×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.65 | 44.05 |
USD | 41.7 | 42.24 |
Всі курси банку |
Банк признал клиента кибер-взломщиком и перекрыл доступ в и-банкинг.
Коммуналка, продукты, авиабилеты и гостиницы — все работает без нареканий.
Лимит подняли до 96к.
Регулярно захожу в свой кабинет и нахожусь постоянно на связи.
Не получал от банка никак сообщений и уведомлений. Однако:
С 19.02.2022 года не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022−02−21 07:12:53 UTC
Access denied. What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Что в переводе означает.
«Этот веб-сайт использует службу безопасности для защиты от онлайн-атак.»
Банк без всяких объяснений признал меня кибер-взломщиком и перекрыл доступ.
Это право банка и я его принимаю.
Прошу сообщить общую сумму задолженности по кредиту и дать возможность ее погасить до окончания льготного периода.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Обманщики
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
Коментарі (1)
Большая цена маленькой ошибки
Но тут возникла необходимость пополнить свою карту в другом банке. Решил попробовать не через номер другой карты, а с «Платівки» через режим «Мои карты». Ну есть такое в других банках, когда для удобства присоединяются карты других банков. А в Tas2u сразу, без всяких подтвержлений деньги оказались на «Великіа п’ятірці».
Удивился. Ну хорошо, думаю это ж мои собственные средства. Перечислю дальше. И тут я допускаю ошибку — забыл о комиссии.
Короче сформулирую претензию к банку
Перечислил 1700 грн собственных средств на свою карту в другом банке. Комиссия в размере 12,65 «залезла» на кредит. Поясните как из 12,65 грн долг мгновенно вырос до 78,77 грн. Какой-то дикий тариф!!! Так что надо разобраться с помощью калькулятора. Но будьте осторожны при переводах в Таскомбанке (((
Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), розділ 4. Безготівкові перекази коштів з поточних рахунків:
• пункт 4.3. Плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.3.1. Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ — 1,5%+20 грн;
4.3.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками — 1,5%+20 грн.
• пункт 4.4. Плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.4.1 Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ – 4,9%+20 грн;
4.4.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками – 4,9%+20 грн.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку, пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,45% + 5 грн.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».
Звертаємо увагу, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Коментарі (2)
Примусове закриття банківського ВКЛАДУ на вимогу для фізичних осіб «Ощадний рахунок»
Згідно з п. 3.1.7 Правил відкриття, обслуговування вкладних (депозитних) рахунків та умов розміщення банківських вкладів, які є невід’ємним Додатком до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, до якої Ви приєдналися при укладенні Договорів з Банком, Банк залишає за собою право закрити неактивні вкладні (депозитні) рахунки на умовах банківського вкладу на вимогу «Ощадний рахунок».
Неактивними вкладними (депозитними) рахунками на умовах банківського вкладу на вимогу вважаються рахунки, за якими протягом строку, визначеного Тарифами, не здійснювались операції за рахунком, за виключенням операцій із сплати Банком процентів на залишки коштів на рахунку у випадку їх наявності.
Згідно з п. 3.1. Тарифів за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб, з якими у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Депозити» — «Ощадний» — «Завантаження» — «Послуги та тарифи за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб», надалі – «Тарифи», комісія за обслуговування неактивного рахунку вкладу на вимогу «Ощадний рахунок» складає 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, але не більше залишку на рахунку. Оплата здійснюється одноразово, у разі наявності коштів на рахунку, у відповідній валюті, в місяці наступному за місяцем визначення рахунку неактивним. Комісія стягується 1-го числа (або наступного банківського дня, якщо ця дата є вихідним днем), в місяці, наступному за місяцем, в якому сплинуло 365 календарних днів або більше, коли по рахунку не здійснювались наступні операції: зарахування коштів на Ощадний рахунок (за виключенням зарахування нарахованих Банком на суму залишку на Ощадному рахунку відсотків), внесення/зняття готівки, безготівкового зарахування/перерахування коштів. Якщо сума залишку на Ощадному рахунку Клієнта на день списання комісії за обслуговування неактивного Ощадного рахунку не перевищує 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, то розмір такої комісії збільшується на суму нарахованих відсотків за останній місяць. Комісія не утримується з Ощадного рахунку залишок на якому перевищує 100,01 грн/ 10,01 USD/ 10,01 EUR.
Відповідно до викладеної інформації повідомляємо, що неактивний Ощадний рахунок Банком було закрито правомірно та плата була списана з рахунку згідно з тарифами.
Написати коментар
Предложения и отказ
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Написати коментар
Найгірший банк
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Завантаження» — «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» — обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 або номер договору в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Банк *** !!! Какой смысл воевать и что-то защищать в Украине???
Уточніть, будь ласка, для здійснення якої операції Ви звертались у відділення ТАСКОМБАНКу?
Коментарі (2)
Ужасное обслуживание в городе Чернигов
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення менеджером відділення не була надана повна консультація.
Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Приносимо вибачення за ситуацію, що вникла при Вашому зверненні.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Коментарі (1)
наихудший банк, с отвратительным сервисом
Также при любых возникающих вопросах об условиях карты сотрудники как отделения так и колл центра не могут дать точную инфо.
При том, что комиссии и % по кредитам в банке выше рынка. Крайне не рекомендую данный банк.
Дійсно, відправити виписку по рахунку в листі на електронну або домашню адресу немає можливості.
Для отримання виписки Вам необхідно звернутись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Звертаємо увагу, що в інтернет-банкінгу TAS2U доступна повна виписка для формування.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно в TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
У виписці по картковому рахунку зазначено:
— Повністю Ваше ПІБ;
— паспортні дані;
— валюта рахунку;
— номер карткового рахунку (IBAN);
— дата формування документа.
Виписку можливо зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адресу.
Уточніть, будь ласка, яке саме питання Вас цікавить по умовах пакету послуг в якому оформлена карта?
Коментарі (1)
мошеннические действия
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Банк списал комиссию при оплате олх доставки. Но при отмене платежа отказывается вернуть комиссию.
Інформуємо, що, дійсно, при здійсненні оплати на сервісі ОЛХ – операція може класифікуватись, як переказ за номером картки, а не оплата в інтернет.
Даний параметр задає торговець.
Якщо у Вас оформлена кредитна картка – передбачена комісія за переказ коштів.
Ознайомитись з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – «обираєте необхідний пакет послуг».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні повернення послуги або товару, повертається лише сума покупки. Тобто, не буде повернуто комісію за здійснення операції по карті.
Відповідно до викладеної інформації повернення комісії зі сторони Банку є безпідставним.
Коментарі (8)
Наихудший банк
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Коментарі (2)
Банк украл 365 грн.
Ну ладно бы, списали за перевыпуск, но за 2 недели до этого на Таскомбанк опубликовал на сайте о том, что эта карточка превращается в тыкву. Точнее гнилую тыкву, так как кешбек уже 0, а тарифы всё ещё ужасные. И карта платная. Так что перевыпускать её я не собирался. Но они судя по всему решили решить за меня и просто списали деньги с моего счета. Причем не просто списали, а списали так — что это не отображается в выписке по счету, и если бы я не следил за своими транзакциями, то я бы это даже не заметил.
Мошенничество, или ошибка по некомпетентности? Я думаю и то, и то.
Деньги никто не вернет, но меня радует то что закономерно у них разбегутся клиенты и они обанкротятся.
Інформуємо, що щорічна комісія за обслуговування «WEEKEND CARD» нараховується в перший день місяця відкриття договору, і повинна бути оплачена до 25 числа цього ж місяця.
Щорічна комісія списується з рахунку за рахунок власних коштів тільки у гривні.
За відсутності власних коштів і наявності кредитного ліміту щорічна комісія буде списана за рахунок кредитних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про нагадування сплати щорічної комісії.
Коментарі (1)
про роботу банку
Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги та займає деякий час.
Нам дуже прикро, що у Вас сталась така ситуація у відділенні Банку. Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написати коментар
Відсутність зворотнього зв’язку, вміють здивувати
Звертаємо Вашу увагу, що у ТАСКОМБАНКу є цілодобова підтримка для того, щоб допомогти Клієнтам вирішити питання швидко та в будь-який час доби.
Зв’язатись з Банком можливо такими способами:
• Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку);
• банківський чат на офіційному сайті Банку — https://tascombank.ua/;
• електронна адреса Банку — info@tascombank.com.ua.
Уточніть, будь ласка, за якими питанням Вам необхідна консультація?
Коментарі (1)
Шахраї. Ніколи не користуйтесь цим банком!!!
При дзвінку на гарячу лінію, мені повідомили, що по закону зарахування на карту до 3 днів!!!
У мене питання? Чому мені прийшло сповіщення на карту про зарахування коштів, якщо вони ще не зараховані.
Шахрайська схема одним словом!!!
Користуйтесь нормальними банками, які так само мають право на зарахування до трьох днів, проте ніколи цим правом не користуються, бо цінують клієнтів, на відміну від цього банку!!!
— додаток глючний, висить дуже часто
— кеш бек нараховують, Но ніде не вказано, що якщо його не вивести на рахунок до кінця місяця, то він просто зникає!!! Я це замітила після двох років користування!!!
Одним слово ШАХРАЇ, уникайте, якщо не хочете сюрпризів)))
Інформуємо, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хв. після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Звертаємо увагу, якщо по кредитній карті не діє пільговий період — будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом – 43,2% річних.
Річний відсоток списується з рахунку за рахунок кредитних коштів в останній робочий день місяця.
Інформуємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Коментарі (1)
Мошенники профессиональные
Нам прикро, що у Вас сталась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Викладена Вами інформація була направлена на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для уникнення таких ситуацій в подальшому.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Коментарі (3)
Таскомбанк и испорченная кредитная история
Через какое-то время, заказав в УБКИ свою кредитную историю я узнал, что у меня был просроченный кредит в Таскомбанке и этот кредит уже продан вышеупомянутой европейской агенции… После n-ых звонков на горячую линию, нескольких посещений отделения в Днепре, выяснилось что банк выдал кому-то кредит на поддельную справку ИНН (номер которой совпадает с моим)…
Несмотря на то, что фио разные, несмотря на все представленные документы, несмотря на заявления в банк, и даже несмотря на то, что банк согласился с фактом мошенничества (банк обратился в полицию исх. 11393/10 от 14.07.21) Таскомбанк и пальцем не пошевелил, чтобы как-то исправить ситуацию, «отбелить» мою кредитную историю и убрать меня из должников — видимо банку так удобнее и легче держать меня в должниках.
В итоге «а воз и нынче там» — что, на мой взгляд, хорошо характеризует работу Таскомбанка…
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону.
Уточніть, будь ласка, Ви заяву писали у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Коментарі (5)
Постійні проблеми з еквайрингом і дуже не компетентна служба підтримки
Ніхто не намагається вирішити проблему яка склалася, единая відповідь напишіть дані, ми передамо
А про те що служби в які вони передають інформацію, працюють тільки в операційний банківський день, замовчується
Відповідають стандартними загальними фразами
Я взагалі не розумію для чого в цьому банку створена служба підтримки, якщо вона нічим по факту не займається
Рекомендую керівництву перевіряти кваліфікацію своїх працівників
Що до еквайрингу, не рекомендую категорично
В жодному банку ще не зустрічала проблем по зарахуванню
Ти ніколи не можеш бути впевненим коли зарахуються кошти, і якщо виникне якась проблема то чіткої інформації по її вирішенню ніхто не надасть.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
Написати коментар
Мошенники
Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».
Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
Коментарі (2)