×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.900 | 42.350 |
EUR | 43.500 | 44.250 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Спасибо!!!
Коментарі (1)
Отвратительная работа колл - центра
Хорошо, что в отделении сотрудница банка вошла в мое положение, начала узнавать что делать в такой ситуации. Теперь снова придется отпрашиваться с работы для посещение банка.
Научите работать и нести ответственность за действия свой КЦ!
Написати коментар
Бегите с этого банка
Написати коментар
Недоработки программы ЭКО банк.
2. В истории платежей отсутствует дата проведения платежа.
3. Информация о балансе на платежной карте абсолютно не соответствует действительности.
Невольно задумываешься, стоит ли продолжать пользоваться услугами этого банка.
АБ «УКРГАЗБАНК» надає своїм клієнтам повний спектр банківських послуг, гарантує їх якість і постійно піклується про підвищення рівня обслуговування, розробляє та впроваджує нові, найбільш зручні форми обслуговування своїх клієнтів. Отримані від клієнтів пропозиції щодо вдосконалення мобільного додатку передаються відповідному структурному підрозділу банку.
Для того, щоб розібратися з описаними Вами проблемами, які виникають у Вас при користуванні мобільним додатком, рекомендуємо Вам звернутися до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Мошенник
Написати коментар
мошенник
Коментарі (1)
Переказ вестерн юніон
Написати коментар
Оплата за размен денег
Написати коментар
Худший банк Украины
Контакт центр ужасный, звонил со своего номера не брали трубку 20 минут, в итоге уже набирали с 3 номеров они взяли трубку и сказали звонить со своего так как не видят информацию, в итоге звонил еще минут 15 трубку так никто и не взял, в итоге карту разрезал и просто выбросил, никому не рекомендую лучше уже приват
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Блокировка Эко банка
Написати коментар
Мошенница осторожно!!! карта 5354 6630 0355 4991
карта 5354 6630 0355 4991
просит предоплату и исчезает
063 280 2502 ее номен
Коментарі (10)
Непоганий банк, але є суттєві мінуси з Еко-банком
Отже, плюси:
+ швидка реакція онлайн-підтримки у телеграм-чаті
Мінуси:
— відсутність допомоги зі сторони відділення банку (як мені пояснила працівник, у них інша система, і деяку інформацію вони ни бачать, з чого випливає погані ІТ-рішення в банку)
— мобільний додаток — не розумію, навіщо все одразу блокувати, а потім давати можливість зайти і відображати 0.00грн? при чому без будь-яких пояснень
На мою думку, банку необхідно якнайшвидше змінити керівництво ІТ-департаменту!!! В сучасному світі інтернет-банкінгу більшість клієнтів користуються іменно цифровими рішеннями, які мають бути на високому рівні
Написати коментар
Систематична відсутність грошей в банкоматах
УКРГАЗБАНК сама непрофесійна фінансова установа, але ж хтось так лобіює розвиток! Краще повчились в інших! (хоча це даремно)
Банк готовий відповісти на Ваші питання, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, наприклад, адреси банкоматів, дати, коли Ви не змогли отримати кошти в банкоматах Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Коментарі (1)
блокировка приложения
Захожу писать отзыв и сразу же вижу мою проблему которую уже описали ниже:
Пытаясь зайти сегодня в приложение — это сделать не удается, так как входил всегда с отпечатком пальца, а сегодня надо ввести последние 4 цифры караты и так же пин — и это все после входа по отпечатку, хочется задать вопрос тем кто отвечает за приложение — у вас там все в порядке с логикой? Если вы не понимаете как и что сделать, даю подсказку: посмотрите приложения топ 3 банков в рейтинге НБУ и как они должны работать! Почему с ними нет не каких проблем, а у вас одни проблемы.
Ладно попытался поговорить с оператором, 13 минут ждал на линии отвечал на все вопросы, а ответ один нужно идти в банкомат и там ввести пин (либо в отделение банка). Это все хорошо конечно когда есть такая возможность, но когда на сутках на работе и нет возможности это сделать, а деньги перевести надо срочно это… цензурных слов нет для выражения!
Наразі Ваш акаунт активний.
Додатково щодо Вашого відгуку повідомляємо, що посилені заходи, які запобігають доступу до мобільного додатку третіх осіб (шахраїв), здійснюються Банком заради безпеки Ваших коштів.
Коментарі (1)
Блокировка моб приложения ЭКОБАНК
Нахожусь я в другой стране, разумеется обратится не могу и не смогу еще долгое время. Звонил оператору, оператор рассказала что я якобы ввел неправильный пин код к карте, других вариантов как обратится в отделение не нашлось для меня, слушать о моих проблемах и тем более вникать в них оператор не хотела и сама завершила разговор со мной, хотя я разговаривал максимально коректно.
Ранее также были проблемы в работе с банком, при авторизации в приложении ЭКОБАНК банк присылал в смс вместо кода строчку символов примерно такого вида «IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII» при обращении к оператору мне сказали что это «зашифрованный код» и для того чтобы приложение его считало сим карта с финансовым номером должна быть в телефоне на котором установлено приложение а также приложению должено быть разрешено чтение смс. Проблема собственно в том что это единственный банк который выдает такие приколы, во всех других банках мне приходит код который я самостоятельно могу ввести в приложение. Я очень возмутился тому что банк указывает мне в каком телефоне я должен держать свою сим карту и требует давать разрешение на чтение моих личных сообщений приложению ЭКОБАНК.
Очень огорчен таким наплевательским отношением к клиенту а также неориентированность на индивидуальные потребности и проблемы клиента.
В случае если проблема не решится я прийду в отделение банка не за разблокировкой приложения а с просьбой полного закрытия всех счетов, очень конечно огорчен что банку на меня нас…
Наразі Ваш акаунт активний.
Додатково щодо Вашого відгуку повідомляємо, що посилені заходи, які запобігають доступу до мобільного додатку третіх осіб (шахраїв), здійснюються Банком заради безпеки Ваших коштів.
Коментарі (3)
Недостовірна інформація від банку
Після низки поневірянь нову картку мені оформили, видали і активували.
При видачі картки керуюча відділенням № 370 в м. Києві запевнила мене, як і інших членів ДВК, які в цей день також отримували картки, що після їхньої активації гроші можна буде зняти в банкоматах БУДЬ-ЯКОГО БАНКУ БЕЗ КОМІСІЇ.
В інтерненті теж зазначається, що «Укргазбанк» має більше десятка банків-партнерів, в банкоматах яких можна знімати гроші з карток «Укргазбанку» БЕЗ КОМІСІЇ.
Зважаючи на те, що банкомати «Укргазбанку» розташовані в Києві дуже нерівномірно і поблизу мого дому їх немає, я вимушено спробував зняти свою зарплатню в банкоматі «Приватбанку» (одного зі списку банків-партнерів). При знятті готівки на терміналі висвітилася інформація, що «Приватбанк» комісії за операцію не бере.
АЛЕ ЇЇ ВЗЯВ «УКРГАЗБАНК», причому 4,5 % від знятої суми. Якщо до цього додати ще й обов'язкову місячну комісію «Укргазбанку» 7 грн. (або 1,5 % від суми зарплатні, яка була перерахована наи картковий рахунок), то загалом ДЕРЖАВНИЙ банк на рівному місці зняв 6% суми ДЕРЖАВНИХ зарплатних грошей лише за те, що передав їх працівнику!
Що ж маємо в «сухому залишку»? Приблизно 24 робочі години роботи в дільничій комісії тобто (3 звичайні робочі зміни) були оплачені державою на рівні приблизно 160 грн. за зміну (і це без урахування фактично понаднормової роботи, яка має оплачуватися в подвійному розмірі). Це при діючій зараз в Україні мінімальній зарплаті 238 грн. за зміну — тобто в півтора рази більшій, ніж заплатили членам ДВК.
Але й цього державі виявилося замало: тут втрутився ще й ДЕРЖАВНИЙ банк в якості посередника, щоб зняти ще й собі «вершки».
Хіба це нормально?
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно ідентифікувати клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу) одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Самий галімий банк
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
вернули деньги
Написати коментар
не имейте дело с укргазбанком
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно ідентифікувати клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу) одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Ніхто не вибачився
Думаєте, хтось передзвонив, щоб вибачитися за створені проблеми? Напевно я забув, щл живу не в США або Великобританії…
Написати коментар