×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46.1 | 46.5 |
USD | 41.35 | 41.79 |
Всі курси банку |
Банк, который обещает, но не выплняет!
Дякуємо Вам за відгук!
Коментарі (1)
Не соблюдение ДКБО
Спеціалісти ТАСКОМБАНКу провели детальний аналіз ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних, виявлено невідповідність нарахованих відсотків.
Інформуємо, що питання було вирішено.
Дякуємо Вам за інформацію.
Будемо робити все можливе для покращення роботи Банку.
Написати коментар
Архарова Светлана
Это не банк, это лохотрон.
В 2017 мне в банке заменили кредитную карту, новый договор не выдали, сказали перешлют по почте. И тут начались чудеса: списание % увеличилось на треть, списание за использования двух карт, а по факту одна, списание за услуги кассы.
Новый договор так и не прислали. Персонал гадкий и тупой, объяснить ничего не может.
Но ещё хуже стало, когда я решила закрыть счет. Погасила задолженность, остались личные средства в сумме 922 грн. Решила отправить 900 грн через банкинг. В результате сняли 9,05 грн и скрытой платежкой ещё около 29 грн!?!? Результат- долг 15,53. Ок, поехала в банк заплатила 15,60 грн, написала заявление на закрытие счета, сказали закрывать счет будут 45 дней!?!!! Полный абзац! И вечером приходит смс, о том что списано ещё 95,75 грн по овердрафта!?!? И, я так понимаю, это ещё не конец!!!
С этим банком дело иметь не хочу и ни кому не советую! Обходите их десятой дорогой! Воры!!! Аферисты!!!
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Написати коментар
Предоставление недостоверной информации со стороны менеджера Таскомбанка
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Вам необхідно звернутись до відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву про закриття договору страхування, маючи при собі документи.
Коментарі (1)
Некомпетентность сотрудников, длительность рассмотрения вопросов клиентов
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Коментарі (4)
неуважність до клієнта, відсутнє бажання допомогти
Працівники не хочуть вникати в потреби клієнта, не бажають надати квіліфіковану пораду, недбале ставлення до клієнта. Вважають, що клієнт має бути компетентний у всіх нюансах банківської справи. Кажуть: дзвоніть на гарячу лінію, якщо вам щось не зрозуміло.
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Коментарі (1)
МОЛОДЦЫ!!!
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Коментарі (3)
Некомпетентность главного офиса
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла.
Написати коментар
Скрытые комиссии
22 января 2020 После пополнения карты показали в остатке 6,28 грн собственных средств,
30 января 2020 перевела на карту свой кэш-бек еще 62,32 грн Итого: 68,60 грн собственных средств
31 января 2020 решила перевести на карту «Велика 5» другого человека 68 грн Мне показали, что комиссия равна 0, а по факту сняли 16 грн
На горячей линии объяснили, что кроме комиссии карты, которая действительно равна 0, есть еще какая- то от TAS2U
Именно эта комиссия снималась уже с кредитных средств
Обо всех комиссиях нужно предупреждать
Если бы я подозревала о ее существовании, то просто уменьшила бы сумму переводимых денег
Інформуємо Вас, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Написати коментар
Акции от банка
Вот и я решил воспользоваться рекламным предложением от банка «Повертаємо 100 грн. за здійснений платіж або переказ», тем более нужна была как раз карта Б5. Условия акции были выполнены, а вот с поверненням 100 грн. как-то не сложилось! И эта «тягомотина» длится уже почти 2 месяца, КАРЛ!!! Более того, горячая линия даже не может присвоить № моему обращению. Вот такие вот дела с аХциями в этом банке. Для полной картины осталось еще письмецом Предправления уведомить, как здесь работают с клиентами.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Написати коментар
Оманюють клієнтів
Рекомендуємо Вам для отримання запитуваної інформації звернутись до страхової компанії, яка надавала послугу страхування за Вашим кредитним договором.
Коментарі (3)
Пропал платёж через TAS2U, при пополнении депозита.
А-Банк списал деньги и ОНИ СНЯТЫ С БЛОКА. Была подана заявка о поиске денег, которая ничего не обнаружила.
Получается, проблема в Таскомбанке, в приложении TAS2U.
Подавала заявку — 1994191, но никаких результатов она не принесла.
Інформуємо, що Вам необхідно звернутися із заявою про спірну транзакцію в банк — емітент карти. Банк — емітент в свою чергу надсилає запит на наш банк, підтверджуючи цим факт списання коштів, і в двосторонньому режимі між банками відбувається розбір спірної транзакції.
Коментарі (2)
Некомпетентность службы поддержки
Дякуємо Вам за відгук.
Шановний Клієнте, повідомляємо, що закрити картковий рахунок можна виключно на відділенні Банку. Ви можете звернутися в будь-яке відділення для написання заяви про закриття карткового рахунку.
Написати коментар
«Відстійний» Таскомбанк
На касі виявилося, що 33 ( тридцять три! ) долари США я не зможу отримати: або 13 доларів отримаю в гривнях по їхньому мізерному курсі 24.15 або мені потрібно доплатити за 17 доларів по курсу 24.45.
В розмові вже з директором відділення після його довгого монологу я зрозумів, що мій прихід 21 числа у відділення не дає банку змогу завчасно приготувати дану суму клієнту, але позавчора я забирав схожу суму у доларах США з іншого банку і суму була виплачена повністю!!!
Там піклуються про клієнта, а тут всім «фіолетово»!!!
В заключенні виходить, що винуватий я сам: зв'язався не з тим банком…
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Написати коментар
кредит в ТАСКОМБАНКЕ
кредитный договор от 05.07.2019р. №6213998924
Разберитесь пожалуйста! Если мне в очередной раз придет отписка от банка «Вышлите свои данные...» то я всю эту переписку отправлю в госорганизацию по защите прав потребителей!
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Написати коментар
Банк меняет условия собственных акций после их завершения
Я рассчиталась на большую сумму чем они просили по большой пятёрке, условия выполнила, но двойного кешбека так и не получила. Звоню им, говорят вам пришло предложение только по пудре, на мои возражения что в смс на вайбер чётко написано «большая пятёрка ИЛИ пудра», как роботы повторяют, что мне пришло предложение только на пудру, на вопрос о том, а почему же тогда в смс написали большая пятёрка или пудра, ответа не получила каки двойного кешбека.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Коментарі (2)
кредит в ТАСКОМБАНКЕ
ГОСОДА «БАНКОВСКИЕ АФЕРИСТЫ» — позвольте вам напомнить, ми живем в правовом государстве! на улице 21 ВЕК! Платить я вам не собираюсь, по тому что считаю что существует сговор ТАСкомбанка и КРЕДИТЭКСПРЕС ради мошеннического присвоения денег, клиентов, которые имели неосторожность воспользоватся финансовыми услугами онных! А также хочу вам наповнить, я заключала с Банком договор о кредите, а не играла в наперстки с КРЕДИТЭКСПРЕС на вогзале!!! И деньги котырые банк путем угроз тпытается с меня выжать! нужно зарабатывать! а не воровать!
ЧИТАЛА ОТЗЫВЫ КЛИЕНТОВ тасКОМБАНКА НА РАЗНЫХ ФОРУМАХ И ПРИШЛА К ВЫВОДУ, КАЖДЫЙ КЛИЕНТ ТАСКОМБАНКА БЫЛ ОБВОРОВАН! На данный момент готовлю письмо в Государственную комисию по гос урегулированию у сфере рынков финансовых услуг. А также в Государственную инспекцию по защите прав потребителей.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Написати коментар
Самая ужасная тех поддержка
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Написати коментар
Банк не дотримується своїх цінностей :(
Платіжну карту «Weekend Card» оформили 7 грудня 2018 року некоректно (нібито через технічний збій), через це я не міг установити свій PIN-код на картці, коли була така можливість. Для вирішення питання мені пропонувати приїхати у столицю з Краматорська… Після вирішення питання дізнався, що немає можливості встановити PIN-код через банкомати інших українських банків О_о Це про «динаміку».
Зробив дві оплати власними коштами 29 червня 2019 року в інтернет-магазині (загальна сума ~3к грн). Але в магазині товару не виявилося та в той же день мені зробили повернення (refaund). Кошти розблокували тільки 1 вересня… Прикро, але представники банку не могли надати чіткої відповіді (кожен оператор щось додавав своє). Це про «розвиток».
У листопаді 2019 року дізнався про акцію «ТАСКОМБАНК повертає 100 гривень за платежі та перекази!», вирішив прийняти в неї участь. Представник на форумі finance.ua розповів про деталі акції (якщо є платіжна картка «Велика 5» аба #PudraCard, то в акції неможна прийняти), які були відсутні на сайті банку й брошурі в відділенні. Навіть заступник директора відділення не знав про ці тонкощі. Виконав умови — отриманої винагороди (кешбек 100 грн) не отримав. Десь у грудні два рази звертався до контакт-центру й обіцяли зв'язатися, уже як місяць пройшов. Це я про «чесність», «відкритість» і «довгострокові відносини».
Щодо цінності «сучасні технології», то онлайн-підтримка на сайті допомагає тільки по загальним питанням, мобільний застосунок немає виписки за рахунком і замовити її дистанційно не вийде. Можливості застосунки дуже обмежені в порівнянні до застосунків ПриватБанку, monobank.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Коментарі (4)
Некомпетентні спеціалісти, брехня від співробітників
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Написати коментар