Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
2016777 21 січня 2025, 20:09
22.12.24 року я купив валюту через додаток
При проведенні додаток писав комісія 0,00грн по факту банк окремою операцією зняв комісію за використання кредитних коштів.
При проведенні операції в момент здійснення операції банк через додаток сповістив мене про комісію 0,00 грн, я ввів код і провів операції
Потім заходжу в додаток і бачу комісію. Пишу в чат — мене не консультують, в рекомендують подзвонити.
Дзвоню на гарячу лінію, там сказали мені спочатку, що вони до додатку не мають ніякого відношення, потім на мою вимогу зафіксували звернення.
За тиждень дзвонить представниця і каже -читайте тарифи. На що я їй кажу, при проведенні операції у додатку комісія 0, я нічим Вам не допоможу -відповідь представника Таскомбанку
07 січня 25року я звернувся письмово у відділення, через 2 тижні отримав ту саму відповідь -читайте тарифи.
У мене питання до банку:« під час проведенні операції банківської я маю право знати суму комісії?» Під час здійснення операції банк має мені відносити про це?
Мід іншим, я провів таку саму операцію в моно банку і банку власний рахунок, там відразу писали розмір комісії!
Від Таскомбанку вимагаю повернення незаконної комісії!
Таскомбанк
Відповідь банку
28 січня 2025, 9:50
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук
Хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки.
В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверенню
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Хотел перевыпустить карту, пластик, т.к. моя нынешняя пришла в негодное состояние. Оформил перевыпуск в приложении, оплатил 50 грн. Оказалось, что в 2025 году банк не отправляет карту по почте, пришлось ехать в отделение на другой конец города. Приехал — софт не работает, когда заработает не знаем — уехал домой.
Приехал во второй раз, предоставил оператору документы, поставил подписи, получил карту. По словам оператора, она должна была у меня появится в приложении в течение 10 минут. Не появилась. Операторы ничего сделать не могут, пишите, мол, в поддержку. Пока писал, подошёл второй оператор, типа помочь. Взяла телефон и начала просто тыкать по всем кнопкам в приложении, в кешбек, в депозиты и т. д. Т. е. оператор отделения банка банально впервые видит приложение. Когда я понял, что она просто тыкает по кнопкам, забрал телефон и сказал, что у меня нет времени. Оператор чуть ли в истерику не упала, она видите ли мне помогает, а я телефон у неё выхватываю.

Спустя часик получил наконец ответ от поддержки в ТГ. На протяжение часа пытался объяснить, что я хочу. По итогу получил ответ, что «операторы забыли провести карту на отделении, передам вопрос в тех отдел». Что значит «провести карту» не ответили, сказали что вопрос решат в течение 1−2 дней.

Спустя 3 дня написал, снова пришлось объяснять саппорту, что я от него хочу. Снова в ответ получил «передаю инфу в другой отдел».
Попросил вернуть деньги за непредоставленную услугу по перевыпуску карты, т.к. по факту банк просто украл деньги. Ответ «передаю заявку в другой отдел».

Итог — деньги я банку дал, карту новую не получил. Ни денег, ни карты. Чёрт с ними с теми покатушками на другой конец города в отделение. Банк на контакт не идёт. То есть после того, как у нынешней карты истечет срок действия, я банально не смогу продолжить пользоваться услугами банка. Значит, закрою счёт, перееду в другой банк.
Если бы я ранее услышал, что в стране, где так развит мобильный и нео банкинг, так развито IT, прости Господи «Держава в смартфоні», то посмеялся бы. Сейчас уже не смешно.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 січня 2025, 13:19
Добрий день.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такими неприємними ситуаціями при перевипуску картки та обслуговуванні.
Для того, щоб перевірити інформацію, щодо обслуговування у відділенні банку, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
Під час детальної перевірки наданої Вами інформації виявлено, що ваші рахунки обслуговуються в IZIbank.
IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для детальної консультаці з приводу продуктів IZIbank рекомендуємо звернутись безпосередньо до Izibank.
Контакти IziBank:
0800 605 005.
+38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
Telegram [@izibank_bot].
webwolf 9 січня 2025, 18:02
В последнее время обслуживаться в банках Украины стало себе дороже, даже полученные законным путём средства оказываются под угрозой блокировки только потому, что банки так хотят. Пока ещё можно найти некоторые из них с адекватным подходом, не перегибающими палку избыточными проверками, которые могут быть расценены как излишнее вмешательство в законные действия клиента, как это сделал Таскомбанк. Моя история: в начале июля открыла счет в Изи-Банке и заодно в Таскомбанке. Счет открывала онлайн, через «Дию», в анкете указала сразу, что у меня будет доход от депозитов и облигаций. Спустя полгода получаю на карточный счет Изи-Банка выплату с облигаций в сумме намного ниже пороговой в 400к. Учитывая негативные отзывы про Изи-Банк, сразу вывела все деньги со счета (на основную сумму вновь приобрела облигации, остаток в другой банк перевела). И, как выяснилось, была права. Вначале от сотрудников Изи-Банка поступил запрос на актуализацию данных, спустя неделю потребовали пояснительные документы — предоставила договор купли-продажи облигаций. Дальше самое интересное, те же самые сотрудники Изи-банка написали мне, что финмониторинг требует дополнительных объяснений, откуда у меня средства на депозит и на покупку облигаций. К слову, моих депозитов у них никогда не было, облигации тоже покупала в другом месте, сумму обязательного прохождения проверки по закону в 400к не превысила, так какого черта финмону этого банка лезть мне в карман, учитывая, что средства переведены мне на законных правах, да еще и были документально подтверждены? Через две недели Таскомбанк прислал мне уведомление о разрыве деловых отношений, при том что ни одной операции именно в Таскомбанке я не выполнила за всё время открытия счета. То есть по факту за средства, законно полученные мной, меня заблокировали в Изи-Банке и Таскомбанке. Вместо того чтобы обеспечивать нормальное взаимодействие с клиентом, банк направил уведомление о разрыве отношений без объяснения причин. Эти действия выглядят как превышение полномочий и создают ненужные сложности для клиентов.
НЕ рекомендую этот банк, так как его политика финансового мониторинга значительно превышает рамки нормального обслуживания и приносит ненужные неудобства.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2025, 11:05
Добрий день
Звертаємо увагу, що ТАСКОМБАНК дійсно може бути вказано в листі, оскільки IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Банк має право витребувати, а Клієнт зобов'язаний надати інформацію стосовно ідентифікації його особи, змісту діяльності та фінансового стану, необхідну для виконання Банком вимог законодавства.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 лютого 2025, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/02/21/145717725/.
Mxevg 8 січня 2025, 13:52
Маніпулять з проц. ставками у Tas2u: у переддень до завершення — 15%, у день завершення вже 14,25%, а на наступний день знову 15%. Отже, видурили 0,75%, оскільки я не робив пролонгацію, бо треба було змінити суму.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2025, 11:03
Добрий день
Інформуємо, що ставка 15% річних надається в рамках акції «Нові кошти»
Щоб скористатись даною пропозицією потрібно відповідати таким умовам:
бути діючим Вкладником, який оформлює новий депозит, але у якого протягом останніх 30 календарних днів на дату оформлення нового вкладу не закінчився діючий вклад в ТКБ.
Дана пропозиція діє до 31.01.2025 р (включно)
Якщо Ви не відповідаєте умовам даної акції при розміщенні депозиту буде застосовано ставка, що діє в банку на момент відкриття депозитної угоди.
Андрій Білоус 6 січня 2025, 9:55
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 32
Всім доброго дня, зареєструвався в даному банку рівно 2 місяці тому, відкрив картку і почав займатися купівлею-продажем криптовалюти за допомогою системи бінанс, рівно через місяць мені фін моніторинг блокує рахунки в цьому банку, далі я написав заяву з реквізитами на розривання договору, банк прийняв заяву але дата написання заяви 27.12.2024 року і з тих пір банк постійно пише що розгляд заяви до 30 днів але сам банк тільки подивився мою заяву і більше нічого не робить, банк не хоче віддавати мої же кошти, запам’ятайте одне-якщо ви користуєтеся криптовалютою і вам знабилась картка таскомбанку-це ваш вибір але з вашою как арткою будуть дуже великі проблеми і кошти ви не отримаєте.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2025, 11:03
Добрий день
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Інформуємо, що фактичне закриття рахунків відбудеться через 45 календарних днів.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
binod 26 грудня 2024, 10:43
Не очень квалифицированная онлайн консультация по ставкам депозитов. Задавался вопрос какой процент по депозиту будет при пролонгации. Консультанты плохо владеют ситуацией.
Таскомбанк
Відповідь банку
27 грудня 2024, 14:23
Дякуємо за ваш відгук!
Нам прикро, що ви не отримали належної інформації під час онлайн консультації.
Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісні послуги.
Повідомляємо, що при автопролонгації діючої депозитної угоди буде застосована ставка, що діє в банку на момент пролонгування вкладу.
Також звертаємо Вашу увагу, що для депозиту «Строковий» терміном від 3 до 24 місяців, без поповнення передбачений бонус за автопролонгацію депозиту на аналогічний термін + 0,50% до діючої ставки.
Innagrts 23 грудня 2024, 0:57
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 7-Б (VIP)
Клієнтоорієнтовність операторів = 0. Це найгірший банк за історії користування різноманітними банками. Почали списуватися кошти в іракській валюті. Все що сказала підтримка «це ви граєте в ігри та забули за свої підписки, якщо не ви то вночі ваші діти посписували кошти, ви забули — що самі щось купляли, ви назвали свої данні людям, які вкрали ваші гроші» це просто сюр, ти довіряєш кошти банку, який не відповідає за збереження твоїх коштів, з насмішкою обвинувачує тебе в цих проблемах. Вишенька на торті це саркастичне питання оператора «а як же людина, які нібито вкрала ваші гроші привʼязала карту до свого гаманця без смс на ваш телефон». Я не розумію, це якийсь жарт? Ніколи не бачила, щоб служба підтримки так спілкувалася… вкінці розмови мені сказали «ааа, так дивлюсь банк ніякі смс за вчора не надсилав вам, а ось намагаються списати гроші не опозиція Кіпр». Гроші ніхто мені не поверне, оператор побачивши час, валюту, геопозицію — обвинувачував мене, неіснуючих дітей і чоловіка, що залізли в мій телефон і списали кошти, а геопозиція в інших країнах і валюта невідома то таке. Ніякої відповідальності вони не несуть. Якщо ви будете зберігати кошти на карті, а зранку у вас буде списано 100 000 грн — вас зроблять винуватими, понасміхаються і скажуть «ще треба довести, що це не ви вкрали» ну я ж фея можу бути в 4 ранку і в Україні і в Ірані і в Кіпрі — звідки списувалися кошти. РЕКОМЕНДУЮ МОНОБАНК, просто Боже бережи найкращих операторів і підтримку моно — це просто найкраще. А цей банк оминайте стороною і буде вам щастя і збережені кошти
Таскомбанк
Відповідь банку
13 січня 2025, 15:16
Добрий день
Дякуємо за Ваш відгук!
Якщо карта додана до вашого особистого кабінету, кошти можуть списуватися без додаткового підтвердження, якщо у вас є активні підписки або збережені платіжні дані, які дозволяють здійснювати автоматичні транзакції. Це може стосуватися підписок на сервіси, покупки або будь-які інші регулярні платежі, які ви могли раніше підтвердити або ініціювати. Валюта операції може відрізняти від валюти Вашої картки якщо сервіс зареєстрований в іншій країні.
Якщо у Вас є підозра на несанкціонований доступ до вашого рахунку або даних ми рекомендуємо вам звернутися до служби підтримки для блокування та перевипуску картки.
Olechkaosa 19 грудня 2024, 21:36
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
Зайшла в відділення, що б купити валюту. Переді мною стояв чоловік, який сказав касиру: зараз підійдуть дівчина і хлопці, підійшли. По черзі мовчки, без будь яких документів передавали в касу суми в гривні у відповідь з каси віддавали валюту, теж без будь яких документів, підтверджуючих здійснення фінансової операції в банківській установі. Такий собі дружній мовчазний обмін баблом. Зрештою підійшла до каси я і запитала, чи можу придбати валюту. Мадам в касі обдарувала мене таким поглядом … Зі словами не має тільки під замовлення. Набираю гарячу лінію, питаю як можна замовити валюту за готівку (скромна сума 500 євро), мені відповідають підходьте до каси і купуйте. Розповідаю ситуацію, і що мадам не вважає за потрібне мені продавати. Якась не зрозуміла відповідь: ми отримали вашу заявку, розберемося, передзвонимо. Ніхто не передзвонив. Перший і в останній раз зайшла цей банк. Не знаю що там відбувається
Таскомбанк
Відповідь банку
13 січня 2025, 15:07
Добрий день
Дякуємо за Ваш відгук!
Звертаємо Вашу увагу, що обмін валюти в касі може бути здійснений без надання документів на суму до 30 000 гривень.
Купівля валюти здійснюється в порядку живої черги. Також наголошуємо, що придбати кошти можливо виключно у разі їх наявності в касі. Для придбання не здійснюється попереднє резервування.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
dnepryanik 17 грудня 2024, 22:18
Без причин та оповіщень випадково побачила, що кредитна картка стала без кредитного ліміту і банк вігнав мене у овердрафт. погасила цю картку, але тебе власні кошти не можу нікуди перевести і т.д. з банку жодного дзвінка, ні на пошту. Це точно банк чи шарашкіна контора?
Таскомбанк
Відповідь банку
13 січня 2025, 15:05
Добрий день
Інформуємо, що згідно п. 3.4.19 Договору комплексного банківського обслуговування, Банк може в будь-який час ініціювати зміну розміру Кредитного ліміту за Послугою кредитування поточного рахунку. Додаткове інформування про обмеження кредитної лінії не передбачено.
Кредитний ліміт може бути обмежений якщо було порушено умови угоди, наприклад тривалий час присутня прострочена заборгованість по рахунку.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Kardihan 13 грудня 2024, 17:40
3 рази телефонували з банку з проханням пояснити надходження (увага, трохи більше 50 тис. грн. за міс). В результаті чого я надав їм договір з місйя роботи, а також детальні квитанції по кожному платежу і ще ряд документів, що підтверджують дохід.

В результаті що? Вірно, лист про розірвання договору))) І навіть з цим, щоб там забрати совї кошти дуже не зручно потрібно писати якусь заяву, замість того, щоб просто перекинути на іншу карту з додатку.

Тому всім буду радити на роботі, не відкривати тут рахунок, так як навіть якщо Ви кожний переказ підтвердите, Вас звинуватять у всьому і банк скаже «Ми можемо в односторонньому порядку закрити рахунок»))

І як «родзинка», відразу мені закрили свій нео-банк — ізі банк)))
Таскомбанк
Відповідь банку
17 грудня 2024, 16:25
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tigort 12 грудня 2024, 17:52
Рекомендую всім, хто має бажання полоскати свої нерви і мати проблеми з власними коштами, скористатись послугами цієї банки.
Гнилішого болота за свої 63 роки я ще не зустрічав, навіть Ощадбанк виглядає на кілька порядків вище.
Я не маю на увазі клерків на місцях, риба завжди гниє з голови.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 грудня 2024, 15:31
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком.
Чи могли б ви описати більш детально ситуацію, що склалася, для детального аналізу?
Ви можете надати запитувану інформацію в особисті повідомлення або звернутися до контакт-центру банку.
Elisyum 12 грудня 2024, 11:46
Намагався оформити Є-оселю через цей «банк».
В серпні місяці подав всі покументи, свої і продавця квартири і почалооооося:
Треба оцінку від банку, замовили, менеджер Марина каже :«Нема чекаємо, нема, чекаємо, нема, чекаємо" і так пройшов МІСЯЦЬ!!! Перша квартира зірвалася бо не давали завдаток і продавці просто продали іншим людям.
Знайшли іншу в жовтні, оплатили платну оцінку, вже дали завдаток в розмірі 3 тис $, чекали ще півтора місяця рішення комісії, дочекалися, написали що нам погоджено всю сумму що потрібно було☝️
І почалося знову:« ой, а у нас нема фінансування тому ваша угода з листопада переноситься на грудень, на початку грудня подзвонили сказали, що ми не влаземо в якусь там чергу і наша угода знову перенесииься аж на січень» А от тепер написали що у зв’язку з обмеженням фінансування ми не можемо дати ті кошти на яки ви вже бл пів року розраховуєте і чекаєте, а дамо тільки пів сумми😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
Як завершення, ВТРАТА ЗАВДАТКОВИХ КОШТІВ, пів року мурижили нічого не конкретного не змогли сказати, ну і все! Цей банк лотерея в якій неможливо виграти! НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕМЬ НІ В ЯКОМУ РАЗІ!
SERNITROS 6 грудня 2024, 11:15
Кто провелся на рекламу кредитных средств, спешу огорчить — не дают. Так что менять свой старый банк на этот — смысла не вижу. Разницы нет. А минусов намного больше.
Таскомбанк
Відповідь банку
9 грудня 2024, 16:54
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже шкода, що ви залишились незадоволені відсутністю кредитного ліміту. Ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам найкращі умови, однак для встановлення кредитного ліміту враховуються фактори, такі як кредитна історія, рівень доходу та інші параметри.
Звертаємо вашу увагу на те що банк регулярно переглядає зміну кредитної лінії для всіх клієнтів. Тобто може встановити вам кредитний ліміт через деякий час користування, або ви самостійно можете звернутися до нас для подачі заявки на збільшення через місяць. Рекомендуємо користуватися картою власними коштами, та оцінити переваги картки.
lemki 20 листопада 2024, 19:26
на сайті вказано, що каса головного відділення працює до 17:30. в 17:10 вже не можна отримати замовлення, бо «гроші вже в сейфі, вибачте, приходьте в інший день до 16:45»

і найпозорніше, що немає телефону щоб подзвонити і розказати про це неподобство. підтримка в чаті настільки некоментентна, що просто мені присилають заготовлені тексти без розуміння проблеми
Таскомбанк
Відповідь банку
21 листопада 2024, 15:45
Дякуємо за Ваше звернення. Хочемо повідомити, що касове обслуговування в нашому відділенні здійснюється з 9:00 до 17:30, за винятком випадків, коли оголошено повітряну тривогу або проводиться інкасація.
Для того, щоб ми могли перевірити надану Вами інформацію, будь ласка, надішліть нам особисто наступні дані: Ваше повне ім'я (ПІБ), ІПН, номер мобільного телефону та дату звернення. Це допоможе нам оперативно вирішити Ваше питання та надати необхідну підтримку.
Щиро дякуємо за розуміння та співпрацю. Ми завжди готові допомогти і чекаємо на Вашу відповідь.
MariiaTAS 11 листопада 2024, 19:54
Тут пишуть про погану роботу застосунку банка — це дійсно так!!!
По-перше, коли ви заходите в нього, то не можна побачити набраний пароль. І кожного разу вагаєшся вірно набрав чи ні.
По-друге, ліміти по поточному кредиту, банк, як хоче, так встановлює. Пів року морочили голову, дайте телефон родича-знайомого в Україні для підтвердження. А те, що кращого підтвердження, ніж наявність у банку депозиту, який перевищує кредит, про це банк працівники не знають. При зміні ліміта потрібно і у відділення йти, і на гар лінію телефонувати — це правда.
По-третє, коли ви проводите транзакцію, пише, що комісія =0, але не вірте. Бо на сайті банка (!) потрібно звірити тарифи (!), а те, що відображається у застосунку — це банк до уваги не бере. Хоча банк у прийнятий спосіб має повідомляти клієнта про комісії.
В-четверте, у застосунку пишеться, що танзакція через помилку не пройшла, тому повторіть. А потім зʼясовується, що подвійне списання. Але банк тут ні при чому, це некоретно відображається у застосунку. А суми вже пройшли по рахунку.
Так само з депозитами, на гар лінії проінформували невірно, підтвердження запис розмови, але вибачте, за помилку. Ніхто помилок не усуває. За все платить клієнт. Програмісти взагалі працюють в банку?
Ви хочете погасити завчасно кредит, добре, але за це комісія без попередження, бо більше 10 транзакцій за місяць робити не можна. Читайте на сайті банка тарифи дрібненьким шрифтом, порушення держстандарту з оформлення друкованих документів.
У відділенні все просто — не подобається, звертайтеся до інших банків, чому ви отримуєте банкпослуги у нашому банку, банків багато?

Керівництво, а особливо пан Тигипко, в курсі цього «новаторського» обслуговування?
Чи це його вказівка — вводити в оману клієнтів?
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2024, 13:29
Добрий день
Інформуємо, що пароль прихований в цілях безпеки, щоб захистити ваші дані. Код не відображається на екрані, щоб уникнути можливості його перехоплення сторонніми особами.
Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті карти з кредитним лімітом чи при зверненні на підвищення ліміту, спеціаліст має заповнити спеціальну анкету, згідно вимог якої потрібно вказати контактну особу.
Дійсно наразі в застосунку відображається лише комісія самого застосунку.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано:
«Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Всі актуальні тарифи розміщені на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Якщо під час проведення операцій по картці у Вас виникає помилка рекомендовано звернутись до контакт-центру банку для оперативного вирішення питання. Оператор перевірити інформацію і допоможе у вирішенні питання,
Також звертаємо Вашу увагу, що всі документи з тарифами, що розміщені на сайті мають однакове наповнення. Для зручного перегляду радимо збільшити маштаб сторінки.
Олег Газманов 7 листопада 2024, 20:29
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 46
В общем, переехала карта спорт на таском. Что спорт, что таском я не пользуюсь.

Захотел закрыть карту, в отделении говорят, что закрыть карту невозможно из-за кредитного лимита. Он снимается через оператора и в течении недели 😂

Не дозвонился к оператору и забил. Прошло 3 месяца, залез в кредитную историю и увидел кредитный лимит. Думаю, надо закрыть, дозвонился к оператору. Оператор говорит, что нельзя закрыть карту по телефону, нельзя снять кредитный лимит по телефону. Надо ехать в отделение.

Приложение вообще мрак, чувство, что его разрабатывал студент первого курса на коленке. Хуже было только в Восток банке, но они подтянули свое качество, а вы… ребят не советую работать с банком.

Банк погрязчий в бюрократии и не квалифицированными сотрудниками. На сотрудников вопросов меньше, ибо рыба гниёт с головы.
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2024, 10:33
Добрий день
Інформуємо, що закрити карту у Вас є можливість при зверненні до контакт-центру або до відділення банку. Якщо ви бажаєте змінити/анулювати кредитний ліміт за картою Спортбанку це можливо при зверненні до відділення або за індивідуальною заявою на електронну пошту банку info@tascombank.com.ua/
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
KomarNos 4 листопада 2024, 18:22
Погодили мені кредитку, дистанційно, через Дію надала всі документи. Відкрила карту, о 9 ранку в суботу. Грошей на карті нема. Дзвоню до них, кажуть 10−20 хвилин.
Нема. Дзвоню через 2−3 години, бо ліміту немає. Обіцяють два три дні😆
Я за вихідні вирішила всі совї фінансові питання в іншому банку, але вони прокинулись в понеділок, і пишуть що ліміт всиновлено. Мені вже не треба, але заходжу в додаток, а ліміту то нема🤷
Дзвоню — знову те ж саме, яущо нема ліміту — значить вам не погодили.
Пишу в чат, кріплю скрін, де пишуть, що ліміт встановили. Обіцяють розібратись. Проходить ще пів дня і я вирішую не морочити собі голову і закрити карту, і тут починається найцікавіше😆 закрити в чаті не можна, треба дзвонити на гарячу лінію. Дзвоню. Закрити, кажуть, не можна по телефону, якщо карта існує менше року😆 йдіть до відділення.
Але я принципово прийду і будете ви бідні.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 листопада 2024, 15:43
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком. Ваші зауваження важливі для нас, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги.

Дійсно якщо вашу карту було відкрито менше року тому, з технічних причин не має можливості закрити рахунок дистанційно та потрібно звертатись до відділення банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з тимчасовими проблемами з відображенням балансу. Це була технічна несправність, яку ми вже усунули, про що Вас було проінформовано, і зараз все має працювати без проблем.

Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще. Також, звертаємо Вашу увагу, у разі повторення помилки – прохання
звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України),
в банківський чат (https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klient777x 25 жовтня 2024, 14:34
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
Всі гроші вклала в цей банк, не можу їх повернути. Шановні українці не робіть помилку, не зв’язуйтеся з цим жахливим банком. Обслуговування на нулі.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 10:44
Добрий день.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
OlehAl 23 жовтня 2024, 15:01
Було відкрито 3 рахунки в цьому банку. В 15 липня написані заяви на розірвання договорів. Станом на 23 жовтня закрито 1 і жодної відповіді по 2 іншим заявам немає. Відношення до клієнтів ніяке. Відповідей напитання 0 + порушення закону про звернення громодян і ненадання відповіді на 2 із 3 поданих заяв.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 16:21
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 жовтня 2024, 16:16
Відгук зарахований (на 23.10.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Barsel 22 жовтня 2024, 11:08
Тричі звертався на гарячу лінію банку всі відповіді не про шо, тупо брехня, но зато всі три рази в користь банку, основна суть відповіді принизити, обрізати, зненавидіти, послати клієнта самі працівники банку нам до *** нам так за то нічого не буде.
ТАС це зло, ненависть, брехня, гидота
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 16:21
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви мали негативний досвід у нашому відділенні. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вже працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.45
USD 42.05 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.45
USD 42.05 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝