки тому.
Я прошу Банк видалити мій номер телефона і мою адресу з вашої бази даних за цим кредитним договором незнайомої мені людини.
Олег ІГОРОВИЧ 1 серпня 2023, 20:19
Мав необережність зв’язатися с цим банком! З відкриттям рахунку і підписом документів онлайн БАРДАК повний. Договір тільки отримав на слідуючий день!
Транзакції на картковий рахунок, відкритий у цьому недобанку, зроблені по номеру картки проходять з шаленою затримкою. Інколи не працює google pay. Щоб переказати кошти між своїми ж рахунками відкритими у цьому ж банку треба СМС підтвердження, у цьому мамонт банку що таке push повідомлення підтвердження не знають. То якщо ви десь в прифронтовій зоні, де немає зв’язку то цей банк точно не для вас!1.5+% за переказ на картку іншого банку. Підтримка жахлива.
Сподіваюсь що він склеїть ласти скоро. Бо з таким відношенням до клієнтів, і тормозами то не довго йому зосталось.
ТРЕШОВИЙ БАНК!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
werWERwer 25 липня 2023, 12:16
касир відмовів у обміні, причина — не ідеальні купюри.

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 40 41
USD 36.7 37.4
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 40 41
USD 36.7 37.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Юнекс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.