Пропадают деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Не удивлена.
Возможно, вы читали мой отзыв тоже.
Так вот во всех отписках они пишут, что закрыли счёт по моему заявлению от 31.12.2020 — а меня даже в Киеве не было. На требование предоставить это заявление — жалобу отклонили как дубль. А так же связались с моим работодателем, чтоб тот повлиял на меня.
Вот такой чудо-банк шарашкина контора))))
Закрывайте счёт — мой Вам совет: и для кошелька, и для нервов полезнее
Удачи!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі інциденту одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами +38 044 — 494 — 46 — 50, +38 044 — 590 — 49 – 99.