Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Asdfi 9 листопада 2021, 12:06
На головній сторінці у фейсбук Тамкомбанк, я написала відгук, щоб вони взяли до уваги те, що їхня клієнтка проводить шахрайські дії з картою Таском у мережі інстаграм, отримує кошти на карту за певний товар, його не відправляє і блокує сторінки покупців)
Натомість Таскомбанк заблокував мене, мою сторінку фб! Не давши жодної відповіді, та видалив мої повідомлення) Я не єдина у цій схемі шахрайства, банк дає можливість і надалі таким злочинцям користуватися їхніми продуктами!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 13:57
Доброго дня!

Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів, в особисті повідомлення.

Звертаємо увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
GukAnna 9 листопада 2021, 11:32
Брали споживчий кредит у Таскомбанку на суму 19900! Сплачували що місячно, та згодом виникли фінансові проблеми у зв’язку з пандемією, борг залишився 2600 грн. Та коли подзвонила на гарячу лінію Таскомбанку, та повідомила про фінансові труднощі, оператор повідомила, що сума фіксована та не зміниться. Отже я була спокійна. За кілька місяців, хотіла сплатити борг, мені надходить СМС про те що сума заборгованості уже 7800 грн. Коли повторно набираю гарячу лінію Таскомбанку, мені оператор з підвищеним голосом повідомила «Так сума заборгованості 7800, і якщо ви не сплатите сьогодні, кожного дня сума збільшуватиметься»! Як таке може бути??? Час пандемії, людей звільняють з роботи, про проблему тимчасову попередила. Мене запевнили що сума буде незмінна! Як поступити в даній ситуації? Сплачувати заданий борг, звісно відмовляюсь!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 14:13
Доброго дня.

Шановний Клієнт, в разі виникнення простроченої заборгованості штраф та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.

Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
AleksIKyiv 3 листопада 2021, 22:44
Берут комисси за любые операции, при чем в непомерных размерах. Скинуть личные средства на свою карту или карту другого человека — куча комиссий. Не известно за что, — кредитный лимит не используется, но комиссии огромные. При этом перед проведением платежа в мобильном приложении указано что комиссия составляет 0.00 грн. И только после операции приходит информация о снятии комиссии. Абсолютно и категорически не рекомендую этот Банк. Они наверное считаю что с такими махинациями разбогатеют на нас, но никто их услугами не будет пользоваться
Таскомбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 20:49
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Webracer 31 жовтня 2021, 17:33
Для початку хочу сказати, що із жодним банком у мене немає проблем, при користуванні кредиткою. І тільки Таскомбанк вражає своєю хитрож#пістю, яка попахує шахрайством.
Банк нараховує відсотки за користування кредитними коштами, хоча картка знаходиться в пільговому періоді (і всі витрати входять у пільговий період). Жовтень місяць ще не закінчився, а банк вже 30 числа нарахував і списав відсотки по кредитці (великий привіт заявленому пільговому періоду в 62 дні), незважаючи на те, що залишок суми витрат за попередній місяць вересень був повністю внесений 29 числа до 18:00 (тобто в робочий день і в робочий час). Внесені кошти одразу з’явилися на рахунку, про що я отримав push-повідомлення з додатку для смартфонів TAS2U (додаток даного банку), і зайшовши в додаток переконався про зарахування коштів — вся необхідна сума коштів, щоб залишатися у пільговому періоді була внесена.
Незважаючи на все це наступного дня банк нараховує і списує вище згадані відсотки.
В контактному центрі Таскомбанку оператор склала звернення щодо даної ситуації, сказала, що сталася технічна помилка, що відсотки нарахувалися помилково, що картка не могла вийти з пільгового періоду, так як вся необхідна сума була внесена у повному обсязі і вчасно.
За декілька годин дзвінок з банку. Працівник банку повідомляє, що операція з останнього поповнення картки не провелася банком, а проведуть вони її тільки за декілька днів… ну звісно, так же вигідніше, так же можна нарахувати відсотки. При всьому цьому гроші знаходяться вже на рахунку і як я вже сказав, надійшли одразу. Якщо це не шахрайство, то що тоді?
Якщо банк не поверне кошти, які списав, буду подавати скаргу до НБУ.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 18:39
Доброго дня.

Інформуємо, що пільговий період по кредитній карті триває до 62 днів, до останнього робочого дня наступного місяця включно.

Пільговий період діє на усі види операцій.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами.
Але лише в тому випадку, якщо використана сума буде погашена до кінця пільгового періоду.

Тобто, пільговий період діє в разі погашення суми пільгового періоду за попередній розрахунковий період не пізніше останнього операційного дня платіжного періоду. Відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО) Додаток 1, пункт 7.1.14. «У випадку не повернення та/або часткового повернення Клієнтом станом на кінець Платіжного періоду суми загальної заборгованості Клієнта за Кредитною лінією, Банк донараховує проценти за користування Кредитною лінією на фактичну суму заборгованості, на яку розповсюджувалась дія пільгового періоду, за попередній/звітний місяць за звичайною ставкою, передбаченою Тарифами Продукту.»

Ознайомитись з ДКБО у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте необхідний пакет послуг в якому оформлена карта – «Документи» — «Типова форма публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб».
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то зарахування коштів відбувається спочатку на карту, а фактичне зарахування коштів по рахунку може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Додатково зазначаємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.

Відповідно до викладеної інформації сторнування нарахованих відсотків зі сторони Банку є безпідставним.
zabroda123 26 жовтня 2021, 20:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Побачив рекламу просто картки. Мене це зацікавило. Заповнив форму для отримання. Через деякий час подзвонили з банку для уточнення суми кредиту. Я попросив 20000 грн. Дівчина попросила зачекати поки вона все перевірить. Через пару хвилин вона повідомила, що ця сума мені одобрена і я можу під'їхати у відділення для отримання карти. У відділенні ще раз все перевірили і ми підписали договір з сумою кредиту 20000 грн. Після чого видали карту. Сказали що ПІН прийде в СМС. В цей день нічого не прийшло. На слідуючий день я подзвонив на гарячу лінію і мені вислали ПІН і активувати карту. Але коли я встановив додаток і перевірив залишок то там був 0. При зверненні в банк мені сказали, що мабуть безпека не пропустила. Мені незрозуміло навіщо була та возня з перевірками, з договором і видачею карти? У відділенні сказали, що вони до цього не мають відношення і сказали, що я можу закрити рахунок. Що я і зробив. Бардак повний. Співробітники некомпетентні. Дуже не рекомендую.
Таскомбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 13:08
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.

Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Afeliy 22 жовтня 2021, 11:57
Буду краток, банк будет снимать ваши деньги за все что угодно и вы об этом не узнаете когда будете открывать счёт в банке, в начали сняли деньги за push уведомления, это ещё ладно обидно, но ничего страшного, потом я пытался два дня сделать обмен валют в приложении и мне никак не удавалось и на третий день когда курс уже был другим я смог, спустя месяц я решил закрыть карту в банке, но у меня появился долг по карте который надо было закрыть, по поводу долга все нормально к банку нет претензий в этом плане, но тут начались бешеные звонки на мой телефон по поводу этого долга, по началу я брал телефон и говорил что знаю об этом и закрою, пять дней мучений моего телефона я уже не принимал вызовы и когда появилось свободное время я зашёл в отделение банка и мне сказали что я могу закрыть долг отправив деньги по IBAN счету сразу на нужную карту, я сделал как мне сказали в банке и спустя три дня средства вернулись на мою карту другого банка с которой я делал оплату, написал им в поддержку и мне сказали что в ЄДРПОУ надо указать свой ид. код, я сделал и вот сейчас захожу в приложении, а деньги зачислились не на карту по которой долг и к тому же всему снова снятие денег по чему то там и при этом сумма немалая и как я понимаю банк мне ничего не вернёт, так что будьте готовы что банк будет снимать у вас деньги систематически.
Все что я сейчас хочу это как можно быстрее закрыть счёт в этом банке и попрощаться с ним раз и навсегда, более худшего банка я не встречал.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 14:37
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
kdnepr 21 жовтня 2021, 20:31
В сентябре были совершены покупки в аптеках, а в октябре списали кешбек, якобы он не активный
В правилах написано что каждый квартал списывают неактивный кешбек, но разве кешбек через месяц становится неактивным? что это за мошеннические правила?
это финансовое учреждение или шайка наперсточников?
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 12:20
Добрий день!

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Tutmos90 19 жовтня 2021, 11:48
Минулого тижня відкрив картку Велика п’ятірка

Я — ФОП. При проханні відкрити картку та надати кредитний ліміт, виявилося що я повинен був надати банку не паспорт та ідентифікаційний код, а ще декларацію, квитанцію про сплату податку по декларації, та пенсійне посвідчення (у мене воно теж є).

Не компетентна служба підтримки — на гарячій лінії мені повідомили, що банк встановив мені кредитний ліміт 0 грн.

Через день телефонували та повідомили, що справа ще не розглянута і ліміт не призначено. Попросили довідку про отримання декларації податковою. Потім ця довідка стала непотрібна. Також сказали, що квитанція про сплату податку декларацією їм ні до чого.

ОКРЕМО ХОТІВ НАГОЛОСИТИ: не зручні тарифи для клієнтів — за безконтактну картку Велика п’ятірка банк хоче з клієнта 150 грн. (безкоштовно картка з магнітноб смужкою). В той час аналогічна карта Пудра з аналогічнами умовами безконтактна — безкоштовна. Навіщо ця дискримінація? Прошу скасувати стягнення з клієнта 150 грн за отримання безконтактної картки Велика п’ятірка.

Ви знаєте, що на сьогодні безконтактні картки це базова функція для усіх сучасних банків України та світу? Це не привілейована опція для віпів, а базова функція!
Таскомбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 17:51
Доброго дня.

Якщо Ви є фізичною особою підприємцем – дійсно, для оформлення кредитної карти необхідно надавати декларацію про доходи.
Звертаємо увагу, що кредитний ліміт для Вас погоджено та встановлено.

Комісія за оформлення карти знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), пункт 1.2.1 Плата за випуск основної платіжної картки: MasterCard Debit Standard Contactless (безконтактна) – 150,00 грн.

Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи Банку.
31kostya13 4 жовтня 2021, 12:09
Банк списал деньги с карты без уведомления об операции, заявку на возврат затягивает. Появляется такое впечатление что банк специально списывает деньги потом их крутит.
Таскомбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 14:09
Доброго дня!

Інформуємо, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та знаходиться в роботі.
Звертаємо увагу, що звернення громадян можуть бути розглянуті в термін до 30 днів.

Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 3 жовтня 2021, 18:05
Утром пробовал зайти в веб версию tas2u — видимо несколько раз сделал опечатку при вводе пароля, предложили позвонить на горячую линию, на все вопросы ответил корректно — выслали одноразовый пароль — который нужно незамедлительно ввести и сменить на нужный… но я им так воспользоваться не смог — ошибка «слишком много попыток» попробуйте позже.

Ни рыба ни мясо, теперь даже не могу зайти в мобильное приложение…

Иди***зм…
Таскомбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 9:51
Доброго дня.

Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими Вам необхідна консультація?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dimas83 28 вересня 2021, 19:42
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Спасибо специалисту отделения Виктории Викторовне за очень быстрое и на высоком уровне качественное обслуживание.
Таскомбанк
Відповідь банку
29 вересня 2021, 9:00
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 жовтня 2021, 10:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
irinaukraine 23 вересня 2021, 23:57
спортбанк — это коллекторы — вышибалы. без знаний законов, но с полной уверенностью в своей правоте и наглостью. открыла кредитную карту спортбанка от Таскомбанк с кредитным лимитом, мне объяснили, что первые 120 дней оплачивать ничего не надо, но через 60 дней пришло сообщение, что нужно оплатить 100 грн (как Вам идея «льготного» периода с обязательным платежом, такое же придумать надо!) — но я так и сделала. Погасила задолженность вовремя, потом не пользовалась картой, и вдруг звонок: Вы должны. Захожу в моб приложение — мой баланс соответствует кредитному лимиту, значит, задолженности нет, заказываю выписку банка = тоже остаток «0», сделала запрос в службе поддержки спортбанка с входящим номером в вайбере — ответ не получила. Позвонила в Таскомбанк — говорят, что никакого отношения не имеют и не помогут в решении вопроса (а выписка у меня на руках Таскомбанка!), что спортбанк действует по их лицензии. Ну так и отзовите эту лицензию, говорю! Нет, меня посылают решать вопрос с… спортбанком. Говорю, но ведь такого банка не существует, нет ни юр адреса, с кем мне решать вопрос? Но мне так и не ответили. Может Минфин, наконец -то, обратит внимание на наличие организации, которая называет себя банком, хотя таковым не является и остановит наглые вымогательства этой организации без юрлица с замашками коллекторов.
звоеки продолжаются, а в так называемом «электронном чате» спортбанка мне вначале сказали, что в приложении написано, когда мне платить, на что я резонно ответила, что я заключала договор, и, очевидно, условия сотрудничества прописаны там, но сообщить пункт, в котором описано их требование, мне не смогли и сказали обращаться в Таскомбанк, непонятно только, почему я должна обращаться: если я должна денег — пусть обращаются в суд на законных основаниях. Не имейте дело с этой спортивной картой — иначе вас напрягут и из пальца задолженность высосут!
Таскомбанк
Відповідь банку
24 вересня 2021, 11:58
Доброго дня.

Інформуємо, що СПОРТБАНК — це молодий проект, сучасний мобільний банк, який розвивається на базі ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що для проекту СПОРТБАНК була створена окрема служба підтримки.

Для того, щоб Ваш запит був вирішений максимально швидко та якісно, необхідно звертатися до відповідної служби підтримки:

СПОРТБАНК – 0800 753 555
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dimas83 22 вересня 2021, 18:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
При обращении в Банк, для получения выплаты по ФГВФЛ, банк (служба безопасности банка, отдел розничного бизнеса) за два дня не смогли установить, что мой паспорт действительный и принадлежит мне, и он действителен, хотя я являюсь клиентом банка, имеется карта, и открытый счет.
Таскомбанк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 11:20
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dimas83 21 вересня 2021, 15:29
При обращении в банк г. Киев оформив документы, за три часа времени служба безопасности банка не может проверить документы, при посещении банка, готовтесь провести тут целый день. Качество работы банка НОЛЬ.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 вересня 2021, 18:11
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались, дату звернення, повністю Ваше ПІБ та контактний номер телефону.
Prodi 20 вересня 2021, 13:55
Відділення за адресою: Київ, вул. М. Тимошенка, 21
Приехал получить карту izibanka в точку выдачи ул. Тимошенко 21 из другого города.
Но попал на тех перерыв 45 минут так написано на самом деле обыкновенный обед у сотрудников с 13 до 13 45. Хотя везде указано что работают без перерыва. Тех поддержка нулевая. Не советую.
Таскомбанк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 8:55
Доброго дня.

Інформуємо, що дійсно відділення працюють без обідньої перерви, але протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Dimas83 17 вересня 2021, 11:33
Банк приравнял граждан которые проживают в Донецкой и Луганской области зона ООС к гражданам Крыма, и требует от граждан Украины у которых регистрация заны проведения ООС Донецкой и Луганской области для выплаты средств по ФГВФЛ и открытия счетов, или обслуживание по нотариальной доверенности — справку переселенца и НОТАРИАЛЬНО ЗАВЕРЕННУЮ ДЕКЛАРАЦИЮ — ЗАЯВЛЕНИЕ ОБ ОТСУТСТВИИ ГРАЖДАНСТВА СТРАНЫ ОКУПАНТА И АГРЕСОРА, которое предусмотрено только для граждан Украины из Крыма, согласно ЗУ «…СЕЗ „Крым“…», и юристам банка, работникам банка наплевать на Законы Украины, инструкции, письма, НБУ, ФГВФЛ. Вот он настоящий Банк ТАС.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 16:46
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались, дату звернення та для якої операції Ви звертались.
Проблема вирішена
dextract 14 вересня 2021, 19:50
Відділення за адресою: Одеса, вул. Вільямса, 62/1
7 сентября около 10:00 пришел в отделение, чтобы открыть дебетовую карту для выплат «платівка». У меня постоянное ВНЖ, что поставило в ступор менеджера. До 11:00 она пыталась оформить заявку, безуспешно, взяла мой контактный номер с целью, что наберет, когда это получится. Около 14:00 поступил звонок, что все готово и я пошел в отделение. Примерно за час я заполнил анкету, отксерокопировали все документы (внж, инн, загран), но опять что-то пошло не так. По словам менеджера, она всё внесла, но теперь мои данные проверяет финмон, это не быстро, поэтому меня наберут. 13 сентября я пошёл уточнить в отделение как там дела — это всётаки обычная дебетовая карта. Мне сказали, что ещё не готово. Сегодня поступил звонок от неё, что она в конечном итоге не может никак вбить мои данные и она отменяет заявку с формулировкой «клиент находится за рубежом, не может связаться.» Просьба, отправьте менеджеров на какие-то дополнительные курсы, дабы они научились открывать дебетовые карты… Так же хочу уточнить, вы не обслуживаете граждан с постоянным ВНЖ или как понимать данную ситуацию?
Таскомбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 18:37
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення менеджером відділення була заведена заявка для оформлення карткового рахунку, але процедура оформлення займає тривалий час.

Приносимо вибачення за завдані незручності.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Додатково інформуємо, що отримали відповідь про те, що з Вами встановлено зв'язок в телефонному режимі для вирішення поставленого Вами питання.

Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими Вам необхідна консультація?
Проблема вирішена
Baranov91 14 вересня 2021, 16:59
Я выводил свои деньги с анонимной крипто биржи. В какой-то момент мне заморозили счета, деньги не хотят возвращать. Обращался в отделение банка мне сказали звонить на горячую линию, оператор ответила что нужно обратиться в любое отделение банка. Обращался опять в отделение банка там менеджер банка сказал что я должен пойти в другое отделение банка где занимаются такими вопросами, пришол я в то отделение которое мне сказал менеджер, в итоге во всех банках мне говорили что это не к нам обращайтесь в другое отделение. Побывал во все отделениях мне не кто не чего внятного не ответил все говоря друг на друга звоните ту обращайтесь к другим, такое ощущение что у меня хотят украсть деньги.
Прошу Вас помогите разобраться в этой ситуации и урегулировать этот вопрос.
Заранее Спасибо.
Таскомбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 20:59
Доброго дня.

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний здійснювати заходи щодо належної перевірки Клієнта відповідно до вимог законодавства України та має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії. У разі ненадання Клієнтом необхідних документів чи відомостей або умисного подання неправдивих відомостей про себе, Банк має право відмовити Клієнту у його обслуговуванні.

Звертаємо увагу, що 14.09.2021 року Вам було відправлено запит про характер фінансових операцій, також від Вас було отримано відмову надавати пояснення.
Інформуємо, що зі сторони Банку немає можливості зняти обмеження по рахунку, поки Вами не буде надано пояснення відносно суті Вашої фінансової діяльності.
Проблема вирішена
Jon787878 3 вересня 2021, 17:41
Мне дали карту без денег обещали кредит никому не советую этот банк просто лохотрон
Таскомбанк
Відповідь банку
6 вересня 2021, 9:53
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.

Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете повторно подати заявку на встановлення кредитного ліміту, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
ElinaKr 2 вересня 2021, 11:59
Отвратительно обслуживание. Таскомбанк о клиентоориентированости ничего не слышал. Уровень обслуживания как и качество очень страдает. Будьте внимательны читая договор при оформлении кредитной карты в п. 16 (как сказал консультант) о подключении автоматической страховки. Ответ их был максимально прост «Вы же подписали, что вы хотите?». К тому же сотрудники банка при открытии карты никак не ставят в известность об этом. Сказать можно больше, умалчивает, так как в момент открытия карты можно написать отказ от страховки. Об этом мне консультант не сообщает! Так как это выгодно. Ни один уважающий себя банк не позволяет загонять клиента в рамки таким образом! Могу сказать точно, что тут вас не будут ценить как клиента! К слову являюсь клиентом Монобанка, Альфа Банка и, А Банка и мне есть с чем сравнить!
Таскомбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 18:18
Доброго дня.

Якщо у Вас оформлена кредитна карта ТАСКОМБАНКу – написати заяву про відмову від договору страхування Ви можете виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.

Звертаємо увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.

Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
USD 41.1 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
USD 41.1 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝