Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MykolaA 21 лютого 2022, 18:59
Более 10 лет использую кредитную карту «Велика П’ятірка» від ТАСКОМБАНКУ.
Коммуналка, продукты, авиабилеты и гостиницы — все работает без нареканий.
Лимит подняли до 96к.
Регулярно захожу в свой кабинет и нахожусь постоянно на связи.
Не получал от банка никак сообщений и уведомлений. Однако:
С 19.02.2022 года не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022−02−21 07:12:53 UTC
Access denied. What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Что в переводе означает.
«Этот веб-сайт использует службу безопасности для защиты от онлайн-атак.»
Банк без всяких объяснений признал меня кибер-взломщиком и перекрыл доступ.
Это право банка и я его принимаю.
Прошу сообщить общую сумму задолженности по кредиту и дать возможность ее погасить до окончания льготного периода.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 10:09
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
Juliya1979 21 лютого 2022, 13:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Заказала кредитную карту через интернет, они перезвонили и сказали что одобрили лимит, но нужно ехать в отделение, я отпросилась с работы, приехала, а мне отказ, зачем гонять людей, врать что одобрили, неужели нельзя было по телефону сразу сказать да/нет! Крайне не рекомендую!
Таскомбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 10:15
Добрий день.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nik1Nik2 14 лютого 2022, 10:51
Тот, кто пытался читать Тарифы Таскомбанка по картам, тот знает, что эти правила написаны ну очень мелким шрифтом, сильно мудрено. Непросто разобраться и еще «подводные камни» есть в виде каких-то интернет-услуг. Поэтому и старался не пользоваться кредиткой «Велика п’ятірка». В основном использовал дебетными «Платівками».
Но тут возникла необходимость пополнить свою карту в другом банке. Решил попробовать не через номер другой карты, а с «Платівки» через режим «Мои карты». Ну есть такое в других банках, когда для удобства присоединяются карты других банков. А в Tas2u сразу, без всяких подтвержлений деньги оказались на «Великіа п’ятірці».
Удивился. Ну хорошо, думаю это ж мои собственные средства. Перечислю дальше. И тут я допускаю ошибку — забыл о комиссии.
Короче сформулирую претензию к банку
Перечислил 1700 грн собственных средств на свою карту в другом банке. Комиссия в размере 12,65 «залезла» на кредит. Поясните как из 12,65 грн долг мгновенно вырос до 78,77 грн. Какой-то дикий тариф!!! Так что надо разобраться с помощью калькулятора. Но будьте осторожны при переводах в Таскомбанке (((
Таскомбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 14:46
Доброго дня.

Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), розділ 4. Безготівкові перекази коштів з поточних рахунків:

• пункт 4.3. Плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.3.1. Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ — 1,5%+20 грн;
4.3.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками — 1,5%+20 грн.

• пункт 4.4. Плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.4.1 Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ – 4,9%+20 грн;
4.4.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками – 4,9%+20 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку, пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,45% + 5 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Звертаємо увагу, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Nik1Nik2 14 лютого 2022, 10:02
Впервые столкнулся с таким действием со стороны банка, как принудительное закрытие ВКЛАДА. Был депозит в евро. По сроку без проблем получил основную сумму и часть процентов. Осталось менее 5 евро. В кассе мелких не было. Ну решил — пусть лежат. С карты открыл сберегательный ВКЛАД, который в Тас называется «Ощадний рахунок». Пролежали немного, снял на карту — думал докуплю в кассе до 5 или 10 и сниму. ПО причинам пандемии и локдауна не попал в отделение. Вернул сумму на «Ощадный». И к сожалению «забыл» на время о нем, до слкдующего посещения. И вдруг вижу что в интернет- банкинге, что вклада нет. Долго выяснял. Объяснение такое — счет был неактивен в течении более полугода. Поэтому по правилам банка средства были списаны и счет звкрыт. Вопрос к банку — это же не совсем обычный счет, а вклад на вимогу для фізичних осіб «Ощадний рахунок». В договоре о вкладе нет ни слова о возможном закрытии этого вклада. И действовали ограничения Нацбанка об особенностях работы в период карантинов. И в то время, когда другие банки продлевают срок даже для карт, а робот Таскомбанка, которому и Covid гн страшен, даже счет закрыл. Нехорошо так относится так к своим клиентам
Таскомбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 14:42
Доброго дня.

Згідно з п. 3.1.7 Правил відкриття, обслуговування вкладних (депозитних) рахунків та умов розміщення банківських вкладів, які є невід’ємним Додатком до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, до якої Ви приєдналися при укладенні Договорів з Банком, Банк залишає за собою право закрити неактивні вкладні (депозитні) рахунки на умовах банківського вкладу на вимогу «Ощадний рахунок».
Неактивними вкладними (депозитними) рахунками на умовах банківського вкладу на вимогу вважаються рахунки, за якими протягом строку, визначеного Тарифами, не здійснювались операції за рахунком, за виключенням операцій із сплати Банком процентів на залишки коштів на рахунку у випадку їх наявності.

Згідно з п. 3.1. Тарифів за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб, з якими у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Депозити» — «Ощадний» — «Завантаження» — «Послуги та тарифи за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб», надалі – «Тарифи», комісія за обслуговування неактивного рахунку вкладу на вимогу «Ощадний рахунок» складає 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, але не більше залишку на рахунку. Оплата здійснюється одноразово, у разі наявності коштів на рахунку, у відповідній валюті, в місяці наступному за місяцем визначення рахунку неактивним. Комісія стягується 1-го числа (або наступного банківського дня, якщо ця дата є вихідним днем), в місяці, наступному за місяцем, в якому сплинуло 365 календарних днів або більше, коли по рахунку не здійснювались наступні операції: зарахування коштів на Ощадний рахунок (за виключенням зарахування нарахованих Банком на суму залишку на Ощадному рахунку відсотків), внесення/зняття готівки, безготівкового зарахування/перерахування коштів. Якщо сума залишку на Ощадному рахунку Клієнта на день списання комісії за обслуговування неактивного Ощадного рахунку не перевищує 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, то розмір такої комісії збільшується на суму нарахованих відсотків за останній місяць. Комісія не утримується з Ощадного рахунку залишок на якому перевищує 100,01 грн/ 10,01 USD/ 10,01 EUR.

Відповідно до викладеної інформації повідомляємо, що неактивний Ощадний рахунок Банком було закрито правомірно та плата була списана з рахунку згідно з тарифами.
Contra1979 4 лютого 2022, 17:29
Позвонил работник банка, сказал что вам как лояльному клиенту хотим предложить кредит на хороших условиях, от 1.9%, мне назначили встречу, приехал в банк и тут началось, спросили какую сумму хочу взять, сказал, мне сказали что будет под 2.9%, я согласился так как это тоже нормально, работник банка хороший, она распечатала пдф документы с моего личного кабинета банка о зарплате, в Киеве не устроило, я взял с банка официальную выписку о зарплате, работник отправил, и о чудо, мне одобрили сумму в три раза меньше чем я хотел и под 4.9%!!! Провел в банке больше часа, вопрос, зачем вы предлагаете и не даёте, зачем вы тратите время людей! Не я к вам напросился, вы предложили! Странно!!! Единственное что так это сотрудник отделения, хорошая и одекватная!
Таскомбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 19:37
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Андрій Новаківський 26 січня 2022, 22:05
На кредитці пише 51грн не вистачає, відправив 51грн, пише не вистачає 0.01грн, зайшов на другу карту Тас бачу є лишні 0.01грн щоб закрити, переказують з одної своєї карти на другу пише комісія 0грн. Переказує і знімає 20грн за комісію. Серйозно? Карл, за переказ 1 копійки 20грн комісія? Це напевно найгірший банк який я тільки бачив! Позвонили в пітримку, каже бачу заборгованість, як дойшли до діла ой передзвоніть завтра бо ми не бачим по вашій карті заборгованості. Серйозно? 10мин це назад сам сказав що зняло комісію 20грн і вже заборгованість. Я ще такого не бачив ні в одному банку! Закриваю усі рахунки, до побачення! Маю усі скріншоти, можу спокійно прикріпити. Просто жах! Суть не в тому шо мені жалко тих 20грн, а суть в тому, що показує комісію 0грн, а через пару місяців я зрозумів куда пропадають кошти! В балансі нічо не сходилось завжди! Ніхто нічо не каже! Ну просто ЖАХ!
Таскомбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 15:50
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Завантаження» — «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» — обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 або номер договору в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Лисенко 26 січня 2022, 6:25
В этом *** банке, военным без либо каких оговорок сразу говорят нет!!! Возможно это просто сппарский банк и вниз не нависть к военным которые защищаю ну не знаю! Вот он результат! Надо будет писать письмо к призиденту, может поможет разобраться???
Таскомбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 10:28
Доброго дня.

Уточніть, будь ласка, для здійснення якої операції Ви звертались у відділення ТАСКОМБАНКу?
Daniil2011 25 січня 2022, 11:39
24.01.2022 я зашёл в отделение ТАС банка в Чернигове. Со мной никто не поздоровался и даже не обратили внимание. Я подошёл к сотрудникам которые вместе сидели за одним столом и смеялись. Я спросил, можно у вас открыть депозит в ответ услышал, у нас касир вышел касса не работает. Сотрудник банка сказал, что пока не работает касса не будет ничего оформлять и сказал придти через час. Прихожу через час, как всегда всем всё равно, снова сам подхожу к девушке и говорю. Можно открыть у вас депозит, она мне отвечает, менеджер ушёл на час на обед. ето было уже 15.30. Я спрашиваю, а когда мне придти чтобы и касир и специалист были на рабочих местах, она отвечает я не знаю, приходите завтра к 9 утра. Я больше никогда не пойду в ваш банк. Депозит я разместил в другом банке, где меня обслужили великолепно. Не знаю как в других городах, но в Чернигове ужасное обслуживание клиентов.
Таскомбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 15:51
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення менеджером відділення не була надана повна консультація.

Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.

Приносимо вибачення за ситуацію, що вникла при Вашому зверненні.

Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Rost81 17 січня 2022, 17:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Дегтярівська, 4-А
Запросил в call-center детальную выписку по счету, так как pdf загрузка выписки не работает в приложении. Клиентоориентированный ответ в решении вопроса — едьте в отделение.

Также при любых возникающих вопросах об условиях карты сотрудники как отделения так и колл центра не могут дать точную инфо.

При том, что комиссии и % по кредитам в банке выше рынка. Крайне не рекомендую данный банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 17:51
Добрий вечір.

Дійсно, відправити виписку по рахунку в листі на електронну або домашню адресу немає можливості.

Для отримання виписки Вам необхідно звернутись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Звертаємо увагу, що в інтернет-банкінгу TAS2U доступна повна виписка для формування.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно в TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».

У виписці по картковому рахунку зазначено:

— Повністю Ваше ПІБ;
— паспортні дані;
— валюта рахунку;
— номер карткового рахунку (IBAN);
— дата формування документа.

Виписку можливо зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адресу.

Уточніть, будь ласка, яке саме питання Вас цікавить по умовах пакету послуг в якому оформлена карта?
Проблема вирішена
Bilich 6 січня 2022, 11:41
У меня в банке зарплатная карта на которой нет ни каких кредитов ,30.12.21 мне была зачислена сумма банком на счёт как возврат какой то комиссии, после этого я пополнил свои номера телефона и с этого момента мне открылся кредит, сообщений и звонков от банка не было после чего у меня снялось со счета сумма денег без моего уведомления, в течении суток я пытался выяснить и требовал у оператора горячей линии соединить меня с кем ни будь из менеджеров банка в чем мне было отказано, на обещания что мне перезвонят ни кто не обращает внимания.
Таскомбанк
Відповідь банку
9 січня 2022, 11:17
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
AlinaKurtova 29 грудня 2021, 0:13
26.12.2021 осуществила покупку на ОЛХ. Покупка была с кредитных средств, так как знаю, что при оплатах с карты комиссии нет. Но не в данном случае. При оплате товара с ОЛХ доставкой списалась комиссия как за снятие или перевод средств (145, грн). При этом в момент оплаты банк решил не утруждаться и не сообщать о такой мелочи, как комиссия (сразу хотела бы отметить, что если бы банк предупредил о комиссии, то я бы не проводила платеж с кредитных средств). Обидно, конечно, но думаю ладно. Бог с ним. Первый раз, будет наука. Но! Через 2 дня средства вернулись на карту. Но вот незадача, комиссию банк не вернул и возвращать отказывается. Хотя моей вины в том, что ОЛХ отменил сделку и вернул средства — нет. Комиссия именно банка, поэтому ОЛХ знать не знает о ней. По логике вещей, сделка не состоялась — средства возвращены. Клиент тут явно не виноват. Почему клиент должен нести потери из-за того, что банк сперва не предупредил о своей комиссии, а ОЛХ решил вернуть средства. После такого наплевательского отношения к клиенту есть стойкое желание закрыть карты в этом банке. И пожелать таскомбанку поучиться клиентоориентированнсти. Ибо с такими успехами все лояльные клиенты разбегутся.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2022, 14:23
Добрий день!

Інформуємо, що, дійсно, при здійсненні оплати на сервісі ОЛХ – операція може класифікуватись, як переказ за номером картки, а не оплата в інтернет.

Даний параметр задає торговець.

Якщо у Вас оформлена кредитна картка – передбачена комісія за переказ коштів.

Ознайомитись з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – «обираєте необхідний пакет послуг».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні повернення послуги або товару, повертається лише сума покупки. Тобто, не буде повернуто комісію за здійснення операції по карті.
Відповідно до викладеної інформації повернення комісії зі сторони Банку є безпідставним.
Проблема вирішена
Volodymyr1959 16 грудня 2021, 18:43
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Обратился в банк за кредитом. В Кредите отказали, но перед этим оформили на мое имя карточку. На карте 176 грн. собственных средств. Хочу перевести деньги на другую карточку, однако это невозможно сделать — все время появляется сообщение «связь с банком утеряна». Хочу закрыть карточку, но это возможно сделать лишь лично посетитв банк. Я инвалид 1-й группы и не имею такой возмжности. Мне предлагают нотприально оформить поручителя, который бы это сделать. При этом банк взимает 50 грн. ежемесячно за то что по карточке нет оборотов. Более проблемного банка не встречал.
Таскомбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 14:10
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.

Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.

Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
I. B. 8 грудня 2021, 2:39
4 года пользовался WeekendCard. Карта стоит 365 грн в год. Единственный смысл ей пользоваться сравнительно с конкурентами — кешбек, так как все прочие условия достаточно ужасны. Комиссия за оплату в других валютах, за переводы своих денег, ну и т. д. Был срок карточки до 11/2021, ну я и не думал её перевыпускать, так как банк не очень хорошо показал себя в других ситуациях. И тут внезапно без упоминания об этом в выписке — 11 ноября у меня списывается 365 грн. То есть за 4 года — срока действия карты они списали 365 грн в 5й раз.

Ну ладно бы, списали за перевыпуск, но за 2 недели до этого на Таскомбанк опубликовал на сайте о том, что эта карточка превращается в тыкву. Точнее гнилую тыкву, так как кешбек уже 0, а тарифы всё ещё ужасные. И карта платная. Так что перевыпускать её я не собирался. Но они судя по всему решили решить за меня и просто списали деньги с моего счета. Причем не просто списали, а списали так — что это не отображается в выписке по счету, и если бы я не следил за своими транзакциями, то я бы это даже не заметил.

Мошенничество, или ошибка по некомпетентности? Я думаю и то, и то.

Деньги никто не вернет, но меня радует то что закономерно у них разбегутся клиенты и они обанкротятся.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 17:15
Доброго дня.

Інформуємо, що щорічна комісія за обслуговування «WEEKEND CARD» нараховується в перший день місяця відкриття договору, і повинна бути оплачена до 25 числа цього ж місяця.
Щорічна комісія списується з рахунку за рахунок власних коштів тільки у гривні.
За відсутності власних коштів і наявності кредитного ліміту щорічна комісія буде списана за рахунок кредитних коштів.

Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про нагадування сплати щорічної комісії.
Проблема вирішена
va1949 6 грудня 2021, 12:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Московська, 46/2
приніс 50 000, щоб поповнити депозит. Просидів півгодини. Касир некомпетентний, при обслуговуванні попереднього клієнта постійно робив якісь помилкиНе дочекався-заніс гроші в мегабанк. Персонал-весь, спілкується виключно російською.Банк ніякий.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 18:36
Доброго дня.

Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги та займає деякий час.

Нам дуже прикро, що у Вас сталась така ситуація у відділенні Банку. Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Vera751 5 грудня 2021, 0:26
Різні ситуації були з різними банками, але не відповідати по жодному месенджеру і навіть в чаті на власному сайті, таке вперше. Завеликий недолік. Не рекомендую нікому, при терміновій проблемній ситуації ви залишитесь сам на сам.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:42
Доброго дня.

Звертаємо Вашу увагу, що у ТАСКОМБАНКу є цілодобова підтримка для того, щоб допомогти Клієнтам вирішити питання швидко та в будь-який час доби.
Зв’язатись з Банком можливо такими способами:

• Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку);
• банківський чат на офіційному сайті Банку — https://tascombank.ua/;
• електронна адреса Банку — info@tascombank.com.ua.

Уточніть, будь ласка, за якими питанням Вам необхідна консультація?
mariannamaks 1 грудня 2021, 17:47
Як і у більшості банків є кредитні картки з безвідсотковим користуванням. З умовою погашення до 30 числа. Ну ось 30 числа погасила кредит 500 грн, прийшло сповіщення про надходження грошей на карту. А 1 числа сюрприз, списано 449,75 коп — комісія …
При дзвінку на гарячу лінію, мені повідомили, що по закону зарахування на карту до 3 днів!!!
У мене питання? Чому мені прийшло сповіщення на карту про зарахування коштів, якщо вони ще не зараховані.
Шахрайська схема одним словом!!!
Користуйтесь нормальними банками, які так само мають право на зарахування до трьох днів, проте ніколи цим правом не користуються, бо цінують клієнтів, на відміну від цього банку!!!
— додаток глючний, висить дуже часто
— кеш бек нараховують, Но ніде не вказано, що якщо його не вивести на рахунок до кінця місяця, то він просто зникає!!! Я це замітила після двох років користування!!!
Одним слово ШАХРАЇ, уникайте, якщо не хочете сюрпризів)))
Таскомбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 11:24
Доброго дня.

Інформуємо, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хв. після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Звертаємо увагу, якщо по кредитній карті не діє пільговий період — будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом – 43,2% річних.
Річний відсоток списується з рахунку за рахунок кредитних коштів в останній робочий день місяця.

Інформуємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Sofora 1 грудня 2021, 10:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Пришла в отделение банка на в г. Киев на Палладина, что бы снять личные средства со счета, камин говорит 15 грн комиссия за снятие своих денег со счета, обращаюсь к менеджеру спрашиваю как можно снять личные деньги, что бы не платить комиссию, говорит я сейчас Вам оформлю карту с которой снятие без комиссии, оформила, только забыла сказать что пополнение этой карты стоит 0,5%+ 20 грн, а как известно что б что от куда то снять сначала надо туда положить, но менеджер об этом не догадывается, потом что б перевести с карты 555 на эту карту комиссия 1,5%, об этом менеджер тоже не знает и самое интересное в приложении когда переводишь деньги пишет комиссия 0 грн, итого я потеряла 900 грн, 2 часа времени и кучу нервов, не советую этот банк. На все возражения ответ на сайте указаны тарифы, я говорю, а если я незрячая- ответ обращайтесь к сотруднику банка, он Вас обогреет, обберет…
Таскомбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 12:03
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас сталась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Викладена Вами інформація була направлена на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для уникнення таких ситуацій в подальшому.

Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.

Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
AlexKoz 18 листопада 2021, 10:13
Ранее никогда не имел дел с этим банком… Но, как оказалось, до тех пор пока на телефон не начали звонить с какой-то Европейской! :) агенции возвращения долгов с вопросом: не Морхххв ли я, и когда я отдам долги? — у меня другая фио, и я этих господ просто игнорировал…
Через какое-то время, заказав в УБКИ свою кредитную историю я узнал, что у меня был просроченный кредит в Таскомбанке и этот кредит уже продан вышеупомянутой европейской агенции… После n-ых звонков на горячую линию, нескольких посещений отделения в Днепре, выяснилось что банк выдал кому-то кредит на поддельную справку ИНН (номер которой совпадает с моим)…
Несмотря на то, что фио разные, несмотря на все представленные документы, несмотря на заявления в банк, и даже несмотря на то, что банк согласился с фактом мошенничества (банк обратился в полицию исх. 11393/10 от 14.07.21) Таскомбанк и пальцем не пошевелил, чтобы как-то исправить ситуацию, «отбелить» мою кредитную историю и убрать меня из должников — видимо банку так удобнее и легче держать меня в должниках.
В итоге «а воз и нынче там» — что, на мой взгляд, хорошо характеризует работу Таскомбанка…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 11:19
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону.

Уточніть, будь ласка, Ви заяву писали у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Castalia 13 листопада 2021, 18:02
Вже в котрий раз зіткаюся з проблемами по відшкодуванню коштів по еквайрингу, і не компетенцією в службі підтримки
Ніхто не намагається вирішити проблему яка склалася, единая відповідь напишіть дані, ми передамо
А про те що служби в які вони передають інформацію, працюють тільки в операційний банківський день, замовчується
Відповідають стандартними загальними фразами
Я взагалі не розумію для чого в цьому банку створена служба підтримки, якщо вона нічим по факту не займається
Рекомендую керівництву перевіряти кваліфікацію своїх працівників

Що до еквайрингу, не рекомендую категорично
В жодному банку ще не зустрічала проблем по зарахуванню
Ти ніколи не можеш бути впевненим коли зарахуються кошти, і якщо виникне якась проблема то чіткої інформації по її вирішенню ніхто не надасть.
Таскомбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 10:30
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
ukrmegaleon 12 листопада 2021, 23:57
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Д. Яворницького, 105
При оформлении договора, и открытия карточного счета в договоре прописывают ссылки на тарифы которые выставлены на сайте, извините меня, а как человек сидя перед оператором в отделении, может одновременно ознакомится с тарифами которые вы выложили на своем сайте, подписал договор, значит согласился с тарифами. Так вот уважаемый ТАС комбанк, вы мне вот таким наглым образом не выдав даже карточки на руки подключили СМС банкинг, про который ваш работник банка даже не предупредила, наоборот умышленно умолчала об этом факте. Ну да ладно, у вас же все равно всегда виноват клиент. Так вот у меня вопрос раз вы такие туго принципиальные, мы тоже можем быть такими. По тарифному карточному продукту «Плативка», который мне оформили в банке, но при этом не выдали карту, а сказали прийти через 2 недели и забрать ее, ваш операционист оформил мне смс банкинг, со счета списали 10 грн, авансом, а вот вернуть разницу вы все время забываете, ведь я пользовался услугой 1 день, в тот же день ее отключил, а согласно п. 5.1 — услуга согласно данного тарифа предусмотрена за 30 календарных дней. А почему разницу не возвращаете — жаба давит? Давайте подсчитаем 10/30 дней =0,33 в день. 10−0,33 = 9,67 грн — должны вернуть, заявление написано еще 20 сентября, в письменном виде с датой и подписью, ни ответа ни привета. И вообще не могу понять, с каких это пор у нас в стране имеют право списывать за услугу денежные средства авансом? Покупая товар или услугу в магазине либо где угодно, я вначале должен получить эту услугу, а после ее оплатить, а у вас вначале оплатить, а потом получить, вам не кажется что вы нарушаете Закон Украины «О Защите прав потребителя»? Ваш сотрудник в отделении сказал что он мне все объяснял, мол это я ее не слушал, а вот вопрос к ТАС комбанку, у вас же камеры есть, вы вообще проводили служебное расследование, как ваши работники обманывают ваших клиентов с тарифами, ведь что бы ознакомить меня с тарифом его надо хотя бы распечатать, если б вы дорожили своей репутацией, вы хотя бы это просмотрели по камерам. Тысячи жалоб в комментариях на ваших работников, про то что они умышленно скрывают подключенные доп. услуги, скрытые комиссии и т. д. На что получают шикарный ответ — вы же подписали договор, значит согласились с условиями и тарифами, которые расписаны больше чем на 70 листов на вашем сайте. Каким это чудным образом я мог ознакомится сидя перед вашими операционистами? А вот п. 1 ст 15 ЗУ «Про защиту прав потребителей «говорит о том что потребитель имеет право на доступную, достоверную, своевременную информацию про продукт» Так вот вы должны не прописывать свои ссылочки на сайт в договорах, а распечатывать все эти листы и тарифы, и там должна стоять подпись клиента. Потому что ссылка на сайт о тарифах, потребителю вообще ни о чем не говорит. Тем более если потребитель сидит в отделении. Другое дело давать ссылку на тариф и перенаправлять клиента для ознакомления, если он оформляет что-либо он лайн,, это да согласен. Но не в отделении. Прошу вернуть излишне снятые деньги с моего счета, так как это с вашей стороны на сегодня выглядит как умышленное мошенничество. Все ж по закону, услуга предоставилась не 30 дней, а всего 1 день, а сняли вы за эту услугу как за 30 дней.
Таскомбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 10:10
Доброго дня.

Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».

Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.05
USD 41.7 42.24
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.05
USD 41.7 42.24
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝