×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.45 | 40.05 |
Всі курси банку |
Дискримінаційні лії
Школа, що працівники банку дозволяють собі принижувати честь і гідність клієнтів, порушуючи їх конституційні права. Обурена, що правила банківського обслуговування грубо порушені, внаслідок чого я була обмежена в користуванні послугою, на яку маю право, як клієнт.
Написати коментар
Зняття валютного депозиту під 2 % комісії
Коментарі (4)
Обходите его 10 дорогой
Коментарі (1)
Підримка просто бреше на не намагається щось вирішити
Написати коментар
Абсолютно неконкурентний банк
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:
1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.
Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.
Дякую за увагу)
Коментарі (5)
позитивний відгук
Бажаю Володимиру ХЛИНОВУ та в його особі Вашій компанії успіхів й процвітання, міцного здоров’я, оптимізму, благополуччя, цікавих задумів та їх успішних втілень!
З повагою, Алла Боровець
Написати коментар
Найгірший банк
Написати коментар
Позитивний вiдгук
Також була привiтною i дiвчина iз загального колл-центру, яка перевiрила мою iнформацiю i надала контакти мого нового обслуговуючого вiддiлення.
До 2022 я обслуговувалася декiлька рокiв у мiстi Бердянськ де єдиною незручнiстю було розташування вiддiлення трохи далi вiд центру мiста.
Читала негативнi вiдгуки про банк, але на щастя менi поки не довелося зтикатися з такими проблемами. Маю надiю i далi бути клiєнтом в цьому банку з таким рiвнем сервiсу.
Написати коментар
Другий місяц банк не відключае послугу online- inform
Коментарі (1)
не видались гроші
Написати коментар
Не такий я вже вибагливий, але
Конкретно.
1.Кваліфікований ЕЦП, за який деруть немалі гроші, живе своїм життям (не усі СА його приймають)
2.Онлайн банкінг спамить пошту клієнта якимись надуманими повідомленнями про підозрілі входи у систему, що не додає спокою особливо у вихідні.
3. Служба підтримки клієнтів у вихідні дана на відкуп придурковатому боту.
4. Термінали самообслуговування приймають готівку по одній купюрі і страшно неергономічні.
4. Касири відділень виступають гіга-експертами з паспортного контролю, навіть тоді, коли треба ВНЕСТИ гроші на картку. Начальник відділення при цьому вдає із себе глухоніму царицю фронтофісу.(Відділення UKRSIBBANK № 399)
5. Центр якості клієнтського обслуговування АТ «УКРСИББАНК» BNP PARIBAS Group з неповагою ставиться до клієнтів банку шляхом ігнорування звернень (Чорна Ол.Ол.)
6. Збої банківських систем (01−03 березня 2023) сором’язливо замовчуються, а клієнту «вішається локшина» з посиланням на недолуго написані правила обслуговування.
Можна було б ще навести декілька індикаторів, але навіщо? Контроль і так відсутній.
Міняю банк на більш інший)))
Коментарі (3)
Це для мене шок
Дуже хотілось би змінити банк для виплат заробітної плати, але це не можливо бо бухгалтерія не дуже хоче.
Коментарі (3)
Подключили услугу про которую даже не предупредили
Коментарі (1)
Відгук користувача
Я б ніколи не став їх користувачем, якби мені не видали в цьому ***** зарплатну картку (і нажаль мене бухгалтерія не переводить на мій банк).
Дуже не раджу! Зверніть звій погляд краще до інших, прогресуючих банків…
Коментарі (1)
Оператори не відповідають
Коментарі (1)
Самые большие комиссии за переводы. Некомпетентные сотрудники
Коментарі (3)
«ПОТРЯСАЮЩАЯ РАБОТА БАНКА»
Коментарі (1)
Гірший банк у світі
Написати коментар
Обслуговування
Ковбасюк Сніжана Леонідівна.
Допомогла відкрити рахунок.
Дуже компетентна, вічлива, має орієнтир в послугах, а саме головне чує клієнта, та допоможе в любій ситуації.
Написати коментар
За гарне обслуговування та компетенцію співробітника
Ковбасюк Сніжана Леонідівна.
Допомогла відкрити рахунок.
Дуже компетентна, вічлива, має орієнтир в послугах, а саме головне чує клієнта, та допоможе в любій ситуації.
Прошу передати подяку.
Написати коментар