Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
1. При отклонении оформленного платежа нет информации для клиента на email. Но приходят СМС абсолютно непонятного содержания, которые заставляют волноваться и звонить на горячую линию и в банк. Причем, их данные тоже не совпадают. У банка они точнее.
2. В истории платежей отсутствует дата проведения платежа.
3. Информация о балансе на платежной карте абсолютно не соответствует действительности.
Невольно задумываешься, стоит ли продолжать пользоваться услугами этого банка.
Укргазбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 15:41
Добрий день!
АБ «УКРГАЗБАНК» надає своїм клієнтам повний спектр банківських послуг, гарантує їх якість і постійно піклується про підвищення рівня обслуговування, розробляє та впроваджує нові, найбільш зручні форми обслуговування своїх клієнтів. Отримані від клієнтів пропозиції щодо вдосконалення мобільного додатку передаються відповідному структурному підрозділу банку.
Для того, щоб розібратися з описаними Вами проблемами, які виникають у Вас при користуванні мобільним додатком, рекомендуємо Вам звернутися до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VitaliyC 14 грудня 2020, 11:09
Владелец карты 5354663003861925 под видом интернет магазина берет оплату на данную карточку и кидает. Прошу обратить внимание Банку и не содействовать своим бездействием мошенничеству!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 7:06
Добрий день. Зазначена Вами платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vandeen82 12 грудня 2020, 13:38
5354 6630 0399 0161 — данной картой пользуются мошенники, так как банк не отслеживает данные темы, значит «банк» в доле с мошенниками!
Укргазбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 6:58
Добрий день. Зазначена Вами платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
Юлія Айхманн 11 грудня 2020, 17:39
Відділення за адресою: Рівне, вул. Петра Могили, 31
Переказ через вестерн юніон сьогодні не змогла забрати в відділенні газбанку в м Рівне на Петра Могили… Через те, що мені нав'язували без моєї на те згоди, страховку, яка мені не потрібна була. Це взагалі законно.? Переказ без страховки мені не віддали, довелось перервати процедуру видачі грошей, через те, що без оформлення страховки гроші просто відмовились видать. На моє зауваження, що я не маю зайвих грошей працівниця порадила розміняти євро, які я отримувала через переказ…
Укргазбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 7:29
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за звернення щодо якості роботи нашого банку. Надана Вами інформація дозволила нам вжити заходи для поліпшення якості обслуговування.
alina310195 8 грудня 2020, 13:41
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Р. Скалецького, 4
Услугами банка не пользуюсь, но срочно нужно было разменять деньги на меньшие купюры, в кассе сказали что за обмен нужно заплатить, я хотела поменять 100 грн и 100 грн как минимум я должна была заплатить за это. Скажите пожалуйста, что это такое? Ни в одном банке такого нету, почему ваш так отличается?
Укргазбанк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 18:55
Добрий день! В АБ «УКРГАЗБАНК» за розмін гривневих купюр передбачено тариф 0,5% від суми мін 100 грн. Слід зазначити, що тарифи на здійснення касових операцій розміщено у відділенні Банку в доступному для клієнтів місці.
Alex2020255 8 грудня 2020, 12:45
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 10
Обратились в отделение с просьбой закрыть карту, в итоге сотрудник отделения 15 минут морочил голову сказал звонить в контакт центр.
Контакт центр ужасный, звонил со своего номера не брали трубку 20 минут, в итоге уже набирали с 3 номеров они взяли трубку и сказали звонить со своего так как не видят информацию, в итоге звонил еще минут 15 трубку так никто и не взял, в итоге карту разрезал и просто выбросил, никому не рекомендую лучше уже приват
Укргазбанк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 18:51
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
AlexaLi 3 грудня 2020, 19:20
Сегодня при попытке зайти в Эко банк приложение попросило ввести 4 последние цифры карты и пин. После этого аккаунт заблокировался. Программа предложила сменить пин и зайти через 5 минут. После проделанных манипуляций аккаунт не разблокировался. Пришлось звонить на горячую линию. Обещанные 5 минут ожидания растянулись на 15. После ответов на все вопросы оператора, оказалось, что аккаунт был заблокирован из-за неверного ввода пин, хотя пин был введен корректно. Для разблокировки нужно: а) или назвать последнюю сумму транзакции по карте при ее физическом использовании. Мне в этом случае не повезло, т.к. если оплата меньше 100 грн., смс на телефон не приходят и сумму я не помнила; б) или нужно куда-то идти и что-то оплатить картой, после чего снова позвонить оператору; в) или ехать в отделение банка и писать заявление. Зачем мобильное приложение, если мне все равно нужно куда-то идти, ехать и звонить, чтобы им воспользоваться?
Укргазбанк
Відповідь банку
10 грудня 2020, 18:45
Добрий день! У разі, якщо акаунт мобільного додатку Банку заблоковано по причині невірно введеного пін-коду, розблокувати акаунт можливо виключно у відділенні банку – такі заходи здійснюються Банком заради безпеки Ваших коштів. Сподіваємося на Ваше розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 1 грудня 2020, 22:32
Мошенница осторожно!!!
карта 5354 6630 0355 4991
просит предоплату и исчезает
063 280 2502 ее номен
Укргазбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 15:09
Добрий день. Зазначена Вами платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
51087127712 1 грудня 2020, 18:17
Нещодавно встановив собі нову версію додатку Еко-банк. Ввів невірно пін-код при авторизації і картка миттєво заблокувалась. Звернувся у відділення (як було написано у повідомленні додатку), але у відділені мені сказали, що в їхній системі моя картка активна! Я здивувся, але за допомогою банківського працівника відновив свій пін-код і пішов додому. Вдома я зміг зайти в додаток використовуючи свіжий пін-код, однак на рахунку я побачив 0.00грн!!! Я одразу звернувся в телеграм-підтримку, де мені пояснили, що сумма не відображається із-за того, що моя картка все ще заблокована. В результаті через телеграм-чат вдалось розблокувати карту і все поставити на свої місця :)… Але хвилювання були неймовірні, адже сума 5-значна на рахунку.
Отже, плюси:
+ швидка реакція онлайн-підтримки у телеграм-чаті
Мінуси:
— відсутність допомоги зі сторони відділення банку (як мені пояснила працівник, у них інша система, і деяку інформацію вони ни бачать, з чого випливає погані ІТ-рішення в банку)
— мобільний додаток — не розумію, навіщо все одразу блокувати, а потім давати можливість зайти і відображати 0.00грн? при чому без будь-яких пояснень
На мою думку, банку необхідно якнайшвидше змінити керівництво ІТ-департаменту!!! В сучасному світі інтернет-банкінгу більшість клієнтів користуються іменно цифровими рішеннями, які мають бути на високому рівні
Укргазбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 15:30
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за відгук щодо якості роботи нашого банку та за небайдужість до питань, що виникають.
YevhenIvanovich 1 грудня 2020, 10:43
Банк який просто руйнує уявлення о Роботі банківської системи в Україні. Цей бАНК мені було нав’язано для отримання заробітної платні – і почалось. За 3+ років звернення на гарячу лінію по питанням роботи банку це НЕЧТО- з початку вам кажуть ні кому не розповідайте свій дані, а через хвилину (якщо ваш дзвінок не перервуть ) оператор-консультант буде вимагати від вас ваші ПІБ, паспортні дані, місце реєстрації і на всі мої зауваження та наголошення що вони (представники банку) діють як шахраї та не мають права вимагати по телефону вищезазначену інформацію вам дадуть відповідь, що обслуговувати вас не будуть!!! ЯКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!!! Я телефоную декілька місяців в день отримання заробітної платні або в наступний день повідомити та дізнатись причину ЧОМУ я не можу зняти СВОЇ кошти!!! Чому банкомати УКРГАЗБАНКА повертають мою картку та пишуть що немає коштів??!!! Вчорашня «РОЗМОВА» зі співробітницею ОКСАНОЮ тривала 11 хв.- НІ про що –тільки мої дані, по вирішенню проблеми-вони не бачать щоб я користувався банкоматом—А як вИ побачити- коли банкомат повертає мою картку????!!! Декілька місяців поспіль я знімаю сою заробітну платню в банкоматах ПАРИВАТБАНКУ- але тільки по 1000 грн за раз, що приводить до формування черги за мною!!! Виникає обґрунтоване ПИТАННЯ: за що ці «професіонали» кожного місяця зписують з моєї зарплатної картки 7 грн за обслуговування!!! Яке обслуговування??? Вчора обійшов 3 банкомата та ні в одному з них ні було грошей!!! 40 хв. Потраченого часу обидної перерви – відповідно зіпсований настрій та неможливість вчасно оплатити навчання доньки.
УКРГАЗБАНК сама непрофесійна фінансова установа, але ж хтось так лобіює розвиток! Краще повчились в інших! (хоча це даремно)
Укргазбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 18:21
Добрий день!
Банк готовий відповісти на Ваші питання, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, наприклад, адреси банкоматів, дати, коли Ви не змогли отримати кошти в банкоматах Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Проблема вирішена
Dariel 1 грудня 2020, 9:07
Были частые проблемы с данным банком, по этой причине сразу все деньги которые поступают на счет перевожу на карту другого банка с которым таких проблем не наблюдается.
Захожу писать отзыв и сразу же вижу мою проблему которую уже описали ниже:
Пытаясь зайти сегодня в приложение — это сделать не удается, так как входил всегда с отпечатком пальца, а сегодня надо ввести последние 4 цифры караты и так же пин — и это все после входа по отпечатку, хочется задать вопрос тем кто отвечает за приложение — у вас там все в порядке с логикой? Если вы не понимаете как и что сделать, даю подсказку: посмотрите приложения топ 3 банков в рейтинге НБУ и как они должны работать! Почему с ними нет не каких проблем, а у вас одни проблемы.
Ладно попытался поговорить с оператором, 13 минут ждал на линии отвечал на все вопросы, а ответ один нужно идти в банкомат и там ввести пин (либо в отделение банка). Это все хорошо конечно когда есть такая возможность, но когда на сутках на работе и нет возможности это сделать, а деньги перевести надо срочно это… цензурных слов нет для выражения!
Укргазбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 15:42
Добрий день!
Наразі Ваш акаунт активний.
Додатково щодо Вашого відгуку повідомляємо, що посилені заходи, які запобігають доступу до мобільного додатку третіх осіб (шахраїв), здійснюються Банком заради безпеки Ваших коштів.
Проблема вирішена
vorelnik 29 листопада 2020, 19:12
Сегодня при попытке входа в уже ранее авторизированное приложение ЭКОБАНК, которым я активно пользовался до этого, мне внезапно всплыло окошко с предложением ввода последних 4 цифр моей любой карты, затем попросило ввести пин код к карте, ввел коректный пин код, приложение попросило поменять пин код в целях безопасности через смс или обратиться в отделение банка, я попытался ввести 4 последние цифры уже другой свойей карты и пин код к ней, приложение также попросило поменять пин код в целях безопасности через смс или обратиться в отделение банка, я попытался. Я разгогинился в приложении, прошел заново авторизацию и приложение снова попросило ввести 4 последние цифры карты и пин код к ней, ввел коректные данные и приложение мне сообщило что мой аккаунт заблокирован и мне нужно обратится в отделение банка.
Нахожусь я в другой стране, разумеется обратится не могу и не смогу еще долгое время. Звонил оператору, оператор рассказала что я якобы ввел неправильный пин код к карте, других вариантов как обратится в отделение не нашлось для меня, слушать о моих проблемах и тем более вникать в них оператор не хотела и сама завершила разговор со мной, хотя я разговаривал максимально коректно.
Ранее также были проблемы в работе с банком, при авторизации в приложении ЭКОБАНК банк присылал в смс вместо кода строчку символов примерно такого вида «IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII» при обращении к оператору мне сказали что это «зашифрованный код» и для того чтобы приложение его считало сим карта с финансовым номером должна быть в телефоне на котором установлено приложение а также приложению должено быть разрешено чтение смс. Проблема собственно в том что это единственный банк который выдает такие приколы, во всех других банках мне приходит код который я самостоятельно могу ввести в приложение. Я очень возмутился тому что банк указывает мне в каком телефоне я должен держать свою сим карту и требует давать разрешение на чтение моих личных сообщений приложению ЭКОБАНК.
Очень огорчен таким наплевательским отношением к клиенту а также неориентированность на индивидуальные потребности и проблемы клиента.
В случае если проблема не решится я прийду в отделение банка не за разблокировкой приложения а с просьбой полного закрытия всех счетов, очень конечно огорчен что банку на меня нас…
Укргазбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 19:04
Добрий день!
Наразі Ваш акаунт активний.
Додатково щодо Вашого відгуку повідомляємо, що посилені заходи, які запобігають доступу до мобільного додатку третіх осіб (шахраїв), здійснюються Банком заради безпеки Ваших коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
l1on 29 листопада 2020, 16:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Бажана, 10
Заробітну плату за роботу у виборчій комісії мені в безаальтернативному варіанті запропонували отримати лише перерахунком на картку «Укргазбанку», хоча я вже маю картки їнших державних банків.
Після низки поневірянь нову картку мені оформили, видали і активували.
При видачі картки керуюча відділенням № 370 в м. Києві запевнила мене, як і інших членів ДВК, які в цей день також отримували картки, що після їхньої активації гроші можна буде зняти в банкоматах БУДЬ-ЯКОГО БАНКУ БЕЗ КОМІСІЇ.
В інтерненті теж зазначається, що «Укргазбанк» має більше десятка банків-партнерів, в банкоматах яких можна знімати гроші з карток «Укргазбанку» БЕЗ КОМІСІЇ.
Зважаючи на те, що банкомати «Укргазбанку» розташовані в Києві дуже нерівномірно і поблизу мого дому їх немає, я вимушено спробував зняти свою зарплатню в банкоматі «Приватбанку» (одного зі списку банків-партнерів). При знятті готівки на терміналі висвітилася інформація, що «Приватбанк» комісії за операцію не бере.
АЛЕ ЇЇ ВЗЯВ «УКРГАЗБАНК», причому 4,5 % від знятої суми. Якщо до цього додати ще й обов'язкову місячну комісію «Укргазбанку» 7 грн. (або 1,5 % від суми зарплатні, яка була перерахована наи картковий рахунок), то загалом ДЕРЖАВНИЙ банк на рівному місці зняв 6% суми ДЕРЖАВНИХ зарплатних грошей лише за те, що передав їх працівнику!
Що ж маємо в «сухому залишку»? Приблизно 24 робочі години роботи в дільничій комісії тобто (3 звичайні робочі зміни) були оплачені державою на рівні приблизно 160 грн. за зміну (і це без урахування фактично понаднормової роботи, яка має оплачуватися в подвійному розмірі). Це при діючій зараз в Україні мінімальній зарплаті 238 грн. за зміну — тобто в півтора рази більшій, ніж заплатили членам ДВК.
Але й цього державі виявилося замало: тут втрутився ще й ДЕРЖАВНИЙ банк в якості посередника, щоб зняти ще й собі «вершки».
Хіба це нормально?
Укргазбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 22:43
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно ідентифікувати клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу) одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Julia1570 28 листопада 2020, 11:01
Якщо у вас є вибір який обрати банк, то цей банк не раджу. Нажаль керівництво компанії де я працюю, не дало мені такої можливості. Скільки користуюсь послугами цього банку, ні разу не відчула не одної переваги. Їхній мобільний додаток взагалі повне г… Якщо хочеш перерахувати кошти на іншу карту, це мають зорі на небі скласти відповідну послідовність, бо таке везіння треба заслужити…
Укргазбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 22:45
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
naychnyi 28 листопада 2020, 9:35
Відділення за адресою: Харків, вул. Космічна, 20
Так получилось что находясь в командировке я зашел в магазин и при расчёте картой узнал что на счету нет средств. зашел в приложение экобанк и был удивлен. вместо 4850грн у меня МИНУС 1150… ну хорошо были наличные. а так находясь в другом городе и ещё в минусах очень неприятная ситуация. звонок в службу поддержки трем разным операторам ничего не дал. Пришлось ехать в Харьков в отделение на ул.космической. кстати карта у меня зарплатная. Оператор Оксана очень внимательно отнеслась к моей проблеме. распечатка счёта. просмотр приложения на двух телефонах.… вообщем час с лишним два оператора так и не нашли куда делись деньги.но предположили что произошел двойной съём денег мегабанком. там 3го числа снимались суммы 1000 и 5000грн. и мега банк снял и 3го числа и потом 11го загнав меня в долг. вообщем взяли у меня заявление. Оператор Оксана оставила свой контактный телефон. мы созванивались. она подтвердила что действительно произошел сбой у мегабанка и они обещают вернуть деньги. но долг то висел. пришли мне командировочные деньги на счёт и с них тут же списали долг.… звонил я и в мегабанк. там признали что такая проблема существует и деньги вернут. и таки вернули через неделю. позвонила Оксана и обрадовала что всё в порядке и деньги на счёт поступили. стало быть моё обращение в банк было под контролем. так что спасибо банку ну и конечно Оксане. надо как нибудь будет заехать в банк с шоколадкой
Укргазбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 23:04
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за звернення щодо якості роботи нашого банку та небайдужість до питань, що виникають.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anton Chyrkov 27 листопада 2020, 20:48
У пожилого дедушки во время карантина истек срок действия карты. через дурацкое приложение ничего нельзя сделать. и теперь нужно неходящему пожилому человеку ехать 40 мин в маршрутке и простоять в разгар эпидемии в очереди чтоб перевыпустить карту. спасибо за сервис, буду всем рассказывать
Укргазбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 22:49
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно ідентифікувати клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу) одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
l1on 27 листопада 2020, 11:41
Відділення за адресою: Київ, пр-т Бажана, 10
Нарешті після багатьох звернень та нагадувань протягом двох днів банк картку активував!
Думаєте, хтось передзвонив, щоб вибачитися за створені проблеми? Напевно я забув, щл живу не в США або Великобританії…
Укргазбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 22:57
Добрий день! Приносимо вибачення за спричинені незручності. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю та те, що незручності, які виникли під час Вашого обслуговування, не вплинуть на Ваше ставлення до АБ «УКГАЗБАНК».
vink 26 листопада 2020, 15:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Басейна, 11
24.11.2020 звернулася у відділення №60 м. Києва для повного зняття коштів з рахунку та послідуючим його закриттям. По-перше: довелось довго чекати оформлення документів, враховуючи, що клієнтів окрім мене у відділенні більше не було. По-друге: після зняття неповної суми коштів з рахунку, не пояснивши навіщо залишилося на рахунку 3 грн., працівник банку, Артем Безвершенко, запевнив мене, що рахунок точно буде закритий після відвідування мною каси. Через деякий час прийшла смс із залишковим балансом на моєму рахунку. На номер телефону відділення мені так і не вдалось додзвонитись (посилаючись на неправильно набраний номер, повторюсь неодноразово!), мені довелось знову їхати в те саме відділення для уточнення інформації про залишок і закриття рахунку. На цей раз я була 4-та в черзі (знову витрачений час через чиюсь некомпетентність) і так і не отримала логічного пояснення в потребі залишкового балансу. Та переконалася в існуванні своєї заяви на закриття рахунку. Висновок: НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! нікому мати справу з «Укргазбанком».
Укргазбанк
Відповідь банку
27 листопада 2020, 22:44
Добрий день! Ваше звернення прийнято Банком для опрацювання. Про результати опрацювання Ви будете повідомлені додатково.
Проблема вирішена
l1on 26 листопада 2020, 11:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Бажана, 10
Щодо сервісу напевно найгірший банк, з яким мені доводилося мати справу. І найгірший державний банк.
Отримання зарплатної картки у відділенні № 370 м. Києва у мене зайняло приблизно 3 (!) години: понад 2 години чекання у черзі і потім 40 хвилин (!!!) у відділенні шукали (?) мою картку.
Через добу (!) після отримання картка досі не активована, а обіцяна СМС з пін-кодом досі не надійшла — тобто карткою користуватися не можливо.
Укргазбанк
Відповідь банку
27 листопада 2020, 22:40
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за звернення. Сподіваємося, що незручності, які виникли під час Вашого обслуговування, не вплинуть на Ваше ставлення до АБ «УКГАЗБАНК».
vsii 24 листопада 2020, 19:51
Мобильное приложение практически никогда не работает, если вы захотели зайти в электронный банкинг с компьютера, нет, он только с телефона!!! Коммунальные платежи хотите заплатить, это тоже не с этим банком. Зато, если дополнительные комиссии!!! или ограничения по карте — это да!!! Мне на телефон приходят смс чужой карты, шесть раз обращалась в банк — реакции -о. Банкоматов — мало, в других снять — проблема.
В общем, если вам нужны бесконечные проблемы и отвратительное обслуживание — тогда вам в Укргазбанк.
Укргазбанк
Відповідь банку
26 листопада 2020, 22:09
Добрий день!
Банк готовий відповісти на Ваші питання, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, необхідно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.150 41.650
EUR 44.850 45.450
PLN 9.800 10.800
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.150 41.650
EUR 44.850 45.450
PLN 9.800 10.800
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝