Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
mif5 22 вересня 2023, 11:20
19.09.23 року оператором кол-центру щодо мене були здійснені дискримінаційні дії в зв’язку з моїми фізіологічними особливостями: їй не сподобався мій голос і вона відмовила мені в обслуговуванні, хоча мною була надана вся необхідна для отримання консультації інформація. Про кодове слово оператор, певне, підзабула, так їй не хотілося зі мною спілкуватися. На скаргу отримала відписку, що, буцімто, оператор кол-центру має право давати суб'єктивну оцінку голосу клієнта, що є повним абсурдом, бо в правилах надання послуг вимоги до голосу, зовнішності не існує. Щодо інциденту. Представник контролюючого органу зі мною не спілкувався, хоча мав це зробити (і голо мій почув би). Натомість, мене закидали базарним спілкуванням в чаті, доказуючи, що я неправа, відібравши у мене чимало часу.
Школа, що працівники банку дозволяють собі принижувати честь і гідність клієнтів, порушуючи їх конституційні права. Обурена, що правила банківського обслуговування грубо порушені, внаслідок чого я була обмежена в користуванні послугою, на яку маю право, як клієнт.
Vadimir87 20 вересня 2023, 15:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Табірна, 38
Звернувся до банку для валютообміну, касир мені порадив зробити обмін гривні на доллари в застосунку УкрСиб-онлайн, так як там вигідний курс, окей. Пішов до операціоніста, відкрив гривневу картку, долларову картку, сплатив комісію за відкриття рахунку і коли відкрив депозит з’ясувалося, що депозитні кошти я зніму з комісією, а на питання чого так я ж питав, мені операціоніст повідомив, що зняття грошей з депозиту безкоштовно то вона мала на увазі виплата коштів з депозиту на картку. Це як взагалі? Прошу розібратися! Як можна виплачувати власні кошти по депозиту під комісію та ще таку, яка перекриває дохід по депозиту. Відділення 883, м.Київ, вул.Табірна 38
simbon3 15 вересня 2023, 9:46
Відділення за адресою: Полтава, вул. Бірюзова, 58
клиент банка больше 15 лет, по зарплатной карте. Так же осуществляю покупки на Алиекспресс. Недавно открыл карту в эвро — так вот за пополнение эвро карты своими евро у банка есть процент 1- 1,5% — просто дичь
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jmaaa46 5 вересня 2023, 11:49
Все місяц брешут та відписуються.
alexxkey 1 вересня 2023, 13:14
У часи, коли Моно дійсно клієнто-орієнтований банк та задає стандарти якості, Укрсиббанк виглядає як антистандарт.
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:

1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.

Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.

Дякую за увагу)
borovetsalla 1 вересня 2023, 11:20
Хочу висловити вдячність як особисту та як працівник МКП «ВУВКГ м. Херсона» експерту з обслуговування клієнтів Володимиру ХЛИНОВУ відділення № 965 м.Херсон за отримання, навіть в складних умовах в місті, завжди якісної та кваліфікованої відповіді на будь які питання, що виникають, а також своєчасної допомоги, підтримки згідно мого особистого звернення щодо подальшої співпраці з вашим банком відносно запропонованих банком послуг.
Бажаю Володимиру ХЛИНОВУ та в його особі Вашій компанії успіхів й процвітання, міцного здоров’я, оптимізму, благополуччя, цікавих задумів та їх успішних втілень!

З повагою, Алла Боровець
marina1233 16 серпня 2023, 17:32
Була корпоративним клієнтом банку понад 5 років, за цей час була маса перебоїв у роботі, був навіть прецедент, коли переплуталися баланси клієнтів. Періодично не працював додаток, не було змоги проводити ніякі операції за рахунком через якісь проблеми на стороні банку, але апогеєм для мене була ситуація, коли мені довелося змінити номер для входу в додаток. Мені неодноразово довелося дзвонити в банк, спілкуватися з купою працівників кожен раз, пояснюючи те саме. Згодом зі мною зв’язався менеджер, сказав, що для цього потрібно підписати документи в Дії. Я все виконала, надіслала, і в результаті виявилося, що і цього недостатньо. Мені порекомендували відновити доступ до телефону, на який початково був зареєстрований мій аккаунт 5 років тому, незважаючи на те, що номер в аккаунті банку я змінювала. Повний сюр! Вирішення такої самої проблеми в Монобанку зайняло кілька хвилин, у Приватбанку — хвилин 10. Якщо у вас є вибір між цим банком і будь-яким іншим, краще оберіть інший.
Julia Igorivna 11 серпня 2023, 15:49
Хочу подякувати працiвникам Чернишова Ірина та Левадна Юлiя з вiддiлення № 397 до якого мене перекрiпили на початку вiйни. Необхiдна була допомога зi змiною налаштувань рахунку, зверталася у це вiддiлення вперше i зараз маю поганий зв’язок, тому телефонувала декiлька разiв, але працiвники були ввiчливi, вiдповiли на всi запитання i не пожалкували часу продублювати iнструкцii на електронну пошту прив’язану до мого рахунку.
Також була привiтною i дiвчина iз загального колл-центру, яка перевiрила мою iнформацiю i надала контакти мого нового обслуговуючого вiддiлення.
До 2022 я обслуговувалася декiлька рокiв у мiстi Бердянськ де єдиною незручнiстю було розташування вiддiлення трохи далi вiд центру мiста.
Читала негативнi вiдгуки про банк, але на щастя менi поки не довелося зтикатися з такими проблемами. Маю надiю i далi бути клiєнтом в цьому банку з таким рiвнем сервiсу.
Валерий Петренко 1 серпня 2023, 7:51
Хочу відключити послугу інформування, все правільно роблю в додатку, але банку майже дуже потрібні мої 15 грівнів,і вже другій місяц неяк вони не можуть мене відключити.
коли я знімав гроші вони мені не прийшли я задумався ща може бути що нема грошей та подав заявку
Edo Fordex 11 липня 2023, 15:22
Обираючи банк вважав, що іноземні власники дотримуватимуться принаймні базових світових стандартів у наданні сервісів та підбору персоналу. Може десь у Парижі так і є, але тільки не в Україні.
Конкретно.
1.Кваліфікований ЕЦП, за який деруть немалі гроші, живе своїм життям (не усі СА його приймають)
2.Онлайн банкінг спамить пошту клієнта якимись надуманими повідомленнями про підозрілі входи у систему, що не додає спокою особливо у вихідні.
3. Служба підтримки клієнтів у вихідні дана на відкуп придурковатому боту.
4. Термінали самообслуговування приймають готівку по одній купюрі і страшно неергономічні.
4. Касири відділень виступають гіга-експертами з паспортного контролю, навіть тоді, коли треба ВНЕСТИ гроші на картку. Начальник відділення при цьому вдає із себе глухоніму царицю фронтофісу.(Відділення UKRSIBBANK № 399)
5. Центр якості клієнтського обслуговування АТ «УКРСИББАНК» BNP PARIBAS Group з неповагою ставиться до клієнтів банку шляхом ігнорування звернень (Чорна Ол.Ол.)
6. Збої банківських систем (01−03 березня 2023) сором’язливо замовчуються, а клієнту «вішається локшина» з посиланням на недолуго написані правила обслуговування.
Можна було б ще навести декілька індикаторів, але навіщо? Контроль і так відсутній.
Міняю банк на більш інший)))
27482547 7 липня 2023, 18:45
Мені не подобається обслуговування в Укрсиббанку, це тим, що без мого відому перевили на дистанційне (відалене) обслуговування. В онлайн спілкуванні треба інколи по 2−3 години чекати відповіді. Все що стосується проблеми всі довго онлайн відповідають. Відділи які обслуговують клієнтів фінансово можуть не відповідати по півдня та мовчати ні чого не пояснювати
Дуже хотілось би змінити банк для виплат заробітної плати, але це не можливо бо бухгалтерія не дуже хоче.
Anatolii1993 5 липня 2023, 17:29
При открытии заработной карты, подключили страховку и об этом я узнал только после приезда домой и баланс ушёл в -15 грн. Отключите мне это услугу
Tommo 2 липня 2023, 22:33
Цей «банкінг» не працює всі вихідні. І це неодноразова така акція, для них цілком нормально, наприклад і весь будень день займатись «технічними роботами» весь день.
Я б ніколи не став їх користувачем, якби мені не видали в цьому ***** зарплатну картку (і нажаль мене бухгалтерія не переводить на мій банк).
Дуже не раджу! Зверніть звій погляд краще до інших, прогресуючих банків…
SergeiPetrovich 2 липня 2023, 11:34
Неможливо дозвонитись оператору колл-центру, вони просто не відповідають. 43 хвилини слухав музику, відповіді так і не дочеквся. Є скрін-шот, нажаль не знаю як сюди загрузити.
Nevaschedelo 22 червня 2023, 17:07
Таких комиссий за перевод на карты других банков еще нигде не видела.Постоянно снимают деньги за какое-то информирование. Заблокировали счет за сумму операций в месяц на 100тыс грн… первый раз такой бред, по закону — только от 400тыс нужно происхождение денег, любой банк это знает, но не укрсиб. Вопрос решен, но время отняли. Сами меняют на карте лимиты, иногда можно в день перевести 50тыс, а иногда лимит до 20тыс.В чате операторы отвечают когда захотят, можно и пол дня ждать ответ. Плюсов в этом банке нет совсем, к сожалению
JuliaZub23 12 червня 2023, 17:51
Хочу поделиться «потрясающей работой Укрсиббанка». Подаю заявку на приобретение валюты. Ее два раза отклоняют без объяснения причин. Хотя все оформлено верно и по регламенту. Менеджеры — просто тихий ужас. Жалобы вообще никто не принимает. На любой вопрос отвечает менеджер «Я не знаю». Шикарно, нет слов!!! А на кой ляд ты там сидишь? Поменять пин-код на карте? Образцов заполнения нет, чётких правил нет. Почему отказывают в подаваемых заявках — тоже нет. Про то что клиент всегда прав-вообще не слышали. В общем одна сплошная клиенториентированность. Всем своим знакомым скажу не связываться с этим банком.
Ирина Гузенко 11 червня 2023, 21:22
Отримувала на картку цього банку СОЦІАЛЬНІ ВИПЛАТИ!!! ДИТЯЧІ!!! Мало того, що видають не в той самий день, як і інші банки, так ще за зняття готівки з карти, в банкоматі цього банку, козли загнали мій рахунок в мінус! Ви в загалі нормальні!!! Ганьба цьому банку!!! Усі скріншоти маю, можу довести!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yserdyukvs 22 травня 2023, 15:02
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 90
Хочу подякувати співробітнику Вашого відділення в місті Чернігів номер 230.
Ковбасюк Сніжана Леонідівна.
Допомогла відкрити рахунок.
Дуже компетентна, вічлива, має орієнтир в послугах, а саме головне чує клієнта, та допоможе в любій ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yserdyukvs 22 травня 2023, 14:05
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 90
Хочу подякувати співробітнику Вашого відділення в місті Чернігів номер 230.
Ковбасюк Сніжана Леонідівна.
Допомогла відкрити рахунок.
Дуже компетентна, вічлива, має орієнтир в послугах, а саме головне чує клієнта, та допоможе в любій ситуації.
Прошу передати подяку.

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.45 40.05
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.45 40.05
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝