Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Viktor257
Viktor257
14 листопада 2024, 17:03
Коли буде відновлено фінансування програми єОселі в банку?
Таскомбанк
Відповідь банку
15 листопада 2024, 9:33
Дійсно, тимчасово призупинено фінансування від від ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО», так як внаслідок великого попиту початково встановлений ліміт фінансування банк використав та відбувається процедура встановлення нового ліміту. Дана процедура включає погодження колегіальними органами банку та ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО», підписання низки додаткових договорів, документів, включаючи їх узгодження з НБУ.Ми розуміємо тривалість бюрократичних процедур, які завдають незручності клієнтам, але маємо діяти в рамках чинного законодавства.При цьому зазначаємо, що банк не припиняє розгляд заявок та прийняття рішення про надання іпотечних кредитів, але потрібний час для продовження кредитування.Проте, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1136 «Про внесення змін до Умов забезпечення приватним акціонерним товариством «Українська фінансова житлова компанія» доступного іпотечного кредитування громадян України» від 04.10.2024, за відсутності фінансування та можливості укладення угоди до моменту набуття чинності цієї постанови, незалежно від того коли саме надійшла заявка із повним пакетом документів — кредитування буде можливе лише за умови виконання всіх умов на момент укладання кредитної угоди.В разі відновлення ліміту фінансування банком та появи вільного ліміту до 04.11.2024 (дата коли постанова КМУ №1136 «Про внесення змін до Умов забезпечення приватним акціонерним товариством «Українська фінансова житлова компанія» доступного іпотечного кредитування громадян України» від 04.10.2024 набуває чинності) оформлення договору можливо буде здійснити за дотримання вимог, які діють станом на зараз. Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
MariiaTAS
MariiaTAS
11 листопада 2024, 20:07
0503514, Київ
Коли банк наведе лад з роботою офіційного застосунку з висвітленням всіх комісій, а гар лінія не буде посилати на офіційний сайт читати тарифи? Вже і так всі банкпослуги зведено до мінімума.
Клієнт не винний, що не працюють програмісти і тестувальники завдань.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 листопада 2024, 18:24
Добрий деньІнформуємо, що Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вже працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію.Дійсно наразі в застосунку відображається лише комісія самого застосунку.Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».Всі актуальні тарифи розміщені на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Anton20022002
Anton20022002
8 листопада 2024, 5:44
5366391106084585 возможно ли вернуть деньги переведеные на этот номер карты, это мошенники квитанции все остались, деньги нужны на лечение
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2024, 10:35
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
2585905max
2585905max
18 жовтня 2024, 15:12
Юлія, Київ
Добрий день. З перших чисел серпня оформляла житло через єОселю. Вже, з власниками, вийшли на фінішну пряму. Внесений чималий завдаток. Всі документи дороблені, перероблені та зібрані. Виконували всі вказівки банку. Лишилося підписати угоду. Житлу 4 роки, я пільгова категорія-вчитель (педагогічний стаж 18 років). З 4 листопада входять поправки до цієї програми, через які моє обране житло вже не підходить по віку введення в експлуатацію( потрібно не старше 3 років). Так замість того, щоб пришвидшитися і підписати угоду, мою заявку 15.10.2024 завернули, говорячи що у вас є вказівка призупинити фінансування програми єОселя до листопада. Я зверталася до Укрфінжитла та КМДА(представники цієї програми, які її фінансують) від них таких вказівок не було. Вони кажуть, що до 4 листопада ще є час, щоб оформити заявку. На якій підставі банк сам вирішив призупинити фінансування цієї програми до листопада? Це ж не нова заявка, вона на розгляді та опрацюванні більше двох місяців. Буду дуже вдячна за змістовну відповідь!
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 10:44
Дійсно, тимчасово призупинено фінансування від від ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО», так як внаслідок великого попиту початково встановлений ліміт фінансування банк використав та відбувається процедура встановлення нового ліміту. Дана процедура включає погодження колегіальними органами банку та ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО», підписання низки додаткових договорів, документів, включаючи їх узгодження з НБУ.Ми розуміємо тривалість бюрократичних процедур, які завдають незручності клієнтам, але маємо діяти в рамках чинного законодавства.При цьому зазначаємо, що банк не припиняє розгляд заявок та прийняття рішення про надання іпотечних кредитів, але потрібний час для продовження кредитування.Проте, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1136 «Про внесення змін до Умов забезпечення приватним акціонерним товариством «Українська фінансова житлова компанія» доступного іпотечного кредитування громадян України» від 04.10.2024, за відсутності фінансування та можливості укладення угоди до моменту набуття чинності цієї постанови, незалежно від того коли саме надійшла заявка із повним пакетом документів — кредитування буде можливе лише за умови виконання всіх умов на момент укладання кредитної угоди.В разі відновлення ліміту фінансування банком та появи вільного ліміту до 04.11.2024 (дата коли постанова КМУ №1136 «Про внесення змін до Умов забезпечення приватним акціонерним товариством «Українська фінансова житлова компанія» доступного іпотечного кредитування громадян України» від 04.10.2024 набуває чинності) оформлення договору можливо буде здійснити за дотримання вимог, які діють станом на зараз.Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
ALENA2024
ALENA2024
9 вересня 2024, 18:39
Олена, Україна
Добрий день. Номер карти 5366 3911 0302 5409 використовують тривалий час як для здійснення підприємницької діяльності, створили цілу шахрайську схему ніби з працевлаштування, вся мережа інтернет у їх оголошеннях з липовими документами, печаткою, підписом особи, яка давно закрила свою підприємницьку діяльність. Чому ТАСКОМБАНК зарахував платіж з призначенням платежу за послуги з працевлаштування згідно договору… на картку фізичної особи без перевірки, не заблокувала такі кошти і їх не повернула відправнику, чим допомогла шахраям мене ошукати, як ошукати інших людей. Чому у квитанції банку, з якого я проводила переказ коштів особа не ідентифікована? Платіж було здійснено з рахунку Приванку? Прошу допомогти мені ідентифікувати особу вдасника вищевказаної картки. Всі документи на працевлаштування з липовими ліцензією, договорами і перепискою групи осіб та ІПН особи, якій ніби належить картка надам банку. Чекаю на відповідь банку і спільними зусиллями треба зупинити шахраїв!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 9:37
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
archanoid
archanoid
2 вересня 2024, 12:16
Київ
Добрий день. Номер карти 5366393309601041 належить шахраю. Видурюють гроші на передоплату на олх і зникають зі зв'язку.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 вересня 2024, 19:15
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
martinkaaaaa
martinkaaaaa
23 червня 2024, 19:45
5366391101882561 це номер картки шахрайки!!! чи можна якось дізнатися більше про цю особу? потрібно гроші дитині на лікування, а вона видурила останні гроші
Таскомбанк
Відповідь банку
27 червня 2024, 20:41
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
DmytroDDDD
DmytroDDDD
7 травня 2024, 17:18
5366 3911 0610 5620
Добрий день, власник картки шахрай, пише що картка вашого банку, чи зможу отримати інформацію про нього?
Таскомбанк
Відповідь банку
8 травня 2024, 12:22
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Markiian65
Markiian65
7 квітня 2024, 0:17
Добрий день! Надайте будь ласка інформацію про користувача цієї картки: 5366391100403864 Здійснює обман в інтернет магазинах
Таскомбанк
Відповідь банку
8 квітня 2024, 9:46
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
ValentynM190
ValentynM190
4 березня 2024, 13:20
Валентин
Подскажите, могу я узнать данные этих пользователей? Имя фамилию хотя бы? Показывает что клиент вашего банка
4149 3900 1344 3642
4149 3900 0903 4058
Либо хоть какую то информацию в принципе
Таскомбанк
Відповідь банку
5 березня 2024, 13:02
Добрий день.Інформуємо, що вказані карти отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до СпортБанку.Контакти Sportbank: 0800 753 555 +38 044 353 80 00 (для дзвінків з-за кордону).
AnnaYurkivska
AnnaYurkivska
25 лютого 2024, 19:17
Чи можна перевірити дану карту на шахрайство 5366393300190564
Таскомбанк
Відповідь банку
26 лютого 2024, 13:53
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Luida1568
Luida1568
22 лютого 2024, 12:24
Здраствуйте! С моей карты Ощадбанка был незаконно проведен перевод в сумме 11300 грн третьим лицом без моего ведома на карту N 5366391104229976. В приложении Ощадбанка указано, что это карта вашего банка. Можете ли вы отменить перевод и вернуть незаконно переведенные денежные средства? И указать кто держатель карты?
Таскомбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 9:54
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Baran007
Baran007
29 січня 2024, 13:23
Владислав
Попался на мошенника, перевел ему 14000 грн через приватбанк, в квитанции указано, что карта принадлежит таскомбанк, можно ли вернуть эти деньги, могу предоставить квитанции?
Таскомбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 13:20
Добрий день.Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів. Додатково звертаємо Вашу увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
Max77777
Max77777
3 січня 2024, 1:27
Максим
Я хотів отримати кешбек, тобто, вивести його на карту і через три дні в кінці місяця в мене списався весь кешбек через невикористання бонусів. Це так має бути?
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2024, 20:42
Добрий день.Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
vla
vla
29 листопада 2023, 23:21
Київ
Банк, напиши час закінчення грейс-періоду с точністю до секунди! Саме так треба, наприклад ПУМБ зазнає його чітко. Опосередковано я можу припустити, що в ТАС це 17:00 останнього (робочого?) дня місяця. Підтвердіть
Таскомбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 13:21
Добрий день.Пільговий період триває до 62 днів (до останнього робочого дня наступного місяця включно)/Звертаємо увагу, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.Якщо Ви здійснюєте зарахування коштів з іншого Банку — для уникнення даної ситуації рекомендуємо здійснювати погашення кредитної заборгованості за 3 робочі дні до дати планового платежу.
Doda11
Олег Гевко
1 листопада 2023, 14:26
Олег, Львов
Отримав пропозицію в Viber — Перекази з Very без комісії. Чи входять такі перекази в пільговий період?
Таскомбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 18:26
Добрий день.Інформуємо, що пільговий період – до 62 днів (до останнього робочого дня наступного місяця). Пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою, а також Р2Р перекази (перекази по номеру карти) та не розповсюджується на операцію зняття готівки в банкоматі/касі. При знятті готівки за рахунок кредитних коштів — відсотки за користування нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при знятті готівки складає 83% річних).Звертаємо Вашу увагу, що Р2Р перекази за рахунок кредитних коштів, через будь — які сервіси протягом першого місяця з дати отримання першої картки до рахунку – безкоштовно. Але починаючи з 2-го місяця – комісія за кожен переказ складає 4% + 5 грн.Р2Р перекази власних коштів, через будь-які сервіси: • 10 разів на календарний місяць – безкоштовно;• Більше — 0,5% + 5 грн.Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте «Very Card» – огляд – тарифи або за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Very_Card_z_23.10.2023.pdfДодатково отримати консультацію щодо тарифів та умов карти у Вас є можливість, звернувшись в цілодобовий Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
HanK123456
HanK123456
24 жовтня 2023, 21:02
І не кажіть що це карта не ТАС банку бо в таких шахраїв відбирати всі гроші і щоб не мали можливості красти
Таскомбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 17:46
Добрий день.Дійсно, карти не належить ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
HanK123456
HanK123456
24 жовтня 2023, 14:54
Хочу щоб вони повернули 14425 гривень з цих карток
Таскомбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 17:47
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
HanK123456
HanK123456
24 жовтня 2023, 14:52
Попала на шахраїв 5366 3911 0150 7085 і друга 5366 3911 0424 6665
Таскомбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 17:45
Добрий день.Інформуємо, що вказані карти не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
10ostap
10ostap
21 жовтня 2023, 21:59
5366 3911 0794 9174 попав на шахрая скинув 800 грн типу за послуги підписки хбох, чи можна дізнатися ініціали власника?
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2023, 13:16
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку